تلویزیون اولد سونی SONY 4k OLED TV 55A90J

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 3829

بهترین تلویزیون 2021 سونی SONY OLED TV 55A90J

   

سونی در بین تمامی جهانیان به کیفیت و دوام شهرت دارد. برند ژاپنی سونی با تولید تلویزیون‌های باکیفیت، هرساله علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در سال 2020 سونی همانند سال‌های پیش باکیفیت‌ترین و باارزش‌ترین تلویزیون‌های جهان را تولید کرد. تلویزیون اولد سونی مدل SONY OLED A8H و یا تلویزیون سونی X9500H ازجمله بهترین تلویزیون‌های سونی در سال 2020 بود. اما سونی همانند هرسال در نمایشگاه CES 2021 بار دیگر قدرت و نوآوری خود را به جهانیان اثبات کرد. سونی از همان سنت همیشگی یعنی استفاده از حروف الفبای انگلیسی برای نمایش دادن سال تولید استفاده کرده است. در سال 2021 نوبت به حرف J رسیده و جدیدترین تلویزیون‌های سونی با این اسم نشانه شده‌اند. سونی در اولین روزهای سال 2021 در لاس‌وگاس آمریکا موفق شد، از جدیدترین و بهترین تلویزیون خود یعنی اولد A90J رونمایی کند. برترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل SONY 4K OLED TV 55A90J با طراحی زیبا و کارایی بالا توانسته از همین‌الان مشتاقان زیادی را به خود جذب نماید. با آف خرید همراه باشید و اولین فردی باشید که از جدیدترین تلویزیون‌های سونی در سال 2021 آشنا می‌شوید.

     

زیباترین تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 55A90J

     

دیزاین زیباترین تلویزیون سونی در سال 2021

تلویزیون جزو پرمصرف‌ترین وسایل منزل است و همیشه در معرض مشاهده است. به همین دلیل باید تلویزیون بسیار زیبا و با دیزاین شیک تولید شود و زیبایی منزل شما را چند برابر کند. تلویزیون با طراحی زیبای خود حتی می‌تواند در حالت خاموشی نیز کاربر را به خود مجذوب نماید. تلویزیون اولد برترین تلویزیون‌های دنیا هستند و بنابراین از زیبایی بی‌نظیری نیز برخوردار است. جدیدترین تلویزیون اولد سونی مدل A90J نیز تمامی نقص‌های قبل را برطرف کرده و زیبایی محصول را به نهایت خود رسانده است.

سونی در ساخت بهترین تلویزیون 2021 مدل SONY OLED TV 55A90J از نمایشگری بزرگ و بدون حاشیه بهره گرفته است. حاشیه‌های تلویزیون به حداقل رسیده و کاربر در نمای جلویی تنها با یک نمایشگر بسیار باکیفیت روبه‌رو است. این باعث شده، تصاویری که کاربر مشاهده می‌کند، کامل و با جزییات بسیار باشد و به اوج هیجان برسد. تلویزیون‌های اولد سونی همیشه جزو بهترین و زیباترین تلویزیون‌های موجود در بازار بوده‌اند و قطعاً می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نماید.

    

تلویزیون اولد سونی مدل SONY OLED TV 55A90J

    

سونی از پایه‌های دو طرفه در ساخت اولد SONY 55A90J استفاده کرده است. پایه‌های تلویزیون در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرند و به زیبایی تلویزیون بسیار افزوده است. این پایه‌ها علاوه بر زیبایی، تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ کرده‌اند. در سال 2021 سونی همانند سال‌های قبل از نوآوری‌های زیادی بهره گرفته است و یکی از این قابلیت‌ها، استفاده از پایه‌های قابل‌تغییر است. سونی امکان تغییر وضعیت پایه‌ها را به تلویزیون اولد اضافه کرده و با توجه به نیاز کاربر این پایه‌ها قابل‌تغییر هستند. اگر در اطراف تلویزیون وسایل تزیینی قرار می‌دهید، می‌توانید پایه‌ها را در مرکز تلویزیون قرار دهید. یا زمانی که از ساندبار استفاده می‌کنید، می‌توانید از پایه‌ها را کاملاً در گوشه تلویزیون قرار دهید و ساندبار زیر تلویزیون قرار دهید و زیبایی تلویزیون لذت ببرید.

    

باریک ترین تلویزیون 2021

    

بهترین تلویزیون سونی در سال 2021 از قاب پشتی باریک بهره گرفته است. همان‌طور که مطلع هستید، تلویزیون‌های OLED به باریک بودن و پهنا چند میلی‌متری شهرت دارند. تلویزیون اولد سونی نیز هرساله به باریک‌تر کردن این تلویزیون‌ها ادامه می‌دهد. قاب پشتی تلویزیون جدید سونی به اوج کیفیت ساخت و بیشترین میزان ورودی و خروجی برای کاربر دست‌یافته است. قاب پشتی باریک و مشکی‌رنگ، هنگام نصب به دیوار، کمترین فاصله را از دیوار ایجاد خواهد کرد و دقیقاً همانند گالری عکاسی، در منزل شما خواهد درخشید. اگر به دنبال تلویزیون خاص و زیبا هستید که با تمامی تلویزیون‌های دیگر فرق داشته باشد، بدون شک تلویزیون 2021 سونی مدل SONY OLED TV 55A90J می‌تواند بهترین گزینه باشد.

    

زیباترین اولد سونی 2021

    

یکی دیگر از زیبایی‌های تلویزیون اولد SONY 55A90J استفاده کنترل جذاب است. کنترل این تلویزیون از کلیدهای نور در شب بهره گرفته است. این کلیدها در تاریکی مطلق نیز کارایی را برای کاربر بسیار راحت کرده و بیشترین کارایی را به ثبت خواهد رساند. این قابلیت ساده سبب شده کاربر در هرلحظه‌ای بدون مشکل از تماشای تلویزیون لذت ببرد.

    

کنترل شب نما تلویزیون سونی

     

    

پردازنده جدید BRAVIA XR در تلویزیون اولد سونی

سونی هر ساله از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی می‌کند. سونی در ایجاد فناوری‌های نوین و مدرن همیشه پیشرو بوده و راهنمای سایر برندهای دیگر بوده است. در سال 2021 نیز سونی با معرفی جدیدترین نسل از تلویزیون‌های Bravia XR بار دیگر توان و قدرت خود را به همه نشان داد.

    

پردازنده BRAVIA XR در تلویزیون OLED سونی

   

SONY BRAVIA XR چیست و چه تأثیری در کیفیت تصویر تلویزیون دارد؟ در سال 2020 سونی از پردازنده X1 رونمایی کرد. این پردازنده قادر بود، تصاویری بسیار باکیفیت و شایسته مشتری را به نمایش بگذارد. اما سونی به این اکتفا نکرد و در سال 2021 با استفاده از تجربه و سابقه درخشان خود از جدیدترین نسل پردازنده خود موسوم به XR پرده برداشت.

مغز انسان هر تصویری را که می‌بیند، به‌صورت لحظه‌ای پردازش و تحلیل می‌کند. تجزیه‌وتحلیل لحظه‌ای تصاویر سبب می‌شود، به‌صورت آنی کاربر تصاویری دقیق و بدون نقص را مشاهده نماید. پردازش رنگ، کنتراست، وضوح و جنبش در مغز انسان، تصویری کامل و با بیشترین جزییات را به ما می‌بخشد. سونی نیز از همین قاعده بهره گرفته است. پردازنده شناختی سونی با نام SONY Cognitive Processor XR، به‌صورت آنی تمامی پردازش‌های لازم را انجام خواهد داد و تصاویری بی‌نظیر و تکرار نشدنی را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون اولد سونی مدل SONY OLED TV 55A90J با استفاده از پردازنده ادراکی جدید سونی BRAVIA XR با حذف طول‌موج‌های ضعیف، افزایش کنتراست تصویر، تقویت رنگ و افزایش سرعت رفرش تصویر، ویدئو را با بهترین کیفیت ممکن به مخاطب نمایش خواهد داد. سونی لقب هوش شناختی را به پردازنده Cognitive Processor XR بخشیده است و برای اولین بار در تلویزیون‌های 2021 خود از آن بهره گرفته است و جهان را شگفت‌زده کرده است.

    

تلویزیون SONY BRAVIA XR TV 55A90J

     

     

صفحه نمایش جدیدترین تلویزیون سونی OLED A90J

صفحه‌نمایش و کارایی آن مهم‌ترین گزینه در خرید تلویزیون است. تلویزیون اولد با استفاده از تکنولوژی‌های بی‌نظیر خود، کاربر را کاملاً شیفته خود خواهد کرد. تلویزیون LED از بک لایت برای تأمین نور و ایجاد تصویر استفاده می‌کند. در تلویزیون‌ها نوین او آل ای دی لامپ‌های نوری در تمام بخش‌های نمایشگر قرارگرفته‌اند و می‌توانند تصاویری باکیفیت را در اختیار کاربر قرار دهند. اما تلویزیون‌های LED امکان ایجاد تصاویر بدون نقص را نخواهند داشت. به همین دلیل او آل ای دی تولید شد. تلویزیون‌های اولد از برترین قابلیت‌های روز دنیا بهره گرفته‌اند و قطعاً می‌توانند تصاویری به‌مراتب باکیفیت‌تر از قبل را به نمایش بگذارند. اولد به‌طور کامل بک لایت را حذف کرده و از گاز طبیعی برای ایجاد تصاویری باکیفیت بهره گرفته است. فضای بین دو شیشه باریک تلویزیون اولد از محیطی کاملاً خلا و پر از گاز آلی تشکیل‌شده و طرز کار آن با تلویزیون آل ای دی متفاوت است. در تلویزیون اولد سونی از دیودهای نوری استفاده کرده و با ایجاد جریان برق و برانگیخته کردن گاز، نور و رنگ تولید می‌شود. این فرایند سبب شده سرعت انتقال نور و رنگ به اوج سرعت خود برسد و کاربر هیچ لرزشی را در تصاویر مشاهده نکند.

     

کیفیت تصویر بهترین تلویزیون سونی در سال 2021

     

جدیدترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل SONY A90J از کیفیت فورکا کمک گرفته است. قابلیت 4K بیش از 8 میلیون پیکسل را در نمایشگر جای می‌دهد. این قابلیت موجب ایجاد رزولوشن 3840*2160 پیکسل شده و قادر است سرعت انتقال نور را به نهایت خود برساند. فناوری 4K با توجه به تعداد پیکسل‌های 4 برابری به نسبت تلویزیون‌های FHD، تصاویری با سرعت رفرش و انتقال تصویر 4 برابری به نسبت تلویزیون‌های قدیمی را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون SONY OLED 4K A90J به لطف استفاده از فناوری 4K قادر است، تصاویری بدون لرزش و با بیشترین درخشندگی را به همراه خواهد داشت.

    

جدیدترین اولد سونی مدل SONY OLED TV 55A90J

    

تکنولوژی HDR یکی دیگر از قابلیت‌های چشم‌گیر تلویزیون‌های اولد است. تلویزیون اولد سونی مدل 2021 با استفاده از فناوری HDR توانسته تصاویری درخشان و بارنگ‌های کاملاً طبیعی را به نمایش بگذارد. فناوری HDR با بالا بردن دامنه دینامیکی رنگ‌ها، تصاویری بارنگ‌های غنی و عمیق را به وجود خواهد آورد و قطعاً می‌تواند تصاویری بدون نقص را به نمایش بگذارد.

    

فناوری XR Color در اولد سونی

رنگ و عمق آن مهم‌ترین معیار در تولید یک تلویزیون باکیفیت است. اولد سونی خود به تنهایی قادر است، رنگ‌های غنی و بسیار غلیظ را فراهم سازد. اما سونی به این میزان بسنده نکرده و با استفاده از فناوری‌های برتر خود، رنگ نمایشگر را به اوج کیفیت رسانده است. تلویزیون اولد سونی به منظور افزایش کارایی از فناوری XR Color بهره گرفته است.

    

تلویزیون SONY BRAVIA XR سونی با قابلیت XR Color

     

امکان تجزیه و تحلیل رنگ‌ها در هر لحظه و افزایش قدرت رنگ‌ها، برای اولین بار توسط سونی انجام شد. تکنولوژی انقلابی XR Color قادر است، در هر لحظه میزان رنگ و قدرت رنگ را پردازش کرده و از نمایش رنگ‌های ضعیف جلوگیری نماید. تکنولوژی XR Color در بهترین تلویزیون اولد SONY OLED 4K TV 55A90J، امکان تولید رنگ‌های غنی و بزرگنمایی شده را میسر می‌سازد و مانع از انتشار رنگ‌های ضعیف خواهد شد.

     

فناوری XR Contrast در بهترین اولد سونی

نمایشگر تلویزیون علاوه بر رنگ، نیازمند امکانات بیشتری برای ایجاد تصاویر باکیفیت خواهد بود. ازجمله مواردی که تأثیر به سزایی برای ایجاد تصاویری بسیار باکیفیت دارد، کنتراست تصاویر است. کنتراست بالا موجب حذف کامل نویز تصویر شده و تصاویری بسیار درخشان را به ثبت خواهد رساند. سونی به‌منظور افزایش کنتراست تصویر از فناوری XR Contrast در تلویزیون اولد سونی A90J کمک گرفته است.

    

تکنولوژی XR Contrast در OLED SONY

    

جدیدترین تلویزیون اولد سونی در سال 2021 از جدیدترین نسل افزایش کنتراست موسوم به XR OLED Contrast Pro بهره گرفته است. تلویزیون اولد SONY BRAVIA XR TV 55A90J به لطف استفاده از این قابلیت قادر است، تضاد رنگ مشکی و سفید را به بالاترین حد ممکن برساند و تصاویری برجسته و بدون نقص را به نمایش بگذارد. تکنولوژی XR Contrast با ایجاد عمق بیشتر در رنگ‌های تصویر سبب شده، ویدئو با عمق رنگ بیشتری به ثبت برسد.

     

تکنولوژی XR Motion تلویزیون SONY A90J

اولد سونی به عنوان پرچم‌دار و اصلی‌ترین تلویزیون سونی شناخته می‌شود. به همین دلیل سونی تلاش و تجربه خود را به‌کار گرفته تا محصولی فراتر از انتظار را تولید نماید. از مهم‌ترین مسائلی که در ایجاد تصاویری دقیق و بی‌نقص بسیار مؤثر است، نمایش روان حرکت تصویر است. تکنولوژی‌های متفاوتی در ایجاد تصاویر روان نقش دارند، اما مهم‌ترین آنها فناوری XR Motion در تلویزیون سونی است.

    

جدیدترین تلویزیون 2021 سونی مدل SONY 55A90J

     

تلویزیون اولد سونی با استفاده از فناوری XR Motion، تصاویری سریع و روان را به نمایش خواهد گذاشت. فناوری XR Motion تصاویری روان و بدون لرزش را به همراه خواهد داشت. سرعت انتقال تصویر و رفرش تصویر به لطف استفاده از این قابلیت به نهایت خود رسیده و قطعاً می‌تواند، تصاویری بدون لرزش و سریع را به نمایش بگذارد. این فناوری در ویدئوهای سریع همانند بازی و یا گیم، بیشترین بازدهی را خواهد داشت و قطعاً می‌تواند تصاویری بسیار روان و کامل را به نمایش بگذارد.

     

ویژگی XR Clarity در تلویزیون OLED سونی

یکی دیگر از قابلیت‌های تأثیر گذار در نمایشگر تلویزیون، وضوح تصویر است. وضوح تصویر و حذف نویز می‌تواند بیشترین کارایی مثبت را به ارمغان بیاورد و کاربر را کاملاً راضی نماید. حذف نویز تصاویر قادر است کیفیت تصویر را به نهایت خود برساند و راندمان تصویر را به نهایت خود برساند. تلویزیون اولد سونی مدل SONY OLED TV 55A90J با استفاده از فناوری XR Clarity قادر است، کیفیتی بی‌نظیر را به ثبت برساند.

    

بهترین تلویزیون سونی 2021 مدل SONY A90J

     

تلویزیون OLED سونی مدل SONY 4K HDR OLED TV 55A90J با استفاده از قابلیت XR Clarity، لحظه‌ای ویدئو را پردازش می‌کند. این فناوری با پردازش لحظه‌ای تصویر و حذف نویز و لرزش تصویر قادر است، تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند. این امر سبب شده کاربر همیشه و در هرلحظه، تصاویر بدون نویز باشد و کاربر با بیشترین وضوح تصویر روبه‌رو باشد.

    

سیستم صوتی XR Sound و تلویزیون اولد

کیفیت تصویر تلویزیون سونی فوق‌العاده بالا است و همه به این موضوع آشنا هستند. اما کیفیت تصویر به‌تنهایی کاربر را راضی نخواهد کرد. به همین دلیل سونی به سیستم صوتی نیز توجه ویژه داشته است. سونی به‌منظور افزایش کیفیت صدا از دو اسپیکر قدرتمند در تلویزیون اولد A90J بهره گرفته است. مجموع قدرت صدای خروجی این سیستم صوتی برابر 40 وات است. قدرت 40 وات صدا موجب گشته، کاربر هنگام تماشای تلویزیون به اوج هیجان برسد و بیشترین لذت را کسب کند.

   

برترین تلویزیون سونی با صدایی سه بعدی

    

سونی به‌منظور افزایش رضایت کاربر از فرایند Dolby Atmos در تلویزیون 55A90j بهره گرفته است. فرایند Dolby Atmos صدایی بسیار فراگیر و غنی آر به همراه خواهد داشت و حس حضور در سینما را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. فناوری Dolby بیشترین بازدهی را خواهد داشت و با ایجاد صدایی سه بعدی قادر است، کاربر را کاملاً راضی نگه دارد.

تلویزیون OLED SONY A90J به‌منظور افزایش کارایی بیشتر از فناوری XR Sound بهره‌مند شده است. فناوری XR Sound نیز برگرفته از هوش شناختی تلویزیون سونی و به‌وسیله Cognitive Processor XR فعال خواهد شد. بنابراین می‌توان برداشت کرد که طرز کار سیستم صوتی نیز همانند سایر قابلیت‌های تلویزیون هوشمند سونی است. تلویزیون 55 اینچ اولد مدل SONY BRAVIA XR TV 55A90J به لطف این سیستم صوتی قادر است، منبع صدا را برای کاربر مشخص کند. در تلویزیون‌های قدیمی خروجی صدا تنها به‌صورت افقی انجام می‌شد و کاربر تنها صدایی یک طرفه و ضعیف را خواهد شنید. اما در تلویزیون‌های BRAVIA XR شاهد استفاده از صدایی همه‌جانبه هستیم که محیطی سه بعدی را برای کاربر به ارمغان می‌اورد که کاربر حس حضور در تلویزیون را کسب خواهد کرد. تلویزیون سونی اولد A90 سری 2021 با استفاده از سیستم XR Sound Position بدون شک، کارایی بی‌نظیری را فراهم خواهد ساخت و می‌تواند کاربر را کاملاً شیفته خود نماید و در تصاویر هیجانی بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. همچنین فرایند XR Surround Upscaling صدایی سه بعدی و بسیار غنی را به همراه خواهد داشت.

    

تلویزیون سونی با قابلیت BRAVIA XR

    

یکی دیگر از مزایای سیستم صوتی تلویزیون اولد 2021 سونی، پردازش لحظه‌ای صدا است. در این فرایند تلویزیون سونی با پردازش لحظه‌ای صدا قادر است، نویز صدا را به حداقل برساند و کاربر با صدایی بی‌نظیر و بدون نقص مواجه باشد. صدای بلند، بدون نویز، صدایی غنی و فراگیر می‌تواند هر فردی را مشتاق خود نماید. این فرایند در تماشای فوتبال و یا انجام بازی، بیشترین بازدهی را دارد و قطعاً می‌تواند کاربر را کاملاً راضی نماید. این تکنولوژی را در سال‌های گذشته با نام Voice Zoom معرفی‌شده، اما در سال 2021 و در تلویزیون اولد سونی مدل SONY 55A90J این فرایند تقویت‌شده و با نام Voice Zoom 2 معرفی‌شده است.

    

فناوری Voice Zoom 2

     

Google TV

تلویزیون هوشمند و یا اسمارت به تلویزیون‌های گفته می‌شود، که سیستم‌عامل دارند. سیستم عامل در تلویزیون بیشترین کارایی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد و می‌تواند دسترسی کاربر را به دنیای بی‌کران اینترنت تکمیل کند. سونی نیز در تلویزیون‌های هوشمند خود از سیستم‌عامل بهره می‌گیرد و با رابط کاربری شیک و روان، کار کردن با تلویزیون را بسیار آسان‌تر از قبل کرده است.

    

سیستم عامل اندروید در تلویزیون SONY Google TV 55A90J

    

تلویزیون اولد 2021 سونی مدل SONY Google TV 55A90J نیز از سیستم‌عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید مرورگر اینترنت را به‌صورت پیش‌فرض نصب‌شده دارد و امکان اتصال به اینترنت از طریق wifi را برقرار می‌سازد. همچنین برنامه‌هایی همانند فیس‌بوک، یوتیوب و Netflex به کاربر امکان داده، به جدیدترین ویدئوها دسترسی داشته باشد. به دلیل وجود گوگل پلی بر روی تلویزیون، امکان نصب انواع برنامه برای کاربر میسر است. همچنین حافظه داخلی بالا سبب شده، کاربر طیف وسیعی از برنامه‌ها را دانلود و نصب نماید تا بیشترین سطح رضایت دست یابد.

    

جدیدترین تلویزیون اولد سونی SONY Google TV 55A90J

      

یکی از مزایای تلویزیون هوشمند اولد سونی مدل SONY BRAVIA XR 4K SMART OLED TV 55A90J امکان اتصال به گوشی همراه است. گوشی تلفن همراه امروزه به عنوان بهترین دوست انسان منتخب‌شده است. گوشی همراه خاطرات شما را به ثبت می‌رساند. برای مشاهده مجدد این خاطرات می‌توانید صفحه گوشی همراه خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید و بیشترین سرگرمی را برای خود و دیگران فراهم‌سازید. همچنین این تلویزیون امکان اتصال به سایر وسایل دیجیتال را نیز فراهم می‌سازد. به طور مثال وسایلی دیجیتالی همانند یخچال، چراغ‌های دیجیتال، پنکه، کولر گازی و غیره از طریق این تلویزیون کنترل نمود.

تنها با به زبان آوردن کلمه Hey Google دستیار صوتی تلویزیون SONY Google TV 55A90J فعال می‌شود. سپس از طریق این دستیار صوتی می‌توان فعالیت تلویزیون و سایر لوازم دیجیتال را فراهم کرد. می‌توان به تغییر کانال و یا تغییر میزان صدا اقدام کرد و بدون هیچ اذیتی تمامی تغییرات را اعمال نمود.

    

جدیدترین تلویزیون OLED سونی در سال 2021 با سیستم عامل اندروید

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام