×

ماشین آشپزخانه پروفی کوک PC-KM 1189

نام تجاری:
دسته بندی: غذاساز و خردکن

ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

همزن: دارد
مخلوط کن: دارد
چرخ گوشت: دارد
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
تعداد سری همزن: سه سری 
حجم کاسه همزن: 6.5 لیتر
حجم مخلوط کن: 1.5 لیتر
سوسیس ساز: دارد
سطح سرعت: 8 حالت متفاوت
توان: 1500 وات

ادامه مطلب
17,300,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات و قیمت ماشین آشپزخانه همه کاره پروفی کوک مدل ProfiCook PC-KM 1189

«ماشین آشپزخانه» چیست و چه عملکردی دارد؟ این سوالی است که شاید برای بیشتر شما پیش آمده باشد. دنیای دیجیتال و مدرن امروز نیاز به تولید محصولاتی است که زندگی را برای مردم راحت تر از قبل نماید. یکی از این محصولات لوازم خانگی یا لوازم آشپزخانه است. برای تکمیل آشپزخانه های امروز نیاز به وسایل های مدرن، بزرگ و گران قیمت است. اما برای کاهش هزینه ها، افزایش کارایی و ایجاد فضای بیشتر در منازل محصولاتی تولید شده اند که چندین فعالیت را به هم انجام می دهند. این محصولات را چندین وظیفه اساسی در منزل را با هم انجام می دهند، ماشین آشپزخانه می نامند. برندهای متفاوتی در تولید ماشین آشپزخانه فعالیت دارند که شاید بهترین مدل های آن را SENCOR STM3700WH و یا ProfiCook KM 1189 دانست. در ادامه به بررسی ماشین آشپزخانه 3in1 «پروفی کوک» آلمان مدل ProfiCook PC-KM 1189 پرداخته ایم، با آف خرید همراه باشید و بهترین محصولات لوازم خانگی را بشناسید. 

طراحی زیبا و کارامد

ماشین آشپز خانه از قطعات و قطعه های متفاوتی تولید شده که توانایی انجام چندین فعالیت با هم دارد. انجام فعالیت «همزن»، «مخلوط کن» و «چرخ گوشت» از مهمترین فعالیت های ماشین های آشپزخانه است که می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نماید. برای تولید همچین محصولاتی، علاوه بر دانش به روز، نیاز به کیفیت ساخت فوق العاده نیز هست. پروفی کوک چندین سال است که در بازار اروپا فعالیت دارد و از تمام نیاز های مصرف کننده آگاه است. بنابراین محصولاتی کارامد و بسیار با کیفیت را به تولید رسانده است. از لحاظ کیفیت ساخت، با توجه به کیفیت ساخت بی نظیر سایر رقبا پروفی کوک و بازخورد عالی از طرف مصرف کننده، باید اظهار داشت، ماشین آشپزخانه پروفی کوک بهترین کیفیت ممکن را دارا است. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

پروفی کوک در ساخت بدنه ماشین آشپزخانه PC-KM 1189 از استیل ضد زنگ بهره گرفته است. استیل ضد زنگ با کیفیت بی نظیری تولید شده و در برابر ضربه و خط و خراش بیشترین مقاومت را خواهد داشت. استیل ضد زنگ موجب کاهش وزن محصول شده و حمل را برای مصرف کننده آسان نموده است. ماشین آشپزخانه ارزان قیمت پروفی کوک مدل KM 1189 به لطف استفاده از بدنه استیل ضد زنگ، ایمنی بیشتر از انتظار را هم به ارمغان آورده است. بر روی بدنه این محصول کلید تنظیمات سرعت و کلید باز و بسته کردن قفل دستگاه قرار دارد. 

ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل 1189 از پایه های پلاستیکی ضد لرزش بهره گرفته است. پایه های پلاستیکی به طور کامل به سطح چسبیده و مانع از لرزش و یا تکان خوردن محصول هنگام کار خواهد شد. این امر به میزان امنیت کار کردن با محصول افزوده و مانع از ایجاد حادثه خواهد شد. 

همزن همه کاره

مهمترین فعالیت ماشین آشپزخانه 3 کاره پروفی کوک مدل PC-KM 1189، قابلیت «همزن» است. همزن برای تولید کیک، شیرینی، خمیر نان و ... بسیار کارامد است. همزن ها وظایف متفاوت را با استفاده از سری های مختلف به اجرا می گذارند. همزن حرفه ای پروفی کوک از مخزن بزرگ کمک گرفته است. جنس کاسه این محصول تماما استیل ضد زنگ بوده و توانایی انجام هر فعالیتی را خواهد داشت. استیل ضد زنگ هیچ تاثیری بر طعم و کیفیت مواد غذایی نخواهد داشت و عملکرد بی نظیری خواهد داشت. حجم این کاسه با سایز XXL و یا 6.7 لیتر توانایی همزدن حجم زیادی از مواد غذایی را خواهد داشت. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

پروفی کوک از سه سری متفاوت در ساخت همزن ماشین آشپزخانه PC-KM 1189 کمک گرفته است. سه سری متفاوت فعالیت های کاملا متفاوتی را امکان پذیر می کنند. این سری ها امکان همزدن، خمیرزدن و ورز دادن را فراهم خواهند ساخت. جنس سری ها از نوع استیل ضد زنگ بوده و بیشترین طول عمر مفید را به همراه خواهد داشت. جنس استیل سری ها سبب شده بر طعم مواد غذایی هیچ تاثیری وارد نشود و کیفیت بی نظیری را به نمایش بگذارد. قابلیت تعویض سری ها راحت انجام شده و در سرعت های بالا نیز هیچ خبری از تکان خوردن سری ها نیست. شست و شو سرهای همزن، خمیرزن و ورز زن به دلسل استفاده از استیل ضد زنگ، بسیار راحت انجام شده و بیشترین تمیزی ممکن را فراهم ساخته است. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

مخلوط کن بی نظیر

در بخش انتهایی ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 «مخلوط کن» تعبیه شده است. مخلوط کن به دلیل استفاده زیاد و مکرر در طول روز، یکی از پر مصرف ترین لوازم خانگی است. به همین دلیل پروفی کوک توجه ویژه ای به این محصول داشته است. مخلوط کن جهت تهیه آبمیوه های تازه و خوشمزه، تهیه سس، تهیه اسموتی، مخلوط کردن مواد غذایی با یکدیگر، خرد کردن مغزهای مغذی، تهیه دسر های پر انرژی و ... تولید می شوند. تمامی این قیمت ها با کمترین هزینه ممکن و در بخش مخلوط کن ماشین آشپزخانه پروفی کوک قابل اجرا است. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

مخلوط کن ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook 1189 از پارچ شیشه ای بزرگ کمک گرفته است. پارچ شیشه ای بیشترین مقاومت در برابر ضربه را داشته و کاملا نشکن است. حجم ظرف مخلوط کن پروفی کوک برابر 1.5 لیتر است. این حجم توانایی تهیه حجم زیادی از آبمیوه را فراهم خواهد کرد و بیشترین سطح رضایت را فراهم خواهد ساخت. جنس تیغه های این مخلوط کن از نوع استیل ضد زنگ بوده و بیشترین طول عمر را خواهد داشت. شست و شو مخلوط کن بسیار ساده امکان پذیر است و تمیزی بی اندازه ای را برای مصرف کننده رقم خواهد زد.

چرخ گوشت کارامد

یکی دیگر از قابلیت های مهم و چشمگیر ماشین آشپزخانه بی نظیر پروفی کوک 1189، استفاده از «چرخ گوشت» است. ماشین آشپزخانه 3in1 پروفی کوک امکان چرخ کردن گوشت را به لیست فعالیت های خود افزوده است. چرخ گوشت ها محصولاتی بزرگ و گران قیمت هستند و کارایی مشابهی را ارایه می دهند. به همین دلیل ترکیب کردن آن با یک محصول بی نظیر می تواند بیشترین کارایی ممکن را به مصرف کننذه ببخشد. امکان چرخ کردن گوشت، توانایی تولید سوسیس، تهیه کبه، تهیه سس و ... از فعالیت های چرخ گوشت فوق العاده است. پروفی کوک در ماشین آشپزخانه PC-KM 1189 امکان چرخ کردن گوشت را فراهم ساخته است.

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

به منظور افزایش کارایی چرخ گوشت پروفی کوک از سه تیغه متفاوت بهره گرفته است. دیسک ها از نوع استیل ضد زنگ هستند و با سه سایز متفاوت امکان چرخ کردن گوشت را خواهند داشت. تمامی قطعات داخلی چرخ گوشت نیز از استیل ضد زنگ است و بیشترین سطح از کیفیت را ارایه خواهد داد. امکان تهیه سوسیس با استفاده از سری های متفاوت نیز امکان پذیر است. با استفاده از 4 سری متفاوت از جنس پلاستیک با بیشترین مقاومت، امکان تهیه سوسیس و کبه نیز به وسیله این چرخ گوشت میسر است. با استفاده از این سری ها می توان کوفته های بسیار زیبا و یا سوسیس های خوشمزه و سالم تولید کنید و از مهمان های خود پذیرایی کنید. 

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

توان و کارایی

قیمت ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189

ماشین آشپزخانه ارزان قیمت پروفی کوک 1189 باید توان کافی برای انجام 3 فعالیت متفاوت را ایجاد نماید. بر این اساس پروفی کوک از توان 1500 وات در ماشین آشپزخانه 3in1 مدل KM1189 کمک گرفته است. ماشین آشپزخانه به لطف استفاده از این توان امکان انجام هر نوع فعالیتی را میسر ساخته و کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. با توجه به توان بسیار بالا شاهد کمترین لرزش و صدا از ماشین آشپزخانه هستیم و بیشترین بازدهی را مشاهده خواهیم کرد. مصرف انرژی به حداقل رسیده و راندمان کار در این محصول به نهایت خود رسیده است. به منظور افزایش کارایی و کیفیت، پروفی کوک از امکان تغییر سرعت در 8 حالت متفاوت کمک گرفته است. در این فرایند با توجه به نوع فعالیت کاربر قادر است، سرعت و عملکرد ماشین آشپزخانه را تنظیم نماید. 

سخن آخر 

خرید همزن، مخلوط کن و چرخ گوشت هر کدام هزینه های گزافی را بر دوش مصرف کننده اعمال خواهد کرد. علاوه بر هزینه هر کدام از این وسایل فضای بسیاری را به خود اختصاص می دهند. اما با استفاده از ماشین آشپزخانه ها می توان برترین کیفیت و کارایی را تنها در یک وسیله با کمترین هزینه و بیشترین کارایی مشاهده کرد. توان بالا، مصرف کم و بازدهی بسیار موجب محبوبیت ماشین آشپزخانه و غذاساز پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 شده است. این محصول با زیبایی بی نظیر خود، زینت بخش آشپزخانه شما خواهد شد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
ProfiCook 3in1 PC-KM 1189

مشخصات

سایر قابلیت‌ها
امکان استفاده از چرخ گوشت با سه تیغه متفاوت برای گوشت و چهار سری متفاوت برای تهیه سوسیس و کبه
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
وزن
9.3 کیلوگرم
توان مصرف برق
1500 وات
ارتفاع
58 سانتی متر
پهنا
46 سانتی متر
تعداد تنظیمات سرعت
8 سرعته
قابل شست و شو
بله
حجم ظرف همزن
6.7 لیتر
جنس ظرف همزن
استیل ضد زنگ
تعداد میله های همزن
3 میله
جنس میله های همزن
استیل ضد زنگ
مخلوط کن
بله
ظرفیت مخلوط کن
1.5 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
7,800,000 تومان
غذا ساز فیلیپس مدل HR7775  توان مصرفی : 1000 وات تعداد کار : چند کاره نوع پنل : ولوم چرخشی قابلیت خلال کردن : دارد قابلیت خرد کردن یخ : دارد قابلیت رنده کردن : دارد همزن : دارد آب مرکبات گیر : دارد آبمیوه گیری : دارد...
1,400,000 تومان
خردکن کرکماز Korkmaz A460 توان 900 وات / 1250 میلی لیتر - 4 تیغه دارای کاسه شیشه ای با ظرفیت 1250 میلی لیتر طراحی ارگونومیک 4 تیغه استیل ضد زنگ با کیفیت بالا دارای سیستم حفاظتی که از دسترسی به تیغه ها در حین کار...
0 تومان
چرخ گوشت پرشیا مدل PERSIA PR-9600 توان مصرفی : 2000 وات جنس بدنه : فلز ضد زنگ موتور : گیربکسی تعداد سری : 3 عدد تعداد تیغه : 4 عدد قابلیت ها : جداشدن تیغه عملکرد : سوسیس ساز، چرخ گوشت، کبه ساز، کباب ساز مجهز به :...
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
1,940,000 تومان
گوشت‌کوب 4 کاره‌ی سنکور مدل Sencor SHB 5604RD توان و قدرت 1000 واتدارای 20 سرعت متفاوتدارای محفظه‌ی 0.8 لیتری از جنس پلاستیکدارای حالت توربوتیغه‌های کاملا فولادیدارای سری همزنرنگ مشکی

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام