×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi K30

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی ردمی K30

شیائومی ردمی کا30 از نمایشگر 6.67 اینچ با رزولوشن 2400*1080 پیکسل، بهره گرفته است. گوشی موبایل شیائومی ردمی K30 از حافظه ی داخلی 128گیگابایت و حافظه ی موقت 6 گیگابایت کمک گرفته است. امکان افزایش حافظه ی داخلی از طریق کارت حافظه ی جانبی به میزان 256 گیگابایت نیز میسر است. در جدید ترین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 شاهد 4 سنسور با رزولوشن 64 و 8 و 2 و 2 به عنوان دوربین اصلی و 2 سنسور 20 و 2 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی، هستیم. این سنسور ها توانایی ایجاد برترین و با کیفیت ترین تصاویر را بر عهده گرفته اند و قطعا خواهند توانست کاربر را راضی نماید. شیائومی از پردازنده ی Snapdragon 730G و سیستم عامل Android 10.0، به منظور افزایش کیفیت و کارایی گوشی موبایل Xiaomi Redmi K30 بهره گرفته است. باتری نیرومند 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع نسخه ای است که مدل Xiaomi Redmi K30 128G به کار گرفته شده است. 

تذکر: تمامی تلفن همراه های موجود در فروشگاه آف خرید به صورت رجیستر شده و با گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شوند.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • بنفش
  • آبی
  • قرمز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

بررسی و مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30

نیم نگاهی به جدیدترین گوشی موبایل شیائومی 2019 مدل Xiaomi Redmi K30 128G

استفاده از تلفن همراه در دنیای امروزی به امری کاملا جدا ناپذیر تبدیل شده، و هر فردی یک گوشی اسمارت در اختیار دارد. شرکت های تولید کننده ی موبایل نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته و سعی داشته اند با طراحی های زیبا و به روز، امکانات نرم افزاری و قطعات سخت افزاری قدرتمند، گوی رقابت را از سایر حریفان بربایند. یکی از اصلی ترین تولید کننده های موبایل در جهان کمپانی شیائومی می باشد. شیائومی که حالا به اسمی قابل احترام و شناخته شده تبدیل شده است، در سال 2019 به عنوان چهارمین تولید کننده ی موبایل شناخته شد. استفاده از برترین قابلیت های روز دنیا و مهمتر از همه قیمت بسیار مناسب و ایده آل، موجب افزایش فروش و نمایش بهتر محصولات شیائومی شده است. شیائومی در قیاس با رقبای خود همانند سامسونگ و هوآوی، همیشه از سخت افزار بسیار نیرومندتر و قیمت مناسب تر بهره گرفته است و ناشناخته بودن موجب عقب ماندن این برند از سایرین شده است. اما در سال 2018 و 2019 شاهد پیشرفت جهشی شیائومی بوده ایم به طوری که رقبا زنگ خطر را به صدا در آورده اند. 

شیائومی با معرفی سبد متنوعی از محصولات و به روز رسانی سریع محصولات خود قصد دارد به بالاترین درجه از سطح رضایت مشتری دست یابد. دو روز پیش از ثبت این مقاله شیائومی از جدیدترین گوشی میان رده ی 2019 خود موسوم به K30 پرده برداشت. شیائومی K20 یا همان Mi 9T جزو خوش فروش ترین محصولات شیائومی بودند و به همین دلیل شیائومی مجبور به آپدیت و به روز رسانی این محصول شد. حال شیائومی با پردازنده های نیرومند تر و قدرت بسیار بیشتر و البته با ظاهری جدیدتر، پا به میدان گذاشته است. در ادامه به نقد و بررسی گوشی موبایل Xiaomi Redmi K30 پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید. 

          

طراحی ظاهری زیباتر از قبل 

در ملاقات اول با اسمارت فون ها، کاربر تنها با ظاهر تلفن همراه رو به رو می شود. بر همین اساس ظاهر تلفن های همراه باید بسیار جذاب و عامه پسند باشند و بتوانند کاربر را به خود جذب نماید. ظرافت و طراحی خیره کننده، حتی در نبود امکانات بالا نیز قادر است، کاربر را به خرید مجبور نماید. شیائومی نیز به این قضیه کاملا واقف بوده و از زیباترین طراحی ها برای محصولات خود استفاده می کند. 

گوشی موبایل ردمی Redmi K30

           

گوشی موبایل شیائومی K30 از ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز بهره گرفته است. استفاده از نمایشگر تمام صفحه در گوشی موبایل شیائومی K30 زیبایی بسیار زیادی را به گوشی بخشیده است و موجب گشته کاربر در نگاه اول به راحتی شیفته ی این محصول گردد. در نمای جلویی شاهد دو دوربین سلفی که به صورت ماهرانه در زیر نمایشگر جای داده شده اند، هستیم که زیبایی نمای جلوی را کامل نموده است. کمترین حاشیه در لبه های نمایشگر موجب گشته کاربر با صفحه نمایش بسیار بزرگ و کامل رو به رو شود و در دست گرفتن موبایل K30 به لذت تبدیل شود. 

در لبه ی سمت راست گوشی موبایل شیائومی کا 30 شاهد کلید های تنظیم صدا و کلید پاور هستیم. کلید پاور در برگیرنده ی حسگر اثر انگشت نیز می باشد و کارایی تلفن همراه Xiaomi K30 را نیز به نهایت رسانده است. دسترسی به حسگر اثر انگشت بسیار آسان انجام می پذیرد و در کمترین زمان و بالاترین امنیت عمل خواهد کرد. بر روی لبه ی سمت چپ گوشی نیز شاهد حضور درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی جانبی microSD هستیم و قرار دادن سیم کارت ها را به نهایت راحتی رسانده است. بخش پایین گوشی موبایل شیائومی همانند قبل، اسپیکر اصلی، جک 3.5 میلی متری صدا و پورت ورودی microUSB Type-C را در خود جای داده است. 

گوشی موبایل ردمی Redmi K30

           

بخش پشتی و قاب پشتی گوشی موبایل شیائومی K30 جذاب ترین بخش در ظاهر گوشی است. هنگامی که کاربر به قاب پشتی گوشی موبایل Xiaomi K30 نگاه می کند، در نگاه اول به بخش دایره ای شکل وسط متمرکز خواهد شد. این ظاهر دایره ای شکل با رنگی براق تر نسبت به سایر بخش های اسمارت فون متمایز شده است و در برگیرنده ی 4 دوربین اصلی به صورت افقی می باشد. در زیر 4 سنسور دوربین اصلی، فلاش LED جای خوش کرده است و زیبایی قاب پشتی را تکمیل کرده است. 

           

پلتفرم و سیستم عامل به روز

بعد از عبور از فیلتر انتخاب ظاهر، به نوع پردازنده ها، حافظه ی داخلی و کارایی گوشی موبایل توجه خواهد شد. شیائومی در انتخاب و استفاده از پردازنده های نیرومند بسیار موفق ظاهر شده است و می تواند هر کاربری را به سوی خود سوق دهد. شیائومی بر روی کاغذ از همه ی رقای خود پیشی گرفته است و در عمل نیز توانسته این سبقت را تاکید نماید. شیائومی حتی در مدل های میان رده نیز از برترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است و سعی داشته تمامی تمایلات را به سوی خود کشانده است. 

گوشی موبایل ردمی Redmi K30

            

شیائومی در گوشی جدید 2019 موسوم به Xiaomi Redmi K30 از جدیدترین تراشه و به روز ترین پردازنده ها کمک گرفته است. شیائومی با استفاده از تراشه ی اسنپدراگون 730G قادر است، بیشترین عملکرد مثبت را برای خود به ثبت برساند و کاربران را به بالاترین سطح رضایت برساند. همان گونه که خبر دارید تراشه ی اسنپدراگون 730G قبلا در گوشی Mi Note 10 Pro استفاده شده است و سابقه ی درخشان و کارنامه ی قابل قبولی را به خود اختصاص داده است. این تراشه از 8 هسته ی بسیار نیرومند بهره گرفته است که با عملکرد فوق العاده ی خود، کاربر را کاملا راضی خواهد نمود. 

هسته های گوشی موبایل Xiaomi Redmi K30 از نوع Kryo 470 Gold & Silver می باشد و با فرکانس های متفاوت، بیشترین قدرت را به ارمغان خواهد آورد. هسته های قدرتمند تر از نوع Kryo 470 Gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز داده های سنگین و فعالیت های بزرگ را بر عهده خواهند گرفت و به درستی وظیفه ی خود را انجام خواهند داد. هسته های به نسبت ضعیف تر نیز با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بیشتر اوقات درگیر هستند و پردازش داده های سبک و فعالیت های روزمره را کنترل خواهند داد.  CPU ها موجب کاهش مصرف انرژی شده و در نهایت کاربر قادر است مدت زمان بیشتری را با گوشی موبایل Xiaomi K30 سرگرم شود. 

استفاده از بازی و گیم های با کیفیت، امروزه در موبایل های جوانان امری بسیار عادی و معمولی است. به همین دلیل باید کمپانی های تولید کننده ی موبایل از پردازنده های گرافیکی و یا GPU های قدرتمند بهره بگیرند. به همین دلیل شیائومی نیز از پردازنده ی گرافیکی 2019 مدل Adreno 618 کمک گرفته است. پردازنده ی گرافیکی Adreno 618 بیشترین توان را به اسمارت فون شیاومی مدل Xiaomi Redmi K30 بخشیده است و کاربر را قادر به نصب و اجرای سنگین ترین بازی ها و برنامه های با کیفیت نموده است. 

شیائومی در تمامی موبایل های خود سعی داشته بیشترین امکانات و اختیارات را برای کاربر میسر سازد. استفاده از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت موجب گشته کاربر گوشی موبایل شیائومی ردمی کا30 بیشترین فضا برای ذخیره ی اطلاعات و داده ها را داشته باشد. هر چند این میزان کافی به نظر می رسد، اما شیائومی با استفاده از کارت حافظه ی جانبی موسوم به microSD کاربر را قادر ساخته به حافظه ی جانبی برابر 256 گیگابایت نیز دسترسی داشته باشد. حافظه ی رم یا حافظه ی موقت گوشی موبایل شیائومی ردمی K30 نیز برابر 6 گیگابایت است و اجازه ی نصب تعداد بسیار زیادی از برنامه ها و اپلیکیشن ها را به کاربر خواهد بخشید. 

           

تصاویری خیره کننده و درخشان با نمایشگر بدون مرز

پس از گذشت از دو مرحله ی اولیه ی خرید گوشی موبایل، کاربر با روشن نمودن گوشی با نمایشگر و کیفیت آن رو به رو خواهد شد. شیائومی در گذشته از نمایشگر هایی با نور بسیار کم و با کیفیت پایین استفاده می کرد و همیشه مورد انتقاد قرار می گرفت. اما از سال 2017 پیشرفت چشمگیر شیائومی همه ی منتقدان را به طرفدار تبدیل نمود. شیائومی با استفاده از پنل ها و صفحه نمایش های بسیار با کیفیت توانست بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص دهد. 

گوشی موبایل ردمی Redmi K30

         

شیائومی در جدید ترین گوشی های 2019 از نمایشگر های بسیار با کیفیت و اعلا استفاده نموده است و توانسته بیشترین روشنایی را به کاربر منتقل نماید. شیائومی از نمایشگر 6.67 اینچ از نوع IPS LCD در گوشی موبایل شیاومی Redmi K30 استفاده نموده است. این نمایشگر توسط محافظ Corning Gorilla Glass 5 تقویت شده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. نمایشگر 6.67 اینچ گوشی موبایل شیائومی ردمی K30 درخشندگی بسیار مناسب را فراهم آورده و در زیر نور خورشید نیز بیشترین کیفیت را ارایه خواهد داد. 

شیائومی از رزولوشن 2400*1080 پیکسل در نمایشگر 6.67 اینچ شیائومی ردمی K30، استفاده نموده است. گوشی موبایل شیائومی Redmi K30 با استفاده از این نمایشگر خیره کننده قادر است برترین تصاویر و درخشان ترین رنگ ها را به کاربر القا نماید و هر بیننده ای را کاملا دلخوش نماید. نسبت تصویر، با توجه به نمایشگر بزرگ و کشیده، برابر 20:9 بوده و نوید تصاویری کامل و با جزییات بسیار را به کاربر خواهد بخشید. 

گوشی موبایل ردمی Redmi K30

             

تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ، قادر است تصاویری درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. گوشی موبایل شیائومی Redmi K30 به لطف استفاده از تراکم پیکسلی بالا قادر است، تصاویری درخشان و بدون لرزش را به ثبت برساند و هر کاربری را کاملا راضی نماید. نمایشگر گوشی موبایل 2019 شیائومی مدل Xiaomi K30 قادر است تصاویری با کیفیت HDR10 را به نمایش بگذارد و بیشترین سطح رضایت را ایجاد نماید. 

           

دوربینی با کیفیت برای ثبت خاطرات شما

استفاده از دوربین، امروزه برای اکثر مردم جزو مهمترین ویژگی های گوشی موبایل می باشد. یکی از مهمترین عامل های انتخاب گوشی همراه بدون شک قدرت و کیفیت دوربین اصلی و دوربین سلفی می باشد. گوشی های امروزه نیز تمام توان خود را به عهده گرفته اند و توانسته اند، تصاویری بسیار دقیق و با جزییات بسیار را به نمایش بگذارند. 

شیائومی نیز از این قاعده بهره گرفته است و از 4 سنسور به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. سنسور اصلی گوشی موبایل شیائومی K30 از کیفیت 64 مگاپیکسل استفاده نموده است. این سنسور به منظور ایجاد تصاویر عریض تعبیه شده است و قطعا قادر است هر بیننده ای را به طور کامل راضی نماید. همچنین به منظور افزایش کیفیت و کارایی قابلیت های، گوشی موبایل Xiaomi Redmi K30 از سه سنسور کمکی نیز استفاده شده است. سنسور های کمکی با رزولوشن های 8 و 2 و 2 مگاپیکسل با قابلیت های متفاوت وظیفه ی ایجاد برترین تصاویر را بر عهده گرفته اند. سنسور ها کمکی با ایجاد ثبت تصاویر پرتره، Ultra wide و عمیق برترین نتایج را برای کاربر گوشی موبایل Xiaomi K30 به ارمغان آورده است. 

گوشی موبایل ردمی Redmi K30

             

دوربین اصلی توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را به کاربر گوشی موبایل شیاومی ردمی K30 خواهد بخشید. گوشی موبایل شیائومی کا 30 همچنین قادر است، ویدئو را با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را به ثبت برساند و لحظات زیبای شما را برای همیشه ذخیره و ماندگار نماید. 

دوربین سلفی جزو مهمترین و اصلی ترین گزینه های خرید محسوب می شود و قادر است هر منتقدی را انگشت به دهان نماید. دوربین سلفی با استفاده از سنسور دوگانه ی 20 و 2 مگاپیکسل نیز قادر است، برترین تصاویر سلفی را به ثبت برساند. دوربین دوگانه سلفی جدیدترین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR را داشته و ویدئو را با رزولوشن 1080 پیکسل با سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه نیز، ذخیره خواهد نمود.

         

باتری نیرومند 

گوشی موبایل ردمی Redmi K30

شیائومی همیشه در تولید باتری نیرومند و قدرتمند شهره ی عام و خاص بوده است. استفاده از باتری های بزرگ و با طول عمر بسیار بالا توانسته کاربر را برای مدت بسیار طولانی بی نیاز نماید. شیائومی در گوشی موبایل Xiaomi Redmi K30 از باتری نیرومند 4500 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. باتری 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری موجب شده کاربر مدت زمان بسیار طولانی تری را با گوشی سپری نماید. باتری 4500 میلی آمپر ساعت قابلیت شارژ سریع 27 وات را داشته و به گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi K30 کمک کرده در کمتر از 70 دقیقه به نهایت شارژ برسد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Redmi K30 128G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Redmi K30 128G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
ابعاد
8.8*76.6*165.3 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
208 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
سیم کارت دوم مشترک با کارت حافظه
پردازنده
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G
پردازنده ی مرکزی
Kryo 470 Gold & Kryo 470 Silver
نوع پردازنده
8 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*2 و 1.8*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
IPS LCD
سایز صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2400*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
398 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
دوربین چهارگانه اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
64+8+2+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/120fps, 720p@960fps
دوربین سلفی
20+2 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10 Q
پشتیبانی از زبان فارسی
خیر
منوی فارسی
خیر
حس‌گرها
اثر انگشت (جانبی نصب شده) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام