موبایل ارزان

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 2849

گوشی موبایل ارزان قیمت

    

تلفن همراه و یا موبایل، به وسیله‌ای جدایی ناپذیر از زندگی دیجیتال امروز تبدیل شده است. استفاده از موبایل به‌عنوان تلفن برای مکالمات روزمره، دوربین برای ثبت خاطرات، ماشین حساب و ... بسیار لازم و ضروری است. اما مهم‌ترین عامل برای پیشرفت فروش موبایل، قابلیت اتصال به دنیای اینترنت با بیشترین سرعت در کمترین زمان است. با توجه به قیمت دلار قیمت گوشی نیز بسیار تغییر کرده است و متأسفانه سیر سعودی دارد. هر روزه تماس‌های زیادی با ما در رابطه با آیا قیمت گوشی ارزان می‌شود؟ قیمت گوشی کی ارزان می‌شود؟ آیا گوشی ارزان می‌شود؟ ارزان‌ترین گوشی بازار چیه؟ و ... برقرار می‌شود که انتخاب و خرید را برای مصرف‌کننده بسیار سخت کرده است. در بیشتر موارد مصرف‌کننده مجبور است به گوشی موبایل ارزان قیمت و میان رده اکتفا کند و در این میان بهترین گزینه را انتخاب نماید. برندهای متنوعی در تولید گوشی موبایل قیمت مناسب فعالیت دارند. از جمله معروف‌ترین این برندها، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند. فروشگاه اینترنتی آف خرید با سابقه طولانی مدت، صداقت کامل و استفاده از کارشناسان مجرب شما را در انتخاب برترین گوشی ارزان قیمت راهنمایی خواهد کرد.

     

تاریخچه گوشی موبایل

   

تاریخچه تلفن همراه

   

زندگی حال حاضر ما با اینترنت گره خورده و هیچ کاری بدون اینترنت حل شدنی نیست. برای شناخت بهتر موبایل لازم است در ابتدا تاریخچه‌ای از موبایل را بررسی کنیم. در سال 1973 اولین گوشی همراه با وزن حدود 2 کیلوگرم روانه بازار شد که تنها امکان برقراری ارتباط را داشت. این گوشی موبایل تنها امکان برقراری ارتباط را فراهم می‌کرد و ویژگی دیگری نداشتد. در آن زمان هیچ کسی فکر نمی‌کرد که زمانی تمامی پرداخت‌ها نیز از طریق این گوشی هوشمند انجام می‌شود. بعد از مدتی این صنعت پیشرفت چشمگیری داشت و ظاهر دستگاه ظرافت خاصی پیدا کرد و امکانات دیگری را در خود دید. تا اینکه برای اولین بار گوشی‌های همراه از سیستم عامل اندروید استفاده کردند. سیستم عامل Android به‌طور کامل این صنعت را دگرگون کرد. گوشی‌های ارزان قیمت نیز از این قافله عقب نمانده‌اند و کیفیتی مناسب را به نمایش می‌گذارند. گوشی‌های ارزان بیشترین سهم از بازار را به خود اختصاص داده است. در ادامه بررسی چند مورد از گوشی‌های قیمت مناسب پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

     

گوشی ارزان قیمت سامسونگ

گوشی ارزان قیمت سامسونگ Samsung

     

سامسونگ برترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان است. این کمپانی با استفاده از کارایی بی‌نظیر و قیمت ایده آل توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. سامسونگ به منظور افزایش کارایی تلفن همراه‌های خود از جدیدترین تراشه‌ها و برترین نمایشگرها بهره می‌گیرد. تراشه‌های به‌روز سبب شده، کارایی و سرعت گوشی‌های موبایل به نهایت خود برسد و کاربر با این محصولات احساس لرزش و یا هنگ را نداشته باشد. سامسونگ با عرضه مدل‌های قیمت مناسب بیشترین میزان فروش در میان رده‌ها را به خود اختصاص داده است. موبایل سری A سامسونگ جزو برترین گزینه‌های خرید هستند که از سایر رقبا فروش بهتری را داشته‌اند.

     

موبایل سامسونگ A3 Core ارزان‌ترین گوشی سامسونگ

   

موبایل ارزان قیمت سامسونگ Samsung A3 Core

     

سامسونگ در تولید گوشی موبایل قیمت مناسب تبحر خاصی دارد و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است. ارزان‌ترین گوشی موجود در بازار در زمان انتشار این مقاله، گوشی سامسونگ A3 Core است. گوشی آ 3 کور جزو گوشی‌هایی است که با توجه به قیمت مناسب خود، کیفیتی فراتر از انتظار را به نمایش می‌گذارد.

موبایل A3 Core سامسونگ از نمایشگر 5.3 اینچ از نوع PLS TFT بهره‌مند شده است. این نمایشگر بزرگ امکان چندین لمس همزمان را فراهم آورده و با توجه به رزولوشن 1480*720 می‌تواند تصاویری شفاف و درخشان را به نمایش بگذارد. نسبت تصویر 18.5:9 و تراکم پیکسلی 311 پیکسل در هر اینچ، نوید تصاویری کامل و سریع را به مصرف‌کننده خواهد داد.

گوشی Samsung A3 Core از سیستم عامل اندروید نسخه 10 بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید در نسخه 10 بسیار ساده‌تر و راحت‌تر از قبل شده و بیشترین دسترسی را به کاربران خواهد بخشید. تراشه مدیا تک MT6739 پردازنده‌ای است که سامسونگ در این گوشی به کار برده است. این تراشه از نوع 8 هسته‌ای است و عملکردی روان و بدون لرزش را فراهم کرده است. سامسونگ از حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت و همچنین حافظه رام 1 و 2 گیگابایت بهره گرفته است. این میزان زیاد ایده آل نیست و از طریق کارت حافظه جانبی قابل ارتقا است. باتری لیتیومی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت نمونه‌ای است، که سامسونگ در ساخت گوشی A3 Core مورد استفاده قرار داده است.

     

موبایل ارزان قیمت سامسونگ Samsung A3 Core

    

سامسونگ از دوربین اصلی 8 مگا پیکسل برای گوشی موبایل A3 Core کمک گرفته است. دوربین 8 مگا پیکسل امکان فیلم‌برداری با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را خواهد داشت که با توجه به قیمت این گوشی، کیفیتی فراتر از انتظار است. دوربین سلفی نیز از سنسور 5 مگا پیکسل با بهترین کیفیت طراحی شده و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

      

سامسونگ A01 گوشی با کیفیت و ارزان

   

موبایل سامسونگ A01

    

کمپانی کره‌ای سامسونگ برای بیش از 7 سال پیشرو در تولید موبایل است. این سابقه سبب شده، سامسونگ نیازهای مصرف کننده را به طور کامل بشناسد و باب میل و رفتار مصرف‌کننده محصولات خود را به تولید برساند. ارزان‌ترین گوشی موبایل سامسونگ مدل SM-A015 از نمایشگر بزرگ و بسیار باکیفیت بهره گرفته است. این گوشی ارزان قیمت از نمایشگر 5.7 اینچ بهره گرفته است. سایز این نمایشگر کاملاً متناسب است و در دست گرفتن گوشی بسیار راحت انجام می‌پذیرد. نسبت تصویر نمایشگر کوشی موبایل A01 سامسونگ، 19:9 است که سبب شده کاربر با تصاویری کامل و با جزییات بسیار مواجه باشد. این نمایشگر از نوع PLS IPS بوده و توانسته رزولوشن 1520*720 پیکسل را به نمایش بگذارد. این میزان رزولوشن سبب شده نسبت تعداد پیکسل‌ها در هر اینچ به 294 پیکسل برسد.

سامسونگ در تلفن همراه SM-A015 از پردازنده به‌روز اسنپدراگون 439 کمک گرفته است. این پردازنده 8 هسته‌ای با بیشترین کارایی، توانسته سرعت بسیار مناسبی را به ارمغان بیاورد. این تراشه مصرف باتری را به حداقل رسانده و بیشترین بازدهی مثبت را فراهم آورده است. همچنین سامسونگ از پردازنده گرافیکی Adreno 505 کمک گرفته است و امکان تولید تصاویری درخشان و بسیار باکیفیت را فراهم خواهد ساخت.

     

موبایل سامسونگ A01

     

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung A01 از حافظه داخلی 16 گیگابایت استفاده کرده است. حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت فضای قابل قبولی را برای ذخیره اطلاعات خواهد داشت. همچنین سامسونگ به منظور افزایش کارایی از حافظه جانبی نیز بهره گرفته است. حافظه رام این محصول برابر 2 گیگابایت است و برای کارهای روزمره بسیار مناسب است. باتری این محصول 3000 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند برای مدت بسیار طولانی کاربر را بی‌نیاز نماید.

گوشی مقرون به‌صرفه سامسونگ A01 از دوربین اصلی 13 مگا پیکسل بهره گرفته است. دوربین 13 مگا پیکسل امکان تهیه فیلم با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه خواهد داشت. دوربین سلفی ارزان‌ترین گوشی موبایل سامسونگ، 5 مگا پیکسل است و امکان تهیه سلفی‌های جذاب به منظور اشتراک‌گذاری در دنیای مجازی را خواهد داشت.

     

گوشی موبایل سامسونگ مدل A10S

سامسونگ در اوایل سال 2019 گوشی موبایل Samsung A10 را روانه بازار کرد. فروش این گوشی بسیار بالا و فراتر از انتظار سامسونگ بود و این کمپانی را وادار به آپدیت کرد. بعد از چند ماه گوشی به‌روز شده و ارزان‌قیمت A10S پا به بازار گذاشت. گوشی موبایل A10s تفاوت‌های فراوانی با نسخه قبلی داشت که سبب شد، در کمترین زمان جایگاه خوبی را در بازار به دست بیاورد.

    

samsung A10S

    

گوشی موبایل سامسونگ مدل SM-A107 به لطف استفاده از نمایشگر PLS IPS عملکرد بسیار مناسبی را خواهد داشت. این نمایشگر با سایز 6.2 اینچ و رزولوشن 1520*720 پیکسل توانسته تصاویری باکیفیت و بسیار ایده آل را تولید نماید. این نمایشگر با نسب تصویر 19:9 توانایی تصاویری با جزییات بالا و کامل را تولید نماید. تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی موبایل Samsung A10S برابر 271 پیکسل در هر اینچ است و می‌تواند تصاویری سریع و بدون لرزش را به نمایش بگذارد.

سامسونگ برای افزایش کیفیت و کارایی همیشه از برترین پردازنده‌ها کمک گرفته است. پردازنده مدیا تک مدل Helio P22 تراشه‌ای است که در گوشی سامسونگ A10s مورد استفاده قرار گرفته است. این تراشه سرعت و عملکرد بسیار مناسبی را داشته و توانسته کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت برساند. این تراشه از پردازنده 8 هسته‌ای با کارایی بسیار مناسب بهره گرفته است و توانسته سرعت بی سابقه‌ای را ایجاد نماید. سامسونگ از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 کمک گرفته است. این پردازنده گرافیکی تصاویری درخشان و بدون لرزش را به همراه خواهد داشت.

سامسونگ از حافظه داخلی 32 گیگابایت در گوشی موبایل سامسونگ A10S کمک گرفته است. حافظه داخلی 32 گیگابایت می‌تواند نیازهای مصرف‌کننده را به طور کامل حل نماید و فضایی ایده آل برای ذخیره کردن داده‌های شما داشته باشد. همچنین کاربر توان امکان افزایش حجم از طریق کارت حافظه جانبی را خواهد داشت. میزان حافظه رام اجرایی این محصول نیز برابر 3 گیگابایت بوده و توان اجرای برنامه‌های متفاوت را خواهد داشت. سامسونگ برای تأمین انرژی این گوشی از باتری لیتیومی 4000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری برای مدت طولانی کاربر را از شارژ دهی مجدد بی‌نیاز خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های برتر سامسونگ A10s استفاده از حسگر اثر انگشت است که بیشترین ایمنی را برای کاربر به وجود آورده است.

    

samsung A10S

     

گوشی قیمت مناسب سامسونگ Samsung A10s 32G از دو دوربین به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. دو دوربین اصلی امکان فیلم‌برداری و تهیه عکس به بهترین شیوه ممکن را فراهم خواهند ساخت. موبایل آ 10 اس از حس‌گر اصلی 13 مگا پیکسل برای تهیه تصاویر بی‌نظیر و سنسور 2 مگاپیکسل برای تهیه تصاویر عمیق بهره‌مند شده است. این دوربین امکان تهیه تصاویر با قابلیت HDR و panorama را خواهد داشت و ویدئو را با کیفیت 1080 پیکسل و 30 فریم بر ثانیه ضبط خواهد کرد. دوربین سلفی ارزانترین گوشی سامسونگ در بانه یعنی مدل Samsung A10s برابر 8 مگا پیکسل است و سلفی گرفتن را برای شما بسیار راحت خواهد کرد.

        

گوشی موبایل سامسونگ Samsung A51

اگر در میان گوشی‌های میان رده به بالا بخواهیم مدلی را معرفی کنیم، اون مورد باید گوشی سامسونگ A51 باشد. گوشی A50 فروش بسیار مناسبی داشت و موفقیت‌های بسیاری را برای سامسونگ رقم زد. همین امر سبب شد، سامسونگ فکر به روز رسانی این محصول و عرضه نمونه جدیدتر یعنی A51 را در سر داشته باشد. و در سال 2019 نسل جدید این گوشی با کیفیت بسیار مناسب و عملکرد بی نظیر به بازار عرضه شده و توانسته فروش بسیار مناسبی را رقم بزند. ظاهر بسیار زیبا و ماندگار این گوشی حرفی برای سایر رقبا باقی نگذاشته و بیشترین فروش در میان رده‌ها را به خود اختصاص داده است.

    

موبایل A51 سامسونگ

     

گوشی موبایل قیمت مناسب سامسونگ مدل Samsung A51 با حافظه داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه شده است. حافظه داخلی 128 گیگابایت برای بیشتر افراد بسیار مناسب بوده و پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهد بود. این امر سبب رضایت بیشتر مصرف‌کننده شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این حافظه از طریق کارت جانبی نیز قابل ارتقا است و حجمی بی‌پایان را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. حافظه رام اجرایی گوشی موبایل آ 51 برابر 6 گیگابایت است که امکان نصب طیف زیادی از برنامه‌ها را به کاربر داده و کار کاربر را بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد.

سامسونگ به‌منظور افزایش رضایت کاربر از نمایشگر 6.5 اینچ در گوشی موبایل A51 بهره گرفته است.  نمایشگر 6.5 اینچ نسبت تصویر 20:9 را به وجود آورده و قطعاً می‌تواند تصاویری کامل و با جزییات بالا را به نمایش بگذارد. نمایشگر Super AMOLED سامسونگ امکان ایجاد رزولوشن 2400*1080 پیکسل را فراهم کرده است. این میزان رزولوشن توانسته تصاویری سریع و بدون لرزش را به نمایش بگذارد. تراکم پیکسلی نمایشگر نیز به 405 پیکسل در هر اینچ رسیده که امکان تصاویر درخشان و بی‌نظیر را فراهم خواهد کرد. این نمایشگر به‌وسیله محافظ Gorilla Glass 3 تقویت‌شده و در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است.

سامسونگ از نسخه 10 سیستم‌عامل اندروید در گوشی SM-A515 بهره گرفته است. گوشی تلفن همراه سامسونگ A51 128G از تراشه Exynos 9611 با 8 هسته قدرتمند بهره گرفته است. این پردازنده امکان انجام تمامی فعالیت‌ها را خواهد داشت و قطعاً هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی خواهد کرد. پردازنده گرافیکی گوشی A51 سامسونگ از نوع Mali-G72 MP3 است که امکان اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سه بعدی را میسر می‌سازد. سامسونگ از باتری 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی بهره گرفته که برای مدت بسیار زیادی کاربر را از نیاز به شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد کرد.

     

    

موبایل A51 سامسونگ

     

گوشی ارزان قیمت و میان رده سامسونگ مدل Samsung SM-A515F از چهار سنسور به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. سنسور اصلی با کیفیت 48 مگا پیکسل به وسیله سنسورهای 12 و 5 و 5 مگا پیکسل تقویت شده و قادر است تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت برساند. دوربین اصلی امکان فیلم برداری با رزولوشن 4K و 1080 پیکسل و سرعت تصویر 60 فریم بر ثانیه را خواهد داشت. این قابلیت‌ها سبب شده، کیفیت تصاویر به نهایت رزولوشن خود دست یابد و کیفیتی فراتر از انتظار را شاهد باشیم. دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور 32 مگا پیکسل بهره گرفته است. این سنسور نیز امکان تهیه فیلم با رزولوشن 4K را دارد. همچنین تهیه عکس باقابلیت HDR و Panorama در هر دو دوربین میسر است و برای اشتراک‌گذاری در دنیای مجازی بیشترین کاربرد ممکن را خواهد داشت.

      

گوشی های ارزان شیائومی

شیائومی، نامی است که تا سه سال گذشته کمتر کسب در ایران آن را می‌شناخت. اما امروزه به یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار تبدیل‌شده است. شیاومی در یک دهه گذشته از بازار انحصاری چین خارج شد و محصولات خود را به تمام جهانیان عرضه کرد. در مدت‌زمان بسیار کمی Xiaomi جایگاه بسیار خوبی پیدا کرد و فروش فراتر از انتظار را به ثبت رساند. شیائومی در تولید بیشتر لوازم دیجیتالی منزل فعالیت دارد. اما در هیچ‌کدام به‌اندازه، گوشی موبایل موفق ظاهرنشده است. شیائومی با بهره‌گیری از سیاست قیمت پایین‌ترین گوشی و فروش بیشتر آن، توانسته در جایگاه سومین برند معتبر دنیا درفروش گوشی جای بگیرد. گوشی‌های شیائومی از ظاهر بسیار زیبا و ماندگار و درعین‌حال پردازنده‌های قدرتمند بهره گرفته و همین امر تأثیر به سزایی در پیشرفت شیائومی داشته است. در ایران نیز اکنون دیدگاه به این تلویزیون بسیار تغییر کرده و شیائومی فروش مناسبی را در ایران تجربه کرده است.

     

موبایل ارزان شیائومی

     

شیائومی هر ساله چندین نوع گوشی موبایل را روانه بازار می‌کند. سری Redmi ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی را تشکیل می‌دهند. سری Note به عنوان میان رده در گوشی‌ها محسوب می‌شوند و سری Mi به عنوان پرچم‌دار شیائومی قلمداد می‌شوند. در ادامه به بررسی چند مدل از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی پرداخته‌ایم و به شما کمک خواهیم کرد تا با صرف کمترین هزینه، بیشترین کارایی و کیفیت را تجربه نمایید.

      

ارزان‌ترین گوشی شیاومی Redmi 9A

   

موبایل شیائومی ردمی 9A

      

شیائومی در سال 2020 مدل‌های متنوعی را به بازار عرضه کرد. یکی از جدیدترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های شیاومی که از هنگام ورود تا به امروز فروش مناسبی را به خود اختصاص داده، گوشی مقرون به‌صرفه ردمی 9A می‌باشد. این گوشی از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته است، اما در عین حال گوشی قیمت مناسب و با ارزش خرید بالایی است.

شیائومی در ساخت گوشی موبایل ردمی 9 آ از نمایشگر بزرگ 6.53 اینچ بهره گرفته است. این نمایشگر بزرگ به لطف استفاده از فناوری IPS LCD توانسته تصاویری باکیفیت و فراتر از انتظار را به ثبت برساند. نمایشگر گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A از نسبت تصویر 20:9 بهره گرفته که نوید تصاویری کامل و با جزییات بسیار را به نمایش می‌گذارد. میزان رزولوشن 1600*720 پیکسل، امکان ایجاد تصاویری درخشان را رقم‌زده و حتی در زیر نور خورشید نیز می‌توان تصاویری دقیق و با جزییات کامل را مشاهده نمود. این میزان رزولوشن تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ را فراهم آورده و قادر است تصاویری بدون لرزش را به ثبت برساند.

موبایل Xiaomi Redmi 9A از سیستم‌عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم‌عامل اندروید 10 نسخه‌ای است که سامسونگ در تولید این گوشی استفاده کرده است. این سیستم‌عامل به اوج راحتی و کارایی رسیده و توانسته بیشترین کاربرد را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین شیائومی از رابط کاربر MIUI 12 بهره گرفته است. این رابط کاربری نیز بسیار ساده‌تر از قبل شده و امکان ایجاد محیطی ساده و شیک را فراهم ساخته است.

موبایل شیائومی ردمی 9A

     

شیائومی به منظور افزایش کیفیت و کارایی از پردازنده نیرومند مدیا تک سری Helio G25 بهره گرفته است. این تراشه از 8 هسته قدرتمند بهره گرفته و امکان انجام فعالیت‌های متفاوت را خواهد داشت. این پردازنده‌ها کمترین مصرف انرژی را خواهند داشت و می‌توانند بیشترین راندمان مثبت را به ثبت برسانند. پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 در این موبایل به‌کاررفته و می‌تواند تصاویری سریع و بدون لرزش را به نمایش بگذارد. موبایل ارزان‌قیمت شیائومی مدل Redmi 9A از حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رام اجرایی 2 گیگ و یا 3 گیگ بهره گرفته است. حافظه داخلی 32 گیگابایت برای ذخیره حجم زیادی از اطلاعات کافی است و اگر کاربر نیاز به فضای بیشتر داشت، باید از کارت حافظه جانبی بهره بگیرد.

شیائومی در ساخت موبایل ردمی 9A از دوربین اصلی با سنسور 13 مگا پیکسل بهره گرفته است. دوربین 13 مگا پیکسل از رزولوشن 1080 پیکسل با سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه بهره گرفته است. این دوربین امکان تصویربرداری با قابلیت HDR را فراهم ساخته است. همچنین موبایل شیائومی ردمی 9 آ از دوربین سلفی 5 مگاپیکسل بهره گرفته و امکان ضبط تصاویر با قابلیت HDR را خواهد داشت. این قابلیت‌ها برای موبایل ارزان شیائومی فراتر از انتظار و محبوبیت این محصول را به نهایت خود رسانده است.

       

موبایل شیاومی Redmi 9

سری 9 شیاومی در سال 2020 به بازار عرضه شدند. سری Redmi جزو موبایل‌های ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه هستند که می‌توانند بیشترین کارایی و کیفیت را به نمایش بگذارند. موبایل شیائومی ردمی 9، جایگزین خلف برای نسل‌های قبلی خود همانند Redmi 8 شده و قطعاً در بازار موقعیت مناسبی خواهد داشت.

گوشی موبایل ردمی 9 با طراحی ناب و کارایی بی‌نظیر توانسته، فروش مناسبی را رقم بزند. بر همین اساس شیائومی از دوربین اصلی چهارگانه، حسگر اثرانگشت و سخت‌افزار قدرتمند بهره گرفته است. این قابلیت‌ها موجب افزایش فروش و محبوبیت موبایل شیائومی شده و کیفیت فوق‌العاده را به همراه خود داشته است.

    

موبایل Xiaomi Redmi 9

     

شیاومی Redmi 9 از نمایشگر بزرگ با سایز 6.53 اینچ کمک گرفته است. این نمایشگر بزرگ امکان تهیه رزولوشن 2340*1080 پیکسل را به ثبت می‌رساند. این میزان رزولوشن امکان ایجاد تصاویری درخشان و دقیق را فراهم خواهد ساخت و روشنایی بیش از 400 نیت را به ارمغان آورده است. میزان نسبت تصویر 19.5:9، علاقه شیائومی به تولید محصولاتی ناب را به رخ می‌کشد. همچنین تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ، توانسته تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند. این قابلیت امکان ایجاد تصاویری بدون لرزش و سریع را به نمایش خواهد رساند.

گوشی موبایل Xiaomi ردمی 9 از سیستم‌عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم‌عامل اندروید در نسخه 10، بیشترین راحتی را برای کاربر فراهم ساخته و کیفیتی بی‌نظیر را به ارمغان آورده است. همچنین شیائومی برای ایجاد کیفیت و کارایی بیشتر از رابط کاربری MIUI 11 کمک گرفته که توانسته کاربری محیطی ساده و شیک را تداعی نماید. گوشی ارزان شیاومی مدل Redmi 9 از پردازنده 8 هسته‌ای مدرن بهره گرفته است. این پردازنده از نوع MediaTek Helio G80 بوده که در سال 2020 تولیدشده است. پردازنده 8 هسته‌ای امکان ایجاد فرکانس 2.0 گیگاهرتز در بالاترین حالت ممکن را فراهم خواهد ساخت. موبایل شیاومی ردمی 9 به لطف استفاده از این پردازنده، سرعت بسیار بالا و عملکردی فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند و می‌تواند در انجام فعالیت‌های سنگین نیز بیشترین بازدهی را داشته باشد.

    

موبایل Xiaomi Redmi 9

      

شیاومی به منظور افزایش بازدهی موبایل ارزان قیمت REDMI 9 از تراشه گرافیکی Mali-G52 بهره گرفته است. این پردازنده امکان به اجرا گذاشتن بی نقص بازی و یا ویدیوهای با کیفیت را میسر ساخته و می‌تواند هر منتقدی را شیفته خود نماید. موبایل شیاومی ردمی 9 از حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت بهره گرفته است. این حافظه داخلی امکان ذخیره کردن حجم زیادی از اطلاعات را امکان پذیر کرده است. البته کاربران حرفه‌ای نیز می‌توانند از کارت حافظه جانبی به منظور افزایش حافظه کمک بگیرند. شیاومی از حافظه موقت 3 و 4 گیگابایت نیز بهره گرفته است که امکان نصب طیف وسیعی از برنامه‌ها را میسر می‌سازد. شیاومی از باتری 5020 میلی آمپر ساعت بهره گرفته و با امکان شارژ سریع توانسته کاربر را از شارژدهی مکرر نجات دهد.

موبایل قیمت مناسب شیاومی مدل Xiaomi Redmi 9 از 4 سنسور به عنوان دوربین اصلی بهره گرفته است. سنسور اصلی رزولوشن 13 مگا پیکسل را داشته و در ایجاد تصاویری با کیفیت بسیار مطلوب، بیشترین کارایی ممکن را خواهد داشت. این سنسور به وسیله سنسورهای 8 و 5 و 2 مگا پیکسل تقویت شده‌اند و تصاویر پرتره و بسیار با کیفیتی را به ایجاد خواهند کرد. این سنسورها امکان ایجاد تصاویر HDR و پانوراما را خواهند داشت و قطعاً می‌توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند. دوربین سلفی گوشی موبایل شیاومی ردمی نه از سنسور 8 مگاپیسکل بهره گرفته و همانند دوربین اصلی قادر است ویدیو را با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه ذخیره نماید.

      

تلفن همراه شیاومی ردمی 9C

Xiaomi در طول چند سال گذشته توانسته در بین گوشی‌های ارزان قیمت، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص دهد. در سال 2020 نیز به گوشی‌های میان رده ارزان قیمت توجه ویژه داشته و محصولاتی بسیار با کیفیت و عالی را روانه بازار کرده است. از جمله موبایل‌های ارزان قیمت Xiaomi می‌توان به ردمی 9 سی اشاره کرد.

      

شیاومی Redmi 9C

      

شیاومی در ساخت کشوی موبایل شیاومی ردمی 9C از نمایشگر بزرگ و حجیم 6.53 اینچی بهره گرفته است. این نمایشگر غول پیکر از نوع IPS LCD بوده و قادر است تصاویری درخشان و باکیفیت را به نمایش بگذارد. این نمایشگر به لطف استفاده از رزولوشن 1600*720 پیکسل توانسته تصاویری سریع و قابل قبول را به نمایش بگذارد. این نمایشگر نسبت تصویر 20:9 را فراهم کرده و تصاویری دقیق و با جزییات زیاد را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین تراکم پیکسلی 269 در هر اینچ امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت خواهد رساند.

موبایل ارزان قیمت شیاومی Redmi 9C از حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی بهره‌مند شده است. کاربر از طریق کارت حافظه جانبی امکان افزایش این حجم را خواهد داشت. حافظه موقت و یا رام اجرایی این گوشی نیز در دو حالت 3 و 4 گیگابایت بوده و امکان نصب برنامه‌های متفاوت را به کاربر خواهد بخشید. این گوشی از تراشه جدید مدیا تک Helio G35 بهره‌مند شده است. این پردازنده 8 هسته‌ای امکان انجام امورات روزمره را به صورت بی نقص فراهم خواهد کرد. پردازنده گرافیکی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9C از نوع povwerVR GE8320 می‌باشد و کارایی این گوشی را در اجرای بازی به نهایت خود خواهد رساند. این پردازنده کمترین مصرف انرژی ممکن را خواهد داشت و باتری نیرومند 5000 میلی آمپر ساعت امکان انجام کلیه فعالیت‌ها برای مدت طولانی را میسر می‌سازد.

     

شیاومی Redmi 9C

      

گوشی قیمت مناسب شیاومی از 3 سنسور به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. سنسور اصلی از کیفیت 13 مگا پیکسل بهره گرفته و توانایی تهیه تصاویر wide را برعهده خواهد گرفت. این سنسور به وسیله دو سنسور 2 مگا پیکسلی تقویت شده و می‌تواند تصاویری با قابلیت HDR را به ثبت برساند. این سنسورها همچنین امکان تهیه فیلم با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را فراهم می‌سازند. دوربین سلفی نیز به وسیله سنسور 5 مگاپیکسلی، امکان تهیه و فیلم با کیفیت دوربین اصلی را میسر خواهد ساخت.

       

موبایل شیاومی REDMI Note 9

سری نوت شیاومی به عنوان میان رده در گوشی‌های موبایل این برند شناخته می‌شود. میان رده‌ها اکثراً با قیمت‌های معقول و با کیفیت مناسب عرضه می‌شوند و کارایی مناسبی را رقم می‌زنند. شیاومی در تولید این نسل از گوشی بسیار موفق ظاهر شده و در سال 2019 با عرضه گوشی موبایل نوت 8 شیاومی، در کمتر از سه ماه فروش بیش از 3 میلیون دستگاه را رقم زد. در سال 2020 باز هم با گوشی موبایل نوت 9 توانست رکورد شکنی کند و فروش بسیار بالایی را رقم بزند. اما در ادامه می‌خواهیم دلایل موفقیت این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم تا در خرید گوشی ارزان قیمت و با کیفیت کمکی به شما عزیزان داشته باشیم.

    

موبایل جدید شیائومی مدل Xiaomi Remi Note 9

     

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شیاومی در سری نوت، استفاده از ظاهر زیبا و کارآمد است. گوشی موبایل شیاومی نوت 9 همانند نسل‌های پیشین خود از ظاهری بسیار زیبا و جذاب بهره گرفته است. این ظاهر زیبا در خرید گوشی بسیار تأثیر گذار بوده است. شیاومی از نمایشگر بزرگ با سایز 6.53 اینچ کمک گرفته است. بیش از 83 درصد از نمای جلویی را این نمایشگر به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده که می‌تواند تصاویری درخشان و شفاف را به نمایش بگذارد. این نمایشگر امکان ایجاد رزولوشن 2340*1080 پیکسل را به وجود آورده و قطعاً می‌تواند تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند. نسبت تصویر این نمایشگر غول پیکر 19.5:9 است که می‌تواند تصاویری کامل و با جزییات بسیار بالا را به نمایش خواهد گذاشت.

موبایل شیائومی ردمی نوت 9 از برترین کیفیت ممکن بهره گرفته و عملکردی بسیار مناسب را عرضه کرده است. گوشی موبایل Redmi 9 از حافظه داخلی 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت بهره گرفته است. شیاومی ردمی 9 با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت از حافظه موقت 4 گیگابایت و 6 گیگابایت بهره گرفته‌اند. این حافظه داخلی و حافظه رام اجرایی امکان ذخیره حجم زیادی از داده را به کاربر خواهد بخشید. این فناوری امکان انجام هرگونه فعالیت را بدون هیچ‌گونه مشکلی میسر خواهد ساخت. کاربر از طریق کارت حافظه جانبی امکان ذخیره اطلاعات بیشتری را خواهد داشت.

موبایل شیائومی 2020 مدل ردمی NOTE 9 از پردازنده مدیاتک بهره گرفته است. این پردازنده از نوع 8 هسته‌ای بوده و قادر است، بیشترین کارایی ممکن را فراهم نماید. این پردازنده‌ها امکان ایجاد فرکانس 2 گیگاهرتز و 1.8 گیگاهرتز را فراهم خواهد ساخت و می‌تواند کارایی بی‌نظیری را فراهم خواهد ساخت. گوشی موبایل ارزان قیمت شیاومی ردمی نوت 9 به لطف استفاده از پردازنده گرافیکی کم‌مصرف Mali-G52، تصاویری سریع برای بازی را ایجاد خواهد کرد و می‌تواند بیشترین کارایی را برای کاربر فراهم نماید. شیاومی از باتری 5020 میلی آمپر ساعت بهره گرفته که قطعاً برای مدت بسیار طولانی کاربر را از شارژ دهی مجدد بی‌نیاز خواهد کرد.

     

موبایل جدید شیائومی مدل Xiaomi Remi Note 9

موبایل شیائومی ردمی 9 از سیستم‌عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل Android در نسخه 10 به بیشترین سادگی رسیده و تمام امکانات را با کمترین لمس در اختیار کاربر قرار خواهد داد. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9 128G به لطف استفاده از حسگر اثر انگشت توانسته طرفداران بی شماری را به خود اختصاص دهد و با کمترین هزینه، بیشترین امنیت و بازدهی را به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر این گوشی استفاده از فناوری NFC است که در آینده نزدیک تمامی پرداخت‌ها از طریق آن انجام می‌شود.

Xiaomi در ساخت موبایل قیمت مناسب Redmi 9 از 4 سنسور متفاوت به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. دوربین اصلی به لطف استفاده از سنسور باکیفیت 13 مگاپیکسل و امکان ثبت تصاویر با قابلیت HDR و پانوراما، توانسته بیشترین سطح رضایت را ایجاد نماید. سنسورهای 8 مگا پیکسل، 5 مگا پیکسل و 2 مگا پیکسل به کمک این اینن سنسور آمده و امکان تصاویر پرتره و wide را فراهم می‌سازند. این دوربین اصلی امکان تهیه ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه را میسر می‌سازند. دوربین سلفی نیز از سنسور 8 مگا پیکسل با قابلیت HDR و امکان ثبت ویدیو با رزولوشن 1080 را برای کاربر گوشی موبایل Redmi 9 شیاومی میسر خواهد ساخت.

      

موبایل ارزان Xiaomi Redmi 9S

شیاومی نوت 9 اس

     

شیاومی در سال 2020 موبایل‌های ارزان قیمت و بسیار باکیفیت را به بازار عرضه کرده است. یکی از مدل‌هایی که بازار موبایل را تحت تأثیر قرار داد و با ظاهر زیبا و کارایی بی‌نظیر خود توانست سهم زیادی از بازار این گوشی را به خود اختصاص دهد، گوشی موبایل Note 9S می‌باشد. این گوشی به لطف پردازنده نیرومند و باتری پرتوان، بیشترین بازدهی مثبت را به همراه داشته است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی 9 اس از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون بهره‌مند شده است. تراشه مدرن Snapdragon 720G بیشترین بازدهی مثبت را به همراه خواهد داشت. این پردازنده جزو جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل‌هایی است که تولید شده و بیشترین راندمان مثبت را خواهد داشت. این پردازنده از هسته‌هایی از نوع Kryo با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 1.8 گیگاهرتز بهره گرفته است. این فرکانس، کارایی مناسب و بدون ایراد را فراهم ساخته است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9S از تراشه گرافیکی Adreno 618 بهره‌مند شده است و امکان اجرای بازی‌های باکیفیت و ویدئوهای سریع را میسر خواهد ساخت.

موبایل شیاومی ردمی Note 9S در سه نسخه به بازار عرضه شده است. نسخه 64 گیگابایت که با حافظه رام 4 به بازار عرضه شده و نسخه 12 گیگابایت که با حافظه رام 4 و 6 گیگابایت وارد بازار شده‌اند. این دو حافظه امکان انجام کلیه فعالیت‌ها را برای کاربر امکان‌پذیر کرده و امکان ذخیره حجم زیادی از داده و همچنین نصب طیف وسیعی از برنامه را امکان‌پذیر خواهد ساخت. موبایل میان رده شیاومی مدل NOTE 9S به لطف استفاده از پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را میسر ساخته و قادر است، بیشترین حجم به منظور ذخیره سازی اطلاعات را برای کاربر محیا سازد.

       

موبایل ارزان قیمت Xiaomi Note 9S

      

شیائومی در ساخت گوشی نوت 9 اس از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید در نسخه 10 امکان فرایندهای سریع و بدون لرزش را میسر می‌سازد و با کمترین لمس کاربر به هر آنچه می‌خواهد دست خواهد یافت. رابط کاربری MIUI شیاومی نیز برای استفاده راحت‌تر کاربر تعبیه شده و محیطی ساده و در عین حال شیک را برای مصرف کننده فراهم خواهند ساخت.

تلفن همراه شیاومی مدل Note 9S Global از 4 سنسور به عنوان دوربین اصلی بهره گرفته است. سنسور اصلی با کیفیت 48 مگاپیکسل امکان ثبت تصاویر با بیشترین کیفیت ممکن را میسر می‌سازند. این سنسور اصلی به کمک 3 سنسور با کیفیت 8 مگا پیکسل، 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل تقویت شده و امکان ثبت تصاویر wide، پرتره و جذاب را میسر خواهد ساخت. ظاهر این سنسورها در قاب پشتی بسیار جذاب جا گرفته‌اند و زیبایی منحصر به فرد و کامل را به گوشی خواهد بخشید. دوربین سلفی نیز از سنسور 16 مگاپیکسل بهره‌مند شده است. دوربین اصلی و سلفی امکان ثبت تصاویر HDR و Panorama را میسر خواهند ساخت. دوربین اصلی امکان ذخیره ویدئو با کیفیت 4K را نیز میسر می‌سازد که ارزش خرید گوشی را به نهایت خود خواهد رساند.

شیائومی در ساخت گوشی Xiaomi Redmi Note 9S از نمایشگر 6.67 اینچ بهره گرفته است. این نمایشگر بزرگ از نوع IPS LCD می‌باشد و به لطف پشتیبانی از فناوری HDR10 توانسته تصاویری درخشان و شفاف را به نمایش بگذارد. این نمایشگر امکان ایجاد رزولوشن 2400*1080 پیکسل را به وجود خواهد آورد و تصاویری سریع و بدون لرزش را به نمایش خواهد گذاشت. نسبت تصویر نمایشگر گوشی موبایل Xiaomi Note 9S برابر 20:9 می‌باشد و تراکم پیکسلی نیز به 395 پیکسل در هر اینچ رسیده و تصاویری با جزییات بسیار زیاد و با وضوح بالا را به نمایش می‌گذارد تا حتی در گیم نیز کاربر دچار مشکلی نشود.

    

موبایل جدید شیائومی مدل Xiaomi Remi Note 9

       

گوشی‌های ارزان قیمت هواوی

هواوی برای مدت زمان بسیار طولانی است که در بازار حضور دارد. Huawei برای چندین سال متوالی به عنوان سومین شرکت در سطح جهان شناخته شد و پس از سامسونگ و اپل قرار گرفت. هواوی در سال 2020 موبایل‌های باکیفیت و ارزان قیمت را روانه بازار کرد و توانست طیفی وسیعی از مشتریان را به خود اختصاص دهد. هواوی همیشه از زبان طراحی منحصر به فرد و جذاب استفاده کرده و با ظاهر زیبا و کارآمد توانسته فروش ایده آل و مناسبی را تجربه نماید. در سال 2020 هواوی مدل‌های ارزان قیمتی را به بازار عرضه کرد و راه را بر حریفان خود بسیار سخت کرد. هواوی با زیر مجموعه خود HONOR مدل‌های متنوعی را عرضه کرده‌اند و سهم زیادی از فروش را به خود اختصاص داده‌اند. آنر نیز چند سالی است با تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا، امکانات بی‌نظیر و قیمت پایین توانسته اسم و رسم بزرگی را برای خود فراهم نماید.

      

موبایل هواوی ارزان huawei

       

گوشی‌های میان رده و پایین رده هواوی همیشه در صدر فروش قرار گرفته‌اند و با توجه به سخت افزار نیرومند خود خود توانسته بیشترین کاربرد را داشته باشد. کمپانی هواوی در سال 2019 ناموفق بود و سهم زیادی از مشتریان خود را از دست داد. اما در سال 2020 این کمپانی توانست با عرضه مدل‌های متنوع و ارزان قیمت، دوباره به جایگاه خود در جهان بازگردد. در ادامه به بررسی چند مدل متنوع از موبایل‌های هواوی پرداخته‌ایم، با فروشگاه اینترنتی آف خرید همراه باشید.

     

ارزانترین موبایل هواوی Huawei Y5P

موبایل ارزان قیمت هواوی مدل Y5P در اوایل سال 2020 به بازار عرضه شد. این گوشی با مناسب‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه شده و با توجه به وضعیت بد اقتصادی امروز، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. این گوشی با ظاهر زیبا و مدرن، پردازنده قدرتمند و دوربین باکیفیت توانسته فروش مناسب و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

گوشی موبایل هواوی Y5P از نمایشگر IPS LCD با سایز 5.45 اینچ بهره گرفته است. این گوشی موبایل به لطف استفاده از این نمایشگر توانسته تصاویری سریع و درخشان را به نمایش بگذارد و هر بیننده‌ای را مجذوب خود نماید. این گوشی ارزان قیمت از رزولوشن 1440*720 پیکسل بهره گرفته و تراکم پیکسلی 295 پیکسل در هر اینچ را به ثبت می‌رساند. این قابلیت‌ها دست به دست هم داده‌اند تا کاربر تصاویری سریع، بدون لرزش و شفاف را با گوشی HUAWEI Y5P تجربه نماید.

هواوی در ساخت تلفن همراه وای 5 پی از تراشه 8 هسته‌ای بهره گرفته است. پردازنده 8 هسته‌ای امکان ایجاد فرکانس 2.0 گیگاهرتز را میسر کرده و می‌تواند عملکرد دقیق و سریع را رقم بزند. این پردازنده از نوع مدیاتک مدل Helio P22 می‌باشد و بیشترین کاربرد و کارایی را با کمترین مصرف انرژی به ارمغان آورده و می‌تواند کارایی دستگاه را به نهایت خود برساند. جهت افزایش کیفیت تصاویر و اجرای بازی‌های سنگین و باکیفیت، هواوی از پردازنده PowerVR GE8320 بهره گرفته است.

      

موبایل ارزان هواوی Huawei Y5P

      

موبایل ارزان هواوی مدل Huawei Y5P از حافظه داخلی 32 گیگابایت با رام اجرایی 2 گیگابایت بهره گرفته است. حافظه داخلی را کاربر با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌تواند افزایش دهد و به بالاترین سطح خود برساند. اما افزایش رام میسر نیست و کاربر باید به همین میزان اکتفا نماید. هر چند این میزان از حافظه موقت، برای استفاده معمولی بسیار مناسب است و می‌تواند بیشترین کارایی را به ثبت برساند.

هواوی از دوربین اصلی تکی با کیفیت 8 مگاپیکسل در گوشی Y5P بهره گرفته است. این سنسور امکان ثبت تصاویر با کیفیت HDR و Panorama را خواهد داشت و می‌تواند هر بیننده‌ای را راضی نگه دارد. این دوربین اصلی همچنین امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه را بر عهده خواهد گرفت. دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور 5 مگاپیکسل استفاده کرده و عاشقان دنیای مجازی را متحیر خواهد کرد.

     

تلفن همراه ارزان قیمت Huawei Y6P

نسل جدید گوشی‌های پایین رده هواوی امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیری را با کمترین هزینه ممکن به ثبت رسانده‌اند. یکی از برترین موبایل‌های موجود در بازار که توانسته فروش ایده آل و مناسبی را برای هواوی به همراه داشته باشد، Y6P است. این گوشی از دوربین سه گانه و پردازنده پرتوان بهره گرفته و قادر است کارایی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش بگذارد.

     

تلفن هوشمند هواوی Y6P

       

هواوی در موبایل Huawei Y6P از نمایشگر غول پیکر 6.3 اینچ بهره گرفته است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و قادر است، تصاویری درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. این نمایشگر رزولوشن 1600*720 پیکسل را به وجود آورده و حتی در زیر نور خورشید نیز بهترین بازدهی را خواهد داشت. نسبت تصویر 20:9 سبب شده، تصاویری با جزییات بسیار بالا و با جزییات بالا را به کاربر تحویل خواهد داد. تراکم پیکسلی 278 پیکسل در هر اینچ، امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت خواهد رساند.

هواوی در ساخت گوشی تلفن همراه HUAWEI Y6P از پردازنده Mediatek Helio P22 بهره برده است. این پردازنده 8 هسته‌ای فرکانس 2.0 گیگاهرتز را به ثبت رسانده و قادر است. فعالیتی روان و بدون لرزش را انجام دهد. موبایل ارزان هواوی مدل وای 6 پی از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 کمک گرفته و در اجرای بازی‌های سنگین و باکیفیت بازدهی بی‌نظیری خواهد داشت. هواوی از حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت استفاده کرده است. این میزان از حجم برای استفاده معمولی و روزانه بسیار مناسب است و کاربر را کاملاً راضی خواهد کرد. برای افزایش حجم نیز کاربر قادر است از کارت حافظه جانبی بهره بگیرد. حافظه رم موقت تلفن همراه هواوی Y6P نیز در دو حالت 3 و 4 گیگابایت به بازار عرضه‌شده است که امکان نصب تعداد زیادی برنامه را به کاربر خواهد بخشید. هواوی به‌منظور تأمین انرژی لازم از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری بهره گرفته که با توجه به پردازنده کم‌مصرف برای مدت طولانی، کاربر را برای مدت طولانی بی‌نیاز خواهد کرد.

       

Huawei Y6P

      

قیمت موبایل هواوی در بانه مدل HUAWEI Mobile Y6P 64GB بسیار مناسب است و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. هواوی از سه سنسور برای گوشی موبایل ارزان قیمت Y6P به عنوان دوربین اصلی استفاده کرده است. این سه سنسور با رزولوشن 13 مگا پیکسل، 5 مگا پیکسل و 2 مگا پیکسل مورد استفاده قرار گرفته‌اند و امکان ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را به ثبت خواهد رساند. همچنین دوربین سلفی از سنسور تک با رزولوشن 8 مگاپیکسل طراحی شده است. هر دو دوربین اصلی و دوربین سلفی امکان ذخیره ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت رفرش تصویر 30 فریم بر ثانیه را خواهند داشت.

       

موبایل قیمت مناسب HONOR 8A

آنر از چند سال پیش به‌عنوان یک برند مجزا از هواوی فعالیت خود را شروع کرده است. آنر نیز در سال 2020 مدل‌های ارزان‌قیمت و مدرن را روانه بازار کرده است. از جمله پرفروش‌ترین موبایل‌های آنر در سال جدید گوشی موبایل Honor 8A هست. این گوشی با قیمت بسیار مناسب خود توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد.

     

موبایل آنر Honor 8A

       

آنر در ساخت موبایل 8A از پردازنده 8 هسته‌ای کمک گرفته است. پردازنده 8 هسته‌ای امکان انجام فعالیت‌های روزمره به شیوه کاملاً بی‌نقص را فراهم ساخته و سطح رضایت بالایی را با توجه به قیمت خود کسب خواهد کرد. پردازنده 8 هسته‌ای از نوع Mediatek Helio P35 با مصرف کمترین انرژی بیشترین سطح از بازدهی را به ثبت خواهد رساند. این پردازنده در بیشترین حالت قادر است فرکانس 2.3 گیگاهرتز را به وجود بیاورد که با توجه به قیمت ارزان موبایل Honor 8A می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. هانر از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره گرفته که قادر است بازی‌های سنگین و باکیفیت را به مرحله اجرا بگذارد. یکی دیگر از نقاط قوت گوشی هوشمند هونور 8A استفاده از باتری 3020 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از NFC می‌باشد.

هانر در ساخت موبایل قیمت مناسب 8 آ از حافظه داخلی 64 گیگابایت و 32 گیگابایت بهره برده است. کاربر گوشی موبایل آنر از طبق این میزان از حجم، امکان ذخیره سازی داده‌های بسیاری را خواهد و می‌تواند از کارت حافظه جانبی نیز بهره بگیرد. حافظه موقت این گوشی نیز برابر 3 و 2 گیگابایت است و امکان نصب برنامه‌های ضروری را میسر خواهد ساخت.

       

موبایل آنر Honor 8A

        

موبایل پایین رده Honor 8A از دوربین اصلی 13 مگا پیکسل بهره گرفته است. این کیفیت برای گوشی ارزان قیمت بسیار حائز اهمیت است و یکی از نقاط قوت این مدل با سایر رقبا به شمار می‌رود. دوربین اصلی 13 مگا پیکسل امکان ثبت عکس با کیفیت HDR و Panorama را داشته و قطعاً می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نماید. دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور 8 مگاپیکسل بهره‌مند شده است و هر دو دوربین جلو و عقب امکان فیلم‌برداری با رزولوشن FullHD را خواهند داشت.

       

گوشی ارزان قیمت هواوی آنر 9A

یکی دیگر از برترین و پرفروش‌ترین موبایل‌های موجود در بازار (با توجه به قیمت آن)، گوشی Huawei Honor 9A با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته بیشترین بازدهی مثبت را فراهم نماید و تمامی کاربران راضی نماید. آنر در سال 2020 با استفاده از جدیدترین تراشه و قابلیت‌های فوق‌العاده توانسته فروش بسیار بالایی را به ارمغان بیاورد.

      

Huawei Honor 9A

          

گوشی موبایل آنر 9 آ از نمایشگر بزرگ 6.3 اینچ بهره گرفته است. نمایشگر این موبایل ارزان از نوع IPS LCD می‌باشد. این نمایشگر رزولوشن 1600*720 پیکسل را فراهم آورده و قطعاً تصاویری درخشان و سریع را به همراه خواهد داشت. این نمایشگر از تراکم پیکسلی 278 پیکسل در هر اینچ بهره گرفته است که قادر است، تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند.

آنر در ساخت گوشی HONOR 9A از پردازنده 8 هسته‌ای بهره گرفته است. پردازنده 8 هسته‌ای از نوع مدیاتک Helio P22 بوده و امکان ایجاد فرکانس 2 گیگاهرتز را در بالاترین حالت ممکن خواهد داشت. موبایل آنر با استفاده از این پردازنده قادر است عملکردی به مراتب بالا را به نمایش بگذارد و برای انجام امورات روزانه بیشترین بازدهی مثبت را داشته باشد. همچنین گوشی موبایل آنر 9A از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره برده است و امکان اجرای بازی‌های سریع و باکیفیت را میسر خواهد ساخت. موبایل آنر به‌منظور ایجاد کیفیت بیشتر از باتری پر توان 5000 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمری بهره گرفته و برای مدت طولانی کاربر را بی‌نیاز خواهد کرد.

      

موبایل آنر مدل Honor 9A

      

موبایل ارزان قیمت آنر مدل Honor Phone 9A از حافظه داخلی 64 گیگابایت استفاده کرده است. این حافظه امکان ذخیره حجم زیادی از داده را امکان پذیر خواهد کرد و قطعاً می‌تواند کارایی فوق‌العاده‌ای را به نمایش خواهد گذاشت. امکان افزایش این حجم از طریق کارت حافظه جانبی نیز میسر است. آنر همچنین از حافظه رام اجرایی 3 گیگابایت بهره گرفته است. این حجم از حافظه موقت امکان نصب و اجرای طیف وسیعی از برنامه‌ها را میسر می‌سازد.

موبایل ارزان آنر 9A از سه حس‌گر به عنوان دوربین اصلی بهره گرفته است. سنسور اصلی 13 مگاپیکسل توسط دو سنسور 5 مگا پیکسل و 2 مگاپیکسل تقویت شده و امکان ایجاد تصاویر پرتره و باکیفیت را فراهم خواهد ساخت. دوربین اصلی امکان ایجاد تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را فراهم ساخته است. دوربین سلفی نیز از حس‌گر 8 مگا پیکسل بهره گرفته است و امکان ثبت تصاویر HDR را خواهد داشت. هر دو دوربین اصلی و دوربین سلفی، امکان ذخیره ویدئو با توان تفکیک 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارند و عاشقان دنیای مجازی را کاملاً راضی خواهد کرد.

       

قیمت گوشی موبایل در بانه

    

     

قیمت مدل گوشی موبایل قیمت مدل گوشی موبایل
2.030.000 Samsung A01 Core 16G 4.200.000 Xiaomi Note 9 64G
3.480.000 Samsung A11 32G 4.900.000 Xiaomi Note 9 128G
4.320.000 Samsung A12 64G 5.250.000 Xiaomi Note 9S 64G
7.760.000 Samsung A51 128G Xiaomi Note 9S 128G
3.150.000 Xiaomi Redmi 9A 32G 4.980.000 Poco M3 Pro 64G
Xiaomi Redmi 9 32G 3.650.000 Huawei Y6P 64G
Xiaomi Redmi 9 64G 3.440.000 Honor 8A 32G
Xiaomi Redmi 9C 32G 3.700.000 Honor 8A 64G
Xiaomi Redmi 9C 64G 3.120.000 Honor Y6S 64G

      

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر گوشی های موبایل، با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آف خرید در ارتباط باشید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام