راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح موجودر در بازار

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 18235

ماشین اصلاح

«ماشین اصلاح» یک ابزار تخصصی برای کوتاه کردن موهای سر و صورت است. ماشین‌های اصلاح از یک جفت تیغه شانه مانند برای کوتاه کردن موها بهره می‌گیرد. به صورتی که دو تیغه به طرف یک دیگر می‌لغزند و موها رو کوتاه می‌کنند. این فرآیند به صورتی است، که موها در بین دندانه‌های یکی از تیغه‌ها قرار می‌گیرد و تیغه دیگری روی آن می‌لغزد. و موها کوتاه می‌شوند و این پروسه ادامه دارد، تا به نتیجه مورد نیاز برسیم.

    

ماشین اصلاح

     

تاریخچه ماشین اصلاح 

ماشین اصلاح برای اولین بار توسط نیکولا بیزومیچ صربستانی در اواخر قرن 19 اختراع شد. اوایل ماشین اصلاح‌ها به صورت دستی بود، که با پیشرفت علم و تکنولوژی می‌توان به صورت برقی استفاده کرد. البته الان هم در ارتش روسیه از این ماشین اصلاح‌های دستی استفاده می‌شود. ماشین اصلاح‌های برقی همانند ماشین اصلاح‌های دستی عمل می‌کند، اما با این تفاوت که ماشین اصلاح برقی دارای یک موتور الکتریکی است. که باعث می‌شود، ماشین اصلاح روشن شده و شروع به کار کند.

     

ماشین اصلاح دستی

     

تاریخچه ماشین اصلاح برقی

لئوجی وال اولین ماشین اصلاح برقی را اختراع کرد. وی ابتدا ماساژورهای دستی را برای عموی خود طراحی می‌کرد. در آن زمان که وال ماساژورها را به آرایشگران می فروخت، متوجه کم و کاستی در کار آنها شد. آقای وال در سال 1921 اولین ماشین اصلاح برقی را اختراع و به ثبت رساند. 63 سال پس از مرگ لئوجی وال کمپانی وال تأسیس شد. در حال حاضر بزرگترین کمپانی جهان از لحاظ فروش محصولات شخصی برقی در سراسر جهان است. با پیشرفت علم و تکنولوژی به مرور ماشین اصلاح‌ها که به صورت سیم دار بودن، توانستند به صورت شارژی و بی سیم ساخته و از آن استفاده کرد. ماشین اصلاح‌های شارژی توانستند در بازار جهانی جایگاه بسیاری خوبی را گرفته و فروش بیشتری نسبت به ماشین اصلاح‌های سیم دار دارند. در حال حاضر ماشین اصلاح‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند، حجم زن که برای اصلاح موهای سر بیشتر استفاده می‌شود. خط زن که تیغه‌های آن به شکل T بوده که برای خط زنی و سایه زنی و همچنین اصلاح بدن بسیار مناسب است.

       

ماشین اصلاح برقی و شارژی

     instagram

تفاوت ماشین اصلاح با ریش تراش سه تیغ 

«ریش تراش» به صورت سه تیغ بوده، که فقط مخصوص صورت است، و باید سایز موهای صورت بسیار کم باشد که بتوان از ریش تراش استفاده کرد. ریش تراش کلاً موهای صورت را از بین برده و مثل تیغ عمل می‌کند، اما ماشین اصلاح و خط زن هم برای اصلاح سر و هم صورت قابل استفاده هستند، و تیغه‌های آنها به صورتی هست، که نمی‌توان موهای صورت و سر را کاملاً صفر کرد، در حد چند میلی متر باقی می‌ماند.

      

ریش تراش سه تیغ

     

ماشین اصلاح‌های امروزی دیجیتالی بوده و حتی قفل کودک هم داشته که از ویژگی‌های جدید ماشین اصلاح می‌باشد. از جدیدترین ویژگی‌های که به ماشین‌های اصلاح سر و صورت اضافه شده نیز ضد آب بودن آنها است. که از تکنولوژِی IPX7,IPX6, IPX5 بهره می‌برند. که هر چه عدد IPx بالاتر باشد. میزان ضد آب بودن آن محصول بیشتر است.

   

برای خرید ماشین اصلاح‌های باید به چه نکاتی توجه کنیم.

    

جنس تیغه‌ها، نوع موتور، قابلیت ضد آب بودن، دیجیتالی، جنس باتری، جنس بدنه و... می‌توان توجه کرد.

instagram

برترین ماشین اصلاح‌های موجود در بانه

    

1-  ماشین اصلاح پروموزر مدل MZ-9822

جنس تیغه‌های این محصول تیتانیوم بوده، که حساسیت روی پوست ایجاد نکرده و دارای باتری قابل شارژ است. پروموزر 9822 دارای دکمه توربو بوده که قدرت ماشین اصلاح را بیشتر کرده و می‌توان بسیار بهتر موهای سر و صورت را اصلاح کرد. و همینطور دکمه تنظیم درجه داشته که از 0.8 تا 2 میلی متر را کوتاه می‌کند. از ویژگی‌های خوب این مدل نیز استند شارژ آن بوده، که می‌توان دستگاه را روی پایه شارژ گذاشته و آن را شارژ کرد.

     

پرو موزر 9822

       

2- ماشین اصلاح پروموزر مدل mz-9818

این مدل از دیگر محصولات پروموزر می‌باشد، که بسیاری از آرایشگران و افراد عادی این مدلی را می‌شناسند، و فروش بسیار بالایی دارد. جنس تیغه‌های این محصول از تیتانیوم بوده، که حساسیت ایجاد نمی‌کند. بسیار دقیق عمل می‌کند. ماشین اصلاح سر و صورت pro mozer 9818 دارای دکمه توربو بوده، که سه سرعته می‌باشد، که می‌توان روی 50، 58 و 60 آن را تنظیم کرد. این دستگاه به صورت برق مستقیم و بی سیم عمل می‌کند.

    

promozer mz-9818

      

3- خط زن حرفه‌ای کیمی مدل KM-1949

خط زن کیمی از جدیدترین محصولات شرکت کیمی بوده، که در بین مردم بسیار محبوب می‌باشد. که مناسب برای خط زنی و سایه زنی است. جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ بوده، که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول نیز باتری 1400 میلی آمپر بوده، که می‌توان به مدت بیشتری از ماشین اصلاح استفاده کرد.

     

kemei km-1949

      

4-ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-677

ماشین اصلاح DINGLING یکی از محصولات شرکت دینگ لینگ بوده، که برای اصلاح سر و صورت می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این محصول نیز بهره مند از ویژگی IPX7 می‌باشد، که کاملاً ضد آب است. از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد، که موهای سر و صورت را با مرز بندی مشخص کوتاه می‌کند.

    

ماشین اصلاح دینگ لینگ

     

5- ماشین اصلاح سر و صورت روزیا مدل hq-2208

ماشین اصلاح روزیا مدل 2208 از محصولات شرکت روزیا می‌باشد، جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ بوده، که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. از ویژگی حجم زن روزیا می‌توان به سفحه نمایش آن که میزان شارژ باقی مانده را نشان می‌دهد. و همینطور دارای اهرم تنظیم درجه می‌باشد، که از 0.8 تا 2 میلی متر را کوتاه می‌کند.

      

rozia hq-2208

      

6- خط زن حرفه‌ای دی اس پی مدل 90286

خط زن دی اس پی یکی از حرفه‌ای ترین محصولات موجود در بازار بوده، که مخصوص خط زنی و سایه زنی می‌باشد. خط زن دی اس پی 4 سرعته بوده، که می‌توان روی 50، 60، 65، 70 تنظیم کرده و موهای سر و صورت را اصلاح کرد. اماشین اصلاح DS9 90286 به صورت شارژی (بی سیم) عمل کرده که در مدت زمان 150 دقیقه شارژ شده و پس از آن می‌توان به مدت 240 دقیقه از خط زن استفاده کرد.

      

دی اس پی 90286

      

7- ماشین اصلاح چند کاره کیمی مدل km-580A

ماشین اصلاح کیمی از محصولات شرکت کیمی بوده، که چند کاری می‌باشد. با خرید ماشین اصلاح چند کاره می‌توان در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و به جای یک ماشین اصلاح چند ماشین اصلاح را با هم داشته باشیم. ماشین خط زن کیمی شامل موزن گوش و بینی، سری شیور، تریمر و حجم زن می‌باشد. این محصول از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد.

     

ماشین اصلاح چند کاره کیمی

      

8- خط زن روزیا مدل hq238

خط زن روزیا از محصولات شرکت rozia بوده، که برای اصلاح صورت خط زنی و سایه زنی می‌باشد. برای کسانی که قدرت خرید بالایی ندارند، این محصول یکی از بهترین گزینه‌های می‌تواند باشد. جنس تیغه‌های خط زن روزیا 238 به شکل T می‌باشد. که هنگام کار برای اصلاح بهتر عمل می‌کند.

     

خط زن روزیا

     

9- حجم زن دی اس پی مدل E-90014SC

حجم زن دی اس پی از محصولات شرکت دی اس پی می‌باشد، که با برق مستقیم قابل استفاده می‌باشد. جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ می‌باشد. که در برابر هوا و رطوبت ماندگاری بالایی دارد. این محصول همانند موزر های آلمانی بوده که هفت دنده می‌باشد. که حین کار بسیار خوب کار می‌کند. این محصول از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد، برای اصلاح موهای بلندتر 4 عدد شانه به همراه ماشین اصلاح ارائه شده است.

      

ماشین اصلاح دی اس پی

       

10- خط زن وی جی آر مدل V-090

خط زن وی جی آر از جدیدترین محصولات شرکت وی جی آر می‌باشد. که دارای باتری قابل شارژ بوده، که در مدت زمان 240 دقیقه شارژ شده و پس از آن می‌توان به مدت 120 دقیقه از این محصول استفاده کرد. ماشین خط زنی VGR از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد، که موهای سر و صورت را با مرز بندی مشخص کوتاه می‌کند. از ویژگی‌های خط زن VGR باتری 600 میلی آمپر آن بوده، که مدت زمان زیادی می‌توان از آن استفاده کرد.

    

ماشین اصلاح وی جی آر 090

      

11- ماشین اصلاح کیمی مدل 700B

ماشین اصلاح کیمی یکی از جدیدترین مدل‌های ماشین اصلاح در بازار بوده، که بسیار کوچک و خوش دست می‌باشد. جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ بوده، که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. خط زن کیمی 700 مناسب برای سایه زنی، خط زنی، اصلاح صورت و اصلاح بدن می‌باشد. این مدل به صورت شارژی عمل کرده که در مدت زمان 150 دقیقه شارژ شده و پس از آن می‌توان به مدت 180 دقیقه از خط زن کیمی استفاده کرد.

     

kemei km-700b

     

برای نگهداری ماشین اصلاح باید چه کاری انجام بدیم.

 

کافی ست پس از هر بار استفاده از ماشین اصلاح به صورت مرتب آن را روغن کاری کرده، این روغن کاری تیغه‌های ماشین اصلاح را روان کرده و پاک می‌کند. از زنگ زدن تیغه‌ها جلوگیری می‌کند.

      

روغن کاری ماشین اصلاح

     instagram

سخن آخر

دوستان عزیز با توجه به توضیحات بالا در مورد حجم زن و خط زن هر یک از وسایل ویژگی خود را داشته و بستگی به نوع استفاده و هزینه شما دارد.
برای خط زنی مدل KEMEI KM-1949 و DSP 90286 از بهترین مدل‌های موجود در بازار می‌باشد. برای حجم زنی مدل‌های پروموزر MZ-9822 و ROZIA hq-2208 می‌توان گفت از بهترین مدل‌ها موجود در بازار می‌باشند.
آف خرید تمامی محصولات فوق را با ضمانت اصالت و تضمین مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.

instagram

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید. 

شماره تماس : 

تلگرام | واتس آپ: 09187777179

تلگرام | واتس آپ: 09362232434

روبیکا: 09187777179

کانال ما در اینستاگرام: 

ورود به کانال اینستاگرام

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام