×

همزن کاسه دار سنکور مدل STM 3624RD

نام تجاری:
دسته بندی: همزن

همزن کاسه دار سنکور مدل SENCOR STM 3624RD

سنکور از بدنه ی تمام پلاستیک با جنس بسیار مرغوب در ساخت همزن STM 3624 RD استفاده نموده است. همزن سنکور مدل SENCOR Food Mixer STM 3624RD از کاسه ی استیل ضد زنگ با ظرفیت 4 لیتر بهره گرفته است. همزن کاسه دار سینکور مدل SENCOR STM 3624RD توان همزدن حداکثر 1.6 کیلوگرم مواد غذایی را خواهد داشت. همزن کاسه دار سنکور مدل STM 3624RD توان مخلوط کردن، خمیر زدن و همزدن را خواهد داشت. همزن سنکور مدل 3624 امکان تغییر سرعت را در 6 حالت متفاوت امکان پذیر نموده است. کمپانی Sencor از 3 سری تمام استیل متفاوت، برای افزایش کارایی به کار گرفته است. سینکور از توان خروجی 600 وات برای همزن کاسه دار SENCOR STM3624 RD استفاده کرده که صدا و لرزش بسیار اندک را به وجود خواهد آورد.

ادامه مطلب
2,588,000 تومان
رنگ
  • قرمز
  • صورتی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات همزن کاسه دار سینکور مدل STM 3624

         

مخلوط کردن و هم زدن مواد غذایی برای تهیه ی ترکیبی خوش طعم و پر انرژی بسیار لازم و ضروری است. در گذشته این عمل بسیار سخت و وقت گیر بود و در نهایت کاربر خسته می شد. بعد از آن مرحله به مرحله شرایط بهتر و بهتر شد و حال شاهد تولید وسایلی با بهترین کیفیت ممکن هستیم، که کار و زحمت مصرف کننده را به حداقل رسانده است. یکی از این وسایل آشپزی، همزن است. میکسر و یا همزن در مخلوط کردن مواد غذایی برای تهیه ی غذاهای خوشمزه و یا تهیه ی خمیر برای کیک، سس و ... مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی بسیاری را بر عهده خواهند گرفت. یکی از شرکت هایی که وظیفه ی تولید همزن را بر عهده گرفته است، کمپانی قدیمی سنکور است. سنکور نیازی به تعریف نداشته و بسیاری با این برند آشنایی کامل دارند. کمپانی اروپایی سنکور به لطف استفاده از کیفیت برتر و قطعاتی به تکنولوژی روز اروپا توانسته، محصولاتی فراتر از انتظار را به تولید برساند. یکی از محصولاتی که سنکور تولید نموده و فروش بسیار مناسبی را هم رقم زده است، همزن کاسه دار مدل STM 3624RD است، که در زیر به بررسی و ارزش خرید این محصول پرداخته ایم. 

        

طراحی، دیزاین و کارایی

سینکور در ساخت لوازم با کیفیت به تبحر خاصی دست یافته و همه را شگفت زده نموده است. طراحی نوین، کیفیت برتر و قیمت ایده آل موجب افزایش رضایت مندی مصرف کننده از محصولات این کمپانی شده است. سینکور با تولید لوازم پر کاربر با طول عمر بالا به شهرت جهانی رسیده و حال که به ایران نیز آمده، کار سختی در پیش نخواهد داشت.

سنکور در ساخت همزن کاسه دار مدل 3624 از جنس بدنه ی پلاستیک فشرده کمک گرفته است. پلاستیک فشرده، کیفیت بسیار مناسب و فوق العاده ای را به وجود آورده و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نماید. بدنه ی پلاستیکی موجب کاهش وزن چشمگیر همزن شده و حمل و نقل و کارایی را به راحت ترین شیوه ی ممکن، میسر ساخته است. بر روی قاب بدنه ی همزن کاسه دار سنکور مدل Sencor 3624 شاهد کلید تنظیمات هستیم. مصرف کننده از طریق این پنل و ولوم تنظیم سرعت، قادر است فعالیت همزن را به راحتی کنترل نماید و به بهترین ترکیب دست یابد. جداسازی قطعات همزن سنکور به راحت ترین شیوه ی ممکن امکان پذیر است و شست و شو را برای کاربر بسیار آسان تر از قبل کرده است. 

قیمت همزن کاسه دار سنکور مدل SENCOR STM 3624RD

        

همزن سنکور STM 3624 با استفاده از کاسه ی استیل ضد زنگ طول عمر دستگاه را به بالاترین حد ممکن رسانده است. کاسه ی همزن سنکور مدل SENCOR STM 3624RD به لطف استفاده از جنس استیل کمترین وزن ممکن را داشته و به راحتی قابل شست و شو می باشد. ظرفیت 4 لیتر برای این همزن کاسه دار در نظر گرفته شده است. ظرفیت 4 لیتر کاسه ی همزن سنکور مدل STM 3624، امکان مخلوط کردن 1.6 کیلوگرم مواد غذایی را فراهم آورده است. این میزان برای تهیه ی کیک بزرگ و یا تهیه ی غذای یک مهمانی بزرگ کافی است و قطعا کاربر را راضی خواهد نمود. همزن کاسه دار سنکور امکان چرخش با سرعت مناسب را فراهم ساخته، تا به ترکیبی همگن و کاملا یکدست برسیم. 

یکی از مهمترین ویژگی های یک همزن خوب، به کار گیری از سری های با کیفیت و اعلا است. همزن ها با استفاده از سری های متفاوت، قابلیت ها و وظایف متفاوتی را برعهده می گیرند. همزن حرفه ای سنکور مدل STM 3624 RD از سه سری متفاوت بهره گرفته است. سری های مختلف از جنس استیل ضد زنگ بوده اند و کار را برای مصرف کننده، بسیار آسانتر از قبل نموده است. این سری ها وظیفه ی هم زدن، مخلوط کردن و خمیر زن را داشته و به تنهایی تمامی وظایف را به خوبی اتجام خواهد داد. این موارد دست به دست هم داده اند، تا همزن کاسه دار سینکور مدل SENCOR FOOD MIXER STM 3624 RD به یکی از کحبوب ترین مدل های بازار تبدیل شوند.

به منظور افزایش کیفیت و کارایی، سنکور از توان 600 وات در همزن همه کاره ی 3624 استفاده کرده است. همزن کاسه دار Sencor مدل STM 3624RD به لطف استفاده از این توان، با صرف کمترین انرژی بیشترین کارایی را فراهم خواهد آورد. صدا و لرزش بسیار اندک همزن، آرامش را حین کار به مصرف کننده خواهد بخشید و سطح رضایت را به حداکثر خواهد رساند. امکان تغییر سرعت به 6 حالت متفاوت نیز در این همزن میسر است. همزن کاسه دار سنکور به کاربر امکان داده با استفاده از تغییر سرعت 6 حالته، با توجه به نوع مواد غذایی وضعیت دستگاه را کنترل نماید. تمامی این قابلیت ها دست به دست هم داده اند، کیفیت و کارایی بی نظیری را از همزن حرفه ای سنکور مدل SENCOR STM 3624 RD شاهد باشیم. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR STM 3624RD

مشخصات

نوع
کاسه دار
اقلام همراه
3 سری متفاوت از جنس استیل
سایر ویژگی و امکانات
قابلیت همزن، خمیر زن و مخلوط کن
توان مصرفی
600 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعته
کاسه
بله
خمیرزن
بله
ظرفیت کاسه
4 لیتر یا 1.6 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام