تلویزیون اولد 2021 ال جی OLED 83C1

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 3602

تلویزیون OLED اولد 2021 ال جی مدل LG OLED TV OLED 83C1

     

اگر به دنبال بهترین تلویزیون جهان از لحاظ زیبایی و کیفیت هستید، بدون شک بهتر از این تلویزیون را پیدا نخواهید کرد. تلویزیون سال‌ها است که توسط بشر تولید شده است. در مدت زمان طولانی پیشرفت چشمگیری داشته و نمونه‌های متنوعی از آن تولید شده است. تلویزیون‌ها به انواع LCD و LED و یا OLED تقسیم می‌شوند. تلویزیون اولد OLED مدرن‌ترین نوع تلویزیون‌ها است و با ظاهر زیبا و کیفیت تصویر فوق‌العاده خود را از سایر مدل‌ها متمایز کرده است. ال جی در سال‌های گذشته نمونه‌های متفاوتی از تلویزیون‌های اولد را تولید کرده و صنعت تولید OLED را تحت تأثیری خود قرار داده است. در سال 2019 تلویزیون اولد ارزان قیمت LG C9 بیشترین فروش را به خود اختصاص داد، و در سال 2020 نیز با تولید تلویزیون اولد OLED CX جان تازه‌ای به این صنعت بخشید. حال در ال جی در سال 2021 با عرضه جدیدترین تلویزیون اولد با نام OLED C1 بار دیگر خود را در قیاس با سایر رقبا جلو انداخت.

     

تاریخچه تولید تلویزیون اولد OLED

جدیدترین تلویزیون اولد ال جی LG OLED 83C1

      

تلویزیون در بخش نمایشگر انواع متفاوتی دارد و هر کدام به شیوه‌ای تولید تصویر می‌کنند. LCD نوعی از تکنولوژی‌ها است که با استفاده از مایع موجود در بین نمایشگر و بک لایت تصویر ایجاد می‌کرد. این صنعت در حال حاضر رو به منسوخ شدن گذاشته و پیشرفت چندانی ندارد. اما LED نوعی صنعت ارزان است که هر روز شاهد پیشرفت آن هستیم. LED در سال 2021 به وسیله ال جی حتی به بالاترین سطح خود رسید که امکان ایجاد تصاویری بسیار سریع و دقیق را میسر می‌سازد. جدیدترین تکنولوژی LED در تلویزیون‌های ال جی با نام QNED MiniLED شناخته می‌شود.

اما در سال 2013 اولین نسل از اولد توسط کمپانی ال جی تولید شد. OLED یکی جدیدترین و در عین حال گران‌ترین صنعت تولید تلویزیون است. در این نوع از تکنولوژی، به طور کامل لامپ نوری حذف می‌شود. OLED با استفاده از دیود گسیل کننده نور امکان ایجاد رنگ‌ها را فراهم می‌سازند. تلویزیون اولد OLED با ایجاد محیطی خلأ بین اکسیژن، سایر مواد آلی و شیشه، و ساطع کردن نور از دیودهای قدرتمند، نور و رنگ را ایجاد می‌کند. با حذف بک لایت ها خود پیکسل‌ها نور تولید می‌کنند و سرعت تصویر را به نهایت خود رسانده است. فناوری OLED به دلیل حذف لامپ‌های نوری، علاوه بر افزایش کیفیت و تصویر، ظاهری باریک و با کمترین ضخامت را به همراه آورده است. ضخامت بسیار کم و در حد چند میلی متر تلویزیون‌های اولد موجب افزایش تعداد طرفداران و دوستداران اولد شده است. جدیدترین اولد OLED ال جی در سال 2021 مدل LG OLED TV OLED 83C1 با برترین تکنولوژی روز دنیا توانسته کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت برساند.

     

طراحی تلویزیون اولد OLED C1

زیباترین تلویزیون جهان در سال 2021

       

همان‌طور که مورد اعلام شد، تلویزیون‌های اولد زیباترین و جذاب‌ترین تلویزیون‌ها هستند. ال جی به‌عنوان اولین تولیدکننده الد در جهان، در این صنعت پیشرفت بسیار زیادی داشته و نمونه‌های متنوعی را روانه بازار کرده است. تلویزیون اولد OLED C9 ازجمله زیباترین محصولاتی است که در بازار موجود است و موجب تزیین منزل شما خواهد شد.

تلویزیون‌های اولد به دلیل حذف لامپ‌های نوری، ضخامت بسیار کمی دارند و این مهم‌ترین وجه تمایز آنها با سایر تلویزیون‌ها است. تلویزیون او ال ای دی ال جی مدل OLED C1 در سال 2021 یک‌بار دیگر این فناوری را زنده کرد و جان تازه‌ای به آنها بخشید. تلویزیون اولد فوق باریک ال جی مدل C1 با ظاهری یکدست و فوق‌العاده از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این تلویزیون در بخش جلویی از نمایشگری کاملاً بدون حاشیه برخوردار است. نبود حاشیه و تمام صفحه بودن این نمایشگر سبب شده نسبت تصویر تلویزیون به حداکثر خود برسد و کاربر با تصاویری کامل و دقیق مواجه باشد. ظاهر صاف و یکدست تلویزیون اولد LG C1، سبب شده با سایر وسایل منزل هماهنگ شده و همانند مرواریدی در میان آنها بدرخشد.

      

طراحی زیباترین تلویزیون جهان در سال 2021

    

اگر از بغل به تلویزیون نگاه کنید، ضخامت چند میلی‌متری تلویزیون را مشاهده می‌کنید. این ضخامت در بخش پایین کمی بیشتر می‌شود. اما هنگام اتصال به دیوار کمترین فاصله را از دیوار خواهد داشت. فاصله کم ایجادشده با دیوار سبب شده، تلویزیون اولد ال جی مدل OLED C1 همانند قاب عکاسی منزل شمارا تزیین کند. قاب پشتی تلویزیون OLED LG C1 در بخش پایینی از نوع پلاستیک بسیار مرغوب تهیه‌شده است و ورودی‌های متفاوت را در خود جای‌داده است. این ورودی‌ها از تعداد زیادی HDMI و USB تشکیل‌شده‌اند و دسترسی را برای کاربر بسیار راحت‌تر از سایر مدل‌ها خواهد کرد.

     

طراحی جدیدترین تلویزیون OLED LG

     

تلویزیون 83 اینچ اولد ال جی به‌منظور افزایش زیبایی تلویزیون از پایه‌ی مرکزی با ظاهر بسیار زیبا بهره گرفته است. این پایه در مرکز تلویزیون قرارگرفته، و زمانی که بر روی میز تلویزیون قرار بگیرد، زیباترین ظاهر ممکن را فراهم خواهد کرد. ال جی در سال 2021 طراحی این پایه را با مدل‌های قبلی تغییر داده و به‌صورت پهن‌تر تولیدشده است. این امر سبب شده تعادل تلویزیون به خوبی حفظ شود.

     

نمایشگر OLED و مزایای آن در تلویزیون LG OLED 83C1

    

اولد ال جی LG OLED C1

     

او ال ای دی همان‌طور که اشاره شد، از قرار گرفتن اکسیژن و سایر مواد الی در محیطی خلاء و در بین دو لایه شیشه تشکیل‌شده است. به وسیله دیود گسیل کننده امکان ایجاد رنگ را فراهم خواهد ساخت. این امر سبب شده تلویزیون‌های اولد بیشترین سرعت تصویر و کیفیت را فراهم ساخته و قطعاً می‌تواند بیشترین کارایی ممکن را به ثبت برساند. نمایشگر اولد با استفاده از این تکنولوژی سرعت انتقال نور را به نهایت خود رسانده و سبب شده، کاربر تصاویری دقیق و بدون نقص را مشاهده نماید. ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت، در ترکیب با نمایشگر OLED ال جی توانسته کیفیت تصویر را به نهایت خود برساند و به‌طور قطع کاربر را شیفته خود نماید. مهم‌ترین فناوری در تلویزیون OLED C1 ایجاد رنگ مشکی با بالاترین عمق و کیفیت است. این قابلیت به کاربر امکان داده، بیشترین بازدهی مثبت را مشاهده نماید و غرق در کیفیت رنگ‌ها شود و تجربه‌ای تکرار نشدنی را داشته باشد.

     

فناوری SELF-LIT PiXELS در جدیدترین اولد ال جی 83C1

قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های متفاوتی موجب افزایش کیفیت تصویر می‌شوند. هرکدام از این قابلیت‌ها وظیفه متفاوتی را بر عهده می‌گیرند و به شیوه‌ای در ایجاد رنگ بهتر و کیفیتی فراتر نقش‌آفرینی کنند. اما مهم‌ترین ویژگی تلویزیون‌های اولد ال جی استفاده از فناوری SELF-LIT پیکسل می‌باشد. این فناوری با استفاده از تکنولوژی مدرن توانسته کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت برساند و هر بیننده‌ای را کاملاً مجذوب خود نماید. این فناوری با ایجاد تغییراتی در پیکسل‌ها توانسته بیشترین کارایی را با نام خود به ثبت برساند.

    

تکنولوژی SELF-LIT PiXELS در تلویزیون OLED LG

     

تکنولوژی SELF-LIT PiXELS چیست و چگونه کار می‌کند؟

این سؤالی است که بیشتر علاقه‌مندان به اولد در ذهن دارند. برای جواب باید به طرز ساخت تلویزیون OLED ال جی مراجعه کرد. ال جی در ساخت تلویزیون OLED از برانگیخته کردن گازهای موجود در بین دو شیشه نور تولید می‌کند. این فرایند موجب ایجاد نور می‌شود، اما به‌تنهایی قادر به ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش نیست. برای حل این مشکل ال جی از پیکسل‌های پیشرفته و مدرن بهره گرفته است. با استفاده از فناوری SELF-LIT PiXELS خود پیکسل‌ها نور تولید می‌کنند. هنگامی‌که خود پیکسل‌ها نور تولید کنند، شاهد ایجاد تصاویری دقیق و بدون نقص خواهیم بود که می‌تواند بیشترین بازدهی را فراهم سازد. پیکسل‌های زیاد و تراکم پیکسلی بالا موجب خواهد شد سرعت انتقال نور و رنگ در تلویزیون به بالاترین حد ممکن برسد و کاربری تصاویری کاملاً روان و بدون لرزش را مشاهده نماید.

     

بهترین تلویزیون اولد 2021 ال جی

     

ساتع کردن نور از خود پیکسل‌ها موجب ایجاد رنگ‌های دقیق و طبیعی خواهند شد. پیکسل‌ها قادر هستند خودرنگ تولید کنند و مانع از انتشار طول‌موج‌های ضعیف شوند. در این قابلیت طول‌موج قدرتمند و غنی جایگزین می‌شود و رنگ‌هایی که ایجاد می‌شوند، به‌طور کامل رنگ‌هایی فراتر از انتظار خواهند بود. همچنین این فرایند در ایجاد تصاویر مشکی نیز بیشترین کارایی را خواهد داشت. رنگ مشکی و سیاه مهم‌ترین رنگ‌ها در یک نمایشگر هستند که اولد توانسته بیشترین کارایی را به نام خود تمام کند. رنگ مشکی در اولد ال جی مدل LG OLED 83C1 به عمیق‌ترین حالت ممکن رسیده و تصاویری واضح و طبیعی را به نمایش بگذارد.

وجود میلیون‌ها پیکسل که هرکدام به‌تنهایی امکان ایجاد رنگ رادارند، سبب شده تصاویر تلویزیون اولد OLED ال جی به بالاترین سطح از کیفیت برسند.

تلویزیون‌های اولد ال جی مدل LG 4K OLED TV OLED83C1 به لطف استفاده از قابلیت SELF-LIT PiXELS امکان ایجاد تصاویری با کنتراست بالا را فراهم ساخته است. این قابلیت، کنتراست تصاویر را به اوج رسانده و تصاویر را بدون لرزش به ارمغان آورده است. کنتراست بالا در تصویر، سبب شده کاربر تصاویری دقیق و باکیفیت را مشاهده نماید و بیشترین سطح رضایت را تجربه نماید. Infinite Contrast موجب ایجاد حداکثر کنتراست در تصاویر خواهد شد و قطعاً کاربر را مجذوب خود خواهد کرد.

     

جدیدترین تلویزیون اولد ال جی در سال 2021

       

تلویزیون اولد OLED ال جی با کیفیت 4K

فورکا یا 4k چند سالی است که معروف شده است. فورکا به معنی چهار برابر بیشتر از کیفیت FullHD است. فول اچ دی از تعداد پیکسل 2 میلیون در نمایشگر استفاده می‌کند. اما در تکنولوژی فورکی شاهد 4 برابر بیشتر و یا بیش از 8 میلیون پیکسل در نمایشگر هستیم. 8 میلیون پیکسل امکان ایجاد رزولوشن 3840*2160 پیکسل را فراهم می‌سازند. این میزان از رزولوشن موجب ایجاد تراکم پیکسلی بالا در تصاویر شده و سرعت انتقال تصویر را به نهایت خود خواهد رساند.

    

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV LGOLED83C1

       

رزولوشن 3840*2160 پیکسل موجب شده، فاصله پیکسل‌ها به حداقل برسد و سرعت انتقال تصویر بین پیکسل‌ها به حداکثر خود برسد. تکنولوژی 4K UHD به لطف استفاده از فناوری OLED موجب گشته، کیفیت تصاویر به بالاترین سطح خود برسند و کاربر با تصاویری بی‌سابقه مواجه شود. به‌طوری که زمانی که کاربر به تصویر تلویزیون‌های اولد عادت کند بدون شک نگاه کردن به سایر تلویزیون‌ها بسیار سخت و آزاردهنده خواهد بود.

       

تکنولوژی OLED Motion Pro

یکی دیگر از قابلیت‌های که موجب افزایش بیشترین کیفیت در تلویزیون OLED C1 ال جی می‌شود، Motion Pro می‌باشد. Motion Pro در تلویزیون‌های اولد کیفیتی بی‌نظیر را فراهم می‌کنند. این قابلیت با ایجاد کنتراست و وضوح بسیار بالا توانسته هر منتقدی را راضی نماید. تکنولوژی OLED Motion Pro در بازی و یا صحنه‌های سریع است که خودنمایی می‌کند.

    

فناوری OLED Motion PRo در جدیدترین تلویزیون اولد ال جی

     

 با افزایش سرعت تصویر، توانسته تصاویری بدون لرزش را فراهم سازد. تصاویر بدون لرزش و صاف می‌تواند بیشترین کارایی ممکن را به ثبت برساند. مسابقات فوتبال و یا بازی فوتبال یکی از مواردی است که همیشه کاربران در آن لرزش و یا پرش تصویر احساس می‌کنند. اما تلویزیون اولد LG مدل C1 با استفاده از فناوری OLED Motion Pro، برای همیشه لرزش تصویر را از بین برد.

      

اوج هیجان ورزشی با تلویزیون LG OLED

ورزش محبوب‌ترین سرگرمی دنیا است. نگاه کردن به مسابقات ورزشی و حتی گیم با تلویزیون، به یکی از قابلیت‌های ویژه تلویزیون تبدیل‌شده است. این نیاز سبب شده تا شرکت ال جی با حساسیت بیشتری ویژگی‌های ورزشی را در نظر بگیرند. بر همین اساس شاهد استفاده از قابلیت‌های متفاوت در نمایشگر تلویزیون، به‌منظور ایجاد تصاویری دقیق و سریع هستیم. این قابلیت‌های متفاوت سبب شده کاربر بیشترین سطح را داشته باشد.

      

بهترین تلویزیون 2021 ال جی

    

تلویزیون او ال ای دی ال جی مدل LG OLED TV OLED83C1 از گرافیک Nvidia از نوع G-Sync بهره گرفته است. گرافیک Nvidia امکان به نمایش گذاشتن تصاویر سریع، بازی‌های باکیفیت و بدون لرزش را فراهم خواهد ساخت. این پردازنده گرافیکی اجرای سخت‌ترین بازی‌ها را میسر می‌کند و گیمرها را کاملاً راضی نگه خواهد داشت. تلویزیون OLED C1 به دلیل استفاده از پردازنده گرافیکی برنده جایزه CES در سال 2021 شد و مشتاقان زیادی را به خود جذب کرده است. پردازنده G-Sync بیشترین سازگاری را با جدیدترین تلویزیون OLED C1 در سال 2021 داشته و گواهینامه AVforums را دریافت کرده است.

    

تلویزیون مخصوص گیم

    

به‌منظور افزایش کارایی جدیدترین تلویزیون اولد ال جی امکان انتخاب نوع پردازنده را برای کاربر میسر ساخته است. قابلیت Game Optimizer یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون اولد OLED جدید ال جی است، که کاربر با توجه به کیفیت و نوع بازی قادر است از دو پردازنده G-Sync و یا FreeSync بهره بگیرد. ال جی با استفاده از دانش پیشرفته خود از ترکیبی بسیار مناسب از NVIDIA G-Sync با تلویزیون OLED ال جی توانسته بیشترین بازدهی را داشته باشد و کاربر را کاملاً راضی نماید.

    

جدیدترین تلویزیون ال جی برای بازی

     

تلویزیون او ال ای دی ال جی مدل LG C1 در سال 2021 برای استفاده بیشتر گیمورها از ورودی HDMI مخصوص بازی بهره گرفته است. ورودی HDMI 2.1 امکان ایجاد تصویر 1 میلی ثانیه‌ای را به ارمغان می‌آورد. این امر سبب می‌شود کاربر با تصاویری سریع روبه‌رو باشد. همچنین بهره‌گیری از فناوری VRR و ALLM و eARC ازجمله تکنولوژی‌های پیشرفته ال جی است که موجب می‌شود کاربر با تصاویری بسیار دقیق، روان و بی‌نقص مواجه شود و بازی کردن را برای گیمرها بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد.

به‌منظور ایجاد کارایی بیشتر ال جی در تلویزیون اولد C1 از قابلیت Sports Alert استفاده کرده است. این قابلیت بی‌نظیر به‌عنوان یادآور شما برای دیدن دیدارهای ورزشی فعالیت دارد. زمانی که شما به برنامه‌ای دیگر و یا فیلمی دیگر نگاه می‌کنید، تلویزیون به‌صورت هوشمند اخطاری را بر روی صفحه قرار خواهد داد که دیدار ورزشی موردعلاقه را به شما یادآوری خواهد کرد.

   

تکنولوژی Sports Alert در تلویزیون اولد ال جی

      

پردازنده 4 هسته‌ای پرتوان

ال جی در اولدهای خود همیشه از برترین سخت افزار بهره گرفته است. پردازنده تلویزیون بدون شک جزو مهم‌ترین قطعه‌های تلویزیون است که امکان ایجاد تصاویر باکیفیت و هماهنگی کامل را برای کاربر میسر خواهد ساخت. تلویزیون اولد ال جی در سال 2021 از جدیدترین نسل پردازنده‌های ال جی موسوم به a9 Gen4 AI Processor 4K بهره گرفته است.

    

برترین تلویزیون اولد ال جی با ئردازنده 4 هسته ای

     

تراشه مدرن a9 Gen4 امکان ایجاد تصاویری دقیق، با بیشترین جزییات را فراهم می‌سازد. این تراشه همچنین امکانات بی‌نظیری را برای افزایش کارایی تلویزیون به ارمغان می‌آورد که در میان آنها می‌توان به پردازش لحظه‌ای تصویر اشاره کرد. این پردازنده با پردازش و تجزیه‌وتحلیل لحظه‌ای تصاویر، قادر است تصاویری خارق‌العاده را به ثبت برساند. پردازنده a9 Gen4 با استفاده از فناوری AI Picture Pro قادر است، به‌صورت لحظه‌ای و در کمترین زمان، تصاویری بدون نقص و بسیار باکیفیت را ارائه خواهد داد.

اولد ال جی مدل OLED C1 به منظور افزایش کارایی تلویزیون از قابلیت AI Sound Pro کمک گرفته است. این فناوری نیز به صورت هوشمند و خودکار، نویز صدا را حذف کرده و صدایی صاف و بسیار باکیفیت را ارائه خواهد داد. این تکنولوژی قادر است در کمترین زمان ممکن صدایی بسیار غنی و بی نقص را فراهم سازد.

    

تکنولوژی Dolby Vision IQ

ال جی در نوآوری و پیشرفت همیشه در دنیای دیجیتال فوق‌العاده عمل کرده است. به همین منظور ال جی با استفاده از تکنولوژی‌های نوین جایگاه خود را حفظ کرده و با به روز رسانی این قابلیت‌ها امکان بهره‌وری از برترین تلویزیون‌ها را برای کاربر میسر ساخته است. ال جی با استفاده از به روزترین امکانات روز دنیا توانسته بیشترین بازدهی را داشته باشد و طرفداران بسیار زیادی را مشتاق محصولات خود کند.

   

بهترین تلویزیون ال جی با فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos

   

یکی از برترین سیستم‌های تلویزیون ال جی استفاده از Dolby Vision IQ است. در قدیم در اولدهایی همانند OLED CX استفاده از فناوری Dolby Vision را دیده‌ایم. ال جی در سال 2021 و در تلویزیون OLED 83C1 از نسل جدید این سیستم بهره گرفته است. این فناوری با بزرگنمایی کردن رنگ‌ها و ایجاد رنگ‌های غنی توانسته، بیشترین کارایی را به ثبت برساند. غنی کردن رنگ‌ها، بزرگنمایی رنگ‌ها و افزایش کنتراست تصویر سبب شده، کاربر تصاویری دقیق و بی‌نقص را مشاهده نماید و تصویر خروجی بالاترین وضوح ممکن را داشته باشد.

     

سیستم صوتی فراگیر تلویزیون اولد ال جی 2021 مدل C1

نمایشگر و کیفیت تصویر در انتخاب تلویزیون تأثیر بسزایی دارد. اما اگر نمایشگر قدرتمند با سیستم صوتی نیرومند همراه نباشد، قطعاً موفق نخواهد شد. بر همین اساس ال جی همیشه توجه ویژه‌ای به سیستم صوتی تلویزیون‌های خود داشته و کارایی این سیستم صوتی را به نهایت خود رسانده است.

    

بهترین تلویزیون ال جی با سیستم صوتی 40 وات

  

ال جی در تلویزیون الد C1 از دو اسپیکر با صدای 20 وات بهره گرفته است. هرکدام از اسپیکرها 20 وات که مجموعاً 40 وات قدرت صدای این تلویزیون است. این قدرت امکان ایجاد صدایی فراگیر و بسیار غنی را فراهم خواهد ساخت. قدرت صدای 40 وات با ایجاد صدایی سه بعدی قادر است، صدایی فراگیر و غنی را به ارمغان بیاورد. این صدای فراگیر بسیار غنی است و در هر محلی که باشید، صدایی واضح و بدون نویز را دریافت خواهید کرد. امکان اتصال به‌صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث با سایر سیستم‌های صوتی میسر است و کارایی تلویزیون به بالاتری سطح خود خواهد رسید.

جهت افزایش کیفیت صدا، ال جی از تکنولوژی Dolby Atmos IQ بهره‌مند شده است. این تکنولوژی سبب گشته صدای غنی و واضح به کاربر برسد. این تکنولوژی صدایی بدون نویز و سه بعدی را به کاربر القا خواهد کرد و بیشترین سطح از هیجان را برای کاربر فراهم می‌سازد. ال جی با به کارگیری این تکنولوژی بیشترین تأثیر در استقبال گیمرها را داشته و کاربران را کاملاً راضی خواهد کرد.

     

سیستم عامل تلویزیون هوشمند OLED LG

تلویزیون به تنهایی یک نمایشگر و پخش کننده فیلم نیست. امروزه تلویزیون‌ها وظیفه‌های متفاوتی را برعهده‌گرفته‌اند و کارایی بسیار بالایی خواهند داشت. تلویزیون‌های مدرن امکان اتصال به اینترنت و اتصال به گوشی را میسر می‌سازند. تمامی این قابلیت‌ها از طریق سیستم‌عامل میسر است.

   

سیستم عامل webOS در جدیدترین OLED LG

    

ال جی در تمامی تلویزیون‌های هوشمند خود از سیستم عامل مختص خود موسوم به webOS بهره گرفته است. بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 یعنی تلویزیون LG OLED TV OLED83C1 نیز از آخرین ورژن سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم‌عامل webOS به دلیل ظاهر زیبا و بسیار ساده، بیشترین کارایی مثبت را به خود اختصاص و برای چند سال متوالی به‌عنوان برترین سیستم عامل شناخته می‌شود. سیستم‌عامل webOS ال جی همچنین از برنامه‌های پیش‌فرضی همچون Netflex و YouTube و فیس‌بوک را در خود جای‌داده که می‌تواند کاربر را به دنیای مجازی متصل نماید.

سیستم عامل webOS در تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED 83C1 امکان دسترسی به دنیای اینترنت را امکان‌پذیر کرده است. دسترسی به دنیای اینترنت می‌تواند هر نوع کاربری را کاملاً راضی نماید. تلویزیون او ال ای دی ال جی همچنین امکان اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال را میسر ساخته است. اتصال به موبایل به کاربر اجازه داده به‌راحتی صفحه موبایل خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و خاطرات خود را در پنجره‌ای بزرگ‌تر مشاهده نماید.

     

کنترل جادویی در تلویزیون 2021 ال جی مدل LG OLED TV 83C1

     

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED C1 به لطف استفاده از کنترل موسی یا کنترل جادویی از سایر مدل‌های دیگر متمایز گشته است. این کنترل که به ریموت Magic Remote معروف است، امکان دستور دادن را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. این ریموت با ظاهر بسیار زیبا و کارآمد و کمترین کلید بر روی خود، تمامی دستورهای کاربر را در کمترین زمان به عمل بدون نقص تبدیل خواهد کرد.

     

هوش مصنوعی و تاثیر آن در تلویزیون

تلویزیون OLED ال جی مدل C1 همانند سایر مدل‌های مدرن دیگر از هوش مصنوعی بهره گرفته است. هوش مصنوعی یکی از برترین دانش‌های روز بشر است که برای خدمت طراحی شده است. OLED ال جی مدل LG 4K Smart TV OLED83C1 به لطف استفاده از هوش مصنوعی راحتی بی‌نظیری را برای کاربر به ارمغان آورده است.

     

دستیار صوتی تلویزیون اولد C1 ال جی

     

هوش مصنوعی در تلویزیون هوشمند ال جی که بانام LG ThinQ AI شناخته می‌شود. این فرایند با پشتیبانی از دستیارهای صوتی Google Assistant و Alexa امکان اجرای فرمان‌های صوتی را برای کاربر میسر می‌سازند. زمانی که کاربر بافاصله زیاد از تلویزیون قرارگرفته و دسترسی به ریموت و یا تلویزیون ندارد، کافی است تنها با ایجاد فرمان صوتی وضعیت تلویزیون را تغییر دهد. به‌طور مثال برای کم و یا زیاد کردن صدا و همچنین تغییر کانال می‌توان از این فرایند استفاده کرد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام