×

همزن کاسه دار فیلیپس مدل PHILIPS HR3745

نام تجاری:
دسته بندی: همزن

مشخصات همزن کاسه دار فیلیپس مدل KM 3745

همزن حرفه ای فیلیپس مدل 3745 از قدرت خروجی 450 وات بهره گرفته است. این همزن نیرومند از کاسه ی 3 لیتری استفاده نموده است. کاسه 3 لیتری امکان همزدن 1.8 لیتر مواد غذایی را به مصرف کننده ی همزن PHILIPS 3745 بخشیده است. کمپانی فیلیپس از بدنه ی کاملا پلاستیک در همزن PHILIPS HR 3745 بهره گرفته است و طول عمر بالا را تضمین خواهد نمود. فیلیپس از یک جفت سری همزن و یک جفت سری خمیر زن در همزن کاسه دار مقرون به صرفه Philips Mixer HR3745/00 کمک گرفته است.

ادامه مطلب
1,660,000 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مشخصات همزن کاسه دار حرفه ای فیلیپس مدل 3745

بررسی همزن PHILIPS Mixer HR3745/00

            

در آشپزخانه های امروزی وجود لوازم کوچک به امری لازم و ضروری تبدیل شده است. یکی از وسایل آشپزخانه ای، که بسیار پر مصرف است، همزن می باشد. همزن در تهیه ی انواع خمیر و مخلوط کردن مواد غذایی با یکدیگر بسیار موفق عمل کرده و می تواند جایگزین وسایلی بسیاری در محیط شود. یکی از مهمترین برندهایی که در ساخت همزن فعالیت دارد، برند هلندی فیلیپس است. برند فیلیپس با سابقه ی بسیار طولانی در تولید لوازم خانگی خصوصا در بازار اروپا طرفداران بسیاری دارد و حال به بازار ایران نیز وارد شده است. همزن حرفه ای PHILIPS 3745 یکی از معروفترین مدل های است که در بازار وجود دارد.

         

ویژگی های مهم و برجسته

همزن ها بر پایه ی قدرت استوار هستند و به هر میران قدرت بیشتری داشته باشند، عملکرد بهتری خواهند داشت. بر همین اسای کمپانی فیلیپس از توان خروجی 450 وات در همزن 3745 بهره گرفته است. موتور نیرومند 450 وات بهترین و مناسب ترین عملکرد را خواهد داشت و قطعا خواهد توانست هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نماید. همزن حرفه ای PHILIPS Viva Collection HR 3745 علی رغم توان بالا، کمترین صدا و لرزش را ایجاد خواهد کرد و می تواند محیطی آرام را برای مصرف کننده فراهم نماید. به لطف استفاده از لوم 5 سرعته، کاربر قادر است سرعت همزن کاسه دار فیلیپس را افزایش داده و بیشترین کیفیت و کارایی را ارایه نماید. 

قیمت همزن فیلیپس مدل PHILIPS Mixer HR3745

       

همزن فیلیپس مدل HR 3745 از بدنه ی بسیار مقاوم و زیبا بهره گرفته است. این طراحی زیبا و کارامد بیشترین جذابیت را به محیط آشپزخانه خواهد بخشید. همزن پرو فی کوک مدل PHILIPS 3745 از پایه های ضد لغزش کمک گرفته و مانع از حرکت همزن در زمان فعالیت خواهد شد. این امر موجب امنیت بیشتر کاربر نیز خواهد شد.

همزن حرفه ای ارزان قیمت فیلیپس از 2 سری مختلف جهت تهیه ی انواع خمیر بهره گرفته است. به لطف استفاده از این سری های مختلف، همزن PHILIPS HR3745 قابلیت خمیر زدن، خامه زدن و تهیه ی سس را خواهد داشت. جنس سری ها بسیار با کیفیت بوده و طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت. 

همزن کاسه دار فیلیپس مدل 3745 از کاسه ای با ظرفیت 3 لیتر کمک گرفته است. این حجم امکان استفاده برای مواد غذایی زیاد در حدود 1.8 الی 2 کیلو خمیر را به کاربر داده و می تواند رضایت بخش تمامی نیازهای کاربر باشد. این قابلیت ها موجب شده کاربر بیشترین حس رضایت را نسبت به محصول داشته باشد و با اتکا به آن، تهیه غذای مهمانی های بزرگ را نیز به این محصول واگذار نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PHILIPS Mixer HR3745

مشخصات

نوع
همزن کاسه دار
اقلام همراه
یک جفت سری همزن، یک جفت سری خمیرزن
توان مصرفی
450 وات
تعداد تنظیمات سرعت
5 سرعته
کاسه
بله
خمیرزن
بله
ظرفیت کاسه
3 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام