×

همزن دستی کنوود مدل KENWOOD HM330

نام تجاری:
دسته بندی: همزن

مشخصات همزن دستی کنوود مدل KENWOOD HM330

همزن دستی کنوود مدل HM330 از توان 350 وات بهره گرفته است. کنوود در همزن دستی پر قدرت مدل HM330 از پره هایی از جنس استیل ضد زنگ بهره گرفته است و بیشترین عملکرد مثبت را رقم خواهد زد. همزن دستی کننود مدل KENWOOD Hand Mixer HM330 از 2 سری همزن و دو سری خمیرزن بهره گرفته است. این سری های متفاوت موجب شده کاربر بیشترین کارایی را تجربه نماید. مصرف کننده می تواند با استفاده از سرعت 5 گانه با توجه به نوع مواد غذایی، میزان سرعت دستگاه را کنترل نماید. همزن دستی کنوود مدل KENWOOD 330 از جنس بدنه ی بسیار مقاوم بهره گرفته و طول عمر بالا را برای کاربر تضمین خواهد نمود. 
ادامه مطلب
35,002 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

همزن تکی با موتور 350 وات کنوود KENWOOD HM330

همزن بدون کاسه و تکی 350 وات پنج سرعته KENWOOD HM330



                

محصولات کنوود با طراحی های بسیار به روز و زیبا توانسته مشتریان بسیار زیادی را به سوی خود سوق دهد. طراحی های بی نظیر و قیمت بسیار مناسب سبب شده محصولات کنوود به اصلی ترین گزینه خرید تبدیل شده است. یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین محصولات آشپزخانه که همیشه و هر روزه مورد استفاده قرار می گیرد، همزن های برقی هستند. کنوود نیز با شناخت این نیازها در تولید همزن های بسیار با کیفیت و با طول عمر طولانی عمل کرده است و تونسته همزن تکی ارزان قیمت کنوود 330 را تولید نماید. 

همزن تکی بدون کاسه کنوود 330 از بدنه ای با جنس کروم و روکش استیل ضد زنگ استفاده نموده که علاوه بر زیبایی محصول کاربرد دستگاه را به مراتب افزایش داده است. وزن کمتر از یک کیلوگرم و سایز مناسب مناسب شده مصرف کننده همزن تکی Kenwood HM330 را با خود به همه جا برده و بیشترین استفاده را از این محصول داشته باشد. دسته ی همزن بدون کاسه تکی کنوود HM330 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دسترسی را بسیار آسان نموده است. 

همزن تکی و دستی کنوود مدل KENWOOD HM330

          

همزن بدون کاسه کنوود HM330 از موتوری با قدرت 350 وات بهره مند گشته است. موتور 350 وات توانسته بیشترین سرعت و قدرت را با کمترین صدا و لرزش ایجاد نموده و به طور قطع کاربر را راضی نماید. مصرف کننده می تواند از طریق کلید هایی که بر روی دسته ی همزن قرار گرفته است سرعت همزن تکی 350 وات KENWOOD HM330 را تنظیم نماید. با توجه به نوع مواد غذایی می توان سرعت و عملکرد همزن را در سه سرعت متفاوت تنظیم نمود و بهترین بازدهی را از همزن کنوود 330 مشاهده نمود. سرعت اولیه همزن کنوود Kenwood HM330 اکثرا جهت همزدن نوشیدنی و مواد غذایی رقیق، سرعت متوسط برای همزدن و مخلوط کردن مواد غذایی نیمه رقیق همانند سس و نهایت سرعت جهت همزدن کیک و ... قابل اعمال و استفاده می باشد تا مصرف کننده د رکمترین زمان به هر آنچه می خواهد برسد. 

همزن تکی بدون کاسه با موتور 350 وات پنج سرعته Kenwood 330 از 2 نوع سری متفاوت بهره گرفته است. سری همزن و سری خمیرزن سری های متفاوت همزن تکی کنوود HM330 است. هر کدام از سری ها از دو پره ی تمام استیل با بهترین کیفیت بهره گرفته اند که سبب شده بر طعم و کیفیت غذا هیچ تاثیری نداشته باشد. استیل بودن سری ها سبب شده شست و شو آنها بسیار سریع و آسان امکان بپذیرد. 

این محصول بدون شک بهترین وسیله جهت تهیه و هم زدن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی می باشد که آن دسته از خانم های خوش سلیقه را به سوی خود سوق داده، که به رنگ و شکل ظاهری مواد غذایی بسیار اهمیت می دهند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
KENWOOD Hand Mixer HM330

مشخصات

نوع
همزن دستی
توان مصرفی
350 وات
تعداد تنظیمات سرعت
5 سرعته
کاسه
خیر
خمیرزن
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام