ماشین لباسشویی 8 کیلویی چی بخرم؟

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 5409

لباسشویی 8 کیلویی چه مارکی بخرم؟

   

شستن رخت و لباس زحمات بسیار زیادی را متحمل کدبانو خواهد کرد. شستن لباس با دست علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، موجب از بین رفتن پوست دست خواهد شد. همچنین شست و شو به صورت دستی، موجب مصرف بیش از اندازه آب خواهد شد. در این حالت کدبانو بیشترین اذیت را خواهد دید و قطعاً همیشه ناراضی خواهند بود. به منظور افزایش راحتی مصرف کننده، لباس شویی اختراع شد. با گذشت زمان و با پیشرفت دنیای تکنولوژی این مشکلات کاملاً برطرف شده و مصرف کننده به راحت‌ترین شیوه ممکن توانایی شست و شو لباس‌ها را دارد. برندهایی متفاوتی در تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارند که با توجه به نیازهای مصرف کننده، بیشترین بازدهی را خواهند داشت. اما طول عمر مفید و کارایی بهتر، اصلی‌ترین گزینه خرید لباسشویی در بین برندهای متفاوت است.  برندهای متعددی همانند «بوش»، «AEG»، «ال جی»، «سامسونگ»، «بکو»، «هیتاچی»، «هایسنس»، «شارپ»، «دوو» و ... در این شاخه فعالیت دارند که هر کدام مزایا و معایبی را شامل می‌شوند. در ادامه قصد داریم به معرفی و مقایسه برترین ماشین لباسشویی‌ها، با برندهای متفاوت بپردازیم و شما را در انتخاب بهترین مدل کمک کنیم. در ادامه بهترین لباسشویی 8 کیلویی را معرفی کرده‌ایم و خرید ماشین لباسشویی را برای شما آسان نموده‌ایم.

قبل از اقدام برای خرید حتماً باید شناختی کلی در رابطه با انواع لباسشویی‌ها و طرز کار آنها داشته باشید. بنابراین در آغاز این مقاله به معرفی انواع لباسشویی‌ها پرداخته‌ایم با آف خرید همراه باشید.

   

ماشین لباسشویی‌ها در کل در سه دسته قرار می‌گیرند. ماشین لباسشویی سطلی، ماشین لباسشویی دو قلو یا نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک.

   

ماشین لباسشویی سطلی: ماشین لباسشویی سطلی تنها از یک مخزن برای شست و شو لباس‌ها استفاده کرده و کارایی پایینی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این روش ساخت از بین رفته و حال تنها در کهنه شورهای ارزان قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  

ماشین لباسشویی‌های دوقلو و نیمه اتوماتیک: این مدل طراحی هنوز در ایران مرسوم است و از دو مخزن متفاوت کمک گرفته است. در این حالت در یکی از درب‌ها عمل شست و شو انجام می‌گیرد و در درب دیگر خشک کردن و آب گیری قابل اجرا است. این مدل با توجه به حجم بزرگ و اختصاص دادن محیطی زیادی از آشپزخانه به خود، با شکست مواجه شد.

    

ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک: دانش و تکنولوژی بعد از چندین سال در تولید ماشین لباسشویی به ثمر نشست و شاهد ماشین لباسشویی‌هایی با بهترین کیفیت هستیم. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک از درب جلویی و یا درب بالایی کمک گرفته و عمل شست و شو و خشک کردن را با هم انجام می‌دهد. تمامی لباسشویی‌های جدید از این قابلیت کمک گرفته‌اند و بیشترین بازدهی مثبت را رقم زده‌اند. بحث مورد نظر امروز ما هم در مورد لباسشویی‌های تمام اتوماتیک است.

    

تقسیم بندی لباس شویی های اتوماتیک

  

  • بر اساس درب از بالا و یا درب از جلو
  • بر اساس ظرفیت مخزن
  • بر اساس چرخش مخزن در دقیقه
  • بر اساس نوع انتقال قدرت به صورت تسمه‌ای و یا گیربکس
  • بر اساس استفاده از فناوری خشک کن
  • بر اساس استفاده از فناوری بخارشور

    

بهترین ماشین لباسشویی 8 کیلویی

    

«ماشین لباسشویی اتوماتیک» ویژگی‌ها و ساختار متفاوتی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به طریقه انتقال قدرت اشاره کرد. لباسشویی‌ها از موتوری قدرتمند و پرتوان بهره گرفته‌اند که امکان اجرای برنامه‌های متفاوت و چرخانده دیگ لباسشویی را بر عهده می‌گیرد. این موتورها قدرت ایجاد شده را به دو روش به دیگ می‌رسانند و موجب چرخش دیگ می‌شوند. یک نوع بر اساس انتقال به وسیله تسمه است. تسمه که تکنولوژی قدیمی به حساب می‌آید، لرزش و صدای زیادی تولید می‌کند که یکی از معایب این سری لباسشویی محسوب می‌شود.

مورد دوم استفاده از گیربکس به جای تسمه است. در این حالت انتقال قدرت به وسیله چرخ دنده‌ها و گیربکس با طول عمر بالا به مخزن لباسشویی انتقال داده می‌شود. در این فرایند کمترین میزان لرزش و صدا را شاهد هستیم و محیطی بسیار آرام و ساکت را ایجاد خواهد کرد. لباسشویی ال جی یکی از مواردی است، که آر این قابلیت در بیشتر لباسشویی‌های خود استفاده کرده و بیشترین سطح رضایت را به ارمغان آورده است.

ظرفیت مخزن ماشین لباسشویی از مهمترین عوامل در خرید ماشین لباسشویی است. با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی امکان شست و شو حجم متفاوتی از البسه میسر است. ظرفیت‌های متفاوت پاسخگوی نیازهای تعداد نفرات خانواده خواهد بود. به طور مثال برای خانواده‌های 2 تا 4 نفره بهترین گزینه لباسشویی با ظرفیت 7 کیلو است. خانواده‌های 2 تا 7 نفره از لباسشویی 8 کیلو و خانواده‌های 2 تا 10 نفره باید از لباسشویی‌های 9 کیلویی استفاده نمایند. البته تنها به این میزان اکتفا نشده و شاهد تقسیم بندی لباسشویی‌ها با ظرفیت‌های 7 کیلو و 8 کیلو و 9 کیلو و 10 کیلو و 10.5 کیلو و حتی 16 کیلو و بالاتر نیز تقسیم بندی می‌شوند.

چرخش مخزن ماشین لباسشویی به وسیله‌ی برنامه‌های لباسشویی قابل تنظیم است. کمپانی‌های تولید کننده از میکروسویچ ها برای کنترل میزان و مدت چرخش مخزن لباسشویی کمک گرفته‌اند. به طور مثال طریقه چرخش مخزن بعد از چند دور به سمت راست، توقف کوتاهی دارد و به سمت چپ دوران می‌کند. تعیین این میزان چرخش و توقف به عهده میکروسویچ است و به وسیله برنامه از قبل تعیین شده انجام می‌گیرد. با توجه به میزان چرخش دیگ ماشین لباسشویی، دسته بندی لباسشویی‌ها نیز انجام می‌شود. این دسته بندی بر اساس چرخش 1000 دور در دقیقه، 1200 دور در دقیقه، 1400 دور در دقیقه و 1600 دور در دقیقه انجام می‌شود و به هر میزان که بالاتر باشد کارایی بیشتری خواهد داشت.

اجزای داخلی متفاوت همه دست به دست هم داده‌اند تا عملکردی بی نقص را به نمایش بگذارند و بیشترین بازدهی را داشته باشند. از مهمترین این قابلیت‌ها می‌توان به المنت دمای تنظیم آب و همچنین قابلیت خشک کردن لباس‌ها اشاره کرد. لباسشویی‌های اتوماتیک تنها به آب سرد نیاز دارند و با توجه به نوع البسه، به صورت اتوماتیک توانایی تنظیم دما را بر عهده می‌گیرند. در این حالت مانع از مصرف انرژی شده و بازدهی بالایی را ارائه خواهند داد. همچنین امکان خشک کردن لباس‌ها نیز میسر است و راندمان کار را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند. با توجه به نوع لباسشویی امکان خشک کردن لباس‌ها در لباسشویی‌های اتوماتیک میسر شده و مانع از آویزان کردن لباس‌ها خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر و فوق العاده ماشین‌های لباسشویی استفاده از توانایی بخار شور است. در این قابلیت با شست و شویی کاملاً بهداشتی رو به رو هستیم که تمامی عوامل بیماری زا از بین خواهد برد. این قابلیت برای افراد سالخورده و کودکان جهت جلوگیری از عفونت و بیماری‌ها بسیار ضروری و لازم است.

   

قیمت بهترین لباسشویی در سال 2020 و 2021

    

حال با شناخت اجمالی از ماشین لباسشویی‌ها و ویژگی‌های اصلی آن، به بررسی برندهای تولید کننده این محصولات پرداخته‌ایم. ابتدا به معرفی برندها و بعد از مقایسه این برندها با یکدیگر سبب خواهد شد، مصرف کننده به بهترین انتخاب دست یابد و کاملاً راضی باشد.

    

      

1: ال جی - LG

   

«ال جی» نامی آشنا و بسیار قابل اعتماد در ایران است که در تولید محصولات برقی بسیار موفق ظاهر شده است. ال جی چندین سال است که در بازار ایران حضور بسیار موفق دارد و با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. ال جی در ساخت ماشین لباسشویی نیز بی نظیر عمل کرده است. ال جی با ابداع تکنولوژی‌های جدید و به کارگیری آن در لباسشویی‌های بی نظیر خود، بیشترین سطح رضایت را کسب کرده است.

ال جی بر خلاف سایر برندها در تولید ماشین لباسشویی سنگ تمام گذاشته و کیفیت بی نظیری را اعمال کرده است. استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا و قابلیت‌های چشمگیر برای راحتی بیشتر مصرف کننده، سبب افزایش فروش محصولات ال جی شده است. کمپانی ال جی خود به عنوان مبدع و مرجع تکنولوژی‌های جدید شناخته می‌شود و بسیاری از کمپانی‌های دیگر از آن کمک می‌گیرند.

ال جی در ساخت ماشین لباسشویی‌های مدرن خود از سیستم انتقال قدرت گیربکسی کمک گرفته است. همانطور که قبلاً هم اشاره شد، حذف تسمه موجب کاهش لرزش و صدای اضافی لباسشویی شده و محیطی بسیار آرام را ایجاد خواهد کرد. همچنین ماشین لباسشویی‌های ال جی امکان شست و شو کاملاً بهداشتی و ایزوله را فراهم خواهد آورد. این شست و شو را اصطلاحاً بخارشور می‌نامند و تأثیر به سزایی در جلب رضایت مصرف کننده خواهد داشت. ال جی امکان خشک کردن صد در صد را در بعضی از لباسشویی‌های خود استفاده کرده که بیشترین و بالاترین کارایی محسوب می‌شود. به منظور تکمیل کیفیت و کارایی، ال جی از موتورهای اختصاصی از نوع اینورتر خطی کمک گرفته است. موتور اینورتر میزان مصرف انرژی را به حداقل رسانده و بیشترین بازدهی و راندمان را خواهد داشت. کمپانی ال جی با شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده لباسشویی‌ها را تولید نموده و 10 سال گارانتی را برای موتور در نظر گرفته، که نشان از اعتماد ال جی به این موتور است. کمپانی LG به صورت پیش فرض بسیاری از برنامه‌های شست و شو را تعریف نموده و کاربر تنها با لمس یک کلید به بهترین شست و شو دست خواهد یافت. به عنوان مثال توضیحاتی در مورد لباسشویی 2020 ال جی مدل LG F4V5 در زیر ارائه شده است.

لباسشویی 10.5/7 کیلو ال جی از موتور نیرومند و کم مصرف اینورتر استفاده نموده است. این موتور کم مصرف میزان مصرف انرژی را به میزان 32 درصد کاهش خواهد داد. لباسشویی ال جی 10.5/7 کیلویی مدل V5 از دور موتور حداکثر 1400 دور بهره گرفته و به لطف حذف تسمه و جایگزین گیربکس، کمترین لرزش را فراهم خواهد آورد. استفاده از فرایند بخار شویی و شست و شو بهداشتی، موجب شده 99.9 درصد از عوامل بیماری زا از بین رفته و محیطی سالم را برای کاربر مهیا سازد. مهم‌ترین وجه تمایز این ماشین لباسشویی توانایی 7 کیلو خشک کن به صورت 100 درصد می‌باشد. لباسشویی LG Washing Maching 10.5/7KG F4V5RGP0W قادر به شست و شوی هوشمند و 6 مرحله‌ای می‌باشد و با استفاده از قابلیت AI DD قادر است 18 درصد مقاومت و سلامت پارچه را افزایش دهد. لباسشویی 10.5/7 کیلویی ال جی مدل F4V5 سیستم عیب یاب هوشمند و قابلیت اتصال به موبایل را از طریق پنل لمسی خواهد داشت.

کی از گزینه‌های خرید در بازه 8 کیلویی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ال جی مدل LG F4J5 است. این محصول با کیفیت بسیار مناسب و قیمت پایین بیشترین بازدهی را ایجاد خواهد کرد. لباسشویی جی 5 ال جی تنها قابلیت بخار شور و خشک کن را نداشته و در سایر ویژگی‌ها با مدل V5 کاملاً برابر است.

قیمت ماشین لباسشویی ال جی مدل LG Washing Machine 10.5-7 KG F4V5

    

مزایای ماشین لباسشویی‌های ال‌جی 

  • ظاهر مدرن
  • موتور اینورتر خطی
  • قابلیت شست و شو سریع
  • قابلیت شست و شو بهداشتی و ضد الرژی 
  • چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
  • قابلیت بخار شور در اکثر
  • فناوری خشک کن در اکثر مدل‌ها
  • قیمت مناسب در مقایسه با رقبا
  • وفور قطعات یدکی

     

معایب ماشین لباسشویی‌های ال‌جی

  • کیفیت ساخت معمولی

  • عدم استفاده از قابلیت بخار شو در مدل‌های 8 و 9 کیلویی

     

بهترین لباسشویی‌های ال جی

     

2: بوش - BOSCH

   

کمپانی مطرح «بوش» آلمان، در تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرده است. این برند به لطف استفاده از برترین قابلیت‌های روز دنیا و استفاده از کیفیت ساخت بی نظیر، همیشه شهره مردم بود است. کمپانی Bosch با تولید محصولاتی با دوام و با کیفیت طول عمر بالای محصولات خود را تضمین کرده و سبب دلگرمی مصرف کننده خواهد شد.

بوش سابقه درخشانی در تولید لوازم برقی منزل داشته و به خوبی با نیازهای مصرف کننده آشنا است. از این رو با تولید محصولاتی با کیفیت برتر، بسیاری از مصرف کننده‌ها را به خود جذب کرده است. ماشین لباسشویی‌های بوش در بیشتر موارد در آلمان و مدل‌هایی هم هستند که در کشور ترکیه مونتاژ می‌شوند. البته تفاوت چندانی مابین لباسشویی‌های بوش با توجه به مونتاژ وجود ندارد و از لحاظ کیفیت در سطحی نزدیک به هم قرار می‌گیرند.

بوش نیز همانند کمپانی ال جی به طور کامل تسمه را حذف کرده و از گیربکس در ساختار ماشین لباسشویی کمک گرفته است. کمپانی بوش با حذف تسمهدر ماشین لباسشویی‌های خود، بیشترین سطح از آرامش را فراهم کرده و مصرف کننده را کاملاً راضی خواهد نمود. امکان شست و شو البسه به صورت کاملاً بهداشتی در لباسشویی‌های بوش میسر است. بخار شور کردن البسه با بالا بردن دمای داخل ماشین لباسشویی امکان پذیر است و بیشترین تأثیر در نابودی عوامل بیماری زا را بر عهده می‌گیرد. خشک کردن لباس‌ها به صورت صد در صدی در لباس شویی بوش امکان پذیر نیست و لباس‌ها همچنان مرطوب باقی می‌مانند. ماشین لباسشویی BOSCH از موتور بسیار نیرومند و با تکنولوژی برتر کمک گرفته و بیشترین راندمان بالا را با کمترین میزان انرژی به ارمغان آورده است. برای درک بهتر این موارد در ادامه ماشین لباسشویی سری 6 بوش مدل BOSCH WAT28460GB را مورد بررسی قرار داده‌ایم، با آف خرید همراه باشید.

کمپانی بوش در ساخت ماشین لباسشویی 8 کیلویی 28460 از موتور کم مصرف و پر بازده از نوع EcoSilence Drive بهره گرفته است. این موتور کمترین صدا و لرزش را با چرخش 1400 دور در دقیقه ایجاد کرده و محیطی بسیار آرام را ایجاد خواهد کرد. ماشین لباسشویی بوش سری اس ام اس 6 به لطف استفاده از تکنولوژی VarioPerfect میزان مصرف انرژی را به حداقل رسانده و مدت زمان کارایی شست و شو را تا 50 درصد کاهش داده است. جهت حفظ ساختار البسه و کیفیت تار و پود، لباسشویی 8 کیلو بوش مدل WAT28460GB از قابلیت شست و شوی نرم و قابل انعطاف با نام WaveDrum بهره گرفته است. در شست و شو با بخار که در لباسشویی بوش با نام ESCARF شناخته می‌شود، شست و شویی کاملاً بهداشتی و ضد الرژی را شاهد خواهیم بود. امکان اضافه کردن البسه‌های جا مانده نیز در هنگام عملکرد ماشین لباسشویی میسر است و می‌تواند بیشترین بازدهی مثبت را داشته باشد.

    

قیمت و مقایسه ماشین لباسشویی بوش مدل Bosch Washing Machine 8KG WAT28460GB

   

مزایای ماشین لباسشویی‌های بوش 

  • کیفیت ساخت عالی
  • طول عمر بالا
  • صدا و لرزش ناچیز
  • موتور اینورتر و پر بازده
  • مصرف آب بسیار کم
  • شست و شو سریع
  • شست و شو بهداشتی
  • سالم ماندن البسه در هنگام شست و شو

  

   

معایب ماشین لباسشویی‌های بوش

  • قیمت بالا
  • کمبود قطعات
  • ظاهر قدیمی

     

بهترین لباسشویی‌های بوش

    

3: آاگ - AEG

   

کمپانی «AEG» نیز یکی دیگر از معروفترین کمپانی‌های جهان است که در تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرده است. این برند با تولیداتی بسیار مدرن و با کیفیت خود را در زمره برترین گزینه‌های خرید قرار داده و بدون شک عملکردی بسیار مناسب را به خود اختصاص داده است. ماشین لباسشویی‌های AEG از ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بسیار مناسب بهره گرفته و راندمان بالایی را به ثبت رسانده است.

ماشین لباسشویی AEG با به کارگیری از برترین قابلیت‌های روز دنیا توانسته کیفیت و کارایی بی نظیری را به ثبت برساند. AEG المان با شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده تلاش کرده، تمامی نیازها را برطرف سازد و محصولی بی نقص با طول عمر بالا را تولید نماید.

لباسشویی‌های برند AEG نیز از گیربکس کمک گرفته است و به طور کامل تسمه را حذف کرده‌اند. لباسشویی‌های گیربکسی AEG از موتور نیرومند و اینورتر با کمترین مصرف انرژی کمک گرفته است. این موتور در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی مثبت را ارائه خواهند کرد. لباسشویی AEG المان به لطف استفاده از فناوری‌های متفاوت امکان استفاده چرخش دور مخزن تا 1600 دور را نیز فراهم خواهند آورد. آاگ در بعضی از مدل‌ها امکان شست و شو به صورت بخار شو را نیز امکان پذیر کرده و توانایی شست و شو کاملاً بهداشتی را به ارمغان خواهد آورد. در ادامه به بررسی یکی از مدل‌های محبوب و پر فروش AEG برای شناخت بیشتر از امکانات و قابلیت‌های آن می‌پردازیم، با آف خرید همراه باشید.

ماشین لباسشویی AEG سری 7000 مدل AEG L7FEE865R از موتور اینورتر OKOINVERTER کمک گرفته است. این موتور بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت رسانده است و با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را به ثبت رسانده است. ماشین لباسشویی آاگ المان از فناوری شست و شو با بخار، جهت حذف کامل عوامل بیماری زا کمک گرفته است. این قابلیت که با نام ProSteam شناخته می‌شود، بیشترین سطح رضایت و ایمنی را به ارمغان خواهد آورد. آاگ به لطف استفاده از قابلیت Eco TimeSave مدت زمان شست و شو را به میزان بسیار چشمگیر کاهش داده و در مصرف انرژی نیز بسیار موفق عمل کرده است. امکان چرخش 1600 دور در دقیقه مخزن موجب شده شست و شو به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد و هر لکه‌ای در کمترین زمان کاملاً حذف شود و لباسشویی AEG Serise 7000 L7FEE865R بهترین کارایی ممکن را داشته باشد.

   

قیمت ماشین لباسشویی اصلی آاگ مدل AEG Washing Machine 8KG L7FEE865R

    

مزایای ماشین لباسشویی‌های آاگ

  • طراحی زیبا
  • کیفیت ساخت بی نظیر
  • بدون لرزش و صدا
  • مصرف انرژی کم
  • شست و شو سریع

    

معایب ماشین لباسشویی‌های آاگ

  • قیمت بالا 
  • کمبود قطعات و وسایل جانبی

     

بهترین لباسشویی‌های AEG

     

4: سامسونگ - Samsung

   

«سامسونگ» بدون شک بزرگترین کارخانه تولید لوازم برقی در قاره کهن است. برند Samsung با سابقه بسیار طولانی و درخشان در جامعه کاملاً شناخته شده است و جایگاه مناسبی در بازار دارد. سامسونگ نیز با درک کامل از نیازهای جامعه مدل‌هایی با قیمت‌های کاملاً ایده ال و فوق العاده به بازار ارائه داده است و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سامسونگ در ساخت ماشین لباسشویی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و مدل‌های با کیفیت و بی نظیری را روانه بازار کرده است. ماشین لباسشویی‌های سامسونگ تکنولوژی و قابلیت‌های زیادی را در خود جای داده‌اند و کیفیت بی نظیری را به ارمغان آورده است. سامسونگ از همان سنت قدیمی خود کمک گرفته و از تسمه کمک گرفته است. از مهمترین دست آوردهای کمپانی سامسونگ تولید لباسشویی‌های Add Wash یا دو درب است. لباسشویی‌های ادواش از دربی کوچک بالاتر از دررب اصلی کمک گرفته که سبب شده، لباس‌های جامانده و فراموش شده را در هر زمانی از شست و شو به لباسشویی اضافه کرد.

لباسشویی‌های سامسونگ با وجود اینکه از تسمه استفاده می‌کنند، کمترین لرزش و صدا را ایجاد می‌کنند. این فناوری هر چند منسوخ شده است، اما سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها و ایجاد لباسشویی‌های ارزان‌تر از این فرایند همچنان استفاده می‌کند. با استفاده از مهار کردن مناسب لرزش‌ها و ایجاد وزنه‌ها برای تعادل بیشتر تا حد بسیار زیادی لرزش به حداقل رسیده است. سامسونگ به منظور افزایش کارایی لباسشویی‌های از قابلیت منحصر به فرد و فوق العاده با نام EcoBubble استفاده کرده است. روش کار این قابلیت ایجاد حباب‌ها برای شست و شو کاملاً دقیق و بی نقص بهره گرفته است. امکان شست و شو در دمای بالا و ایزوله نیزز در لباسشویی‌های نوین سامسونگ تمکان پذیر است. در ادامه به بررسی یکی از برترین لباسشویی‌های سامسونگ می‌پردازیم تا با همه ویژگی‌های لباسشویی‌های سامسونگ آشنا شوید.

ماشین لباسشویی 8 کیلو ادواش سامسونگ مدل WW80K5213 یکی از مجهزترین و به روزترین لباسشویی‌های تولید شده تا به امروز است. این محصول با استفاده از موتور اینورتر کمترین مصرف انرژی را داشته و بیشترین میزان بازدهی را به خود اختصاص خواهد داد. ماشین لباسشویی Add Wash سامسونگ 8 کیلویی توانایی اضافه کردن بار در هر مرحله‌ای از شست و شو را داشته و بیشترین بازدهی مثبت را ایجاد خواهد کرد. امکان چرخش 1400 دور در دقیقه برای مخزن فراهم شده و امکان بهترین شست و شو را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. سامسونگ از امکان شست و شو Eco Bubble برای شست و شو کامل و دقیق و همچنین شست و شو با دمای بالا به منظور ایجاد شست و شو بهداشتی استفاده کرده است. امکان عیب یابی هوشمند و رفع کامل عیب در کمترین زمان برای ماشین لباسشویی ادواش 8 کیلو سامسونگ میسر است و بیشترین بازدهی ممکن را فراهم خواهد کرد.

    

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی ادواش سامسونگ مدل Samsung Washing Machine 8KG Add Wash WW80

     

مزایای ماشین لباسشویی‌های سامسونگ 

  • ظاهر زیبا و کارامد
  • استفاده از فناوری Eco Bubble
  • مصرف انرژی بسیار کم
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین شست و شو
  • شست و شو سریع
  • چرخش مخزن 1400 دور در دقیقه
  • خدمات پس از فروش عالی

    

معایب لباسشویی‌های سامسونگ

  • صدا و لرزش زیاد در قیاس با رقبا
  • عدم استفاده از خشک کن

    

بهترین لباسشویی‌های سامسونگ

     

5: هیتاچی - Hitachi

    

«هیتاچی» برندی با نام و نشان بسیار قدیمی و قابل اعتماد است که در تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرده است. بسیاری از مردم اسم هیتاچی را با جاروبرقی‌های با کیفیت آن می‌شناسند، اما حال هیتاچی فوق العاده عمل کرده و در ساخت سایر لوازم برقی بزرگ نیز بیشترین بازدهی را داشته است.

هیتاچی به لطف استفاده از امکانات و قابلیت‌های بسیار چشمگیر، و تجربیات خود محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را به وجود آورده است. هیتاچی همانند سایر برندها از امکانات بی نظیر و منحصر به فردی استفاده کرده است. یکی از برترین و مهمترین قابلیت‌های لباسشویی هیتاچی استفاده از مهارکننده‌های بسیار قوی برای حذف کامل لرزش‌ها است. این قابلیت به وسیله‌های جک‌های روغنی میسر شده و بیشترین بازدهی مثبت را داشته است.

هیتاچی از چرخش 1200 تا 1600 دور در دقیقه برای لباسشویی‌های خود کمک گرفته، که سبب ایجاد شست و شو کاملاً تمیز و دقیق شده است. کمپانی Hitachi بیشتر محصولات خود را در تایلند مونتاژ کرده و از بادوام‌ترین قطعات کمک گرفته است. برنامه‌های شست و شو به طور کامل و به صورت پیش فرض از طریق پنل در اختیار کاربر قرار داده است و بیشترین بازدهی را داشته است. در ادامه به بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی Hitachi BD-W80WV پرداخته‌ایم تا به امکانات این سری از لباسشویی‌ها پی ببریم. هیتاچی در ساخت لباس شویی 8 کیلوگرم مدل W80 از دیگ بسیار بزرگ با دهانه‌ی 51 سانتی متر کمک گرفته است. استفاده از 16 برنامه‌ی شست و شو متفاوت موجب افزایش کیفیت شسست و شو و رضایت کامل مصرف کننده از لباسشویی هیتاچی مدل Hitachi BD-W80WV شده است. مصرف کننده قادر است از طریق پنل تنظیمات به راحتی هر چه تمام‌تر تنظیمات دلخواه را به ثبت برساند. امکان دور موتور 1200 دور در دقیقه نیز میسر است که موجب افزایش کارایی لباسشویی هیتاچی شده است. به لطف استفاده از قابلیت Auto Self Clean ماشین لباسشویی هیتاچی مدل Hitachi Washing Machine 8KG BD-W80WV قادر است دیگ را بعد از هر شست و شو کاملاً ایزوله نماید. امکان تشخیص و عیب یابی هوشمند نیز در ماشین لباس شویی هیتاچی 8 کیلویی میسر است.

   

قیمت و خرید ماشین لباسشویی هیتاچی مدل Hitachi Washing Machine 8KG BD-W80WV

    

مزایای ماشین لباسشویی‌های هیتاچی

  • ظاهر زیبا
  • لرزش بسیار کم
  • کیفیت ساخت عالی
  • 16 برنامه شست و شو 

    

معایب ماشین لباسشویی‌های هیتاچی

  • قیمت نسبتاً بالا در قیاس با رقبا
  • عدم استفاده از خشک کن
  • عدم استفاده از بخار شور

     

بهترین لباسشویی‌های هیتاچی

     

6: بکو - Beko

   

«بکو» برندی ساخت ترکیه که در چند سال گذشته با اتکا به کیفیت ایده ال، بازخورد مناسبی داشته است. بکو به لطف استفاده از قطعات بسیار با کیفیت و عالی توانسته در کمترین زمان بیشترین سطح رضایت را کسب نماید. قیمت پایین و کیفیت ساخت بی نظیر ماشین لباسشویی‌های بکو سبب شده، در کمترین زمان بیشترین فروش ممکن برای بکو رقم بخورد.

بکو در ساخت لباسشویی‌های خود هم از تسمه و هم از گیربکس کمک گرفته است. با توجه به مدل و سال ساخت این قضیه متفاوت است. اما در کل محصولات بکو کمترین صدا و لرزش را به ثبت رسانده‌اند و محیطی آرام را رقم خواهند زد. بکو از امکان چرخش 1000 دور تا 1400 دور در دقیقه بهره گرفته و می‌تواند کیفیتی قابل قبول را ایجاد نماید.

ماشین لباسشویی بکو با وجود قیمت مناسب، امکاناتی نظیر شست و شو با بخار را نیز امکان پذیر کرده است. کمپانی BEKO با شناخت کامل از نیازهای خانواده، تلاش کرده کیفیت بی نظیر را ارائه دهد و به همین منظور از برنامه‌های پیشفرض برای شست و شو دقیق البسه کمک گرفته است. جهت شناخت بهتر امکانات ماشین لباسشویی بکو، به تشریح یکی از مدل‌های 8 کیلو پر طرفدار آن یعنی Beko WMY 81483 LMB2 پرداخته‌ایم.

ماشین لباسشویی بکو ترکیه در ساخت ماشین لباسشویی 8 کیلو بکو از موتور کم مصرف و پر بازده کمک گرفته و بیشترین سطح بازدهی را به ثبت رسانده است. بکو به لطف استفاده از دور موتور 1400 دور در دقیقه، بیشترین سطح رضایت را به ثبت رسانده است. امکان شست و شو سریع و شست و شو با بخار نیز در ماشین لباسشویی Beko 81483 میسر شده است. به منظور راحتی کار مصرف کننده ماشین لباسشویی بکو از پنل تنظیمات با 16 برنامه شست و شو کمک گرفته است.

   

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی بخار شور دار بکو مدل Beko Washing Machine WMY 81483 LMB2

     

مزایای ماشین لباسشویی‌های بکو

  • قیمت مناسب
  • ظاهر زیبا
  • استفاده از گیربکس
  • 16 برنامه شست و شو 
  • قابلیت بخار شور
  • چرخش 1400 دور در دقیقه

    

معایب ماشین لباسشویی‌های بکو

  • تأمین قطعات ضعیف
  • کیفیت ساخت متوسط

    

بهترین لباسشویی بکو

 

     

7: دوو - Daewoo

    

لباسشویی‌های قیمت مناسب و با کارایی برتر در این اوضاع قیمتی، بهترین گزینه‌های خرید هستند. یکی از مواردی که قیمت مناسب داشته و کارایی فوق الاده ای را ایجاد کرده است، لباسشویی «دوو» می‌باشد. ماشین لباسشویی Daewoo به لطف استفاده از کیفیت ساخت بی نظیر و قابلیت‌های بسیار چشمگیر، به یکی از گزینه‌های خرید تبدیل شده است.

ماشین لباسشویی‌های دوو از ظاهر مناسبی بر خوردار هستند که می‌توان یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید این برند، را این موضوع حساب کرد. دوو نیز از موتور کم مصرف و پر بازده استفاده کرده است و راندمان و بازدهی را به میزان بسیار چشمگیر افزایش داده است. ماشین لباسشویی Daewoo امکان چرخش 1200 دور تا 1400 دور در دقیقه را برای مخزن میسر کرده است.

دوو به لطف استفاده از گیربکس و حذف تسمه، سرعت و عملکرد فوق العاده ای را به ثبت رسانده و می‌تواند بهترین و بیشترین کیفیت ممکن را به ثبت برساند. دوو قابلیت‌ها و ویژگی‌های لباسشویی تمام اتوماتیک ال جی و سامسونگ را با هم ادغام کرده است. ماشین لباسشویی 8 کیلویی تمام اتوماتیک دوو مدل Daewoo DWD-GFD1443 به لطف استفاده از موتور DD یا Direct Drive و اینورتر کمترین صدا و لرزش را ایجاد کرده و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. دوو به منظور ایجاد شست و شو بیشتر از فناوری شست و شو با حباب بهره گرفته است. قابلیت حباب ساز موجب شست و شو کاملاً بهداشتی و دقیق لباس‌ها شده و کیفیت و کارایی بی نظیری را به ارمغان خواهد آورد. استفاده از چرخش 1400 دور در دقیقه مخزن ماشین لباسشویی موجب ایجاد تمیزی بیش از اندازه لباس‌ها در ماشین لباسشویی دوو کره خواهد شد.

   

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلو دوو مدل Deawoo Washing Machine GFD1443

     

مزایای ماشین لباسشویی‌های دوو

  • موتور قدرتمند و گیربکسی از نوع DIrect Drive
  • توانایی حباب ساز 
  • چرخش 1400 دور در دقیقه
  • ظاهر زیبا

     

معایب ماشین لباسشویی‌های دوو

  • جنس بدنه متوسط
  • عدم استفاده از خشک کن
  • مصرف زیاد

     

بهترین ماشین لباسشویی دوو

     

     

8: شارپ - Sharp

     

«شارپ» یکی از نام آشناترین مدل‌هایی است که در بازار حضور دارد. شارپ با استفاده از الگو قرار دادن، قیمت مناسب محصولاتی بسیار مقرون به صرفه را تولید نموده است. به لطف استفاده از بدنه مقاوم و با کیفیت طول عمر محصولات شارپ مخصوصاً ماشین‌های لباسشویی بسیار بالا بوده و برای مدت طولانی کاربر را بی نیاز خواهد کرد.

ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک SHARP به لطف استفاده از موتور کم مصرف و پر بازده سطح بالایی از بازدهی را ایجاد کرده است. ماشین لباسشویی شارپ با استفاده از چرخش 1000 دور در دقیقه، امکان شست و شو مناسب لباس‌ها را فراهم آورده و می‌تواند راضی کننده باشد. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک Sharp امکان شست و شو لباس‌ها بدون چبن و چروک را داشته و کارایی بی نظیری را رقم خواهد زد. این محصول با توجه به قیمت ایده ال خود می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید مناسب باشد و کارایی خوبی را ارائه نماید.

    

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی شارپ مدل Sharp washing Machine 8KG

     

مزایای ماشین لباسشویی‌های شارپ

  • قیمت پایین
  • توانایی تمیز کردن مناسب
  • موتور کم مصرف

   

معایب ماشین لباسشویی‌های شارپ

  • ظاهر قدیمی
  • چرخش مخزن کم
  • کمبود قطعات

    

بهترین لباسشویی شارپ

     

  

9: هایسنس - Hisense

    

کمپانی چینی «هایسنس» برای چند سالی است که بر سر زبان‌ها افتاده است. این کمپانی با ظاهری زیبا و قیمت مناسب به بازارهای جهانی راه یافته و در کمترین زمان به یکی از گزینه‌های خرید اصلی تبدیل شده است. شرکت هایسنس با تولید ماشین لباسشویی‌هایی کامل و بدون نقص به جایگاه مناسبی دست یافته و فروش خوبی را رقم زده است.

هایسنس در ساخت ماشین لباسشویی از موتور اینورتر با کیفیت بسیار مناسب بهره برده است. این موتور توانایی ایجاد 1200 دور تا 1400 دور در دقیقه را برای ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک هایسنس به ارمغان آورده است. استفاده از مخزن تمام استیل موجب افزایش طول عمر بالای ماشین لباسشویی هایسنس شده و امکان شست و شو بی نقص را به نهایت رسانده است. ماشین لباسشویی Hisense به لطف استفاده از مدل تنظیمات با شکل ولوم امکان اجرای 16 برنامه متفاوت شست و شو میسر شده است. شست و شو به صورت کاملاً بهداشتی توانایی جلوگیری از بیماری و حذف عوامل بیماری زا و الرژی را به مصرف کننده بخشیده است. یکی از بهترین لباسشویی‌های هایسنس مدل Hisense Washing Machine 8KG WFKV8014 است و ارزش خرید بالایی را خواهد داشت.

     

قیمت ماشین لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل Hisense Washing Machine 8KG WFKV8014

     

مزایای ماشین لباسشویی‌های هایسنس

  • ظاهر زیبا
  • قیمت مناسب
  • چرخش 1400 دور در دقیقه
  • 16 برنامه شست و شو 
  • موتور کم مصرف
  • شست و شو بهداشتی و ضد الرژی 

    

معایب ماشین لباسشویی‌های هایسنس

  • عدم استفاده از خشک کن
  • لرزش زیاد
  • کیفیت ساخت متوسط

     

بهترین تلویزیون‌های هایسنس

     

     

مقایسه‌ها می‌توانند بیشترین کمک را برای خرید بهتر به مصرف کننده خواهند کرد. از طریق این مقایسه‌ها می‌توانید به بهترین گزینه دست یابید و برای همیشه از خرید ماشین لباسشویی راحت شوید. به منظور بهترین انتخاب می توانبد به صورت رایگان از کارشناسان «فروشگاه اینترنتی آف خرید» کمک بگیرید. این فروشگاه با سابقه درخشان آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند.

       

در هنگام خرید ماشین لباسشویی اصلی از بانه به موارد زیر توجه داشته باشید.

     

  • اگر لباسشویی با کیفیت متوسط، قیمت مناسب و کارایی بالا می‌طلبید، «ال جی» را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال طول عمر مفید محصولات هستید و قیمت برای شما فرقی ندارد، «بوش و آاگ» را انتخاب کنید.
  • اگر محصولاتی بدون و لرزش در اولیت شما قرار دارد، «هیتاچی» بهترین گزینه است.
  • اگر هزینه کمی صرف خرید ماشین لباسشویی می‌کنید، «بکو و هایسنس» بیشترین کیفیت و کارایی را رقم خواهند زد.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام