×

مخلوط کن سنکور SBU 7871GR

نام تجاری:
مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7871GR

جنس پارچ: تریتان
ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر
ظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیتر
نوع تیغه: استیل 8 پره با روکش تیتانیوم
تعداد برنامه‌های پیش‌فرض: 7 برنامه
توان: 1500 وات

ادامه مطلب
3,940,000 تومان
رنگ
  • سبز
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

خرید مخلوط کن سنکور SENCOR Vacuum Super Blender SBU 7871GR

در سال های گذشته برای تهیه آب میوه مورد علاقه خود باید به کافی شاپ سطح شهر می‌رفتید و با کلی هزینه، به نوشیدنی خود برسید. این روش علاوه بر اتلاف وقت، در هیچ صورتی نمی‌توانستید به طعم واقعی دست یابید. همین دلایل ناراضی نبودن، تولیدکننده‌ها را وادار به تولید لوازم خانگی ارزان قیمت برای پاسخ‌گویی به نیازهای مصرف کننده کرد. وسایل خانگی متعددی در این چند سال اخیر به آشپزخانه‌ها اضافه شدند که یکی از مهم‌ترین این موارد، مخلوط‌کن‌ها هستند. مخلوط کن به دلیل قیمت ایده‌آل و کارایی به مراتب بالاتر سبب شد، جایگاه مناسبی را در هر منزلی پیدا کند. ورزشکاران طیف وسیعی از اقشار جامعه را تشکیل می‌دهند که برای تامین انرژی مورد نیاز خود، باید از موادغذایی پر ویتامین استفاده کنند. منبع اصلی ویتامین‌ها میوه می‌باشد، که مخلوط‌کن امکان تهیه آب‌میوه کاملا طبیعی را به افراد خواهد داد. کمپانی سنکور به طور حرفه‌ای تولید و طراحی میکسر ارزان را شروع کرد و مدل‌هایی فراتر از انتظار را به تولید رسانده است. مخلوط کن حرفه‌ای SBU 7870GG و Sencor Blender SBU 7871GR جزو برترین مدل‌های سنکور هستند که فروش بالایی را نیز داشته‌اند.

طراحی و کیفیت مخلوط کن Sencor SBU 7871GR

مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7871GR

ظاهر و طراحی هر محصولی اولین معیار برای خرید است. مشتری در خارج از مغازه تنها ظاهر محصول را می‌بیند و اگر محصول چشم‌نواز و زیبا باشد، مشتری را به سوی خود جذب می‌کند. بعد از ظاهر لوازم خانگی، کیفیت ساخت، کارایی و قیمت محصول است که مورد بررسی قرار می‌گیرد. سنکور چندین سال متوالی است که در بازار اروپا فعالیت دارد. برای بقای برند خود نیازمند استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا است. سنکور نیز به طور کامل مخلوط‌کن‌های خود را باب میل مصرف کننده، با رنگ‌های متنوع و جذاب، کیفیت ساخت فوق‌العاده، تکنولوژی به‌روز و قیمت مناسب روانه بازار کرده است.

مخلوط کن خانگی سنکور مدل SBU 7871GR از بدنه پلاستیکی مرغوب بهره گرفته است. بدنه پلاستیکی در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و زیبایی این محصول برای همیشه ماندگار خواهد بود. سنکور از رنگ سبز تیره برای این محصول استفاده کرده است و چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد. مخلوط کن سنکور با استفاده از بدنه پلاستیکی، کمترین وزن ممکن را ایجاد کرده و سبب شده حمل این مخلوط کن بسیار راحت انجام شود. سنکور با استفاده از این بدنه مقاوم و کیفیت ساخت کم‌نظیر توانسته، بیشترین طول عمر مفید را به ارمغان بیاورد و فروش مناسبی را رقم بزند.

نمایشگر بزرگ و لمسی بر روی بدنه مخلوط‌کن ورزشی سنکور 7871GR خود نمایی می‌کند. این نمایشگر حجیم، با استفاده از کلیدهای متفاوت، کارایی دستگاه را به نهایت خود رسانده‌اند و سبب شده‌اند که دستگاه عملکردی فراتر از انتظار را داشته باشد. دسترسی به این پنل بسیار راحت انجام شده و مصرف کننده بدون هیچ زحمتی به آب‌میوه مورد علاقه خود دست خواهد یافت.

مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7871GR

سنکور از پارچ حجیم و بادوام برای این مخلوط کن بهره گرفته است. پارچ حجیم مخلوط کن SENCOR SBU 7871GR برابر 1.5 لیتر حجم دارد و در دورهمی‌ها نیز می‌توان از این محصول بیشترین استفاده را کرد. این پارچ کاملا شفاف بوده و امکان مشاهده مراحل کار را به کاربر خواهد بخشید. جنس این پارچ از نوع تریتان است. تریتان ترکیبی بسیار مقاوم و سبک است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. پارچ 1.5 لیتری Tritan در باربر خراش نیز بسیار مقاوم است و حتی در اثر سقوط هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. این پارچ در چندین آزمایش متفاوت بسیار بادوام ظاهر شده و بیشترین طول عمر را به خود اختصاص داده است.

وجه تمایز مخلوط کن ورزشی سنکور مدل SBU 7871GR با سایر رقبا، استفاده از دو بطری و پارچ کوچکتر است. سنکور از دو بطری با حجم 0.7 لیتر جهت حمل به باشگاه و خارج از منزل، بهره گرفته است. حجم 0.7 لیتر توانایی رفع نیازهای مصرف کننده را داشته و می‌توان در هر زمان و مکان از آن استفاده کرد. جنس این دو بطری نیز از نوع تریتان است و بیشترین مقاومت ممکن را خواهند داشت. بطری‌ها با استفاده از سری مخصوص محیطی خلاء و عاری از هوا را فراهم می‌کنند که سبب شده آبمیوه برای مدت بسیار طولانی کاملا سالم باقی بماند. فضای بسته و خلاء مانع از اکسیده شدن موادغذایی و آبمیوه خواهد شد و برای مدت طولانی آبمیوه طبیعی و سالم را به همراه خواهد داشت.

زمانی که آبمیوه را در بطری برای مدتی نگه‌داری می‌کنید، تکه‌های میوه و غلیظ ته نشین شده و طعم آبمیوه تغییر خواهد کرد. اما سنکور با استفاده از سری مخصوص، امکان شیک کردن و مخلوط کردن مجدد آبمیوه را خواهد داد. این سری کارایی بی‌نظیری را داشته و کاربر را شیفته خود خواهد کرد. این عمل برای بیرون رفتن از خانه می‌تواند بسیار کارامد باشد و کاربر همیشه آبمیوه تازه و خوش طعم همراه خود داشته باشد.

مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7871GR

سنکور در ساخت مخلوط کن و شیکر Sencor Blender SBU 7871GR از تیغه‌های تمام استیل بهره گرفته است. تیغه استیل از روکش تیتانیوم بهره گرفت است تا در برابر خراش بسیار مقاوم باشد. این تیغه با شکل خاص و 8 پره خود بیشترین سطح تمای را با میوه و مواد غذایی خواهد داشت و در کمترین زمان ممکن و با کمترین سرعت چرخش قادر است، بیشترین سطح از آب‌میوه را تولید نماید. تیغه استیل با روکش تیتانیوم در طعم مواد غذایی تاثیری نخواهد داشت و سبب شده، طعمی ناب و طبیعی را تجربه نمایید.

توان و کارایی مخلوط‌کن سنکور SBU 7871GR

کارایی مخلوط کن، نیازمند برنامه‌های پیش‌فرض و کارامد می‌باشد. سنکور نیز در ساخت مخلوط کن‌های خود از برترین برنامه‌های پیش‌فرض استفاده کرده است و بیشترین توان ممکن را به ارمغان آورده است. برنامه‌های پیش‌فرض با کمترین زحمت، امکان بیشترین کارایی مثبت را به همراه خواهد داشت.

مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7871GR

سنکور در ساخت مخلوط کن Sencor 7871 از 7 برنامه خودکار متفاوت بهره گرفته است. این 7 برنامه تمام نیازهای مصرف کننده را برطرف خواهد کرد و قطعا کارایی بی‌نظیری را به ارمغان خواهد آورد. این 7 برنامه شامل اسموتی ساز، اسموتی غلیظ، خرد کن یخ، آسیاب کردن دانه‌های سخت، مخلوط کردن مواد غذایی متفاوت، تهیه سس و عملکرد پالس می‌باشد. تمامی این برنامه‌ها دست به دست هم داده‌اند تا کاربر بیشترین کارایی را تجربه نماید. هر کدام از این برنامه‌های پیش‌فرض وظیفه خاص خود را برعهده گرفته و این وظایف را به نحو احسنت به انجام خواهد رساند.

جذاب‌ترین فعالیت مخلوط کن سنکور Vacuum Super Blender SBU 7871GR امکان تهیه اسموتی می‌باشد. اسموتی به آبمیوه به همراه تکه‌هایی از میوه گفته می‌شود. این ترکیب بیشترین سطح از انرژی را به کاربر خواهد بخشید و قطعا می‌تواندبرای ورزشکاران بهترین منبع غذایی باشد. اسموتی غلیظ با ترکیب چندین نوع مواد غذایی با یکدیگر به وجود آمده و طعمی ناب و طبیعی را به نمایش خواهد گذاشت و بدون شک هر منتقدی را مشتاق خود خواهد کرد.

مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7871GR

مخلوط کن سنکور مدل SBU 7871 از امکان چرخش 28000 دور در دقیقه بهره‌مند شده است. چرخش 28000 دور در دقیقه امکان تهیه آب‌میوه رقیق و کامل را فراهم خواهد کرد. این امر در کافی شاپ و سایر فروشگاه‌های خدماتی بسیار مورد استفاده است و مدت زمان کارکرد را به حداقل خواهد رساند. برای تهیه اسموتی این دور موتور به حداقل خواهد رسید.

مخلوط کن و میکسر سنکور مدل SENCOR SBU 7871GR از سطح ایمنی بسیار بالا کمک گرفته است. سطح ایمنی بالا موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده شده و هیچ آسیبی به کاربر نرسد. استفاده از پایه‌های ضد لرزش، مانع از تکان خوردن مخلوط کن حین کار خواهد شد. این مخلوط کن همچنین از سیستم یکپارچگی کمک گرفته است. سیستم یکپارچگی سبب شده که برای فعالیت دستگاه حتما باید تمامی قطعات به صورت صحیح بر روی هم قرار بگیرند.

مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7871GR

سنکور از توان 1500 وات برای مخلوط کن SBU 7871GR کمک گرفته است. این توان امکان خرد کردن حجم زیادی از مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد آورد. این توان کمترین صدا و لرزش، کمترین مصرف انرژی و در عین حال بیشترین بازدهی را به ثبت خواهد رساند. این توان از طریق سرعته 6 حالته و حالت پالس در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت. کاربر با توجه به نوع میوه و مواد غذایی و حجم آن، قادر سرعت و عملکرد مخلوط کن را تعیین نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Blender SBU 7871GR

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک مرغوب
اقلام همراه
2 بطری یا ظرفیت 0.7 لیتر و سری شیکر قابل حمل
سایر ویژگی و امکانات
7 برنامه پیش‌فرض | امکان تهیه اسموتی | چرخش 28000 دور در دقیقه | پایه‌های ضد لرزش و سیستم یکپارچگی
توان مصرفی
1500 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعت متفاوت و عملکرد پالس
جنس پارچ مخلوط کن
تریتان با بیشترین استحکام
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
عملکرد پالس
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
2,345,000 تومان
مخلوط کن یوفیسا مدل BS4950 با توان 1800 وات واقعی پارچ شیشه‌ای از جنس تریتان با ظرفیت 1.8 لیتر دارای لامپ LED نشانگر سرعت دارای 3 برنامه خرد کردن یخ درست کردن اسموتی حالت توربو دارای 6 تیغه‌ی تیتانیومی دارای قفل ایمنی...
1,899,000 تومان
مخلوط کن سنکور مدل Sencor SBL 4870WH توان 800 وات واقعی تعداد 12 حالت سرعت ظرف شیشه‌ای 1.5 لیتری دارای حالت توربو وزن 4.3 کیلوگرم رنگ سفید خرد کن یخ ندارد
4,350,000 تومان
مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7873VT توان: 1500 واتظرفیت پارچ: 1.5 لیترجنس پارچ: تریتانظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیترتعداد برنامه: 7 برنامهجنس تیغه: 8 پره استیل با روکش تیتانیومچرخش در دقیقه: 28000 دور در دقیقه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام