×

سرخ کن و فر اتومات سنکور SFR5400WH

نام تجاری:
دسته بندی: سرخ کن
سرخ کن اتومات سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

توان: 1800 وات
رنگبندی: سفید
صفحه نمایش: دارد
گریل: دارد
پیتزا پز: دارد
سرخ کن: دارد
سوخاری: دارد
تعداد برنامه: 12 برنامه
ظرفیت: 11 لیتر

ادامه مطلب
4,148,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

بررسی مشخصات سرخ‌کن چندمنظوره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

داشتن یک آشپزخانه‌ی مرتب همراه با محصولات با کیفیت و زیبا از مهم‌ترین خواسته‌های یک کدبانو می‌باشد به‌طوری‌که بتواند در زمان کم و با بهترین کیفیت غذای موردعلاقه‌ی اعضای خانواده را مهیا کند. سرخ‌کن و فر اتوماتیک سنکور از کارآمدترین و بهترین محصولاتی است که در هر آشپزخانه می‌تواند به کمک شما بیاید. شما هم‌زمان می‌توانید یک سرخ‌کن، پیتزا پز، کیک پز، بخارپز و چندین دستگاه دیگر آشپزی را باهم در این محصول چندمنظوره‌ی سنکور داشته باشید و به بهترین شکل از آن استفاده کنید. در ادامه فروشگاه آف خرید به بررسی کامل مشخصات این سرخ‌کن چندمنظوره می‌پردازد و امیدواریم در انتخاب شما توانسته باشیم کمکی کرده باشیم.

برترین قابلیت ها

سرخ‌کن چندمنظوره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

اگر دنبال یک دستیار عالی و قدرتمند در آشپزخانه می‌گردید باید به شما سرخ‌کن چندمنظوره‌ی Sencor SFR 5400WH را به شما عزیزان معرفی کنم. با استفاده از این غول همه‌کاره شما دیگر در آشپزخانه از بیشتر وسایل بی‌نیاز خواهید شد. شما می‌توانید با استفاده از Sencor SFR 5400WH در زمان, مکان، هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید و از آشپزی لذت ببرید.
این دستگاه قدرتمند یک سرخ‌کن چندمنظوره است که با هوای گرم کار می‌کند. فر اتوماتیک SFR 5400WH می‌تواند انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را بدون روغن اضافه برایتان آماده کند و به سلامت شما و عزیزانتان اهمیت می‌دهد. سرخ‌کن 5400 سنکور می‌تواند وعده‌های غذایی شمارا در مدت زمان بسیارکم و از بسیاری جهات سالم‌تر تهیه کند و چون چندمنظوره می‌باشد، می‌تواند یک مرغ کامل یا یک کیک خانگی عالی را نیز برایتان آماده کند.
سرخ‌کن چندمنظوره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

حتی اگر شما دارای خانواده‌ی پرجمعیتی هستید یا می‌خواهید برای خود و مهمانانتان آشپزی کنید با داشتن Sencor SFR 5400WH هم می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید هم اینکه از غذایی که درست می‌کنید بسیار راضی باشید. همچنین حجم این فر اتوماتیک به اندازه‌ای بزرگ است که شما خیالتان کاملاً راحت می‌شود. سرخ کن چند منظوره‌ی سنکور هوای گرم را به‌طور مساوی در سراسر محفظه پخش می‌کند تا مواد غذایی شما به‌طور یکنواخت، حرارت دریافت نموده و نیاز به مراقبت مداوم شما نداشته باشند. با این زمانی که شما با استفاده از 5400WH صرفه جوی می‌کنید می‌توانید به تفریحات خود و صرف وقت با دوستان و عزیزانتان بپردازید.
سرخ‌کن چندمنظوره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

می‌توانید برای استفاده‌ی بهتر از سرخ‌کن چندمنظوره‌ی Sencor SFR 5400WH از 12 برنامه‌ی از پیش تعین شده استفاده کنید که زمان و حرارت لازم برای آنها به‌طور اتومات طراحی‌شده است و نیاز به تنظیمات اضافه نخواهد داشت. از مزایای این غول همه کاره‌ی سنکور می‌توان یک سینی 25 سانتیمتری برای پختن پیتزا، یک گریل برای سرخ کردن و سوخاری کردن و کباب کردن و همچنین یک دسته مقاوم در برابر حرارت برای حمل غذاهای خوشمزه را نام برد. فر همه‌کاره‌ی سنکور مدل SFR 5400WH می‌تواند تعداد زیادی از وعده‌های غذایی ازجمله وعده‌های غذایی خانگی، منجمد، پیتزا، استیک، همبرگر، کیک یا مرغ کامل را با برنامه‌ها ی خود برایتان آماده کند. زمان و میزان درجه حرارت دستگاه به‌طور خودکار تنظیم می‌شود اما در صورت نیاز می‌توانید برای تمامی برنامه‌ها خود شما نیز تغییراتی در زمان پخت و درجه حرارت ایجاد کنید.
سرخ‌کن چندمنظوره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

این فر همه‌کاره دارای یک صفحه لمسی کامل با صفحه‌نمایش LED و نشانگرهای نوری است که تمامی برنامه‌ها در دو ردیف و به‌صورت تصویری نمایش داده شده‌اند که کار را با Sencor SFR 5400WH برای شما بسیار راحت‌تر کرده است و فقط کافی است هرکدام از آنها را انتخاب کنید. شما می‌توانید به‌راحتی زمان 1-60 دقیقه و دما 60-200 درجه سانتی‌گراد را تنظیم کنید.
سرخ‌کن چندمنظوره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

سنکور در درجه اول بر سلامتی تمام کاربران من تأکید داشته و محصولی بسیار ایمن و سالم طراحی نموده است. با استفاده از یک فیلتر نانو سرامیکی قابل جابجایی، همه بوها و بخارهای احتمالی را جذب می‌کند و از پخش شدن بو و بخار جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید در هر مکان و هر زمان، چه تابستان و چه زمستان، راحت به آشپزی بپردازید و هیچ مزاحمتی برای دیگران نداشته باشید. سنکور 5400WH مانع از گرم شدن بیش‌ازحد دستگاه می‌شود و یک پایه‌ی غیر لغزنده برای آن طراحی‌شده که به سطح می‌چسبد و تکان نمی‌خورد.
سرخ‌کن چندمنظوره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 5400WH

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor SFR 5400WH
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,500,000 تومان
سرخ کن رژیمی بدون روغن دیجیتال 1500 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 809 سرخ کن رژیمی NASA NS-809 بدون نیاز به روغن و تنها با استفاده از جریان هوای گرم موجب ایجاد بهترین و با کیفیت پخت و سالم ماندن مواد غذایی شده است. سرخ...
0 تومان
سرخ‌کن 2 لیتر پرشیا PERSIA PR 888 جنس بدنه: استیل ضد زنگ با رنگ کاملا مقاومظرفیت: 2 لیترسبد مخصوص سرخ کردن: دارد با حجم 1.5 کیلوگرمامکان تنظیم زمان: دارد تا 60 دقیقهامکان تنظیم دما: دارد مابین 130 تا 190 درجهتوان:...
7,350,000 تومان
سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H ظرفیت سرخ کن: 11 لیترمیزان روغن: 80 درصد کمترتعداد برنامه های پیش فرض: 9 برنامهامکان جوجه گردان: داردسبد مخصوص سیب زمینی: داردتعداد صفحات گریل: 2 صفحهتعداد...
4,945,000 تومان
سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9238 فیلیپس از ظرفیت 5 نفر و یا 0.8 کیلوگرم مواد غذایی در سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل HD9238 کمک گرفته است. به لطف استفاده از بدنه ی پلاستیکی طول عمر سرخ کن Philips 9238 به نهایت خود رسیده و...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام