×

مخلوط کن سنکور SBU 7877CH

نام تجاری:
مخلوط کن سنکور مدل SENCOR Blender SBU 7877CH

سنکور در ساخت مخلوط کن حرفه ای 7877 از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم کمک گرفته است. مخلوط کن سنکور مدل SENCOR Blender SBU 7877CH از پارچی از نوع پلاستیک با گواهینامه مقاومت تریتان با ظرفیت 1.5 لیتر به عنوان پارچ اصلی استفاده کرده است. دو پارچ کوچکتر و قابل حمل با ظرفیت 0.7 لیتر نیز در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند و مصرف کننده توان استفاده از آن را در باشگاه خواهد داشت. سنکور از تیغه تیتانیوم 8 لبه کمک گرفته و می تواند بهترین برش ممکن را فراهم نماید. امکان آسیاب کردن مواد غذایی، خرد کردن یخ، تهیه اسموتی و چندین فعالیت دیگر نیز در مخلوط کن و میکسر SENCOR Blender SBU 7877CH میسر است. سنکور از سرعت 6 حالته و حالت Pulse به منظور افزایش کارایی بهره گرفته است. به منظور تامین انرژی لازم، سنکور از توان خروجی 1500 وات در ساخت مخلوط کن 7877 بهره گرفته است.

ادامه مطلب
3,775,000 تومان
رنگ
  • قهوه ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات مخلوط کن حرفه ای سنکور مدل SBU 7877CH

«مخلوط کن و میکسر» برای ورزشکاران و خانواده ها به وسیله ای مهم و ضروری تبدیل شده است. مخلوط کن به دلیل فعالیت های گوناگون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مخلوط کن انواع مختلفی دارد و کارایی های متنوعی از خود به نمایش می گذارد. ورزشکاران نیاز به سطح زیادی از انرژی و ویتامین دارند که حجم زیادی از این ویتامین از طریق میوه ها و مخلوط کردن آنها با یکدیگر به دست می آیند. «سنکور» یکی از برندهایی است که در تولید مخلوط کن ها بسیار موفق عمل کرده و کیفیت بی نظیری را به ثبت رسانده است. یکی از وسایلی که تمامی نیازهای مصرف کننده را تامین می کند، مخلوط کن و میکسر مخصوص ورزشکاران سنکور مدل SBU 7877CH می باشد. این محصول از دو پارچ زیبا و کوچک جهت حمل و استفاده در باشگاه کمک گرفته و می تواند تمامی نیازهای کاربر را تامین کند. با بررسی این محصول با «آف خرید» همراه باشید.

کیفیت ساخت بی نظیر

مخلوط کن های تولیدی سنکور همیشه از برترین کیفیت و کارایی ممکن بهره گرفته اند. این محصولات با قیمت مناسب و کارایی فوق العاده به موقعیت مناسبی در بازار دست یافته اند. سنکور دز ساخت مخلوط کن حرفه ای ورزشکاران سنکور مدل SENCOR SBU 7877CH از بدنه سبک از نوع پلاستیک کمک گرفته است. تریتان موجب مقاومت بیشتر بدنه شده است و کمترین وزن را ایجاد کرده است. این امر موجب حمل و نقل راحت را به کاربر بخشیده و سبب شده حتی در باشگاه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت مخلوط کن مخصوص باشگاه سنکور مدل SENCOR Automatic Vacuum Blender SBU 7877CH

«سنکور» در ساخت مخلوط کن حرفه ای مدل SBU 7877CH از رنگ قهوه ای بسیار زیبا بهره گرفته است. رنگ قهوه ای موجب افزایش زیبایی منزل شما شده و می تواند زینت بخش خانه ی شما شود. ترکیب فوق العاده کیفیت برتر و رنگ زیبا مانع از خط و خراش بدنه شده و می تواند ماندگاری بی نظیری را به ثبت برساند.

«مخلوط کن سنکور مدل SENCOR Blender SBU 7877CH» از کلید تنظیمات و صفحه نمایش در پایه مخلوط کن کمک گرفته است. مصرف کننده از طریق پنل توانایی دسترسی به برنامه های متفاوت مخلوط کن را خواهد داشت. همچنین وجود پنل موجب آسایش هر چه بیشتر مصرف کننده شده و تمامی مراحل تهیه نوشیدنی و اسموتی را می تواند زیر نظر داشته باشد.

قیمت مخلوط کن مخصوص باشگاه سنکور مدل SENCOR Automatic Vacuum Blender SBU 7877CH

سنکور از پارچ بسیار مقاوم در ساخت مخلوط کن SBU 7877CH کمک گرفته است. جنس این پارچ ها از نوع پلاستیک مرغوب با مقاومت تریتان است و کمترین وزن را ایجاد کرده است. سنکور به لطف استفاده از جنس پلاستیک تریتان، بیشترین مقاوت را به ارمغان آورده است. مقاومت تریتان نشان دهنده حفاظت بیش از اندازه در اثر ضربه است و طول عمر بالایی را ایجاد کرده است.این پارچ ها به لطف استفاده از پلاستیک با مقاومت Tritan هیچ بویی را به خود جذب نکرده و بوی طبیعی نوشیدنی را به کاربر القا خواهد کرد. پارچ اصلی این مخلوط کن برابر 1.5 لیتر است و بیشترین سطح از آبمیوه تازه را برای مصرف کننده تهیه خواهد کرد. به منظور راحتی بیشتر مصرف کننده، سنکور از دو پارچ سر دار با حجم 0.7 لیتر کمک گرفته است. این پارچ ها را می توان با خود حمل کرد و در هر زمان و مکانی از آن استفاده کرد. برای حفظ طراوت نوشیدنی یک سری با قابلیت ایجاد وکیوم و خلاء به همراه پارچ های 0.7 لیتری عرضه می شود.

قیمت مخلوط کن مخصوص باشگاه سنکور مدل SENCOR Automatic Vacuum Blender SBU 7877CH

به لطف استفاده از سری مخصوص عرضه شده همراه مخلوط کن سنکور مدل 7877CH، امکان وکیوم کردن مواد غذایی میسر میشود. با ایجاد خلاء و وکیوم کردن، مصرف کننده قادر است در هر زمان و مکان از مواد غذایی کاملا سالم و تازه استفاده نماید. این فرایند مانع از اکسیده شدن و یا فاسد شدن مواد غذایی میشود.

مخلوط کن و میکسر سنکور مدل SENCOR Automatic Vacuum Super Blender SBU 7877CH از تیغه های بسیار مقاوم و ضد زنگ بهره گرفته است. تیغه های این مخلوط کن از نوع تایتان بوده و بیشترین طول عمر ممکن را فراهم خواهد ساخت. تیغه های تایتان برش های فراتر از انتظار را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. سنکور از شکل تیغه بسیار کارامد بهره گرفته و بیشترین تماس را با مواد غذایی خواهد داشت. به لطف استفاده از شکل خاص تیغه شاهد صرفه جویی محسوس در تهیه آبمیوه هستیم.

توان، امکانات و ایمنی

قیمت مخلوط کن مخصوص باشگاه سنکور مدل SENCOR Automatic Vacuum Blender SBU 7877CH

سنکور از کلید های متفاوت بر روی بدنه مخلوط کن بهره گرفته است. از طریق این کلیدها مصرف کننده قادر است با توجه به نوع مواد غذایی، عملکرد دستگاه را تنطیم نماید. مخلوط کن و میکسر SENCOR Blender SBU 7877CH از طریق پنل، به صورت پیشفرض 7 برنامه همانند تهیه اسموتی، اسموتی غلیظ، خرد کردن یخ، خرد کردن مواد غذایی سفت، مخلوط کردن مواد مغذی، تهیه سس و عملکرد Pulse برای مصرف کننده فراهم شده است. اگر نیاز به فعالیتی بیشتر از این 7 برنامه داشتید، می توانید با تغییر دادن حالت از کارایی مد نظر خود نیز استفاده نمایید. 

مخلوط کن سنکور مدل SBU 7877CH از توان 28000 دور در دقیقه کمک گرفته است. 28000 دور در دقیقه و تیغه 8 پره با روکش تیتانیوم، نوید انجام فعالیت های غیر ممکن را ممکن خواهد ساخت. در تولید اسموتی این میزان کاهش داشته و پایین ترین حد خود میرسد. اسموتی به دلیل وجود تکه هایی از میوه بیشتر در معرض فاسد شدن قرار می گیرد. اما سنکور با تبحر و دانش خود و با وکیوم کردن کامل پارچ ها مانع از اکسیده شدن اسموتی خواهد شد. این فرایند با ایجاد خلاء کامل موجب ایجاد طول عمر بیشتر برای اسموتی و سایر نوشیدنی ها خواهد شد. بنابراین در هر زمانی که بخواهید اسموتی تازه و کاملا سالم را در اختیار خواهید داشت.

قیمت مخلوط کن مخصوص باشگاه سنکور مدل SENCOR Automatic Vacuum Blender SBU 7877CH

سنکور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر برای مصرف کننده از پایه های ضد لرزش در مخلوط کن SENCOR Automatic Vacuum Super Blender SBU 7877CH کمک گرفته است. به لطف استفاده از این پایه ها لرزش و لغزش مخلوط کن به صفر رسیده و بیشترین ایمنی ممکن را رقم خواهد زد. یکی دیگر از قابلیت های مخلوط کن سنکور 7877 شست و شو راحت آن است. به دلیل جنس بدنه و تیغه های مرغوب امکان شست و شو آسان حتی در ماشین ظرفشویی نیز برای کاربر میسر است. 

قیمت مخلوط کن مخصوص باشگاه سنکور مدل SENCOR Automatic Vacuum Blender SBU 7877CH

مخلوط کن و اسموتی ساز سنکور مدل Sencor Blender & Smoothie Maker SBU 7877CH از توان 1500 وات برای تامین انرژی لازم کمک گرفته است. توان 1500 وات بیشترین سطح از نیاز ها را پاسخ داده و تمامی فعالیت را به نحو احسنت به پایان خواهد رساند. به لطف استفاده از موتور 1500 وات در مخلوط کن و اسموتی ساز سنکور، شاهد کمترین صدا و لرزش هستیم و بیشترین آرامش را حین کار فراهم خواهد کرد. میزان مصرف انرژی نیز در این موتور به حداقل رسیده و سبب صرفه جویی کاملا محسوس خواهید بود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Blender SBU 7877CH

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک مرغوب
سایر ویژگی و امکانات
استفاده از تیغه 8 پره با روکش تیتانیوم | توانایی تولید اسموتی، اسموتی غلیظ، خرد کردن یخ، آسیاب کردن مواد مغذی، تهیه سس و سوپ، مخلوط کردن انواع نوشیدنی
توان مصرفی
1500 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعت متفاوت
جنس پارچ مخلوط کن
پلاستیک مرغوب با گواهینامه Tritan
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر پارچ اصلی و دو پارچ مسافرتی با ظرفیت 0.7 لیتر
عملکرد پالس
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
2,345,000 تومان
مخلوط کن یوفیسا مدل BS4950 با توان 1800 وات واقعی پارچ شیشه‌ای از جنس تریتان با ظرفیت 1.8 لیتر دارای لامپ LED نشانگر سرعت دارای 3 برنامه خرد کردن یخ درست کردن اسموتی حالت توربو دارای 6 تیغه‌ی تیتانیومی دارای قفل ایمنی...
1,899,000 تومان
مخلوط کن سنکور مدل Sencor SBL 4870WH توان 800 وات واقعی تعداد 12 حالت سرعت ظرف شیشه‌ای 1.5 لیتری دارای حالت توربو وزن 4.3 کیلوگرم رنگ سفید خرد کن یخ ندارد
4,350,000 تومان
مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7873VT توان: 1500 واتظرفیت پارچ: 1.5 لیترجنس پارچ: تریتانظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیترتعداد برنامه: 7 برنامهجنس تیغه: 8 پره استیل با روکش تیتانیومچرخش در دقیقه: 28000 دور در دقیقه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام