بررسی 15 تلویزیون برتر سال 2021

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 43271

15 تلویزیون برتر سال 2021 - بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های سونی و ال جی و سامسونگ

     

   
    

«تلویزیون» برترین وسیله دیجیتال در منزل است. امروزه بیشتر وقت آزاد افراد در منزل با تلویزیون سپری می‌شود. تلویزیون در طول چند سال گذشته پیشرفت بسیار بالایی را به خود دیده است و می‌تواند کاربر را برای مدت زیادی سرگرم نماید. در تولید تلویزیون برندهای متفاوتی فعالیت دارند. این تولیدکننده‌ها همیشه با هم در رقابتی سالم بوده‌اند و این رقابت به نفع مصرف‌کننده تمام شده است. رقابت میان تولیدکننده‌ها سبب شده، هر ساله طیف وسیعی از تلویزیون‌های نوین به بازار عرضه شوند. ال‌جی، سامسونگ و سونی برترین تولیدکننده‌های تلویزیون در جهان هستند که بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند. «بهترین تلویزیون‌های ال جی» و «جدیدترین تلویزیون‌های سونی» و همچنین «برترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021» را در زیر مورد بررسی قرار داده‌ایم را تا شما را در انتخابی بهتر کمک کنیم. تلویزیون‌ها هر ساله برای نمایش دادن کیفیت بهتر، تغییرات زیادی را متحمل می‌شوند. مهم‌ترین تغییرات در برترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال 2021 استفاده از فناوری QNED است. کیوند با ایجاد لامپ‌های نوری بی‌شمار با سایز کوچک‌تر، موفق به ثبت تصاویری بسیار درخشان‌تر و باکیفیت‌تر کرده است. سامسونگ نیز همین تکنولوژی را با نام Quantom Matrix Pro عرضه کرده است و بیشترین بازدهی را به برترین تلویزیون‌های 2021 سامسونگ بخشیده است. اما سونی بیشتر تغییرات را در پردازنده اعمال کرده است. سونی از پردازنده نیرومند Bravia XR بهره گرفته است که با استفاده از هوش شناختی و یا هوش ادراکی، به صورت لحظه‌ای دقیقاً همانند مغز انسان تصاویر را پردازش کرده و تصویر با بیشترین کنتراست و وضوح را به نمایش خواهد گذاشت. بهترین تلویزیون سال 2021 کدام تلویزیون است؟ جدیدترین تلویزیون 2021 چیست؟ تلویزیون 2021 سونی چه مشخصاتی دارد؟ بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 چه ویژگی‌هایی را اضافه کرده است؟ برترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 چه نام دارد؟ این موارد از جمله سوالاتی است، که در زیر به آنها پاسخ داده می‌شود.

به منظور درک سال ساخت تلویزیون، سونی، ال جی و سامسونگ از حروف الفبا به عنوان پیشوند و یا پسوند استفاده می‌کنند. در سال 2020 برترین تلویزیون‌های ال جی از پیشوند NANO کمک می‌گرفتند. در سال 2021 نیز این نماد تکرار شده و همچنین نماد QNED و مدل‌های میان رده با پسوند R شناخته می‌شوند. سامسونگ نیز که قبلاً از نماد T استفاده می‌کرد که حال جایگزین حرف الفبای انگلیسی A شده است. سونی نیز بر همین قاعده استوار بوده و حرف H در سال 2020 را به حرف J در سال 2021 تغییر داده است. اما پیشرفت تلویزیون‌های ال جی، سامسونگ و سونی تنها محدود به اسم نیست و پیشرفت‌های بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند. در ادامه بهترین تلویزیون‌های 2021 ال‌جی، سامسونگ و سونی را از لحاظ کیفیت تصویر، طراحی و دیزاین و همچنین امکانات متفاوت برای مصرف‌کننده مورد بررسی قرار داده‌ایم. با «فروشگاه اینترنتی آف خرید» همراه باشید و از بهترین‌های دنیای دیجیتال با خبر شوید.

      

بهترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل SONY OLED 8K TV Z9J

در سال 2021 تولید تلویزیون‌های 8K به اوج خود رسیده است. تمامی برندهای دنیا تولید این تلویزیون‌ها را از سر گرفته‌اند و سونی نیز از این قاعده عقب نمانده و تلویزیون 8K خود را با نام Sony Z9J به بازار عرضه کرده است. سونی از برترین و جدیدترین دستاوردهای خود کمک گرفته، تا تلویزیونی فراتر از انتظار و با بیشترین کارایی را به میدان رقابت روانه نماید.

سونی در ساخت تلویزیون Z9J از نمایشگر OLED بهره گرفته است. تلویزیون اولد به دلیل حذف لامپ‌های نوری و استفاده از گاز الی به‌منظور ایجاد نور، بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. تلویزیون سونی SONY OLED TV Z9J از رزولوشن 4320*7680 پیکسل و یا 8K بهره گرفته است. فناوری 8K با بیش از 32 میلیون پیکسل قادر است تصاویری بسیار سریع و لرزش را به نمایش بگذارد و کاربر را با تصاویری فراتر از انتظار روبه‌رو نماید. تلویزیون اولد سونی همچنین با استفاده از قابلیت Dolby Vision توانسته رنگ‌هایی غنی و کاملاً طبیعی را به نمایش بگذارد و کاربر را برای مدت زیادی سرگرم نماید. تلویزیون اولد 8K سونی مدل Sony OLED 8K TV Z9J برای گیم و بازی‌های سنگین نیز بسیار عالی کار کرده و همان‌طور که انتظار می‌رود کاملاً بدون لرزش عمل خواهد کرد.

جدیدترین و بهترین تلویزیون سونی مدل Sony Z9J از پردازنده نوین Cognitive Processor XR BRAVIA 8K بهره گرفته است. این پردازنده به طور کامل همانند مغز انسان عمل کرده و با پردازش لحظه‌ای صدا و تصویر بهترین عملکرد را خواهد داشت. تلویزیون 2021 سونی مدل SONY OLED TV Z9J به لطف استفاده از این پردازنده قبل از به نمایش گذاشتن تصویر با تجزیه و تحلیل آنی تصویر و صدا، کاربر را مجذوب خود خواهد کرد. تلویزیون Z9J با استفاده از تکنولوژی XR Color و XR Contrast و XR Clarity و XR Motion به طور کامل میزان رنگ، میزان کنتراست، میزان وضوح و میزان لرزش تصویر را پردازش کرده و عیب‌ها برطرف خواهد کرد. این قابلیت سبب می‌شود، کاربر همیشه با تصاویری با رنگ‌های طبیعی، بیشترین کنتراست، بیشترین وضوح و سرعت تصویر بسیار بالا، مواجه باشد. این پردازنده همچنین صدا را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است. سیستم صوتی تلویزیون OLED Z9J با استفاده از قابلیت XR Sound قادر است، صدایی غنی و فوق‌العاده را به ثبت برساند.

    

بهترین تلویزیون دنیا در سال 2021

     

سونی در سال 2021 از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل Android در تلویزیون SONY Google TV Z9J از بیشترین سطح امکانات و بیشترین تعداد برنامه پیش‌فرض بهره گرفته است. امکان دانلود و نصب برنامه‌های بیشتر نیز میسر است و کاربر با طیف وسیعی از امکانات روبه‌رو خواهد بود. سونی به لطف استفاده از سیستم عامل اندروید امکان اشتراک گذاری فایل‌های صوتی و تصویری با موبایل را داشته و تلویزیون سونی Z9J را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

    

مزایا

  

  • پنل OLED

  • فناوری 8K

  • پردازنده BRAVIA XR

  • فناوری Dolby Vision

  • سیستم صوتی بسیار قدرتمند

  • سیستم عامل اندروید

    

بهترین تلویزیون 8K سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN900A

سامسونگ در ساخت تلویزیون کیوال‌ای‌دی QN900A از نمایشگر LED با تکنولوژی 8K بهره گرفته است. تکنولوژی 8K امکان ایجاد رزولوشن 4320*7680 پیکسل را فراهم خواهد ساخت و بیشترین سرعت تصویر را به ارمغان بیاورد. نمایشگر LED توسط فناوری Quantum Dot تقویت شده و رنگ‌هایی بسیار غنی و فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. فناوری Quantum Dot با ایجاد حداکثر بک لایت در نمایشگر سبب شده تصاویری دقیق و بسیار شفاف در همه نقاط نمایشگر به وجود بیاید. جدیدترین کیو ال ای دی سامسونگ در سال 2021 با استفاده از فناوری Quantum Matrix Technology Pro تعداد بک لایت‌ها را به نهایت خود رسانده است. افزایش تعداد لامپ‌های نوری موجب گشته، تصاویر خروجی به بالاترین سرعت و بیشترین شفافیت برسد و کاربر را مجذوب خود نماید. این بک‌لایت‌ها از فناوری Mini LED بهره گرفته و تعداد بک لایت‌ها را به نهایت خود رسانده است.

سامسونگ در سال 2021 برای اولین بار از فناوری Quantum HDR 64X بهره گرفته است. برترین تلویزیون QLED سامسونگ در سال 2021 به لطف استفاده از فناوری HDR 64X قادر است میزان وضوح و کنتراست تصویر را به نهایت خود برساند و کاربر را مجذوب خود نماید. به منظور افزایش کیفیت تصویر سامسونگ از فناوری 8K AI Upscaling و همچنین سرعت رفرش تصویر 120 هرتز استفاده کرده است و قطعاً می‌تواند تصاویری بدون لرزش و بسیار باکیفیت را به ارمغان خواهد آورد. فناوری رفرش سرعت تصویر 120 هرتز یا به اصطلاح تلویزیون‌های سامسونگ +Motion Xcelerator Turbo بهره گرفته است و تصاویری بدون لرزش را به ارمغان خواهد آورد. در سال 2021 سامسونگ در تلویزیون‌های رده بالای خود از فناوری Anti-Reflection بهره گرفته و مانع از انتشار نور در صفحه نمایشگر خواهد شد و تصویری بسیار مناسب را فراهم خواهد کرد.

برترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung QN900A از پردازنده نوین بهره گرفته است. پردازنده Samsung Neo QLED Processor 8K نسخه‌ای است که در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است. این پردازنده امکان پردازش لحظه‌ای تصویر را بر عهده می‌گیرد و در مدت زمان بسیار اندکی میزان رنگ، کنتراست و وضوح تصویر را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه خواهد نمود. این پردازنده همچنین امکان پردازش صدا را نیز داشته و سیستم صوتی قدرتمند و فراگیری را به ارمغان خواهد آورد. سامسونگ در بهترین کیولد جهان در سال 2021 از سیستم صوتی 40 وات بهره گرفته است. کیوال‌ای‌دی سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN900A از فناوری SpaceFit و Object Tracking Sound Pro بهره گرفته و صدایی فراگیر و فوق‌العاده غنی را به همراه خواهد داشت.

    

برترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung Neo QLED 8K TV QN900A

      

سامسونگ همانند قبل از سیستم عامل تایزن در تلویزیون QLED TV QN900A استفاده کرده است. سیستم عامل تایزن رابط کاربری بسیار ساده و روان را به همراه داشته و قطعاً می‌تواند بیشترین کاربرد را برای مصرف‌کننده فراهم سازد. سیستم عامل Tizen برنامه‌های پیش‌فرض بسیاری همانند مرورگر، فیس‌بوک و ... را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Samsung QLED 8K TV QN900A در سایزهای 65 اینچ و 75 اینچ و 85 اینچ تولید شده و در آینده نزدیک به بازار عرضه شده است.

     

مزایا

  

  • رزولوشن 4320*7680 پیکسل

  • تکنولوژی Quantum Matrix Technology Pro

  • Quantum HDR 64X

  • پردازنده Samsung Neo QLED Processor 8K

  • فناوری +Motion Xcelerator Turbo

  • سیستم صوتی غنی و سه بعدی

  • سیستم عامل تایزن

      

برترین تلویزیون 8K ال جی مدل LG QNED MiniLED 8K TV QNED99

ال جی به عنوان پیشرو و پیشگام در تولید تلویزیون همیشه از رقیبان خود جلوتر بوده است. در سال 2021 نیز این پیشرفت ادامه داشته و ال جی از جدیدترین تلویزیون 8K خود پرده برداشت. بهترین تلویزیون 2021 ال جی مدل LG QNED TV QNED99 از برترین و به‌روزترین قابلیت‌های روز دنیا بهره گرفته و قطعاً می‌تواند هر کاربری را شیفته تصاویر خود نماید.

ال جی در سال 2021 از نمایشگر QNED برای اولین بار استفاده کرد. تکنولوژی QNED از ترکیب فناوری Quantum و NanoCell و LED تولید شده است (Quantum+NanoCell+LED=QNED). تکنولوژی کیوند تصاویری سریع و بدون لرزش، با رنگ‌هایی غنی و بزرگنمایی شده را به ثبت خواهد رساند. جدیدترین تلویزیون ال جی مدل QNED99 به این قناعت نکرده و از تکنولوژی MiniLED نیز بهره گرفته است. در فناوری Mini LED سایز بک‌لایت‌ها به چهار برابر کوچک‌تر و تعداد آنها به چهار برابر افزایش پیدا کرده است. این تکنولوژی سبب کاربر همیشه و در هر حال، تصاویری فوق‌العاده زیبا و فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. تلویزیون ال جی مدل LG QNED MiniLED 8K TV QNED99 از نمایشگری با رزولوشن 4320*7680 پیکسل بهره گرفته است که تکمیل کننده‌ی کیفیت و کارایی بی‌نقص تلویزیون است.

ال جی برای افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون 8K مدل QNED99 از تکنولوژی Dolby Vision بهره گرفته است. این فرایند سبب شده، کاربر با رنگ‌های کاملاً طبیعی و بزرگنمایی شده، مواجه خواهد شد. امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR و HLG از دیگر قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون کیوند 99 است که سطح رضایت را به بالاتری سطح خود رسانده است. تلویزیون LG QNED 8K TV QNED99 از جمله تلویزیون‌های مدرن و مختص گیم می‌باشد و امکان به اجرا گذاشتن سنگین‌ترین بازی‌ها را نیز میسر می‌سازد. از طریق تکنولوژی Game Optimizer و همچنین پردازنده گرافیکی G-Sync اجرای بازی‌های سنگین به بهترین شیوه ممکن امکان پذیر است.

تلویزیون ال جی مدل LG QNED TV QNED99 از پردازنده a9 gen4 AI Processor 8K بهره گرفته است. این پردازنده امکان تجزیه و تحلیل تصاویر را داشته و در کمترین زمان بهترین تصاویر را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون ال جی 8K مدل QNED 99 به لطف استفاده از پردازنده a9 Gen4 با پردازش رنگ، وضوح، کنتراست و سرعت تصویر، تصاویری بدون لرزش و با رنگ‌های طبیعی را فراهم خواهد ساخت. ال جی از سیستم صوتی نیرومند با 40 وات قدرت خروجی کمک گرفته است. این سیستم صوتی امکان ایجاد صدایی غنی، فراگیر و غنی را به وجود آورده و قطعاً می‌تواند کاربر را مجذوب خود نماید و کاربر را به اوج هیجان برساند.

    

بهترین تلویزیون ال جی مدل LG QNED 8K TV QNED99

     

ال جی از سیستم عامل webOS در ساخت تلویزیون LG 8K Smart TV QNED99 کمک گرفته است. سیستم عامل webOS در سال 2020 به بهترین سیستم عامل تلویزیون بدل شد و کارایی فراتر از انتظار را به همراه داشته است. سیستم عامل webOS بیشترین سطح از برنامه‌های پیش‌فرض را در اختیار کاربر قرار داده و امکان اشتراک‌گذاری فایل را برای کاربر میسر می‌کند.

   

مزایا

  

  • استفاده از تکنولوژی 8K

  • بهره‌گیری از قابلیت QNED

  • پردازنده قدرتمند

  • مناسب برای گیم

  • سیستم صوتی نیرومند

     

برترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل SONY OLED TV A90J

همانند سالیان گذشته، تلویزیون سونی در صدر جدول برترین تلویزیون‌های سال قرار می‌گیرد. تلویزیون اوال‌ای‌دی سونی مدل A90J از نمایشگر OLED با رزولوشن 2160*3840 پیکسل و یا 4K بهره گرفته است. این نمایشگر با استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos قادر است تصاویری به مراتب باکیفیت‌تر و فراتر از نسل‌های قبلی را به نمایش بگذارد.

اما مهم‌ترین وجه تمایز بهترین تلویزیون سونی در سال 2021 با سایر رقبا، استفاده از تکنولوژی Bravia XR است. پردازنده Cognitive Processor XR با شناخت کامل از درک فرد، میزان رنگ تصاویر، میزان کنتراست تصاویر، میزان وضوح تصویر و میزان لرزش تصویر را در تلویزیون Sony 4K OLED TV A90J کنترل می‌کند. این قابلیت سبب شده، کاربر در هر زمانی، تصویری کامل و بدون نقص را مشاهده نماید. فناوری XR Color میزان رنگ در لحظه، تکنولوژی XR Clarity میزان وضوح، قابلیت XR Contrast Pro میزان کنتراست تصویر و XR Motion Pro میزان سرعت حرکت را پردازش می‌کنند. این قابلیت‌ها موجب شده‌اند به صورت آنی تمام این موارد در تصاویر مورد بررسی قرار بگیرند و کاربر به طور کامل با تصاویری درخشان و روان روبه‌رو خواهد کرد. برترین تلویزیون دنیا در سال 2021 مدل SONY A90J همچنین تصاویری سریع و بدون لرزش را به ارمغان آورده و در هنگام بازی بیشترین سطح هیجان و آدرنالین را ایجاد خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های مهم این نمایشگر می‌توان به تکنولوژی X Anti Reflection اشاره کرد که مانع از انتشار نور بر روی تلویزیون شده تا کاربر تصاویری دقیق و کامل را مشاهده نماید.

تکنولوژی BRAVIA XR حتی بر روی صدا نیز تأثیر خواهد گذاشت. تلویزیون اولد سونی مدل 2021 مدل SONY A90J با استفاده از تکنولوژی XR Sound، صدایی غنی و باکیفیت را فراهم خواهد ساخت. این پردازنده قابلیت تشخیص منبع صدا را داشته و صدایی سه بعدی و فراگیر را ایجاد کرده تا کاربر با صدایی کامل مواجه باشد. سونی همچنین از سیستم صوتی 40 وات برای برترین تلویزیون خود در سال 2021 بهره گرفته است. این سیستم صوتی قطعاً پاسخگوی نیازهای کاربر خواهد بود و می‌تواند کاربر را شگفت زده نماید.

   

تلویزیون اولد سونی 2021 مدل SONY OLED 4K TV A90J

      

جدیدترین تلویزیون اولد سونی مدل SONY A90J از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سونی در برترین تلویزیون سونی در سال 2021 با گوگل مشارکت داشته است. حاصل این مشارکت ایجاد تلویزیون‌هایی با نام Google TV می‌باشد. سیستم عامل Android بیشترین سطح از امکانات را در اختیار کاربر قرار خواهد داد و قطعاً می‌تواند کاربر را راضی نماید. سیستم عامل اندروید امکان اتصال به اینترنت و جست‌وجو را برای کاربر میسر ساخته و همچنین برنامه‌های پیش‌فرض متفاوتی همانند فیس‌بوک و ... را برای دسترسی سریع‌تر کاربر میسر خواهد ساخت.

   

مزایا

  

  • استفاده از تکنولوژی OLED

  • استفاده از پردازنده هوش شناختی

  • سیستم صوتی قدرتمند

  • سیستم عامل اندروید

    

بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG OLED evo TV OLEDG1

ال جی در تولید تلویزیون‌های برتر و باکیفیت بسیار موفق عمل کرده است. ال جی در میان تولیدکننده‌های تلویزیون به عنوان پیشگام و نوآور محسوب می‌شود. تولید OLED نیز برای اولین بار در کمپانی ال جی انجام شد و تا به حال پیشرفت بسیار زیادی را به خود دیده است. در سال گذشته تلویزیون اولد GX با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه شد و در سال 2021 با به‌روزرسانی این مدل و تغییر نام آن به LG OLED evo TV OLED G1 دوباره به بازار رقابت باز گشته است.

اولد برای اولین بار در کمپانی ال جی تولید شد و هر ساله با کارایی متفاوت و تصاویری بهتر، به بازار عرضه می‌شود. جدیدترین تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED evo TV OLEDG1 از نمایشگر OLED بهره گرفته است. تلویزیون اولد همان‌طور که آگاه هستید، لامپ‌های نوری را حذف کرده و از گاز الی برای ایجاد نور و رنگ استفاده کرده است. به این صورت سرعت انتقال تصویر به نهایت خود رسیده و کاربر با تصاویری سریع و بدون لرزش همراه است که می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نماید. ال جی از فناوری 4K و یا رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته که قادر است تصاویری سریع و بدون لرزش را فراهم سازد. اولد 2021 ال جی مدل G1 از تکنولوژی SELF-LIT PiXELS بهره گرفته است که پیکسل‌ها را وادار به تولید رنگ و انتقال سرعت بیشتر خواهد کرد. در این فرایند سرعت انتقال تصویر به حداکثر و رنگ‌های تصویر به اوج قدرت و کیفیت خواهند رسید. همچنین پشتیبانی از HDR 10 Pro سبب شده کاربر با رنگ‌هایی برجسته و غنی روبه‌رو باشد.

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED evo 4K TV OLEDG1 از فرایند Dolby Vision IQ کمک گرفته است. این فرایند نیز با تقویت رنگ‌ها و بزرگنمایی کردن آنها، تصاویری بسیار قدرتمند و غنی را به ثبت می‌رساند. ال جی در جدیدترین اولد 2021 مدل OLED evo G1 به منظور افزایش کیفیت و کارایی از پردازنده قدرتمند و جدید a9 Gen4 AI Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده به لطف استفاده از فناوری AI Picture Pro، امکان پردازش لحظه‌ای صدا را خواهد داشت. تمامی قابلیت‌ها از قبیل رنگ، کنتراست، وضوح و سرعت انتقال تصویر توسط این پردازنده، تحلیل و پردازش شده و به بهترین شیوه ممکن این فرایند را به تصویر خواهد کشید. تلویزیون اولد ال جی برای افزایش رضایت‌مندی کاربر از تکنولوژی AI Sound Pro هم کمک گرفته که صدایی غنی و فراگیر را به همراه خواهد داشت.

  

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED evo TV OLEDG1

    

ال جی همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند خود در تلویزیون LG OLED evo TV OLEDG1 از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS ال جی چند سالی است، جزو برترین سیستم عامل‌های ال جی است که می‌تواند هر کاربری را کاملاً بی نیاز کند. استفاده از برنامه‌های پیش‌فرض متفاوت و متنوع کمک کرده که کاربر دسترسی بسیار زیادی داشته باشد. یکی دیگر از نقاط قوت سیستم عامل webOS امکان اشتراک گذاری فایل بین تلویزیون و موبایل است که بیشترین سرگرمی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

   

مزایا

  

  • پنل OLED

  • تکنولوژی SELF-LIT PiXELS

  • فناوری Dolby Vision IQ

  • فناوری AI picture Pro

  • سیستم صوتی نیرومند

  • سیستم عامل ساده و کارامد

    

برترین تلویزیون اولد ال‌جی در سال 2021 مدل LG OLED TV C1

ال جی اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده اولد در جهان است. در سال‌های گذشته شاهد استفاده از تلویزیون‌های بی‌نظیری همانند اولد ال جی CX و یا تلویزیون OLED C9 بودیم که افتخارات و فروش بسیار بالایی را برای این کمپانی کره‌ای به ارمغان آورده است. ال جی همانند هر سال با سبدی پر بار و طیف وسیعی از محصولات به بازار آمده است. در سال 2021 ال جی از جدیدترین نسل تلویزیون‌های اولد خود پرده برداشت که بهترین مدل آنها تلویزیون C1 است. کمپانی ال جی در ساخت بهترین اولد سال 2021 مدل LG OLED TV OLEDC1 از نمایشگر بسیار قدرتمند با رزولوشن 2160*3840 پیکسل یا فناوری 4K بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن نوید تصاویری درخشان و سریع را به کاربر خواهد بخشید و کاربر را مجذوب خود خواهد کرد. در تکنولوژی اولد به‌جای لامپ‌های نوری شاهد استفاده از گاز الی هستیم که توسط دیودهای خاص برانگیخته می‌شوند و رنگ‌هایی عمیق را به وجود خواهد آورد. این امر مهم‌ترین تفاوت تلویزیون‌های اولد با سایر تلویزیون‌ها است.

جدیدترین تلویزیون اولد ال جی در سال 2021 مدل OLED C1 از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos بهره گرفته است. این فناوری موجب ایجاد تصاویری درخشان و سریع شده و صدایی سه بعدی آر فراهم خواهد کرد. همچنین با استفاده از فناوری SELF-LIT PiXELS تلویزیون اولد ال جی مدل C1 قادر است، از طریق خود پیکسل‌ها نور تولید نماید و رنگ‌هایی کاملاً غنی و کامل را ایجاد نماید. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر تلویزیون OLED C1 در سال 2021 بهره‌گیری از قابلیت Motion Pro است. این فناوری موجب افزایش سرعت تصویر به بیشترین حد ممکن و حذف کامل لرزش تصویر شده است. به لطف استفاده از گرافیک کمکی برترین تلویزیون اوال‌ای‌دی‌ال جی در سال 2021، برای گیم و بازی‌های سریع بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

ال جی از پردازنده a9 Gen4 Processor 4K در تلویزیون LG OLED 4K TV OLED C1 بهره گرفته است. این پردازنده همانند سایر تلویزیون‌های جدید ال جی در سال 2021، قابلیت پردازش لحظه‌ای صدا و تصویر را داشته و با کنترل میزان وضوح، کنتراست، رنگ و سرعت تصویر، قادر است تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت برساند. ال جی در تلویزیون برتر OLED C1 از سیستم صوتی نیرومند و 40 وات بهره گرفته است. این سیستم صوتی، صدایی غنی و فراگیر را به همراه خواهد داشت و قطعاً می‌تواند هر کاربری را راضی نماید. صدای تلویزیون به صورت سه بعدی پخش خواهد شد و کاربر با صدایی همه جانبه و با منبع صدای واقعی روبه‌رو خواهد شد.

   

برترین تلویزیون 2021 ال جی مدل LG OLED TV OLEDC1

     

بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل اولد C1 از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS برای چند سالی است، که در صدر راحتی و کارایی قرار گرفته است. این سیستم عامل امکان اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری با موبایل و لپ‌تاپ را میسر ساخته است. همچنین طیف وسیعی از برنامه‌های پیش‌فرض دسترسی کاربر را به نهایت خود خواهد رساند.

   

مزایا

  

  • نمایشگر OLED

  • پردازنده نیرومند

  • فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos

  • تکنولوژی SELF-LIT PiXELS

  • سیستم عامل webOS

    

بهترین تلویزیون 8K سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN800A

سامسونگ در سال 2021 خصوصاً با تولید محصولات 8K بیشترین علاقه‌مندان را به خود جذب کرده است. در سال 2020 شاهد تولید تلویزیون Samsung 8K TV Q800T بودیم که کیفیت بسیار مناسبی را به ارمغان آورد. اما در سال 2021 تولید این تلویزیون‌ها به صورت انبوه و با کارایی بسیار بیشتر موجب افزایش فروش سامسونگ خواهد شد. مدت زمان زیادی است که منتظر حضور اولین تلویزیون 8K در ایران هستیم و در حال ثبت این مقاله تنها مدلی که وارد بازار ایران شده است، سری 2019 یعنی مدل Q900R است.

تلویزیون 8K سامسونگ مدل QN800A از نمایشگر LED با رزولوشن 4320*7680 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن تعداد پیکسل را به بالاترین حد ممکن خود رسانده و قطعاً می‌تواند بیشترین سرعت تصویر را به ارمغان بیاورد. جدیدترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 با استفاده از فناوری 8k بیش از 33 میلیون پیکسل را در نمایشگر پخش کرده و سرعت انتقال تصویر را به بالاترین حد خود رسانده است. تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV QN800A به‌منظور افزایش کیفیت تصویر بیشتر از فناوری Quantum Matrix Technology Pro بهره گرفته است. تکنولوژی کوانتوم ماتریکس پرو موجب افزایش تعداد بک‌لایت‌ها شده است. تعداد بک‌لایت‌ها یکی از مؤثرترین موارد در ایجاد تصویری بهتر در تلویزیون‌های LED است. تلویزیون 8K سامسونگ به لطف استفاده از این تکنولوژی لامپ‌های نوری را به سایزهای کوچک‌تر تبدیل کرده و تمامی نقاط نمایشگر را پوشش می‌دهد. Mini LED یا لامپ‌های LED کوچک‌تر نور بسیار زیادی را تولید کرده و امکان ایجاد تصاویری با رنگ‌های غنی و بسیار باکیفیت را میسر خواهد ساخت. تلویزیون کیولد سامسونگ با استفاده از تکنولوژی MiniLED تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت خواهد رساند.

ارزان‌ترین تلویزیون 8K سامسونگ در سال 2021 مدل Neo QLED TV QN800A از فناوری Quantum HDR 32X بهره گرفته است. تلویزیون سامسونگ مدل Samsung Neo QLED 8K TV QN800A به لطف استفاده از فناوری این نسخه HDR قادر است میزان کنتراست و غلظت رنگ را به میزان 32 برابر افزایش دهد و کاربر را کاملاً شیفته خود نماید. همچنین بهره‌گیری از فناوری 8K AI Upscaling و همچنین Quantum Dot موجب افزایش کیفیت تصاویر و رنگ‌ها شده و قادر است تصاویری بسیار دقیق و با جزییات بسیار را به نمایش بگذارد. این تلویزیون همچنین با استفاده از فناوری Anti-Reflection امکان ایجاد تصاویری کامل و با جزییات بسیار را فراهم کرده و مانع از بازتاب نور در صفحه نمایش خواهد شد.

تلویزیون 8K سامسونگ مدل QN800A از پردازنده Samsung Neo Quantum Processor 8K بهره گرفته است. این پردازنده امکان پردازش و تجزیه و تحلیل لحظه‌ای صدا و تصویر را داشته و قطعاً می‌تواند کارایی به مراتب بالایی را به ارمغان بیاورد. با پردازش لحظه‌ای رنگ، کنتراست و وضوح می‌توان انتظار داشت، تصاویری بی‌نظیر و خارق‌العاده را مشاهده کرد. این پردازنده به صورت لحظه‌ای و آنی نویز تصاویر و رنگ‌های مرده را تشخیص داده و با جایگزین کردن آن با رنگ‌های غنی، موجب ایجاد تصاویری درخشان و سریع خواهد شد. این پردازنده همچنین سیستم صوتی تلویزیون را تقویت کرده و مانع از انتشار صدای ضعیف خواهد شد. سیستم صوتی تلویزیون کیولد 8K سامسونگ به لطف استفاده از +Object Tracking Sound و SpaceFit Sound توانسته صدایی غنی، همه جانبه و بدون نویز را فراهم بیاورد و با ایجاد صدایی سه بعدی می‌تواند کاربر را کاملاً راضی نماید.

    

ارزانترین تلویزیون 8K سامسونگ مدل Samsung QLED 8K TV QN800A

     

سامسونگ در برترین کیولد سامسونگ مدل Samsung QLED TV QN800A از سیستم عامل تایزن استفاده کرده است. سیستم عامل Tizen امکان دسترسی به اینترنت و مرورگرها را به کاربر خواهد بخشید. همچنین سیستم عامل تایزن امکان اتصال به موبایل و سایر وسایل دیجیتال را فراهم خواهد ساخت و می‌توان صفحه موبایل را با تلویزیون به اشتراک گذاشت. برنامه‌های پیش فرض ضروری بر روی تلویزیون نصب شده و همچنین امکان دانلود و نصب برنامه نیز در بهترین تلویزیون 2021 سامسونگ میسر است.

   

مزایا

  

  • فناوری 8K

  • تکنولوژی Quantum Matrix Technology Pro

  • سیستم صوتی نیرومند

  • تکنولوژی Quantum HDR 32X

  • پردازنده Neo Quantum Processor 8K

  • قیمت مناسب

    

تلویزیون سونی مدل SONY 4K TV X9500J

از جمله پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سونی، سری 9 آنها است. سونی همیشه توجه ویژه‌ای به تلویزیون‌های سری 9 خود داشته و از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای این تلویزیون‌ها بهره گرفته است. در سال 2020 سونی با تولید و عرضه تلویزیون ال‌ای‌دی X9500H توانست سهم زیادی از فروش تلویزیون‌های رده بالا را به خود اختصاص دهد. امسال نیز سونی همین قانون را پیش گرفته و از جدیدترین نسل این تلویزیون‌ها موسوم به SONY X9500J رونمایی کرد.

سونی از نمایشگر LED با رزولوشن 3840*2160 پیکسل در تلویزیون X9500J بهره گرفته است. تلویزیون SONY X9500J با استفاده از قابلیت Direct FullArray، تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت رسانده و بیشترین بازدهی را به ثبت برساند. فناوری FullArray به دلیل پوشش دادن تمامی نقاط نمایشگر، می‌تواند رنگ‌هایی غنی و کامل را به نمایش بگذارد و کاربر را شیفته خود کند. تلویزیون سونی همچنین با پشتیبانی از فایل‌های +HDR10 و HLG قادر است، تصاویری با بیشترین عمق تصویر را به نمایش بگذارد. سونی از تکنولوژی Dolby Vision نیز بهره گرفته که می‌تواند تصاویری با رنگ‌های بزرگنمایی شده و غنی را به همراه داشته باشد و کاربر را غرق در تلویزیون نماید. سونی به منظور ایجاد تصاویری کامل از هر زاویه، از فناوری X-Anti Reflection کمک گرفته است.

کمپانی سونی در سال 2021 به لطف استفاده از تکنولوژی XR BRAVIA برنده چندین جایزه معتبر شد. جایزه نوآوری در تولید مهم‌ترین عنوان جشنواره CES بود که به تلویزیون برتر X9500J تعلق گرفته است. پردازنده Cognitive Processor XR BRAVIA و یا پردازنده هوش شناختی، با پردازش لحظه‌ای صدا و تصویر قادر است، تصاویری دقیق و بدون لرزش را به ثبت برساند. این پردازنده با استفاده از فناوری XR Color و XR Contrast و XR Motion و XR Clarity قادر است رنگ، کنتراست، سرعت تصویر و وضوح تصویر را در لحظه پردازش کند و مانع از انتشار تصاویری ضعیف شود. این عملکرد دقیقاً همانند مغز انسان فعالیت دارد و رنگ‌هایی غنی و کامل را بدون هیچ‌گونه لرزشی به ثبت خواهد رساند. این پردازنده همچنین بر روی صدا نیز تأثیر گذاشته و با استفاده از XR Sound قادر است، صدایی سه بعدی و فراگیر را به ثبت برساند تا هر کاربری را به اوج هیجان برساند.

   

تلویزیون سونی 2021 مدل Sony 4K Android TV X9500J

     

تلویزیون سونی مدل SONY 4K TV X9500J از ظاهری زیبا و عامه پسند بهره گرفته که هر دکوراسیونی را متحول می‌کند. مهم‌ترین تفاوت از بابت ظاهر مربوط به قابلیت تغییر پایه‌ها است که یکی از جدیدترین اقدامات سونی است. بهترین تلویزیون سونی مدل X9500J از سیستم عامل اندروید بهره‌مند شده است. سیستم عامل اندروید امکان نصب انواع برنامه‌های مورد نیاز، امکان اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری فایل را برای کاربر میسر خواهد ساخت. امنیت سیستم عامل اندروید هم بسیار ستودنی است.

     

مزایا

  

  • استفاده از فناوری Direct FullArray

  • بهره‌گیری از تکنولوژی XR BRAVIA

  • پردازنده Cognitive Processor XR BRAVIA

  • قابلیت Dolby Vision

  • سیستم عامل اندروید

    

جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG QNED TV QNED90

نهمین تلویزیون لیست 15 تایی برترین تلویزیون‌های 2021 باز هم مربوط به ال جی است. تلویزیون نو رسیده‌ای که در سال 2021 به سبد محصولات ال جی اضافه شده و مشتاقان زیادی را به خود جلب کرده است. ال جی برای اولین بار از تکنولوژی QNED MiniLED استفاده کرد و به همین دلیل اسم جدیدترین تلویزیون خود را با پیشوند QNED به بازار عرضه کرد و بهترین تلویزیون این سری LG QNED TV QNED90 است.

ال جی در ساخت برترین تلویزیون خود در سال 2021 از فناوری QNED (که مخفف Quantum+NanoCell+LED است)، بهره‌مند شده است. هر کدام از این قابلیت‌ها به تنهایی تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت خواهند رساند که می‌تواند هر بیننده‌ای را کاملاً راضی نماید. با ادغام این فناوری‌ها تصاویری فراتر از انتظار و کاملاً طبیعی را مشاهده خواهید کرد. تکنولوژی کیوند در تلویزیون‌های ال جی سبب افزایش چند برابری تعداد بک‌لایت‌ها شده است. این قابلیت موجب گشته میزان درخشندگی تصاویر به نهایت خود برسد و کاربر با تصاویری درخشان و بیشترین جزییات مواجه باشد. کمپانی ال جی به این نیز اکتفا نکرده و از فناوری MiniLED نیز بهره گرفته است. لامپ‌های کوچک یا MiniLED بک‌لایت‌های بزرگ و قدیمی را حذف کرده و به جای هر کدام از آنها 4 بک‌لایت کوچک‌تر کمک گرفته است. این قابلیت به معنی 4 برابر روشنایی بیشتر و 4 برابر سرعت تصویر بیشتر به نسبت مدل‌های قدیمی. ال جی در تلویزیون LG QNED TV QNED90 بار دیگر قدرت و عملکرد فوق‌العاده خود را به تمام مشتاقان دنیای دیجیتال نشان داد و قطعاً می‌تواند هر کاربری را مجذوب خود نماید.

جدیدترین تلویزیون ال جی مدل QNED90 در سال 2021 از قابلیت +HDR10 و همچنین HLG نیز پشتیبانی خواهد کرد. ال جی به منظور افزایش کارایی و کیفیت بی‌نظیر تصویر از فناوری Dolby Vision نیز بهره گرفته است. این قابلیت موجب افزایش کنتراست تصویر شده و مانع از ایجاد نویز در تصاویر خواهد شد. ال جی از فناوری 4K با رزولوشن 2160*3840 پیکسل کمک گرفته است که فعالیت نمایشگر خارق‌العاده آر تکمیل خواهد کرد.

    

جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG QNED TV QNED90

     

تلویزیون نانوسل کیوند ال جی مدل LG QNED NanoCell TV QNED90 از پردازنده نیرومند a7 Gen4 بهره گرفته است. پردازنده 4 هسته‌ای a7 به اوج کارایی و کیفیت خود رسیده و با تغییر و پردازش آنی کنتراست، رنگ، وضوح و حرکت توانسته، بیشترین کارایی را برای تلویزیون به همراه داشته باشد. کمپانی ال جی در سال 2021 از امکان تغییر منبع سیستم صوتی را نیز برخوردار است و صدایی غنی و کامل را با قدرت صدای خروجی 40 وات به همراه خواهد داشت. تلویزیون مخصوص گیم ال جی مدل QNED90 با استفاده از گرافیک جداگانه و همچنین ورودی HDMI 2.1، کاربران گیمور را کاملاً راضی خواهد کرد. این قابلیت‌ها تضمین کننده سرعت و کیفیت بی‌نظیر کیفیت تصویر خواهد بود و همه را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG 4K QNED NanoCell TV QNED90 از سیستم عامل webOS استفاده کرده است. سیستم عامل webOS به لطف برنامه‌های پیش‌فرض بسیار زیاد توانسته بیشترین دسترسی را برای کاربر رقم بزند. امکان اتصال به اینترنت و قابلیت اشتراک گذاری فایل از گوشی موبایل و لپ‌تاپ با تلویزیون، موجب افزایش سرگرمی کاربر و مهمان‌ها خواهد شد.

   

مزایا

  

  • استفاده از فناوری QNED Mini-LED

  • قابلیت +HDR10

  • فناوری Dolby Vision

  • پردازنده a7 Gen7

  • سیستم صوتی فراگیر و همه جانبه

  • مخصوص گیم

  • سیستم عامل webOS

  • قیمت ایده‌آل

    

بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung Neo QLED TV QN90A

کیولد به عنوان پرچم‌دار تلویزیون‌های سامسونگ شناخته می‌شوند. کیولد از سال 2017 رسماً به بازار عرضه شد و از آن وقت تا به امروز پیشرفت بسیار زیادی را به خود دیده است. سامسونگ به تلویزیون‌های QLED توجه بسیار ویژه‌ای دارد و برای رقابت با OELD ها هر ساله با تکنولوژی‌های جدید مدل‌های متنوعی را با قیمت ایده ال روانه بازار می‌کند. در سال 2020 سامسونگ با تلویزیون کیوال‌ای‌دی Q70 فروش بسیار مناسبی را تجربه کرد و در سال 2021 با سبدی پر بار از کیولدها به بازار برگشته است. قطعاً تلویزیون سامسونگ NEO QLED TV QN90A بهترین کیولد در رده تلویزیون‌های 4K است.

سامسونگ در ساخت تلویزیون کیولد 2021 مدل QN90A از نمایشگر LED با استفاده از فناوری Quantum Dot بهره گرفته است. Quantum Dot شباهت بسیار زیادی با Direct FullArray دارد با این تفاوت که در تلویزیون کیولد لایه‌ای از جنس کوانتوم موجود است که در ایجاد رنگ‌های غنی، موفق ظاهر شده‌اند. در سال 2021 سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی خود موسوم به Quantum Matrix Technology پرده برداشت. این فناوری با حذف لامپ‌های نوری و جایگزین کردن آنها با لامپ‌های کوچک یا Mini LED همراه است. سامسونگ با استفاده از این قابلیت توان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را میسر ساخته که قطعاً می‌تواند هر بیننده‌ای را تحت تأثیر قرار دهد. تلویزیون SAMSUNG Neo QLED TV QN90A به لطف استفاده از فناوری کوانتوم ماتریکس قادر است، در اجرای بازی و فیلم‌های باکیفیت بهترین کیفیت ممکن را از خود به نمایش بگذارد.

جدیدترین تلویزیون کیولد سامسونگ در سال 2021 مدل QN90A از رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را فراهم خواهد ساخت. همچنین سامسونگ با پشتیبانی از آخرین نسل HDR موسوم به Quantum HDR 32X، تصاویری با عمق رنگ بسیار بالا را به نمایش می‌گذارد و کاربر را به طور کامل مجذوب خود خواهد کرد. به منظور ایجاد سرعت تصویر بالا و تصاویر بدون لرزش سامسونگ از قابلیت +Motion Xcelerator Turbo بهره گرفته و سرعت تصویر را به بیش از 120 هرتز رسانده است. همچنین تلویزیون سامسونگ از فناوری Anti-Reflection بهره گرفته است که مانع از انتشار نور بر روی صفحه تلویزیون خواهد شد.

   

بهترین تلویزیون سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung Neo QLED TV QN90A

    

برترین تلویزیون کیولد سامسونگ در سال 2021 مدل Samsung QN90A از سیستم‌عامل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل Tizen به لطف پشتیبانی از زبان فارسی و در اختیار گذاشتن طیف وسیعی از برنامه‌های پیش‌فرض، رضایت کامل کاربر را کسب خواهد کرد. سامسونگ امکان دسترسی به اینترنت و اشتراک‌گذاری فایل را میسر ساخته و مدت‌زمان زیادی کاربر را سرگرم خواهد کرد.

   

مزایا

  

  • فناوری Quantum Dot

  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل

  • پردازنده نیرومند

  • تکنولوژی +Motion Xcelerator Tiurbo

  • پشتیبانی از Quantum HDR 32X

  • سیستم عامل تایزن

  • قیمت ایده‌آل

    

برترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل Sony X9000J

کمپانی سونی همیشه تلویزیون‌هایی با کیفیت بسیار بالا و ظاهر زیبا را تولید نموده است. در سال 2021 نیز این قاعده ادامه یافت و با طراحی تلویزیون میان رده و قیمت مناسب X9000J بار دیگر قدرت خود را به رقبا نشان داد. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سونی در سال گذشته، تلویزیون ارزان قیمت ایکس 9000 اچ بود که کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت رساند. حال در سال 2021 تلویزیون X9000J با به‌روزرسانی موفق و کارایی بهتر دوباره به میدان رقابت بازگشته است.

سونی در تلویزیون SONY XR BRAVIA TV X9000J از نمایشگر LED با قابلیت Direct FullArray بهره گرفته است. این نمایشگر پیشرفت بسیار بالایی را تجربه کرده و تصاویری فراتر از انتظار را به نمایش خواهد گذاشت. نمایشگر LED از فناوری 4K و یا رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن نوید تصاویری سریع و رنگ‌هایی غنی را به همراه خواهد داشت و به طور یقین می‌تواند هر کاربری را شیفته خود نماید. سونی به منظور افزایش کیفیت تصویر از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos بهره گرفته است. این قابلیت‌ها امکان ایجاد تصاویری با رنگ‌های چند برابر غنی‌تر و شفاف‌تر را به همراه داشته و همچنین صدایی سه بعدی فراهم کرده که احساسی تکرار نشدنی را برای کاربر رقم خواهد زد.

جدیدترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل SONY 4K TV X9000J از پردازنده Cognitive Processor XR یا پردازنده ادراکی بهره گرفته است. پردازنده ادراکی به دلیل شباهت بسیار زیاد آن به مغز انسان به این شکل نام گذاری شده است. این پردازنده امکان پردازش لحظه‌ای صدا و تصویر را داشته تا کاربر در هر لحظه صدا و تصویری بسیار باکیفیت را مشاهده نماید. پردازنده شناختی به لطف استفاده از قابلیت XR Color و XR Contrast و XR Motion و XR Clarity امکان ایجاد تصاویری بسیار قدرتمند و بدون نقص را فراهم خواهد ساخت. این پردازنده همچنین با استفاده از قابلیت XR Sound امکان پردازش صدا را نیز داشته و با ایجاد منبع صدا سبب شده، کاربر صدایی غنی و همه جانبه را تجربه نماید. سیستم صوتی این تلویزیون نیز همانند قبل از خروجی 20 وات بهره گرفته است که می‌تواند برای کاربر کاملاً راضی کننده باشد و کاربر را به اوج هیجان و لذت برساند.

    

ارزانترین تلویزیون سونی مدل SONY Android TV X9000J

     

سونی همانند قبل از سیستم عامل اندروید در ساخت تلویزیون هوشمند X9000J بهره گرفته است. تلویزیون ایکس 9000J به لطف استفاده از سیستم عامل Android قادر است، بیشترین سطح از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربر قرار دهد و دسترسی کاربر را به نهایت خود برساند. سیستم عامل اندروید در تلویزیون اسمارت سونی مدل Sony Bravia XR TV X9000J امکان نصب انواع برنامه، اشتراک گذاری فایل‌های صوتی و تصویری با موبایل و همچنین امکان وب گردی در دنیای بی‌کران اینترنت را میسر خواهد ساخت.

   

مزایا

  

  • فناوری Direct FullArray

  • تکنولوژی Dolby Vision

  • پردازنده Cognitive Processor XR

  • سیستم صوتی نیرومند و همه جانبه

  • قیمت مناسب

  • ظاهر زیبا و عامه پسند

     

برترین تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV QN85A

کمپانی کره‌ای سامسونگ در سال 2021، مدل‌های بی‌شماری از کیولدها را تولید و عرضه کرده است. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل QN85A جزو جدیدترین مدل‌هایی است که سامسونگ تولید کرده است. سامسونگ سعی داشته با قیمت بسیار مناسب، بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد. سامسونگ با استفاده از طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.

سامسونگ در برترین تلویزیون QLED خود، از نمایشگر LED با رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. این میزان از رزولوشن، روشنایی و سرعت تصویر بالایی را به ارمغان خواهد آورد که به طور یقین می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نماید. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل QN85A همچنین از فناوری Quantum Matrix Technology بهره گرفته است. همانند تلویزیون Samsung Neo QLED TV QN90A، تلویزیون کیولد QLED TV QN85A نیز از بک‌لایت‌های چهار برابر کوچک‌تر کمک گرفته است. لامپ‌های کوچک و یا Mini LED امکان ایجاد تصاویری سریع چهار برابری و روشنایی 4 برابری را رقم خواهد زد. این فناوری تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای بیننده رقم خواهد زد.

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Samsung QN85A از فناوری Quantum HDR 24X بهره گرفته است. این تکنولوژی سبب شده، کاربر با تصاویری با عمق رنگ بسیار بالا مواجه باشد و بیشترین لذت از تماشای تلویزیون را کسب نماید. سامسونگ از پردازنده Quantum Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده امکان ایجاد تصاویری بدون نقص و سریع را امکان‌پذیر ساخته و همچنین صدایی غنی و فراگیر را به همراه خواهد داشت. تلویزیون سامسونگ QN85A به لطف استفاده از این پردازنده امکان اجرای بازی‌هایی با گرافیک بسیار بالا و بدون لرزش را فراهم خواهد ساخت. سامسونگ از فرایند Object Tracking Sound به منظور افزایش قدرت سیستم صوتی قدرتمند کمک گرفته است.

    

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Samsung QLED TV QN85A

       

سامسونگ همانند قبل از سیستم عامل Tizen در تلویزیون‌های خود بهره گرفته است. جدیدترین تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Samsung Neo QLED TV QN85A با استفاده از سیستم عامل Tizen بیشترین سطح از دسترسی را برای کاربر به همراه خواهد داشت و قطعاً می‌تواند برای مدت زمان بیشتری، سرگرمی را به همراه خواهد داشت.

    

مزایا

  

  • استفاده از فناوری Quantum Metrix Technology

  • بهره گیری از قابلیت Mini LED

  • پردازنده Quantum Processor 4K

  • سیستم صوتی Object Tracking Sound

  • قابلیت Quantum HDR 24X

  • سیستم عامل Tizen

     

برترین تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q70A

یکی از برترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2020، تلویزیون Q70T بود که فروش مناسبی را برای سامسونگ به همراه داشت. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل کیو 70 به دلیل قیمت مناسب و کیفیت برتر یکی از مدل‌های بسیار خوش فروش بازار به حساب می‌آید. در سال 2021 نیز قابلیت‌های این تلویزیون به نهایت خود رسیده و بار دیگر با توان بسیار بالا به رقابت آمده است.

سامسونگ در سال 2021 از نمایشگر Dual LED در ساخت تلویزیون Q70A استفاده کرده است. تلویزیون Samsung QLED TV Q70A با استفاده از رزولوشن 2160*3840 پیکسل، بیشترین سرعت تصویر و بیشترین کنتراست را به همراه داشته است. سامسونگ به منظور افزایش کیفیت و کارایی سامسونگ از تکنولوژی Quantum HDR بهره گرفته است که امکان بزرگنمایی رنگ‌ها به بالاترین حد ممکن را میسر ساخته است. همچنین استفاده از پردازنده Quantum Processor 4K نمایش ویدئو با بهترین کیفیت ممکن را امکان‌پذیر خواهد کرد. تلویزیون سامسونگ مدل Q70A به یکی از گزینه‌های اصلی برای تجربه بازی بدون لرزش تبدیل‌شده است.

تلویزیون مخصوص گیم سامسونگ مدل Samsung 4K QLED TV Q70A از پردازنده گرافیکی AMD FreeSync Premuim Pro بهره گرفته است. این پردازنده گرافیکی به راحتی هر چه تمام‌تر امکان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را میسر ساخته و کاربر را به اوج هیجان خواهد رساند. سامسونگ در ساخت تلویزیون A70A همچنین از ورودی HDMI 2.1 بهره گرفته است. این ورودی به افزایش سرعت انتقال صوت و تصویر کمک کرده و برای اجرای بازی ضروری است. تلویزیون برتر سامسونگ مدل کیولد Q70A به لطف استفاده از فناوری قابلیت +Motion Xcelerator Turbo تصاویری بدون لرزش و روان را ارائه خواهد داد و سرعت رفرش تصویر را به 120 هرتز خواهد رساند. سیستم صوتی تلویزیون 2021 سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q70A برابر 40 وات خروجی دارد.

   

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED TV Q70A

     

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Samsung Q70A از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل تایزن به لطف استفاده از زبان فارسی در منو و برنامه‌های پیش‌فرض متفاوت، بیشترین دسترسی را برای کاربر به ارمغان آورده است. این سیستم عامل بیشترین امنیت را به همراه داشته و امکان اشتراک گذاری فایل را برای کاربر میسر ساخته است.

   

مزایا

  

  • نمایشگر Dual LED

  • پردازنده Quantum Processor 4K

  • مخصوص گیم

  • پردازنده گرافیکی AMD FreeSynk Premuim Pro

  • قابلیت +Motion Xcelerator Turbo

  • HDNI 2.1

  • قدرت صدای 40 وات

  • سیستم عامل تایزن با زبان فارسی

    

ارزانترین تلویزیون سونی مدل SONY Android TV X8500J

سونی علاوه بر تلویزیون‌های گران قیمت، توان تولید تلویزیون‌های قیمت مناسب و با کارایی بالا را نیز دارد. یکی از برترین تلویزیون‌های میان رده و با ارزش خرید بالا، تلویزیون SONY سری 8000 است. در گذشته مدل‌های موفقی همانند SONY X8500H کمپانی سونی را به فروش بسیار بالایی رساند و اکنون نیز سونی با نسل جدید از این سری با نام X80J بار دیگر به بازار آمده است.

تلویزیون سونی X8500J از نمایشگری از نوع LED برخوردار است که با رزولوشن 2160*3840 پیکسل، نوید تصاویری درخشان را خواهد داد. این نمایشگر امکان ایجاد تصاویری دقیق و سریع را میسر ساخته و قطعاً می‌تواند هر کاربری را مجذوب خود نماید. فناوری 4K UltraHD تصاویری برجسته و رنگ‌هایی بزرگنمایی شده را به ثبت خواهد رساند. تلویزیون سونی مدل SONY X8500J از فناوری Dolby Vision بهره گرفته است. این قابلیت امکان ایجاد تصاویری با رنگ‌هایی بسیار درخشان و شفاف را میسر ساخته و کاربر را به عمق ویدئو خواهد کشاند. همچنین تلویزیون سونی ایکس 8500J، قابلیت پشتیبانی از فایل‌های HDR را داشته و دامنه رنگ‌ها را به نهایت خود خواهد رساند.

تلویزیون هوشمند سونی مدل Sony 4K TV X8500J از پردازنده نوین XR Processor بهره گرفته است. این پردازنده 4 هسته‌ای امکان ایجاد تصاویری دقیق و روان را میسر ساخته و مانع از لرزش در تصاویر خواهد شد. در سال 2021 تلویزیون هوشمند سونی مدل Sony X8500J از ظاهری بسیار زیبا و مدرن بهره گرفته و زینت‌بخش منزل شما خواهد بود. سونی به منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون از فناوری Trimilions Pro جهت ایجاد رنگ‌های غنی و شفاف بهره گرفته و بیشترین بازدهی مثبت را ایجاد خواهد کرد. سونی با استفاده از سیستم صوتی قدرتمند با توان خروجی 20 وات، صدایی غنی و کامل را به ثبت رسانده و می‌تواند کاربر را به اوج هیجان برساند.

    

تلویزیون ارزان قیمت سونی مدل SONY Android TV X8500J

        

سونی همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند خود از سیستم عامل اندروید در تلویزیون SONY 4K TV X8500J استفاده کرده است. سیستم عامل Android امکان نصب برنامه‌های متفاوت را برای کاربر میسر ساخته و قطعاً می‌تواند بیشترین بازدهی مثبت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. امکان گردش در دنیای بی‌کران اینترنت و همچنین اشتراک گذاری فایل از طریق موبایل و لپ‌تاپ را میسر ساخته است.

   

مزایا

  

  • پردازنده XR BRAVIA

  • قابلیت Trimilions Pro

  • پشتیبانی از فناوری HDR

  • صدایی فراگیر و غنی

  • سیستم عامل اندروید

      

برترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG 4K TV NANO75

ال جی همیشه پرچم‌دار تغییر و نوآوری در میان رقبا بوده است. ال‌جی با استفاده از دانش مدرن توانسته، تلویزیون و لوازم دیجیتال بسیار باکیفیتی را تولید نماید. یکی از دانش‌های نوینی که ال جی در تلویزیون‌های مدرن خود به‌کار گرفته، فناوری نانو ذرات و یا NanoCell است. همان طور که قبلاً در مورد نانوسل توضیحاتی داده‌ایم، نانو سل با استفاده از ذرات نانو مانع از انتشار طول موج ضعیف از رنگ‌ها شده و رنگ‌های غنی و پویا را جایگزین آنها خواهد کرد.

موفقیت تلویزیون‌های نانوسل بسیار بالا بود و به همین دلیل ال جی در سال 2021 تولید این رده از تلویزیون‌ها را ادامه داد. یکی از برترین تلویزیون‌های نانوسل ال جی مدل NANO75 است که ال جی آن را باقیمتی مناسب و کیفیتی فراتر از انتظار تولید نموده تا به رقابت سایرین بپردازد. تلویزیون Nano75 سری 2021 از نمایشگر LED کمک گرفته است. نمایشگر LED امکان ایجاد 8 میلیون پیکسل و یا رزولوشن 2160*3840 پیکسل را فراهم آورده و سرعت و کیفیتی فراتر از انتظار را رقم‌زده است. نمایشگر تلویزیون LG 4K TV NANO 75 Series 2021 از قابلیت Dolby Vision IQ بهره گرفته است که قادر است، تصاویری با رنگ‌های غنی و بزرگنمایی شده را به ثبت برساند.

تلویزیون ال جی مدل NANO75 از پردازنده LG Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را فراهم ساخته و می‌تواند کاربر را مجذوب خود نماید. این پردازنده نیز عملکرد بسیار مناسبی داشته و با پردازش لحظه‌ای صدا و تصویر، کاربر را شیفته خود خواهد کرد. ال جی در سال 2021 از قابلیت پشتیبانی از فایل‌های HDR10 Pro بهره گرفته است. این قابلیت امکان ایجاد تصاویری با دامنه دینامیکی حداکثری را برای کاربر میسر ساخته و قطعاً می‌تواند بیشترین کارایی مثبت را به همراه داشته باشد. تلویزیون LG NanoCell TV NANO75 با استفاده از سیستم صوتی نیرومند با قدرت 20 وات خروجی استفاده کرده است که می‌تواند کارایی بی‌نظیری را ارائه نماید.

    

تلویزیون ال جی مدل LG 4K TV NANO75

      

تلویزیون هوشمند 2021 ال جی مدل NANO75 همانند قبل از سیستم‌عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS بیشترین سطح از امکانات و برنامه‌های پیش‌فرض را برای کاربر میسر ساخته است. این سیستم عامل بیشترین سادگی و امنیت را به ارمغان آورده و قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی و تصویری با موبایل را خواهد داشت.

    

مزایا

  

  • فناوری NanoCell

  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل

  • قابلیت Dolby Vision IQ

  • پشتیبانی از فایل‌های HDR 10 Pro

  • پردازنده a7 Gen4

  • قدرت صدای 20 وات

  • سیستم عامل webOS

     

بهترین تلویزیون در سال 2021، باید از فیلتر‌های متفاوتی عبور کند. کیفیت تصویر، طراحی ظاهری، قدرت صدا، قابلیت‌ها و فناوری‌های گوناگون، سیستم عامل، قیمت به صرفه و سطح رضایت کاربران، مهم‌ترین معیارها برای انتخاب تلویزیون برتر است. در این مقاله قصد داشتیم برترین تلویزیون‌های سال 2021 را به شما معرفی کنیم، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه جدولی از تلویزیون‌های سال 2020 و سال 2021 درج شده و با توجه به معیارهای ذکر شده، از 1 تا 10 به آنها نمره داده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر امکانات و راهنمایی در خرید تلویزیون، با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آف خرید در تماس باشید.

   

   

مدل تلویزیون   
سال تولید   
ارزش خرید   
مدل تلویزیون   
سال تولید   
ارزش خرید   
Sony Z9J 2021 10 LG QNED90 2021 9.4
Samsung QN900A 2021 10 Samsung QN90A 2021 9.3
LG QNED99 2021 10 Sony X9500H 2020 9.1
Sony A90J 2021 9.8 Sony X9000J 2021 9
LG OLED G1 2021 9.8 Samsung QN85A 2021 9
LG OLED C1 2021 9.7 Samsung Q70A 2021 8.9
Samsung QN800A 2021 9.7 Samsung Q70T 2020 8.9
Sony A8H 2020 9.6 LG Nano86 2020 8.7
LG OLED CX 2020 9.6 Sony X8500J 2021 8.5
Sony X9500J 2021 9.5 LG NANO75 2021 8.2

   

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام