یخچال فریزر چی بخرم؟

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 5241

بهترین برند یخچال فریزر - راهنمای خرید یخچال

    

«یخچال فریزر» از جمله وسایل بسیار ضروری در منزل به حساب می‌آید و قطعا نبود آن در منزل باعث مختل شدن امور روزمره می‌شود. از یخچال فریزر برای نگهداری مواد غذایی و منجمد کردن آن‌ها استفاده می‌گردد. بنابراین برای بالا بردن طول عمر مواد غذایی لازم است شما در منزل از یک یخچال فریزر خوب بهره‌مند باشید. یخچال فریزرها انواع گوناگونی دارند که می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. با توجه به اینکه در بازار ایران برندهای بسیار متنوعی وجود دارد قطعا برای یک انتخاب ایده‌آل و درست و یک خرید یخچال فریزر مناسب نیاز به اطلاعاتی دارید که در این بحث سعی می‌شود تا کمکی شده باشد و شما بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

«خرید یخچال فریزر» به دلیل بالا بودن قیمت و مشکلات معیشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و قطعا نیاز به حساسیت بیشتری دارد. همچنین با توجه به اینکه تعمیرات یخچال و جابجایی آن برای تعمیر، گاهی اوقات سختی‌های خاص خود را دارد بنابراین شما باید بهترین انتخاب را داشته باشید تا بتوانید سال‌های سال به خوبی از یخچال فریزر خود استفاده نمایید. از میان بهترین یخچال‌های بازار می‌توان به «یخچال ساید بای ساید ال‌جی و سامسونگ»، «یخچال دو قلو ال جی و سامسونگ»، «یخچال دور این دور ال‌جی»، «یخچال چهار درب بکو»، «یخچال بالا و پایین ال‌جی»، «یخچال فرنچ سامسونگ»، «یخچال و فریزر هیتاچی» و «یخچال فریزر دوو»، اشاره کرد که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

تنوع طرح و رنگ و مدل و برند باعث می‌شود تا مشتری بیشتر سردرگم شود و انتخاب سخت‌تر خواهد شد. بهترین راه برای انتخاب درست یخچال فریزر این است که شما ابتدا نیاز خود را بهتر درک کنید و سپس مدل‌های موجود را همراه با مشخصات کامل در نظر داشته باشید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای اطلاع از قیمت و مشاوره‌ی بیشتر شما می‌توانید با کارشناسان فروشگاه آف خرید در تماس باشید و با خیال راحت انتخاب خود را به ما بسپارید. در ادامه به بررسی مدل‌ها و برندهای متفاوت یخچال فریزر می‌پردازیم.

    
یخچال ال‌جی

  

شرکت بزرگ ال‌جی یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین تولید کننده‌های صنعت یخچال فریزر در سطح دنیا و خصوصا در ایران به شمار می‌آید. تنوع بسیار بالا و محصولات با کیفیت این شرکت قطعا شما را برای خرید یک یخچال فریزر عالی وسوسه خواهد کرد. طراحی و ساخت چشم‌نواز، تنوع در اندازه و امکانات و همچنین طول عمر بالای یخچال فریزرهای ال‌جی باعث شده تا برای هر نوع سلیقه‌ای چندین گزینه داشته باشد.

یخچال فریزرهای بالا پایین ال جی، یخچال دوقلو ال جی، ساید بای ساید ال جی و مدل‌های فرنچ و چند درب از جمله تولیدات شرکت ال جی است که سهم بسیار زیادی از بازار مصرف در ایران را تصاحب کرده است. ال‌جی هر ساله در صدر پر فروش‌ترین یخچال فریزرها در ایران قرار می‌گیرد. ساید بای ساید اینستاویو ال جی از جمله محبوب‌ترین مدل‌های این کمپانی در سال‌های اخیر بوده است. ال‌جی توانسته موتور یخچال‌های خود را با بهره‌گیری از فناوری اینورتر خطی تولید کند که بهترین نوع در بین موارد مشابه است و مناسب‌ترین عملکرد را از نظر مصرف برق و تولید سرما دارا می‌باشد.

از نظر طراحی نیز شرکت ال‌جی از اولین تولیدکننده‌گان یخچال فریزر دور این دور به حساب می‌آید که این تکنولوژی کمک می‌کند تا اتلاف انرژی نیز کمتر اتفاق بیفتد. علاوه بر ساید بای سایدهای دور این دور می‌توان به سایدهای اینستاویوی شرکت ال‌جی نیز اشاره کرد که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این یخچال‌ها بخشیده است و علاوه بر آن قابلیت نمایش داخل یخچال را بدون باز کردن درب، برای شما مهیا می‌کند که این نیز موجب این می‌شود تا سرمای یخچال خارج نگردد و اتلاف انرژی به حداقل برسد.

یخچال چهار درب ال جی مدل J247

   

اگر قصد خرید ساید بای ساید ال‌جی را دارید، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سایدهای LG مدل یخچال ال جی J247 و یخچال ال جی J287 است که بیشترین فروش را در بین یخچال فریزرهای ال‌جی دارد. ساید بای ساید j247 ال‌جی با ابعاد 178*91*75 سانتی‌متر و 668 لیتر گنجایش می‌تواند برای یک خانواده‌ی نسبتا معمولی بسیار مناسب است. ساید j287 دارای دو درب اصلی و یک درب بار است که در مجموع سه درب به حساب می‌آید و Door in Door است. موتور اینورتر خطی در این «ساید بای ساید LG» کمک می‌کند تا مصرف انرژی نیز به حداقل برسد. یخچال فریزر ال‌جی مدل 287 قابلیت اتصال به آب شهری را دارا می‌باشد که آب به صورت مستقیم از پشت یخچال وارد فیلتر تصفیه شده و سپس به قسمت یخساز و آبریز یخچال می‌رسد.

در طول شبانه روز شما می‌توانید دو نوع یخ، ریز و درشت و همچنین آب سرد را به کمک ساید بای ساید LG J287 داشته باشید. از طریق پنل لمسی این یخچال نیز به راحتی می‌توانید دمای یخچال و فریزر را کنترل کنید. از دیگر امکانات یخچال j247 این است که، ساید 247 دارای عیب یاب هوشمند است و قابلیت اتصال به گوشی‌هوشمند را دارد. شما از راه دور نیز قادر به تنظیم یخچال فریزر خود هستید. برای خرید یخچال فریزر الجی مدل Bentley J287 با کارشناسان ما در فروشگاه آف خرید تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌ی بهتر استفاده نمایید.

اما برای آن دسته از مشتریان عزیزی که می‌خواهند یخچال‌های بالا پایین خرید کنند. یکی از بهترین محصولات و تولیدات شرکت ال‌جی در سال 2020 و 2021 مدل 882 است که در بازار تقریبا بدون رقیب است. علاوه بر کیفیت ساخت و ظاهر ساده و زیبای آن، گنجایش بسیار بالایی نیز دارد. ابعاد یخچال فریزر ال‌جی 185*86*73 سانتی‌متر است و بسیار جا دار و باکیفیت است.

یخچال بالا و پایین ال جی مدل LG 882

   

تکنولوژی Door Cooling در یخچال فریزر 882 کمک کرده تا به نسبت سری‌های 2019 و 2018 خنک کنندگی بیشتری داشته باشد. نگهداری میوه و سبزیجات در بهترین شرایط و به مدت طولانی از مزایای این یخچال فوق‌العاده است. خرید یخچال فریزر بالا پایین ال‌جی با قیمت مناسب در فروشگاه آف خرید موجود است و این فروشگاه سعی در این دارد تا محصولات ال‌جی را با 18 ماه گارانتی معتبر ارائه کند.

اما پرچمدار و بهترین یخچال ال‌جی که در حال حاضر در بازار ایران موجود است مدل X39 می‌باشد. یخچال ال جی LG X39 از سری یخچال‌های 5 درب و اینستاویوی ال‌جی به حساب می‌آید. یخچال فریزر ال‌جی مدل X39 دارای 4 درب اصلی و یک درب بار است که در مجموع 5 درب دارد. قسمت بالای یخچال دور این دور ال جی x39 شامل سه درب است و قسمت پایین آن نیز دو درب دارد. یخچال ایکس 39 از با کیفیت‌ترین و بهترین یخچال‌های موجود در بازار ایران است و به جرات می‌توان گفت بی‌رقیب است.

موتور فوق کم مصرف و اینورتر ایکس 39 باعث شده تا این غول شرکت ال‌جی بسیار کم صدا و بی‌نظیر باشد. بیشترین گنجایش ممکن برای این یخچال فریزر ال‌جی در نظر گرفته شده که مناسب برای خانواده‌های بسیار پرجمعیت است. ابعاد یخچال فریزر LG X39 به صورت 175*91*92 سانتی‌متر است که در زمره‌ی بزرگ‌ترین‌ها قرار می‌گیرد. برای حفظ تازگی مواد غذایی از هایژن فرش پلاس برای یخچال فریزر ایکس 39 استفاده شده که تمامی بوی نا مطبوع و باکتری‌های درون یخچال گرفته می‌شود. به این ترتیب طول عمر مواد غذایی بسیار طولانی‌تر خواهد بود.

یخچال دور این دور ال جی مدل LG Door in Door InstaView

    

سیستم یخساز اتومات و اسلیم و فیلتر چند مرحله‌ای آب برای نوشیدن آب سرد از تغییرات این مدل به نسبت سری‌های معمولی تر ال‌جی می‌باشد. دوستانی که قصد خرید یخچال فریزر اینستاویو ال‌جی و 34 فوت هستند قطعا مدل X39 می تواند، بهترین گزینه‌ی ممکن باشد زیرا از هر نظر بهترین است. قطعا اگر می‌خواهید بهترین یخچال فریزر 2020 و 2021 را داشته باشید ما یخچال ایکس 39 را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا چه روی کاغذ و چه در عمل توانسته تا از سایر رقبا پیشی بگیرد و یک سر و گردن از سایرین جلوتر باشد. به جرأت می‌توان گفت شرکت ال‌جی در صنعت تولید یخچال فریزر و ساید بای ساید بی‌نظیر عمل کرده و قابل مقایسه با سایر برندها نمی‌باشد.

   

نقاط قوت یخچال ال جی

   
طراحی زیبا و چشم نواز
موتورهای اینورتر خطی
هایژن فرش
تنوع بالا
دور این دور

    

نقاط ضعف یخچال ال جی

   
قیمت نسبتا بالا

    
یخچال سامسونگ

کمپانی کره‌ای سامسونگ یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی به شمار می‌آید که علاوه بر ایران، در تمام پنج قاره توانسته خود را به یک رقیب سرسخت برای سایر برندها معرفی نماید. سامسونگ توانسته تا با تکیه بر دانش روز خود یکی از فعال‌ترین شرکت‌های عرضه کننده‌ی لوازم خانگی در ایران باشد که تولیدات متنوع و با قیمت مناسب این کمپانی، مشتریان فراوانی در ایران به خود اختصاص داده است. یخچال فریزرهای شرکت سامسونگ از بالاترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند و در عوض قیمت نسبتا مناسب‌تری دارند. میزان خرابی و عیب و ایرادات تولیدات این شرکت در حد صفر است و می‌توانید با خیال راحت از محصولات سامسونگ لذت ببرید. در ادامه به بررسی چند محصول پر طرفدار از سری یخچال فریزرهای سامسونگ می‌پردازیم.

یخچال دو قلو سامسونگ

   

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات و یخچال فریزرهای شرکت سامسونگ، یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ است که در بین مدل‌های مشابه با اطمینان می‌توان گفت بیش از 50٪ فروش بازار را به خود اختصاص داده است. یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ در دو رنگ سفید و سیلور عرضه شده و شامل یک یخچال 20 فوتی و یک فریزر 20 فوتی جدا از هم است. جادار بودن و فضای بسیار زیاد برای نگهداری مواد غذایی چه در یخچال و چه در فریزر از مزایای فوق‌العاده‌ی این یخچال دوقلوی Samsung است. تکنولوژی آنتی‌باکتریال در یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR39-RZ32 کمک می‌کند تا مواد غذایی سالم‌تر بمانند و طول عمر مواد غذایی به حداکثر برسد.

تکنولوژی دیجیتال اینورتر در موتور یخچال‌های سامسونگ کمک می‌کند تا مصرف انرژی به حداقل برسد. یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مونتاژ ویتنام است و بالاترین کیفیت ممکن را دارا می‌باشد. قیمت مناسب دوقلوی سامسونگ و کیفیت ساخت عالی باعث شده تا این یخچال فریزر بیشترین مشتری را در بین برندهای ال‌جی و بوش داشته باشد.

فروشگاه آف خرید برای شما تهیه‌ی یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ را راحت‌تر از پیش کرده و شما با تماس با کارشناسان آف خرید می‌توانید از هر جای ایران با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان، این دوقلوی سامسونگ را خریداری کنید.

یخچال 34 فوت ساموسنگ مدل رومانو

     

از بهترین تولیدات و محصولات سامسونگ نیز می‌توان یخچال فریزر 4 درب رومانو را نام برد که غول تکنولو‌ژی سامسونگ محسوب می‌شود و قدرت سامسونگ را به رخ جهانیان می‌کشد. این یخچال فریزر در دو سایز 30 و 34 فوت عرضه و تولید شده و برای تمامی سلایق مناسب است. یخچال فریزر رومانو از 4 درب تشکیل شده که بالا یخچال و پایین نیز فریزر می‌باشد.

از مزایای فوق‌العاده‌ی این یخچال فریزر سامسونگ این است که شما قادر به تنظیم دمای فریزر سمت راست هستید و می‌توانید از آن نیز به عنوان یخچال استفاده کنید. موتور دیجیتال اینورتر یخچال فریزر رومانو بهترین عملکرد را به یخچال می‌بخشد تا سرمادهی بیشتری داشته باشد و در عوض کمترین مصرف برق را داشته باشد. آبریز و یخساز نیز در یخچال فریزر سامسونگ رومانو به صورت اتومات عمل کرده و همواره یخ و آب سرد در دسترس خواهد بود. یکی دیگر از مزایا و نقاط قوت یخچال Romanee خاصیت متال کولینگ است. این قابلیت باعث می‌شود تا سرمای داخل یخچال کمتر به هدر برود و سرمای داخی بهتر حفظ می‌شود.

اما از جدیدترین و یکی از قیمت مناسب‌ترین تولیدات 2021 سامسونگ که در فروشگاه آف خرید موجود است، مدل Samsung RF48A4010B4 است. این یخچال فریزر همانند یخچال رومانو از چهار درب مجزا تشکیل شده و بالا یخچال و پایین فریزر است. امکانات زیاد، ظاهر بسیار زیبا و قیمت فوق‌العاده مناسب از دلایل محبوبیت RF48 سامسونگ است.

«یخچال فریزر Samsung RF48» با ابعاد 179*86*75 سانتی‌متر عرضه شده و حدودا 30 فوت گنجایش دارد. این یخچال فریزر عالی سامسونگ مجهز به سیستم سرمایشی دوگانه است که باعث سالم و تازه ماندن بیشتر مواد غذایی و سبزی و میوه‌جات می‌گردد. سیستم آبریز این یخچال به صورت اتومات است و به آب شهری متصل می‌گردد. اما تفاوت این یخچال با سایر مدل‌ها در این است که سیستم یخ‌ساز داخل فریزر قرار دارد و به صورت دستی است و همچنین شما می‌توانید محفظه‌ی یخ را به کلی خارج کنید تا فضای فریزر بزرگ‌تر از قبل گردد.

یخچال ساید با ساید 30 فوت سامسونگ

    

این مدل یخچال فریزر به دلیل دارا بودن 4 درب مجزا،‌ استفاده را برای شما راحت‌تر کرده است و فضای بازتری به نسبت ساید بای ساید دارد و می‌توانید ظروف و قابلمه‌های بزرگ‌تر را درون یخچال قرار دهید.

    
نقاط قوت یخچال سامسونگ

   
تنوع نسبتا بالا
قیمت مناسب‌تر به نسبت ال‌جی
ظاهر زیبا و طراحی عالی
مناسب برای انواع سلیقه‌ها

  

نقاط ضعف یخچال سامسونگ

   
رنگ‌بندی ناقص
تنوع بسیار کم در سایز 34 فوت

    
یخچال بوش

    
شرکت بوش آلمان یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین تولیدکننده‌گان لوازم خانگی به شمار می‌آید که در ایران نیز قشر مرفه و متوسط به بالا بیشتر خواهان محصولات بوش هستند. خرید محصولات و تولیدات بوش به دلیل قیمت نسبتا بالاتر به نسبت سایر برندها شاید برای تمامی اقشار جامعه امکان‌پذیر نباشند اما یک سری از مردم ارادت خاصی به برند بوش دارند و حاضر به استفاده از برندهای دیگر نیستند. معمولا بیشتر تولیدات شرکت بوش به لباسشویی و ظرفشویی بوش اختصاص یافته است اما برای کامل شدن و تنوع محصولات خود، چند مدل یخچال فریزر نیز در زمره‌ی بهترین تولیدات این شرکت آلمانی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، سیاست اکثر شرکت‌ها این بوده تا تمرکززدایی شود و تولیدات خود را در نقاط مختلف جهان انجام دهند، سیاست شرکت بوش نیز به همین روال بوده و ساید بای سایدهای خود را در کره‌ی جنوبی مونتاژ می‌کند. در ادامه سعی می‌کنیم تا چند مدل از تولیدات شرکت Bosch را بررسی خواهیم نمود.

یخچال دوقلوی توکار بوش

   

یکی از بهترین محصولات بوش که دارای بهترین کیفیت ممکن است یخچال فریزر دوقلوی توکار بوش مدل KIR81AF30 است که ساخت آلمان می‌باشد. یخچال دو قلو بوش جمله محصولاتی است که به تازگی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و یکی از عمده دلایل آن، توکار بودن یخچال فریزر است. امروزه بسیاری از ساختمان‌هایی که در حال ساخت هستند بیشتر سعی می‌شود تا در طراحی آشپزخانه از محصولات توکار همچون یخچال و فر و لباسشویی استفاده شود تا فضای کمتری اشغال شود و محیطی یک دست و زیبا به وجود می‌آید.

ظرفیت یخچال فریزر دوقلوی بوش مدل kir81af30 حدود 40 فوت می‌باشد و برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است. یکی از عمده تکنولوژی بکار برده شده در یخچال فریزر دوقلوی Bosch استفاده از فناوری Super Cooling است که غذای جدیدی که درون یخچال قرار می‌گیرد به سرعت خنک می‌شود و از غذاهایی که از قبل خنک شده‌اند محافظت کامل می‌کند.

برای خرید یخچال فریزر دوقلوی اصلی بوش فقط کافی است تا با کارشناسان آف خرید تماس بگیرید و از یک خرید آسان و مطمئن لذت ببرید. با توجه به اینکه در بازار، محصولات بوش تقلبی نیز به وفور یافت می‌شود و برای اطمینان و راهنمایی بهتر می‌توانید با دوستان خود در فروشگاه آف خرید در ارتباط باشید.

اگر قصد خرید ساید بای ساید بوش را دارید توجه داشته باشید که تنوع زیادی در بازار ندارند و ساید بای سایدهای بوش موجود در بازار فقط در حد چند محصول محدود می‌باشد. به دلیل وجود محصولات فیک در بازار سعی داشته باشید از جای مطمئن خرید کنید و یا اینکه مدل محصول خریداری شده را در سایت اصلی بوش به صورت لاتین سرچ نمایید و با محصولی که می‌خواهید خریداری کنید مطابقت دهید.

یکی از ساید بای سایدهای اصلی بوش که بیشترین فروش را در بین محصولات بوش دارد مدل KAG90AI20 است. این ساید بای ساید بوش با ظرفیت 28 فوت در بازار عرضه شده است و ابعاد 178*90*73 سانتی‌متر را دارا می‌باشد. جنس بدنه از استیل ضد لک تولید شده تا کمترین آثار انگشت و دست بر روی بدنه باقی بماند.

موتور کم مصرف و فوق‌العاده کم صدا از جمله نقاط قوت این ساید بوش به حساب می‌آید. خرید ساید Bosch مدل KAG90AI20 بیشتر به زوج‌های جوان و یا خانواده‌های کم جمعیت توصیه می‌شود زیرا فضا و گنجایش کافی برای خانواده‌های پرجمعیت را ندارد. سیستم آبسردکن و یخ‌ساز اتومات این ساید بای ساید بوش کمک می‌کند تا همواره در منزل آب سرد و یخ داشته باشید.

یخچال فریزر اصلی بوش مدل Bosch 90AI20

     

به منظور حفظ ارزش غذایی موادی که در فریزر قرار می‌گیرند تکنولوژی Super Freeze را قبل از گذاشتن مواد در فریزر فعال کنید تا فریزر با سرعت بسیار کمتری دمای مواد را کاهش دهد و به این صورت ارزش مواد حفظ خواهد شد. همچنین سنسورهای Fresh Sense که در درون یخچال کار گذاشته شده است کمک میکند تا دمای درون و بیرون یخچال تحت کنترل باشد و دمای داخل یخچال ثابت بماند و باعث تازگی بیشتر مواد غذایی داخل یخچال می گردد.‌

علاوه بر این، جریان هوای چندگانه که درون یخچال عمل می‌کند باعث می‌شود تا تمامی قسمت‌های یخچال به یک میزان سرما دریافت کنند و دمای تمامی قسمت‌های یخچال به یک میزان باشد. اگر اندازه‌ی ساید بای ساید 90ai20 برایتان مناسب است باید به شما بگوییم که یکی از بهترین سایدهای موجود در بازار است و قطعا می‌تواند بهترین انتخاب و خرید برای شما باشد.

    

نقاط قوت یخچال بوش

   
بهره‌گیری از برترین تکنولوژی روز دنیا
موتورهای فوق سایلنت و کم مصرف
طراحی زیبا و خاص

   

نقاط ضعف یخچال بوش

   
تنوع بسیار کم
رنگ‌بندی ناقص
قیمت نسبتا بالاتر

    

یخچال دوو

 
یکی دیگر از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی لوازم خانگی ارزان و تولیدات انواع یخچال فریزر در ایران فعالیت دارد شرکت دوو است که محصولاتی با کیفیت مناسب و قیمتی قابل قبول به بازار ایران عرضه نموده است. طرفداران دوو در ایران بسیار زیاد هستند زیرا محصولات این شرکت به نسبت برند‌های سامسونگ، ال‌جی و یا بوش از قیمت فوق‌العاده پایین‌تری برخوردار است و با توجه به قدرت خرید مردم می‌توان گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد. یخچال فریزرهای دوو دارای تنوع زیادی در بازار ایران نیستند و اکثرا برای خرید ساید بای ساید دوو حق انتخاب زیادی ندارید و مدل‌های انگشت شماری در بازار هستند و شما بجز چند مدل ساید بای ساید، حق انتخاب دیگری ندارید. اما در عوض یک یخچال با کیفیت و ساخت کره را با قیمتی مناسب می‌توانید تهیه کنید. ساید بای سایدهای Daewoo تا حدی می‌توان گفت از لحاظ سخت‌افزاری و جنس بدنه و امکانات از یخچال فریزرهای ال‌جی و سامسونگ پایین‌تر هستند اما قیمت مناسب‌تر آن‌ها این تفاوت کیفیت را جبران می‌کند و خرید ساید بای ساید دوو در این صورت به صرفه‌ترخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، با همکاران ما در فروشگاه آف خرید در تماس باشید تا خریدی ساده و آسان و مطمئن داشته باشید.

یخچال ساید دوو

   

یکی از محصولات جذاب و محبوب دوو یخچال ساید بای ساید Daewoo FRS2811IAL است که از هر نظر کامل به نظر می‌رسد. ساید 2811 دوو از دو درب و یک بار کوچک تشکیل شده و ساخت کشور کره می‌باشد. ساید 2811 با ابعاد 180*91*86 سانتی‌متر است و 760 لیتر گنجایش دارد که حدودا 30 فوت می‌باشد.

این ساید بای ساید دوو قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری را دارد و فیلتر تصفیه آب کمک می‌کند تا آب سرد و سالم گوارای وجودتان شود. فریزر بدون برفک و جریان هوای چند گانه باعث می‌شود مواد غذایی داخل یخچال و فریزر در بهترین حالت خود حفظ شوند و تازگی و شادابی خود را حفظ کنند.

طراحی ظاهری یخچال 2811 دوو بسیار ساده و دوست‌داشتنی است. دسته‌های یخچال فریزر 2811 از بالا تا پایین کشیده شده و باز و بسته کردن یخچال و فریزر را راحت‌تر کرده است. همچنین از طریق پنل روی فریزر می‌توانید تنظیمات دمای یخچال و فریزر را به راحتی انجام دهید. موتور اینورتر و کره‌ای ساید 2811 از نقاط قوت این یخچال به حساب می‌آید زیرا با بهره‌گیری از تکنولوژی اینورتر تولید شده و صدای بسیار پایین و مصرف انرژی کمی را دارد.

اگر می‌خواهید یخچال فریزر ارزان و اصلی بگیرید در نظر داشته باشید که دوو می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

یکی دیگر از ساید بای سایدهای Daewoo که به تازگی وارد بازار شده است مدل FRS2211 است که بیشتر برای خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌های جوان توصیه می‌شود زیرا گنجایش 30 فوت بیشتر برای خانواده‌های 2 تا 4 نفری بیشترین کاربرد را دارد. ساید بای ساید 2211 دوو دو درب است و ساخت کشور کره می‌باشد. به آب شهری متصل می‌شود و سیستم یخساز و آبریز اتومات دارد که شما تنظیمات دمای یخچال و فریزر را از طریق پنل به راحتی می‌توانید انجام دهید.

یخچال ساید بای ساید دوو مدل Deawoo 2211

    

یک درب بار کوچک در قسمت راست و میانی یخچال به شما این امکان را می‌دهد تا نوشیدنی‌ها و مواد غذایی که در طول روز بیشتر به آن‌ها نیاز دارید دم دست باشند و نیاز نباشد برای هر بار درب اصلی یخچال باز شود و سرمای یخچال خارج گردد. این خود مصرف انرژی را نیز کاهض خواهد داد. علاوه بر این موتور‌های اینورتر شرکت دوو روی این یخچال قرار گرفته تا مصرف انرژی و صدای موتور به حداقل برسد.

    

نقاط قوت یخچال دوو

  

قیمت مناسب
امکانات بالا
ساخت و مونتاژ کره
طراحی زیبا و ساده
موتورهای اینورتر

    
نقاط ضعف یخچال دوو

  
تنوع بسیار کم
نداشتن مدل‌های دوقلو و چند درب
عرضه نکردن محصولات جدید و به روز

   
یخچال بکو


شرکت ترکیه‌ای بکو یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه‌ی لوازم خانگی و لوازم برقی در دنیا به شمار می‌آید که بیشتر سعی داشته تا از تکنولوژی روز اروپا و مخصوصا کشور آلمان برای ساخت محصولات خود بهره بگیرد. محصولات شرکت بکو تا حدی وارد ایران نیز شده و طرفداران زیادی را نیز جذب کرده است. چند مدل از تولیدات بکو بسیار پر طرفدار و محبوب در بین ایرانی‌ها هستند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.
بکو توانسته با اندک تنوع محصولاتی که در زمینه‌ی یخچال فریزر دارد بتواند تکنولوژی خود را به همه اثبات کند و کیفیت بالای تولیدات Beko کمک کرده تا بتواند با سایرین رقابت کند. یخچال فریزرهای بکو شاید به اندازه‌ی ال‌جی و سامسونگ محبوب نباشند و یا تنوع مدل نداشته باشند اما کسانی که از بکو استفاده کرده‌اند حاضر به استفاده از برندهای دیگر نخواهند شد.

یکی از بهترین و محبوب‌ترین و همچنین پرفروش‌ترین مدل‌های یخچال فریزر بکو، یخچال چهار درب بکو مدل GNE134601X است که در اندازه‌های 30 و 34 فوت وارد بازار شده و فوق‌العاده با کیفیت و عالی می‌باشد. گنجایش بالا و طراحی زیبا به همراه قیمت مناسب از دلایل محبوبیت بیشتر این یخچال فریزر Beko می‌باشد. همچنین ساخت یخچال فریزر 4 درب بکو در ترکیه انجام می‌گیرد و این خود باعث بالا رفتن اعتبار و سطح علاقه به این یخچال شده است.

قسمت بالا شامل دو درب مجزا است که مربوط به قسمت یخچال است و قسمت پایین نیز از دو درب دیگر تشکیل شده که برای بخش فریزر می‌باشد. یخچال فریزر چهار درب بکو در رنگ‌های سفید چرمی و سیلور تولید شده که می‌توانید با آشپزخانه‌ی خود ست نمایید.

یکی از مزایای این یخچال بکو این است که می‌توانید قابلمه‌های سایز بزرگ را نیز در قسمت یخچال قرار دهید زیرا هیچ دیواره‌ای درون یخچال قرار ندارد و فضای درون یخچال آزادتر است. قابلیت اتصال به آب شهری و فیلتر کردن آب یخساز و آبریز از دیگر کارایی‌های این یخچال عالی و جادار است. اگر بخواهید یک یخچال سایز بزرگ با قیمت مناسب و بیشترین امکانات تهیه کنید یخچال فریزر 4درب Beko یک انتخاب درست و فوق‌العاده است.

ارزانترین یخچال دوقلو بکو

     

یکی دیگر از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، یخچال فریزر دوقلوی بکو است. یخچالی بسیار جادار و زیبا و در عین حال قیمت مناسب است. دوقلوی بکو از قابلیت‌های جالبی که دارد تغییر جهت باز شدن درب یخچال و فریزر است و شما می‌توانید دسته‌ها را طوری وصل کنید که درب یخچال یا فریزر به سمت راست یا چپ باز شود و با توجه به موقعیت آشپزخانه می‌توانید یخچال یا فریزر را در جای مناسب قرار دهید.

یخچال فریزر دوقلوی بکو دارای ظرفیت 36 فوت است که به نسبت دوقلوی ال‌جی و سامسونگ ظرفیت کمتری دارد. اما با توجه به قیمت مناسب‌تر و امکانات آن، انتخاب بسیار ایده‌آلی است. دوقلوی بکو به نسبت یخچال فریزرهای دوقلوی سامسونگ، ال‌جی و بوش از ظرفیت کمتری برخوردار است و ابعاد 178*60*63 برای هر کدام از قسمت‌های یخچال و فریزر نشان‌دهنده‌ی این امر است. یخچال فریزر دوقلوی بکو گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خانواده‌هایی می‌باشد که قصد خرید یخچال فریزر دوقلوی ارزان را دارند می‌توانند روی یخچال دوقلوی Beko حساب ویژه باز کنند.

یخچال فریزر دوقلوی بکو ساخت و مونتاژ ترکیه است و بنا بر پیشینه و تولیدات با کیفیت ترکیه، می‌توان این مدل را جزو یخچال فریزرهای برتر دانست گرا که از فناوری روز دنیا بهره برده است. دوقلوی بکو در رنگ‌های سفید و سیلور موجود است. یخچال فریزر دوقلوی بکو مدل RSSE415M23-RFNE320L23 با قیمت بسیار مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه آف خرید موجود است و شما عزیزان با قیمتی ارزان می‌توانید این یخچال فریزر بکو را تهیه نمایید.

    
نقاط قوت یخچال بکو


قیمت بسیار مناسب
امکانات بالا
طراحی زیبا
بهره‌گیری از تکنولوژی روز اروپا

   

نقاط ضعف یخچال بکو

  
تنوع کم محصولات
نداشتن مدل‌های سایز بزرگ

    
یخچال هیتاچی


شرکت هیتاچی یا هیتاشی از جمله معتبرترین شرکت‌های ژاپنی است که در سال 1910 در شهر هیتاچی شروع به کار کرد و محصولات و تولیدات بسیار متنوعی دارد. این شرکت ژاپنی در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان قرار دارد و تولید لوازم خانگی ومحصولات برقی آشپزخانه تنها یک شاخه‌ی کوچک از تولیدات این کمپانی به شمار می‌آید. کیفیت فوق‌العاده و طراحی خاص و بی‌نظیر محصولاتی ژاپنی Hitachi بر هیچ کسی پوشیده نیست.

یخچال فریزرهای هیتاچی بیشتر از سایر محصولات هیتاچی وارد بازار ایران شده و قطعا بیشترین کیفیت را در بین لوارم خانگی این شرکت دارا می‌باشد و به همین دلیل بیشترین استقبال را مشاهده کرده است. یخچال فریزرهای هیتاچی از لحاظ ظاهری بسیار متفاوت با سایر برندها می‌باشند و از جمله برندهایی محسوب می‌شوند که مدل کپی و فیک در بازار به هیچ وجه ندارند.

قیمت ساید هیتاچی در بانه

   

برای درک بهتر و آشنایی بیشتر با تولیدات و یخچال فریزرهای هیتاچی سعی می‌کنیم چند مدل را برای شما تشریح کنیم تا بهتر با مشخصات و کارایی و کیفیت یخچال فریزرهای هیتاچی آشنا شوید.

ساید بای ساید هیتاچی مدل RS700 یکی از محصولات خوش قیمت و پر طرفدار این شرکت ژاپنی است که وارد بازار ایران هم شده است. این ساید بای ساید با ظرفیت حدودی 30 فوت و ابعاد 178*91*75 سانتی‌متر بهترین استفاده را برای خانواده‌های نسبتا کم جمعیت دارد. این ساید بای ساید Hitachi RS700 دارای سه درب است که دو درب در سمت راست و مربوط به بخش یخچال و یک درب در سمت چپ و مختص فریزر می‌باشد. تفاوت عمده‌ی یخچال فریزرهای هیتاچی با سایر برندها این است که هیتاچی از جنس شیشه برای درب یخچال‌های خود استفاده نموده و زیبایی بسیار بیشتری به یخچال‌های هیتاچی بخشیده است. البته همین موضوع ساده باعث شده تا به راحتی متوجه شوید که هیتاچی اصلا فیک ندارد.

یکی از عمده معایب یخچال فریزرهای هیتاچی را نیز می‌توان همین درب‌های شیشه‌ای عنوان کرد زیرا کوچک‌ترین اثر انگشت و لکه بر روی یخچال باقی خواهد ماند. ساید بای ساید آر اس 700 نیز از درب‌های شیشه‌ای بهره می‌برد و به رنگ مشکی است. سیستم یخساز و آبسردکن نیز در ساید بای ساید RS700 از مخزن آب داخل یخچال تغذیه می‌کند. این مخزن آب 4 لیتر گنجایش دارد و این یعنی شما همواره 4 لیتر آب سرد و آماده دارید. یخچال‌هایی که از مخزن آب بجای لوله‌کشی مستقیم استفاده می‌کنند بیشتر به این دلیل است که آب سالم درون آبسردکن قرار بگیرد تا سلامتی شما هم حفظ گردد.

یکی از عمده نقاط قوت ساید rs700 هیتاچی استفاده از کمپرسور اینورتر و فناوری Dual Fan Cooling به صورت ترکیبی است. این امر باعث می‌شود تا کمترین مصرف انرژی را داشته باشد و طول عمر کمپرسور بسیار بالاتر خواهد رفت. با استفاده از تکنولوژی دوال فن شما می‌توانید تنظیم کنید تا هوای سرد فقط برای یخچال یا فقط برای فریزر و یا برای هر دو ارسال شود. به این صورت شما می‌توانید از مصرف انرژی اضافی جلوگیری کنید. کمپرسور این ساید بای ساید هیتاچی به حدی قدرتمند طراحی شده که تا دمای 60 درجه‌ی سانتی‌گراد در محیط اطراف، قادر به خنک سازی و سرمادهی می‌باشد.

سیستم فیلتراسیون نانو تیتانیوم در این ساید Hitachi RS700 استفاده شده تا بیشترین پاکسازی و باکتری زدایی در یخچال صورت بگیرد و مواد غذایی در سالم‌ترین و تازه‌ترین حالت خود حفظ شوند. همچنین محفظه‌ی نگهداری میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت 90٪ کمک می‌کند تا طول عمر میوه و سبزیجات به بیشترین حد خود برسد. در طراحی فضای داخلی ساید بای ساید سعی شده تا بیشترین فضا آزاد شود و بهترین استفاده از فضای داخلی یخچال فریزر صورت بگیرد.

از جمله محصولات قیمت مناسب و موجود در بازار، یخچال هیتاچی مدل 760 است که با دو ظاهر و دو سری در بازار موجود می‌باشد. هر دو سری جزو یخچال فریزرهای بالا پایین محصوب می‌شوند و تفاوی که دارند از لحاظ ظاهری می‌باشد. در این قسمت سعی می‌کنیم تا این دو مدل را برای شما تشریح کنیم و ببینیم چه مشخصاتی دارند.

یخچال فریزر هیتاچی مدل RW760 از سری یخچال‌های 4 درب هیتاچی محسوب می‌شود که در گروه یخچال‌های بالا پایین قرار دارد. این یخچال فریزر عالی و زیبای شرکت هیتاچی بسیار پر طرفدار است و بیشترین فروش را در بین یخچال فریزرهای هیتاچی دارد. قسمت بالا شامل دو درب مجزا برای فریزر می‌باشد و قسمت پایین نیز از دو درب مجزای دیگر تشکیل شده که مربوط به یخچال می‌باشد.

یخچال فریزر rw760 هیتاچی از یک مخزن آب برای سیستم آبسردکن خود بهره می‌برد و شما آب معدنی و یا آب تصفیه شده را درون مخزن بریزید و همواره آب سرد و خنک بنوشید. موتور اینورتر و همچنین سیستم دوال فن در این یخچال نیز بهترین عملکرد را به ارمغان می‌آورد تا کمترین مصرف انرژی و بیشترین خنک سازی صورت گیرد. ابعاد این یخچال هیتاچی 183*85*73 سانتی‌متر است و حدود 28 فوت گنجایش دارد.
یخچال چهار درب Hitachi RW760 در رنگ‌های متنوع سفید، سیلور و مشکی به بازار عرضه شده است که با آسان‌ترین راه و خیال آسوده و تنها با یک تماس می‌توانید این بالا پایین چهار درب را از فروشگاه آف خرید، تهیه کنید.

یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل R-VG760

    

اما یخچال بالا پایین دیگر شرکت هیتاچی مدل R-VG760puk که به اختصار به مدل یخچال هیتاچی 760 شناخته می‌شود از دیگر تولیدات این کارخانه‌ی عظیم است که در بازار ایران نیز به دلیل قیمت مناسب و طراحی و ظرفیت بالای آن، مشتریان فراوانی دارد. از جمله معایب این یخچا فریزر هیتاچی این است که بر خلاف بیشتر یخچال فریزرها، آبریز ندارد و برای نوشیدن آب سرد حتما باید ظرف و پارچ آب درون یخچال داشته باشید. اما اگر بخواهیم از یک جهت دیگر به این مسأله نگاه کنیم نبود آبریز باعث آزاد شدن فضای بیشتری درون یخچال می‌شود و برای کسانی که به گنجایش بیشتری نیاز دارند این مدل مناسب‌تر است.
بالا پایین hitachi rv760 همانند سایر مدل‌های دیگر هیتاچی از موتور اینورتر و تکنولوژی دوال فن برای کاهش انرژی استفاده نموده است. بر خلاف سایر مدل‌های هیتاچی، در طراحی و ساخت درب یخچال از شیشه استفاده نشده و درب استیل برای این یخچال فریزر هیتاچی در نظر گرفته شده است.

یخچال فریزر هیتاچی دو درب R-VG760 قسمت بالا مربوط به فریزر و قسمت پایین مربوط به یخچال می‌باشد. ابعاد این یخچال فریزر 183*85*73 سانتی‌متر است. ظرفیت و گنجایش آن هم حدودا 28 فوت می‌باشد. بیشتر یخچال فریزرهای هیتاچی مونتاژ تایلند می‌باشند و هیچ کدام در ژاپن تولید نمی‌شوند.

اگر سردرگم هستید و مطمئن نیستید چه مدلی می‌خواهید خرید کنید و یا اینکه شک و تردید دارید از اینکه مدل اصلی خرید می‌کنید یا خیر، به شما پیشنهاد می‌کنیم یخچال فریزرهای هیتاچی را انتخاب کنید چون به هیچ وجه یخچال فریزرهای هیتاچی در بازار فیک ندارند و با خیال راحت می‌توانید هر کدام از مدل‌های هیتاچی را تهیه کنید.

   

نقاط قوت یخچال هیتاچی

 
موتورهای اینورتر
فوق کم مصرف
طراحی زیبا
جادار و بزرگ

   
نقاط ضعف یخچال هیتاچی

  
قابلیت اتصال به آب شهری ندارد
تنوع مدل کم
بدنه‌ی حساس به اثر انگشت و لکه
قیمت نسبتا بالا در مقایسه با سایر برندها

   
در انتها سعی می‌کنیم یک مقایسه‌ی کامل از تمامی این برندها داشته باشیم و به طور خلاصه ببینیم از نظر فاکتورهای اساسی و مهم، چه برندی برای خرید یخچال فریزر مناسب‌تر است. شما با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم که در این قسمت بیان می‌شود و بنا به نیازتان می توانید بهترین تصمیم‌گیری را انجام دهید. در این مقایسه با توجه به مشخصات مهمی که برای خرید یخچال فریزر می‌بایست در نظر بگیرید، برندهای متفاوت رتبه بندی می‌شوند تا بهترین انتخاب ممکن را برای شما مهیا کنیم.

ویژگی‌هایی همچون زیبایی، تنوع مدل، قیمت خرید، امکانات و سایر فاکتورهای ضروری مورد بررسی قرار می‌گیرند. رتبه‌بندی برندهای متفاوت تولیدکننده‌ی یخچال فریزر به شما کمک می‌کند تا اولویت‌های خود را بهتر بشناسید و ببینید کدام برند مطابق با نیاز شما می‌باشد.

   

جایگاه برندهای یخچال بر اساس طراحی

   

جایگاه برند یخچال
اول ال‌جی
دوم سامسونگ
سوم هیتاچی
چهارم بکو
پنجم بوش
ششم دوو

    

جایگاه برندهای یخچال بر اساس تنوع مدل

   

جایگاه برند یخچال
اول ال‌جی
دوم سامسونگ
سوم هیتاچی
چهارم بوش
پنجم بکو
ششم دوو

   

جایگاه برندهای یخچال بر اساس قیمت

     

جایگاه برند یخچال
اول دوو
دوم بکو
سوم هیتاچی
چهارم سامسونگ
پنجم بوش
ششم ال‌جی

     

  

جایگاه برندهای یخچال بر اساس امکانات

    

جایگاه برند یخچال
اول ال‌جی
دوم سامسونگ
سوم بوش
چهارم بکو
پنجم دوو
ششم هیتاچی

    

جایگاه برندهای یخچال بر اساس خدمات پس از فروش

   

جایگاه برند یخچال
اول ال جی
دوم سامسونگ
سوم بوش
چهارم بکو
پنجم دوو
ششم هیتاچی

    

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام