×

ظرفشویی سامسونگ مدل Samsung DW5070

نام تجاری:
دسته بندی: ظرفشویی
ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل DW60M5070FS

       
ظرفیت : 14 نفره
تعداد پارچه : 168 پارچه
تعداد سبد : 3 سبد
آسانسور : دارد
صفحه دیجیتال : دارد
نصف شور یا نیمه بار: دارد

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • سفید
  • نقره ای
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 5070

 

          

ظرفشویی سامسونگ معروف به کیفیت بسیار بالا و قیمت اقتصادی هستند. یکی از این محصولات مدل 5070 سامسونگ است که با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب به خوبی در بازار محبوب شده است. بدون شک می توان با استفاده از ظرفشویی مقرون به صرفه ی سامسونگ مدل SAMSUNG Dish Washer DW60M5070FS هر کدبانویی را کاملا راضی نمود و بیشترین سطح رضایت را کسب کرد. 

 

 

 

          

طرحی ظاهری

قیمت ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل SAMSUNG 5070

          

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 ظرفیت 14 نفره دارد. این ظرفشویی با ظاهری بسیار زیبا و مدرن به راحتی با دیگر وسایل آشپزخانه و کابینت ها هماهنگ میشود. این ظرفشویی مجهز به پنل بسیار زیبا میباشد که با رنگ آبی مزین شده است. این پنل کاربری بسیار پرکاربرد و زیباست و با لمس کردن کلید ها بسیار دقیق و سریع عمل میکند. مصرف کننده می تواند از طریق این پنل تمامی تنظیمات و کارایی ماشین ظرفشویی را کاملا کنترل نموده و بیشترین بازدهی را تجربه نماید.

این محصول مجهز به بدنه ی ضد اثرانگشت است. این قابلیت سبب میشود بدنه ی این ظرفشویی کمترین میزان لکه و اثر انگشت را به خود جذب نماید. تمیز کردن بدنه بسیار راحت و آسان است و از اتلاف وقت جلوگیری میکند.

 

 

 

            

سبدهای قابل تنظیم

قیمت ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل SAMSUNG 5070

       

ماشین ظرفشویی Samsung Dish Washer DW60M5070FS به مصرف کننده امکان میدهد قفسه ها و کشوهای ظرفشویی را تنظیم نماید. این محصول به سه سبد قابل تغییر مجهز گشته است. مصرف کننده میتواند با توجه به ظروفی که در داخل مشین ظرفشویی قرار میدهد این سبد ها را تغییر دهد.

امکان تغییر موقعیت سبدها در دو سبد پایین بسیار ضروری است. تغییر فاصله ی بین سبد پایین و وسط موجب میشود مصرف کننده قابلمه های بزرگ را نیز در داخل این ظرفشویی جا داده و تمیز نماید.

قیمت ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل SAMSUNG 5070

        

طبقه ی سوم نیز به زیبایی هر چه تمامتر طراحی شده و قابل تغییر تا بتوان هر نوع قاشق و چنگال را در ظرفشویی جا داد. سبد مخصوص قاشق و چنگال به مصرف کننده امکان بارگذاری راحت را داده و در هنگام استفاده امنیت بسیاری را به مصرف کننده میبخشد.

 

 

 

             

شست و شوی اتوماتیک

ظرفشویی Samsung DW5070 مجهز به تکنولوژی به روزجهت بهترین شست و شو میباشد. این ظرفشویی قادر است به طور خودکار میزان سختی لکه های بجا مانده بر ظرفشویی را تشخیص داده و با توجه به این سختی برنامه های شست و شو را تنظیم نماید.

این فناوری باعث میشود تا در زمان مشخص و از پیش تعیین شده ظروف به طور کامل تمیز و براق شوند. این قابلیت باعث کاهش چشمگیر میزان مصرف انرژِی و همچنین مصرف آب میشود. لازم به ذکر است مصرف کننده خود میتواند مدت زمان چگونگی شست و شو و ... را تغییر دهد. تمامی این عوامل باعث شست و شویی ناب و بسیار شفاف خواهد شد.

 

 

 

 

شست و شوی بهداشتی

قیمت ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل SAMSUNG 5070

       

ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 شست و شویی بسیار بهداشتی و ضد عوامل بیماری زا را انجام خواهد داد. مصرف گننده میتواند از طریق فشار دادن کلید شست و شوی بهداشتی بر روی پنل موسوم به Hygienic Rinsing شست و شوی کاملا بهداشتی و ایزوله را ایجاد نماید.

این فرایند باعث میشود دمای داخل ظرفشویی به 70 درجه سانتیگراد برسد و برای چند دقیقه در این دما بماند. در اثر این دمای بالا تمامی عوامل بیماری زا از بین خواهند رفت و تمیزی بسیار زیاد و عاری از عوامل بیماری زا را به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

         

شست و شو در مدت زمان یک ساعت

قیمت ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل SAMSUNG 5070

        

یکی دیگر از روش های شست و شو، شست و شو در مدت زمان یک ساعت است. ظرفشویی در این حالت با استفاده از آب 50 درجه به سرعت تمامی لکه های ظروف را از بین خواهد برد.

بر روی پنل تنظیمات گزینه One Hour Express Wash را انتخاب نمایید وظروف را در ظرفشویی قرار دهید. این حالت حتی در صورت ظروف اندک نیز کاملا پاسخگوست و تمامی لکه ها را از بین خواهد برد. شست و شو در مدت زمان یک ساعت بیشترین تمیزی و شفافیت را به ظروف خواهد بخشید.

        

شست و شو نیمه بار

پنل تنظیمات ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 به مصرف کننده امکان میدهد تمامی تنظیمات را بصورت دلخواه اعمال کنند. استفاده از کلید شست و شوی نیم بار یکی از این تنظیمات است.

قیمت ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل SAMSUNG 5070

      

فناوری شست و شو نیم بار به مصرف کمک میکند تا بتواند با ظروف بسیار کم نیز شست و شو بسیار عالی و دقیق داشته باشد. این عملیات باعث میشود مصرف کننده منتظر ظروف کامل نباشد و با ظروف بسیار کم نیز شست و شو را انجام دهد. ماشین ظرفشویی در حالت نیم بار با صرف کردن زمان بسیار کمتر بیشترین تمیزی را به همراه خواهد داشت.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung DW60M5070FS

مشخصات

کشور سازنده
مونتاژ چین
سال ساخت
2019
ضد اثر انگشت
بله
آبکشی
بله
سبد هوشمند
بله
صفحه نمایش ال ای دی
بله
شستشوي بسيار داغ
بله
تعداد طبقات
3 طبقه
ظرفیت تعداد پارچه
14 نفره و 168 پارچه
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
نقد وبررسی Bosch DishWasher SMS 88TI36e ظرفشویی های تولید شده در کمپانی آلمانی بوش بدون شک و تردید جزو بهترین محصولاتی است که تا حالا تولید شده اند. کمپانی بوش یکی از خوش نام ترین برند های تولید لوازم خانگی در جهان...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام