×

ساعت هوشمند هوآوی watch gt 3 46mm

نام تجاری:
دسته بندی: هوآوی | HUAWEI
ساعت هوشمند هوآوی huawei watch gt3 46mm

یک شاهکار واقعی، صفحه ظریف شیشه ای منحنی که حالت سه بعدی را تداعی می کند و درخششی نرم و آب مانند را به ساعت هوشمند می دهد. شرکت هوآوی برای طراحی بدنه watch gt3 از طراحی ساده با روکش براق بالا استفاده می کند، همراه با دسته های اصلاح شده برای ظاهری مدرن و پیچیده. ساعت هوشمند اسپرت با حسگر که یک ساعت هوشمند همه کاره عالی است.

ادامه مطلب
6,114,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای
گارانتی
  • تست سلامت نرم افزاری و اصالت 4 روزه
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

ساعت هوشمند هوآوی watch gt 3 سایز 46 میلی متر

Huawei Watch GT3 46mm

ساعت دیجیتالی هوشمند huawei watch gt 3 صفحه ظریف ۴۶ میلی‌متری روی یک شیشه منحنی سه بعدی، همراه با طراحی بدنه مینیمالیستی با روکش براق و تکمیل شده با دسته‌های ظریف برای ظاهری مدرن و پیچیده، به یک شاهکار واقعی در مچ دست شما تبدیل خواهد شد. از میان طیف وسیعی از گزینه‌ها انتخاب کنید، شیک و بند‌های ظریفی که در هر موقعیتی با آن‌ها می‌درخشید. به سادگی \"حلقه\" را بچرخانید و در پس زمینه بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید تا به داده‌های خود دسترسی سریع داشته باشید.

به لطف نرخ رفرش بالا، می‌توانید به راحتی صدا و زمان زنگ هشدار را حتی در صورت خیس بودن دستتان تنظیم کنید که به لطف آن ساعت در هر شرایطی به نرمی و بدون مشکل کار می‌کند.

 

 

مانیتور ضربان قلب به تازگی بهبود یافته شامل هشت فتودیود در آرایش دایره‌ای و دو مجموعه منبع نور با ترکیب یک لنز شیشه‌ای منحنی برای پوشیدن راحت حتی در تاریکی می‌باشد. الگوریتم هوش مصنوعی بهبود یافته است تا سیگنال‌های پر سر و صدا را به طور مؤثرتری فیلتر کند، و امکان نظارت دقیق بر ضربان قلب را حتی در حین ورزش شدید، داده‌های سلامتی مانند سطح اکسیژن خون را فراهم می‌کند. این ساعت با پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS، Beidou، GLONASS، Galileo و QZSS، عملکرد ضد تداخل قوی‌تری ارائه می‌دهد که به طور مؤثر قدرت و پایداری سیگنال‌های موقعیت‌یابی خارجی را بهبود می‌بخشد. تمام تمرینات شما با دقت ضبط می‌شوند.

HUAWEI WATCH GT 3 قدرت سیگنال بالاتری را ارائه می‌کند و موقعیت‌یابی دقیق را امکان‌پذیر می‌کند. ساعت WATCH GT 3 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را همزمان با گوشی خود شارژ کنید، حتی اگر شارژر را فراموش کردید. دیگر نگران عمر کم باتری نباشید. با شارژ کامل، ساعت GT 3 تا ۱۴ روز دوام می‌آورد، بنابراین همیشه برای هر تمرینی کاملاً آماده خواهید بود و هیچ تمرینی را از دست نخواهید داد. داده‌های بهداشتی مهم این ساعت هر روز به شما می‌گوید که خورشید طلوع و غروب می‌کند، تغییرات جزر و مد را در زمان واقعی به شما اطلاع می‌دهد. فشارسنج ارتفاع داخلی فشار هوای فعلی را در زمان واقعی کنترل می‌کند و در صورت تغییرات شدید یا قبل از شروع شرایط آب و هوایی بد به شما هشدار می‌دهد که به لطف آن ساعت یک دستیار قابل اعتماد برای همه ماجراجویی‌های شما می‌باشد.

 

Huawei Watch GT3 46mm

 

طراحی

Huawei Watch GT 3 یک ساعت هوشمند جذاب با صفحه نمایش لمسی AMOLED روشن است که در یک بدنه فولادی ضد زنگ و پلاستیکی سبک وزن قرار گرفته است. روی آن شیشه ای محکم شده است، با لبه ای منحنی که توهم صفحه نمایش اضافی را ایجاد می کند. آن را با گزینه های مختلف بند، از جمله سیلیکون، فلز، و چرم در قیمت های مختلف ارائه می شود.

این ساعت در دو اندازه عرضه می‌شود: ۴۲ میلی‌متر و ۴۶ میلی‌متر. نسخه بزرگتر دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی با قاب ۱۱ میلی‌متری ضخامت و وزن تقریباً ۴۲.۶ گرم بدون بند است. مدل کوچکتر دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی با ضخامت ۱۰.۲ میلی‌متر است و وزن آن بدون بند حدود ۳۵ گرم است. Watch GT 3 با یک شارژر القایی بی‌سیم عرضه می‌شود که به صورت مغناطیسی متصل می‌شود، یا اگر در حال حرکت هستید، می‌توانید آن را با استفاده از تلفنتان شارژ کنید.

 

ساعت هوشمند هوآوی watch gt 3 46mm

کاملاً حرفه‌ای

HUAWEI WATCH GT 3 از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی، شنا، طناب زدن و اسکی پشتیبانی می‌کند. چه در استخر شنا کنید و چه در زمین عرق کنید، می‌توانید از تمرین خود نهایت لذت را ببرید. میکروفون آنبورد ساعت GT 3 نیز برای دوندگان یک موهبت واقعی است و به شما این امکان را می‌دهد که از طریق بلوتوث بدون دست زدن به تلفن خود تماس برقرار کرده و دریافت کنید. در این ساعت eSIM وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید بدون گوشی خود از این ویژگی استفاده کنید، اما استفاده از آن بسیار ساده است و به ویژه در مواقع اضطراری بسیار مفید است.

Watch GT 3 از موسیقی نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توانید آهنگ‌های خود را در ساعت ذخیره کنید (فرمت‌های پشتیبانی شده شامل MP3، AAC، WAV، FLAC، M4A و OPUS) یا از آن به عنوان یک کنترل از راه دور برای کنترل پخش موسیقی در تلفن خود استفاده کنید.

 

ساعت هوشمند هوآوی watch gt 3

عمر باتری

بزرگترین تفاوت بین دو سایز ساعت، عمر باتری است – نسخه ۴۶ میلی‌متری با یک بار شارژ تا ۱۴ روز در حالت آماده به کار دوام می‌آورد و به شارژ مجدد احتیاجی ندارد، در حالی که مدل ۴۲ میلی‌متری هفت روز دوام می‌آورد.

 

بررسی Huawei Watch GT 3

یک ساعت هوشمند اسپرت است که ظاهری عالی دارد و به لطف پردازنده جدید، سریع و پاسخگو است. این دستگاه دارای مجموعه ای چشمگیر از ابزارهای ردیابی سلامت نیز است و عمر باتری واقعاً قابل توجهی را ارائه می دهد - به خصوص اگر نسخه 46 میلی متری را انتخاب کنید. این طول عمر به قیمت ویژگی‌ها تمام نمی‌شود و مجموعه حسگرهای بیومتریک ساعت ضربان قلب، SpO2، دمای پوست، استرس و خواب را ردیابی می‌کند. هواوی این بار مانیتور ضربان قلب نوری خود را ارتقا داده است و نتایج چشمگیر و بهتری را ارائه می دهد.

در ساعت هوشمند هواوی watch gt 3 ابزار \"مربی هوش مصنوعی\" به شما امکان می‌دهد یک هدف و یک خاستگاه تعیین کنید و سپس یک برنامه آموزشی ایجاد کنید که در حین ورزش با عملکرد شما سازگار می‌شود. این ابزاری است که به خوبی اجرا شده و استفاده از آن آسان است و به ویژه برای دوندگان جدیدی که می‌خواهند به اولین نقاط عطف خود دست یابند، بسیار مناسب است.

 

watch gt 3

سخن پایانی

تاریخ عرضه Huawei Watch GT 3 در نوامبر 2021 می‌باشد. این ساعت دارای یک صفحه نمایش لمسی است، اگرچه تاج دیجیتالی دستی به سبک اپل به این معنی است که نیازی به استفاده مکرر از آن نخواهید داشت. اپلیکیشن Huawei Health هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است، اما برای دریافت آخرین نسخه اندروید، باید آن را از طریق اپ گالری هواوی که مختص محصولات شرکت هوآوی است، به جای گوگل پلی دانلود کنیم. به طور کلی، watch gt 3 46mm یک دستگاه عالی است که بهترین ویژگی‌ها را از مدل‌های قبلی هوآوی گرفته و آن‌ها را در یک قالب شیک و با کیفیت قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند عالی هستید، ما به شما این ساعت را توصیه می‌کنیم – به خصوص با چنین قیمت معقولی.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
watch gt 3 46mm

مشخصات

حافظه داخلی
4 گیگابایت
مقدار RAM
32 مگابایت
ضد آب
مقام در برابر آب در عمق 50 متر به مدت 10 دقیقه
نوع صفحه نمایش
AMOLED
دایره ای | گرد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
سایز صفحه نمایش
1.43 اینچ /11×45.9×45.9 میلی‌متر
رزولوشن صفحه نمایش
466 در 466 پیکسل
تراکم پیکسلی
326 پیکسل در هر اینچ
فن‌آوری‌های ارتباطی
قابلیت مکالمه
Wi-Fi
ندارد
بلوتوث
دارد
بلندگو
دارد
سیستم عامل
سازگار با Android 6 و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر
نسخه سیستم عامل
HarmonyOS
حس‌گرها
شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب‌سنج، فشارسنج، قطب‌نما، سنسور SpO2 برای محاسبه سطح اکسیژن خون، دماسنج
مشخصات باتری
باتری لیتیوم پلیمری 455 میلی آمپر ساعت
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
نسخه 5.1
سال ساخت
2021
جنس بدنه
جلوی شیشه‌ای، پشت پلاستیکی، فریم استیل ضدزنگ
جنس بند
طرح چرم
وزن
۴۲.۶ گرم
نوع استفاده
ورزشی، رسمی، روزمره، کلاسیک
میکروفون
دارد
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
5,464,000 تومان
ساعت هوشمند هوآوی huawei watch gt3 46mm یک شاهکار واقعی، صفحه ظریف شیشه ای منحنی که حالت سه بعدی را تداعی می کند و درخششی نرم و آب مانند را به ساعت هوشمند می دهد. شرکت هوآوی برای طراحی بدنه watch gt3 از طراحی ساده با...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام