خرید ماشین اصلاح وی جی ار

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط 59333

راهنمای خرید ماشین اصلاح وی جی ار

 

کمپانی وی جی ار که یکی از خوش سابقه ترین تولید کنندگان محصولات لوازم شخصی برقی است. از سال 2006 میلادی پا در این عرصه گذاشته، کمپانی وی جی آر در ساخت تولیدات خود از جدید ترین تکنولوژی ها و ابزار های روز دنیا بهره‌گیری کرده و این امر سبب شده به یکی از پر طرفدار ترین برند های بازار های جهانی تبدیل شود. از جمله محصولات کمپانی وی جی ار میتوان به: «اتو مو‌های وی جی ار»، اپیلیدی‌های وی جی ار، فرکننده‌های وی جی ار، سشوار‌های وی جی ار و همچنین ماشین اصلاح‌های وی جی ار اشاره نمود. محصولات این کمپانی بزرگ به بسیاری از نقاظ جهان از جمله: خاورمیانه، اروپا شمال آفریقا وکل آسیا صادر شود.

 راهنمای خرید ماشین اصلاح وی جی ار

محصولات کمپانی VGR:

 
 ماشین اصلاح های کمپانی وی جی آر به دو دسته حجم زن و خط زن تقسیم میشوند. از «ماشین اصلاح های حجم زن» میتوان برای کوتاه کردن و سایه زنی موهای سر، و از ماشین اصلاح‌های خط زن برای اصلاح صورت و خط زنی همچنین برای صفر زدن بهره برد.

در این مقاله سعی شده جدید ترین محصولات و با کیفیت ترین ماشین اصلاح‌های کمپانی وی جی ار خدمت شما عزیزان معرفی گردد تا در خرید ماشین اصلاح وی جی ار نهایت دقت را داشته باشید.

 

ماشین اصلاح حجم زن وی جی ار:

 

ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-140

 از جمله بهترین ماشین اصلاح‌های حجم زن برند وی جی ار میتوان به ماشین اصلاح فوق حرفه‌ای VGR V-140 اشاره نمود. در ساخت این ماشین از تیغه‌های استیل ضد زنگ خود تیز شونده بهره گیری شده، که در طول زمان تیغه‌ها همان تیزی و برش خود را حفظ مینماید. همچنین یکی از بزرگترین مزیت های این محصول باتری بسیار قدرتمند 2500 میلی آمپری آن است. که پس از هر بار شارژ کامل به مدت 300 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده و بهره گیری میباشد. بر روی بدنه ماشین اصلاح VGR V-140 اهرم تنظیم درجه تعبیه شده تا میزان اصلاح را به مقدار مورد نیاز کوتاه نمود. به وسیله صفحه نمایشی که برای این دستگاه تعبیه شده میتوان به راحتی از میزان شارژ باقی مانده دستگاه مطلع شد. از جمله اقلام همراه ماشین اصلاح میتوان به: روغن، برس تمیز کننده، کابل شارژ و 4 عدد شانه در سایز‌های: 1.5،3،4.5،6 اشاره نمود. ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-140 پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان است.

ماشین اصلاح وی جی مدل V-140

    

ماشین اصلاح فوق حرفه‌ای وی جی ار مدل V-256

ماشین اصلاح فوق حرفه‌ای وی جی ارمدل V-256 پیشنهاد ویژه ما به شما همراهان عزیز است. این محصول در نیمه دوم سال جاری میلادی تولید و عرضه بازار شد، و فروشگاه اینترنتی ما (آف خرید) اولین وارد کننده این ماشین اصلاح فوق حرفه‌ای در سطح ایران است. در ساخت دستگاه از جدید ترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گیری شده تا بهترین عملکرد را خدمت شما عزیزان ارائه نماید. جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده تا در برابر رطوبت هوا مقاومت بسیار بالای داشته باشد. ماشین اصلاح وی جی ار V-256 برای کوتاه کردن موهای سر از تکنولوژی برش مستقیم بهره میبرد که حتی یک تار مو را جای نمیگذارد. کمپانی وی جی ار در ساخت این محصول از باتری 2500 میلی آمپری بهره برده که در مدت زمان 3.5 ساعت به طور کامل شارژ و بعد از آن به مدت 400 دقیقه قابل استفاده است. به منظور کارکرد راحت تر برای این دستگاه قابلیت تنطیم درجه تعبیه شده تا به هر میزان که مایل هستید موهای سر و صورت خود را از 0.8 تا 2 میلی متر کوتاه نمایید. از جمله اقلام همراه دستگاه میتوان به: پایه شارژ ، روغن، برس تمیز کننده و 6 عدد شانه مخصوص اصلاح. 

 

ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-256

    

ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-134 

در ساخت ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-134 از موتور بسیار قدرتمند لرزشی بهره گیری شده تا بدون هیچ درنگی موهای سر و صورت شما را به راحتی کوتاه نماید. همچنین باتری که برای این ماشین اصلاح در نظر گرفته شده باتری 2500 میلی‌آمپری لیتیومی است،‌ که پس از هر بار شارژ به مدت 300 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده است. این ماشین اصلاح دارای صفحه نمایش LED است که میزان شارژ باقی مانده را به شما عزیزان نشان میدهد. جنس تیغه‌های ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-134 از استیل ضد زنگ ساخته شده که مقاومت بسیار بالای را در برابر رطوبت به دستگاه بخشیده است. و قطعا انتخابی صحیح برای خرید شماست. 

ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-134

    
ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-655

برای خرید ماشین اصلاح وی جی ار باید موارد مهمی را در نظر داشت از جمله: قدرت موتور، قدرت باتری، جنس تیغه‌ها، جنس بدنه. در ساخت ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-655 از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گیری شده، برای مثال جنس تیغه‌های این ماشین اصلاح از تیتانیوم پیشرفته ساخته شده که سبب شده همه نوع مو حتی موهای ضخیم سر و صورت خود را بسیار راحت و به آسانی کوتاه و اصلاح نمایید. در ساخت ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-655 از موتور بسیار قدرتمند لغزنده استفاده شده، که این امر امکان کاربرد آسان و بسیار سریع را برای شما عزیزان ایجاد نموده. باتری که برای ماشین اصلاح وی جی ار V-655 باتری لیتیومی 2000 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده که پس از هر بار شارژ کامل به مدت 180 دقیقه به صورت مداوم قابل بهره گرفتن است. از این محصول میتوان برای حجم زنی و سایه زنی و فید استفاده کرد، در داخل بسته بندی ماشین اصلاح وی جی ار V-655 کابل شارژ، برس تمیر کننده، روغن و 4 عدد شانه در سایز‌های: 3،6،9،12 قرار گرفته. پیشنهاد بسیار ویژه ما به شما همراهان گرامی.

ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-655

    

ماشین اصلاح وی جی ار مدل VGR V-652

ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-655 که امسال 2021 تولید و در بازار ایران حضور پیدا کرد توانست در این مدت جای خود را در میان ماشین اصلاح های رده بالا کمپانی وی جی ار تثبیت و به عنوان یک مدل بسیار کارآمد مورد پسند جمعی کثیری از آریشگران حرفه‌ای کشور قرار گرفته است. از دلایلی که موجب محبوبیت این ماشین اصلاح شده میتوان به: موتور بسیار توانمند و پر قدرت آن اشاره کرد که بدون هیچ درنگی تمامی موهای سر و صورت شما را حتی موهای ضخیم را به راحتی کوتاه و اصلاح نماید. هنگام خرید ماشین اصلاح وی جی ار باید به قدرت باتری آن توجه داشت طراحان کمپانی VGR باتری که برای این ماشین اصلاح VGR V-652 باتری 1500 میلی آمپری لیتیومی است. که پس از هر بار شارژ، دستگاه به مدت 300 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده میباشد. و همچنین بر روی بدنه این ماشین اصلاح صفحه نمایش LED تعبیه شده تا میزان شارژ باقی مانده را نمایش دهد.از جمله ویژگی های بسیار مفید این ماشین اصلاح قابلیت تنظیم درجه آن است که میتوان از طریق اهرم تنطیم درجه به راحتی میزان اصلاح و کوتاهی موهای سر و صورت را تنظیم کرد.اقلام همراه ماشین اصلاح VGR V-652 :‌روغن،‌برس تمیز کننده، کابل شارژ و 4 عدد شانه در سایز‌‌های: 1.5،3،6،9 . پیشنهادی دوستانه.

ماشین اصلاح وی جی مدل V-652

    

طبق تجربه کسب شده ما  ماشین اصلاح‌های فوق که معرفی شدند، از جمله بهترین حجم زنهای کمپانی وی جی ار هستند. که برای استفاده شخصی شما دوستان عزیز و استفاده حرفه‌ای آریشگران مورد بهرهگیری قرار گیرند. سعی شده تا در خرید ماشین اصلاح وی جی ار شما را راهنمای نمایم. شما همراهان گرامی میتوانید از طریق اتصال به سایت فروشگاهی ما (آف خرید) از جدید ترین و باکیفیت ترین محصولات کمپانی VGR اطلاع پیدا کنید و به راحتی نسبت به خرید با مناسب ترین قیمت و ارزانتر از هرجای دیگر اقدام نماید.

instagram  


ماشین اصلاح‌ خط زن کمپانی وی جی ار

    

خط زن حرفه‌ای وی جی ار مدل VGR V-056

خط زن حرفه‌ای وی جی ار مدل V-056 این ماشین اصلاح از جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات کمپانی وی جی ار است. که دارای بدنه‌ای تمام فلزی ساخته شده تا مقاومت بسیار بالای را در برابر ضربه داشته باشد. تیغه‌های این ماشین اصلاح T شکل و از جنس استیل پیشرفته ضده زنگ ساخته شده تا در برابر هوا و رطوبت مقاومت بالای بر خوردار باشد. تکنولوژی اصلاح خط زن وی جی ار مدل V-056 تکنولوژی برش مستنقیم میباشد بدین معنا که تیغه‌های دستگاه بر روی همدیگر میلغزند و موهای سر و صورت را کوتاه مینماید و همچنین قابلیت اصلاح با شماره صفر را به شما میدهد. باتری که برای محصول تعبیه شده یک باتری 1400 میلی آمپری لیتومی است، که در مدت زمان 120 دقیقه به صورت کامل شارژ و پس از آن به مدت 180 دقیقه قابلیت استفاده از دستگاه فراهم میشود. اقلام همراه خط زن VGR V-056 علارت اند از: 3 عدد شانه در سایز 1،2،3 و روغن، برس تمیز کننده همچنین کابل شارژ. به طور قطع این محصول گزینه‌ای مناسب برای شما دوستانی است که به دنبال یک خط زن کارآمد هستند.

  

ماشین اصلاح وی جی مدل V-056

    

خط زن حرفه‌ای وی جی ار مدل VGR V-062 

 خط زن وی جی ار مدل V-062 ماشین اصلاحی فوق حرفه‌ای با کیفبتی بسیار بالا و عملکرد عالی در سال جاری میلادی(2021) تولید و در بازار ایران حضور پیدا کرد این محصول بدلیل تکنولوژی‌های به روزی که ساخت آن بکار رفته مورد توجه بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای قرار گرفته. جنس تیغه‌های T شکل این محصول از استیل ضد زنگ تولید شده تا در برابر رطوبت هوا از ضد زنگ زدگی تیغه‌ها جلوگیری کند. ماشین اصلاح حرفه‌ای وی جی ار مدل V-062 دارای باتری قابل شارژ لیتیومی 1400 میلی آمپری است که در مدت زمان 120 دقیقه به صورت کامل شارژ و پس از آن به مدت 180 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده است. از ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-062 میتوان برای خط زنی، صفر زنی و سایه زنی بهره برد از جمله اقلام همراه این محصول میتوان به برس تمیز کننده، روغن و 3 عدد سانه در سایز‌های: 1،2،3 اشاره نمود. گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید و استفاده شما عزیزان.

  

ماشین اصلاح وی جی مدل V-063

    

خط زن حرفه‌ای وی جی ار مدل VGR V-070

 خط زن فوق حرفه‌ای وی جی ارمدل V-070 به طور یقین یکی از بهترین خط زن‌های کمپانی وی جی ار است. که به سبب کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی که دارد قطعا مورد پسند همه دوستان قرار خواهد گرفت. جنس تیغه‌های T شکل این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده تا در برابر هوا و رطوبت مقاومت بسیار بالای داشته باشد. ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-070 از طراحی ارگونومیک بهره میبرد که این امر سبب شده کار با دستگاه بسیار آسان و لذت بخش باشد از این خط زن میتوان برای استفاده شخصی و حرفه‌ای بهره برد. از مهمترین ویژگی های این محصول میتوان به قابلیت توربو آن اشاره نمود و شما عزیزان میتوانید میزان قدرت دستگاه را تنظیم نماید. باتری که برای این خط زن حرفه‌ای VGR V-070 در نظر گرفته شده باتری 1000 میلی آمپری است که در مدت زمان 90 دقیقه به صورت کامل شارژ و پس از آن به مدت 120 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده و بهره گیری میباشد. همچنین برای طلاع از میزان شارژ باقی مانده، کمپانی VGR بر روی بدنه این دستگاه صفحه نمایش LED تعبیه شده تا شما عزیزان به راحتی از میزان شارژ باقی مانده دستگاه خط زن اطلاع پیدا کنید. اقلام همراه: برس تمیز کننده، روغن، کابل شارژ و 5 عدد شانه مخصوص اصلاح.

  

ماشین اصلاح وی جی مدل V-070

    

خط زن حرفه‌ای وی جی ار مدل VGR V-900 

 خط زن فوق حرفه‌ای وی جی ار مدل V-900 از جدید ترین و باکیفیت ترین محصولات کمپانی وی جی ار می باشد. از به روز ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت این دستگاه بهره گیری شده است. که این امر سبب شده این خط زن به یک مدل بسیار پر طرفدار تبدیل و بصورت حرفه‌ای و شخصی مورد استفاده قرار گیرد. جنس تیغه‌‌های ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-900 از تیتانیوم پیشرفته ساخته شده که مزیت را دارد هنگام کار با دستگاه هیچگونه حساسیتی را برای پوست ایجاد ننماید. کمپانی VGR باتری که برای این محصول در نظر گرفته یک باتری 2000 میلی آمپری لیتیومی است که در مدت زمان 180 دقیقه به صورت کامل شارژ و پس از آن به مدت 240 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده میباشد. برای ماشین اصلاح V-900 صفحه نمایش LED تعبیه کرده تا از میزان شارژ باقیمانده دستگاه اطلاع داشته باشید. از ماشین اصلاح میتوان برای صفری زنی، خط زنی، و سایه زنی بهره برد و به طور قطع خط زن فوق حرفه‌ای VGR V-900 انتخابی بسیار درست و منطقی برای خرید و استفاده است. اقلام همراه: برس تمیز کننده،‌ روغن، کابل شارژ و 4 عدد شانه در سایز‌‌های: 1،2،3،4.

   

ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-900

    

خط زن وی جی ار مدل VGR V-188

 خط زن فوق حرفه‌ای وی جی ار مدل V-188 ماشین اصلاح بسیار قدرتمند و بسیار کارآمد که برای صفر زنی، خط زنی و سایه زنی میتوان از آن بهره برد. جنس تیغه‌ها از استیل پیشرفته ضد زنگ است که سبب مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت شده. همانند خط زن حرفه‌ای کیمی مدل KM-1949 باتری که برای «خط زن وی جی ار V-188 در نظر گرفته شده باتری 1400 میلی آمپری لیتیومی است که در مدت زمان 2.5 ساعت به صورت کامل شارژ و پس از آن به مدت 240 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده میباشد. اقلام همراه دستگاه:‌ برس تمیز کننده، روغن، کابل شارژ و 3 عدد شانه در سایز‌های: 1،2،3. انتخابی سفارشی و پیشنهادی ویژه به شما عزیزان.

     

ماشین اصلاح وی جی مدل V-188

   

مدل و قیمت ماشین اصلاح‌های حجم زن وی جی ار

      

مدل ماشین اصلاح قیمت ماشین اصلاح
ماشین اصلاح VGR V-140 737.00 تومان
ماشین اصلاح VGR V-256 850.000 تومان
ماشین اصلاح VGR V-134 716.000 تومان
ماشین اصلاح VGR V-655 748.00 تومان
ماشین اصلاح VGR V-652 368.00 تومان

      

مدل و قیمت ماشین اصلاح‌های خط زن وی جی ار

   

مدل ماشین اصلاح قیمت ماشین اصلاح
ماشین اصلاح VGR V-056 434.000 تومان
ماشین اصلاح VGR V-062 530.00 تومان
ماشین اصلاح VGR V-070 238.00 تومان
ماشین اصلاح VGR V-900 550.00 تومان
ماشین اصلاح VGR V-188 410.000 تومان

   

سخن پایانی

 در مقاله بالا سعی شده بهترین مدلی‌های ماشین اصلاح حجم زن و خط زن کمپانی وی جی ار خدمت شما عزیزان معرفی گردد. و شما میتوانید به راحتی محصول مورد نظر خودرا انتخاب و خریداری بفرماید. هر کدام از موارد که معرفی شده به طور قطع تمامی انتظارات شما را از یک محصول خوب مهیا میسازد و شما هنگام کار با این محصولات نهایت لذت را خواهید برد.
فروشگاه بزرگ اینترنتی آف خرید افتخار این را دارد که طی 5 سال سابقه خود با عرضه محصولات با کیفیت و کارآمد سبب رضایت مشتریان عزیز شود.

instagram

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید. 

شماره تماس : 

تلگرام | واتس آپ: 09187777179

تلگرام | واتس آپ: 09362232434

روبیکا: 09187777179

کانال ما در اینستاگرام: 

ورود به کانال اینستاگرام

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام