×

تلویزیون ال جی مدل LG 55SM8600

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون سوپر الترا اچ دی ال جی مدل 55SM8600

ال جی در ساخت تلویزیون ال جی SM8600 از پنل IPS LED در سایز 55 اینچ با رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. تلویزیون ال جی جهت جهت افزایش سرعت تصویر و روشنایی بسیار بیشتر از قابلیت NanoCell بهره گرفته است. NanoCell با بهره گیری از ذرات نانو موجب شده خود ذرات نانو نور پخش کنند که موجب گشته سرعت تصویر بسیار طبیعی و عالی باشد. تلویزیون ال جی LG 55SM8600 با بهره گیری از قابلیت 4K توانسته بیشترین روشنایی و سرعت را ایجاد نماید. تلویزیون LG NanoCell 4K TV 55SM8600 به لطف استفاده از قابلیت SUHD قادر به ایجاد تصاویری با وضوح بالا و کنتراست بیشتر می باشد. تلویزیون LG NanoCell SUHD TV 55SM8600 قادر به پشتیبانی از فایل های HDR و HDR10 و HLG می باشد. به کار گرفتن هوش مصنوعی AI ThinQ موجب افزایش بازدهی و راحتی هر چه بیشتر کاربر از تلویزیون LG 55SM8600 شده است. تلویزیون LG NanoCell 4K HDR SUHD TV 55SM8600 از سیستم عامل webOS 4.5 می باشد.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
محصولات در دسترس با خصوصیات متقاوت 0 قلم
توضیحات

مشخصات تلویزیون نانو ذرات سوپر یو اچ دی ال جی 55SM8600

بررسی تلویزیون LG NanoCell 4K HDR SUHD Smart TV 55SM8600PVA       

تلویزیون های سری SM ال جی جای نقدی باقی نگذاشته اند، پس ما فقط به بررسی و معرقی تلویزیون های این سری ال جی می پردازیم. طراحی فوق العاده زیبا، کارایی و بازدهی بسیار، طول عمر زیاد، قیمت متناسب و سابقه ی درخشان در سالیان گذشته موجب شده تلویزیون های سوپر الترا اچ دی ال جی به بهترین و اصلی ترین گزینه های خرید تبدیل شوند. سال 2018 ال جی توانست با معرفی محصولاتی همانند SK8500 طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب نماید. در سال 2019 با تقویت و به روزرسانی این تلویزیون موفق به طراحی و تولید نسل جدید به نام SM8600 شده است. تلویزیون SM8600 در دو سایز 55 و 65 اینچ روانه بازار شده اند و با توجه به سابقه درخشان، قطعا خواهند توانست جزو موفق ترین تلویزیون های تولید شده ی ال جی باشند. ال جی با ایجاد تلویزیون هایی بسیار با کیفیت و زیبا توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند، ولی سری S با تمامی مدل های دیگر متفاوت است. سری S با قیمتی مناسب تر از اولد ها و با امکاناتی نزدیک به اولد توانسته نماینده مناسبی برای تلویزیون های ال جی باشد. در زیر به بررسی عملکرد و توضیح اجمالی سری 2019 تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8600PVA خواهیم پرداخت.

دیزاین شیک و متفاوت

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

        

در نگاه اول اصلی ترین و مهمترین موردی که به چشم می خورد، نما و زیبایی ظاهری تلویزیون است. به همین دلیل تولید کننده گان لوازم صوتی و تصویری توجه خاصی به این مورد دارند و سعی داشته اند، بهترین ظاهر را برای محصولات خود رقم بزنند. از سالیان دور محصولات ال جی بهترین ظاهر و قیافه را داشته اند و توانسته اند طیف وسیعی از مشتریان را به سوی خود بکشانند. تلویزیون سری 55SM8600 با ظاهری باریک و بسیار عامه پسند طراحی شده و همه را متحیر کرده است. 

تلویزیون LG 55SM8600 از حاشیه های بسیار باریک و زیبا استفاده نموده و کمترین فضا از نمایشگر را به خود اختصاص داده است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل SM8600 با استفاده از حاشیه های باریک قادر به زیبا کردن هر چه بیشتر تلویزیون شده است. لبه ها به رنگ مشکی براق مزین شده اند و زیبایی فوق العاده ای را به تلویزیون بخشیده است. لبه های باریک سبب افزایش زاویه دید تلویزیون نیز شده است و کاربر را قادر ساخته از هر زاویه ای تصاویری کامل را مشاهده نماید. تلویزیون ال جی 55SM8600 با صفحه نمایش و بدنه ای یک دست موجب شده به آسانی با سایر وسایل منزل هماهنگ شده و کاربر می تواند محیطی شیک را تجربه نماید. 

تلویزیون ال جی 55SM8600 جهت حفظ تعادل از پایه ی مرکزی بسیار زیبا و منحصر به فرد استفاده نموده است. ظایه ی مرکزی به شکل کاملا هندسی و هارمونیک تولید شده و علاوه بر حفظ تعادل زیبایی خاصی به تلویزیون و محیز منزل بخشیده است. رنگ پایه ی کروی و زیبای تلویزیون 55 اینچ LG 55SM8600 همرنگ با حاشیه ها بوده و زیبایی وصف ناپذیری را به تلویزیون بخشیده است. تلویزیون ال جی 55SM8600 از پایه هلالی از جنش نانو ذرات بهره گرفته است و علاوه بر زیبایی وزن تلویزیون را نیز به حداقل رسانده تا حمل تلویزیون آسان تر از قبل صورت بگیرد. 

تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8600PVA از قاب پشتی به رنگ مشکی استفاده نموده است. قاب پشتی به هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را ایجاد می نماید. به هنگام نصب به دیوار فاصله از دیوار به حداقل رسیده و می تواند زیبایی فوق العاده ای را به تلویزیون ببخشد. قاب پشتی در برگیرنده ی چهار ورودی HDMI، دو ورودی USB، ورودی های کامپوزیت و کامپوننت، ورودی RF، ورودی LAN و ... را در خود جا داده است. تلویزیون فورکا ال جی 55SM8600 با استفاده از این ورودی های متفاوت قادر هستند، دسترسی کاربر را آسان تر نموده و سریع تر انجام خواهد پذیرفت. 

تلویزیون ال جی LG NanoCell Ai ThinQ 4K SUHD TV 55SM8600 هنگام اتصال به دیوار همانند گالری های نقاشی محیز طندگی شما را به نهایت زیبایی خواهند رساند. این قابلیت را TripAdvisor می نامند و با طراحی باریک و بسیار جذاب محیطی بسیار زیبا و جذاب را ایجاد نماید. اتصال به دیوار علاوه بر زیبایی، کارایی تلویزیون را نیز بسیار افزایش داده و توانسته سطح رضایت را به ارمغان بیاورد.

         

صفحه نمایش با کیفیت 

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

         

برترین معیار تلویزیون کیفیت تصویر و طول عمر تلویزیون است. معیار های متفاوتی جهت انتخاب تلویزیون با کیفیت وجود دارد که باید مصرف کننده با آنها آشنایی داشته باشد. اطلاع از ویژگی های متفاوت تصویر موجب می شود کاربر به راحتی بین مدل های موجود به انتخاب درست و درجه یک برسد. مهمترین ویژگی انتخاب تلویزیون کیفیت 4K می باشد. قابلیت ها و معیارهای HDR و UHD یا SUHD در رده های دیگر قرار خواهند گرفت. تلویزیون ال جی 55 اینچ SM8600PVA از پنل بسیار قدرتمند و با کیفیت IPS LED در نمایشگر خود بهره گرفته است. این پنل بیشترین امکانات، کیفیت و سرعت را به تلویزیون خواهد بخشید. 

پنل IPS LED به کار رفته در تلویزیون LG 55SM8600 علاوه بر گیفیت بدون رقیب توانسته در مصرف انرژی نیز بسیار به صرفه باشد و طول عمر بسیاری را برای تلویزیون به ارمغان بیاورد.نمایشگر تلویزیون ال جی 55SM8600 در سایز 55 اینچ به بازار عرضه شده است. تلویزیون های بزرگ اکثرا در نمای نزدیک تصاویری جذاب را به نمایش نمی گذارند. اما ال جی توانسته با استفاده از پنل پیشرفته و همچنین ویژگی های به روز نسبت به رفع این مشکل اقدام جدی انجام دهد. مهمترین معیار برای رفع عیب، بر گرفته از تکنولوژی منحصر به فرد کمپانی ال جی موسوم به NanoCell است. 

                

تکنولوژی پیشرفته NanoCell

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

         

تلویزیون های پرچمدار و با کیفیت ال جی همگی مجهز به تکنولوژی NanoCell شده اند. ابتدا اجازه دهید مفهوم و چگونگی عملکرد ذرات نانو را مورد بحث قرار دهیم. فناوری NanoCell به مجموعه ی از ذرات گفته می شود که در تمامی سطح نمایشگر پخش شده اند. ذرات نانو تمامی سطح نمایشگر را تشکیل داده و توانسته بیشترین امکانات را برای تلویزیون به ارمغان بیاورد. 

در تلویزیون های قدیمی ابتدا با ید نور در لامپ اصلی تولید شود و به پنل های پلاسما و یا LCD بتابد تا بتواند تصویر را به نمایش بگذارد. در اکثر موارد طول عمر لامپ های نوری بسیار اندک است و بعد از مدتی از بین می روند. یکی دیگر از مشکلات اصلی تلویزیون های قدیمی، کم نور شدن تصویر و یا سرعت پایین انتقال تصویر است. ال جی برای رفع این مشکلات پس از انجام آزمایشات متفاوت، توانست به تکنولوژی نانو ذرات این علم را دگرگون کند. ذرات نانو در سطح نمایشگر پراکنده شده اند و تمامی نقاط را پوشش می دهند. مهمترین عامل موفقیت تکنولوژی نانو ذرات، ایجاد نور از خود ذرات است. تلویزیون های مجهز به تکنولوژی NanoCell به ذرات نانو اجازه داده به صورت خود به خود نور پخش نمایند. این قابلیت سبب شده علاوه بر افزایش طول عمر پیکسل و ذرات نانو، روشنایی بسیار بالایی را فراهم آورده است. درخشندگی بسیار بیشتر تصویر موجب شده کاربر مدت زمان بیشتری را با تلویزیون بدون هیچ گونه خستگی، سرگرم شود. 

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

           

تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8600 با استفاده از تکنولوژی ذرات نانو قادر به ایجاد تصاویری بسیار درخشان و روشن است که میتواند رنگ ها را به بهترین شیوه به نمایش بگذارد. تلویزیون ال جی 55SM8600PVA به طور کامل نظر کاربران را به خود معطوف کرده و توانسته در طول چند سال اخیر بیشترین امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. یکی دیگر از مهم ترین مزایای تلویزیون های NanoCell قدرت انتقال تصویر را به نهایت رسانده است. ذرات نانو با افزایش سرعت انتقال تصویر موجب شده سرعت ویدیو ها به حداکثر رسیده و هیچ گونه لرزشی در تصاویر احساس نشود. تلویزیون 55 اینچ ال جی 55SM8600 با استفاده از تکنولوژی NanoCell توانسته تصویری دقیق، سریع و روشن را به نمایش بگذارد و مخاطبان را شیفته تصاویر خود نماید. 

قابلیت NanoCell در تلویزیون LG 55SM8600 با انتشار نور از ذرات نانو سبب شده سرعت تصاویر خصوصا در تلویزیون های بزرگ به نهایت برسد و لرزشی احساس نشود. نانو ذرات قادر است رنگ های مرده و ضعیف را حذف نماید و با رنگ های تقویت شده و غنی جایگزین کند. فیلتر کردن رنگ ها خصوصا در طیف RGB موجب افزایش برجسته گی رنگ ها شد و بهترین رنگ ها را به نمایش خواهد گذاشت. نانو ذرات می تواند درصد خلوص رنگ ها را به 1 نانومتر نیز برسانند که موجب گشته رنگ ها بسیار غنی و فراگیر باشد. طیف رنگ RGB مربوط به رنگ های گرم است و با تقویت و فیلتر این رنگ ها کاربر می تواند بیشترین خلوص و عمق رنگ ها مشاهده نماید. بر خلاف سایر مدل ها که در رنگ ها اغراق ایجاد میکنند، ال جی قادر است رنگ ها را با عمق بیشتر و کیفیت بسیار مناسب تر به تصویر بکشد 

قابلیت NanoCell موجب افزایش زاویه دید در تلویزیون LG 55SM8600 شده است. کاربر از هر زاویه ای به تلویزیون نگاه کند تصویری کامل و با جزییات بسیار را مشاهده می کند و این امر را مدیون قابلیت NanoCell می باشد. 

           

توانایی 4K

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

          

از دیگر قابلیت های مهم و اساسی تلویزیون ال جی 55SM8600 قابلیت فورکا می باشد. تلویزیون هایی با کیفیت FHD می توانند رزولوشنی برابر 1080*1920 تولید کنند. اما تلویزیون های 4K قادر به 4 برابر تعداد پیکسل بیشتر در هر اینچ هستند. تلویزیون های فورکا همانند تلویزیون LG NanoCell 4K TV 55SM8600PVA می توانند رزولوشن 2160*3840 پیکسل را ایجاد نمایند. 

افزایش تعداد پیکسل ها به منظور افزایش تراکم پیکسل بیشتر در هر اینچ می باشد. تعداد و تراکم بیشتر پیکسل موجب افزایش روشنایی تصویر و سرعت تصاویر شده است. قابلیت 4k سبب شده میزان روشنایی تصاویر به نهایت رسیده و تصویری کامل و با جزییات بیشتر در تلویزیون ال جی فورکا 55SM8600 برای کاربر به نمایش گذاشته شود. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM8600PVA قادر است به لطف 8 میلیون پیکسل تصاویری سریع را منتشر کند. در این حالت نوشته ها و یا تصاویر قاطی نشده و رنگ ها به خوبی تفکیک شده اند و بهترین کیفیت را به نمایش خواهند گذاشت. 

          

فناوری HDR 

تلویزیون ال جی 55SM8600PVA قادر به پشتیبانی از فایل های HDR می باشد. قابلیت HDR با تغییر در دامنه ی دینامیکی رنگ ها قادر است بیشترین عمق تصویر را به رنگ ها ببخشد و تصاویری با رنگ های طبیعی را به نمایش بگذارد. با تغییر در دامنه ی رنگ ها رنگ های منتشر شد با عمق بیشتری به نمایش گذاشته می شوند و می توانند کاربر را شیفته ی خود نمایند. حاصل و نتیجه ی فعالیت HDR ایجاد تصاویری با رنگ های عمق می باشد و با برجسته نمودن رنگ های تیره و روشن قادر است بیشترینتضاد را ایجاد نماید تا کیفیت تصویر به بالاترین سطح ممکن برسد. 

تلویزیون LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 55SM8600 با استفاده از فرایند HDR می تواند تا 14 نانومتر رنگ ها را تقویت کند و عمق رنگ ها را افزایش دهد. اما ال جی با بالا بردن سطح کیفیت، و امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 و HLG توانسته این میزان را به 10 نانومتر نیز تقویت کند. با استفاده از قابلیت HDR10، رنگ ها به میزان بسیار بالا تقویت شده و عمق تصاویر به نهایت رسیده اند و موجب شده تصاویر خروجی به ائج کیفیت برسد. ال جی برای ایجاد حس بهتر در کاربر از فناوری HDR10 PRO استفاده نموده و سبب شده بهترین تصاویر منتشر شود. 

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل SM8600 با استفاده از قابلیت HDR Gaming می تواند بیشترین سرعت تازه کردن صفحه و همچنین انتقال تصویر را به کاربر به ارمغان بیاورد. تمامی این قابلیت سبب شده کاربر به هنگام نگاه کردن به فیلم های جنجالی و یا بازی های سریع به اوج هیجان و لذت برسد.

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

          

        

فناوری Super Ultra HD

تلویزیون ال جی 55SM8600 با استفاده از نمایشگر NanoCell و فورکا قادر است بهترین تصاویر را ایجاد نماید. اما ال جی برای بالا بردن بازدهی و کیفیت نمایشگر از فناوری به رزورسانی شده SUHD استفاده نموده است. تکنولوژی Ultra HD قادر است با بزرگنمایی رنگ ها بیشترین کیفیت و رزولوشن را ایجاد نماید. تکنولوژی UHD با افزایش کنتراست توانسته بیشترین وضوح را ایجاد نماید و کاربر را شگفت زده نماید. 

حال ال جی در نمونه های پرچمدار خود بالاتر رفته و توانسته در تلویزیون LG NanoCell 4K SUHD TV 55SM8600PVA از قابلیت سوپر الترا اچ دی بهره بگیرد. تلویزیون های SUHD قادر به افزایش کنتراست تصویر به میزان بسیار بالا و ایجاد وضوح بالا است. تلویزیون LG 55SM8600 با به کارگیری فناوری SUHD بیشترین وضوح را با رنگ های غنی شده جهت افزایش رضایت مندی کاربر به انتشار گذاشته است. SUHD با افزایش عمق رنگ ها قادر است ویدیو ها را با رنگ هایی غنی و بسیار با کیفیت به نمایش بگذارد و کاربر را مجذوب خود نماید. 

فناوری SUHD در تلویزیون 55 اینچ نانو ذرات فورکا ال جی مدل اس ام 8600 قادر به افزایش زاویه دید تلویزیون به میزان بسیار بالا است. با بهره گیری از فناوری SUHD کاربر از هر زاویه ای به تلویزیون بنگرد، بیشترین جزییات را مشاهده کرده و نظاره گر تصاویری بی نقص خواهد بود. 

           

قابلیت Dolby Vision و Dolby Atmos

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

          

تلویزیون هوشمند ال جی LG NanoCell TV 55SM8600PVA مجهز جهت افزایش کیفیت تصویر به قابلیت فوق پیشرفته ی Dolby Vision تجهیز گشته است. Dolby Vision با ایجاد تصاویری کاملا واقعی و عمیق موجب شده حس و حال نشستن در سینما به کاربر دست یابد. تلویزیون ال جی LG 4K TV 55SM8600 با استفاده از تکنولوژی Dolby Vision قادر است بهترین و طبیعی ترین تصاویر را منتشر کند و کاربر را وادار به تماشای کیفیت بهتر نماید. 

برای تکمیل تلویزیون LG 55SM8600 کمپانی ال جی مجبور به استفاده از سیستم صوتی قدرتمند و  پر توان بوده و با استفاده از قابلیت و فناوری Dolby Atmos توانسته این مهم را اجرایی سازد. تلویزیون فورکا LG 55SM8600 با استفاده از Dolby Atmos توانسته صدایی فراگیر، قوی و همه جانبه را ایجاد کند و کاربر را راضی کند. 

             

نسل جدید پردازنده ها

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

             

تلویزیون ال جی 55SM8600 مجهز به آخرین نسل از پردازنده های شرکت ال جی موسوم به a7 می باشد. پردازنده ی a7 Gen2 امکانات بسیار زیادی را در اختیار مصرف کننده قرار داده است، تا رضایت کامل کاربر را جلب نماید. نسل جدید پردازنده های ال جی مدل a2 Gen2 با تغییر در عملکرد تلویزیون بازدهی تلویزیون را به نهایت رسانده و توانسته کمترین مصرف انرژی را به همراه داشته باشد. 

پردازنده ی a7 Gen2 توانسته رنگ ها و سرعت تلویزیون LG NanoCell 4K TV 55SM8600PVA را تقویت ببخشد و بیشترین سطح رضایت را به وجود بیاورد. رنگ های بسیار غنی تر و با کیفیت تر و همچنین سرعت تصویر را افزایش داده و موجب شده تصاویر واقعی و با کیفیت منتشر شوند. پردازنده a7 Gen2 توانسته بیشترین طول عمر را برای تلویزیون LG 55SM8600PVA به ارمغان آورده است. 

               

قدرت تشخیص فرمان های صوتی

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55SM8600

            

یکی از برترین و بارزترین ویژگی های جدید که در تلویزیون های نسل جدید ال جی به کار رفته است، قابلیت AI ThinQ می باشد. علم و پیشرفت تکنولوژی همواره به فکر ایجاد فضایی راحت و آسوده برای کاربر بوده است و توانسته زندگی راحت را به نهایت برساند. ال جی نیز از این قافله عقب نیفتاده و با طراحی جدیدترین دستاوردهای خود نسبت به دریافت فرمان های صوتی کاربر، بیشترین سطح از راحتی را برای مصرف کننده فراهم آورده است. 

قابلیت AI ThinQ در تلویزیون LG 55SM8600 به کاربر امکان داده، تنها با فرمان های صوتی وضعیت و عملکرد تلویزیون را کنترل کند. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM8600PVA می تواند با تشخیص فرمان های صوتی، قادر به تغییر کانال، تغییر میزان صدا و ... می باشد و کاربر را در اوج راحتی و امنیت قرار خواهد داد. تلویزیون  هوشمند LG 4K TV 55SM8600 با ایجاد تکنولوژی برتر توانسته بیشترین بازدهی را برای و رضایت را برای مصرف کننده ایجاد نماید. 

ال جی به منظور هماهنگی بیشتر تمامی این ویژگی ها از سیستم عامل webOS 4.5 در تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8600 بهره گرفته است. سیستم عامل webOS 4.5 بیشترین امنیت و کارایی را به تلویزیون LG 55SM8600 بخشیده است. سیستم عامل webOS 4.5 برنامه و اپلیکیشن های متفاوت یرا به عنوان پیش فرض همانند Netflex و ... را در تلویزیون ال جی 55SM8600 به کار گرفته است. کاربر می تواند از طریق مرورگر موجود نسبت به آپدیت برنامه ها و یا دانلود برنامه های جدید اقدام نماید و به سطح وسیعی از برنامه ها دسترسی داشته باشد.

کاربر می تواند با ایجاد ارتباط بین موبایل، اپ تاب و ... با تلویزیون، اوج خلاقیت و تلویزیون 55 اینچ نانو ذرات ال جی مدل SM8600PVA را مشاهده نماید. کاربر می تواندن با ایجاد این ارتباط، تمامی فایل های موجود در موبایل و یا لپ تاب خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و مدت زمان بیشتری را به سرگرمی سالم بپردازد. کاربر می تواند تمامی خاطرات شیرین خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و در قالبی بسیار بزرگ تر و با کیفیت تر مشاهده نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG 4K TV 55SM8600

مشخصات

Wi-Fi
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
لیست برنامه ها (EPG)
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت SUHD HDR
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره جنوبی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-s
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-s2
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
تعداد ورودی Component
1 ورودی
ورودی ویدئو Composite
بله
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 ورودی
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
شبکه بی سیم(wi- Fi)
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
کره
سری
SM8600 سری 8000
سال ساخت
2019
نوع پنل
LED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
Dolby Vision
بله
ریموت کنترل جادویی
بله
تگ اشتراک گزاری NFC
بله
سری پردازنده
a7 Gen2
سیستم عامل
webOS 4.5
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
امکانات ویژه
قابلیت Dolby Vision و Dolby Atmos و قابلیت Super UltraHD و تکنولوژی NanoCell
خروجی VIDEO
بله
خروجی Audio
بله
ورودی RGB
بله
Miracast
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
سایر ویژگی و امکانات
NanoCell SUHD HDR TV
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام