×

آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-945

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945

توان 1500 وات
مخزن تفاله 2 لیتر
پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
پارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر
5 سرعت متفاوت و عملکرد پالس
چهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب

ادامه مطلب
5,174,945 تومان
رنگ
  • مشکی
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945

   

آبمیوه گیری جزو اصلی‌ترین وسایل آشپزخانه است، که وظایف بسیاری را بر عهده گرفته است. تهیه آب میوه تازه، سالم و مفید مهم‌ترین فعالیت یک آبمیوه گیری خوب است. آبمیوه گیری خوب باید تمام نیازهای مصرف کننده را برطرف کند و بیشترین بازدهی را داشته باشد. برندهای متفاوتی در ساخت آبمیوه گیری فعالیت دارند. یکی از شرکت‌هایی که در مدت بسیار کم، در بازار شناخته شد و فروش مناسبی را رقم زد، برند ناسا الکتریک است. آبمیوه گیری قیمت مناسب و با کیفیت بالا از جمله تخصص‌های ناسا الکتریک است که بیشترین سطح رضایت را به ارمغان آورده است. یکی از برترین آبمیوه گیری‌های تولید شده در ناسا الکتریک مدل جدید NASA electric NS-945 است. فروشگاه اینترنتی آف خرید محصولات ناسا الکتریک را با گارانتی 18 ماهه به بازار عرضه کرده است و خریدی کاملاً مطمئن را رقم زده است.

   

ویژگی آبمیوه گیری خوب NS-945

آبمیوه گیری و عصاره گیر به دلیل استفاده مکرر باید از بهترین کیفیت ممکن ساخت بهره‌مند باشد. به همین منظور ناسا الکتریک از بدنه استیل در ساخت پایه آبمیوه گیری مدل NS-945 کمک گرفته است. بدنه پلاستیکی و استیل علاوه بر کیفیت ساخت بالا و افزایش طول عمر، توانسته زیبایی بی نظیری را به ارمغان بیاورد. آبمیوه گیری ناسا الکتریک ان اس 945 زینت بخش خانه‌های شما خواهد بود. همچنین 4 کاره بودن این محصول موجب شده، فضای بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد و به جای تهیه چند محصول تنها با یک محصول همه فعالیت‌ها را انجام داد.

ناسا الکتریک به منظور افزایش قابلیت‌های آبمیوه گیری ارزان قیمت 945، از 4 فعالیت متفاوت کمک گرفته است. آبمیوه گیری ناسا الکتریک توان فعالیت‌های آبمیوه گیر، آب مرکبات گیر، خردکن، آسیاب و مخلوط کن را دارد. هر کدام از این وسایل وظایف متعددی را بر عهده می‌گیرند و می‌توانند بیشترین کارایی مثبت را به نمایش بگذارند. وظیفه اصلی این محصول آبمیوه گیری است. به همین دلیل ناسا الکتریک از برترین قابلیت‌ها برای رضایت مشتری کمک گرفته است. به منظور افزایش کارایی بیشتر ناسا الکتریک از پارچ مقاوم با ظرفیت 1 لیتر بهره گرفته است. این پارچ کاملاً مدرج بوده و به کاربر امکان داده بیشترین حجم از آب میوه را تولید نماید.

خرید آبمیوه گیری 1500 وات ناسا الکتریک NS-945

  

آبمیوه گیر ناسا الکتریک از تیغه‌های تمام استیل بهره‌مند شده است. تیغه‌های استیل کارایی بی اندازه‌ای را برای کاربر به ارمغان آورده‌اند و توان تهیه آب میوه تازه و طبیعی را امکان پذیر کرده است. به لطف این تیغه‌ها آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-945 امکان آب گیری انواع سبزیجات و سیفی جات را به میزان صد در صد خواهد داشت. بعد از این فرایند تفاله‌های خشک شده و بدون آب می‌توانید مشاهده نمایید. مخزن این تفاله گیر برابر 2 لیتر بوده و بیشترین سطح از تفاله را در خود جای خواهد داد. به منظور افزایش کیفیت و کارایی ناسا الکتریک از توری استیل برای گرفتن تفاله کمک گرفته و مانع از ورود آن به آب میوه خواهد شد.

ناسا الکتریک همچنین از دهانه بزرگ با قطر 75 میلی متر کمک گرفته است. قطر بزرگ موجب گشته، میوه‌های بزرگ همانند سیب به راحتی در این آبمیوه گیری قرار بگیرند و به آب میوه تازه و خوشمزه تبدیل شود. ناسا الکتریک با این فرایند بیشترین کارایی و کیفیت ممکن را فراهم کرده است.

آب مرکبات گیر از دیگر قابلیت‌های آبمیوه گیری ناسا الکتریک NS-945 است. این قابلیت به راحتی تمامی توان گرفتن آب پرتقال، لیمو و ... را داشته و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. این فناوری تکمیل کننده کار آبمیوه گیری است و عصاره‌ای کاملاً تازه و پر انرژی را فراهم خواهد آورد.

مخلوط کن از دیگر قابلیت‌های عصاره گیر و آبمیوه گیری مدل NASA electric Juicer NS-945 است. مخلوط کن حرفه‌ای ناسا الکتریک از پارچ 1.5 لیتری بهره گرفته است. به لطف استفاده از پارچ 1.5 لیتری می‌توان حجم بزرگی از مواد غذایی را به راحتی مخلوط کرد و بیشترین کارایی را به ارمغان آورده است. ناسا الکتریک با استفاده از این فرایند توانسته اسموتی، شیر موز و ... را به بهترین شیوه تهیه نموده و بیشترین سطح رضایت را فراهم کرده است. مخلوط کن ناسا الکتریک از تیغه‌های 4 پر از استیل ضد زنگ بهره‌مند شده است. این مخلوط کن امکان خرد کردن یخ را نیز میسر کرده است.

از دیگر قابلیت‌ها و فعالیت‌های مهم آبمیوه گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945، فناوری خرد کردن است. خردکن ناسا الکتریک از مخزن نیم لیتری کمک گرفته است. مخزن 0.5 لیتری بیشترین سطح از دسترسی را به کاربر بخشیده و می‌تواند بیشترین کیفیت و کارایی را به ارمغان آورده است. تیغه‌های خردکن ناسا الکتریک از استیل ضد زنگ بوده و توانایی خرد کردن انواع مواد غذایی را خواهد داشت. خرد کن حرفه‌ای و بزرگ ناسا الکتریک توان خرد کردن انواع مواد غذایی خشک همانند فیله گوشت، گوشت ماهی بدون استخوان، گوشت مرغ بدون استخوان، انواع خشکبار، ادویه جات و ... را داشته و بیشترین کارایی را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد.

خرید آبمیوه گیری 1500 وات ناسا الکتریک NS-945

ناسا الکتریک برای ایجاد ایمنی بیشتر از پایه‌های ضد لرزش بهره گرفته است. فناوری خاموش شدن خودکار موتور نیز از دیگر قابلیت‌های چشمگیر آبمیوه گیری 4 کاره ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-942 می‌باشد. این قابلیت‌ها دست به دست هم داده‌اند تا بیشترین سطح ایمنی در هنگام کار کردن برای مصرف کننده فراهم شود. شست و شو راحت و سریع به مصرف کننده رضایت بیشتری بخشیده و حتی امکان شست و شو در ماشین ظرف‌شویی نیز میسر است.

آبمیوه گیری ناسا الکتریک از توان خروجی 1500 وات برای تأمین انرژی لازم کمک گرفته است. توان 1500 وات کمترین مصرف انرژی را خواهد داشت، اما بیشترین سطح بازدهی مثبت را فراهم خواهد کرد. آبمیوه گیری 1500 وات ناسا الکتریک مدل NASA electric Juicer 4 IN 1 NS-945 کمترین صدا و لرزش را فراهم خواهد آورد و محیطی آرام و دل‌نشین را رقم خواهد زد. این قدرت از طریق سرعت 5 حالته در اختیار مصرف کننده قرار گرفته و با توجه به نوع مواد غذایی کاربر قادر به تغییر سرعت دستگاه می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
NASA electric NS-945
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام