مقایسه 10 تلویزیون برتر سال 2020

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 8633

10 تلویزیون برتر سال 2020 - تلویزیون ال‌جی و سامسونگ و سونی

    

«تلویزیون» پرمصرف‌ترین وسیله برقی در هر منزلی است. تلویزیون نیز با پیشرفت تکنولوژی هر روز و هر ساله به روز رسانی می‌شود. تمامی تولید کننده‌های تلویزیون نیز در سال جدید با طیف وسیعی از محصولات به میدان رقابت وارد می‌شوند و آخرین مدل‌های خود را به بازار عرضه می‌کنند. «ال جی»، «سامسونگ» و «سونی» بدون شک برترین تولید کننده‌های تلویزیون هستند که در سال 2020 از برترین تلویزیون‌های خود پرده برداشته‌اند. آف خرید در این مقاله قصد دارد، تلویزیون های برتر 2020 ال جی و سامسونگ و سونی را معرفی کرده و به شما کمک کند بهترین انتخاب را داشته باشید. به منظور آگاهی بیشتر لیست کاملی از قیمت تلویزیون‌ها را در آخر ذکر کرده‌ایم تا شما با توجه به نیاز و بودجه، گزینه مناسب را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید.

تولید کننده‌ها از حروف الفبا انگلیسی برای نشان دادن سال تولید تلویزیون کمک می‌گیرند. سونی از پسوند H، سامسونگ از پسوند T و ال جی از پیشوند N برای نمایش دادن تلویزیون‌های 2020 خود کمک گرفته‌اند. این تلویزیون‌ها از لحاظ ظاهر، کیفیت تصویر و تکنولوژی به کار رفته به نسبت سال 2019 تفاوت‌های گسترده‌ای داشته‌اند.

جهت شناخت « بهترین تلویزیون‌های 2021 سونی، ال‌جی و سامسونگ » می‌توانید با همکاران ما در آف خرید همراه باشید.

    

تلویزیون اولد سونی مدل SONY OLED TV A8H

تلویزیون‌های اولد همیشه در بالاترین رتبه قرار می‌گیرد. تلویزیون‌های اولد به لطف استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا و بالاترین کیفیت ساخت، همیشه به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند. سونی و ال جی تنها برندهایی هستند که از تکنولوژی اولد بهره گرفته‌اند و تلویزیون‌هایی با بالاترین سطح رضایت را تولید نموده‌اند.

بهترین تلویزیون 2020 بدون شک «تلویزیون اولد سونی» مدل A8H است. Sony A8H با استفاده از پنل OLED بیشترین سرعت رفرش تصویر و غنی‌ترین رنگ‌ها را تولید کرده است. پنل اولد رنگ‌هایی کاملاً طبیعی را به نمایش گذاشته و تجربه‌ای نوین را به مخاطب القا خواهد کرد. او ال ای دی به طور قطع در سرعت تصویر و رفرش تصاویر بهترین عملکرد را داشته و تصاویری دقیق و بدون لرزش را به نمایش خواهد گذاشت.

سونی در اولد A8H از قابلیت 4K و TRILUMINOS کمک گرفته است. این فرایند سبب شده، تلویزیون تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت رسانده و بیشترین سطح رضایت را به ثبت رسانده است. این قابلیت‌ها موجب ایجاد تصاویری بسیار درخشان و سریع شده است و کیفیتی بی نظیر را به نمایش خواهد گذاشت. توانایی پشتیبانی از فایل‌های HDR نیز یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون بوده که بهترین بازدهی را داشته است.

تلویزیون اولد سونی با بهره گیری از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos تصاویری دقیق و بسیار قدرتمند را فراهم نموده است. این قابلیت‌ها سبب شده کاربر حس حضور در سینما بسیار با کیفیت را تجربه نمایید. تلویزیون سونی از سیستم صوتی بسیار نیرومند کمک گرفته است و صدایی غنی و فراگیر را به ثبت رسانده است. سیستم صوتی 40 وات تلویزیون سونی از قابلیت‌هایی همانند Acoustic Surface Audio و Voice Zoom برای ایجاد صدایی صاف و بدون نویز بهره مند شده است.

برای ایجاد کارایی بیشتر سونی از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است. سیستم عامل Android بیشترین کیفیت و کارایی ممکن را در اختیار کاربر قرار داده است. امکان استفاده از مرورگر و تمامی برنامه‌های اندروید به کاربر کمک کرده، استفاده حرفه‌ای از تلویزیون را داشته باشد و شاهد سرگرمی بیشتر و رضایت بیشتر کاربر باشیم.

    

بهترین تلویزیون سونی در سال 2020 مدل SONY OLED TV A8H

      

قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ مدل Sony OLED TV 55A8H

قیمت تلویزیون سونی 65 اینچ مدل Sony OLED TV 65A8H

    

ویژگی‌های برتر

  • پنل OLED با با رنگ‌های کاملاً طبیعی

  • فناوری 4K و TRILUMINOS

  • تکنولوژی HDR Remaster

  • قابلیت Dolby Vision & Dolby Atmos

  • سیستم صوتی با قابلیت Acoustic Surface Audio و Voice Zoom

  • سیستم عامل اندروید

     

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED CX

«ال‌جی» اولین کمپانی است که در تولید تلویزیون اولد فعالیت داشته است. هر سال نمونه‌های جدید و بسیار با کیفیت از اولد ها را مشاهده کرده‌ایم که می‌توان تلویزیون‌های اولد ال‌جی را گل سر سبد تلویزیون‌های ال‌جی نامید. تلویزیون اولد ال‌جی در سال 2020 با بهره گیری از تکنولوژی های نوین باز هم مثل همیشه همه رقیبان را پشت سر گذاشته و جزو برترین تلویزیون‌ها به شمار می‌رود.

تلویزیون اولد ال جی با استفاده از پنل بهبود یافته OLED کمک گرفته و تصاویری سریع و با رنگ‌های طبیعی را به ثبت رسانده است. تلویزیون OLED ال جی از قابلیت 4K استفاده کرده است و از 8 میلیون پیکسل بهره گرفته است. تلویزیون اولد ال جی برای افزایش کنتراست و وضوح تصویر از قابلیت Ultra HD بهره گرفته است و می‌تواند تصاویری بسیار دقیق را به ثبت برساند.

ال جی توانایی پشتیبانی از فایل‌های HDR و HLG در تلویزیون‌های اولد را امکان پذیر کرده است. به منظور افزایش کارایی و کیفیت ال جی از نسل جدید فناوری HDR موسوم به HDR10+ PRO بهره گرفته است. این فناوری رنگ‌ها را 10 برابر طبیعی‌تر و غنی‌تر از حالت HDR به نمایش می‌گذارد و کیفیتی فراتر از انتظار را به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر آن ال جی از فناوری HGIG به منظور ایجاد تصاویری بسیار سریع و بدون لرزش، مخصوص حالت بازی کمک گرفته است. این فناوری برای گیمور ها بسیار لازم و ضروری است و بیشترین سطح رضایت را به ثبت رسانده است.

تلویزیون اولد ال جی با استفاده از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos توانسته تصاویر و صدایی بسیار غنی و فراگیر را به ثمر برساند. تلویزیون ال جی حتی به این نیز اکتفا نکرده و از سیستم به روز Dolby Vision QI استفاده کرده که با هوش مصنوعی تصاویر را شناخته و بهترین کیفیت ممکن را به نمایش می‌گذارد.

جهت سرعت و کیفیت بیشتر ال جی از پردازنده نسل 3 از نوع a9 Gen3 AI Processor 4K کمک گرفته است. این پردازنده تصاویری بسیار سریع و دقیق را به نمایش گذاشته است. پردازنده جدید تلویزیون ال جی هر نوع فعالیتی را با بهترین کیفیت و کارایی را به ثبت خواهد رساند و می‌تواند هر نوع کاربری را کاملاً راضی نماید.

ال جی همانند سایر تلویزیون‌های خود از سیستم عامل webOS در اولد ها نیز کمک گرفته است. سیستم عامل webOS سطح وسیعی از امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار داده و بیشترین سطح سرگرمی را به ارمغان آورده است. سیستم عامل webOS ال جی در این تلویزیون امکان اتصال به دنیای اینترنت و اشتراک گذاری با موبایل را میسر ساخته است.

    

قیمت تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED CX

     

قیمت تلویزیون ال جی مدل LG OLED55CX

قیمت تلویزیون ال جی مدل LG OLED65CX

قیمت تلویزیون ال جی مدل LG OLED77CX

     

ویژگی‌های برتر

  • ظاهر زیبا و بادوام

  • پنل OLED 

  • قابلیت 4K و AI Upscaling

  • فناوری UHD و HDR10+ PRO

  • تکنولوژی Dolby Vision IQ & Dolby Atmos

  • پردازنده a9 Gen3 AI Processor 4K

  • سیستم صوتی 40 وات 

  • سیستم عامل webOS

      

تلویزیون سونی مدل SONY X9500H

«سونی» همیشه به عنوان برترین تولید کننده تلویزیون در جهان شناخته شده است. تلویزیون‌های تولیدی در این کمپانی طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر را تضمین می‌کنند. در سال 2020 نیز شاهد تولید مدل‌هایی با بهترین کیفیت ممکن هستیم که بهترین مدل را می‌توان X9500H دانست. تلویزیون سونی سری 9 با بهره گیری از پنل LED Full Array بار دیگر قدرت و کیفیت سونی را به همگان اثبات کرد. این پنل موجب ایجاد تصاویری بسیار درخشان و سریع شده و کیفیتی فراتر از آنچه تا به امروز دیده‌اید را به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون سونی مدل X9500H به لطف استفاده از فناوری 4K، بیش از 8 میلیون پیکسل را در خود جای داده است. این امر موجب تولید رزولوشن 3840*2160 پیکسل در تلویزیون شده و تصاویر را بدون هیچ لرزشی و با سرعت بسیار مناسب به نمایش می‌گذارند. استفاده از فناوری Ultra HD در تلویزیون سونی سبب شده، زاویه دید و وضوح تصاویر به نهایت خود برسد و کاربر از هر زاویه تصاویری کامل را مشاهده نماید. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون سونی، امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR است. فناوری HDR با تغییر در دامنه داینامیک رنگ‌ها، توانسته تصاویری بسیار دقیق و با رنگ‌های غنی را ایجاد نماید و هر بیننده‌ای را مجذوب تصاویر خود نماید.

کیفیت تلویزیون سونی به لطف بهره گیری از قابلیت Dolby Vision & Dolby Atmos به نهایت رسیده است. این قابلیت‌ها با ایجاد تصاویری کاملاً واقعی و وضوح بالا و همچنین صدایی همه جانبه و فراگیر توانسته بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص دهد. این قابلیت‌ها دست به دست هم داده‌اند و کیفیتی بی نظیر را به ثبت برسانند. تلویزیون «Sony KD-X9500H» از 4 بلندگو و قدرت صدای خروجی 40 وات بهره‌مند شده است.

تلویزیون سونی از ظاهر زیبا و عامه پسند استفاده کرده است. این ظاهر زیبا تلویزیون زینت بخش خانه‌های شما خواهد بود و همانند نگینی درخشان، خواهد درخشید.

جهت افزایش کارایی و تکمیل کیفیت تلویزیون سونی، شاهد استفاده از پردازنده X1 هستیم. پردازنده X1 سرعت تصویر و عملکرد بسیار مناسبی را به ارمغان آورده و هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی خواهد کرد. تلویزیون سونی مدل SONY 4K Android TV X9500H از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی با ایجاد محیطی بسیار ساده و شیک بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت خواهد رساند. نصب برنامه‌های مورد نیاز در سیستم عامل اندروید تلویزیون های سونی امکان پذیر شده و محیطی سرگرم کننده و حرفه‌ای را ایجاد خواهد کرد.

    

قیمت تلویزیون سونی مدل SONY KD-X9500H

     

قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی مدل SONY 55X9500H

قیمت تلویزیون 65 اینچ سونی مدل SONY 65X9500H

قیمت تلویزیون 75 اینچ سونی مدل SONY 75X9500H

قیمت تلویزیون 85 اینچ سونی مدل SONY 85X9500H

     

ویژگی‌های برتر

  • فناوری LED Full Array

  • قابلیت +HDR10

  • فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos

  • پردازنده X1

  • فناوری X-Motion و 4K X-Reality

  • سیستم عامل Android

     

تلویزیون ال جی مدل LG Nano91

«ال جی» همیشه جزو تولید کننده‌های بزرگ در حوزه صوتی و تصویری بوده است. در سال 2020 نیز با تولید تلویزیون بسیار باکیفیت و مدرن توان رقابت با حریفان را داشته است. در سال‌های قبل تلویزیون‌های بالا رده و با کیفیت ال جی با نام S با نشان SUHD شناخته می‌شدند. اما در سال 2020 این روند تغییر کرد و اسم ابن سری به Nano تغییر پیدا کرد. یکی از برترین تلویزیون‌های این سری در سال 2020 مدل Nano91 است.

تلویزیون LG Nano91 از پانل LED Direct Full Array کمک گرفته است. این پنل نیز همانند سونی با ایجاد سطح بیشتری از بک لایت ها می‌توانند تصاویری بسیار درخشان را به ثبت برساند. این روشنایی در تمام سطح نمایشگر یکی است و کاربر با تصویری بسیار درخشان و یکسان رو به رو خواهد بود.

ال جی در تلویزیون‌های سری Nano همانند Nano91 از تکنولوژی منحصر به فرد نانوسل بهره گرفته است. فناوری NanoCell در تلویزیون ال جی موجب شده خود پیکسل‌ها نور تولید کنند. تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری NanoCell توانسته تصاویری درخشان و سریع‌تر از سایرین را به ثبت برساند و هر بیننده‌ای را کاملاً راضی نماید. این تکنولوژی مختص تلویزیون‌های ال جی بوده و موفقیت‌های زیادی را برای ال جی به وجود آورده است. همچنین استفاده از قابلیت Pure Colors موجب غنی سازی رنگ‌ها شده و رنگ‌های بزرگ نمایی شده و طبیعی را به ثبت رسانده است.

ال جی از فناوری Real 4K و SUHD بهره گرفته و کیفیتی بسیار مناسب را فراهم آورده است. تلویزیون Nano91 به لطف این قابلیت‌ها توانسته تصاویری با وضوح و کنتراست بسیار بالا را به ثمر رسانده و کیفیتی فراتر از انتظار را به ارمغان آورده است. ال جی همچنین توانایی پشتیبانی از فایل‌های HDR10 Pro و HLG Pro را به ارمغان آورده است. تلویزیون ال جی به لطف استفاده از این فرایند قادر است، تصاویری درخشان و بسیار باکیفیت را به ثبت رسانده است. ال جی همچنین از پردازنده A7 Gen3 کمک گرفته و تصاویر بدون لرزش و سریع را به نمایش خواهد گذاشت.

همانند سایر مدل‌ها ال جی از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG NanoCell TV Nano91 کمک گرفته است. سیستم عامل webOS بیشترین کارایی ممکن را به ثبت رسانده و برای مدت طولانی کاربر را سرگرم خواهد نمود. این سیستم عامل توانایی اشتراک گذاری فایل‌ها را مابین موبایل و تلویزیون امکان پذیر کرده و بیننده را کاملاً راضی خواهد نمود.

   

قیمت تلویزیون ال جی مدل LG NanoCell TV Nano91

    

قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K TV 65Nano91

قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل LG 4K TV 75Nano91

قیمت تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG 4K TV 86Nano91

    

ویژگی‌های برتر

  • پانل LED Direct Full Array

  • فناوری NanoCell

  • تکنولوژی PureColors

  • فناوری Real 4K و SUHD

  • تکنولوژی HDR10 Pro و HLG Pro

  • پردازنده A7 Gen3

  • سیستم عامل webOS

     

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Q80T

حال نوبت به تلویزیون بزرگ‌ترین تولید کننده در جهان است. تلویزیون‌های «سامسونگ» نیز هر ساله به روز رسانی می‌شوند و به رقابت با حریفان می‌آیند. سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده پانل در جهان است که بهترین پانل ها را در بر می‌گیرد. سامسونگ حتی در تلویزیون‌های میان رده خود نیز بیشترین حساسیت را به خرج داده و محصولاتی با کیفیت تصویر مناسب را تولید کرده است.

یکی از برترین تلویزیون‌های تولیدی در سال 2020 بدون شک سری QLED سامسونگ مدل Q80T است. این محصول به لطف استفاده از پنل LED Direct Full Array 8X قادر است تصاویری بسیار درخشان را به ثبت برساند. همانند سایر مدل‌هایی که در بالا توضیح داده شد، این پنل از بکلایتی که به طور کامل تمام نمایشگر را پوشش داده است، کمک گرفته است. این فرایند سبب شده، تصاویر این پنل بسیار دقیق و درخشان‌تر از قبل باشند و سرعت تصویر به نهایت خود برسد و به اوج کیفیت برسد. به لطف استفاده از این پنل تلویزیون سامسونگ Samsung Q80T در نمایشگاه CES در سال 2020 به عنوان برترین تلویزیون برای گیم شناخته شد و حتی جایزه نیز دریافت کرد. علاوه بر این سامسونگ به منظور افزایش کارایی تلویزیون برای بازی، از قابلیت Real Game+ Enhancer یاری طلبیده و حرفی برای رقیبان در این راستا باقی نگذاشته است.

سامسونگ به منظور افزایش کیفیت تلویزیون Q80T از تکنولوژی UHD و Quantum HDR IQ بهره گرفته است. به لطف این فناوری‌ها شاهد تصاویری با زاویه دید بسیار مناسب و کاملاً غنی سازی شده هستیم. به این شکل کاربر در ویدئوهای خود رنگ‌هایی کاملاً طبیعی و یکدست را مشاهده خواهد کرد.

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 4K UHD HDR Smart TV Q80T از پردازنده AI Cuantum 4K Processor بهره گرفته است. این پردازنده بهترین عملکرد مثبت را داشته و تصاویری بدون لرزش را رقم خواهد زد. به لطف استفاده از این فرایند سامسونگ همه موارد را برای ایجاد تصاویر و تجربه‌ای تکرار نشدنی، به ارمغان آورده و می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی نماید. سامسونگ از سیستم صوتی بسیار قدرتمند با توان خروجی 40 وات کمک گرفته، که می‌تواند صدایی بسیار فراگیر و گیرا را به نمایش بگذارد.

سامسونگ از سیستم عامل تایزن در تلویزیون Q80T استفاده کرده است. سیستم عامل Tizen در تلویزیون های سامسونگ بسیار روان و راحت عمل کرده و امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. امکان اتصال به دنیای بی کران اینترنت و همچنین اشتراک گذاری فایل از طریق موبایل و لپ تاپ از ساده‌ترین کارایی‌های سیستم عامل تایزن است.

    

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل SAMSUNG QLED TV Q80T

    

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV 49Q80T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV 55Q80T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV 65Q80T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV 75Q80T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV 85Q80T

    

ویژگی‌های برتر

  • پنل LED Direct Full Array 8X

  • فناوری 4K و UHD و Quantum HDR IQ

  • پردازنده AI Cuantum 4K Processor

  • تکنولوژی Real Game+ Enhancer

  • سیستم صوتی 40 وات

  • فناوری +Ambiant Mode و Home Gallery

  • سیستم عامل تایزن

تلویزیون سونی مدل Sony X9000H

کمپانی ژاپنی «سونی» در سال 2020 با طیف وسیعی از تلویزیون‌های بسیار باکیفیت به رقابت حریفان آمده است. یکی از برترین مدل‌هایی که سونی امسال روانه بازار کرده است، تلویزیون Sony X9000H می‌باشد. این محصول جزو برترین و با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های سونی بوده که با قیمتی مناسب توانسته رقیبان را پشت سر بگذارد.

سونی در تلویزیون X9000H از پنل LED Full Array کمک گرفته است. این پنل با ایجاد روشنایی زیاد و حذف کامل نقاط تیره و تار، توانسته تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش گذاشته است. تلویزیون X9000H توانسته به لطف این فرایند تصاویری تکرار نشدنی را به نمایش بگذارد و هر بیننده را انگشت به دهان نماید. سونی به منظور افزایش کیفیت و کارایی از فناوری 4K و UHD و HDR کمک گرفته است. این قابلیت‌های موجب ایجاد تصاویری با کنتراست و وضوح بالا شده‌اند و تصاویر بدون لرزش را به ثمر می‌رسانند.

تلویزیون سونی X9000 نیز از فناوری Dolby Vision & Atmos کمک گرفته است. این سیستم صدا و تصویر کاملاً فراگیر و حرفه‌ای را به نمایش خواهد گذاشت و می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی نماید. تلویزیون X9000H برای رضایت کامل مصرف کننده از فرایند X-Motion و 4K X-Reality استفاده کرده است. این فرایندها نیز سبب شده‌اند تصاویری بدون لرزش و نویز را به ارمغان بیاورد و هر بیننده‌ای را کاملاً راضی نماید. برای افزایش کارایی تلویزیون، سونی از پردازنده X1 استفاده کرده است. پردازنده X1 سرعت و عملکرد مناسبی را فراهم نموده و هر سلیقه‌ای را کاملاً راضی خواهد نمود.

سیستم عامل این محصول نیز همانند سایر مدل‌های هوشمند سونی از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است. سیستم عامل اندروید بیشترین کارایی را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد و می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را برای مدت طولانی سرگرم نماید. امکان اشتراک گذاری ویدئو و سایر موارد از طریق موبایل با تلویزیون نیز میسر است.

    

قیمت تلویزیون سونی مدل SONY X9000H

     

قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی مدل SONY 55X9000H

قیمت تلویزیون 65 اینچ سونی مدل SONY 65X9000H

قیمت تلویزیون 75 اینچ سونی مدل SONY 75X9000H

قیمت تلویزیون 85 اینچ سونی مدل SONY 85X9000H

    

ویژگی‌های برتر

  • پنل LED Full Array

  •  تکنولوژی +HDR10

  • پردازنده X1

  • فناوری Dolby Vision & Atmos

  • سیستم عامل Android

  • فناوری X-Motion و 4K X-Reality

     
تلویزیون ال جی مدل LG Nano86

«ال جی» برای چندین سال است، جایگاه دوم در فروش تلویزیون را به خود اختصاص داده است. به منظور حفظ این جایگاه، هر ساله با تولید محصولاتی به روز طیف وسیعی از تلویزیون‌ها را با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. قیمت تلویزیون‌های ال جی همیشه مناسب‌تر از سایرین بوده و کیفیت به مراتب بهتری را به نمایش گذاشته است. یکی از تلویزیون‌هایی که در سال 2019 بسیار مورد استقبال قرار گرفت، تلویزیون SM8600 بود. حال در سال 2020 این محصول به‌روزرسانی شده و با نام Nano86 به بازار عرضه شده است.

ال جی در تلویزیون Nano86 از پنل LED کمک گرفته است. پنل LED تصویری درخشان و سریع را به نمایش خواهد گذاشت و از هر گونه نویز در تصاویر جلوگیری خواهد کرد. پنل LED به نسبت قبل پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و تمامی نقص‌ها برطرف شده است. پنل LED عمر مفید بسیار زیادی را داشته و قطعاً بهترین بازدهی را به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل Nano86 از فناوری PureColors بهره گرفته است. این فناوری سبب شده شاهد رنگ‌هایی غنی‌تر و طبیعی از سایر تلویزیون‌ها باشیم و بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر ممکن را مشاهده کنیم. استفاده از 8 میلیون پیکسل یا فناوری 4K در نمایشگر نیز موجب افزایش سرعت تصویر شده است. Local Dimming و SUHD و HDR10+ PRO به ایجاد تصاویری با رنگ‌های دقیق و بزرگنمایی شده کمک کرده و کیفیت تصویر را به نهایت رسانده است. اما یکی از تأثیر گذارترین موارد در کیفیت تصویر، بدون شک قابلیت NanoCell در تلویزیون‌های ال جی است. ایجاد نور توسط پیکسل‌ها موجب افزایش سرعت چشمگیر انتقال نور شده و تصاویری دقیق و فراتر از انتظار را مشاهده خواهیم کرد. در این حالت سرعت رفرش تصویر به نهایت خود رسیده و عدم ایجاد لرزش در تصاویر را تضمین خواهد کرد.

ال جی در تلویزیون LG NanoCell 4K TV Nano86 از فناوری Dolby Vision & Atmos نیز بهره گرفته است. این فرایندها نیز می‌توانند تصویر و صدایی بسیار با کیفیت و عالی را به نمایش بگذارند و هر بیننده را مجذوب خود نمایند. قدرت صدای خروجی 40 وات است و کاربر با صدایی غنی و فراگیر مواجه خواهد بود.

ال جی همانند دیگر پرچم‌داران خود از پردازنده 4 هسته‌ای از نوع a7 Gen3 کمک گرفته است. این پردازنده تصاویری بسیار دقیق و سریع را به نمایش خواهد گذاشت و می‌تواند هر بیننده‌ای را کاملاً راضی نماید. به منظور افزایش رضایت مندی کاربر شاهد استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون 2020 ال جی مدل Nano86 هستیم. این سیستم عامل در اوج سادگی و راحتی، بیشترین کارایی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

   

قیمت تلویزیون ال جی مدل LG NanoCell TV Nano86

    

قیمت تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55Nano86

قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 65Nano86

    

ویژگی‌های برتر

  • قابلیت NanoCell

  • فناوری PureColors

  • تکنولوژی Local Dimming

  • فناوری 4K SUHD HDR10+ Pro

  • تکنولوژی Dolby Vision & Atmos

  • سیستم صوتی 40 وات

  • سیستم عامل webOS

     

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Q70T

«سامسونگ» در سال 2020 مدل‌های متنوعی از تلویزیون‌های QLED را به بازار عرضه کرد. تلویزیون هایی که به محض ورود به بازار با استقبال بی سابقه‌ای مواجه شدند. یکی از برترین تلویزیون هایی که در سال 2020 تولید شد و فروش ویژه‌ای را برای سامسونگ تا به امروز رقم زده، تلویزیون Q70T است.

تلویزیون قیمت مناسب سامسونگ به لطف استفاده از پنل Dual LED توانسته تصویری بسیار باکیفیت را تولید نماید. سامسونگ با استفاده از این پنل تصاویری بسیار درخشان و سریع را تولید کرده و جای هیچ نقد و یا ایرادی را برای تلویزیون باقی نگذاشته است. این محصول با ایجاد تصاویر درخشان و خصوصاً تولید رنگ مشکی بسیار با کیفیت در این لیست قرار گرفته است. به منظور حذف رنگ‌های ضعیف، سامسونگ از فناوری Quantom Dot بهره گرفته است و سبب شده رنگ‌های زنده و غنی به کاربر منتقل شود.

جهت افزایش کیفیت و کارایی صفحه نمایش و عملکرد تلویزیون، سامسونگ از پردازنده 4 هسته‌ای و بسیار نیرومند AI Quantum 4K Processor بهره گرفته است. این پردازنده عملکردی روان و تصاویری سریع را به نمایش گذاشته است و خبری از لرزش در تصاویر نیست. همچنین سامسونگ از 8 میلیون پیکسل و قابلیت Ultra HD بهره گرفته است. توان پشتیبانی از فایل‌های HDR10 و HLG و همچنین Quantum HDR سبب افزایش کارایی تلویزیون شده است. این تکنولوژی‌ها دست به دست هم داده‌اند، تا تصاویر تلویزیون به اوج کیفیت و کارایی ممکن برسند و هر بیننده را کاملاً راضی نماید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Q70T از قدرت صدا 40 وات کمک گرفته است. این فرایند سبب شده در هر نقطه از منزل با صدایی غنی و فراگیر مواجه باشید. سامسونگ از سیستم عامل تایزن در تلویزیون Samsung QLED TV Q70T بهره گرفته است و این سیستم عامل کارایی‌های بسیاری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد و محیطی زیبا و شیک را ایجاد خواهد کرد.

   

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q70T

     

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 55Q70T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 65Q70T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 75Q70T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 85Q70T

     

ویژگی‌های برتر

  • پنل Dual LED

  • فناوری Quantum Dot 

  • تکنولوژی 4K و UHD و Quantum HDR

  • پردازنده AI Quantom 4K Processor

  • سیستم صوتی 40 وات

  • سیستم عامل Tizen

     

تلویزیون سونی مدل SONY X8500H

«سونی» همیشه در تولید تلویزیون‌های خود سعی داشته از برترین قابلیت‌های روز دنیا استفاده نماید. بر همین اساس تلویزیون‌های سری 2020 جزو مدرن‌ترین تلویزیون‌هایی هستند که تا به امروز تولید شده و حرفی برای رقیبان باقی نگذاشته است. یکی از برترین مدل‌هایی که سونی در سال 2020 تولید نموده، تلویزیون X8500H است که با قیمت مناسب و تکنولوژی به روز به جنگ با رقیبان آمده است.

سونی در ساخت تلویزیون حرفه‌ای Sony X8500H از پنل LED کمک گرفته گرفته است. پنل LED به‌روزرسانی شده و بهترین کیفیت و کارایی را به ثبت رسانده و توانسته برترین تصاویر ممکن را به ثبت برساند. تلویزیون سونی X8500H به منظور حذف نویز و لرزش در تصاویر از تکنولوژی 4K با 8 میلیون پیکسل کمک گرفته است. تلویزیون حرفه‌ای X8500H به لطف استفاده از فرایند فورکی، سرعت رفرش تصاویر را به حداکثر رسانده و قادر است، تصاویری یکنواخت را ایجاد نماید.

سونی در تلویزیون X8500 از تکنولوژی Ultra HD بهره گرفته است. فناوری UHD سبب شده رنگ‌ها غنی‌تر از قبل شده و رنگ‌های ضعیف حذف شوند. بر همین اساس شاهد تصاویری با کیفیت برتر از تلویزیون‌های سونی هستیم و کاربر را شگفت زده خواهد کرد. تلویزیون سونی مدل X8500H همچنین امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR را نیز میسر کرده است. HDR نیز دامنه رنگ‌ها را افزایش داده و رنگ‌هایی اصلاح شده و غنی را به نمایش خواهند گذاشت.

سونی برای افزایش کیفیت و وضوح تصاویر در تلویزیون X8500H از فناوری X-Motion و 4K X-Reality بهره گرفته است. این قابلیت‌ها موجب حذف کامل لرزش تصاویر شده و در فیلم‌های هیجانی و یا بازی‌ها هیچ لرزشی را احساس نخواهید کرد. سونی در این تلویزیون نیز از قابلیت Dolby Vision & Atmos بهره‌مند شده است. این فناوری نیز صدا و تصویری بی نهایت با کیفیت را به نمایش خواهد گذاشت که حس حضور در سینما را در کاربر زنده خواهد کرد.

سونی به منظور افزایش رضایتمندی مصرف کننده از سیستم عامل اندروید در تلویزیون 2020 خود کمک گرفته است. قیمت تلویزیون سونی مدل X8500H مناسب‌تر از بقیه بوده اما امکانات مناسبی را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. تلویزیون سونی مدل X8500H به لطف استفاده از سیستم عامل اندروید، امکان دسترسی به دنیای اینترنت و نصب برنامه‌های مورد نیاز را میسر کرده است.

    

برترین تلویزیون سونی در سال 2020 مدل SONY X8500H

     

قیمت تلویزیون 49 اینچ سونی مدل Sony 49X8500H

قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی مدل Sony 55X8500H

قیمت تلویزیون 65 اینچ سونی مدل Sony 65X8500H

قیمت تلویزیون 75 اینچ سونی مدل Sony 75X8500H

قیمت تلویزیون 85 اینچ سونی مدل Sony 85X8500H

    

ویژگی‌های برتر

  • استفاده از فناوری 4K UHD

  • قابلیت پشتیبانی از فایل های HDR

  • پردازنده X1

  • قابلیت Dolby Vision & Atmos

  • فناوری X-Motion و 4K X-Reality

  • استفاده از سیستم صوتی Clear Phase

  • سیستم عامل Android

     

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Q60T

«سامسونگ» در تولید تلویزیون‌های QLED بسیار حساس عمل کرده است. حساس بودن میل به تولید تلویزیون‌های با کیفیت سبب شده، سامسونگ بهترین و با کیفیت‌ترین تلویزیون‌ها را تولید نماید. از جمله بهترین تلویزیون‌های سال 2020 سامسونگ می‌توان به Q60T اشاره کرد. تلویزیون Q60 سامسونگ در سال 2019 نیز فروش مناسبی را تجربه کرد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد.

سامسونگ در ساخت تلویزیون کیولد Q60T از بهره گرفته است. پنل تلویزیون سامسونگ Q60T به نسبت قبل تفاوت فراوانی کرده و کیفیت قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. تلویزیون سامسونگ Q60T با استفاده از این فرایند، رنگ مشکی را به بهترین حالت رسانده و عمق رنگ بسیار بالایی را ایجاد کرده است.

سامسونگ به دلیل استفاده از فناوری Quantum Dot، قادر به حذف کامل رنگ‌های ضعیف است. این فرایند رنگ‌های مرده را از بین برده و با رنگ‌های غنی و طبیعی جایگزین خواهد کرد. بنابراین شاهد تصاویری به مراتب با کیفیت از تلویزیون سامسونگ در قیاس با سایر رقیبان خواهیم بود. سامسونگ از فناوری UHD برای تقویت رنگ‌ها کمک گرفته و می‌تواند برترین کارایی ممکن را به ثبت برساند. همچنین امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR نیز توسط تلویزیون Samsung 4K QLED TV Q60T میسر است.

قیمت تلویزیون سامسونگ Q60T به مراتب پایین‌تر از سایر رقبا است و برترین کارایی را ایجاد خواهد کرد. تلویزیون سامسونگ کیولد از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. این سیستم عامل کارایی و کیفیت بی نظیری را به ثبت رسانده و می‌تواند برترین کارایی مثبت را به ثبت برساند.

قیمت برترین تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Q60T

     

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 43Q60T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 50Q60T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 55Q60T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 58Q60T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 65Q60T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 75Q60T

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 85Q60T

      

ویژگی‌های برتر

  • استفاده از پنل Dual LED

  • استفاده از فناوری Quantum Dot

  • بهره گیری از فناوری 4K و UHD

  • پشتیبانی از فایل های +HDR10 و Quantum HDR

  • سیستم عامل Tizen

      

تلویزیون‌های دیگری هستند که توان حضور در این لیست را دارند، اما به دلیل عدم حضور در ایران از درج این مدل‌ها خودداری کرده‌ایم. تلویزیون‌های 8K نمونه‌هایی هستند که تا درج این مقایسه در بازارهای ایران ناموجود هستند. انتخاب و خرید تلویزیون امر سخت و حساس است. اما با آشنایی کامل و شناخت تلویزیون‌ها این امر به انتخاب بسیار دلپذیر و راحت تبدیل خواهد شد. فروشگاه اینترنتی آف خرید با کادری مجرب و کار آزموده، شما را در انتخاب بهترین تلویزیون‌ها و برند تلویزیون یاری خواهند کرد. در ادامه لیست کامل‌تری از تلویزیون‌ها را با ارزش خرید آنها ذکر کرده‌ایم. با مطالعه جدول زیر می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود ارزش خرید هر تلویزیون را مشاهده نمایید. 

     

مقایسه تلویزیون‌های متفاوت بر اساس ارزش خرید

ارزش خرید یک تلویزیون به معیارها و گزینه‌های متفاوتی بستگی دارد. مقایسه زیر ارزش خرید را بر اساس طراحی، کیفیت تصاویر، کیفیت صدا، قیمت، تکنولوژی، سیستم عامل و سطح رضایت مشتری انجام شده است. در این مقایسه تلویزیون‌های با کیفیت و پرفروش سال 2019 نیز قرار گرفته‌اند و بهترین انتخاب را برای شما به همراه خواهد داشت. این مقایسه بر اساس ارزش خرید به صورت عددی از 1 تا 10 انجام شده است. با آف خرید همیشه به روز باشید و بیشترین اطلاعات را کسب کنید.

مدل تلویزیون سال تولید ارزش خرید
 SONY A8H 2020 9.9
LG OLEDCX 2020 9.8
LG OLED C9 2019 9.8
SONY X9500H 2020 9.8
LG Nano91 2020 9.7
Samsung Q80T 2020 9.6
SONY X9000H 2020 9.5
LG SM9500 2019 9.5
LG Nano86 2020 9.4
Samsung Q70T 2020 9.2
SONY X8500H 2020 9   
SONY X8500G 2019 8.9
Samsung Q70T 2020 8.8
LG SM8600 2019 8.8
Samsung Q60T 2020 8.7
SONY X8000H 2020 8.7
LG SM8100 2019 8.4
Samsung TU8500 2020 8.4
LG Nano80 2020 8.3
Samsung TU8000  2020 8   
SONY X7500H 2020 7.9
LG UN8060 2020 7.7
LG UM7660 2019 7.5
Samsung TU7000 2020 7.4
LG UN7340 2020 7.3

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام