×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi 8

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8

شیائومی از نمایشگر 6.22 اینچ با رزولوشن 1520*720 پیکسل در گوشی موبایل شیائومی ردمی 8 کمک گرفته است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 از حافظه داخلی 64 گیگابایت، با امکان افزایش این حافظه تا 512 گیگابایت از طریق کارت حافظه ی جانبی، و حافظه ی موقت 4 گیگابایت استفاده نموده است. گوشی موبایل شیائومی Redmi 8 از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی کمک گرفته است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 64G از سیستم عامل Android 9.0 Pie و تراشه ی 8 هسته ای اسنپدراگون 439 بهره برده است. شیائومی از باتری نیرومند و پر توان 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع کمک گرفته است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
به زودی
رنگ
  • مشکی
  • آبی
  • قرمز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 8

نقد و بررسی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 64G

شیائومی با تولید و معرفی محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت، تواسته است به دل طرفداران دنیای دیجیتال راه یابد و به یکی از برترین گزینه های خرید بدل شود. در گذشته گوشی های موفق و پر کاربردی همانند Redmi 6 و یا Redmi 7 را دیده ایم و مورد بررسی قرار دده ایم. حال با جدیدترین و با کیفیت ترین سری Redmi موسوم به Redmi 8 در خدمت شما علاقه مندان هستیم. با آف خرید همراه باشید. 

                   

طراحی زیبا

موبایل Xiaomi Redmi 8 64G

   

در نگاه اول ظاهر و طراحی گوشی موبایل شیائومی ردمی 8 به چشم خواهد خورد. بنابراین شیائومی تلاش کرده از زیباترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا کمک بگیرد. طراحی چشم نواز و فریبنده ی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 هر کاربری را به سوی خود خواهد کشاند. شیائومی از نمایشگری بزرگ و کشیده در نمای جلویی گوشی موبایل شیائومی ردمی 8 بهره گرفته است و همانند الماسی درخشان موجب افزایش زیبایی تلفن همراه شده است. در بخش بالایی این نمایشگر بزرگ دوربین سلفی در شیاری باریک و زیبا به تنهایی جای خوش کرده و کارایی بالایی را به گوشی موبایل شیائومی رد می 8 بخشیده است. 

لبه ی سمت راست گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 کلید پاور و کلید های تنظیم صدا را در بر گرفته اند و دسترسی را برای کاربر به آسان ترین شیوه ی ممکن راحت نموده است. لبه ی سمت چپ گوشی موبایل شیائومی نیز درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی جانبی را در خود جای داده است. بخش پایین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 میزبان درگاه پورت microUSB Type-C 1.0، جک 3.5 میلیمتری صدا و اسپیکر اصلی می باشد. 

قاب پشتی گوشی موبایل شیاومی ردمی 8 شاهد طراحی جدید و به روز کمپانی شیائومی با طرح های متفاوت و بسیار زیبا می باشد. طراحی هارمونیک و خلاقانه طراحی گوشی موبایل را قابل تحسین و تشویق نموده است. دوربین های دو گانه اصلی، فلاش LED، حسگر اثر انگشت و لوگوی زیبای ردمی به صورت عمودی قرار گرفته اند و زیبایی بی نظیری را به گوشی Xiaomi Redmi 8 بخشیده است. 

                

نمایشگر

موبایل Xiaomi Redmi 8 64G

   

گوشی های تولیدی در کمپانی شیائومی از لحاظ نمایشگر و کیفیت صفحه نمایش جای هیچ گونه نقد و انتقادی باقی نگذاشته اند و کیفیتی بسیار مطلوب و قابل قبول را ارایه خواهند داد. گوشی موبایل شیائومی Redmi 8 نیز از این قاعده پیروی کرده و از نمایشگری با قابلیت های فراوان بهره گرفته است. گوشی موبایل شیائومی ردمی 8 از نمایشگر IPS LCD بهره گرفته است. نمایشگر 6.22 اینچ گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 از نسبت تصویر 19:9 کمک گرفته است و توانسته تصاویری کامل و با جزییات بسیار را به نمایش بگذارد. 

گوشی موبایل شیائومی ردمی 8 با استفاده از نمایشگر 6.22 اینچ از نوع IPS LCD قادر است، رزولوشن 1520*720 پیکسل را ایجاد نماید. این میزان از رزولوشن موجب ایجاد تراکم پیکسلی 270 پیکسل در هر اینچ شده است و نوید تصاویری درخشان و سریع را به کاربر خواهد بخشید. در زیر نور خورشید نیز میزان روشنایی نمایشگر قابل قبول بوده و کاربر با تصاویری بسیار دقیق و با جزییات بسیار مواجه خواهد بود. 

                        

دوربین 

موبایل Xiaomi Redmi 8 64G

  

همانند تمامی گوشی مدرن، شیائومی نیز از سنسور های دوگانه به عنوان سنسور اصلی بهره گرفته است. گوشی موبایل شیائومی ردمی 8 از دو سنسور با کیفیت و قدرتمند 12 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی استفاده نموده است. این دوربین اصلی بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده و قادر است تصاویری با قابلیت HDR و Panorama را به ثبت برساند. همچنین دوربین اصلی توانایی ثبت ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را داشته و توانایی ایجاد تصاویری درخشان و با کیفیت را خواهد داشت. 

گوشی موبایل شیائومی رد می 8 از سنسور سلفی 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0 کمک گرفته است. این دوربین سلفی نیز توانایی ایجاد تصاویر با قابلیت HDR را داشته و کاربران دنیای مجازی را کاملا راضی خواهد نمود. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 با استفاده از این سنسور سلفی تماس های تصویری و یا ویدئو را با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه، ایجاد خواهد کرد. 

                          

سخت افزار و سیستم عامل 

موبایل Xiaomi Redmi 8 64G

  

شیائومی بر سکوی چهارم بزرگترین تولید کننده های موبایل در جهان جای خوش کرده است. شیائومی از برترین و به روز ترین تراشه های روز دنیا بهره گرفته است و عملکرد بسیار مناسبی را به ارمغان آورده است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 از تراشه ی نیرومند و کم مصرف Snapdragon 439 استفاده نموده است. 

گوشی موبایل شیاومی Redmi 8 با استفاده از پردازنده ی 8 هسته ای اسنپدراگون 439 بازدهی تلفن همراه را به نهایت رسانده است و قادر است برترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند. گوشی موبایل شیائومی ردمی 8 از پردازنده های Cortex-A53 کمک گرفته است. 2 عدد از این پردازنده ها فرکانس 1.95 گیگاهرتز و 6 هسته ی مرکزی دیگر فرکانس 1.45 گیگاهرتز را ایجاد خواهند نمود. این فرکانس ها بیشترین توان را با کمترین مصرف انرژی ایجاد خواهد نمود. 

به منظور افزایش قابلیت های نمایشگر و اجرا کردن بازی هایی با گرافیک بالاتر، شیائومی در گوشی موبایل ردمی 8 از پردازنده ی گرافیکی Adreno 505 کمک گرفته است. حافظه ی داخلی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 برابر 64 گیگابایت بوده و می تواند کاربران را در حفظ و ثبت بیشترین داده یاری نماید. امکان افزایش فضا از طریق کارت حافظه ی جانبی به میزان 512 گیگابایت نیز میسر است. همچنین شیائومی به منظور افزایش دسترسی کاربر و امکان نصب برنامه های بیشتر، از حافظه ی موقت 4 گیگابایت بهره گرفته است و کاربران حرفه ای را نیز راضی خواهد نمود. 

شیائومی کما فی سابق از سیستم عامل نیرومند اندروید بهره گرفته است. گوشی موبایل شیائومی Redmi 8 از سیستم عامل ادروید نسخه ی 9.0 بهره گرفته است و امکان آپدیت آن به نسخه های به روز تر نیز وجود خواهد داشت. 

                            

باتری 

موبایل Xiaomi Redmi 8 64G

  

شیائومی در تمامی مدل های خود از باتری های نیرومند و بسیار با کیفیت بهره گرفته است. استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری در گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8 64G نشان از توجه ویژه ی شیائومی به گوشی های پایین رده است. این باتری نیرومند غیر قابل تعویض توسط کاربر بوده و توانایی شارژ سریع با توان 18 وات را دارد و کاربر را برای مدت طولانی از لحاظ تامین انرژِی بی نیاز خواهد کرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Redmi 8 64G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Redmi 8 64G
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
512 گیگابایت
ابعاد
9.4*75.4*156.5 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
188 گرم
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
حافظه اختصاص
پردازنده
Snapdragon 439
پردازنده ی مرکزی
Octa-core Cortex-A53 CPU
نوع پردازنده
12 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
1.95*2 و 1.45*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 505
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
IPS LCD
سایز صفحه نمایش
6.22 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1520*720 پیکسل
تراکم پیکسلی
270 پیکسل در هر نوع
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه‌ 4.2
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
12+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
1080p@30fps
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
حسگر اثر انگشت (عقب نصب شده) ، شتاب سنج ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام