جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2021

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 7315

بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021

    

سامسونگ ابر کارخانه‌ای است که از سال 1960 میلادی، فعالیت خود را در دنیای الکترونیک شروع کرد. حال بعد از گذشت بیش از 60 سال فعالیت در تولید تلویزیون، سامسونگ به اوج قدرت رسیده است. سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگر در دنیا است و در این صنعت همیشه پیشگام بوده است. هر ساله سامسونگ مدل‌های متنوعی از تلویزیون را روانه بازار می‌کند که با استفاده از تجربه درخشان خود، می‌تواند سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. حدود 10 سال است که سامسونگ، پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها را تولید کرده و در صدر قرار گرفته است. در سال 2020 سامسونگ با تحولاتی در تلویزیون‌های خود بار دیگر از سایر رقبا پیشی گرفت و با معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ مدل SAMSUNG QLED TV Q70T قدرت خود را به همگان نمایش داد. مدل‌های دیگری همانند تلویزیون کیولد SAMUSNG Q60T و یا ارزان‌ترین تلویزیون سامسونگ مدل TU8500 نیز از پرفروش‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های معرفی شده در سال 2020 بودند. حال سامسونگ با ایجاد تغییر و تحولاتی و آپدیت این تلویزیون‌ها دوباره به میدان رقابت باز گشته است. سامسونگ در سال 2021 و در نمایشگاه CES با عرضه نسل جدید از تلویزیون کیولد توجه همه را به خودش جذب کرد. جدیدترین تلویزیون 2021 سامسونگ مدل QN90A و تلویزیون کیولد 8K سامسونگ مدل QN800A از جمله بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021 هستند. حال به بررسی غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES پرداخته‌ایم با آف خرید همراه باشید.

   

جدیدترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021

    

تلویزیون کیولد سامسونگ

سامسونگ اولین و تنها تولیدکننده تلویزیون‌های کیولد در جهان است. تلویزیون کیولد از اوایل سال 2017 به بازار عرضه شد. این تلویزیون‌های جایگزین مناسب برای تلویزیون‌های SUHD شدند و در مدت زمان بسیار کمی خود را در بازار معروف ساختند. تلویزیون QLED سامسونگ از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر LED در این چندساله پیشرفت بسیار زیادی را به خود دیده و قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

نمایشگر LED خود به تنهایی تصاویری غنی و رنگ‌هایی دقیق را به وجود می‌آورد. اما توان رقابت با تلویزیون‌های OLED را نخواهد داشت. به همین منظور سامسونگ از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با استفاده از فناوری Quantum Dot قادر است بیشترین کیفیت ممکن را فراهم سازد. تلویزیون کیولد از ترکیب نمایشگر LED و Quantum Dot تولید شده است (Quantum Dot+LED=QLED). فناوری Quantum Dot را در برترین تلویزیون سامسونگ مدل Q80T و مدل‌های مشابه آن در سال 2020 مشاهده کرده‌ایم.

     

جدیدترین کیولد سامسونگ

      

اما Quantum Dot چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ نمایشگرهای LED از بک لایت بهره می‌گیرند و تولید نور و رنگ می‌کنند. این بک لایت‌ها در قدیم گوشه‌های تلویزیون را پوشش می‌دادند. اما حال پس از گذشت و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، تمامی نقاط تلویزیون را با بک‌لایت‌ها پوشش دهد. تمامی نقاط نمایشگر در این حالت بک لایت مخصوص به خود را دارند و می‌توانند تصاویری درخشان‌تر و با کیفیت رنگ بسیار بیشتر تولید نماید. این قابلیت در تلویزیون‌های ال جی و سونی با نام Direct FullArray شناخته می‌شود. اما سامسونگ به راحتی با استفاده از فناوری Quantum Dot تعداد بک لایت را به نهایت خود رسانده و قطعاً می‌تواند بیشترین کارایی مثبت را به همراه داشته باشد.

تلویزیون کیوال‌ای‌دی سامسونگ از یک لایه کوانتومی، جلوی نمایشگر LED عمل می‌کند. این لایه متشکل از ذرات بسیار ریزی هستند که خود توان تولید نور را دارند. ابعاد این ذرات بین 2 تا نانومتر است و با توجه به سایز خود می‌توانند طول موج رنگ‌های متفاوت را ایجاد کنند. سامسونگ ادعا کرده که این فناوری Quantum Dot قادر است، 1 میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد. فناوری Quantum Dot در تلویزیون‌های QLED سامسونگ، تصاویری با رنگ‌های غنی شده و بدون نقص را به کاربر نمایش خواهند داد.

سال‌های قبل با تلویزیون‌های کیو ال ای دی سامسونگ همانند تلویزیون کیولد Q60T و یا تلویزیون کیوال‌ای‌دی سامسونگ مدل SAMSUNG QLED TV Q70T آشنا شده‌ایم و با کارایی آنها تا حدودی آشنا هستیم. کیولد با استفاده از ظاهر زیبا و کارایی فوق‌العاده خود در کمترین زمان ممکن به یکی از برترین گزینه‌های خرید تبدیل شد. تلویزیون کیولد در سال 2021 به اوج کارایی و کیفیت دست یافته و به نسبت سایر رقبا بیشترین تغییر را به خود دیده است.

    

جدیدترین قابلیت تلویزیون کیو‌ال‌ای‌دی

سامسونگ همانند سایر رقبا در نمایشگاه CES جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارد. در سال 2021 نیز غرفه سامسونگ جزو شلوغ‌ترین غرفه‌ها بود و مشتاقان زیادی را به خود جذب کرد. در این نمایشگاه سامسونگ از جدیدترین تلویزیون‌های کیولد خود همانند Samsung QLED TV QN90A و تلویزیون کیولد Samsung Neo QLED QN85A و همچنین تلویزیون کیولد 8K مدل Neo QLED TV QN900A و کیوال‌ای‌دی QN800A رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها تمامی امکانات و قابلیت‌های قبلی را تقویت کرده و پیشرفت بسیار چشمگیری را به کاربر خواهد بخشید.

    

بهترین تلویزیون 2021 سامسونگ

    

سامسونگ در سال 2021 به‌روزرسانی و اقدامات زیادی را اعمال کرده است. از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به استفاده از فناوری Quantum Matrix Technology Pro اشاره کرد. همچنین استفاده از پردازنده نوین Samsung Neo Processor 4K & 8K و فناوری Quantum HDR 64X و +Object Tracking Sound از دیگر قابلیت‌های مدرن تلویزیون‌های کیولد سامسونگ در سال 2021 هستند. در ادامه به بررسی چگونگی فعالیت این این تکنولوژی‌ها و تأثیر آنها بر کیفیت تصویر می‌پردازیم.

    

فناوری Quantum Matrix Technology Pro در تلویزیون 2021 سامسونگ

سامسونگ نیز همانند سایر برندها همیشه در تلاش برای به‌روزرسانی تلویزیون‌های خود است. شرکت Samsung همیشه سیاست کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب را پیش گرفته است. OLED ال جی و یا او ال ای دی سونی قیمت به مراتب بالاتری از سایر تلویزیون‌ها دارند و همین مورد موجب کاهش فروش این تلویزیون‌ها شده است. اما تلویزیون کیوال‌ای‌دی سامسونگ کیفیتی نظیر به اوال‌ای‌دی را به نمایش خواهد گذاشت و قیمت بسیار مناسب‌تری نیز دارد. به طوری که قیمت تلویزیون 65 اینچ کیولد سامسونگ نزدیک به قیمت 55 اولد است و این یکی از برترین نقاط مثبت تلویزیون کیولد به حساب میاید.

قیمت مناسب موجب کاهش کیفیت تلویزیون QLED سامسونگ نشده است. بلکه سامسونگ هر ساله به کارایی و کیفیت این تلویزیون‌ها می‌افزاید. مهم‌ترین تغییر در تلویزیون کیولد سامسونگ در سال 2021، استفاده از فناوری Quantum Matrix است. ال جی در تلویزیون‌های جدید خود با استفاده از نام QNED خود را بسیار محبوب کرد. تکنولوژی QNED ال جی نیز برگرفته است از همین Quantum Matrix است.

   

فناوری Quantum Matrix Pro در تلویزیون سامسونگ

   

همان‌طور که اطلاع دارید، تلویزیون LED از بک لایت برای ایجاد رنگ و نور کمک می‌گیرد. به همین منظور تعداد لامپ‌های نوری بسیار حائز اهمیت است. تلویزیون‌های کیولد 2020 سامسونگ تمامی نقاط تلویزیون را پوشش می‌دادند. اما این لامپ‌های نوری سایز بزرگی داشتند و دقت نور کمتری را ایجاد می‌کردند. به همین دلیل سامسونگ، استفاده از LED ها یا بک‌لایت‌های کوچک‌تر با تعداد بسیار بیشتر را در دستور کار خود قرار داد. این قابلیت برای اولین بار در نمایشگاه CES لاس‌وگاس در سال 2021 رونمایی شد و موجب شگفت همه حاضرین شد. سامسونگ هر لامپ بزرگ LED را با چهار لامپ کوچک و یا Mini LED تعویض کرد. به طور مثال اگر قبلاً 20 لامپ نوری در یک نمایشگر حضور داشت، حال شاهد استفاده از 80 لامپ نوری در تلویزیون هستیم. این تکنولوژی توسط سامسونگ با نام Quantum Matrix Technology Pro معرفی شد. بک لایت‌های کوچک یا Mini LED تصاویری شفاف و بسیار دقیق را به ثبت می‌رساند و قطعاً می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نمایند.

با استفاده از قابلیت Quantum Matrix، میزان نور صفحه و قدرت رنگ‌ها 4 برابر بیشتر خواهد شد. این به این معنی است که میزان سرعت انتقال تصویر نیز به 4 برابر بیشتر بدل می‌شود. بنابراین کاربر در تمامی سطوح نمایشگر نور و رنگ کاملاً زنده و پویا را مشاهده خواهد کرد و هیچ یک از بخش‌های نمایشگر کدر و یا تاریک نخواهد بود. فناوری Quantum Matrix بدون شک برترین دستاورد سامسونگ در سال 2021 است که به وسیله آن تلویزیون سامسونگ موفقیت‌های زیادی را کسب خواهد کرد و جانشین مناسبی برای نسل‌های قبل از خود خواهد بود.

    

پردازنده Samsung Neo Quantum Processor 8K & 4K

امسال بیشتر کمپانی‌های بزرگ تمرکز خود را بر تولید پردازنده‌های مدرن و باکیفیت معطوف کرده‌اند. سامسونگ نی از این قاعده عقب نمانده و از جدیدترین نسل پردازنده خود بهره گرفته است. در سال 2020 سامسونگ از پردازنده Crystal Processor 4K بهره گرفت و کیفیتی مناسب را فراهم ساخت. اما سامسونگ برای رقابت با سایر برندهای دیگر، نیازمند استفاده از پردازنده‌های مدرن و نیرومند است. به همین دلیل زمزه‌هایی از تولید پردازنده مدرن به واقعیت تبدیل شد و سامسونگ در نمایشگاه CES آمریکا برای اولین بار از پردازنده 4 هسته‌ای Samsung Neo Quantum Processor 4K & 8K رونمایی کرد.

    

پردازنده Samsung Neo Quantum Processor 8K

    

پردازنده همانند مغز انسان وظیفه ایجاد هماهنگی و ایجاد تصاویری روان را بر عهده می‌گیرد. پردازنده‌های نوین کمپانی سامسونگ نیز دقیقاً همانند مغز انسان تمامی تصاویر و فعالیت‌ها را تحلیل و بررسی می‌کنند و می‌توانند، بیشترین کارایی مثبت را به همراه داشته باشد. سامسونگ در سال 2021 با استفاده از پردازنده Samsung Neo Quantum Processor 4K & 8K به صورت لحظه‌ای و آنی تصویر و صدا را تحلیل می‌کند. این فناوری سبب شده، کاربر در کمترین زمان تصاویری با رنگ غنی، کنتراست بالا، وضوح کامل و بدون لرزش را مشاهده خواهد کرد. هر کدام از این قابلیت‌ها در کمترین زمان ممکن همانند مغز انسان فعالیت می‌کنند. زمانی که تصویری به مغز انسان می‌رسد، در کمترین زمان تجزیه و تحلیل می‌شود و امکان ایجاد تصاویری دقیق و بسیار غنی را به چشم‌ها خواهد بخشید. پردازنده‌های نوین نیز دقیقاً به همین شیوه فعالیت خواهند داشت. پردازنده Neo Quantum Processor 4K چه در تلویزیون‌های 4K و چه در تلویزیون‌های 8K بیشترین بازدهی را خواهد داشت و قطعاً هر منتقدی را مشتاق خود خواهد کرد.

      

فناوری Quantum HDR 64X

برای مشاهده تصاویر بهتر از نمایشگر، علاوه بر نوع صفحه نمایش، نیازمند قابلیت‌های متفاوت دیگری نیز هستیم. یکی از قابلیت‌هایی که به دید بیشتر مردم تنها در دوربین کارایی دارد، فناوری HDR است. اما برخلاف نظر عامه مردم، این قابلیت در تلویزیون نیز بیشترین بازدهی ممکن را به ثبت رسانده است. فناوری HDR تغییراتی در دامنه طیف رنگ متفاوت ایجاد خواهد کرد.

    

تکنولوژی Quantum HDR 64X در بهترین تلویزیون دنیا

    

فناوری HDR همان‌طور که از نامش پیدا است، موجب بالا بردن دامنه دینامیکی رنگ‌ها خواهد شد. تکنولوژی HDR در تلویزیون‌های پیشرفته قطعاً می‌تواند کارایی فوق‌العاده‌ای را فراهم نماید و می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نماید. در گذشته با نسخه‌هایی از HDR همانند HDR 10 آشنا شدیم. اما سامسونگ در جدیدترین تلویزیون‌های 2021 خود از جدیدترین نسل Quantum HDR 32X و حتی Quantum HDR 64X بهره گرفته است. این نسخه از HDR امکان بالا بردن دامنه دینامیکی رنگ‌ها را به میزان 32 و یا 64 برابر افزایش می‌دهد. این قابلیت سبب شده بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 تصاویر خروجی به بالاترین سطح خود برسد و کاربر را کاملاً راضی نماید. در این فناوری، با غنی کردن رنگ مشکی و سفید و کاهش نویز تصویر قادر است، تصاویری دقیق و فوق‌العاده را به نمایش خواهد گذاشت.

    

نهایت سرعت و رفرش تصویر با جدیدترین تلویزیون سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ایجاد تلویزیون باکیفیت، استفاده از رفرش تصویر است. رفرش تصویر و یا تازه کردن تصویر در کمترین زمان ممکن، موجب می‌شود در تصاویر هیچ لرزشی احساس نکنید. رفرش تصویر در ویدئوهای سریع و هیجانی، موجب ایجاد تصاویری یکپارچه و بدون لرزش خواهد شد که می‌تواند موجب رضایت کاربر شود.

     

تلویزیون سامسونگ با رفرش تصویر 120 هرتز با تکنولوژی +Motiom Xcelerator Turbo

    

سامسونگ در جدیدترین کیولد سال 2021 با سرعت رفرش تصویر 120 هرتز بهره گرفته است. سرعت 120 هرتز موجب ایجاد تصاویری بدون لرزش حتی در فیلم‌های غیر 4K نیز خواهد شد. تکنولوژی +Motion Xcelerator Turbo فناوری است که سامسونگ در جدیدترین تلویزیون کیو ال ای دی خود استفاده کرده است. این تکنولوژی موجب افزایش سرعت تصویر شده و تصاویری بسیار سریع خصوصاً در بازی را به همراه خواهد داشت. این تکنولوژی سبب شده، سرعت انتقال تصویر در بین پیکسل‌ها به نهایت خود برسد و کاربر با تصاویری بدون لرزش همراه باشد.

    

پردازنده مدرن سامسونگ و تاثیر آن بر سیستم صوتی

سامسونگ در سال 2021، تلویزیون‌هایی را تولید کرده که جای هیچ نقد و بررسی را باقی نگذارد. به همین منظور تمام تلاش خود را کرده تا کاربر را کاملاً راضی نگه دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک تلویزیون را بی‌نظیر جلوه می‌دهد، سیستم صوتی تلویزیون است. سیستم صوتی تکمیل کننده یک تلویزیون فوق‌العاده است و سامسونگ این قاعده را به خوبی درک کرده است.

    

   

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ در سال 2021

    

جدیدترین تلویزیون کیولد 2021 سامسونگ از سیستم صوتی بسیار قدرتمند بهره گرفته‌اند. سامسونگ در بهترین کیولدهای سال 2021 از فناوری SpaceFit بهره گرفته است. تکنولوژی SpaceFit موجب ایجاد صدایی کاملاً فراگیر خواهد شد. این فناوری سبب شده، کاربر در هر جای منزل که نشسته باشد صدایی کامل و بدون نویز را بشنود و به اوج هیجان برسد. با استفاده از این فناوری می‌توان انتظار داشت، صدا به تمامی نقاط منزل برسد و کاربر صدایی سه بعدی را تجربه نماید.

یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر سیستم صوتی تلویزیون‌های مدرن سامسونگ استفاده از فناوری تقویت کننده صدا است. به لطف استفاده از این فناوری، صدای لحظه‌ای به طور کامل بزرگنمایی خواهد شد و می‌توان انتظار داشت، کاربر صدایی صاف و بدون نویز را بشنود. صدای کاراکتر اصلی به اوج وضوح رسیده و صدای حاشیه‌ها به حداقل می‌رسد و کاربر صدایی بی‌نظیر را مشاهده خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون جدید سامسونگ استفاده از تکنولوژی +Object Tracking Sound است. این قابلیت امکان تشخیص منبع صدا را از زوایای متفاوت میسر ساخته و قطعا می‌تواند تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای کاربر رقم بزند.

    

تلویزیون برتر سامسونگ با سیستم صوتی قدرتمند

    

سامسونگ همچنین در جدیدترین تلویزیون‌های سال 2021 از قابلیت اتصال به سایر لوازم صوتی را نیز فراهم ساخته است. امکان اتصال به ساندبار و یا سایر لوازم صوتی با استفاده از قابلیت Q-Symphony موجب ایجاد صدایی بسیار غنی و سه بعدی شده، که صدا را به تمامی نقاط منزل خواهد رساند و تجربه‌ای تکرار نشدنی را به همراه خواهد داشت.

     

سیستم عامل جدیدترین تلویزیون کیولد سامسونگ در سال 2021

سامسونگ همانند سنت قدیمی در تلویزیون‌های مدرن خود از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل تایزن یکی از قدرتمندترین سیستم عامل‌های تلویزیون است که محیطی بسیار ساده و کارآمد را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. سیستم عامل تلویزیون‌های 2021 سامسونگ همچنان همانند قبل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و کار را برای کاربر بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

     

سیستم عامل تایزن در برترین تلویزیون سامسونگ

    

سیستم عامل Tizen طیف وسیعی از برنامه‌ها را به صورت پیش‌فرض در اختیار کاربر قرار خواهد داد. برنامه‌های پیش فرض همانند مرورگر برای سیر در اینترنت، فیس‌بوک، یوتیوب و ... از اصلی‌ترین قابلیت‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ است که می‌تواند کارایی بی‌نظیر تلویزیون را کامل نماید.

تلویزیون Samsung QLED 2021 همچنین با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اتصال به سایر لوازم دیجیتال را نیز فراهم خواهد ساخت. امکان اشتراک گذاری فایل‌های گوشی یا لپ‌تاپ با تلویزیون سبب شده، کاربر مدت زمان بیشتری را با تلویزیون سپری کند و سرگرمی بیشتر برای خود و دیگران فراهم سازد.

      

( حال با ویژگی‌های برتر تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021 آشنا شدیم. زمان آن رسیده جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021 را معرفی کنیم و به بررسی ویژگی‌های آن بپردازیم. )

     

بهترین تلویزیون کیولد 8K سامسونگ در سال 2021 مدل QN900A

با تلویزیون 8K سامسونگ مدل Samsung Neo QLED 8K TV QN900A به آینده سلام کنید.

    

بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung Neo QLED TV QN900A

     

سامسونگ در ساخت تلویزیون کیوال‌ای‌دی QN900A از نمایشگر LED با تکنولوژی 8K بهره گرفته است. تکنولوژی 8K امکان ایجاد رزولوشن 4320*7680 پیکسل را فراهم خواهد ساخت و بیشترین سرعت تصویر را به ارمغان بیاورد. نمایشگر LED توسط فناوری Quantum Dot تقویت شده و رنگ‌هایی بسیار غنی و فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. فناوری Quantum Dot با ایجاد حداکثر بک لایت در نمایشگر سبب شده تصاویری دقیق و بسیار شفاف در همه نقاط نمایشگر به وجود بیاید. جدیدترین کیو ال ای دی سامسونگ در سال 2021 با استفاده از فناوری Quantum Matrix Technology Pro تعداد بک لایت‌ها را به نهایت خود رسانده است. افزایش تعداد لامپ‌های نوری موجب گشته، تصاویر خروجی به بالاترین سرعت و بیشترین شفافیت برسد و کاربر را مجذوب خود نماید. این بک‌لایت‌ها از فناوری Mini LED بهره گرفته و تعداد بک لایت‌ها را به نهایت خود رسانده است.

سامسونگ در سال 2021 برای اولین بار از فناوری Quantum HDR 64X بهره گرفته است. برترین تلویزیون QLED سامسونگ در سال 2021 به لطف استفاده از فناوری HDR 64X قادر است میزان وضوح و کنتراست تصویر را به نهایت خود برساند و کاربر را مجذوب خود نماید. به منظور افزایش کیفیت تصویر سامسونگ از فناوری 8K AI Upscaling و همچنین سرعت رفرش تصویر 120 هرتز استفاده کرده است و قطعاً می‌تواند تصاویری بدون لرزش و بسیار باکیفیت را به ارمغان خواهد آورد. فناوری رفرش سرعت تصویر 120 هرتز یا به اصطلاح تلویزیون‌های سامسونگ +Motion Xcelerator Turbo بهره گرفته است و تصاویری بدون لرزش را به ارمغان خواهد آورد. در سال 2021 سامسونگ در تلویزیون‌های رده بالای خود از فناوری Anti-Reflection بهره گرفته و مانع از انتشار نور در صفحه نمایشگر خواهد شد و تصویری بسیار مناسب را فراهم خواهد کرد.

    

فناوری Anti-Reflection در بهترین تلویزیون 2021 سامسونگ

    

برترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung QN900A از پردازنده نوین بهره گرفته است. پردازنده Samsung Neo QLED Processor 8K نسخه‌ای است که در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است. این پردازنده امکان پردازش لحظه‌ای تصویر را بر عهده می‌گیرد و در مدت زمان بسیار اندکی میزان رنگ، کنتراست و وضوح تصویر را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه خواهد نمود. این پردازنده همچنین امکان پردازش صدا را نیز داشته و سیستم صوتی قدرتمند و فراگیری را به ارمغان خواهد آورد. سامسونگ در بهترین کیولد جهان در سال 2021 از سیستم صوتی 40 وات بهره گرفته است. کیوال‌ای‌دی سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN900A از فناوری SpaceFit و Object Tracking Sound Pro بهره گرفته و صدایی فراگیر و فوق‌العاده غنی را به همراه خواهد داشت.

سامسونگ همانند قبل از سیستم عامل تایزن در تلویزیون QLED TV QN900A استفاده کرده است. سیستم عامل تایزن رابط کاربری بسیار ساده و روان را به همراه داشته و قطعاً می‌تواند بیشترین کاربرد را برای مصرف‌کننده فراهم سازد. سیستم عامل Tizen برنامه‌های پیش‌فرض بسیاری همانند مرورگر، فیس‌بوک و ... را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Samsung QLED 8K TV QN900A در سایزهای 65 اینچ و 75 اینچ و 85 اینچ تولید شده و در آینده نزدیک به بازار عرضه شده است.

    

برترین تلویزیون 8K سامسونگ Samsung Neo QLED TV QN800A

سامسونگ در سال 2021 خصوصاً با تولید محصولات 8K بیشترین علاقه‌مندان را به خود جذب کرده است. در سال 2020 شاهد تولید تلویزیون Samsung 8K TV Q800T بودیم که کیفیت بسیار مناسبی را به ارمغان آورد. اما در سال 2021 تولید این تلویزیون‌ها به صورت انبوه و با کارایی بسیار بیشتر موجب افزایش فروش سامسونگ خواهد شد. مدت زمان زیادی است که منتظر حضور اولین تلویزیون 8K در ایران هستیم و در حال ثبت این مقاله تنها مدلی که وارد بازار ایران شده است، سری 2019 یعنی مدل Q900R است.

    

برترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung Neo QLED 8K TV QN800A

    

تلویزیون 8K سامسونگ مدل QN800A از نمایشگر LED با رزولوشن 4320*7680 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن تعداد پیکسل را به بالاترین حد ممکن خود رسانده و قطعاً می‌تواند بیشترین سرعت تصویر را به ارمغان بیاورد. جدیدترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 با استفاده از فناوری 8k بیش از 33 میلیون پیکسل را در نمایشگر پخش کرده و سرعت انتقال تصویر را به بالاترین حد خود رسانده است. تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV QN800A به‌منظور افزایش کیفیت تصویر بیشتر از فناوری Quantum Matrix Technology Pro بهره گرفته است. تکنولوژی کوانتوم ماتریکس پرو موجب افزایش تعداد بک‌لایت‌ها شده است. تعداد بک‌لایت‌ها یکی از مؤثرترین موارد در ایجاد تصویری بهتر در تلویزیون‌های LED است. تلویزیون 8K سامسونگ به لطف استفاده از این تکنولوژی لامپ‌های نوری را به سایزهای کوچک‌تر تبدیل کرده و تمامی نقاط نمایشگر را پوشش می‌دهد. Mini LED یا لامپ‌های LED کوچک‌تر نور بسیار زیادی را تولید کرده و امکان ایجاد تصاویری با رنگ‌های غنی و بسیار باکیفیت را میسر خواهد ساخت. تلویزیون کیولد سامسونگ با استفاده از تکنولوژی MiniLED تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت خواهد رساند.

ارزان‌ترین تلویزیون 8K سامسونگ در سال 2021 مدل Neo QLED TV QN800A از فناوری Quantum HDR 32X بهره گرفته است. تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Neo QLED 8K TV QN800A به لطف استفاده از فناوری این نسخه HDR قادر است میزان کنتراست و غلظت رنگ را به میزان 32 برابر افزایش دهد و کاربر را کاملاً شیفته خود نماید. همچنین بهره‌گیری از فناوری 8K AI Upscaling و همچنین Quantum Dot موجب افزایش کیفیت تصاویر و رنگ‌ها شده و قادر است تصاویری بسیار دقیق و با جزییات بسیار را به نمایش بگذارد. این تلویزیون همچنین با استفاده از فناوری Anti-Reflection امکان ایجاد تصاویری کامل و با جزییات بسیار را فراهم کرده و مانع از بازتاب نور در صفحه نمایش خواهد شد.

تلویزیون 8K سامسونگ مدل QN800A از پردازنده Samsung Neo Quantum Processor 8K بهره گرفته است. این پردازنده امکان پردازش و تجزیه و تحلیل لحظه‌ای صدا و تصویر را داشته و قطعاً می‌تواند کارایی به مراتب بالایی را به ارمغان بیاورد. با پردازش لحظه‌ای رنگ، کنتراست و وضوح می‌توان انتظار داشت، تصاویری بی‌نظیر و خارق‌العاده را مشاهده کرد. این پردازنده به صورت لحظه‌ای و آنی نویز تصاویر و رنگ‌های مرده را تشخیص داده و با جایگزین کردن آن با رنگ‌های غنی، موجب ایجاد تصاویری درخشان و سریع خواهد شد. این پردازنده همچنین سیستم صوتی تلویزیون را تقویت کرده و مانع از انتشار صدای ضعیف خواهد شد. سیستم صوتی تلویزیون کیولد 8K سامسونگ به لطف استفاده از +Object Tracking Sound و SpaceFit Sound توانسته صدایی غنی، همه جانبه و بدون نویز را فراهم بیاورد و با ایجاد صدایی سه بعدی می‌تواند کاربر را کاملاً راضی نماید.

    

تلویزیون 8K سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN800A

    

سامسونگ در برترین کیولد سامسونگ مدل Samsung QLED TV QN800A از سیستم عامل تایزن استفاده کرده است. سیستم عامل Tizen امکان دسترسی به اینترنت و مرورگرها را به کاربر خواهد بخشید. همچنین سیستم عامل تایزن امکان اتصال به موبایل و سایر وسایل دیجیتال را فراهم خواهد ساخت و می‌توان صفحه موبایل را با تلویزیون به اشتراک گذاشت. برنامه‌های پیش فرض ضروری بر روی تلویزیون نصب شده و همچنین امکان دانلود و نصب برنامه نیز در بهترین تلویزیون 2021 سامسونگ میسر است.

     

جدیدترین تلویزیون کیولد 2021 سامسونگ مدل Samsung Neo QLED QN90A

در وضعیت اقتصادی امروز خرید تلویزیون 8K شاید زیاد به‌صرفه نباشد. اما یک تلویزیون 4K باکیفیت قطعاً می‌تواند رضایت کامل کاربر را به ارمغان بیاورد. تلویزیون کیوال‌ای‌دی 2021 سامسونگ مدل QN90A به لطف استفاده از نمایشگر LED و رزولوشن 3840*2160 پیکسل قادر است، تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند. فناوری 4K با استفاده از قابلیت‌های متفاوت توانسته پیشرفت بسیار زیادی را در چند سال گذشته تجربه کرده و کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند.

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Q90A با استفاده از فناوری Quantum Dot یا حداکثر تعداد بک‌لایت، قادر است تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند. سامسونگ حتی به این هم بسنده نکرده و با استفاده از فناوری Quantum Matrix Technology و همچنین استفاده از بک‌لایت‌های MiniLED توانسته تصاویری فوق‌العاده را به ثبت برساند. تلویزیون سامسونگ کیولد از تعداد بک‌لایت‌های بسیار زیاد و پراکنده در همه جای نمایشگر بهره گرفته است. این بک‌لایت‌ها در حاشیه‌ها نیز عملکرد مناسبی دارند. اما سامسونگ با استفاده از LED های کوچک‌تر توانسته بیشترین سرعت انتقال تصویر و بیشترین رزولوشن را به همراه داشته باشد.

تلویزیون هوشمند 2021 سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN90A از پردازنده Samsung Neo Quantum Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده در سال 2021 به بالاترین قابلیت‌های روز دنیا دست یافته است و قطعاً می‌تواند هر بیننده‌ای را مجذوب خود نماید. سامسونگ با استفاده از این پردازنده امکان پردازش لحظه‌ای تصاویر را برعهده گرفته و با تحلیل رنگ، کنتراست و وضوح تصاویر، بیشترین کارایی را به ثبت خواهد رساند. این پردازنده مانع از انتشار رنگ‌های ضعیف و مرده و همچنین تصاویر با کنتراست کم خواهد شد و با جایگزین کردن تصاویر قدرتمند، می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نماید. سیستم صوتی و میزان صدا نیز از طریق پردازنده نئو کوانتوم فورکا، پردازش می‌شود. این پردازنده با تحلیل صدا و شناسایی منبع صدا سبب شده، کاربر با صدایی غنی و با جزییات بالا روبه‌رو خواهد شد. سیستم صوتی با استفاده از قدرت خروجی 40 وات و همچنین فناوری +Object Tracking Sound و SpaceFit قادر است، صدایی غنی و سه بعدی را به همراه خواهد داشت. در این حالت کاربر، صدا را از زاویه‌های متفاوت خواهد شنید و قطعاً می‌تواند بیشترین هیجان را تجربه نماید.

    

جدیدترین کیولد سامسونگ مدل samusng Neo QLED TV QN90A

    

سامسونگ به منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون QN90A از تکنولوژی Quantum HDR 32X بهره گرفته است. این تکنولوژی امکان ایجاد تصاویری با بیشترین دامنه دینامیکی رنگ و همچنین افزایش عمق رنگ را میسر ساخته و می‌تواند بیشترین سطح رضایت را برای کاربر به ارمغان آورده و قطعاً می‌تواند بیشترین کارایی مثبت را به ارمغان خواهد آورد. همچنین تکنولوژی +Motion Xcelerator Turbo امکان ایجاد سرعت رفرش تصویر 120 هرتز را فراهم آورده و فرایند Anti-Reflection موجب افزایش زاویه دید و مانع از انتشار نور در تلویزیون خواهد شد تا کاربر با تصاویری کامل مواجه شود.

تلویزیون اسمارت کیولد سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q90A از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. بهترین تلویزیون فورکا سامسونگ همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با استفاده از سیستم عامل Tizen قادر است، بیشترین بازدهی مثبت را به کاربر ارائه دهد. این سیستم عامل امکان دسترسی به اینترنت و همچنین اشتراک گذاری فایل با موبایل را فراهم ساخته و کارایی فوق‌العاده‌ای را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. سیستم عامل تایزن امکان نصب برنامه انواع را خواهد داشت و خود نیز به صورت پیش‌فرض برنامه‌هایی همانند، مرورگر اتصال به اینترنت، فیس‌بوک و ... را در خود جای داده است. تلویزیون Samsung QLED 4K TV QN90A در سایزهای 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ تولید شده و به زودی روانه بازار خواهد شد.

    

بهترین تلویزیون کیولد سال 2021 مدل Samsung QLED TV QN85A

در سال 2020 فروش کیولد و محبوبیت آنها به حداکثر است. حال در سال 2021 نیز سامسونگ همین قاعده را ادامه داده است و با تولید مدل‌های متنوع سعی در راضی کردن مشتاقان داشته است. Samsung Q85A جزو برترین مدل‌های سامسونگ است که وارد بازار خواهد شد. این تلویزیون با قیمت بسیار مناسب، بیشترین کارایی و کیفیت را به ثبت خواهد رساند و قطعاً می‌تواند بیشترین بازدهی را به ثبت برساند.

سامسونگ از نمایشگر LED در تلویزیون کیوال‌ای‌دی Q85A کمک گرفته است. این نمایشگر امکان ایجاد تصاویر بسیار باکیفیت و درخشان را میسر خواهد ساخت و قطعاً هر منتقدی را مجذوب خود خواهد کرد. سامسونگ از فناوری Quantum Dot در سال 2020 بهره گرفت و امکان ایجاد تصاویری باکیفیت را میسر خواهد ساخت. اما سامسونگ در سال 2021 با پیشرفت چشمگیر خود بار دیگر طرفداران زیادی را مشتاق خود کرد. فناوری نوینی که سامسونگ از آن رونمایی کرد، تکنولوژی Quantum Matrix Technology همانند سایر تلویزیون‌های برتر سامسونگ با استفاده از Mini LED فعالیت خود را از سر می‌گیرد. لامپ‌های LED در قدیم سایز بزرگی داشتند و در بسیاری از موارد نور کافی و دلخواه را ارائه نمی‌دهند. اما سامسونگ با کوچک کردن سایز این بک لایت‌ها و افزایش تعداد آنها توانسته، تمام مناطق نمایشگر را تحت پوشش خود قرار دهد و کاربر را با تصاویری کاملاً حرفه‌ای و درخشان مواجه سازد. هر لامپ نوری به 4 لامپ کوچک‌تر تبدیل شده و به این شکل سرعت انتقال تصویر به 4 برابر بیشتر و میزان کنتراست تصویر به 4 برابر بیشتر ارتقا خواهد یافت.

سامسونگ برای تکمیل کیفیت نمایشگر از فناوری HDR بهره گرفته است. اما در سال 2021، سامسونگ با استفاده از جدیدترین نسل HDR و ارتقای آن به Quantum HDR 24X، تصاویری به مراتب باکیفیت‌تر را فراهم ساخته است. سامسونگ به لطف استفاده از این فناوری دامنه دینامیکی رنگ‌ها را به نهایت خود رسانده و با افزایش عمق رنگ و بزرگنمایی رنگ‌ها توانسته، بیشترین کارایی مثبت را به ارمغان بیاورد. سامسونگ همچنین به لطف فناوری +Motion Xcelerator Turbo با افزایش سرعت رفرش تصویر و Anti-Reflection به‌منظور جلوگیری از انتشار نور در نمایشگر، تلویزیون کیولد ارزان قیمت سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN85A بهره گرفته است.

    

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN85A

      

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل QN85A از پردازنده نوین Quantum Neo Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده از نوع چهار هسته‌ای و مطابق با تکنولوژی روز دنیا است. از طریق پردازنده Samsung Quantum Neo Processor 4K امکان تحلیل لحظه‌ای تصاویر وجود دارد و این پردازنده مطابق با نوع تصویر میزان رنگ، وضوح و کنتراست را تعیین خواهد کرد. این فرایند سبب افزایش کارایی تلویزیون و در نهایت رضایت کامل کاربر خواهد شد. همچنین این پردازنده امکان ایجاد صدایی فراگیر و سه بعدی آر فراهم خواهد ساخت و قطعاً می‌تواند هر کاربری را مجذوب خود نماید. جدیدترین تلویزیون کیولد 2021 سامسونگ مدل Samsung QN85A به لطف استفاده از پردازنده نوین، کیفیت صدا و میزان صدا نیز تغییر خواهد یافت. این پردازنده با پردازش صدا و تقویت آن صدایی غنی و سه بعدی را فراهم خواهد ساخت و مانع از ایجاد نویز خواهد شد. این تلویزیون همچنین از فرایند Object Tracking Sound نیز استفاده کرده که منجر به ایجاد منبع و ایجاد صدایی غنی خواهد شد.

کیولد برتر سامسونگ QN85A همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل Tizen امکان اتصال به اینترنت و جست‌وجو در دنیای بی‌کران اینترنت را فراهم خواهد ساخت. سیستم عامل تایزن در تلویزیون سامسونگ کیولد QN85A فرایند اشتراک گذاری فایل‌های موبایل و سایر لوازم دیجیتال را فراهم ساخته و می‌تواند بیشترین سرگرمی را ایجاد نماید. سامسونگ به لطف استفاده از سیستم عامل تایزن، بیشترین تعداد برنامه پیش‌فرض را در خود جای داده و دسترسی کاربر را به نهایت رسانده است. تلویزیون کیولد Samsung Neo QLED TV QN85A در سایزهای 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ به معرفی شده و در اواخر ماه اردیبهشت به بازار عرضه خواهند شد.

    

تلویزیون کیو‌ال‌ای‌دی سامسونگ سری 2021 مدل Q80A

سامسونگ در سال 2020 و ارتقای کیولد توانست فروش بسیار زیادی را رقم بزند. حال در سال 2021 به دنبال تکرار این موفقیت بزرگ است و با تولید مدل‌های باکیفیت سعی در افزایش فروش است. در سال 2021 سامسونگ با به‌روزرسانی تلویزیون Q80T و افزایش کیفیت و کارایی، بار دیگر به عرصه رقابت باز گشته است.

تلویزیون کیولد سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung QLED TV Q80A همانند قبل از نمایشگر Dual LED بهره گرفته است. نمایشگر Dual LED در سال قبل نیز مشاهده شده، اما با تغییرات مثبت شاهد ثبت بیشترین بازدهی از این تلویزیون هستیم. کیولد سامسونگ در سال 2021 از فناوری Direct FullArray بهره گرفته است. این فناوری به لطف استفاده از بیشترین تعداد لامپ‌های نوری قادر است، تصاویری درخشان و شفاف را ایجاد کند. این تصاویر به بالاترین سطح از روشنایی رسیده و تصاویری با جزییات بسیار زیاد را به نمایش خواهد گذاشت. نمایشگر Dual LED از دو ردیف لامپ نوری بهره گرفته به همین دلیل حتی در حاشیه‌ها نیز تصاویری کامل را خواهید دید.

    

تلویزیون کیو‌ال‌ای‌دی سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q80A

    

سامسونگ در ساخت تلویزیون کیولد Q80A از پردازنده Quantum Processor 4K کمک گرفته است. این پردازنده در ایجاد تصاویری دقیق و با جزییات کامل بسیار موفق عمل کرده و تصاویری روان را فراهم خواهد ساخت. این پردازنده امکان امکان ایجاد تصاویر سریع و بدون لرزش را به ارمغان آورده و در هنگام بازی و یا فیلم‌های هیجانی، بیشترین بازدهی را به ثبت خواهد رساند. سیستم صوتی تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Samsung QLED Smart TV Q80A از دو اسپیکر با خروجی صدای 40 وات بهره گرفته‌اند. این سیستم خروجی با استفاده از فناوری OTS صدایی سه بعدی و غنی را فراهم ساخته و اوج هیجان را برای کاربر به ارمغان آورده است. همچنین این سیستم صوتی به لطف استفاده از SpaceFit Sound صدایی فراگیر را به ارمغان خواهد آورد و می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی خواهد کرد.

تلویزیون سامسونگ QLED Q80A قابلیت پشتیبانی از فایل‌های HDR را نیز دارد. این تلویزیون از نسخه Quantum HDR 12X بهره گرفته است و قادر است تصاویر را با بیشترین کنتراست و عمق رنگ به نمایش بگذارد. قابلیت Quantum Color موجب افزایش کیفیت رنگ و فناوری +Motion Xcelerator Turbo موجب افزایش سرعت رفرش تصویر و جلوگیری از ایجاد لرزش در تصاویر خواهد شد. این تکنولوژی سرعت تصویر را به 120 هرتز افزایش داده و کارایی فوق‌العاده‌ای را به همراه خواهد داشت.

همانند سایر مدل‌های هوشمند سامسونگ تلویزیون Q80A نیز از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل Tizen طیف وسیعی از برنامه‌های پیش‌فرض را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. امکان اشتراک گذاری فایل از موبایل و امکان نصب برنامه از دیگر قابلیت‌های این سیستم عامل تلویزیون‌ها برتر سامسونگ می‌باشد.

    

تلویزیون کیولد برتر سامسونگ در سال 2021 مدل Q70A

یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2020 تلویزیون Q70T بود. این تلویزیون به دلیل ظاهر بسیار زیبا و کارایی فوق‌العاده در مدت زمان بسیار اندکی سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داد. تلویزیون Q70T در سال 2020 بدون شک جزو برترین مدل‌های بازار بود که امسال نیز با توجه به افزایش کارایی، نوید جانشین مناسب را خواهد داد.

سامسونگ همانند سال قبل از نمایشگر Dual LED در تلویزیون Q70A بهره گرفته است. تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ مدل Samsung QLED 4K TV Q70A با استفاده از نمایشگر LED دوتایی توانسته سطح لامپ‌های نوری را به حداکثر خود برساند و تصاویری درخشان و با جزییات بسیار را به نمایش بگذارد. این نمایشگر جزییات را با بیشترین وضوح ممکن به نمایش خواهد گذاشت و قطعاً می‌تواند هر فردی را کاملاً راضی نماید. این نمایشگر با استفاده از رزولوشن 2160*3840 پیکسل یعنی فناوری 4K، قادر است تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند و کاربر را کاملاً شیفته خود نماید.

تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q70A از پردازنده Quantum Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را میسر ساخته و قطعاً می‌تواند بیشترین هیجان را در فرد ایجاد نماید. این پردازنده امکان تصاویری بدون لرزش را میسر ساخته و در هنگام اجرای بازی و یا فیلم‌های سریع بیشترین بازدهی را خواهد داشت. سیستم صوتی تلویزیون Samsung QLED 4K TV Q70A، قدرت خروجی 40 وات دارد. این قدرت خروجی نوید صدایی غنی و فراگیر را به همراه خواهد داشت. فناوری SpaceFit Sound و همچنین AVA توانایی ایجاد صدایی سه بعدی را فراهم خواهد آورد و کاربر را به اوج هیجان خواهد رساند.

    

تلویزیون کیولد سامسونگ 2021 مدل Samsung QLED TV Q70A

    

کمپانی کره‌ای سامسونگ به منظور افزایش کیفیت تصویر از فناوری +HDR10 بهره گرفته است. فناوری Quantum HDR قادر است، بیشترین بازدهی مثبت را فراهم سازد و کیفیت تصویر را به نهایت خود برساند. HDR دامنه دینامیکی رنگ‌ها را به حداکثر خود رسانده و عمق رنگ‌ها را به نهایت رسانده است و سبب می‌شود، کاربر با تصاویری به مراتب بهتر روبه‌رو شود. تلویزیون Q70A سامسونگ مخصوص بازی طراحی شده است. به همین دلیل شاهد استفاده از گرافیک AMD FreeSync Premium Pro و همچنین افزایش رفرش تصویر و افزایش سرعت تصویر با استفاده از فناوری +Motion Xcelerator Turbo هستیم. این قابلیت‌ها سبب شده، سرعت تصویر به 120 هرتز افزایش یابد و کاربر هیچ‌گونه لرزشی در تصاویر احساس نکند و با تصاویری دقیق و کامل روبه‌رو باشد.

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED Smart 4K TV Q70A از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل Tizen به لطف استفاده از برنامه‌های پیش‌فرض بسیار زیاد و همچنین پشتیبانی از منوی فارسی، بیشترین سطح از رضایت را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. سیستم عامل تایزن امکان اتصال به گوشی موبایل، لپ‌تاپ و همچنین سایر لوازم دیجیتال را به ارمغان آورده و می‌تواند کاربر را برای مدت زمان بیشتری سرگرم نماید. تلویزیون کیولد 2021 سامسونگ مدل Q70A همانند سایر تلویزیون‌های جدید سامسونگ، امکان فرمان‌های صوتی و کمک گرفتن از دستیار صوتی و هوش مصنوعی را فراهم ساخته است. بهترین تلویزیون سامسونگ برای گیم در سال 2021 مدل Samsung QLED TV Q70A در سایزهای 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ تولید شده و به زودی روانه بازار خواهد شد.

     

ارزان‌ترین تلویزیون کیولد 2021 سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q60A

حال می‌رسیم به ارزان‌ترین تلویزیون کیولد سامسونگ در سال 2021 که با نام Q60A شناخته می‌شود. تلویزیون Samsung Q60T در سال 2020 به دلیل قیمت ایده ال فروش مناسبی داشت و امسال نیز بر همین قاعده پا برجا است. سامسونگ با طراحی به‌روز و کیفیت فراتر، تلویزیونی تمام عیار را روانه بازار کرده است.

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Samsung Q60A از نمایشگر Dual LED بهره گرفته است. نمایشگر Dual LED از دو لایه لامپ‌های LED به عنوان بک‌لایت بهره گرفته است. تعداد زیاد بک‌لایت‌ها سبب شده، کاربر تصاویری دقیق و بسیار مناسب را تجربه نمایند و به اوج هیجان برسند. این نمایشگر با استفاده از رزولوشن 2160*3840 پیکسل، تصاویری درخشان و بسیار باکیفیت را تولید کرده و در هنگام بازی و یا ویدئوهای هیجانی، بیشترین کارایی را خواهد داشت. سامسونگ همچنین از فناوری Quantum HDR به منظور افزایش دامنه دینامیکی رنگ‌ها و افزایش وضوح تصویر بهره گرفته است. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که موجب افزایش کیفیت تلویزیون کیولد ارزان‌قیمت Q60A شده است، به‌کارگیری فناوری Motion Xcelerator است. این فناوری موجب افزایش سرعت رفرش تصویر شده و مانع از لرزش در تصاویر خواهد شد و قطعاً کاربر را با تصاویری دقیق و روان خصوصاً در بازی و فیلم‌های سریع روبه‌رو خواهد کرد.

سامسونگ از سیستم صوتی 20 وات در تلویزیون Q60A بهره گرفته است. این سیستم صوتی با استفاده از قابلیت Object Tracking Sound Lite و همچنین Adaptive Sound امکان ایجاد صدایی غنی، فراگیر و کامل را فراهم ساخته است. این سیستم صوتی به‌طور قطع کاربر را راضی خواهد کرد و می‌تواند کاربر را به اوج هیجان و لذت برساند.

    

ارزان ترین تلویزیون کیولد سامسونگ 2021 مدل Q60A

    

سامسونگ از پردازنده Quantum Processor Lite 4K در تلویزیون Q60A بهره گرفته است. این پردازنده امکان ایجاد تصاویری بسیار سریع و روان را میسر ساخته و می‌تواند در هنگام بازی و یا ویدئو سریع بیشترین بازدهی را مشاهده کرد. تلویزیون کیولد ارزان قیمت سامسونگ مدل Q60A با استفاده از این پردازنده امکان ایجاد تصاویری دقیق، رنگ‌هایی درخشان و بسیار غنی را میسر ساخته و می‌تواند بیشترین کارایی را فراهم کند و رضایت کامل را کسب نماید.

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Q60A از سیستم عامل تایزن بهره‌مند شده است. سیستم عامل تایزن بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار داده و کاربر را برای مدت طولانی سرگرم خواهد کرد. امکان اتصال به اینترنت، اشتراک‌گذاری به موبایل، برنامه‌های نصب شده متنوع و امکان دانلود و نصب برنامه از سایر قابلیت‌های سیستم عامل Tizen است. امکان صادر کردن فرامین صوتی نیز در تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q60A از دیگر امکانات بی‌نظیر تلویزیون سامسونگ است. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل QLED 4K TV Q60A در سایزهای متفاوت تولید شده و به بازار عرضه شده و شما می‌توانید با کمترین هزینه این محصول را در فروشگاه آف خرید تهیه نمایید.

     

تلویزیون برتر 2021 سامسونگ مدل Samsung 4K TV AU9000

سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگر در جهان است و در تهیه تلویزیون‌های باکیفیت عالی ظاهر شده است. تولید نمایشگرهایی با بهترین کیفیت ممکن و سبب ایجاد تلویزیون‌هایی پر فروش برای سامسونگ شده و قطعاً می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نماید. تلویزیون سری 9 سامسونگ چندین سال بود که از خط تولید خارج شده بود. اما در سال 2021 سامسونگ بار دیگر با معرفی تلویزیون سری 9 و افزایش کیفیت و کارایی آن توانست، تلویزیون AU9000 را به یکی از برترین تلویزیون‌های روز دنیا بدل نماید.

جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2021 مدل Samsung AU9000 از نمایشگر LED بهره گرفته است. این نمایشگر بیشترین روشنایی را به ارمغان آورده و تصاویری با رنگ‌های درخشان و شفاف را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون AU9000 سامسونگ از فناوری 4K بهره گرفته است و می‌تواند تصاویری با رزولوشن 2160*3840 پیکسل را به ارمغان آورده و نوید تصاویری درخشان و بدون لرزش را فراهم خواهد ساخت. سامسونگ همچنین با استفاده از قابلیت HDR، دامنه دینامیکی رنگ‌ها را افزایش داده و مانع از انتشار رنگ‌های ضعیف و مرده خواهد شد. پشتیبانی از فایل‌های +HDR10 و HLG موجب افزایش رضایت‌مندی کاربر شده است. سامسونگ از فناوری Motion Xcelerator بهره گرفته و تصویری سریع و روان را به ثبت می‌رساند و کاربر را با تصاویری بدون لرزش خصوصاً در هنگام بازی مواجه ساخته و هیجان بالایی را به ارمغان خواهد آورد.

    

تلویزیون برتر سامسونگ مدل samsung AU9000

   

سامسونگ همانند قبل با ایجاد تغییراتی در پردازنده، بیشترین کارایی را به ثبت رسانده و تصاویری کامل را به نمایش گذاشته است. پردازنده‌های نسل جدید سامسونگ با ایجاد تصاویری روان و سریع، مانع از ایجاد لرزش در تصاویر شده و کاربر را شیفته خود خواهد کرد. این پردازنده قادر به تغییر میزان رنگ و کنتراست تصاویر است تا کاربر با تصاویری دقیق و کامل مواجه شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل AU9000 از سیستم صوتی 40 وات بهره گرفته و با استفاده از قابلیت OTS، صدایی غنی و فراگیر را خواهد داشت. این سیستم صوتی به صورت سه بعدی تمام نقاط منزل را پوشش خواهد داد و کاربر را به اوج هیجان خواهد رساند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Samsung 4K TV AU9000 از سیستم عامل تایزن بهره‌مند شده است. سیستم عامل Tizen امکان دسترسی به دنیای بی انتهای اینترنت را فراهم خواهد ساخت. سیستم عامل تایزن پشتیبانی از زبان فارسی را میسر ساخته است و کار را برای کاربر آسان نموده است. سیستم عامل تایزن همچنین فرایند استفاده از فرمان‌ها صوتی و دستیار صوتی را امکان پذیر کرده و کاربر بدون هیچ زحمتی قادر است، نسبت به تغییر وضعیت تلویزیون اقدام نماید.

    

جدیدترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل AU8000

تلویزیون سری 8000 به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بی‌نظیر خود، همیشه جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار بوده است. تلویزیون سری 8 سامسونگ در سال 2021 نیز بیشترین پیشرفت را داشته و با قدرت به میدان رقابت باز خواهد گشت. تلویزیون Samsung AU8000 در سال 2021 قطعا نیازهای هر فردی را برطرف خواهد کرد.

سامسونگ در تلویزیون Samsung 4K TV AU8000 از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر LED به لطف استفاده از تعداد بک‌لایت‌های بسیار، تصاویری درخشان و شفاف را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر تصاویری روان و بدون لرزش را به ثبت رسانده و اجاره هیچ گونه لرزش را به تصویر نخواهد داشت. نمایشگر ال‌ای‌دی تکنولوژی‌های متفاوتی همانند HDR را در خود جای داده و کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. +HDR10 همان‌طور که اطلاع دارید، موجب افزایش دامنه دینامیکی رنگ‌ها خواهد شد و با افزایش طول موج رنگ‌ها، وضوح و کنتراست بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. همچنین سامسونگ به دلیل استفاده از فناوری Motion Xcelerator امکان ایجاد تصاویری دقیق و روان را رقم زده است. این فناوری سرعت رفرش تصویر را به بالاترین میزان خود رسانده و کاربر را در هنگام بازی و گیم به اوج هیجان خواهد رساند.

    

تلویزیون 2021 سامسونگ مدل Samsung AU8000

    

تلویزیون AU8000 سامسونگ همانند سال قبل از پردازنده Crystal Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده در قبل نیز کارایی خود را به اثبات رسانده و با پیشرفت بی‌نظیر خود، کیفیتی فراتر از انتظار را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده Crystal Processor 4K تصاویری بدون لرزش را به ثبت می‌رساند و کاربر را شیفته کیفیت رنگ و دقت تصویر خود خواهد کرد.

سامسونگ در تلویزیون Samsung 4K TV AU8000 از سیستم صوتی نیرومند نیز بهره گرفته است. سیستم صوتی تلویزیون AU8000 از خروجی 20 وات بهره‌مند شده است. سیستم صوتی 20 وات صدایی غنی و بلند را فراهم ساخته که قادر است هر کاربری را کاملاً راضی نماید. این سیستم صوتی به وسیله تکنولوژی OTS صدایی همه جانبه و غنی را فراهم آورده و می‌تواند کاربر را مجذوب خود نماید.

سامسونگ به منظور افزایش کارایی تلویزیون از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. تلویزیون ال‌ای‌دی سامسونگ مدل Samsung 4K Smart TV AU8000 به لطف استفاده از سیستم عامل Tizen، طیف وسیعی از برنامه‌ها را در دسترس کاربر قرار خواهد داد. سیستم عامل تایزن در بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 امکان دسترسی به دستیار صوتی و همچنین اتصال به اینترنت و اشتراک‌گذاری فایل بین وسایل دیجیتال را به همراه خواهد داشت. تلویزیون فورکا سامسونگ مدل Samsung 4K Smart TV AU8000 در سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ و 65 اینچ روانه بازار خواهد شد.

     

ارزانترین تلویزیون 2021 سامسونگ مدل Samsung AU7000

سامسونگ تمامی اقشار جامعه را در نظر گرفته و مدل‌هایی با قیمت ایده ال و مناسب را تولید کرده است. یکی از برترین تلویزیون‌ها و ارزان‌ترین آنها تلویزیون Samsung AU7000 است. تلویزیون AU7000 جزو زیباترین و در عین حال پرفروش‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند که با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا هر کاربری را شیفته خود خواهد کرد.

تلویزیون سامسونگ AU7000 از نمایشگر LED با رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از تعداد پیکسل به فناوری 4K نیز شناخته می‌شود، برترین کیفیت و کارایی را فراهم ساخته و قطعاً می‌تواند تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند. این نمایشگر تصاویری سریع، بدون لرزش و رنگ‌هایی کاملاً غنی را به ثبت می‌رساند که می‌تواند هر کاربری را شیفته خود نماید.

ال ای دی سامسونگ مدل Samsung AU7000 از فناوری HDR بهره گرفته است. تکنولوژی +HDR10 با افزایش دامنه دینامیکی رنگ‌ها و افزایش کنتراست تصویر، کاربر را متحیر خواهد ساخت. این فناوری با افزایش عمق تصویر و افزایش کنتراست، قادر است تصاویری بسیار درخشان، شفاف و بدون نویز را به نمایش بگذارد و کاربر را کاملاً شگفت زده نماید. همچنین تلویزیون Samsung AU7000 از پردازنده Crystal Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را به همراه خواهد داشت و قطعاً می‌تواند هر بیننده‌ای را کاملاً راضی نماید. این پردازنده در تلویزیون موجب ایجاد رنگ‌هایی دقیق و شفاف شده و کاربر را متحیر خواهد ساخت.

   

ارزانترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung AU7000

    

تلویزیون سامسونگ AU7000 از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل Tizen همانند سایر مدل‌های پیشرفته سامسونگ، امکان تشخیص و اجرای فرمان‌های صوتی را فراهم خواهد ساخت. این سیستم عامل همچنین امکان اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری فایل با موبایل و یا لپ‌تاپ را فراهم خواهد ساخت. این سیستم عامل با پشتیبانی از زبان فارسی توانسته کارایی راحت‌تری را برای کاربر به همراه داشته باشد. تلویزیون ارزان قیمت SAMSUNG 4K Smart TV AU7000 در سایزهای 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ و 65 اینچ تولید شده و به زودی روانه بازار خواهد شد.

     

چکیده

سامسونگ با ایجاد تلویزیون‌هایی با کیفیت بی‌نظیر، ظاهر زیبا و قیمت مناسب، فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. در بهترین تلویزیون دنیا همیشه سامسونگ جایگاه مناسبی داشته و در صدر رقابت‌ها جای خواهد گرفت. در سال 2021 سامسونگ با تولید تلویزیون‌هایی همانند Samsung Neo QLED 8K TV QN900A و تلویزیون Samsung Neo QLED 8K TV QN800A بار دیگر قدرت و خلاقیت خود را به تمام رقیبان نشان داد. سامسونگ همچنین با در نظر گرفتن تمامی اقشار جامعه تلویزیون ارزان قیمت همانند Samsung QLED Q70A و Samsung QLED TV Q60A و تلویزیون ال ای دی Samsung AU9000 و یا AU8000 و همچنین AU7000 را تولید نموده و با سبدی پر بار پا به میدان گذاشته است. خرید تلویزیون سامسونگ 2021 در سایزهای متفاوت، از طریق فروشگاه اینترنتی آف خرید میسر است.

    

مدلقیمت جهانیمدلقیمت (تومان)
65QN900A 5000 دلار  55Q70A 28.400.000
65QN800A 3500 دلار 55Q60A 21.900.000
55QN90A 1800 دلار 55AU9000 20.980.000
55QN85A 1600 دلار 55AU8000 18.400.000
55Q80A 1300 دلار 55AU7000 16.450.000

   

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام