تکنولوژی نانوسل در تلویزیون ال جی چیست؟

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 8191

نانوسل چیست؟

   

تلویزیون‌های قدیمی و با تکنولوژی گذشته، تصاویری ضعیف را به نمایش می‌گذاشتند. این تصاویر با رنگ‌های غیر طبیعی همراه بود و کاربر را خسته می‌کرد. با پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییر بسیار چشمگیر در صنعت «تلویزیون» هستیم و مصرف کننده را با دنیایی جدید آشنا خواهد کرد. تلویزیون‌های امروزه برای ثبت کیفیت مطلوب و افزایش رضایت‌مندی مصرف کننده از فناوری و قابلیت‌های متفاوتی بهره می‌گیرند. تکنولوژی‌هایی همانند «UHD» یا «SUHD» و «HDR» و «HLG» و ... از جمله تکنولوژی‌های مدرنی است که کیفیت تلویزیون را افزایش داده است. ال جی در صنعت تولید تلویزیون بسیار موفق عمل کرده و همیشه به عنوان پیشتاز در دنیای دیجیتال فعال بوده است. یکی از تکنولوژی های مختص «تلویزیون‌های ال جی»، تکنولوژی «NanoCell» است. «تکنولوژی نانو سل» در ایجاد تصاویر با کیفیت و رنگ‌های غنی بسیار موفق عمل کرده و در مدت زمان کم طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. اما سوالاتی وجود دارد، که تکنولوژی نانوسل چیست؟ آیا تلویزیون های نانوسل ال جی می تواند تصاویری با کیفیت را ارایه دهد؟ آیا تلویزیون LG NanoCell TV ارزش خرید دارد؟ تلویزیون ال جی بهتر است یا تلویزیون سامسونگ؟ قیمت تلویزیون نانو سل ال جی چنده؟ در ادامه قصد داریم با معرفی کامل تلویزیون‌های نانو سل و چگونگی تأثیر آن در کیفیت برتر به این سوالات پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. فروشگاه اینترنتی آف خرید قصد دارد با معرفی تکنولوژی‌های متفاوت تلویزیون شما را در خریدی موفق و رضایت‌بخش کمک کند، با ما همراه باشید.

    

سیستم و فناوری‌های متفاوت همه دست به دست هم داده‌اند، تا کاربر تصاویری بی نظیر و فوق‌العاده را تجربه کند. فناوری UHD یا SUHD موجب افزایش زاویه دید شده و کنتراست تصویر را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. تکنولوژی HDR و نسخه‌های مدرن آن همانند HDR10 و HLG دامنه دینامیکی رنگ‌ها را افزایش داده و مصرف کننده تصاویری با رنگ‌های غنی و فراتر از انتظار را به ثبت می‌رساند. تقریباً تمامی تلویزیون‌های جدید از این دو قابلیت بهره گرفته‌اند. اما ال‌جی همیشه از سایر تولید کننده‌ها جلوتر بوده و از سایرین جلوتر بوده است. مدرن‌ترین تکنولوژی که ال جی در تلویزیون‌های مدرن خود به کار گرفته فناوری NanoCell می‌باشد. نانو سل به تنهایی قادر است تمام وظایف سایر تکنولوژی‌ها را اجرا نماید.

    

تکنولوژی نانو سل چگونه عمل می کند؟

تکنولوژی نانوسل از سال 2017 مورد استفاده قرار گرفته است. نانو سل مختص تلویزیون‌های ال جی بوده و در سری اول نیز تأثیر به سزایی را از خود به نمایش گذاشت. در سال‌های 2017 و 2018 و 2019 برای جدا کردن محصولات نانو با سایر تلویزیون‌های ال جی از پیشوند استفاده می‌شد. تلویزیون‌هایی همانند SM8100، SM8600 و SM9000 سری‌های 2019 هستند که از تکنولوژی نانوسل بهره گرفته است. اما در سال 2020 ال جی به طور کامل نام Nano را برای تلویزیون‌های نانوسل انتخاب کرده است. تلویزیون‌های 2020 شامل Nano80، Nano86، Nano91 و ... می‌باشد. در تلویزیون‌های ال جی مدل 2020 شاهد پیشرفت چشمگیر تلویزیون‌های نانو سل هستیم و به اوج کیفیت رسیده‌اند. عیب‌های قبل برطرف شده و با تصاویری بی‌نظیر و تکرار نشدنی همراه هستیم.

    
تکنولوژی نانوسل چیست
    

«نانو سل» همان‌طور که از نامش پیداست، از ریزترین قطعات تلویزیون که در حد نانو متر هستند کمک گرفته است. این نانو ذرات در پیکسل‌ها هستند و بیشترین تصاویر ممکن را به ثبت خواهد رساند. نانو سل در تلویزیون‌های ال جی توانسته موجب یکسان سازی طیف نور و فرکانس نور شود و کاربر با تصاویری. به‌مراتب با کیفیت رو به رو باشد. 

      

تکنولوژی نانوسل چیست
    

«تلویزیون ال جی» مجهز به تکنولوژی نانو سل به لطف استفاده از ذرات نانو در بیش از 8 میلیون پیکسل، مانع از انتشار رنگ‌های ضعیف می‌شود. این ذرات نانو قادر هستند که موج نورهای ضعیف را تشخیص داده و همچنین با موج رنگ‌های غنی و کاملاً طبیعی جایگزین نماید. با حذف طول موج‌های ضعیف و جایگزین کردن آن با طول موج‌های غنی و کاملاً یکدست و یکسان، کاربر تلویزیون تصاویری با رنگ‌های زنده و پویا را مشاهده خواهد کرد. 

   
تکنولوژی نانوسل چیست
    

تلویزیون‌های ال جی مجهز به سیستم «NanoCell» توانایی ایجاد تصاویر سریع و بدون لرزش را خواهند داشت. تلویزیون نانو سل ال جی در تولید رنگ‌های دقیق نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند. در تلویزیون‌های قدیمی به دلیل ضعف صفحه نمایش، رنگ‌های مثل سبز با رنگ‌های مشابه آن نمایش داده می‌شد. مثلاً رنگ سبز با رنگ فیروزه‌ای نمایش داده می‌شد. به لطف تشخیص فوق‌العاده تکنولوژی نانوسل می‌توان رنگ‌های سبز را کاملاً سبز مشاهده کرد. طیف نورها به حداکثر خود رسیده و دیگر در تصاویر رنگ‌های فیروزه‌ای و یا زرد را به‌جای رنگ سبز مشاهده نخواهید کرد. رنگ قرمز نیز یکی دیگر از رنگ‌هایی است که توان نمایش آن بسیار سخت است و اکثراً به رنگ نارنجی نمایش داده می‌شود. اما با استفاده از تکنولوژی نانو سل این مشکل کاملاً برطرف شده و با رنگ قرمز کامل و دقیق مواجه خواهید بود. 

   
تکنولوژی نانوسل چیست
    

پیکسل‌های تلویزیون ال جی با استفاده از تکنولوژی نانوسل قادر هستند، خود نور و رنگ تولید نمایند و سرعت انتقال نور و تصویر را به نهایت برساند. به لطف این تکنولوژی می‌توان تصاویری بدون لرزش و با سرعت مناسب را مشاهده کرد و حتی در بازی و یا تصاویر سریع نیز بیشترین سطح رضایت را داشت. 

    
تلویزیون ال جی نانو سل
     

یکی دیگر از بهترین مزیت های تلویزیون های نانوسل ال جی، زاویه دید بسیار بالای تلویزیون است. در گذشته حتما باید رو به رو تلویزیون می نشستید تا بتوانید تصاویری کامل را مشاهده کنید. به همین منظور همیشه مبل های رو به روی تلویزیون شلوغ بودند. اما نانو سل زاویه دید تلویزیون را به نهایت رسانده است. زاویه دید در این حالت به نهایت خود رسیده و بیشترین کیفیت ممکن را به ارمغان آورده است. از هر زاویه ای که به «تلویزیون ال جی NanoCell» نگاه کنید، تصاویری کامل و با جزییات بسیار را مشاهده خواهید کرد. فناوری نانو سل تاثیر به سزایی در افزایش رضایت مندی مصرف کننده خواهد داشت و می تواند بیشترین طرفدار را به خود جذب نماید. 

    
تلویزیون ال جی نانو سل
     

تکنولوژی نانوسل در تلویزیون‌های ال جی همیشه با قابلیت SUHD همراه است. یعنی تمامی تلویزیون‌های LG NanoCell از فناوری Super UltraHD نیز بهره می‌گیرند. اما سوپر الترا اچ دی چیست؟ و آیا می‌توان با استفاده از تکنولوژی SUHD تصاویری برتر را مشاهده کرد؟ آیا تکنولوژی NanoCell و SUHD می‌توانند رنگ‌های غنی به وجود بیاورند؟

  

«جواب این سؤالات قطعاً بله است.»

    
تلویزیون ال جی نانو سل
      

«تکنولوژی SUHD» تنها در تلویزیون‌های 4K و یا با رزولوشن 3840*2160 پیکسل قابل استفاده است. این تکنولوژی موجب افزایش کنتراست تصاویر و کاهش نویز رنگ‌ها می‌شود. تلویزیون‌های ال جی به لطف استفاده از فناوری SUHD و حتی UHD در مدل‌های غیر نانو سل نیز، رنگ‌هایی زنده و پویا را به نمایش می‌گذارند. فناوری سوپر الترا اچ دی همانند تکنولوژی نانو سل توانایی حذف رنگ‌های ضعیف و جایگزین کردن آن با رنگ‌های زنده و جدید را خواهد داشت.

     
تلویزیون‌های نانو سل ال جی در همه بنچمارک ها در صدر تلویزیون‌های تولیدی قرار دارند. تلویزیون‌های LG NanoCell TV قیمت مناسب و کیفیتی فراتر از انتظار را فراهم نموده و بیشترین کارایی مثبت را به ثبت رسانده است. در ادامه به معرفی چند مدل از تلویزیون‌های ال جی با تکنولوژی نانوسل پرداخته‌ایم با آف خرید همراه باشید. 
    

تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV SM9000

«ال جی» در تلویزیون «SM9000» از پنل IPS LED با سایز 65 و 55 اینچ و رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. به لطف استفاده از فناوری NanoCell تلویزیون LG SM9000 قادر است بهترین تصاویر را با بیشترین سرعت و کنتراست به نمایش بگذارد. تلویزیون LG NanoCell TV SM9000 با بهره گیری از فناوری 4K توانسته بیشترین درخشندگی و سرعت تصویر را به نمایش بگذارد و بیننده را مجذوب خود نماید. تلویزیون LG 4K TV SM9000 قادر است، جهت افزایش عمق رنگ و ایجاد رنگ‌های طبیعی از فایل HDR و HDR10 و HLG پشتیبانی نماید تا بهترین تصاویر خروجی را شاهد باشیم. به‌منظور افزایش کنتراست، وضوح و حذف نویز تلویزیون LG SM9000 از قابلیت SUHD بهره گرفته است. بهره‌گیری از فرایند Dolby Vision و Dolby Atmos به بیننده کمک کرده تا از طریق تلویزیون LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 65SM9000 به نهایت کیفیت دست یابد و حس حضور در سینما را ایجاد نماید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل SM9000 توانسته با بهره‌گیری از سیستم‌عامل webOS 4.5 و فرایند AI ThinQ تمامی فرمان‌های صوتی را تشخیص داده و اعمال نماید.

    

تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG SM9000

    

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 55SM9000

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 65SM9000

     

تلویزیون نانو سل ال جی مدل LG NanoCell TV Nano91

«ال جی» در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل «LG Nano91» از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV Nano91 استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Full Array Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون ال جی مدل 86Nanao91V تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano91 از تکنولوژی REAL 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون‌های اسمارت LG Nano91 میسر می‌باشد. ال جی با صدای کاملاً سه بعدی و فراگیر می‌تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. استفاده از فناوری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos می‌تواند، بیننده را کاملاً در صدا و تصویر خود غرق نماید. ال جی در تلویزیون جدید خود مدل LG Nano91 از پردازنده‌ی 4 هسته‌ای موسوم به Alpha 7 Gen 3، سیستم‌عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است.

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 75Nano91

     

تلویزیون نانو سل ال جی مدل LG NanoCell TV SM8600

«ال جی» در ساخت تلویزیون ال جی «SM8600» از پنل IPS LED در با رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. تلویزیون ال جی جهت جهت افزایش سرعت تصویر و روشنایی بسیار بیشتر از قابلیت NanoCell بهره گرفته است. NanoCell با بهره گیری از ذرات نانو موجب شده خود ذرات نانو نور پخش کنند که موجب گشته سرعت تصویر بسیار طبیعی و عالی باشد. تلویزیون ال جی LG SM8600 با بهره گیری از قابلیت 4K توانسته بیشترین روشنایی و سرعت را ایجاد نماید. تلویزیون LG NanoCell 4K TV SM8600 به لطف استفاده از قابلیت SUHD قادر به ایجاد تصاویری با وضوح بالا و کنتراست بیشتر می باشد. تلویزیون LG NanoCell SUHD TV SM8600 قادر به پشتیبانی از فایل های HDR و HDR10 و HLG می باشد. به کار گرفتن هوش مصنوعی AI ThinQ موجب افزایش بازدهی و راحتی هر چه بیشتر کاربر از تلویزیون LG SM8600 شده است. تلویزیون LG NanoCell 4K HDR SUHD TV SM8600 از سیستم عامل webOS 4.5 می باشد.

   

   
تلویزیون ال جی مدل LG SM8600

      

   

تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV Nano86

«ال جی» در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل «LG Nano86» از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV Nano86 استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون  اینچ ال جی مدل Nanao86 تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano86 از تکنولوژی REAL 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون‌های اسمارت LG Nano86 میسر می‌باشد. ال جی با صدای کاملاً سه بعدی و فراگیر می‌تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. استفاده از فناوری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos می‌تواند، بیننده را کاملاً در صدا و تصویر خود غرق نماید. ال جی در تلویزیون جدید خود مدل LG Nano86 از پردازنده‌ی 4 هسته‌ای موسوم به Alpha 7 Gen 3، سیستم‌عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است.

     

قیمت تلویزیون 2020 ال جی مدل LG Nano86

      

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 55Nano86

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 65Nano86

    

    

تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV SM8100

«تلویزیون LG SM8100» مجهز به نمایشگری از نوع IPS LED با رزولوشن 2160*3840 می باشد. تلویزیون ال جی SM8100 به لطف بهره گیری از فن آوری NanoCell قادر به ایجاد تصاویری بسیار درخشان و سریع است که سبب حیرت منتقدین نیز شده است. تلویزیون LG NanoCell TV SM8100 از فناوری 4K جهت افزایش درخشندگی تصاویر و افزایش سرعت استفاده نموده است. تلویزیون نانو ذرات ال جی SM8100 قابلیت ایجاد زاویه دید، وضوح و کنتراست بیشتر به لطف بهره گیری از قابلیت Super UHD می باشد. تلویزیون ال جی مدل SM8100 از فایل های HDR و HDR10 و HLG نیز جهت افزایش عمق رنگ ها و کنتراست تصاویر استفاده نموده است. توان درک فرمان های صوتی کاربر، توسط تلویزیون LG NanoCell 4K HDR SUHD Smart TV SM8100 به لطف استفاده از فناوری AI ThinQ، میسر شده است. تلویزیون ال جی نانو ذرات SM8100 مجهز به سیستم صوتی DTS Virtual: X جهت ایجاد صدایی فراگیر، غنی و همه جانبه شده است. تلویزیون LG SM8100 به سیستم عامل webOS 3.5 جهت ایمنی بیشتر، دسترسی به دنیای مجازی و... تجهیز شده است. 

    

تلویزیون ال جی مدل LG SM8100

         

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 49SM8100

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8100

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 65SM8100

   

      

تلویزیون نانو سل ال جی مدل LG NanoCell TV Nano80

«ال جی» در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل «LG Nano80» از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که تلویزیون نانوسل ال‌جی مدل LG NanoCell TV Nano80 استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون ال جی مدل Nanao80 تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV Nano80 از تکنولوژی 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون‌های اسمارت LG Nano80 میسر می‌باشد. ال جی با صدای کاملاً سه بعدی و فراگیر می‌تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. ال جی در تلویزیون جدید خود مدل LG Nano80 از پردازنده‌ی 4 هسته‌ای، سیستم عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است.

      

قیمت تلویزیون نانوسل ال جی 2020 مدل LG Nano80

     

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 49Nano80

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 55Nano80

قیمت تلویزیون LG NanoCell TV 65Nano80

     

لیست قیمت تلویزیون نانوسل ال جی در بانه

    

       

مدل تلویزیون

سال تولید

قیمت

LG 55SM9000

2019

ناموجود

LG 65SM9000

2019

ناموجود

LG 65Nano91

2020

به‌زودی

LG 75Nano91

2020

به‌زودی

LG 86Nano91

2020

به‌زودی

LG 55NANO90

2020

23.100.000

LG 65NANO90

2020

31.600.000

LG 55Nano86

2020

20.500.000

LG 65Nano86

2020

28.900.000

LG 49SM8100

2019

ناموجود

LG 55SM8100

2019

ناموجود

LG 65SM8100

2019

ناموجود

LG 49Nano80

2020

15.200.000

LG 55Nano80

2020

18.850.000

LG 65Nano80

2020

26.550.000

LG 50NANO80

2021

به‌زودی

LG 55NANO80

2021

19.400.000

LG 65NANO80

2021

27.000.000

LG 55NANO86

2021

به‌زودی

LG 55NANO86

2021

30.450.000

    

    

سخن آخر 

تلویزیون به دلیل استفاده زیاد و سلیقه‌های متفاوت اعضای خانواده، باید بیشترین امکانات را در خود جای دهد. تلویزیونی با رنگ‌های کاملاً طبیعی و سرعت تصویر بالا قطعاً بیشترین تأثیر را در جلب رضایت کاربر خواهد داشت. تلویزیون‌های نانوسل ال جی به اوج کیفیت خود رسیده‌اند و با هزینه کمتر نسبت به رقیبان بیشترین کارایی مثبت را ارائه خواهند داد. تلویزیون LG NanoCell TV با ایجاد رنگ‌های زنده و پویا و همچنین زاویه دید مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محسوب می‌شود و تمام امکانات را در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد داد. همچنین به دلیل سرعت رفرش تصویر بالا و تصاویر بدون لرزش بهترین گزینه برای خرید گیمور ها خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آف خرید در ارتباط باشید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام