×

آبمیوه گیری سنکور SJE 1057BK

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر
آبمیوه گیری 800 وات سنکور مدل SENCOR Juicer SJE 1057BK

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
ظرفیت پارچ: 1.25 لیتر
ظرفیت مخزن تفاله: 2 لیتر
فیلتر: ار نوع استیل ضد زنگ
تیغه: از نوع استیل ضد زنگ
سیستم خاموش شدن خودکار: دارد
سیستم هوشمند یکپارچه: دارد
توان: 800 وات

ادامه مطلب
1,850,000 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

آبمیوه‌گیری سنکور مدل SENCOR Juicer SJE 1057BK

«سنکور»، برندی با سابقه طولانی و کیفیت فراتر از انتظار. کمپانی سنکور در تولید «لوازم خانگی» بسیار موفق عمل کرده و طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. سنکور با سیاست قیمت پایین، کیفیت ساخت عالی و رنگ بندی متنوع توانسته به جمع بهترین برندهای روز تبدیل شود. یکی از حرفه هایی که سنکور در آن بسیار موفق ظاهر شده است، «آبمیوه گیر» است. آبمیوه گیری های سنکور سبدی بسیار متنوع دارد و هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. امروز به بررسی آبمیوه‌گیری حرفه ای سنکور مدل Sencor Sje 1057BK پرداخته ایم با ما همراه شوید.

قابلیت‌های بی‌نظیر

سنکور برندی‌ اروپایی و با سابقه است که از سلیقه کاربران کاملا آگاه است. همین آشنایی سبب شده تمامی محصولات لوازم خانگی در کمپانی سنکور باب میل مصرف‌کننده باشد و همه از سنکور راضی باشند. به کارگیری دانش به روز در محصولات سنکور نیر موجب گشته، بیشترین آرامش و راحتی برای کاربر ایجاد شود. یکی از اصلی‌ترین تولیدات هر کمپانی لوازم برقی، آبمیوه گیری است. آبمیوه‌گیری به دلیل استفاده زیاد در طول روز سبب شده مورد توجه تمامی تولیدکننده ها قرار بگیرد. یکی از برترین آبمیوه‌گیری های موجود در بازار، مدل سنکور 1057 است.

قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل SENCOR JUICER SJE 1057BK

سنکور در ساخت آبمیوه‌گیری مدل SJE 1057BK توان لازم برای تولید انواع آب‌میوه تازه و سالم را ایجاد خواهد کرد. استفاده از توان 800 وات در این محصول موجب شده تا با کمترین مصرف انرژی بیشترین انرژی لازم ایجاد شود و کاربر توان کلیه فعالیت ها را داشته باشد. این میزان انرژی کمترین صدا و لرزش را ایجاد خواهد کرد و بدون شک محیطی آرام و دلپذیر را حین کار فراهم خواهد آورد.

آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor Sje 1057BK از بدنه بسیار مقاوم با طول عمر بالا کمک گرفته است. سنکور از بدنه استیل ضد زنگ با رنگ مشکی در ساخت آبمیوه‌گیری بهره گرفته است. بدنه استیل بیشترین کیفیت و کارایی مفید را به همراه داشته و قطعا هر مصرف کننده ای را کاملا راضی خواهد کرد. تمیز کردن و شست‌وشو آبمیوه‌گیری بسیار راحت تر از سایر رقبا انجام‌ شده و بیشترین پاکیزگی را تجربه خواهید کرد. 

سنکور از پارچ شیشه ای به عنوان مخزن آب‌میوه بهره‌مند شده است. آبمیوه‌گیری سنکور به لطف استفاده از این پارچ امکان ذخیره 1.25 لیتر از نوشیدنی را فراهم کرده است. 1.25 لیتر آبمیوه حتی در مهمانی های بزرگ نیز قابل استفاده است. جنس پارچه آبمیوه‌گیری سنکور کاملا نشکن بوده و طول عمر بالایی را خواهد داشت. امکان شست‌وشو و تمیز کردن این پارچ نیز کاملا میسر است و حتی در ماشین ظفنیز قابل تمیز شدن را دارد.

آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor Juicer SJE 1057BK از تیغه های تمام استیل کمک‌ گرفته است. تیغه های استیل برش‌های بی‌نظیری را بر روی میوه برجای گذاشته و بیشترین کارایی را به ثبت خواهد رساند. تیغه های استیل شکل خاص خود را دارند و بیشترین سطح تماس با میوه را فراهم میکنند. این تیغه ها تاثیری بر طعم مواد غذایی نخواهند داشت و طعمی واقعی و کاملا طبیعی را تجربه خواهید کرد.

به جهت افزایش کارایی آبمیوه‌گیری Sje 1057 سنکور از فیلتر تمام استیل کمک گرفته است. فیلتر استیل مانع از خروج دانه و سایر مواد اضافی خواهد شد و آبمیوه ای کامل و غنی از ویتامین را به مصرف‌کننده خواهد بخشبد. این صافی ضد زنگ بوده و شست‌وشو راحت را میسر خواهد ساخت. سنکور در‌ ساخت آبمیوه گیری Sencor SJE 1057 از مخزن تفاله بزرگ کمک گرفته است. مخزن تفاله پوست و دانه های میوه را در خود جذب کرده و مانع از قاطی شدن آن با آب‌میوه خواهد شد. ظرفیت مخزن تفاله برابر 2 لیتر است و امکان استفاده مداوم برای مدت طولانی را فراهم کرده است.

قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل SENCOR JUICER SJE 1057BK

سنکور به منظور افزایش کیفیت و کارایی آبمیوه گیری «SENCOR JUICER SJE 1057BK» از ولوم تنظیمات بهره‌مند شده است. ولوم چرخشی تنظیمات امکان تعیین سرعت کارکرد آبمیوه‌گیری را خواهد داشت. کاربر از این طریق قادر است با توجه به نوع مواد غذایی و میوه، سرعت دستگاه را در دو حالت سریع و آرام تنظیم نماید و کیفیتی فراتر از انتظار را شاهد باشد. 

«سنکور» امنیت کاربر را در اوج فعالیت های خود قرار داده است. بر همین اساس آبمیوه‌گیری 1057 سنکور از سه مرحله ایمنی بی نظیر بهره گرفته است. اولین گزینه سیستم یکپارچه است. در این قابلیت تا زمانی که تمامی اجزا به طور کاملا صحیح بر روی یکدیگر قرار نگیرند، دستگاه روشن نخواهد شد. سیستم دوم خاموش شدن با برداشتن هر کدام از قسمت ها می باشد و اما مهمترین عامل ایمنی و افزایش طول عمر آبمیوه‌گیری امکان خاموش شدن خودکار جهت جلوگیری از گرم شدن دستگاه است. در این فرایند هرگاه گرمای دستگاه به حد خاصی رسید به صورت اتوماتیک خاموش شده و مانع از رسیده آسیب خواهد شد. پایه های ضد لغزش نیز یکی دیگر از قابلیت‌های آبمیوه‌گیری سنکور SJE 1057BK می‌باشد. این پایه‌ها مانع از لرزش و یا لغزش هنگام فعالیت شده و می تواند ایمنی دستگاه را تکمیل نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Juicer SJE 1057BK

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
توان مصرفی
800 وات
تعداد تنظیمات سرعت
در دو حالت
ظرفیت پارچ
1.25 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام