×

اتو بخار تفال FV9640

نام تجاری:
دسته بندی: اتو

اتو بخار تفال مدل Tefal Steam Iron FV9640

تفال در ساخت اتو بخار 9640 از کفی سرامیک با تکنولوژی Ultimate Anti-Clac بهره گرفته است. اتو دستی تفال مدل Tefal 9640 به لطف استفاده از مخزن 400 میلی لیتر بهره گرفته و حجم زیادی را برای تولید بخار و گرما در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. اتو بخار تفال مدل FV9640 توانایی تولید 50 گرم بخار در حالت مداوم و همچنین 200 گرم بخار در حالت لحظه ای را فراهم خواهد ساخت. اتو بخار TEFAL Steam Iron FV9640 توانایی تولید بخار عمودی برای صاف کردن پرده را نیز دارا است. مخزن رسوب، سیستم خاموش شدن خودکار و سیستم ضد چکه از ویژگی های ایمنی اتو بخار دستی تفال مدل TEFAL 9640 می باشد. تفال به منظور تامین انرژی لازم از توان خروجی 2600 وات کمک گرفته است. 

ادامه مطلب
2,905,000 تومان
رنگ
  • بنفش
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات و قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV9640

لباس های اتو کشیده و صاف، بیشترین تاثیر را در تکمیل کردن زیبایی شما خواهد داشت. به همین دلیل در طول تاریخ تکنولوژی ها و فناوری های زیادی در اختیار مصرف کننده قرار گرفت. سالیان درازی است که «اتو بخار» وجود دارد. خیلی ها ریشه اتو ار به قرن 10 هجری شمسی نسبت می دهند. در ابتدا نمونه های ذغالی و بزرگ که خطرات زیادی را داشتند به بازار آمدند و بعد از آن نمونه اولیه اتو بخار برقی که آن هم صدمات بسیاری را ایجاد می کرد. اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش مخترعین، اتو بخار های هوشمند امروزه تولید شدند. کمپانی های متفاوتی در تولید اتو بخار نقش دارند. کمپانی بزرگ و قابل اعتماد «تفال» یکی از برترین تولید کننده های اتو در جهان است. «TEFAL» مدل های متنوعی از اتو بخار را روانه بازار کرده است که یکی از برترین مدل های تولیدی این کمپانی مدل TEFAL FV9640 می باشد که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم. با دنبال کردن «فروشگاه اینترنتی Offkharid» همیشه جدیدترین و با کیفیت ترین «لوازم خانگی» را بشناسید و خریدی مطمئن داشته باشید. 

برترین قابلیت های اتو بخار

«تفال» برای مدت بسیار طولانی است که در بازار حضور بسیار موفق دارد. TEFAL با شناخت نیازهای مصرف کننده و سلایق آنها، همیشه برترین محصولات لوازم خانگی را تولید نموده است. یکی از برترین تولیدات تفال، اتو بخار 9640 است. این محصول با ظاهر بسیار زیبا، قیمت ایده آل و کارایی بی نظیر به یکی از معروفترین اتو دستی های بازار تبدیل شده است.

قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV9640

تفال به منظور افزایش کارایی از بدنه پلاستیکی در ساخت اتو دستی Tefal 9640 بهره گرفته است. بدنه پلاستیکی کمترین طول وزن را برای اتو رقم زده و امکان حمل و نقل راحت را برای کاربر به ارمغان اورده است. بخش بالایی اتو را دسته کامل و با کیفیت آن تشکیل داده است که کلید اسپری کردن آب روی آن واقع شده است. در بخش زیرین این دسته کلید بخار دهی قرار گرفته است و دسترسی را برای مصرف کننده به نهایت رسانده است. 

«اتو بخار تفال» مدل TEFAL FV9640 از کفی سرامیک کمک گرفته است. کفی سرامیک بیشترین مقاومت در برابر خط و خراش را داشته و عملکردی بسیار مناسب را ارائه داده است. کف سرامیکی مانع از سوختن لباس ها و یا آسیب رسیدن به آنها می شود. کف سرامیکی سبب حرکت روان تر بر روی لباس ها شده و می تواند در کمترین زمان بیشترین سطح از لباس ها را صاف نماید.

قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV9640

اتو دستی تفال مدل 9640 از ولوم چرخشی برای تعیین نوع پارچه کمک گرفته است. بر خلاف «اتو تفال FV4980» که از سیستم کاملا خودکار برای تشخیص نوع پارچه کمک گرفته بود، اتو 9640 از همان سنت قدیمی و از ولوم چرخشی استفاده کرده است. این قابلیت موجب شده، مصرف کننده نوع پارچه را انتخاب کرده و اتو با توجه به نوع میزان گرما و بخار را تنظیم نماید.

اتو بخار FV4980 از سیستم ضد رسوب کمک گرفته است. سیستم ضد رسوب که با جایگاه ویژه برای ذخیره رسوب نیز همراه است با نام Ultimate Anti-Clac شناخته می شود. همراه آبی که داخل اتو می ریزیم همیشه حجمی از رسوب قرار دارد. این رسوب در منافذ اتو باقی می مانند و در هر بار استفاده بر روی لباس ها خطوطی سفید رنگ باقی می گذارند. اما تفال به لطف استفاده از تکنولوژی ضد رسوب، تمامی رسوب را جمع آوری کرده و در محفظه ای نگه داری می کند و مصرف کننده می تواند هر مدت یکبار این مخزن را خالی نماید. این فرایند مانع از انتشار رسوبات سفید رنگ بر روی لباس ها شده و طول عمر لباس ها را به نهایت خواهد رساند.

تفال در ساخت اتو بخار 9640 از مخزن 400 میلی لیتر کمک گرفته است. این مخزن امکان استفاده مکرر و چندین بار اتو را به مصرف کننده خواهد بخشید. امکان تولید حجم زیادی از بخار و همچنین میزان آب لازم برای اسپری کردن آب را فراهم خواهد کرد. این قابلیت موجب افزایش کیفیت کار اتو و افزایش طول عمر اتو خواهد شد. 

قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV9640

شرکت تفال در ساخت اتو بخار FV9640 از قدرت تولید بخار 50 گرم به صورت مداوم بهره گرفته است. این میزان امکان صاف کردن انواع چین و چروک را میسر خواهد ساخت. برای صاف کردن چروک های سخت و عمیق می توان از بخار لحظه ای استفاده کرد. اتو 9640 از قدرت بخار لحظه ای 200 گرم در دقیقه کمک گرفته است که توانایی صاف کردن هر نوع چین و چروکی را خواهد داشت. 

اتو دستی تفال مدل TEFAL Steam Iron FV9640 از ویژگی های متعددی برای ایجاد ایمنی بیشتر کمک گرفته است. یکی از این ویژگی ها فناوری خاموش شدن خودکار است. به لطف استفاده از تکنولوژی خاموش شدن خودکار، زمانی که اتو در حالت افقی بیشتر از 30 ثانیه روشن باشد، به صورت اتوماتیک خاموش می شود و مانع از آسیب به لباس ها خواهد شد. همچنین زمانی که اتو برای مدت طولانی و بیشتر از 8 دقیقه به حالت عمودی ثابت بود، اتو به صورت خودکار خاموش شده و مانع از اتلاف انرژی خواهد شد. یکی دیگر از قابلیت های مهم اتو بخار تفال مدل FV9640 سیستم ضد چکه است که مانع از خروج آب از منافذ و ایجاد رد بر روی لباس ها خواهد شد.

قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV9640

کمپانی فرانسوی تفال برای تامین انرژی لازم اتو بخار 9640 از توان 2600 وات کمک گرفته است. توان 2600 وات توان انجام کلیه فعالیت ها را داشته و می تواند هر نوع سلیقه ای را کاملا راضی نگه دارد. این میزان از انرژی توان ایجاد بخار به صورت عمودی را هم به اتو بخار TEFAL 9640 بخشیده است. مصرف کم و بازدهی بالا از جمله ویژگی های بارز اتو بخار تفال است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Tefal Steam Iron FV9640

مشخصات

سیستم ضد چکه
بله
سیستم قطع کن خودکار
بله
تنظیم میزان بخاردهی
50 گرم به طور مداوم و 200 گرم به صورت لحظه ای
سایر ویژگی و امکانات
استفاده از قابلیت Ultimate Anti-Clac
توان مصرفی
2600 وات
نوع اتو
اتو بخار
جنس کف
سرامیک
مخزن آب
400 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
0 تومان
اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR 140توان 2400 واتجنس پوشش سرامیک کفظرفیت 350 سی‌سی مخزن آبامکان تولید بخار 4.5 بارمجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوبمجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام