×

پلوپز پرشیا PR-409

نام تجاری:
دسته بندی: پلوپز

پلوپز پرشیا 5 لیتر مدل PERSIA Rice Cooker PR-409

جنس بدنه: پلاستیک فشرده
جنس قابلمه داخلی: ضد خراش و نچسب
ظرفیت: 5 لیتر
ظرفیت بر حسب نفر: 2 تا 10 نفر
برنامه‌های پخت‌و‌پز: 13 برنامه
قابلیت گرم نگه دارنده: دارد
توان: 560 وات

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت پلوپز پرشیا فرانس مدل PERSIA Rice Cooker PR 409

بدون شک برنج اصلی‌ترین غذای ما ایرانیان است. کمتر سفره‌ای در مهمانی‌ها پیدا می‌شود که جای برنج خالی باشد. تهیه و پخت برنج همیشه دردسرهای زیادی را به آشپز تحمیل کرده است. روش‌های سنتی برای تهیه برنج، مشکل و با صرف وقت زیاد همراه بود. اما امروزه که همه وسایل دیجیتال و هوشمند شده‌اند، تهیه و پخت برنج نیز مکانیزه شده است. «لوازم آشپزخانه برقی» به طور کامل کار را برای مصرف کننده راحت کرده است. پلوپز جزو وسایل آشپزخانه محبوب و پرمصرف است، که جزو اصلی‌ترین وسایل جهیزیه نیز محسوب می‌شود. تمامی برندهای تولیدکننده لوازم خانگی اکنون حداقل یک پلوپز برقی را در سبد محصولات خود دارند. پرشیا فرانس نیز با سبد پربار و باکیفیت از پلوپزهای دیجیتالی به میدان رقابت آمده است. پلوپز پرشیا PR-409 جزو «ارزان‌ترین پلوپز»‌ها و در عین حال باکیفیت پلوپزها می‌باشد.

کارایی پلوپز PERSIA PR-409

پرشیا چندین سال متوالی است که به طور مستقیم در بازار ایران فعالیت دارد. این حضور بیش از 15 سال سبب شده، پرشیا سلیقه و نیاز مصرف‌کننده را به طور کامل شناسایی کرده و با تولید محصولات بسیار مناسب، این نیازها را برطرف نماید. یکی از نیازهای مصرف‌کننده ایرانی، پلوپز است و پرشیا نیز با استفاده از تجربه خود و طراحان بی‌نظیر اروپایی، پلوپز دیجیتالی و ارزان قیمت مدل 409 را به تولید رسانده است.

پلوپز پرشیا فرانس PR409 از بدنه پلاستیکی فشرده شده، کمک گرفته است. بدنه پلاستیکی در برابر خراش و ضربه بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را به ارمغان آورده است. بدنه پلاستیکی موجب کاهش وزن پلوپز شده و حمل را برای مصرف کننده بسیار آسان کرده است. همچنین پرشیا از دسته مخصوص پلاستیکی جهت حمل راحت‌تر پلوپز، استفاده کرده است که حتی حین فعالیت نیز بدون هیچ آسیبی می‌توان پلوپز را تغییر حالت داد. پرشیا فرانس به منظور افزایش ایمنی از پایه‌های ضد لرزش کمک گرفته که مانع از تکان خوردن دستگاه در هنگام فعالیت می‌شود.

درب پلوپز برقی پرشیا نیز هماهنگ با طراحی بدنه از نوع پلاستیک است. درب این محصول به طرف باز شده و امکان باز شدن بیش از 90 درجه را فراهم خواهد ساخت. این درب به طور کامل تمامی منافذ را از بین برده و مانع از خروج بخار می‌شود. این فرایند سبب دم کشیدن بختر برنج و تهیه برنج در کمترین زمان ممکن خواهد شد.

پلوپز ارزان قیمت پرشیا PERSIA PR-409 از مخزن و دیگ بسیار مقاوم بهره گرفته است. جنس این دیگ از نوع نچسب و ضد خراش بوده و قطعا بیشترین کارایی را به همراه خواهد داشت. خارج کردن قابلمه داخلی به راحتی هر چه تمام‌تر انجام می‌شود و امکان شست‌و‌شو آسان را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

پلوپز پرشیا مدل PERSHIA PR-409

بر روی بدنه پلوپز دیجیتالی پرشیا PR 409 صفحه نمایشگر LCD تعبیه شده است. این نمایشگر توان به نمایش گذاشتن وضعیت دستگاه و فعالیت آن را خواهد داشت. از طریق این نمایشگر کاربر توان مشاهده مراحل پخت، مدت زمان باقی‌مانده و ... را خواهد داشت. این امر سبب شده، کاربر در هر مرحله اقدامات لازم را انجام دهد تا به بهترین نوع پخت دست یابد.

پرشیا از کلیدهای لمسی برای اعمال تنظیمات کمک گرفته است. آشپز از طریق این کلیدها قادر است، نوع پخت و موادغذایی داخل پلوپز را تعیین نماید تا دستگاه به صورت خودکار زمان و دمای داخل پلوپز را اعمال نماید. علاوه بر انتخاب خودکار، کاربر قادر است به صورت دستی نیز زمان را تعیین کرده و باب میل خود به آماده کردن برنج بپردازد.

پلوپز دیجیتالی پرشیا مدل PR409 از 13 برنامه پخت‌و‌پز متفاوت کمک گرفته است. برنامه‌های متفاوت پخت‌و‌پز امکان پخت چند نوع برنج، سوپ، خورش و ... را فراهم کرده است. از طریق کلیدهای تعبیه شده در پلوپز به صورت خودکار می‌توان، تمامی این برنامه‌ها را در اختیار کاربر قرار داده است.

پرشیا فرانس در ساخت پلوپز ارزان قیمت PERSIA Rice Cooker PR 409 از قابلمه داخلی 5 لیتر بهره گرفته است. این حجم امکان تهیه حجم زیادی از موادغذایی را فراهم ساخته و حتی در مهمانی‌های بزرگ نیز مورد استفاده قرار بگیرد. پرشیا فرانس با استفاده از حجم 5 لیتر امکان تهیه برنج و سایر موادغذایی را برای 2 تا 10 نفر میسر خواهد ساخت.

پلو پز دیجیتالی پرشیا فرانس مدل PERSIA 409 از توان 560 وات بهره گرفته است. توان 560 وات امکان تهیه انواع مواد غذایی در کمترین زمان با بیشترین بازدهی ممکن را خواهد داشت. این پلوپز با مصرف انرژی بسیار پایین، بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. پرشیا از حالت پخت 3D بهره گرفته است. گردش هوای گرم سه بعدی سبب شده، تمام بخش‌های ماده غذایی به صورت یکسان طبخ شوند.

پرشیا فرانس تمام تلاش خود را برای راضی کردن مصرف‌کننده به کار گرفته است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پلوپز خانگی پرشیا، امکان استفاده از قابلیت تاخیر انداز و گرم نگه دارنده است. پلوپز پرشیا مدل 409 با استفاده از فناوری گرم نگه دارنده، قادر است مواد غذایی پخته شده را برای مدت طولانی کاملا گرم و تازه حفظ نماید و سطح رضایت مصرف کننده را به نهایت خود برساند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Rice Cooker PR-409
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
5,600,000 تومان
پلوپز فیلیپس مدل HD4755 نوع دستگاه : پلوپز رنگ : سفید مدل : HD4755 جنس بدنه : پلاستیک جنس ظرف : قابلمه تفلون نچسب ظرفیت : 1.8 لیتر ظرفیت به نفر : 10 نفره توان مصرفی : 900 وات تعداد برنامه های پخت : 5 برنامه پخت برنج ،...
0 تومان
پلوپز پرشیا مدل PERSIA PR-415 توان مصرفی : 1050 وات ظرفیت پلوپز : 6 لیتر ظرفیت به نفر : 12 نفر تعداد برنامه پخت : 17 برنامه  مدت زمان نگه داری حافظه در صورت قطع برق : 2 ساعت صفحه نمایش : LED پخت سریع : دارد قابلیت...
1,580,000 تومان
مولتی کوکر سنکور SENCOR SRM 3150SS ظرفیت ظرف: 1.5 لیتر و یا 1.3 کیلوگرمتعداد برنامه‌های بخت: 11 برنامه متفاوتتایمر: امکان تنظیم 24 ساعتهسیستم گرم نگه دارنده: به مدت 6 ساعت
0 تومان
پلوپز پرشیا 5 لیتر مدل PERSIA Rice Cooker PR-409 جنس بدنه: پلاستیک فشردهجنس قابلمه داخلی: ضد خراش و نچسبظرفیت: 5 لیترظرفیت بر حسب نفر: 2 تا 10 نفربرنامه‌های پخت‌و‌پز: 13 برنامهقابلیت گرم نگه دارنده: داردتوان: 560 وات
0 تومان
زودپز همه کاره پرشیا مدل PERSIA Pressure Cooker PR-407 توان: 1190 واتجنس بدنه: استیل ضد زنگجنس دیگ داخلی: سرامیک ضد خراشظرفیت: 6 لیتر و 2 تا 12 نفرکارایی‌های متفاوت: زودپز، پلوپز، آرام‌پزقابلیت گرم نگه دارنده:...
3,340,000 تومان
پلوپز 1000 وات سنکور مدل Sencor SPR 3600WH توان: 1000 واتگنجایش دیگ: 4 لیتررنگبندی: سفیدوزن: 5.8 کیلوگرمتعداد برنامه: 14 برنامهصفحه دیجیتال: داردکشور سازنده: چین
2,100,000 تومان
پلوپز دو کاره کنوود مدل Kenwood Rice Cooker RCM29 کنوود در ساخت پلوپز از ظرفیت 0.6 لیتر و یا 1.71 کیلوگرم بهره مند شده است. این ظرفیت امکان تهیه غذا برای 2 تا 6 نفر را کاملا فراهم خواهد کرد. مهمترین وجه تمایز پلوپز...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام