بهترین ماشین لباسشویی 2020

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 2437

قیمت بهترین لباسشویی

    

«ماشین لباسشویی» بدون شک پرمصرف‌ترین وسیله در هر منزلی است. هر سال تولید کننده‌های لوازم خانگی طیف وسیعی از ماشین لباسشویی‌ها را تولید می‌کنند که با تکنولوژی به روز سعی در آسایش بیشتر مصرف کننده دارند. برندهای معتبری در تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارند. انتخاب یک ماشین لباسشویی با کیفیت نیاز به دانش و تحقیق زیادی دارد. برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب باید سؤالاتی همانند، بهترین ماشین لباسشویی چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه امکانات و قابلیت‌هایی موجب برتری یک ماشین لباسشویی می‌شود؟ کدام برند لباسشویی عمر مفید و راندمان بالاتری دارد؟ قیمت بهترین ماشین لباسشویی؟ بهترین لباسشویی ال جی؟ بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ؟ لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟ مقایسه ماشین لباسشویی‌ها و ... توجه کرد. برندهای معتبر همانند ال جی، بوش، سامسونگ، آاگ و ... در تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارند. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و کارایی‌های برترین ماشین لباسشویی‌های روز دنیا می‌پردازیم و انتخاب و خرید را برای شما بسیار آسان خواهیم کرد. فروشگاه اینترنتی آف خرید با سابقه طولانی و کادر مجرب، تضمین خریدی ایمن، سریع و با ضمانت اصالت را فراهم آورده است.

     

ماشین لباسشویی ال جی FH4G1JCHK6N

«ال‌جی» چند سالی است که به صورت کاملاً حرفه‌ای به تولید ماشین لباسشویی می‌پردازد. لباسشویی‌های این کمپانی با کیفیت عالی و ماندگاری بالا قادر بوده، طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. ال جی به بروز رسانی محصولات خود در هر سال پرداخته و نقص و عیب‌های سری قبل را رفع می‌کند.

ماشین لباسشویی ال‌جی مدل LG Washing Macine FH4G1JCHK6N بدون شک یکی از برترین ماشین لباسشویی‌های تولید شده تا به امروز است. این محصول از ظرفیت 10.5 کیلوگرم برای شست و شو کمک گرفته است. ظرفیت 10.5 کیلویی امکان شست و شو حجم بزرگی از البسه و حتی پتو را برای مصرف کننده فراهم کرده است. مهم‌ترین و چشمگیرترین ویژگی لباسشویی ال‌جی مدل G1 توانایی خشک کن صد در صد 7 کیلو لباس است. بر همین اساس ماشین لباسشویی ال جی G1 با ظرفیت 10.5/7 شناخته می‌شود.

لباسشویی 10.5/7 ال جی مدل FH4G1JCHK6N از پنل تنظیمات تمام لمسی و ظاهر بسیار زیبا بهره گرفته است. ال‌جی امکان تنظیم برنامه‌های شست و شو از طریق پنل را میسر کرده است و مصرف کننده با توجه به حجم لباس و میزان کثیفی آن قادر است، مدت و نوع شست و شو را انتخاب نماید. مخزن این لباسشویی از مرغوب‌ترین فلز ضد زنگ تولید شده و بیشترین طول عمر مفید را به ارمغان خواهد آورد.

امکان چرخش 1400 دور در دقیقه در لباسشویی ال جی G1 میسر شده است. این فرایند تأثیر به سزایی در شست و شو تمیز خواهد داشت. ال جی به منظور شست و شو بهینه از 6 حالت شست و شو به بهترین شیوه ممکن کمک گرفته است. این 6 حالت کاملاً مراحل شست و شو با دست را تداعی می‌کنند و بهترین شست و شو ممکن را فراهم خواهند کرد. امکان شست و شو با بخار و یا TrueSteam نیز در این لباسشویی وجود دارد. به لطف استفاده از این قابلیت شاهد شست و شو بهداشتی و عاری از عوامل بیماری زا هستیم و برترین بازدهی را برای کودکان و افراد مسن خواهد داشت.

امکان اضافه کردن لباس‌های فراموش شده یا Add Item نیز در ماشین لباسشویی ال‌جی مدل FH4G1 نیز امکان پذیر است. ال جی با استفاده از موتور اینورتر خطی و Direct Drive، کمترین مصرف انرژی و آب را رقم زده است. همچنین به لطف استفاده از موتور DD Inverter شاهد کمترین صدا و لرزش هستیم و محیطی آرام و بی صدا را به ارمغان خواهد آورد. امکان عیب یابی هوشمند نیز در این ماشین لباسشویی میسر است و کاربر از طریق موبایل خود امکان شناسایی و رفع عیب‌ها را خواهد داشت.

   

قیمت لباسشویی ال جی مدل LG Washing Machine FH4G1JCHK6N

   

برترین ویژگی‌ها

  • موتور اینورتر خطی DD Inverter

  • ظرفیت 10.5 کیلو  

  • توان خشک کردن تا 7 کیلو

  • 6 برنامه شست‌وشو 

  • شست‌وشو با بخار TrueSteam

  • قابلیت اضافه کردن لباس Add Item

  • عیب یابی هوشمند 

    

ماشین لباسشویی آاگ L8WEC166R

«آاگ» برندی نام آشنا برای ایرانیان است و با کیفیت ساخت و عملکرد عالی، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. «AEG» در تولید ماشین لباسشویی نیز بسیار موفق و فوق‌العاده کار کرده است. بیشتر محصولات این برند با طراحی زیبا و طول عمر بالا توانسته جایگاه مناسبی را برای خود رقم بزنند. یکی از مدل‌هایی که کیفیت بسیار بالایی داشته و قطعاً در بین 10 لباسشویی برتر جای دارد، مدل AEG Washing Machine L8WEC166R است.

لباسشویی AEG مدل L8WEC166R از ظرفیت 10 کیلو گرم بهره گرفته است. لباسشویی سری 8 آاگ همچنین توان خشک کردن صد در صدی 6 کیلو لباس را نیز خواهد داشت. این قابلیت‌ها موجب افزایش تمایل مصرف کننده برای استفاده از لباسشویی آاگ است. امکان چرخش 1600 دور در دقیقه موجب شست و شو فوق‌العاده لباس‌ها و کارایی بیشتر لباسشویی شده است. ماشین لباسشویی 10 کیلو آاگ المان از چندین برنامه شست و شو برای شست و شو بهتر با توجه به نوع لباس کمک گرفته است.

ماشین لباسشویی سری 8000 آاگ 10/6 مدل L8WEC166R از فناوری OKOMix کمک گرفته است. فناوری OKOMix که انحصاری برای لباسشویی‌های AEG مورد استفاده قرار می‌گیرد عملکرد بسیار جذابی برای حفظ لباس‌ها دارد. در این فرایند قبل از شروع به کار لباسشویی، مواد شوینده و مواد نرم کننده به طور کامل در آب حل خواهد شد. به لطف این فرایند تار و پود لباس‌ها به طور کامل حفظ شده و شاهد کیفیت برتر و شست و شو بهینه و کاملاً سالم از آاگ هستیم. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر لباسشویی آاگ مدل L8WEC166R بهره گیری از تکنولوژی DualSence است. در این تکنولوژی میزان دما و حرکت مخزن به صورت کاملاً هماهنگ با یکدیگر تنظیم شده و شاهد شست و شویی به مراتب بهتر و با کیفیت از سایرین هستیم.

AEG همچنین از فناوری ProSence Technology به منظور تشخیص خودکار زمان شست و شو و زمان خشک کردن لباس‌ها، با توجه به میزان لباس‌ها کمک گرفته است. برنامه شست و شو OKOPower NonStop، بهترین شیوه شست و شو را به ارمغان خواهد آورد. در این نوع شست و شو امکان شست و شو 5 کیلو البسه در 4 ساعت میسر است. این نوع شست و شو بیشترین تمیزی و کیفیت مناسب را به ارمغان آورده و لباس‌ها به طور کامل و صد در صدی خشک و آماده پوشیدن خواهند شد.

آاگ به منظور افزایش کارایی لباسشویی از توان شست و شو با بخار نیز کمک گرفته است. در شست و شو با بخار ملایم علاوه بر حذف کامل عوامل بیماری زا، شاهد لباس‌هایی صاف هستیم که نیازی به اتو کردن ندارند. این فناوری تأثیر به سزایی در صرفه جویی از زمان و هزینه را برای کاربر خواهد داشت و قطعاً سطح رضایت بیشتری را رقم خواهد زد. آاگ از موتور اینورتر با نام OKO Inverter استفاده کرده است و بیشترین راندمان مثبت را به خود اختصاص داده است.

   

قیمت لباسشویی آاگ آلمان مدل AEG Washing Machine L8WEC166R

   

برترین ویژگی‌ها

  • استفاده از موتور اینورتر OKO Inverter

  • ظرفیت 10 کیلو شست‌وشو 

  • ظرفیت 6 کیلو خشک کن

  • استفاده از فناوری OKOMix

  • بهره گیری از DualSence

  • فناوری ProSence Technology

  • فناوری OKOPower NonStop

  • موتور OKO Inverter

     

ماشین لباسشویی بوش WAX32E90

«بوش» بزرگ‌ترین کمپانی تولید کننده لوازم خانگی در المان و اروپا است و همیشه برترین مدل‌های ممکن را تولید کرده است. بوش در تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرده و کیفیت به مراتب بالاتری را به نمایش گذاشته است. یکی از برترین محصولاتی که بوش تا به امروز تولید نموده است، لباسشویی 10 کیلو مدل WAX32E90 می‌باشد.

بوش تمام توان خود را در ساخت لباسشویی تمام اتوماتیک Bosch Washing Machine WAX32E90 به کار گرفته است. استفاده از ظرفیت 10 کیلویی امکان شست و شو راحت حجم زیادی از لباس‌ها و پتو را امکان پذیر کرده است. بوش به لطف استفاده از چرخش 1600 دور در دقیقه بیشترین تمیزی را به ارمغان خواهد آورد. بوش با استفاده از این فرایند امکان شست و شو بسیار راحت سریع و با مصرف انرژی بسیار اندک را به ارمغان آورده است.

ماشین لباسشویی بوش از 16 برنامه شست و شو به صورت پیش‌فرض کمک گرفته است. مصرف کننده قادر است از طریق پنل این محصول نوع لباس‌ها را تعیین کرده و تنها با فشردن یک کلید، لباسشویی شروع به فعالیت خواهد کرد. از این طریق بوش به صورت اتوماتیک مدت زمان و دما شست و شو بهینه را تعیین می‌کند و بهترین یازدهی را خواهد داشت. بوش در مدل جدید خود از فناوری i-Dos بهره گرفته است. فناوری i-Dos به صورت خودکار میزان الودگی و نوع لکه‌ها بر روی لباس‌ها را تشخیص داده و با توجه به آن میزان مواد شوینده را تنظیم خواهد کرد. این امر موجب کاهش هزینه‌ها برای خرید مواد شوینده خواهد شد و با کمترین میزان از مواد شوینده و نرم کننده، شاهد بهترین شست و شو خواهیم بود.

لباسشویی بوش با استفاده از تکنولوژی AllergiePlus قادر است، دمای داخل لباسشویی را به نهایت رسانده و از رشد عوامل بیماری زا جلوگیری نماید. امکان شست و شو لباس‌های فراموش شده و یا Add Item نیز در لباسشویی BOSCH WAX32E90 میسر است. شست و شو سریع یا SpeedPerfect نیز در این لباسشویی تعبیه شده است. به لطف استفاده از این فرایند امکان شست و شو سریع تا 65 درصد سریع‌تر نیز وجود دارد. همچنین در پایان کار نیز می‌توان برای مدت 30 دقیقه شست و شو را شروع کرد تا به شست و شو کامل و دقیقی دست یابید. این فناوری Intensive Plus نامیده شده است.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های لباسشویی بوش 10 کیلویی استفاده از موتور اینورتر از نوع EcoSilence Drive است. این موتور بیشترین کیفیت و کارایی را با بهترین کمترین مصرف انرژی به ارمغان خواهد آورد. لرزش و صدای بسیار کم نیز از دیگر ویژگی‌های بارز این موتور است. بوش به منظور افزایش آسایش مصرف کننده از قابلیت Home Connect بهره گرفته است. از طریق این فناوری کاربر قادر خواهد بود از طریق موبایل خود عملکرد و وضعیت لباسشویی را کنترل نماید.

    

قیمت لباسشویی  بوش اصلی مدل Bosch Washing Machine WAX32E90

    

برترین ویژگی‌ها

  • موتور کم مصرف EcoSilence Drive

  • ظرفیت 10 کیلویی

  • 16 برنامه شست‌وشو

  • قابلیت i-Dos

  • چرخش 1600 دور در دقیقه

  • شست‌وشو ضد الرژی AllergiePlus

  • شست‌وشو سریع SpeedPerfect

  • فناوری intensive Plus

  • فناوری Add Item

    

ماشین لباسشویی آاگ L7WEE965R

کمپانی «آاگ» المان با تولید محصولات حرفه‌ای و با کیفیت شهرت یافته است. این کمپانی با تولید طیف وسیعی از ماشین لباسشویی با قیمت‌های مناسب و امکانات عالی، جای خود را در بازار تثبیت کرده است. لباسشویی L7WEE965R یکی دیگر از بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار است و فروش ایده ال را برای AEG به ارمغان آورده است.

لباسشویی AEG سری 7000 از ظرفیت 9/6 کیلو برای شست و شو کمک گرفته است. ظرفیت 9 کیلو توانایی شست و شو حجم وسیعی از لباس‌ها را خواهد داشت. ماشین لباسشویی AEG از چرخش 1600 دور در دقیقه کمک گرفته است. چرخش 1600 دور در دقیقه امکان شست و شو حجم زیادی از البسه را فراهم خواهد آورد.

آاگ به منظور افزایش کیفیت شست و شو از فناوری DualSence بهره گرفته است. این تکنولوژی با توجه به نوع و میزان لباس‌ها، دما و میزان چرخش مخزن را تنظیم می‌کند. این مورد سبب شده لباس‌ها در ایمنی کامل تمیز شوند و تار و پود آن کاملاً سالم باقی بمانند. همچنین ماشین لباسشویی AEG مدل L7WEE965R از تکنولوژی ProSence Technology برای تعیین خودکار میزان لباس‌ها و دمای داخل مخزن کمک گرفته است. این فناوری سبب ایجاد صرفه جویی و کاهش مدت زمان شست و شو خواهد شد. همچنین این مدل قادر است، برای جلوگیری از اتلاف انرژی، 1 کیلو لباس را در کمتر از یک ساعت به بهترین شیوه ممکن با کمترین انرژی ممکن تمیز نموده و کاملاً خشک نماید. این فرایند NonStop 60 Minute نام گذاری شده است.

لباسشویی AEG Washing Machine L7WEE965R امکان خشک کردن لباس‌ها را نیز میسر ساخته است. مصرف کننده تنها با استفاده از یک کلید بر روی نمایشگر، امکان شست و شو و خشک کردن لباس‌ها را میسر ساخته است. همچنین کمپانی AEG در لباسشویی 9 کیلو L7WEE965R امکان شست و شو با بخار ملایم را نیز میسر کرده است. بخار ملایم هیچ آسیبی به بافت البسه وارد نمی‌کند و موجب صاف ماندن لباس‌ها نیز خواهد شد. به لطف استفاده از بخار، لباس‌ها دیگر نیازی به اتو نخواهند داشت و کاملاً صاف و بدن چروک خواهند بود. آاگ از موتور کم مصرف و کاملاً بهینه کمک گرفته و با مصرف کمترین انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت خواهد رساند.

    

قیمت لباسشویی آاگ اصلی مدل AEG Washing Machine L7WEE965R

     

برترین ویژگی‌ها

  • ظرفیت 9 کیلو شست‌وشو

  • ظرفیت 6 کیلو خشک کن 

  • چرخش 1600 دور در دقیقه

  • بهره گیری از فناوری DualSence 

  • استفاده از قابلیت ProSence Technology

  • فناوری NonStop 60 Minute

  • موتور کم مصرف و پر بازده

  • شست‌وشو با بخار ملایم

     

ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W90XWV

«هیتاچی» یکی دیگر از بزرگ‌ترین کمپانی‌هایی است که در تولید لباسشویی بسیار موفق عمل کرده است. هیتاچی با سابقه درخشانی که دارد نیازی به معرفی ندارد و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از برترین مدل‌هایی که هیتاچی تا به امروز تولید نموده است، لباسشویی Hitachi Washing Machine BD-W90XWV می‌باشد.

لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90XWV از ظرفیت 9 کیلوگرم بهره گرفته است. هیتاچی به منظور راحتی بیشتر مصرف کننده از درب بزرگ با دهانه بزرگ و قطر 33.5 سانتی متر بهره گرفته است. این قابلیت سبب شده، حجم بزرگی از لباس‌ها و حتی پتو نیز به راحتی در لباسشویی قرار گرفته و عمل شست و شو به بهترین نحو انجام بگیرد. ماشین لباسشویی 9 کیلو هیتاچی از چرخش 1400 دور در دقیقه برای شست و شو بهتر بهره گرفته است. این مخزن توان تمیز کردن خودکار و یا خود تمیز کنندگی را داشته و طول عمر بالایی را به ثبت خواهد رساند.

هیتاچی از 16 برنامه شست و شو، برای راحتی بیشتر مصرف کننده کمک گرفته است. این برنامه با توجه به نوع لباس‌ها نوع شست و شو، زمان و دما را تنظیم می‌کنند و بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت می‌رسانند. هیتاچی از چندین حالت شست و شو نیز برای حذف کامل لکه‌ها بهره می‌گیرد و می‌تواند لبخند رضایت را به مصرف کننده ببخشد.

ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90XWV به لطف استفاده از سیستم تعلیق هیدرولیک، کمترین صدا و لرزش را فراهم خواهد کرد. امکان تنظیم زمان به مدت 24 ساعت و دما تا 90 درجه نیز میسر است. دمای 90 درجه به شست و شو عاری از عوامل بیماری زا بسیار کمک خواهد کرد. این فرایند به همراه Allergy Care بیشترین تأثیر را در شست و شو بهداشتی داشته‌اند. به منظور افزایش بیشتر کیفیت و کارایی، هیتاچی در لباسشویی Hitachi BD-W90XWV از موتور اینورتر هوشمند از نوع Direct Drive بوده و کمترین میزان انرژی را با بیشترین بازدهی را به ثبت خواهد رساند.

   

لباسشویی هیتاچی مدل Hitachi Washing Machine BD-W90XWV

    

برترین ویژگی‌ها

  • دهانه بزرگ با قطر 33.5 سانتی متر

  • ظرفیت 9 کیلوگرم

  • چرخش 1400 دور در دقیقه

  • 16 برنامه شست‌وشو

  • امکان تنظیم دما و زمان شست‌وشو 

  • شست‌وشو بهداشتی

  • موتور Inverter Direct Drive

  • سیستم هیدرولیک برای حذف لرزش

    

ماشین لباسشویی بوش WAW327X0

«بوش» المان در تولید محصولات برقی به اوج کیفیت و کارایی دست یافته است. لباسشویی‌های تولیدی در کمپانی بوش همیشه جزو برترین مدل‌های ممکن بوده‌اند و امکانات بسیار چشمگیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. ماشین لباسشویی حرفه‌ای بوش مدل WAW327X0 جزو برترین مدل‌های تولیدی تا به امروز است.

بوش در ساخت لباسشویی مدل BOSCH Washing Machine WAW327X0 از ظرفیت 9 کیلوگرم بهره گرفته است. ظرفیت 9 کیلوگرم امکان شست و شو حجم وسیعی از البسه را فراهم آورده و کاربر را کاملاً بی نیاز کرده است. بوش امکان چرخش 1600 دور در دقیقه را برای مصرف کننده فراهم ساخته است. این میزان چرخش توانایی بهترین شست و شو ممکن را میسر ساخته است.

لباسشویی 9 کیلویی بوش برای شست‌وشو بهتر از 16 برنامه متفاوت کمک گرفته است. این برنامه با توجه به نوع لباس ها و میزان لکه ها بیشترین تمیزی ممکن را به ارمغان خواهند آورد. به منظور حذف کامل عوامل بیماری زا کمپانی بوش از فناوری AllergiePlus کمک گرفته که می تواند بیشترین تاثیر را در حذف این موارد خواهد داشت. همچنین بوش جهت شست‌وشو سریع لباس ها از قابلیت SpeedPerfect بهره مند شده است. این فناوری امکان شست‌وشو سریع با 65 درصد کاهش زمان را میسر کرده است و بهترین شست‌وشو ممکن را نیز به ثبت خواهد رساند.

امکان شست و شو لباس‌های جامانده نیز در لباسشویی 9 کیلویی Bosch مدل WAW327X0 میسر است. بوش این قابلیت را Add Item نام گذاشته و تأثیر به سزایی در میزان مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت خواهد داشت. لباسشویی بوش از موتور اینورتر از نوع EcoSilence Drive کمک گرفته است. این موتور کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. همان طور که از نام این موتور قابل تشخیص است، لرزش و صدای ایجاد شده از ماشین لباسشویی بسیار اندک بوده و محیطی آرام و به دور از سر و صدا را خواهد داشت.

   

قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل BOSCH Washing Machine WAW327X0

   

برترین ویژگی‌ها

  • ظرفیت 9 کیلوگرم شست‌وشو

  • چرخش 1600 دور در دقیقه

  • 16 برنامه شست‌وشو

  • شست‌وشو سریع SpeedPerfect

  • فناوری AllergiePlus

  • قابلیت Add Item

  • موتور کم مصرف EcoSilence Drive

    

ماشین لباسشویی بوش WAW3256XGC

«بوش» سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و مدل‌های متنوعی را عرضه کرده است. استفاده از برترین قابلیت‌ها و امکانات در ماشین لباسشویی‌های بوش موجب افزایش رضایت‌مندی مصرف‌کننده شده و بیشترین بازدهی را به ثبت رسانده است. یکی دیگر از برترین مدل‌هایی که بوش تا به امروز تولید کرده است، لباسشویی WAW3256XGC است.

بوش از ظرفیت 9 کیلوگرم شست و شو در ساخت ماشین لباسشویی بوش مدل BOSCH Washing Machine WAW3256XGC کمک گرفته است. این میزان از ظرفیت می‌تواند بیشترین حجم از لباس‌ها و پتوها را به بهترین شیوه تمیز نماید. امکان چرخش 1600 دور در دقیقه نیز از دیگر قابلیت‌های ماشین لباسشویی بوش است. چرخش 1600 دور در دقیقه موجب افزایش سرعت در شست و شو و کاهش مصرف انرژی شده است.

بوش در تولید لباسشویی 9 کیلویی از فناوری VarioPerfect برای شست و شو بهینه کمک گرفته است. در این فرایند لباسشویی بوش با کمترین مصرف انرژی و آب، بیشترین بازدهی مثبت را فراهم خواهد کرد. لباسشویی Bosch مدل WAW3256XGC از شست و شو بهداشتی کمک کرده است. این فرایند شست و شو را AntiStain System نام گذاری شده و بیشترین تأثیر در حذف عوامل بیماری زا را خواهد داشت.

ماشین لباسشویی بوش با استفاده از برنامه‌های شست و شو متفاوت امکان بهترین نوع شست و شو را میسر کرده است. کاربر از طریق پنل، نوع لباس‌ها را تعریف کرده و ماشین لباسشویی بر اساس آن برنامه‌های شست و شو، زمان، دما و نوع شست و شو را تعیین خواهد کرد. ماشین لباسشویی بوش به منظور کاهش مصرف آب و جلوگیری از اتلاف آب از فناوری ActiveWater Plus استفاده کرده است. این قابلیت مانع از مصرف بی رویه آب شده و با کمترین مصرف آب، بهترین شست و شو را انجام خواهد داد. یکی دیگر از قابلیت‌های عالی لباسشویی بوش بهره گیری از قابلیت AntiVibration Design می‌باشد. به لطف استفاده از این قابلیت کمترین لرزش و صدا را از ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAW3256XGC شاهد هستیم. استفاده از موتور EcoSilence Drive موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش چشمگیر بازدهی و راندمان کار هستیم.

     

ماشین لباسشویی بوش مدل BOSCH Washing Machine WAW3256XGC

    

برترین ویژگی‌ها

  • استفاده از موتور EcoSilence Drive

  • ظرفیت 9 کیلو شست‌وشو 

  • چرخش 1600 دور در دقیقه

  • فناوری VarionPerfect

  • تکنولوژی AntiStain System

  • قابلیت ActiveWater Plus

  • سیستم AntiVibration Design

     

ماشین لباسشویی ال جی F4V5RGPOW

«ال جی» در سال 2020 نسل جدیدی از ماشین لباسشویی‌ها را به بازار عرضه کرد و این محصولات با کارایی و تکنولوژی برتر و با قیمت بسیار ایده ال روانه بازار شده‌اند. ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5 جدیدترین لباسشویی کمپانی ال جی است، که با حضور در بازار بسیار موفق ظاهر شده است. ال جی در ساخت این محصول از مخزن بزرگ و با طول عمر بالا کمک گرفته است. ماشین لباسشویی V5 توان شست و شو 10.5 کیلو لباس و یا پتو را دارد. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول امکان خشک کردن 100 درصدی 7 کیلو از لباس‌ها است.

ال جی برای شست و شو لباس از 14 برنامه شست و شو و 6 حالت شست و شو بهره گرفته است و به لطف این برنامه‌ها، فقط کافی است کاربر نوع لباس را تعیین نماید تا ماشین لباسشویی، زمان، دما و طریقه شست و شو بهتر را به صورت اتوماتیک انجام دهد. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ال جی مدل F4V5RGPOW امکان شست و شو با بخار را داشته و شست و شو کاملاً بهداشتی را رقم خواهد زد. این فرایند با نام TrueSteam شناخته می‌شود و در تمیز کردن لکه‌های چربی بسیار مؤثر است.

لباسشویی ال جی V5 امکان چرخش 1400 دور در دقیقه را به مخزن بخشیده است. با این شرایط و امکانات می‌توان انتظار بهترین شست و شو ممکن و کاملاً بهداشتی را داشت. ال جی از موتور اینورتر خطی با کمترین مصرف انرژی بهره گرفته است. مصرف انرژی کم و بازدهی بالا سبب شده راندمان کار لباسشویی به +++A تبدیل شده و بیشترین سطح رضایت را داشته باشد. به منظور کاهش لرزش و صدا ال جی از فناوری Direct Drive بهره گرفته و گیربکس را جایگزین تسمه کرده است. همچنین به منظور جلوگیری از خرجی‌های بسیار لباسشویی LG Washing Machine 10.5/7 F4V5RGPOW از فناوری AI DD و یا هوش مصنوعی و قابلیت اتصال به موبایل کمک گرفته است، که می‌توان از طریق آن عملکرد دستگاه را کنترل و یا عیب یابی را به ساده‌ترین شیوه انجام داد.

   

ماشین لباسشویی خشک کن دار ال جی مدل LG Washing Machine 10.5/7 F4V5RGPOW

   

برترین ویژگی‌ها

  • موتور DD Inverter

  • ظرفیت شست‌وشو 10.5 کیلو

  • ظرفیت خشک کن 7 کیلو

  • شست‌وشو با بخار TrueSteam

  • توان چرخش 1400 دور در دقیقه

  • 14 برنامه و 6 حالت شست‌وشو 

  • اضافه کردن لباس Add Item

  • هوش مصنوعی برای عیب یابی AI DD

      

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90H7410EX

کمپانی کره‌ای «سامسونگ» نیز در تولید ماشین لباسشویی سابقه بسیار درخشان دارد. محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب همیشه جزو گزینه‌های اصلی خرید بوده است. سامسونگ همیشه در ساخت محصولات خود بیشترین نوآوری و تکنولوژی را به کار گرفته تا بتواند مصرف کننده را راضی نگه دارد. یکی از برترین لباسشویی‌هایی که سامسونگ تا به امروز تولید کرده است مدل 9 کیلویی WW90H7410EX می‌باشد.

سامسونگ در ساخت ماشین لباسشویی 9 کیلویی WW90H7410EX از موتور اینورتر دیجیتال کمک گرفته است. این موتور کیفیت و کارایی بی نظیری را رقم خواهد زد و کمترین میزان صدا و لرزش را ایجاد خواهد کرد. استفاده از موتور اینورتر موجب کاهش چشمگیر مصرف انرژی و آب نیز شده است. سامسونگ از ظرفیت 9 کیلوگرم شست و شو برای لباسشویی WW90H7410EX کمک گرفته است. این میزان قادر است، حجم بزرگی از لباس‌ها و حتی پتو را در کمترین زمان به بهترین شیوه ممکن تمیز نماید. ماشین لباسشویی سامسونگ از چرخش مخزن 1400 دور در دقیقه بهره گرفته است. این میزان چرخش در بالاترین حالت خود، می‌تواند شست و شو بسیار تمیز و بدون نقص را به اجرا بگذارد و هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی نماید.

لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل Samsung Washing Machine WW90H7410EX از برنامه‌های پیش فرض متعدد برای شست و شو بهتر کمک گرفته است. این برنامه‌ها با توجه به نوع لباس‌ها می‌تواند بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند و شست و شویی به مراتب بهتر را رقم بزند. لباسشویی سامسونگ امکان اضافه کردن لباس حین شست و شو و یا به اصطلاح AddWash را میسر کرده است. این فرایند موجب افزایش راندمان کار لباسشویی خواهد شد.

سامسونگ امکان شست و شو با حباب را برای لباسشویی WW90 میسر ساخته است. این نوع شست و شو را EcoBubble می‌نامند که بیشترین تأثیر در شست و شو بهینه و تمیز را خواهد داشت. در این حالت سامسونگ با ایجاد حباب مواد شوینده را به تار و پود لباس‌ها وارد کرده و هیچ لکه‌ای را باقی نخواهد گذاشت.

     

قیمت ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مدل Samsung Washing Machine WW90H7410EX

    

برترین ویژگی‌ها

  • موتور اینورتر دیجیتال

  • ظرفیت 9 کیلوگرم برای شست‌وشو

  • چرخش 1400 دور در دقیقه

  • شست‌وشو با حباب EcoBubble

  • فناوری AddWash

     

ماشین لباسشویی ال جی F4J9JSP2T

یکی دیگر از بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار، «لباسشویی ال جی» مدل F4J9JSP2T می‌باشد. این محصول دو سال است که در بازار حضور موفق داشته و فروش بسیار مناسبی را رقم زده است. تکنولوژی برتر و ویژگی‌های بی نظیر سبب حضور پر رنگ این لباسشویی در بازار شده است.

ال جی در لباسشویی مدل LG Washing Machine F4J9JSP2T از ظرفیت 10.5 کیلوگرم برای شست و شو کمک گرفته است. این میزان از ظرفیت سبب شده، مصرف کننده بیشترین حجم از لباس‌ها را به صورت یکجا تمیز نماید. همچنین ماشین لباسشویی ال جی توان خشک کردن %100 با ظرفیت 7 کیلوگرم را نیز دارد. لباسشویی 10.5/7 ال جی به لطف این فناوری بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت خواهد رساند.

لباسشویی ال جی امکان چرخش 1400 دور در دقیقه را برای مخزن به ارمغان آورده است. چرخش 1400 دور به راحتی قادر به شست و شو حجم وسیعی از لباس‌ها خواهد بود و بیشترین کارایی مثبت را به ارمغان خواهد آورد. این محصول از موتور اینورتر خطی موسوم به Direct Drive Inverter کمک گرفته است. موتور DD Inverter مصرف انرژی را تا 40 درصد کاهش خواهد داد و کمترین صدا و لرزش را به ارمغان خواهد آورد. لباسشویی ال جی محیطی بسیار آرام و ایمن را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد.

ال جی به منظور افزایش کیفیت و کارایی ماشین لباسشویی از TurboWash بهره گرفته است. توربو واش مدت زمان شست و شو لباس‌ها را به حداقل رسانده و با مصرف کمتر آب بیشترین بازدهی مثبت را ارائه خواهد داد. ماشین لباسشویی ال جی مدل F4J9JSP2T از فناوری شست و شو با بخار نیز کمک گرفته است. شست و شو با بخار یا TrueSteam موجب حذف کامل عوامل بیماری زا و الرژی شده و بیشترین سطح ایمنی را رقم خواهد زد.

ماشین لباسشویی ال جی 10.5 الی 7 کیلو از فناوری Add Item نیز بهره گرفته است. این قابلیت موجب شده، کاربر به راحتی لباس‌های فراموش شده و جا مانده را در لباسشویی بارگذاری کرده و در مصرف انرژی، صرفه جویی به عمل آید. امکان عیب یابی به وسیله سیستم SmartThinQ در لباسشویی‌های ال جی نیز میسر است و موجب افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

    

LG Washing Machine F4J9JSP2T

    

برترین ویژگی‌ها

  • ظرفیت 10.5 کیلو شست‌وشو 

  • ظرفیت 7 کیلو خشک کن

  • موتور اینورتر DD Inverter

  • چرخش 1400 دور در دقیقه

  • فناوری TurboWash

  • سیستم TrueSteam

  • فناوری Add Wash

  • عیب یابی هوشمند SmartThinQ

     

ماشین لباسشویی ال جی F4J6VYP2S

«ال جی» در تولید لباسشویی بسیار موفق و فراتر از انتظار عمل کرده است. این برند با استفاده از الگوریتم لباسشویی ارزان قیمت، زیبا و کارآمد توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. ال جی به دلیل کیفیت مناسب و تولید مدل‌های متنوع فروش مناسبی را رقم زده است. یکی از برترین مدل‌های تولیدی ال جی تا به امروز لباسشویی ال جی مدل F4J6VYP2S می‌باشد که در ادامه نکاتی را درباره این محصول ذکر می‌کنیم.

لباسشویی ارزان قیمت ال جی مدل F4J6 از ظاهر زیبا و بادوام بهره گرفته است و زینت بخش منزل خواهد بود. استفاده از پنل تنظیمات به مصرف کننده کمک کرده، نوع لباس‌ها را تعیین کرده و بهترین شست و شو ممکن را تجربه نماید. ال جی از برنامه‌های شست و شو متفاوت کمک گرفته و شست و شو تمیز و کاملاً بهینه را تضمین خواهد کرد. ال جی در لباسشویی LG Washing Machine F4J6VYP2S از ظرفیت 9 کیلو برای شست و شو استفاده کرده است. این لباسشویی برای خانواده‌هایی از 2 تا 10 نفر جمعیت، کاملاً بهینه و مناسب خواهد بود.

امکان چرخش 1400 دور در دقیقه مخزن، به ماشین لباسشویی کمک کرده، حجم وسیعی از لباس‌ها را در کمترین زمان و با بهترین شیوه تمیز نماید. کمپانی ال جی از 6 حالت شست و شو متفاوت برای شست و شو البسه کمک می‌گیرد. این 6 حالت دقیقاً شست و شو با دست را تداعی می‌کنند و بهترین و تمیزترین شست و شو را تضمین خواهند کرد.

لباسشویی ال جی F4J6VYP2S از تکنولوژی شست و شو با بخار، جهت حذف عوامل بیماری زا بهره گرفته است. این فرایند که با نام Combat Allergens شناخته می‌شود، موجب حذف 99.9 درصد از میکروب و لکه‌ها شده و شست و شو کاملاً بهداشتی را به ارمغان خواهد آورد. یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های لباسشویی 9 کیلویی ال جی بهره گیری از فناوری Spa Steam Technology است که با افزایش دمای داخل مخزن موجب تمیزی فراتر از انتظار لباس‌ها خواهد شد. امکان اضافه کرده لباس حین شست و شو برای لباسشویی 9 کیلو ال جی مدل F4J6VYP2S نیز میسر شده است. این فرایند در کمپانی ال جی با نام Add Item شناخته می‌شود.

ال جی به منظور افزایش کارایی و کیفیت لباسشویی از موتور اینورتر خطی کمک گرفته است. موتور اینورتر خطی از نوع DD Inverter موجب کاهش چشمگیر میزان انرژی خواهد شد. این موتور مصرف انرژی را تا 37 درصد کاهش خواهد داد و کمترین صدا و لرزش را ایجاد خواهد کرد.

    

قیمت ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل LG Washing Machine F4J6VYP2S

   

برترین ویژگی‌ها

  • ظرفیت 9 کیلو شست‌وشو

  • چرخش 1400 دور در دقیقه

  • فناوری Combat Allergens

  • قابلیت Add Item

  • شست‌وشو با بخار

  • موتور کم مصرف DD Inverter

     

سخن آخر

حال با مطالعه این مطلب و آشنایی با برترین لباسشویی‌های موجود در بازار، می‌توانید ویژگی‌های یک لباسشویی خوب را درک کنید. لباسشویی خوب مدلی است، که میزان چرخش بالای مخزن را تأمین کند، سیستم اضافه کردن لباس‌های اضافه را داشته باشد، امکان شست‌وشو با بخار را فراهم کند، سیستم عیب‌یابی هوشمند را به کاربر ببخشد و از موتور کم‌مصرف و کم‌صدا بهره بگیرد. قیمت ماشین لباسشویی هم تأثیر به سزایی در انتخاب آن دارد. به نظر می‌رسد در این میان لباسشویی‌های ال جی بیشترین امکانات را در قیمت مناسب ارائه خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند با کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی آف خرید در تماس باشید. 

    

   

   

لیست قیمت و موجودی لباسشویی در بانه

   

   

مدل لباسشویی

قیمت

خرید

LG FH4G1JCHK6N

25.500.000

خرید

AEG L8WEC166R

29.300.000

خرید

BOSCH WAX32E90

31.100.000

خرید

AEG L7WEE965R

24.800.000

خرید

Hitachi BD-W90XWV

26.500.000

خرید

BOSCH WAW327XO

24.300.000

خرید

Bosch WAW3256XGC

26.000.000

خرید

LG F4V5RGPOW

19.250.000

خرید

Samsung WW90

16.700.000

خرید

LG F4J9JSP2T

20.250.000

خرید

LG F4J6VYP2S

14.200.000

خرید

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام