×

جارو شارژی سنکور SVC 8621TI

نام تجاری:
دسته بندی: جاروبرقی
جارو شارژی سایلنت سنکور مدل Sencor SVC 8621TI
  • صدای پایین به میزان 78 دسی‌بل در حالت حداکثری 
  • 50 دقیقه زمان مفید با هر دفعه شارژ 
  • 6 ساعت زمان تا شارژ کامل 
  • ظرفیت مخزن 0.5 لیتری 
  • وزن سبک و 2.4 کیلو گرمی
ادامه مطلب
3,980,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات جارو شارژی سایلنت سنکور مدل SVC 8621TI

جارو شارژی بر خلاف اعتقاد یک سری از مردم، یک وسیله‌ی ضروری به حساب می‌آید. گاهی اوقات این تصور که جارو شارژی یک وسیله‌ی اضافه است و با بودن جاروبرقی دیگر جارو شارژی نیازی نیست در ذهن بعضی افراد شکل می‌گیرد اما جارو شارژی یک نیاز اساسی در منزل است که می‌تواند در بسیاری از مواقع به یاری شما بیاید. در یک سری از موقعیت‌ها می‌توان از جارو شارژی استفاده کرد که جاروبرقی کاربرد زیادی ندارد. در این بحث به بررسی یک جارو شارژی عالی از شرکت سنکور می‌پردازیم. شرکت سنکور با تولید متنوعی از جاروبرقی و جارو شارژی‌ها توانسته طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان را پاسخ دهد. به همین خاطر جارو شارژی SVC 8621TI سنکور در ادامه برای شما عزیزان تشریح خواهد گردید و آن دسته از عزیزانی که یک جارو شارژی قیمت مناسب با کیفیت عالی و طراحی فوق‌العاده هستند قطعا این جارو شارژی می‌تواند شما را قانع کند. 

  

طراحی و کیفیت جارو شارژی سنکور SVC 8621TI

جارو شارژی سنکور SVC 8621TI

جارو شارژی سنکور می‌تواند دستیار خوبی در نظافت منزل برای شما باشد. دستیاری که همواره آماده به کار است و با قدرت خود تمیزی را به خانه‌ی شما می‌بخشد. طراحی فوق‌العاده زیبا با رنگبندی عالی از مزایای این جارو شارژی است که یک امتیاز مثبت برای این محصول شرکت سنکور به حساب می‌آید. 

این جارو شارژی سنکور مدل SVC 8621TI از یک باتری لیتیومی با ظرفیت بالای 21.6 ولتی بهره می‌برد که برای 50 دقیقه جارو کشیدن مداوم کافی است و زمان شارژ شدن آن نیز حدود 6 ساعت است که مناسب به نظر می‌رسد. برای شارژ شدن راحت‌تر از پایه شارژ بهره می‌گیرد تا بتوان در جای خود به خوبی قرار بگیرد. به لطف این زمان شارژ کوتاه و زمان مفید استفاده‌ی نسبتا بالا می‌توانید محیط‌های بسیار بزرگتری را جارو بکشید. 

مزیتی که جارو شارژی به نسبت جاروبرقی دارد این است که دیگر از شر سیم برق خلاص می‌شوید و در هر موقعیتی و در هر مکانی می‌توانید از جارو شارژی استفاده کنید. دیگر سیم کابل جلوی دست و پای شما را نخواهد گرفت و جارو را با خود به تمام نقاط منزل و حتی بیرون ببرید. همانند جاروبرقی‌های سیم‌دار، برای جارو شارژی svc 8621ti سنکور نیز از فیلتراسیون HEPA cyclone استفاده شده تا گرد و غبار و بوی نامطبوع و حتی دود سیگار موجود در هوا را به خود جذب کند و برای افرادی که آلرژی دارند و یا سیستم تنفسی آن‌ها حساسیت دارد بسیار عالی و مناسب است. 

برای استفاده‌ی بهتر از جارو شارژی svc 8621 ti یک LED عالی برای شما در نظر گرفته شده تا برای اتاق‌ها و فضاهای تاریک به یاری شما بیاید و جارو کشیدن و تمیز کردن را برای شما راحت‌تر کند. طراحی جارو شارژی سنکور مدل 8621 به طوری است که هم به صورت دسته‌دار و هم به صورت بدون دسته می‌توان از آن استفاده کرد و بنا به نوع نیازتان از این جارو بهره بگیرید. جارو شارژی 8621 سنکور به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان، فضای مورد نظرتان را جارو بکشید و بدون هدر دادن زمان، بهترین عملکرد را داشته باشید. 

اگر قصد تهیه‌ی یک جارو شارژی ارزان و اصلی را دارید می‌توانید با قیمت مناسب، جارو شارژی سنکور مدل SVC 8621TI را از فروشگاه آف خرید ثبت سفارش کنید. برای همین امر می‌توانید با کارشناسان آف خرید در تماس باشید تا به بهترین نحو به شما مشاوره دهند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor SVC 8621TI
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
11,680,000 تومان
جاروی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK 120 دقیقه زمان مفید استفاده 4 ساعت زمان شارژ کامل مخزن با ظرفیت 0.2 لیتر صدای 60 دسی‌بل وزن 2.5 کیلو گرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
محصول غیر فعال شده است
مشخصات جاروبرقی پر قدرت بوش مدل Bosch 8Slim1 بوش در تولید جاروبرقی حرفه ای 8SLIM1، از موتور نیرومند 500 وات استفاده نموده است. جاروبرقی 500 وات بوش مدل BOSCH Slim1 از کیسه ی یک بار مصرف 5 لیتر استفاده نموده است....
6,650,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل SVC 0741YL باتری 2200 میلی‌آمپری ولتاژ 40/7 ولت صدای 75 دسی‌بل در حالت حداکثری 85 دقیقه زمان مفید استفاده دارای زمان شارژ 5 ساعت ظرفیت مخزن 0/5 لیتری وزن 3 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,970,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل Sencor SVC 7612VT توان 70 وات بدون کیسه حداکثر صدای 75 دسی‌بل دارای باتری 12 ولتی20 دقیقه زمان مفید استفاده باتری با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر0.5 لیتر ظرفیت مخزن وزن 2.8 کیلوگرم

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام