تلویزیون ال جی 55 اینچ 55UP8150

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 3022

تلویزیون ال جی LG 55UP8150

    

کمپانی کره‌ای ال جی هر ساله نمونه‌های متنوعی از تلویزیون‌های جدید خود را روانه بازار می‌کند. این شرکت به‌منظور حفظ جایگاه خود در رده دوم بزرگترین تولید‌کننده‌های تلویزیون در دنیا، سعی دارد با راضی نگه داشتن مصرف‌کننده فروش بالای خود را همچنان حفظ نماید. در سال 2021 نیز همانند سال‌های قبل ال جی دست پر به بازار آمده است. تلویزیون‌های میان رده، بیشترین فروش برای کمپانی‌های بزرگ به همراه دارند و بیشترین تنوع نیز در میان همین تلویزیون‌های میان رده است. ال جی تلویزیون‌های میان رده خود را با مشخصه UHD معرفی کرده است. در سال‌های گذشته تلویزیون‌هایی همانند LG UN8060 و یا LG UHD TV UN7340 بیشترین فروش و همچنین سطح رضایت را برای کاربر به ارمغان آورده است. امسافل نیز ال جی با عرضه تلویزیون ارزان قیمت LG 4K HDR UHD Smart TV UP8150 بار دیگر توان و قدرت خود را به سایر رقبا نشان داد.

     

نمایشگر باکیفیت و فراتر از انتظار

ال جی به عنوان پیشرو در تولید تلویزیون، هر ساله با طیف وسیعی از محصولات به بازار رقابت با حریفان خواهد آمد. ال جی در سال 2021 با تولید تلویزیون LG 55UP8150 دوباره میدان تلویزیون‌های میان رده را تحت کنترل خود در آورده است. تلویزیون ال جی UP8150 از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر LED با استفاده از بیشترین تعداد بک‌لایت‌ها و همچنین فناوری ساخت نوین، قادر است تصاویری درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. با استفاده از تکنولوژی ال ای دی تلویزیون جدید ال جی مدل UP8150 رنگ‌های غنی و طبیعی را به نمایش خواهد گذاشت و کاربر را مجذوب خود خواهد کرد.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

بهترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG 55UP8150 از فناوری 4K در نمایشگر بهره برده است. همان‌طور که اطلاع دارید، فناوری 4K به به منظور کیفیت تصویر 4 برابر بیشتر در قیاس با تلویزیون‌های FullHD است. این امر به تعداد پیکسل‌ها بستگی دارد و به هر میزان که تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشد، میزان سرعت انتقال تصویر نیز بیشتر است. تلویزیون فورکا ال جی مدل 55UP8150 امکان ایجاد رزولوشن 2160*3840 پیکسل را فراهم ساخته است و نوید ایجاد تصویری سریع و بدون لرزش را به کاربر خواهد بخشید.

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 55UP8150 از تکنولوژی UHD بهره گرفته است. فناوری Ultra HD به معنی کیفیت تصویر بالاتر از فول اچ دی است. تکنولوژی UHD با افزایش کنتراست تصویر موجب گشته، کاربر تصاویری دقیق و با رنگ‌های کاملا طبیعی را مشاهده نماید. همچنین تکنولوژی UltraHD سبب شده زاویه دید تلویزیون به نهایت خود برسد و کاربر از هر زاویه‌ای تصویری کامل را مشاهده نماید.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LG UHD TV 55UP8150 امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR را نیز میسر ساخته است. HDR با افزایش دامنه دینامیکی رنگ‌ها قادر است، تصاویری با رنگ‌های عمیق را به نمایش بگذارد. تکنولوژی HDR 10 Pro جدیدترین نسل این فناوری است که با افزایش دامنه دینامیکی رنگ‌ها به بالاترین سطح خود، بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر خروجی را به همراه خواهد داشت. تلویزیون LG UP8150 با استفاده از فناوری Real 4K UHD رنگ‌هایی غنی، عمیق، طبیعی و بزرگنمایی شده را فراهم خواهد ساخت تا کاربر به اوج لذت برسد.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

    

پردازنده نیرومند

ال جی در طول چند سال گذشته به عنوان پیشرو در صنعت تولید تلویزیون شناخته شده است. یکی از مهم‌ترین عامل‌های این اصل، امکان تولید پردازنده‌های نیرومند است. در سال 2020 ال جی از نسل چهارم پردازنده‌های خود در تلویزیون LG UN7340 کمک گرفت. اما با پیشرفت شرکت ال جی این نسل از پردازنده نیز پیشرفت چشمگیری داشت و اکنون شاهد استفاده از پردازنده نسل 5 در تلویزیون‌های ال جی هستیم.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

تلویزیون جدید ال جی مدل LG 55UP8150 برای اولین بار در سال 2021 از پردازنده a5 AI Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته است و برترین کارایی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. این پردازنده امکان ایجاد تصاویری سریع و بدون لرزش را خواهد داشت و کاربر را مجذوب خود خواهد کرد. استفاده از فناوری AI Brightness Control و همچنین 4K Upscaling موجب افزایش کیفیت تصویر بی‌نظیر تلویزیون شده و کاربر را بی‌نیاز خواهد کرد. این قابلیت بدون شک می‌تواند تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت برساند و تلویزیون ال جی سری UHD را به یکه‌تاز بین رقبا تبدیل کرده است.

    

تلویزیون ال جی مناسب برای بازی

در طول چند سال گذشته، تعداد علاقه‌مندان به بازی و گیم به شدت افزایش داشته است. به همین دلیل کمپانی ال جی در تولید تلویزیون‌های مخصوص گیم، با بیشترین جدیت فعالیت کرده است. تلویزیون‌های 2021 ال جی بیشترین سهم از تلویزیون‌های مخصوص گیم را تشکیل می‌دهند و یکی از برترین نمونه‌های آن تلویزیون LG UP8150 می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در چند سال اخیر نیز برای ال جی بسیار موفقیت آمیز بوده است، فناوری HGIG می‌باشد. تلویزیون جدید ال جی مدل 55UP8150 با استفاده از فناوری HGIG قادر است، تصاویری بسیار روان و بدون لرزش را به ثبت برساند. این قابلیت سبب شده تصاویر با کمترین میزان لرزش به دست کاربر برسد و کاربر در بازی‌های سنگین به بیشترین سطح رضایت خواهد رسید. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که سبب میشود تلویزیون ال جی UP8150 برای بازی بهترین شرایط را داشته باشد، استفاده از تنظیمات Game Optimizer است. این قابلیت به کاربر امکان داده با توجه به نوع بازی، میزان روشنایی و کیفیت تصویر را تنظیم نماید.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

از دیگر قابلیت‌های مدرن تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 4K TV 55UP8150 به کارگیری از قابلیت Sports Alert است. این فناوری نیز به عنوان یادآور برای بازی‌های حساس و یا رخداد‌های جهانی عمل کرده و سبب شده، کاربر هیچ بازی مهمی را از دست ندهد.

     

سیستم صوتی فراگیر

ال جی به منظور افزایش کیفیت و رضایت از تلویزیون، از سیستم صوتی نیرومند در تلویزیون LG UP8150 بهره گرفته است. سیستم صوتی نیرومند تکمیل کننده کارایی تلویزیون است و بیشترین سطح رضایت را به همراه خواهد داشت. ال جی به همین منظور از سیستم صوتی با قدرت خروجی 20 وات در تلویزیون 55UP8150 بهره گرفته است. این قابلیت سبب شده، کاربر با صدایی غنی و فراگیر رو به رو باشد.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

پردازنده a5 AI Processor 4K علاوه بر تصویر بر صدا نیز بیشترین تاثیر را خواهد داشت. ال جی برای اولین بار از فناوری AI Sound بهره گرفته و با ایجاد صدایی غنی و فراگیر توانسته، کاربر را کاملا به خود جذب کرده است. جدیدترین تلویزیون ال جی در سال 2021 مدل LG 55UP8150 به لطف استفاده از قابلیت AI Sound صدایی غنی و سه بعدی را فراهم ساخته و بیشترین جذابیت را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

     

طراحی زیبا و چشمگیر

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

ظاهر تلویزیون یکی از مهم‌ترین معیار‌ها برای خرید آن است. ال جی همیشه سعی داشته با ایجاد ظاهر زیبا و ماندگار بیشترین میزان فروش را برای خود رقم بزند. با به کارگیری طراحی مدرن و باکیفیت ال جی توانسته است، فروش بسیار بالایی را رقم بزند. در سال‌های گذشته نیز شاهد طراحی‌های زیبا از ال جی بوده‌ایم، اما در سال 2021 این قاعده بهتر از قبل نیز شده است.

ال جی در سال 2021 و در تلویزیون LG 55UP8150 از زبان طراحی نوین خود استفاده کرده است. استفاده از حاشیه‌های بسیار کم و باریک سبب شده، تلویزیون بسیار جذاب تر از قبل باشد و کاربر در نگاه اول شیفته طراحی زیبای تلویزیون در قیاس با رقبا شود. ال جی از پایه مرکزی هلالی شکل در ساخت تلویزیون کم گرفته است که توانسته زیبایی تلویزیون را بالاترین سطح خود برساند. این پایه به راحتی تعادل تلویزیون را حفظ کرده و می‌تواند بیشترین بازدهی مثبت را فراهم نماید.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

قاب پشتی تلویزیون 2021 ال جی مدل 55UP8150 باریک و ظریف طراحی شده است. این قاب پشتی تعداد زیادی ورودی HDMI و USB را در خود جای داده و به کاربر امکان استفاده از سایر دستگاه‌های دیجیتال را بخشیده است. این قاب پشتی باریک طراحی شده و در صورت نصب به دیوار، کمترین فاصله را ایجاد خواهد کرد.

    

سیستم عامل کارامد

در دنیای دیجیتال امروز دسترسی به اینترنت به امری روزمره تبدیل شده است. به تلویزیون‌هایی که امکان اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری فایل را داشته باشند، تلویزیون‌های هوشمند گفته می‌شود. ال جی نیز در تولید تلویزیون‌های هوشمند بسیار موفق عمل کرده و مدل‌های متفاوتی را تولید نموده است. تلویزیون‌های اسمارت و یا هوشمند، امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و دسترسی را برای کاربر به نهایت خود می‌رساند.

ال جی در تلویزیون‌های هوشمند خود از سیستم عامل webOS بهره می‌گیرد. تلویزیون اسمارت ال جی مدل LG 55UP8150 نیز از این قاعده پیروی کرده و از سیستم عامل webOS بهره می‌گیرد. سیستم عامل webOS طیف وسیعی از برنامه‌های پیش‌فرض را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌فرض می‌توان به فیس‌بوک و یوتیوب و همچنین مرورگر جهت دسترسی به دنیای اینترنت اشاره کرد. قابلیت اشتراک گذاری فایل‌های تصویری و صوتی از موبایل و لپ تاپ به تلویزیون از دیگر قابلیت‌های سیستم عامل webOS و تلویزیون 55 اینچ هوشمند ال جی UP8150 به شمار می‌رود.

تلویزیون ال جی 2021 مدل LG 55UP8150

ال جی از هوش مصنوعی موسوم به ThinQ AI نیز در تلویزیون یو پی 8150 بهره گرفته است. از طریق این هوش مصنوعی می‌توان کارکرد تلویزیون را تنها با فرمان‌های صوتی کنترل کرد. همچنین این هوش مصنوعی توان تشخیص نقص‌های تصویر و صدا را داشته و در کمترین زمان نسبت به تغییر آنها اقدام خواهد کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که تلویزیون هوشمند ال جی را با سایر رقبا متمایز می‌کند، بهره گیری از کنترل جادویی است. ال جی به منظور افزایش راحتی بیشتر کاربر از کنترل جادویی بهره گرفته است که با استفاده از الگوی موس کامپیوتر کار کردن با تلویزیون را دلپذیرتر از قبل کرده است. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 4K UHD Smart TV 55UP8150 از نسل جدید کنترل جادویی و یا Magic Remote بهره گرفته است.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام