×

گوشی موبایل سامسونگ مدل (Samsung Galaxy A50 (RAM 6

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50

گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی A50 مجهز به نمایشگر 6.3 اینچ با رزولوشن 2340*1080 پیکسل میباشد.سیستم عامل اندروید 9.0 نسخه ای است که سامسونگ برای Samsung A50 استفاده کرده است.گوشی موبایل سامسونگ آ 50 مجهز به دوربین سه گانه 5+8+25 و دوربین سلفی 25 مگاپیکسل میباشد.حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و حافظه ی رم 6 گیگابایت سرعت بینظیری را برای این گوشی به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • آبی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 50 

نقد و شرح کامل  (Samsung Galaxy A50 (SM-A505 128G

 

در ماه فوریه امسال (2019) سامسونگ در نمایشگاهی مجلل از محصول های جدید پرده برداشت. اکثر محصولات سبد جدید سامسونگ سری تازه به دوران رسیده ی A بود. سری جدید محصولات A با ظاهری زیبا و متفاوت برای تسخیر بازار آمده اند. 

          

طراحی ظاهری 

a50

   

کمپانی کره ای سامسونگ با هدف قرار دادن محصولات میان رده ی بازار و ارتقای آنها، توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. محصولاتی همچون Samsung Galaxy A40 و Samsung Galaxy A30 و گل سر سبد این محصولات به نام Samsung A50 جزو جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب میشوند. طراحی بی نظیر و قیمت مناسب سبب افزایش گرایش کاربران به سوی این محصولات شده اند. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 50 در نمای جلویی با ظاهری شبیه محصولات هوآوی، جلوه ای بسیار زیبا و عامه پسند را ایجاد کرده است. نمای جلویی گوشی مجهز به نمایشگر بسیار بزرگ است و هیچ گونه کلیدی را در خود جا نداده است. در بخش بالایی نمایشگر شیاری بسیار کوچک و باریک وجود دارد که دوربین سلفی را در خود جا داده است. این سیار باریک و کوچک کوچکترین فضای لازم را در بر میگیرد و بیشترین فضا را در اختیار کاربر و نمایشگر قرار میدهد. 

a50

   

نمای جلویی و قاب پشتی گوشی هوشمند سامسونگ کهکشانی A50 از شیشه تشکیل شده اند که توسط فریم آلومینیومی احاطه شده اند و زیبایی خیره کننده ای را برای این میان رده ی خوش قیمت ایجاد کرده است. 

گوشی Samsung Galaxy A50 در قاب پشتی شاهد سه دوربین اصلی است. دوربین های سه گانه ی این محصول به صورت عمودی در سمت راست پشت گوشی قرار گرفته اند. حسگر اثر انگشت همانند SAMSUNG GALAXY S10 به صورت فیزیکی حذف شده اند. حسگر اثر انگشت به صورت دینامیکی در زیر صفحه نمایشگر جا خوش کرده است. 

بر روی لبه ی سمت راست گوشی سامسونگ Galaxy A50 کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا قرار گرفته اند. دسترسی به این کلیدها بسیار آسان بوده و با توجه به ایرودینامیک بالای دستگاه کاربر میتواند به راحتی به کلید ها دسترسی داشته باشد. همانند سنت قدیمی درگاه سیم کارتها و کارت حافظه ی جانبی بر روی لبه ی سمت چپ جا خوش کرده اند. 

بر روی لبه پایینی Smart Phone Samsung Galaxy A50 اسپیکر اصلی، پورت microUSB Type-C 1.0 و جک 3.5 میلی متری مخصوص AUX قرار گرفته اند. 

           

نمایشگر 

a50

    

امروزه استفاده از نمایشگرهای بزرگ به امری عادی و طبیعی تبدیل شده اند. محصولات جدید هم از این قابلیت پیروی میکنند. گوشی موبایل Samsung Galaxy SM-A505 مجهز به نمایشگری بزرگ با سایز 6.4 اینچ میباشد. این نمایشگر بزرگ توانایی ارایه تصاویر با رزولوشن 2340*1080 پیکسل را دارد. نمایشگر این محصول بیش از 84.9 در صد از کل نمای گوشی را به خود اختصاص داده است و سامسونگ برای محافظت ار آن از محافظ Coring Gorila Glass 3 استفاده کرده است. 

نمایشگر اسمارت فون Samsung A50 توانایی به نمایش گذاشتن 16 میلیون رنگ و چندین لمس همزمان را دارد. تراکم پیکسلی این نمایشگر 403 پیکسل بر هر اینچ میباشد که به نمایشگر کمک میکند تصاویری یک دست و بدون لرزش را به نمایش بگذارد. نور صفحه نمایش بسیار راضی کننده است و به کاربر کمک میکند حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز تصویری کامل و بی عیب را مشاهده نماید. 

صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ گلکسی آ 50 مجهز به نسبت تصویر 19.5:9 میباشد. این نسبت تصویر سبب سده تصاویر خروجی بسیار کامل و واضح باشند و کاربر بتواند تصاویر را با جزییات کامل مشاهده نماید. 

دوربین 

a50

    

سامسونگ برای گوشی هوشمند گلکسی A50 از دوربین سه گانه به عنوان دوربین اصلی استفاده کرده است. دوربین سه گانه ی گوشی هوشمند گلکسی آ 50 از سه سنسور متفاوت با کارایی های متفاوت ایجاد شده اند. دوربین اصلی از سنسور 25 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.7 ، سنسور 8 مگاپیکسل کمکی با دریچه دیافراگم f/2.2 برای ثبت تصاویر عریض و سنسور کمکی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 برای ایجاد تصاویر عمیق مورد استفاده قرار گرفته اند.

a50

   

با توجه به آزمایشات انجام شده توسط کارشناسان مجرب شرکت آف خرید، نوید کیفیت برتر دوربین Samsung Galaxy A50 را میدهد. دوربین های سه گانه توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را دارند. همچنین این سنسورها قادر به ضبط ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل با نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را دارد. 

دوربین سلفی گوشی هوشمند Galaxy SM-A505 از سنسور 25 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده است. این سنسور 25 مگاپیکسلی قادر است تصاویر را با کیفیت HDR به ثبت برساند. همچنین همانند دوربین اصلی دوربین سلفی نیز قادر به ضبط ویدیو با رزولون 1080 پیکسل با سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه میباشد. کیفیت دوربین سلفی گوشی میان رده ی Samsung Galaxy A50 بسیار مطلوب بوده و به کاربران عاشق دنیای مجازی دلگرمی کامل خواهد بخشید. 

         

نرم افزار و سخت افزار 

a50

   

گوشی میان رده ی سامسونگ گلکسی A50 با سیستم عامل پر طرفدار اندروید نسخه 9.0 موسوم به Pie معرفی گشت. سیستم عامل اندروید در نسخه 9.0 به اوج خود رسیده و به کاربر امکان میدهد در کمترین زمان و با کمترین لمس به بیشترین سطح اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد. استفاده از رابط کاربری مخصوص سامسونگ نیز کمک شایانی به افزایش کارایی و راحتی کار با این گوشی کرده است. 

کمپانی سامسونگ همواره برای استفاده از سخت افزار قدرتمند در گوشیهای میان رده ی خود و توجه بیش از حد به این محصولات مورد تمجید قرار گرفته است. شرکت سامسونگ برای گوشی موبایل Samsung A50 از چیپست قدرتمند اکسینوس 9610 اوکتا استفاده کرده است. این چیپست امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار خواهد. از جمله ی این امکانات میتوان به Wifi و بلوتوث بسیار قدرتمند و پر سرعت اشاره کرد. 

چیپست قدرتمند Exynos 9610 سامسونگ آ 50 از 8 پردازنده ی مرکزی قدرتمند تشکیل شده است. هیته های مرکزی با بهره گیری از فرایند big.LITTEL کنار هم نقش بسته اند. 4 عدد از این هسته ها از نوع Cortex A-73 با فرکانس 2.3 گیگاهریز و 4 عدد از نوع Cortex A-53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز میباشندو هسته های قدرتمند وظیفه پردازش داده های سنگین و هسته های ضعیف تر وظیفه ی پردازش داده های سبک تر را به هعده خواهند گرفت. این امر در مصرف انرژی تاثیر بسیار به سزایی دارند. 

استفاده از پردازنده ی گرافیکی Mali-G72 MP3 توجه بالایی کمپانی سامسونگ به گوشی Samsung A50 را نشان میدهد. این پردازنده قادر به احرا در آوردن سنگین ترین برنامه و بازی ها خواهد بود و کاربر را حیرت زده خواهد کرد. 

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A50 با نام تجاری SM-A505 از حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه رم 6 گیگابایت استفاده کرده است. بر خلاف مدلهای قدیمی حافظه ی رام بسیار اندکی توسط اپلیکیشن های پیش فرض از دسترس کاربر خارج میشوند و بیشتر حافظه ی موقت در اختیار کاربر است. این امر موجب افزایش سرعت بیش از اندازه محصولات جدید سامسونگ شده است. امکان افزایش حافظه به میزان 1 ترابایت به وسیله ی microSD نیز وجود دارد. 

        

باتری

a50

  

اسمارت فون Samsung Galaxy A50 SM-A505 مجهز به منبع تغذیه بسیار قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری قدرتمند غیر قابل تعویض توسط کاربر بوده و کاربر نمیتواند نسبت به تعویض آن اقدام نماید. 

باتری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 قابلیت شارژ سریع را دارد و در کمترین زمان ممکن بیشترین شارژ دهی را در اختیار کاربر قرار میدهد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung Galaxy A50 Ram 6

مشخصات

نام محصول
(Samsung Galaxy A50 (RAM 6
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
1 ترابایت
ابعاد
7.7*74.7*158.5 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
166 گرم
ساختار بدنه
شَیشه و پلاستیک مرغوب
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
حافظه ی اختصاصی
پردازنده
Exynos 9610
پردازنده ی مرکزی
Cortex-A73 و Cortex-A53
نوع پردازنده
10 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.3*4 و 1.7*4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
Super AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
سه دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
25+8+5 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
فیلمبرداری
1080p@30fps
دوربین سلفی
25 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
حسگر اثر انگشت (تحت نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام