×

میوه خشک کن سنکور SFD 4235WH

نام تجاری:
دسته بندی: میوه خشک کن
میوه خشک کن سنکور مدل Sencor SFD 4235WH

توان: 350 وات
تعداد قفسه ها: 5 قفسه
خاموش شدن خودکار: دارد
حالت ایمنی: دارد
رنگبندی: سفید
وزن: 2.2 کیلوگرم

ادامه مطلب
1,796,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

بررسی  کیفیت و کارایی میوه خشک کن  Sencor SFD 4235ٌWH

تاریخچه و پیشینه‌ی شرکت سنکور به اوایل قرن 20 میلادی برمی‌گردد زمانی که شرکت سنکور برای اولین بار در ژاپن شروع به‌کار کرد و تولید لوازم‌خانگی را آغاز نمود. اما بعد از گذشت مدتی, کشور جمهوری چک با خریداری امتیاز این شرکت, صاحب‌امتیاز این کمپانی بزرگ شد. محصولات شرکت سنکور برای خاورمیانه عمدتاً در چین مونتاژ و سرهم می‌شوند و برای مصرف وارد بازار می‌شوند. کیفیت و طراحی محصولات سنکوردقیقاً منطبق بر معیارها و فاکتورهای استاندارد اروپا انجام شده و محصولاتی فوق‌العاده باکیفیت در حد محصولات بازار اروپا تولید شده است. محصولات شرکت Sencor  ازجمله بهترین‌های بازار در بین لوازم برقی آشپزخانه هستند. کمپانی بزرگ سنکور تولیدات خود را بیشتر در زمینه‌ی لوازم برقی آشپزخانه ازجمله بهترین و قدرتمندترین جاروبرقی‌های معمولی و رباتیک, باکیفیت‌ترین انواع پلوپز و آبمیوه گیری, بهترین مدل‌های قهوه ساز و اسپرسوساز, انواع ماشین آشپزخانه و همزن‌های کاسه دار صنعتی و غیر صنعتی و ... عرضه کرده‌اند. با سنکور می‌توانید آسوده‌خاطر خرید کنید و بهترین محصولات را باقیمت مناسب تهیه کنید. تمیز بودن منزلتان را به جاروبرقی‌های سنکور بسپارید. بهترین و قوی‌ترین مدل‌های همزن کاسه دار صنعتی و خانگی را از سنکور بخواهید. طراحی و کیفیت انواع آبمیوه گیر و مخلوط کن‌های سنکور بسیار عالی بوده و می‌توان آنها را بی‌رقیب در بازار دانست. اگر دنبال تهیه کردن جهیزیه با قیمت مناسب هستید, اگر دنبال بهترین لوازم‌خانگی هستید, اگر قوی‌ترین و بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه را می‌خواهید بدانید که سنکور بهترین مدل ممکن است. در ادامه به بررسی و نقد بهترین مدل‌های لوازم‌خانگی سنکور می‌پردازیم و تمامی محصولات شرکت سنکور را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بین تمامی برندهای موجود در بازار داشته باشید.

کارایی و طراحی

میوه خشک کن  Sencor SFD 4235ٌWH

خشک کردن مواد غذایی یکی از قدیمی‌ترین روش‌های حفاظت از همه آنها است به‌طوری که بتوان در زمان دیگری و به هنگام نیاز از آن استفاده نمود. امروزه انواع روش‌های مختلف برای خشک کردن مواد غذایی وجود دارد ولی یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها استفاده از میوه خشک کن‌های سنکور است که باعث می‌شود مواد غذایی شما در بهترین حالت و با حفظ مواد و ارزش غذایی‌شان  مورد استفاده‌ی شما قرار گیرند. بازار انواع مختلفی از میوه‌ها، سبزیجات، گوشت و همچنین خشک کن‌های غذایی را ارائه می‌دهد که شاید برای بعضی از شماها این راحت‌تر باشد. اما با بهره‌گیری از میوه خشک کن‌های سنکور, همانطور که محصولات غذایی را خودتان انتخاب می‌کنید، می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات را خشک کنید و از آنها لذت ببرید. حتی به بسته‌بندی غذاهای لذیذ موردعلاقه خود در فروشگاه نگاه نکنید، جایی که معمولاً قند، مواد نگه‌دارنده، رنگ و غیره به آن اضافه شده است. حالا شما می‌توانید از سلامت محصولات و غذاهایی که خشک کرده‌اید هم نهایت آسودگی خاطر را داشته باشید.

میوه خشک کن سنکور مدل SFD 4235WH نه تنها ازنظر ظاهری و طراحی بسیار خاص و دوست‌داشتنی است بلکه ازنظر کار با آن نیز در اوج سادگی و راحتی است. شما در این میوه خشک‌کن با استفاده از سه دکمه می‌توانید دما را روی 40-70 درجه سانتی‌گراد تغییر دهید و زمان خشک شدن و زمان خاموش شدن خودکار را تنظیم کنید. در میوه خشک‌کن Sencor SFD 4235WH زمان، دما و شمارش معکوس روی صفحه‌نمایش LED نشان داده‌شده است تا شمارا ازآنچه اتفاق می‌افتد مطلع کند.

میوه خشک کن  Sencor SFD 4235ٌWH

اما با میوه خشک کن‌های سنکور می‌توانید انواع میوه‌ها را خشک کنید که یک میان وعده‌ی بسیار مناسب برای خودتان و فرزندانتان است هرچند می‌تواند به‌عنوان ماده تزیینی یا رایحه‌ای در سایر دسرهای شما نیز استفاده شود. میوه‌هایی که با Sencor SFD 4235WH  خشک می‌شوند دارای یک کیفیت فوق‌العاده هستند، طعم بسیار لذیذتری نسبت به قبل از خشک شدن دارند. می‌توانید آن را به‌تنهایی، در ماست، فرنی، شیر یا به‌عنوان بخشی از کلوچه‌ها و شیرینی‌ها بخورید.

 از ترکیبات مختلف سبزیجات خشک‌شده به‌عنوان مخلوط چاشنی خانگی سوپ، گوشت و بخصوص انواع مختلف چیپس سالم (هویج، چغندر، کرفس، جعفری و غیره) می‌توانید استفاده کنید و از طعم و بو رایحه‌ی آنها در هرزمانی لذت ببرید.

همچنین این را در نظر داشته باشید که ارزش گوشت خشک‌شده در خانه چندین برابر بیشتر از فروشگاه است! این شما هستید که گوشتی را انتخاب می‌کنید که توسط خشک‌کن SFD 4235WH کاملاً خشک می‌شود تا بتوانید از طعم واقعی گوشت خشک لذت ببرید.

یک مزیت دیگری که میوه خشک‌کن سنکور 4235 برای شما عزیزان دارد این است که در زمستان نمی‌توانید گیاهان تازه را از باغ برداشت کنید اما با این دستگاه باکیفیت گیاهان و گل‌ها را برای ذخیره‌سازی خشک می‌کنید و به‌عنوان یک عطروطعم عالی برای غذا و روغن، یا می‌توانید از آنها برای تهیه چای و روغن‌های اساسی عالی استفاده کنید.

با این میوه خشک‌کن سنکور شما می‌توانید به‌راحتی انواع خمیر برای بیسکویت و شیرینی را آماده کرده و روی قفسه‌های SFD 4235WH پهن کنید و دیگر کاری به آماده شدن آن نداشته باشید و تمام مسئولیت را به این میوه خشک‌کن قوی بسپارید.

توان میوه خشک‌کن SFD 4235WH سنکور 350 وات است که به‌راحتی جوابگوی نیاز خانگی شما عزیزان می‌باشد. طراحی میوه خشک‌کن سنکور 4235 به‌گونه‌ای است که نیاز به جابه‌جا کردن سینی‌ها و مواد غذایی نیست  و جریان هوا به‌طور یکنواختی بین تمامی قفسه‌ها پخش خواهد شد تا تمامی مواد غذایی به خوبی و به یک اندازه خشک شوند. یک لوله مرکزی ویژه که در این میوه خشک‌کن قرار گذاشته‌شده است کمک می‌کند تا هوای گرم در تمام طبقات توزیع شده و یکنواختی حفظ شود. علاوه بر این، آنها شفاف هستند و به آنها بهترین دید را برای تمام مواد خشک‌شده در طول مراحل می‌دهند.

میوه خشک‌کن سنکور بسیاری از محصولات غذایی را به روشی ایمن خشک می‌کند، حتی وقتی‌که ساعت‌های زیادی در حال کار باشد از محافظت در برابر گرما نیز برخوردار است و حالت ایمنی برای این دستگاه استفاده‌شده است. باقدرت 350 واتی و سطح صدای  60 دسی‌بل (A) می‌توان از این دستگاه رضایت کامل داشت. وقتی این دو ویژگی را باهم ترکیب می‌کنیم، یک خشک‌کن به وجود می‌آید که دارای مصرف انرژی بسیارکم و بسیار ساکت است. اینها ترکیبی عالی هستند که هیچ کاربری را ناامید نخواهد کرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor SFD 4235WH
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
6,200,000 تومان
میوه خشک کن صنعتی سنکور مدل Sencor SFD 6601BK با توان 500 وات دارای 12 طبقه 6 طبقه‌ی فلزی 6 طبقه‌ی پلاستیکی دمای قابل کنترل بین 35 تا 70 درجه‌ی سانتی‌گراد وزن 5.9 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
5,750,000 تومان
میوه خشک کن صنعتی سنکور مدل Sencor SFD 7000BK تعداد طبقات: 10 طبقهخاموش شدن اتومات: داردکنترل دما: داردتوان: 800 واترنگبندی: مشکیوزن: 9 کیلوگرمابعاد هر طبقه: 37 * 30 سانتیمتر
1,468,000 تومان
میوه خشک کن 5 طبقه 350 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 1162 میوه خشک ناسا الکتریک ان اس 1162 از موتور کم مصرف 350 وات استفاده نموده است که توانسته بیشترین سرعت و قدرت را ایجاد نموده است. موتور قدرتمند 350 وات میوه خشک کن...
1,675,890 تومان
میوه خشک کن 5 طبقه 350 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 1160 میوه خشک ناسا الکتریک 1160 از موتور کم مصرف 350 وات استفاده نموده است که توانسته بیشترین سرعت و قدرت را ایجاد نموده است. موتور قدرتمند 350 وات میوه خشک کن NASA...
2,200,000 تومان
میوه خشک کن دیجیتال چرخشی دلمونتی ایتالیا DL-195 350 وات توان مصرفی  چرخش 360 درجه صفحات  دارای پنل دیجیتالی برای انجام تنظیمات تغییر دما بین 35 تا 70 درجه سانتیگراد مجهز به 5 طبقه مجزا رنگ مات برای جلوگیری از ورود...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام