کولر گازی اصلی چی بخرم | راهنمای خرید کولرگازی

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 22178

بهترین کولر گازی در بانه

    

«قیمت کولر گازی و اسپلیت» از جمله بیشترین سوالاتی است که در فصل تابستان پرسیده می‌شود. کولر گازی دیواری در ایران جزو پر مصرف‌ترین وسایل برقی در منزل است. در فصل گرما کولر گازی بیشترین استفاده در روز را خواهد داشت. کولر گازی یا سیستم تهویه، تکنولوژی جدید است و برای اولین بار در سال 1902 توسط فردی انگلیسی به اسم Carrier تولید شده است. از اولین کولر گازی تولید شده تا به امروز شاهد پیشرفت بسیار چشمگیر از تولید‌کننده‌ها بوده‌ایم. برندهای متفاوتی در تولید کولر گازی فعالیت دارند و نمونه‌های موفقی به تولید رسیده‌اند.

کولر گازی توسط برندهای معروفی همانند اجنرال، ال‌جی، گری، کریر، سامسونگ، جنرال و ... به تولید می‌رسند. هر کدام از این تولید‌کننده‌ها با استفاده ار تکنولوژی خاص و به‌روز خود محصولاتی بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار را به ثبت رسانده است. کولر گازی در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شود که ما امروز کولر گازی‌های دیواری یا اسپلیت را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در ادامه سوالاتی همانند چه مارک کولر گازی بخرم؟ کولر گازی اصلی چی بخریم؟ برای متراژ 40 متر چه کولر گازی مناسب است؟ بهترین کولر گازی در بانه چه مدلی است؟ ارزانترین کولر گازی اینورتر چه مدلی است؟ قیمت کولر گازی اینورتر چنده؟ کولر گازی ال جی بهتر است یا گری؟ را پاسخ خواهیم داد. با آف خرید همراه باشید.

همان‌طور که اشاره شد، بحث امروز کولر گازی دیواری است. کولر گازی دیواری از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی که شامل پنل بوده، وظیفه پرتاب باد را برعهده می‌گیرد. یونیت خارجی نیز شامل کمپرسور و سایر اجزا می‌باشد و وظیفه انتقال گاز مبرد را به پنل برعهده خواهد گرفت. کولر گازی‌های دیواری در ظرفیت‌های 9000BTU و 12000BTU و 18000BTU و 24000BTU و 30000BTU و همچنین 36000BTU به تولید می‌رسند.

    

کولر گازی اصلی چی بخرم

     

یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که در خرید کولر گازی بسیار تاثیر گذار است، برند کولر گازی است.

در انتخاب کولر گازی سابقه برند و نام نیک آن بسیار حائز اهمیت است. رقابت میان تولید‌کننده‌های متفاوت موجب افزایش امکانات برای کاربر شده است و کاربر با طیف وسیعی از ویژگی‌های متفاوت رو‌به‌رو خواهد شد. برندهای متفاوتی همانند اوجنرال، گری، ال جی، کریر و جنرال در تولید کولر گازی فعالیت دارند و در ایران نیز این مدل‌ها یافت می‌شود.

کولرگازی دیواری پر طرفدارترین و پر کاربردترین مدل تهویه هوا در ایران است. به همین دلیل رقابت در میان تولید‌کننده‌ها به اوج خود رسیده است. هر مارک کولر گازی مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه قصد داریم، بهترین برندهای تولید‌کننده کولر گازی را با هم مقایسه کرده و مزایا و معایب هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم. این امر شما را در خریدی موفق و راضی کننده کمک خواهد کرد.

در ابتدا معرفی برترین برندهای کولر گازی را داریم و در ادامه بررسی پر فروش‌ترین مدل کولر گازی، مزایا و معایب کولر گازی را خواهیم داشت. در پایان نیز لیست قیمتی به‌روز از انواع کولر گازی را ارائه می‌دهیم.

    

1: کولر گازی اجنرال - OGENERAL

بدون شک معتبرترین برند کولر گازی در ایران اجنرال است. کمپانی Fujitsu GENERAL در سال 1936 تاسیس شد. این کمپانی ژاپنی از همان ابتدا با تولید محصولاتی بسیار باکیفیت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد. اجنرال مدل‌های متفاوتی را روانه بازار کرده و شهرت جهانی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. به دلیل محبوبیت بیش از اندازه کولر گازی OGENERAL، متاسفانه زمینه برای افراد سودجو فراهم شده است و نمونه‌های تقلبی این برند در بازار ایران به وفور ( بسیار بیشتر از نمونه اصلی ) یافت می‌شود.

معروف‌ترین کولر گازی اجنرال در بانه مدل OGENERAL ASG است. این کولر گازی با وجود طرح قدیمی، هنوز هم جزو برترین مدل‌های موجود در بازار است و کارایی به مراتب بالایی را به نمایش می‌گذارد. کولرگازی اجنرال اصلی مدل ASG در ظرفیت 18000BTU و 30000BTU تولید شده است. کمپرسور کولر گازی در ظرفیت 18000 از کمپرسور روتاری و در ظرفیت 30000BTU اسکرال بهره گرفته است. به دلیل قدرت باد بسیار بالا و همچنین موتور نیرومند، کولر گازی اجنرال تنها برای مناطق گرمسیری و گرم و خشک پیشنهاد می‌شود.

کولر گازی اوجنرال اصلی از فیلتر تصفیه هوا بهره گرفته است و مانع از انتشار بوی نامطبوع و یا گرد و خاک در منزل خواهد شد. کولر گازی اجنرال مدل ASG از گاز مبرد R22 بهره گرفته است و نمونه R410 ندارد. کولر گازی اصلی اوجنرال مدلی با ویژگی اینورتر نداشته و تمامی نمونه‌هایی که بر چسب اینورتر خورده‌اند، تقلبی هستند. سیستم تهویه هوای اجنرال مدل ASG 18000BTU از لوله و کابل با سایز 5 یارد بهره گرفته است.

  

قیمت کولر گازی اجنرال اصلی در بانه

     

کولر گازی اجنرال مدل OGENERAL Cool & Heat ASG 18000BTU از قابلیت سرمایش و گرمایش برخوردار است. این قابلیت هم در گرمای تابستان و هم در سرمای زمستان بهترین عملکرد ممکن را داشته و کاربر را از هر وسیله‌ای دیگر بی‌نیاز خواهد کرد.

    

مزایا کولر گازی اجنرال
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • عملکرد سرمایش و گرمایش بی‌نظیر
  • طول عمر بسیار بالا
  • بهترین عملکرد در مناطق حاره‌ای و گرم و خشک

    

معایب کولر گازی اجنرال
  • قیمت بالا
  • مصرف انرژی زیاد

     

2: کولر گازی گری - Gree

   

قیمت کولر گازی اصلی گری در بانه

    

برند گری یکی دیگر از برندهای بسیار معروف در زمینه تولید کولر گازی است. کمپانی چینی GREE به صورت حرفه‌ای و رسمی از سال 1994 فعالیت خود را در تولید تهویه هوا شروع کرد. گری در کمتر از 15 سال و در سال 2008 به اوج قدرت خود رسید و در جهان معروف شد. گری به لطف 20 هزار کارمند در سراسر جهان و همچنین حجم زیاد تقاضا، در کمترین زمان به بزرگترین تولید کننده کولر گازی در جهان تبدیل شده است. اکنون کولر گازی گری به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید بدل گشته و با استفاده از طیف وسیعی از محصولات، همه نیاز‌ها را برطرف خواهد کرد. کولر گازی دیواری اصلی گری در تنوع مدل و ظرفیت به طور کامل در بانه موجود است و با ضمانت اصالت به مصرف کننده عرضه می‌شود.

قیمت کولر گازی گری در بانه بسیار مناسب بوده و این امر دلیل فروش بسیار زیاد محصولات برند GREE شده است. کولر گازی گری به طور کامل تولید و مونتاژ چین است و با استفاده از کیفیت ساخت بالا، خود را از سایر برندهای چینی متمایز کرده است.

اسپلیت گری مدل اکسنت یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. گری در ساخت کولر گازی GREE Accent از کمپروسور روتاری موسوم به T1 بهره گرفته است. این کمپرسور با کمترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت خواهد رساند. کولر گازی کم مصرف گری اکسنت از گاز مبرد R410a بهره گرفته است. به دلیل استفاده از گاز R410 شاهد سرمادهی بسیار سریع‌تر از کولر گازی هستیم و کاربر در کمترین زمان به هوایی مطبوع دست خواهد یافت.

گری از قابلیت سرمایش و گرمایش در ساخت کولر گازی GREE Air Conditioner Accent کمک گرفته است. کولر گازی ارزان قیمت گری مدل اکسنت سری 12000BTU ظرفیت سرمایش 10000BTU را داشته و با استفاده از لوله و کابل 5 متری کاربر را کاملا بی‌نیاز خواهد کرد. گری از فیلتر تصفیه هوا بهره گرفته و مانع از انتشار گرد و غبار در منزل خواهد شد. کولر گازی گری اکسنت، اینورتر نیست اما در نوع خود بسیار کم‌مصرف است.

    

قیمت کولر گازی گری در بانه

    

مزایا کولر گازی گری
  • قیمت ایده‌آل
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • مصرف برق کم
  • تنوع گسترده مدل
  • داشتن مدل‌های اینورتر
  • سرمایش و گرمایش

    

معایب کولر گازی گری
  • ظاهر ساده

     

3: کولر گازی ال جی - LG

ال جی الکترونیک یکی‌دیگر از غول‌های تولید کولر گازی در جهان است. ال جی از سال 1997 تولید کولر گازی را شروع کرد. از آن زمان تا به امروز هر ساله شاهد مدل‌های متنوعی از کولرگازی ال جی در بازار هستیم که با قیمت مناسب و کارایی بی‌نظیر عرضه می‌شوند. ال جی در تولید کولر گازی و سیستم تهویه هوا به اوج کیفیت و توان رسیده و می‌تواند هر نیازی را برطرف نماید. ال جی در تولید کولر گازی در جهان در رده سوم جهان قرار گرفته و فروش مناسبی را رقم زده است.

بهترین کولر گازی ال جی که در بانه موجود است، بدون شک سری LG Air Conditioner Dual Inverter 24000BTU می‌باشد. ال جی در ساخت کولر گازی دوال اینورتر سری I Control از کمپرسور T3 یا تروپیکال بهره گرفته است. کولر گازی LG Cool & Heat Dual Inverter 24000BTU از قابلیت سرمایش و گرمایش بهره گرفته است و در طول 12 ماه سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ال جی با استفاده از کمپروسور اینورتر قادر است، میزان مصرف انرژی را به حداقل حد خود رسانده و به میزان 53 درصد کاهش دهد. این عمل موجب رضایت کامل کاربر شده است و بسیار مقرون به‌صرفه است.

ال جی از فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی LG Dual Inverter 24000 بهره گرفته است. این فیلتر موجب ایجاد محیطی ایزوله و حذف کامل گرد و غبار و عوامل بیماری‌زا در منزل شده است. سیستم تهویه هوای ال جی از گاز مبرد R410a بهره گرفته است. این گاز مبرد به میزان 65 درصد میزان انتقال سرما را به نسبت گاز R22 افزایش داده است. کولر گازی اینورتر ال‌جی مدل LG Dual Inverter 24000BTU I-Control امکان اتصال به wifi را نیز دارد. این قابلیت به کاربر امکان داده حتی در خارج از منزل نیز فعالیت کولر‌گازی را کنترل نماید.

     

خرید کولر گازی ال جی اصلی از بانه

     

مزایا کولر گازی ال جی
  • موتور اینورتر و کم مصرف
  • قیمت مناسب
  • موتور T3 مخصوص مناطق حاره‌ای
  • سرمایش و گرمایش
  • استفاده از گاز مبرد R410a
  • قابلیت اتصال به wifi

     

معایب کولر گازی ال جی
  • تنوع کم

      

4: کولر گازی کریر - Carrier

کریر اولین تولید کننده کولر گازی در دنیا است. اولین سیستم تهویه کریر و جهان در سال 1902 در آمریکا به اختراع رسید. از آن زمان اسم کولر گازی و کریر به هم آمیخته شده است. هر چند که در حال حاضر حضور کولر گازی Carrier در ایران بسیار کمرنگ شده است، اما زمانی کریر در ایران مونتاژ می‌شده و نمونه‌های موفق را از خود به یادگار گذاشته است. 

کولر گازی سرد و گرم کریر 24000BTU از موتور نیرومند T3 بهره گرفته است و مناسب برای مناطق گرم و حاره‌ای است. کریر از قابلیت سرد و گرم در کولر گازی 24000BTU استفاده کرده و در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کریر از بدنه تمام فلزی ضد زنگ کمک گرفته است و طول عمر بالایی را به همراه خواهد داشت. قیمت کولر گازی کریر به نسبت امکانات بی‌نظیر، بسیار مناسب است و بیشترین کارایی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

اسپلیت دیواری کریر از فیلتر تصفیه هوا کمک گرفته است. فیلتر تصفیه هوا مانع از انتشار مواد مضر و گرد و غبار در فضای محیط شده و محیطی ایزوله را برای کاربر به‌همراه خواهد داشت. کولر گازی دیواری کریر از قابلیت عیب یابی هوشمند بهره گرفته است و کاربر را در تعمیرات بسیار کمک خواهد کرد. 

    

کولر گازی کریر اصلی 24000BTU

     

مزایا کولر گازی کریر
  • قدرت بسیار بالا
  • سرمایش و گرمایش
  • کم مصرف
  • سیستم عیب یاب هوشمند

     

معایب کولر گازی کریر
  • تنوع بسیار اندک در بازار 

     

5: کولر گازی هیتاچی - Hitachi

هیتاچی یکی از بزرگترین تولید کننده‌های لوازم خانگی در جهان است. هیتاچی با بیش از نیم قرن سابقه تمام نیازها را درک کرده و با توجه به آن محصولاتی فراتر از انتظار را تولید خواهد کرد. یکی از برترین محصولات تولیدی توسط شرکت هیتاچی، کولر گازی است. کولر گازی کم مصرف هیتاچی در کمترین زمان ممکن به اوج کیفیت و قدرت خود رسیده است. هیتاچی تمامی کولر گازی‌های خود را در مالزی مونتاژ کرده و به بازار خاورمیانه و سراسر جهان عرضه می‌کند.

یکی از محبوب‌ترین کولر‌گازی‌های کمپانی هیتاچی مدل Hitachi Air Conditioner 24000BTU Inverter RAK-60PRA می‌باشد. کولر گازی اینورتر هیتاچی با استفاده از کمپرسور روتاری، با صرف کمترین میزان مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت رسانده است. هیتاچی از موتور اینورتر بهره گرفته است و میزان مصرف انرژی را به حداقل کاهش داده است. کولر گازی هیتاچی 24000 از قابلیت سرمایش و گرمایش برخوردار است و در تمامی فصل‌های سال بهترین عملکرد را خواهد داشت.

کولر گازی ارزان قیمت هیتاچی مدل اینورتر 24000BTU ساخت مالزی از فیلتر تصفیه هوا نیرومند بهره گرفته است. این فیلتر محیطی عاری از عوامل ببیماری‌زا را فراهم خواهد کرد. امکان چرخش باد کولرگازی در چهار جهت متفاوت با امکان تنظیم با کنترل از راه دور میسر است.

     

قیمت کولر گازی 24000 هیتاچی

    

مزایا کولر گازی هیتاچی
  • کیفیت ساخت بی‌نظیر
  • سرمایش و گرمایش
  • موتور اینورتر
  • مصرف انرژی بسیار کم

    

معایب کولر گازی هیتاچی
  • تنوع بسیار کم
  • کمبود قطعات

    

6: کولر گازی هایسنس - Hisense

هایسنس یکی دیگر از برندهایی است که تازگی به بازار بزرگ ایران راه یافته است. هایسنس بزرگترین کارخانه تولید لوازم صوتی و تصویری در کشور چین است و حال به تولید کولر گازی نیز روی آورده است. هایسنس در ظرفیت‌های متنوع 12000BTU و 18000BTU و 24000BTU کولر گازی تولید نموده و هر نیازی را برطرف خواهد کرد. کولر گازی هایسنس قیمت مناسب و ایده‌آل داشته و در کمترین زمان محبوبیت بالایی را کسب کرد.

کولر گازی هایسنس از موتور نیرومند و در عین حال کم مصرف بهره گرفته است. این مصرف کم و قدرت بالای پرتاب باد، بیشترین کارایی را برای کاربر رقم زده است. هایسنس از فیلتر تصفیه هوا بهره گرفته است و مانع از انتشار گرد و غبار خواهد شد. سیستم تهویه هوا هایسنس قابلیت سرمایش و گرمایش را داشته و توانایی پرتاب باد با تنظیم جهت چهار جهت برقی را نیز میسر کرده است. 5 متر لوله مسی و 5 متر کابل نیز از اقلام همراه کولر گازی کم مصرف هایسنس هستند.

    

کولر گازی هایسنس اصلی

     

مزایا کولر گازی هایسنس
  • قیمت ایده‌آل
  • کیفیت ساخت بی‌نظیر
  • مصرف کم
  • گاز مبرد R410a

   

معایب کولر گازی هایسنس
  • عدم مدل‌های متنوع

     

7: کولر گازی سامسونگ - Samsung

سامسونگ نامی آشنا در تولید لوازم خانگی در جهان است. کمپانی ساموسنگ از اولین سال‌های فعالیت خود، به کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف شد. یکی از محصولات بسیار پر طرفدار لوازم خانگی سامسونگ، کولر‌گازی سامسونگ است. سامسونگ با سابقه درخشان و تجربه بسیار بالای خود، کیفیتی فراتر از انتظار و شایسته کاربر فراهم ساخته است. سامسونگ از بهترین موتور‌های روز دنیا بهره گرفته است و کمترین مصرف انرژی را به بیشترین میزان سرمادهی تبدیل خواهد کرد.

کولر گازی ارزان قیمت سامسونگ از موتور اسکرال بهره گرفته و مصرف بسیار کمی خواهد داشت. کولر گازی کم مصرف Samsung Air Conditioner 12000BTU از گاز مبرد R410a بهره گرفته است. گاز مبرد R410 بسیار سبک‌تر از گاز R22 بوده و سرمادهی را به بهترین شیوه ممکن و در کمترین زمان امکان پذیر خواهد کرد. سامسونگ از قابلیت سرمایش و گرمایش بهره گرفته و در هر زمان و مکان، هوایی مطبوع و خوشایند را فراهم خواهد کرد.

اسپلیت ارزان قیمت سامسونگ 12000BTU از فیلتر تصفیه هوا کمک گرفته است. فیلتر تصفیه هوا مانع از انتشار گرد و غبار در محیط خواهد شد و محیطی سالم را برای افراد سالخورده فراهم خواهد کرد. سامسونگ از قابلیت پرتاب باد در چهار جهت متفاوت را داشته و تمامی محیط منزل را پوشش خواهد داد.

    

قیمت کولر گازی سامسونگ مدل Samsung Air Conditioner

    

مزایا کولر گازی سامسونگ
  • قیمت مناسب
  • مصرف انرژی کم
  • قابلیت سرمایش و گرمایش
  • فیلتر تهویه هوا

    

معایب کولر گازی سامسونگ
  • ظاهر ساده
  • کمبود مدل
  • نداشتن سری اینورتر

     

8: کولر گازی جنرال - GENERAL

جنرال، برندی چینی است که در کمترین زمان به اوج معروفیت رسید. کولر گازی جنرال با کمتر از 15 سال سابقه، به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل شده است. همین محبوبیت سبب شده، برندهای متفاوتی از جنرال با پسوند و پیشوند‌های متفاوت وارد بازار خاورمیانه شوند. معروفترین مدل کولر گازی جنرال مدل GENERAL SHKAR است که با کیفیتی بسیار بالا عرضه می‌شود. جنرال در چند سال اخیر فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است و سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

کولر گازی کم مصرف جنرال گلد را می‌خواهیم مورد بررسی قرار دهیم. جنرال گلد یکی دیگر از برندهای زیر شاخه جنرال است که با توجه به رضایت مشتری، مورد استقبال بسیار بالایی قرار گرفته است. کولر گازی General Gold 24000BTU از موتور تولید شده در کمپانی GMCC بهره گرفته است و از نوع T3 می‌باشد. این امر سبب شده، کولر گازی جنرال گولد در مناظق گرم و خشک نیز، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. جنرال گلد از گاز مبرد R410a بهره گرفته است و در کاهش زمان برای ایجاد هوایی خنک و مطلوب، نقش به‌سزایی دارد.

کولر گازی GENERAL GOLD 24000BTU از قابلیت اینورتر برخوردار نیست. اما با این حال مصرف مناسب و رو به پایین را دارد. کولر گازی جنرال گلد 24000 امکان چرخش باد چهار جهته را داشته و در کمترین زمان ممکن محیط منزل را خنک خواهد کرد. جنرال با استفاده از 5 متر لوله مسی و کابل نیاز کاربر برای نصب را تامین کرده است. قاب یونیت خارجی از فولاد ضد زنگ بوده و طول عمر بالای کولر گازی 24000 جنرال گلد را تضمین خواهد کرد. جنرال به لطف استفاده از فیلتر تصفیه، بیشترین مقدار از گرد و غبار و مواد بیماری‌زا را در خود محصور کرده و مانع از انتشار آن خواهد شد.

    

قیمت کولر گازی جنرال لبخندی 24000 در بانه

      

مزایا کولر گازی جنرال
  • قیمت مناسب 
  • کیفیت ساخت مناسب
  • استفاده از گاز R410a
  • استفاده از موتور T3
  • قابلیت سرمایش و گرمایش

     

معایب کولر گازی جنرال
  • خدمات نامناسب

      

9: کولر گازی ایوولی - evvoli

ایولی یکی دیگر از تولید‌کننده‌های لوازم خانگی است که در دو سال اخیر در ایران بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. کولر گازی ایولی به دلیل قیمت مناسب و ظاهر زیبا مورد استقبال بالایی قرار گرفته و متاسفانه افراد سود‌جو از این محصول برای ایجاد محصولات جعلی، بسیار استفاده می‌کنند. ایولی برندی است ساخت کشور چین، اما در عین حال با توجه به قیمت کم، کیفیتی مناسب دارد. باید خاطر نشان کرد کیفیت این محصول با کولر گازی‌هایی همانند اجنرال و یا گری و ال‌جی اصلا قابل مقایسه نیست و کیفیت به مراتب پایین‌تری دارد.

ایولی از گاز مبرد R410a در ساخت کولر گازی کم مصرف evvoli 24000BTU بهره گرفته است. این کولر گازی از قابلیت سرمایش و گرمایش بهره گرفته است و در تمام فصل‌های سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کولر گازی ایولی از توانایی پخش باد چهار جهت برقی بهره برده و همچنین 5 متر لوله و کابل را به همراه خود خواهد داشت. کولر گازی ایولی 24000 ظرفیت 23600BTU سرما را داشته و به دلیل استفاده از موتور T3 در مناطق گرم و خشک نیز، موفقیت چشمگیری را خواهد داشت.

     

قیمت کولر گازی ایوولی 24000BTU

     

مزایا کولر گازی evvoli
  • قیمت مناسب
  • ظاهر زیبا
  • موتور T3 یا تروپیکال
  • مصرف مناسب

     

معایب کولر گازی evvoli
  • ایجاد زمینه برای افراد سود‌جو
  • کیفیت ساخت معمولی

    

10: کولر گازی یونیوا - Uneva

چین همانند سایر تکنولوژی‌های جدید، تکنولوژی تولید کولر گازی را نیز به خود اختصاص داده است. چندین کمپانی تولید کولر گازی جهان وجود دارند که یکی از آنها کولر گازی یونیوا است. یونیوا چند سال است که در بازار حضور دارند و فروش قابل قبولی را به خود اختصاص داده است. 

کولر گازی یونیوا کم مصرف از موتور نیرومند T3 بهره گرفته است. این موتور قدرتمند مصرف نسبتا مناسبی دارد و هزینه زیادی دچار مصرف کننده نخواهد کرد. همانند سایر رقبا از قابلیت سرمایش و گرمایش بهره‌مند شده و از فیلتر تصفیه هوا استفاده کرده است. کولر گازی سرد و گرم یونیوا کیفیت ساخت بالایی را دارد و از بدنه مقاوم بهره گرفته و طول عمر بالایی را به‌همراه خواهد داشت. استفاده از گاز مبرد R410a یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر کولر گازی Uneva Air Conditioner Cool & Heat می‌باشد.

    

قیمت کولر گازی یونیوا

   

مزایا کولر گازی یونیوا
  • قیمت مناسب
  • گاز مبرد R410a
  • موتور نیرومند

    

معایب کولر گازی یونیوا
  • مصرف بالا
  • امکانات محدود

      

11: کولر گازی زانتی - Zaneti

زانتی یکی دیگر از برندهایی است که به تازگی به تولید کولر‌گازی روی آورده است. زانتی نیز همانند ایولی از برندهایی است که با استفاده از ظاهر زیبا و قیمت مناسب فروش مناسبی را تجربه کرده است. زانتی از گاز مبرد R410a در کولر گازی Zaneti 24000BTU بهره گرفته است و محیطی با هوایی خنک و مطبوع را به کاربر خواهد بخشید. امکان چرخش چهار جهت برقی و مصرف انرژی مناسب از جمله ویژگی‌های چشمگیر کولر گازی زانتی است.

کولر گازی کم مصرف زانیتی از فیلتر تصفیه هوا بهره گرفته و محیطی عاری از گرد و غبار را فراهم خواهد ساخت. همچنین به دلیل قابلیت سرمایش و گرمایش، کولر گازی 24000 زانتی در تمام فصول قابل استفاده است. قیمت کولر گازی Zaneti Air Conditioner 24000BTU بسیار مناسب بوده و در عین حال کیفیتی قابل قبول را ارائه خواهد داد.

     

خرید کولر گازی زانتی Zaneti

     

مزایا کولر گازی زانتی
  • قیمت مناسب
  • امکان تنظیم جهت باد 4 حالته
  • گاز مبرد R410a

     

معایب کولر گازی زانتی
  • طراحی ساده
  • کیفیت ساخت معمولی

      

رده بندی کولر گازی‌ها بر اساس معیار‌های متفاوت

مزایا و معایب هر کدام از برندهای متفاوت کولر گازی را مورد بررسی قرار دادیم. حال نوبت به آن رسیده که برندهای متفاوت کولر گازی از لحاظ میزان مصرف، کیفیت ساخت، امکانات، قیمت و نظر مشتریان، مورد مقایسه قرار بگیرند. با آف خرید بهترین تجربه خرید را کسب کنید.

     

رده بندی برندهای کولر گازی بر اساس میزان مصرف انرژی

اولین سوالی که برای هر خریدار کولر به‌وجود می‌آید، میزان مصرف کولر گازی است. بر همین اساس در این بخش قصد داریم کم مصرف‌ترین برندهای کولر گازی را معرفی کنیم و کاربر را برای خریدی بهتر یاری دهیم.

     

جایگاه برند کولر گازی
اول کولر گازی ال جی
دو کولر گازی گری
سه کولر گازی هایسنس
چهار کولر گازی سامسونگ
پنج کولر گازی هیتاچی
شش کولر گازی جنرال
هفت کولر گازی کریر
هشت کولر گازی ایوولی
نه کولر گازی یونیوا
ده کولر گازی زانتی
یازده کولر گازی اجنرال

     

رده بندی برندهای کولر گازی بر اساس کیفیت ساخت

     

جایگاه برند کولر گازی
اول کولر گازی گری
دو کولر گازی ال جی
سه کولر گازی اجنرال
چهار کولر گازی کریر
پنج کولر گازی هیتاچی
شش کولر گازی سامسونگ
هفت کولر گازی جنرال
هشت کولر گازی هایسنس
نه کولر گازی زانتی
ده کولر گازی یونیوا
یازده کولر گازی ایوولی

      

رده بندی برندهای کولر گازی بر اساس امکانات

      

جایگاه برند کولر گازی
اول کولر گازی ال جی
دو کولر گازی گری
سه کولر گازی سامسونگ
چهار کولر گازی هیتاچی
پنج کولر گازی هایسنس
شش کولر گازی جنرال
هفت کولر گازی کریر
هشت کولر گازی اجنرال
نه کولر گازی یونیوا
ده کولر گازی زانتی
یازده کولر گازی ایوولی

      

رده بندی برندهای کولر گازی بر اساس قیمت

      

جایگاه برند کولر گازی
اول کولر گازی ایوولی
دو کولر گازی یونیوا
سه کولر گازی زانتی
چهار کولر گازی جنرال
پنج کولر گازی هایسنس
شش کولر گازی سامسونگ
هفت کولر گازی هیتاچی
هشت کولر گازی کریر
نه کولر گازی گری
ده کولر گازی ال جی
یازده کولر گازی اجنرال

      

رده بندی برندهای کولر گازی بر اساس نظر مشتریان

  

فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف آف خرید همیشه بر پایه رضایت مشتری استوار بوده و به همین دلیل به تجربه کاربران بسیار اهمیت می‌دهد. در این بخش قصد داریم بر اساس میزان رضایت مشتریان، بهترین کولر گازی‌های بازار را رده بندی کنیم. این امر کمک شایانی به خرید موفق خواهد کرد و خاطره‌ای شیرین را برای مصرف‌کننده رقم خواهد زد. مشتریان برای مدت طولانی از کولر گازی‌های برند گری استفاده کرده‌اند و با توجه به میزان سرمادهی و طول عمر کولر گازی بیشترین سطح رضایت را داشته‌اند. 

      

جایگاه برند کولر گازی
اول کولر گازی گری
دو کولر گازی ال جی
سه کولر گازی اجنرال
چهار کولر گازی کریر
پنج کولر گازی هایسنس
شش کولر گازی جنرال
هفت کولر گازی هیتاچی
هشت کولر گازی سامسونگ
نه کولر گازی یونیوا
ده کولر گازی ایوولی
یازده کولر گازی زانتی

    

لیست قیمت کولر گازی اصلی در بانه

  

قیمت کولر گازی و سیستم تهویه هوا یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید کولر گازی است. شهر تجاری بانه یکی از قطب‌های فروش کولر گازی در ایران شناخته می‌شود و با قیمت‌هایی مناسب، بهترین کولر گازی‌های اصلی را در اختیار مشتری قرار خواهد داد. در ادامه لیست قیمت کولر گازی در بانه را قرار داده‌ایم و به صورت روزانه آپدیت خواهد شد.

    

لیست قیمت کولر گازی گری در بانه

   

مدل کولر گازی قیمت کولر گازی
Gree 12000BTU Accent 7.800.000
Gree 18000BTU Accent 11.200.000
Gree 24000BTU Accent 15.100.000
Gree 12000BTU S4Matic 9.300.000
Gree 18000BTU S4Matic 13.450.000
Gree 24000BTU S4Matic 17.400.000
Gree 12000BTU Bora Inverter 10.300.000
Gree 18000BTU Bora Inverter  15.000.000
Gree 24000BTU Bora Inverter 20.000.000
Gree 30000BTU Q4Matic 24.000.000
Gree 36000BTU Q4Matic 30.400.000
Gree 30000BTU G4Matic 24.300.000

   

لیست قیمت کولر گازی ال جی در بانه

   

مدل کولر گازی قیمت کولر گازی
LG 12000BTU Dual Inverter 14.000.000
LG 19000BTU Dual Inverter 18.000.000
LG 26000BTU Dual Inverter 20.200.000

    

لیست قیمت کولر گازی جنرال در بانه

    

مدل کولر گازی قیمت کولر گازی
GENERAL SHKAR 12000BTU 8.000.000
GENERAL SHKAR 18000BTU 11.400.000
GENERAL SHKAR 24000BTU 12.600.000
GENERAL SHKAR 30000BTU 15.000.000
GENERAL GOLD 12000BTU 7.800.000
GENERAL GOLD 18000BTU 11.200.000
GENERAL GOLD 24000BTU 12.000.000
GENERAL GOLD 30000BTU 14.600.000

   

لیست قیمت کولر گازی اجنرال اصلی در بانه

    

مدل کولر گازی قیمت کولر گازی
OGENERAL ASG 18000BTU 18.600.000
OGENERAL ASG 24000BTU 25.400.000
OGENERAL ASG 30000BTU 31.000.000

    

لیست قیمت کولر گازی هایسنس در بانه

   

مدل کولر گازی قیمت کولر گازی
Hisense 12000BTU 7.300.000
Hisense 18000BTU 10.600.000
Hisense 24000BTU 14.700.000
Hisense 30000BTU 21.000.000

        

     

لیست قیمت کولر گازی‌های متفرقه در بانه

    

مدل کولر گازی قیمت کولر گازی
Hitachi 14000BTU 13.400.000
Hitachi 18000BTU 15.600.000
Hitachi 24000BTU 19.700.000
Carrier 12000BTU 13.800.000
Carrier 18000BTU 16.400.000
Carrier 24000BTU 21.000.000
Evvoli 12000BTU 6.800.000
Evvoli 18000BTU 9.700.000
Evvoli 24000BTU 11.000.000
Evvoli 30000BTU 13.200.000
Zaneti 12000BTU 7.000.000
Zaneti 18000BTU 9.900.000
Zaneti 24000BTU 11.200.000
Zaneti 30000BTU 13.400.000
Uneva 12000BTU 6.700.000
Uneva 18000BTU 9.600.000
Uneva 24000BTU 13.000.000
Uneva 30000BTU 18.000.000

    

بهترین کولر گازی در چند سال اخیر که حرفی برای سایر رقبا باقی نگذاشته است، کولر گازی گری است. گری بزرگترین تولید‌کننده کولر گازی در جهان است و بهترین و باکیفیت‌ترین کولر گازی‌های جهان را تولید نموده است. پیشنهاد ما و بیشتر افراد مطلع و نصاب، کولر گازی کم مصرف گری GREE Air Conditioner Cool & Heat می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آف خرید همراه باشید.

8 نظر
  • پش************** **** ********  *******ID

    پش************** **** ******** *******ID 1400-04-16

    جناب محمد عزیز
    تمامی محصولات درج شده در فروشگاه همواره تخفیف آف خرید به تضمین اصالت به فروش می‌رود.
    آف خرید افتخار دارد کولر گازی اصلی را با تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصالت، در کمترین زمان به دست مشتری برساند.
    قیمت کولر گازی کم مصرف گری و ال جی با توجه به توان بالا و کارایی بی‌نظیر، بدون شک بهترین انتخاب ممکن هستند.
    جهت راهنمایی بیشتر در امر خرید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    با تشکر


    09187777179
    09362232434
  • پش************** **** ********  *******ID

    پش************** **** ******** *******ID 1400-04-16

    سلام وقت بخیر جناب محمد
    در تاریخ 1400/04/16

    قیمت کولر گازی 12000 گری در بانه
    Gree 12000BTU Accent 7.800.000
    Gree 12000BTU S4Matic 9.000.000
    Gree 12000BTU Bora Inverter 11.300.000

    قیمت کولر گازی 12000 ال جی در بانه
    LG 12000BTU Dual Inverter 14.000.000

    توجه: این قیمت‌های بانه است برای ارسال به شهرستان کرایه حمل اضافه خواهد شد.
  • Mo**** *****di

    Mo**** *****di 1400-04-15

    ببخشید لطفا جواب من رو زودتر بدید ممنون میشم.
    میخوام یه کولرگازی کم مصرف بخرم. لطفا راهنمایی کنید کولر گازی اصلی چی بخرم؟
  • Mo**** *****di

    Mo**** *****di 1400-04-15

    سلام خسته نباشین
    ببخشید قیمت کولر گازی 12هزار گری و الجی چنده؟
  • پش************** **** ********  *******ID

    پش************** **** ******** *******ID 1400-04-15

    سلام وقت شما هم بخیر جناب زارعی
    برای خرید کولر گازی مناسب علاوه بر فضا باید شرایط شهر محل سکونت خود را نیز در نظر بگیرید. برای متراژ 45 متر کولر گازی 24000 مناسب است. اگر در تهران و شهرهای اطراف آن حضور دارید بهترین گزینه برای شما کولر گازی سرد و گرم دوال اینورتر ال جی مدل LG Dual Inverter 26000BTU است. این کولر گازی با کمترین قیمت، بیشترین کارایی و امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد. کولر گازی اینورتر اصلی ال جی از موتور T3 کمک گرفته که در دمای بالا نیز بیشترین بازدهی را خواهد داشت.
    به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آف خرید در ارتباط باشید.
    با تشگر از شما
  • پش************** **** ********  *******ID

    پش************** **** ******** *******ID 1400-04-15

    سلام جناب گلشنی
    استان سمنان چون جزو مناطق گرم و خشک به شمار می‌رود، حتما باید از کولر گازی T3 استفاده کنید. برای فضای 65 متر می‌بایست از کولر گازی کم مصرف 30000 بهره بگیرید. گزینه پیشنهادی ما به شما کولر گازی گری مدل سرد خالی GREE 30000BTU G4 Matic و کولر گازی سرد و گرم 30000BTU گری مدل Q4 Matic است. لیست قیمت کولر گازی در بانه، بدون احتساب کرایه حمل است و با توجه به مسافت شهرستان شما هزینه اضافه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
    با تشکر از شما
  • به********  **********

    به******** ********** 1400-04-14

    سلام وقت بخیر
    واسه یه فضای ۴۵ متری کولر گازی چند هزار جواب گو هست ، ممنون
  • دل****** ************ان

    دل****** ************ان 1400-04-14

    توضیحاتتون بسیار عالیه ممنون از سایت خوبتون
    الان ممنون میشم راهنمایی کنین بنده شمال سمنان هستم برای یک فضای ۶۵ متری بنظر شما کولر گازی چند هزار خوبه ؟ و اینکه قیمت هایی که گذاشتین با قیمت تحویلی کولرگازیه یا هزینه حمل جدا حساب میشه؟!
    تشکر
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام