تلویزیون QNED MiniLED ال جی 86QNED90

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 3121

جدیدترین تلویزیون ال جی LG QNED MiniLED TV 86QNE90

      

ال جی در سال 2021 نیز همانند سال‌های قبلی از برترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های در نمایشگاه CES پرده برداشت. جشنواره CES بزرگ‌ترین گردهمایی غول‌های الکترونیک در جهان است. ال جی هر ساله در این جشنواره جوایز متعددی را در نوآوری و طراحی کسب کرده است. سال 2021 میلادی برای ال جی سالی پر از موفقیت محسوب می‌شود و از همان ابتدا با استفاده از رونمایی از تلویزیون‌های برتر خود توانسته همه را مجذوب خود نماید. از بهترین تلویزیون ال جی در سال 2020 می‌توان به OLED CX، تلویزیون NANO86 و تلویزیون ال جی NANO90 اشاره کرد. حال این تلویزیون‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، تقویت شده و به روز رسانی شده‌اند. تلویزیون LG 86QNED90، جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 است که به بازار عرضه شده است. با ما همراه باشید تا به طور کامل با بهترین تلویزیون ال جی بیشتر آشنا شویم.

    

کیفیت نمایشگر تلویزیون LG QNED90

   

تلویزیون QNED ال جی مدل LG QNED TV 86QNED90

    

نمایشگر مهم‌ترین عامل در خرید تلویزیون است. نمایشگر تلویزیون با استفاده از تکنولوژی‌های متفاوت امکان ایجاد تصاویری دقیق و با کیفیت را میسر می‌سازند. ال جی برای اولین بار در طول تاریخ از فناوری مختص خود با نام QNED، در تلویزیون‌های هوشمند خود بهره گرفته است. این تکنولوژی امکان ایجاد تصاویری شفاف، سریع، بدون لرزش و با رنگ‌های کاملاً طبیعی را میسر ساخته است. نمایشگر LED در طول این چند سال به اوج قدرت و کارایی خود رسیده و قطعاً می‌تواند کارایی به مراتب بهتر از سایر مدل‌ها را فراهم نماید. در یک نمایشگر علاوه بر تکنولوژی‌های تصویر، عوامل دیگری همانند تعداد بک لایت‌ها بسیار حائز اهمیت هستند و با ایجاد تصاویر درخشان می‌توانند، کاربر را به طور کامل مجذوب خود نمایند.

     

QNED چیست و چکار می‌کند؟

تلویزیون کیوند ال جی

     

به منظور ایجاد تصاویری دقیق و فوق‌العاده، باید ابتدا به قابلیت‌ها و کارایی تلویزیون توجه کرد. تلویزیون پر مخاطب‌ترین دستگاه برقی است که برای حفظ کاربران خود باید از به روزترین قابلیت‌ها بهره بگیرد. در تلویزیون‌های چند سال پیش شاهد استفاده از فناوری‌های نوین برای آن زمان بودیم که چندین سال تداوم داشتند. اما در سال 2021 ال جی بیشتر این قابلیت‌ها را منسوخ کرد. از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون در سال‌های اخیر می‌توان به Quantum Dot، فناوری Direct FullArray و نانوسل اشاره کرد. هر کدام از این قابلیت‌ها ویژگی‌های متفاوتی را بر عهده داشتند که موجب افزایش کارایی و کیفیت تلویزیون می‌شد.

ال جی در جدیدترین تلویزیون 2021 خود موسوم به تلویزیون LG QNED TV 86QNED90 از ترکیب تمامی این قابلیت‌ها بهره گرفته است. هر کدام از فناوری‌های ذکر شده، به تنهایی تصاویری بسیار باکیفیت و فوق‌العاده را به نمایش می‌گذاشتند و کاربر را شگفت زده می‌کردند. اما ال جی با در هم آمیختن این قابلیت‌ها توانست روح تازه‌ای به تلویزیون‌های خود ببخشد. ترکیب قابلیت‌های  (Quantum Dot+NanoCell+Direct FullArray) موجب خلق فناوری QNED شد. QNED به لطف استفاده از بک‌لایتهای بی‌شمار Quantum Dot و Direct FullArray امکان ایجاد تصاویری درخشان ( حتی در گوشه‌های نمایشگر )، رنگ‌های شفاف و پویا، تصاویر سریع و بدون لرزش و کنتراست بالا را میسر ساخت. بنابراین تلویزیون جدید ال جی در سال 2021 مدل 86QNED90 قطعا می‌تواند بازار فروش تلویزیون را دگرگون کند.

    

تکنولوژی QNED MiniLED در تلویزیون LG 86QNED90

     

فناوری MiniLED در تلویزیون ال جی

تلویزیون با توجه به نوع آن از بک‌لایت‌های متفاوت بهره می‌گیرد. این بک لایت‌ها از تعداد و کارایی متفاوتی برخوردار هستند. در قدیم تعداد لامپ‌های نوری بسیار کم بود و همیشه کاربر را دچار مشکل می‌کرد. اما با گذشت زمان تعداد این بک لایت‌ها بسیار افزایش یافت و حال شاهد استفاده از حداکثر تعداد بک لایت‌ها هستیم. بک لایت ها در تکنولوژی Quantum Dot و Direct FullArray به حداکثر حد خود رسیدند و به همین دلیل تصاویری درخشان و فراتر از انتظار را به ثبت رساندند. تلویزیون LG SM9000 از فرایند Direct FullArray بهره گرفته و تصویری بسیار سریع و شفاف را به نمایش خواهد گذاشت.

     

فناوری QNED MiniLED در تلویزیون 2021 LG

      

ال جی همیشه در حال نوآوری و شکوفایی بوده و از رقبای خود پیشی گرفته است. ال جی برای اولین بار در تاریخ از فناوری جدید با نام MiniLED بهره گرفته است. این فناوری همان گونه که از نامش پیدا است، از تعداد زیادی LED کوچک‌تر به عنوان بک لایت بهره برده است. بک لایت‌ها در این فناوری با سایز چهار برابر کوچک‌تر به نسبت قبل تولید شده‌اند. تعداد لامپ‌های نوری در تلویزیون‌های سال 2020 برابر 20 عدد بود که در تلویزیون QNED این تعداد به 80 عدد افزایش پیدا کرده است. این موضوع به معنی افزایش 4 برابری سرعت تصویر و همچنین کنتراست بسیار بیشتر به نسبت تلویزیون‌های قدیمی خواهد شد. تعداد لامپ‌های نوری تأثیر به سزایی در سرعت انتقال نور و همچنین افزایش ایجاد رنگ‌های درخشان خواهد داشت و قطعاً کاربر تلویزیون LG QNED TV 86QNED90 رضایت کامل را از تلویزیون خواهد داشت.

فناوری MiniLED در ایجاد تصاویر شفاف، بیشترین تأثیر را خواهد داشت. رنگ مشکی در نمایشگر مهم‌ترین رنگ به حساب می‌آید و در عین حال به تصویر کشیدن آن بسیار سخت است. ال جی به لطف استفاده از تکنولوژی MiniLED توانسته تصاویری با رنگ‌های عمیق مشکی به ثبت برساند. رنگ مشکی وضوح تصویر را به نهایت خود می‌رساند و می‌تواند بیشترین کارایی مثبت را به ارمغان بیاورد. رنگ مشکی بدون هیچ نویز و یا لکه‌ای در نمایشگر Quantum MiniLED ال جی به نمایش گذاشته می‌شود و هر مصرف‌کننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد.

     

فناوری MiniLED در جدیدترین تلویزیون ال جی 2021

     

قابلیت 4K در تلویزیون LG 86QNED90

تلویزیون‌های قدیمی از فناوری FullHD بهره می‌گرفتند. فناوری فول اچ دی از تعداد 2 میلیون پیکسل در نمایشگر استفاده می‌کرد. سرعت انتقال تصویر در تلویزیون‌های Full HD کم است و خصوصا در سایزهای بزرگ، کاربر با لرزش تصویر محسوس روبه‌رو است. پیکسل‌ها وظیفه انتقال رنگ و تصویر را در بین یکدیگر برعهده می‌گیرند. این تعداد پیکسل‌ها به هر اندازه که بیشتر باشند، کاربر تصاویر سریع و قابل قبول تری را دریافت خواهد کرد. در سایزهای کوچک همانند تلویزیون 32 اینچ و یا تلویزیون 43 اینچ، اگر کیفیت فول اچ دی باشد، کیفیت تصویر مناسبی را در یافت می‌کنید. اما در سایزهای بزرگ امکان استفاده از فناوری FHD میسر نیست. شما زمین فوتسال و زمین فوتبال را به عنوان مثال در نظر بگیرید. در زمین فوتسال تعداد بازیکنان هر دو تیم، 10 نفر است. حال اگر این ده نفر به زمین بزرگتری همانند فوتبال بروند، قطعا سرعت گردش توپ به حداقل حد خود می‌رسد. این مقایسه بدون شک لازمه ایجاد پیکسل بیشتر را به رخ می‌کشد.

    

جدبدترین تلویزیون فورکا ال جی

     

بر اساس همین گفته‌های بالا، تولیدکننده‌ها، در تلویزیون‌های مدرن خود از تعداد پیکسل بیشتر بهره گرفته‌اند. تکنولوژی 4K به معنی 4 برابر پیکسل بیشتر در قیاس با FHD است. یعنی حضور 8 میلیون پیکسل در یک نمایشگر. بنابراین تصاویر تلویزیون‌های فورکا از بیش از 8 میلیون پیکسل بهره گرفته‌اند. فورکا از رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این رزولوشن امکان ایجاد تصاویری دقیق و بسیار باکیفیت را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون جدید ال جی مدل QNED90 از فناوری 4K استفاده کرده است. فناوری فورکا سبب ایجاد تصاویری درخشان‌تر، با کنتراست بالا و همچنین سرعت تصویر بالا خواهد شد.

     

تکنولوژی NanoCell در تلویزیون جدید ال جی 

نانوسل فناوری است که از سال 2016 با آن آشنا هستیم. نانو سل یکی دیگر از قابلیت‌های مختص تلویزیون ال جی است که امکان ایجاد رنگ‌های دقیق را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. فناوری NanoCell LG به صورت هوشمند و خودکار، طیف نور رنگ‌های متفاوت را کنترل می‌کند. طول موج‌ها میزان رنگ را تعیین می‌کنند و کیفیت و وضوح رنگ‌ها را به نهایت خود می‌رسانند. تکنولوژی نانوسل در تلویزیون ال جی مدل LG NanoCell TV 86QNED90 موجب جذب طول موج‌های ضعیف و مرده خواهد شد. این طول موج‌های ضعیف با رنگ‌های زنده و پویا جایگزین می‌شوند و کیفیت تصویر به نهایت خود خواهد رسید.

      

تکنولوژی نانوسل در جدیدترین تلویزیون 2021 ال جی

     

جدیدترین تلویزیون 2021 ال جی مدل QNED90 به منظور افزایش کیفیت رنگ‌ها از فناوری NanoCell بهره گرفته است. ذرات نانو امکان ایجاد رنگ‌های رنگ‌های دقیق و شفاف و همچنین کیفیتی بی‌نظیر را به ثبت خواهد رساند و سرعت انتقال تصویر را به نهایت خود خواهد رساند. تکنولوژی نانوسل، لرزش تصویر را در تلویزیون 2021 ال جی به حداقل رسانده و کاربر حتی در بازی‌های سریع نیز، بیشترین کارایی را خواهد داشت. فناوری نانوسل در ایجاد رنگ‌های گرم و رنگ سیاه مطلق بسیار موفق ظاهر شده است. این طیف رنگ به کاربر امکان داده با رنگ‌های مشکی بسیار عمیق و یکدست مواجه باشد و تصاویری غیر قابل باور را مشاهده نماید.

     

تکنولوژی Dolby Vision تلویزیون LG 86QNED90

ایجاد تصویر باکیفیت در تلویزیون آرزوی هر تولیدکننده‌ای است. ال جی در این اصل همیشه پیشتاز بوده و توانسته کارایی به مراتب بالاتری را به ثبت برساند. یکی از موارد موفقیت تلویزیون‌های ال جی، استفاده از قابلیت، Dolby Vision است. این فناوری را قبلاً در تلویزیون LG SM8600 و حتی تلویزیون سونی مدل SONY X9500H مشاهده کرده‌ایم و توانسته تصاویری به مراتب بالاتر و باکیفیت‌تر از رقبا را تولید نماید.

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل QNED90 از فناوری Dolby Vision برای ایجاد کیفیتی بهتر کمک گرفته است. فناوری Dolby Vision IQ با بزرگنمایی کردن رنگ‌ها و ایجاد رنگ‌هایی جذاب و زنده، توانسته حس حضور در سینما را برای کاربر زنده نماید. حذف رنگ‌های مرده و جایگزین کردن آن با رنگ‌های درخشان و پویا، موجب شده کاربر بیشترین سطح رضایت را از تلویزیون داشته باشد. تکنولوژی Dolby Viasion IQ با استفاده از هوش مصنوعی و کاملاً خودکار عمل کرده و قطعاً می‌تواند هر کاربری را شیفته خود نماید.

     

سیستم Dolby Vision IQ & Dolby Atmos IQ

    

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که سبب افزایش کارایی تلویزیون LG 2021 4K TV 86QNED90 شده است، بهره‌گیری از فناوری FILMMAKER Mode است. این فناوری با ایجاد تصاویری کاملاً صاف و یکدست و همچنین افزایش سرعت تصویر، حس هیجان را بیشتر کرده و دقیقاً به همان شکلی که کارگردان می‌خواهد، تصاویر به دست شما خواهد رسید.

      

فناوری HDR10 Pro در تلویزیون ال جی

فناوری HDR برخلاف دانسته‌های قبلی، تنها مختص دوربین نیست. این تکنولوژی در تلویزیون نیز بسیار کاربرد دارد و کیفیت بی‌نظیری را به کاربر ارائه خواهد داد. HDR به معنی High Dinamic Range یا همان بالاترین دامنه دینامیکی رنگ است. در این فرایند، دامنه دینامیکی طیف رنگ‌های ضعیف به بالاترین حد خود می‌رسد و کاربر با رنگ‌های طبیعی، غنی و بزرگنمایی شده روبه‌رو است.

نسخه‌های زیادی از فناوری HDR را در گذشته مورد بررسی قرار داده‌ایم. نسل‌های گذشته این فناوری تنها با نام HDR شناخته می‌شد، اما پس از گذشت چند سال نوع HDR10 عرضه شد که امکان ایجاد رنگ‌هایی با دامنه دینامیکی 10 برابر بهتر از HDR را ارائه می‌داد. در جدیدترین تلویزیون 2021 ال جی 86QNED90 شاهد استفاده از فناوری HDR10 Pro هستیم. این قابلیت امکان تغییر دامنه دینامیک رنگ‌ها را به بیش از 15 برابر شفاف‌تر و جذاب‌تر خواهد داشت. همچنین استفاده از قابلیت HLG در تلویزیون LG 86QNED90 موجب افزایش کیفیت تصاویر شده و کاربر را برای مدت زمان بسیار زیادی پای تلویزیون نگه خواهد داشت.

    

HDR10 Pro

     

    

پردازنده 4 هسته‌ای مدرن

ال جی در سال‌های گذشته از مدرن‌ترین پردازنده‌ها کمک می‌گرفت. این پردازنده‌ها در ایجاد تصاویری دقیق و بدون لرزش بسیار کارایی دارند. در قدیم LG در تلویزیون‌های خود A7 Gen3 استفاده می‌کرد. اما ال جی در سال 2021 با به روز رسانی این پردازنده‌ها و ارتقای آنها توانست، کارایی فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند. این پردازنده‌ها با نام a7 Gen4 معرفی شده‌اند. این پردازنده‌ها نوید ایجاد تصاویری دقیق و بسیار باکیفیت را میسر می‌سازد و قطعاً می‌تواند کارایی فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند. پردازنده نسل جدید ال جی با استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا، ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را میسر خواهد ساخت.

پردازنده 4 هسته‌ای تلویزیون LG QNED TV 86QNED90 با استفاده از پردازنده a7 GEN4 امکان اجرای بازی را به بهترین شیوه ممکن میسر ساخته است. این پردازنده تصاویری سریع و بدون عیب را به نمایش می‌گذارد. در حین بازی و یا تماشای فیلم‌های هیجانی، کیفیت تصاویر بیشترین کیفیت و سرعت را خواهند داشت و کاربر تصاویری دقیق را مشاهده خواهد کرد.

     

پردازنده 4 هسته‌ای در تلویزیون ال جی a7 Gen4

       

این پردازنده به صورت هوشمند و از طریق فناوری AI Picture، امکان پردازش لحظه‌ای تصویر را دارد و در کمترین زمان می‌تواند تصاویری بدون نقص را در اختیار کاربر قرار دهد. فناوری AI Sound نیز در تراشه a7 Gen4 طراحی شده که امکان پردازش لحظه‌ای صدا و حذف لحظه‌ای نویز را امکان پذیر خواهد کرد.

     

سیستم صوتی فراگیر و همه جانبه

نمایشگر و کیفیت تصویر به هر اندازه‌ای که قدرتمند باشند، بدون سیستم صوتی نیرومند، بدون استفاده باقی خواهند ماند. سیستم صوتی تکمیل کننده کیفیت تصویر است و سیستم صوتی نیرومند، می‌تواند کاربر را کاملاً راضی نگه دارد. ال جی به منظور افزایش رضایت کاربر از سیستم صوتی 40 وات در تلویزیون مدرن QNED90 بهره گرفته است. این سیستم صوتی از دو اسپیکر 20 واتی که مجموعاً 40 وات قدرت خروجی صدا دارند تشکیل شده است. این سیستم صوتی صدایی سه بعدی و بسیار غنی را فراهم می‌سازد و می‌تواند کارایی تلویزیون را به نهایت خود برساند.

    

سیستم صوتی همه جانبه تلویزیون‌های ال جی

     

به منظور افزایش کیفیت سیستم صوتی، ال جی از فناوری Dolby Atmos بهره گرفته است. فناوری Dolby Atmos امکان ایجاد صدایی غنی، فراگیر و بسیار قدرتمند را رقم خواهد زد و قطعاً می‌تواند صدایی کامل را به هر گوشه از منزل برساند. Dolby Atmos IQ به صورت هوشمند میزان صدا را کنترل کرده و میزان قدرت را به صورت خودکار تنظیم خواهد کرد. این سیستم صوتی صدای سه بعدی را ایجاد کرده و می‌تواند حس هیجان را در کاربر دوچندان نماید.

امکان اتصال بی‌سیم با سایر سیستم‌های صوتی از طریق تلویزیون LG QNED TV 86QNED90 میسر است. سیستم‌های صوتی با اتصال از طریق بلوتوث امکان ایجاد صدایی قدرتمند را فراهم می‌سازند که موجب رضایت بیشتر مصرف کننده خواهد شد. این فرایند سبب شده، کاربر بیشترین کارایی و کیفیت را مشاهده نماید.

     

توانایی تلویزیون ال جی QNED90 در اجرای بازی

گرایش به سمت بازی بسیار افزایش داده و اکنون شاهد حضور طیف وسیعی از گیمرها در جهان هستیم. بنابراین توجه ویژه به این گیمرها می‌تواند برای تولیدکننده‌ها بسیار سودآور باشد. ال جی نیز همین روند را پیش گرفته و با استفاده از قابلیت‌های چشمگیر توانسته کیفیتی خارق‌العاده را در تلویزیون‌های خود به کار بگیرد.

      

جدیدترین تلویزیون ال جی 2021 با توانایی اجرای بازی با سرعت بالا

    

ال‌جی در تلویزیون 86 اینچ مدل کیوند 90 از قابلیت‌های متفاوتی به منظور افزایش سطح اجرای بازی بهره گرفته است. مهم‌ترین مسئله در ایجاد کیفیت تصویر بهتر در زمان بازی استفاده از فناوری MiniLED است. LG QNED MiniLED TV 86QNED90 امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را در هنگام بازی‌های هیجانی و سریع میسر می‌سازد. MiniLED رنگ‌های تیره را با وضوح بیشتری نمایش می‌دهد و همین امر باعث می شه کاربر با رنگ‌های عمیق مواجه باشد.

     

بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021

     

اما ال جی به منظور افزایش کارایی تلویزیون در هنگام بازی از فرایند، G-Sync بهره گرفته است. این تکنولوژی امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون نقص را با استفاده از پردازنده گرافیکی میسر خواهد ساخت. پردازنده گرافیکی از نوع Nvidia و AMD است که کاربر با توجه به نیاز خود و سبک بازی می‌تواند یکی را انتخاب کند. 

به‌منظور افزایش کارایی، جدیدترین تلویزیون ال جی مدل LG 86QNED90 از ورودی HDMI مخصوص بازی استفاده کرده است. HDMI 2.1 موجب انتقال سریع‌تر صدا و تصویر می‌شود و سرعت تصویر را به نهایت خود خواهد رساند. تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری ALLM و eARC تصاویری بدون لرزش را به ثبت می‌رساند و قطعاً می‌تواند این تلویزیون را از سایر رقبا جدا کند و در بالاترین سطح ممکن قرار خواهد داد.

     

تلویزیون ال جی با توانایی اجرای بازی

     

استادیوم را به خانه بیاورید

ال جی حتی برای فوتبال دوستان نیز سنگ تمام گذاشته است. کیفیت صدا و تصویر تلویزیون ال جی 2021 مدل QNED90، حس حضور در استادیوم را برای کاربر ایجاد خواهد کرد. این تلویزیون فوق‌العاده، بیشترین کیفیت تصویر را با سریع‌ترین حرکت‌ها به نمایش گذاشته و قطعاً می‌تواند هر مصرف‌کننده‌ای را مجذوب خود نماید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم تلویزیون جدید ال جی سری QNED90، استفاده از فناوری هشدار در هنگام شروع بازی‌های حساس است. در این صورت زمانی که به سایر شبکه‌ها نگاه می‌کنید، زمانی که مسابقه ورزشی مورد علاقه شما پخش می‌شود، تلویزیون با اخطاری بر روی صفحه نمایش شما را از شروع برنامه آگاه خواهد کرد. این امر برای ورزش دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال لازم و ضروری است و می‌تواند، کاربر را به طور کامل راضی نگه دارد. این فناوری در تلویزیون ال جی با نام Sports Alert شناخته می‌شود.

     

حس حضور در سینما با استفاده از تلویزیون QNED ال جی مدل LG 86QNED90

    

دیزاین زیبا و مدرن در جدیدترین تلویزیون QNED ال جی

تلویزیون اولین وسیله پر استفاده در هر منزل است. به دلیل استفاده روزانه و مکرر از تلویزیون و همچنین در معرض دید بودن همیشگی آن، تلویزیون باید ظاهری متناسب و هماهنگ با سایر لوازم منزل داشته باشد. ال جی در تمامی تلویزیون‌های خود از ظاهر زیبا و مدرن بهره گرفته است. این ظاهر زیبا موجب افزایش کاربران بیشتر به سمت تلویزیون‌های ال جی شده است.

     

طراحی جدیدترین تلویزیون کیوند ال جی مدل QNED90

     

ال جی در ساخت جدیدترین تلویزیون 2021 خود از نمای جلویی بدون قاب بهره گرفته است. حاشیه‌های این تلویزیون به حداقل سایز خود رسیده‌اند و می‌تواند بیشترین زیبایی را به ارمغان بیاورد. نمای جلویی به طور کامل توسط نمایشگر پر شده و زیبایی تلویزیون به اوج رسیده است. ال جی به منظور افزایش زیبایی و جذابیت تلویزیون از پایه‌های دو طرفه کمک گرفته است. پایه‌های دو طرفه زیبایی بی‌نظیری را به تلویزیون بخشیده و در حفظ تعادل آن نیز بسیار موفق عمل کرده است. حاشیه‌های اندک و همچنین پایه‌ها به صورت یک رنگ طراحی شده‌اند و جذابیت و ظاهر تلویزیون را به نهایت خود رسانده است.

ال جی از قاب پشتی باریک و خوش فرم در تلویزیون کیوند LG QNED MiniLED TV 86QNED90 بهره گرفته است. این قاب پستی هنگام نصب بهه دیوار کمترین فاصله را از دیوار ایجاد کرده و با استفاده از فناوری Gallery Mode همانند یک قاب عکاسی درخشان در منزل شما بدرخشد. این قاب پشتی تعداد زیادی از ورودی‌های HDMI و USB را در خود جای داده و قطعا می‌تواند دسترسی بیشتری را برای کاربر به همراه داشته باشد.

       

قیمت بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021

     

سیستم عامل webOS و کارایی بی‌نظیر آن

به منظور افزایش دسترسی کاربر، تلویزیون‌های امروزی به سیستم عامل تجهیز شدند. سیستم عامل یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که توانسته کارایی و کیفیت تلویزیون را به نهایت خود برساند. سیستم عامل تمامی تلویزیون‌های هوشمند ال جی با نام webOS شناخته می‌شود. سیستم عامل webOS محیطی ساده و روان را به همراه آورده که امکان دسترسی را برای کاربر بسیار راحت کرده است.

جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG 4K QNED TV 86QNED90 نیز از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل تلویزیون‌های ال جی امکان شیک و ساده طراحی شده تا کاربر در کمترین زمان به هر آنچه نیاز دارد دست یابد. سیستم عامل webOS امکان اتصال به دنیای مجازی و سیر و سفر در اینترنت را برای کاربر میسر می‌کند. این امر سبب می شه کاربر مدت زمان زیادی را با تلویزیون وقت بگذراند. مرورگر به صورت پیش فرض بر روی این سیستم عامل نصب شده و به کاربر امکان داده تمامی جست‌وجوهای خود را از طریق تلویزیون انجام دهد.

     

سیستم عامل webOS در تلویزیون ال جی مدل LG QNED

     

ال ای دی 2021 ال جی مدل LG 86QNED90 از چندین برنامه به صورت پیش‌فرض کمک گرفته است. این برنامه‌ها شامل Netflex، فیس‌بوک، YouTube و غیره می‌باشد. این برنامه‌ها هر کدام امکانات ویژه و زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. شما با استفاده از این برنامه‌ها طیف وسیعی از ویدئوهای جدید را در اختیار خواهید داشت. همچنین امکان اتصال به موبایل، لپ‌تاپ و حتی سایر لوازم هوشمند منزل نیز از طریق تلویزیون میسر است. این روش امکان مشاهده صفحه موبایل از تلویزیون امکان پذیر است و برای مرور خاطرات شما امری ضروری و لازم است.

یکی دیگر از مزایای تلویزیون‌های ال جی در قیاس با سایر رقبا، استفاده از کنترل جادویی و یا Magic Remote است. کنترل جادویی یا کنترل موس با ظاهر زیبای خودش توانسته برترین و با کیفیت‌ترین قابلیت‌ها را ایجاد کند و کاربر را مجذوب خود نماید. این کنترل با ایجاد نشانه‌ای بر روی نمایشگر همانند موس کامپیوتر عمل کرده و سرعت عمل را در قیاس با موردهای مشابه بسیار افزایش داده است.

    

کنترل جادویی تلویزیون جدید ال جی

     

هوش مصنوعی و فرمان‌های صوتی در تلویزیون 2021 ال جی

از مهم‌ترین پیشرفت‌های اخیر در علم، می‌توان به هوش مصنوعی اشاره کرد. هوش مصنوعی و یا هوش ماشینی برای ایجاد رفاه بیشتر برای کاربر تولید شده است. جدیدترین تلویزیون 2021 ال جی مدل 86 اینچ کیوند 90 نیز از هوش مصنوعی بهره گرفته است. هوش مصنوعی و یا LG AIThinQ در تلویزیون‌های 2019 همانند LG SM9000 نیز قابل اجرا بود و به دلیل استقبال بی‌نظیر از آن ال جی این سیستم را تقویت کرده است.

    

تکنولوژی AIThinQ IQ در تلویزیون 2021 ال جی

      

از طریق کنترل جادویی تلویزیون ال جی مدل LG 86QNED90 می‌توان فرمان‌های صوتی صادر کرد. فرمان‌های صوتی به وسیله تلویزیون تشخیص داده شده و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. به طور مثال فاصله زیادی با تلویزیون دارید و امکان تغییر حالت آن را ندارید. تنها کافی است با به زبان آوردن عمل مورد نظر شاهد تغییرات در تلویزیون باشید. این فرمان‌ها شامل کم و یا زیاد کردن صدا، تغییر کانال و ... غیره می‌باشد و بیشترین سطح از آسایش را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام