×

ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 40mm Series 5

نام تجاری:
ساعت هوشمند 40mm اپل مدل Apple Watch Series 5

اپل از نمایشگر 1.57 اینچ با رزولوشن 324*394 پیکسل در ساعت اسمارت اپل مدل 40 میلی متری سری 5 بهره گرفته است. نمایشگر Apple Watch Series 5 به وسیله ی محافظ Sapphir Crystal Glass کاملا مقاوم شده و تا عمق 50 متر مانع از ورورد آب و گرد و غبار خواهد شد و خاصیت ضد خش واقعی به نمایشگر بخشیده است. ساعت هوشمند اپل به سیستم عامل watchOS 6 مجهز گشته و قادر است به نسخه ی بالاتر نیز ارتقا یابد. اپل از پردازنده ی Apple S5 با دو پردازنده ی قدرتمند و پردازنده ی گرافیکی PowerVR در ساعت Apple Watch 40mm Series 5 بهره گرفته است. حافظه ی داخلی این ساعت هوشمند 32 گیگابایت است و از کارت حافظه پشتیبانی نخواهد کرد. ساعت مچی هوشمند Apple Watch Series 5 قادر به شمارش گام های شما، تشخیص خطر افتادن و تشخیص میزان ضربان قلب و تماس های اضطراری خودکار با مراکز پزشکی می باشد. اپل از باتری لیتیوم یونی در این ساعت بهره گرفته و قادر است به میزان 18 ساعت شارژ رسانی انجام دهد.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • طلایی
  • نقره ای
گارانتی
  • تست سلامت نرم افزاری و اصالت 4 روزه
ناموجود
توضیحات

مشخصات ساعت هوشمند اپل مدل سری 5

قیمت و بررسی ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5

کمپانی اپل بعد از موفقیت های بسیار در ساخت و تولید تکنولوژی های پوشیدنی، بار دیگر به دنبال تکرار این موفقیت ها است. اپل در 20 سپتامبر به همراه گوشی های پرچمدار همانند Apple iPhone 11 Pro Max از سری 5 ساعت های هوشمند خود نیز پرده برداشت. سری 5 ساعت هوشمند اپل به جدیدترین و مجهز ترین ویژگی های روز دنیا تبدیل گشته و بار دیگر در رتبه ی برترین تکنولوژی های روز دنیا قرار خواهد گرفت. 

         

طراحی منحصر به فرد

ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5

   

اپل واچ جزو اصلی ترین وسایل دیجیتال پوشیدنی است که با طراحی کاملا منحصر به فرد و زیبا توانسته طیف وسیعی از طرفداران را به خود جذب نموده است. اپل از سایز 40 میلی متر برای ساعت هوشمند Apple Watch Series 5 استفاده کرده است. سایز 10.7*34*40 میلی متر سایز و اندازه ی ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 را تشکیل داده است. ساعت هوشمند اپل سری 5 با دستبند های متفاوت به کاربر اجازه داده در مراسمات رسمی و یا در هنگام ورزش از ساعت استفاده نموده و به بیشترین میزان رضایت دست یابد. 

ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5

  

اپل واچ مدل Apple Watch Series 5 از وزن بسیار اندک 39.8 گرم تشکیل شده و نگه داری و حمل را بسیار آسان و لذت بخش نموده است. در نمای جلویی با نمایشگری کامل و دقیق مواجه هستیم که توسط محافظ Sapphir Crystal Glass بهره گرفته و بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و خط و خراش از خود به نمایش خواهد گذاشت. اپل واچ سری 5 در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم بوده و تا عمق 50 متر نیز از ورود آب جلوگیری خواهد نمود. 

             

نمایشگر جذاب و مدرن

ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5

  

اپل همانند Apple Watch Series 4 از نمایشگر LTPO LED در اپل واچ سری 5 استفاده نموده است. این نمایشگر قادر به نمایش گذاشتن 16 میلیون رنگ و صفحه نمایش لمسی می باشد. نمایشگر با کیفیت و دقیق 1.57 اینچی تصاویری کامل و دقیق را به نمایش خواهد گذاشت و می تواند هر کاربری را مجذوب خود نماید. 

نمایشگر 1.57 اینچ ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 40mm Series 5 از رزولوشن 324*394 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن نوید تصاویری دقیق و با جزییات را به مشتری خواهد داد و می تواند منتقدین را نیز انگشت به دهان نماید. این نمایشگر تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ را ایجاد خواهد کرد و موجب افزایش سرعت و درخشندگی تصاویر خواهد شد. میزان روشنایی نمایشگر اپل واچ سری 5 برابر 1000 نیت بوده که استفاده در زیر نور خورشید را نیز میسر خواهد ساخت. 

          

سخت افزار و سیستم عامل 

ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5

  

اپل همیشه از برترین و با کیفیت ترین تراشه ها در محصولات دیجیتال بهره می گیرد. این توانایی موجب شده کاربر همیشه با محصولاتی جدید و بسیار مدرن روبه رو باشد و قابلیت های اپل را تحسین نماید. اپل در ساعت هوشمند مدل 2019 موسوم به Apple Watch Series 5 از تراشه ی مدرن و با کیفیت Apple S5 بهره گرفته است. این تراشه بیشترین امکانات را بدون هیچ گونه لرزش را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 

ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5

   

به منظور افزایش کارایی و کیفیت ساعت هوشمند اپل، از سیستم عامل watchOS 6.0 در ساعت هوشمند اپل مدل سری 5 استفاده نموده است. ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5 با استفاده از این سیستم عامل جدید بیشترین کارایی و بازدهی مثبت را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد و می تواند هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار دهد. حافظه ی داخلی ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 برابر 32 گیگابایت است و فضا را برای ذخیره ی تنظیمات لازمم فراهم خواهد آورد و می تواند کمک شایانی در حفظ اسرار کاربر داشته باشد. 

اپل از باتری بزرگ و با کیفیت لیتیوم یونی با قابلیت شارژ سریع در ساعت دیجیتالی اپل واچ Series 5 کمک گرفته است. این باتری نیرومند توان لازم برای استفاده ی طولانی مدت به میزان 18 ساعت را به کاربر خواهد بخشید و می تواند هر نوع فعالیتی را کنترل نماید. 

              

کارایی و عمکرد

ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5

  

اپل امکانات و سنسورهای متفاوتی را در ساعت هوشمند Apple Watch 40mm Series 5 به کار گرفته و بیشترین سطح رضایت را کسب خواهد نمود. از مهمترین امکانات و قابلیت های قدرت تشخیص ضربان قلب توسط ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 می باشد. ساعت هوشمند سری 5 اپل به سنسور الکتروکاردیو گرافی تجهیز گشته و وضعیت ضربان قلب کاربر را در تمامی لحظات به ثبت می رساند. در صورتی که ضربان با نوسانات همراه باشد، ساعت Apple Watch Series 5 با نزدیک ترین مقر فوریتهای پزشکی تمس برقرار کرده و کاربر را از وضعیت نامناسب نجات خواهد داد. 

یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند اپل سری 5 قابلیت تشخیص افتادن از ارتفاع است. این سنسور به گونه ای طراحی شده که توان تشخیص پرش با پرت شدن را تشخیص داده و در صورتی که تشخیص دهد فرد سقوط کرده با اورژانس تماس برقرار کرده و مانع از آسیب جدی به کاربر خواهد شد. این فناوری های سلامتی توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده و به محبوبیت Apple Watch 40mm Series 5 شده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Apple Watch 40mm Series 5

مشخصات

نام محصول
Apple Watch 40mm Series 5
حافظه داخلی
32 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
خیر
ابعاد
10.7*34*40 میلی متر
وزن
39.8 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
ضد آب
بله
پردازنده
Apple S5
پردازنده گرافیکی
PowerVR
نوع صفحه نمایش
OLED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
LTPO OLED
سایز صفحه نمایش
1.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
324*394 پیکسل
تراکم پیکسلی
326 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Sapphire crystal glass
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
بلندگو
بله
سیستم عامل
watchOS
نسخه سیستم عامل
watchOS 6.0
حس‌گرها
شتاب سنج ، ژیرو ، ضربان قلب (Gen2) ، فشارسنج ، قطب نمادستورات و اصطلاحات زبان طبیعی (حالت صحبت)
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
از نوع لیتیوم یونی با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
1,950,000 تومان
توضیحات remax watch 8 ultra برند: ریمکس مدل: Watch 8 Utra وزن: 50 گرم اندازه: 49*44*12 میلی متر اندازه صفحه نمایش: 1.96 اینچ اسپیکر دارد میکروفون : دارد صفحه نمایش: نمایشگر تراشه HX3605 مواد: آلیاژ روی - بدنه فولاد...
1,750,000 تومان
مشخصات ساعت هوشمند ریمکس remax watch8 نسخه بلوتوث: V5.0 سطح حفاظت از نفوذ: IP67 پلت فرم سخت افزار - Realtek 8762DT صفحه نمایش - 1.77 اینچ 2.5D Retina کنترل: صفحه نمایش لمسی خازنی + دکمه ها باتری: 130 میلی آمپر ساعت...
5,464,000 تومان
ساعت هوشمند هوآوی huawei watch gt3 46mm یک شاهکار واقعی، صفحه ظریف شیشه ای منحنی که حالت سه بعدی را تداعی می کند و درخششی نرم و آب مانند را به ساعت هوشمند می دهد. شرکت هوآوی برای طراحی بدنه watch gt3 از طراحی ساده با...
برای مدل مشابه تماس بگیرید
ساعت هوشمند 46mm سامسونگ R800 سامسونگ از نمایشگر 1.3 اینچ با رزولوشن 360*360 پیکسل در ساعت اسمارت سامسونگ مدل 46 میلی متری R800 بهره گرفته است. نمایشگر Samsung R800 به وسیله ی محافظ +Corning Gorilla Glass DX کاملا...
برای مدل مشابه تماس بگیرید
ساعت هوشمند 44 میلی متر اپل سری 4 اپل از نمایشگر 1.78 اینچ با رزولوشن 368*448 پیکسل در ساعت اسمارت اپل مدل 44 میلی متری سری 4 بهره گرفته است. نمایشگر Apple Watch Series 4 به وسیله ی محافظ Sapphir Crystal Glass کاملا...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام