بررسی و مشخصات پلوپز فیلیپس مدل HD3038

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط 17173

مشخصات پلوپز حرفه ای و چند کاره ی فیلیپس مدل HD3038

   

بررسی پلوپز PHILIPS Fuzzy Logic Rice Cooker HD3038

 

پلوپز در دنیای دیجیتال امروز، یکی از پر مصرف ترین وسایل آشپزخانه است. پخت زیبا و سریع تنها خواسته ی مصرف کننده از پلوپز ها می باشد. به منظور کاهش اتلاف زمان و بهره گیری بیشتر از زمان، پلوپز ها بیشترین کمک را خواهند کرد و می توانند هر مصرف کننده ای کاملا راضی نمایند. یکی از برندهایی که در تولید پلو پز نقش آفرینی کرده و عملکرد بسیار مناسبی نیز داشته، برند فیلیپس می باشد. یکی برترین و با کیفیت ترین پلوپز فیلیپس بدون شک سری Viva Collection مدل Philips HD3038 می باشد. در ادامه به بحث در مورد این محصول پرداخته ایم، با آف خرید همراه باشید.


   
ویژگی های برجسته 

کمپانی فیلیپس با سابقه ی بسیار طولانی و درخشان، بدون شک سلایق مصرف کننده را به خوبی درک نموده است. استفاده از ظاهر زیبا موجب افزایش عملکرد و البته زیبایی محیط آشپزخانه خواهد شد. فیلیپس نیز با درک این موضوع و استفاده از الگوریتم های نوین، در تولید پلوپز مدل HD3038 سنگ تمام گذاشته و همانند یک ستاره درخشان در منزل شما خواهد بود. فیلیپس از بدنه ی از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک بسیار مقاوم و با کیفیت کمک گرفته است تا طول عمر دستگاه را به نهایت برساند. استفاده از کلید های بزرگ و خوانا می تواند کار را برای مصرف کننده بسیار راحت تر از قبل نماید.

فیلیپس از ظرفیت 1.8 لیتر در پلوپز حرفه ای Philips 3038 بهره گرفته است. این میزان از حجم می تواند غذای مورد نیاز 10 نفر را به راحتی تهیه نماید. همچنین بهره گیری از توان مصرفی 980 وات، علاوه بر کاهش مصرف انرژی، بیشترین قدرت و عملکرد مثبت را در اختیار کاربر قرار داده است. کاربر بدون هیچ مشکلی می تواند تهیه ی برنج به بهترین نحو را به پلوپز 3038 واگذار نماید و خود به سایر امور بپردازد. 

فیلیپس بسیار فراتر اندیشیده و سعی کرده بهترین تولیدات را داشته باشد. بر همین اساس در تولید پلوپز 3038 توانایی پخت انواع مواد غذایی را برای مصرف کننده میسر نموده است. به لطف استفاده از ظرف نچسب از نوع تفلون، امکان پخت برنج، پخت کیک ، پخت سوپ، بخار پز کردن و گرم کردن مجدد امکان پذیر است. این قابلیت ها در پلوپز چند کاره ی فیلیپس مدل PHILIPS HD 3038 می توانند هر نوع سلیقه ای را کاملا راضی نموده و مصرف کننده کمک کند به بهترین انتخاب ممکن برسد. 

قیمت پلوپز حرفه ای فیلیپس مدل PHILIPS HD3038

 

برنج یکی از غذاهای اصلی ما ایرانیان است و تهیه و پخت آن بسیار مهم است. فیلیپس به این نیز اکتفا نکرده و چندین برنامه ی پخت برنج را در اختیار کاربر قرار داده است. پلو پز حرفه ای فیلیپس سری Viva Collection و مدل قیمت مناسب PHILIPS Fuzzy Logic HD3038 توانایی پخت برنج به صورت کته ای (Congee) و ته دیگ (Clypot Rice) را دارد. این نوع پخت ها بیشترین سازگاری را با طبع ما ایرانیان داشته و می تواند لبخند رضایت را به مصرف کننده ببخشد. برای تهیه ی کیک نیز تنها کافی است، ظرف را با روغن چرب کرده و مواد را اضافه کنید، سپس کلید پخت کیک را بفشارید. سرعت پخت و زمان آماده سازی مواد در پلو پز فیلیپس 3038 بسیار سریع و در کمترین زمان امکان می پذیرد. اما کاربر قادر است زمان پخت و پز را به مدت 12 ساعت تنظیم نماید. این نوع پخت برای مواد غذایی مانند نخود و لوبیا بسیار مناسب خواهد بود. امکان پخت سه بعدی و یا گرما رسانی سه بعدی به منظور پخت کامل و سریع مواد غذایی میسر است و کاربر به اوج رضایت خواهد رسید. 

از مهمترین قابلیت های پلوپز PHILIPS Viva Collection HD3038 می توان به دستگیره ها راحت و قابل تنظیم اشاره کرد. این دستگیره ها و وزن کم دستگاه موجب شده کاربر نسبت به تغییر مسیر به راحتی اقدام نماید. 

     

دفترچه راهنمای پلوپز فیلیپس HD3038

دفترچه راهنمای پلوپز چندکاره فیلیپس 3038 به صورت فارسی و عربی می باشد و در این دفترچه روش استفاده صحیح از منوها به صورت کامل توضیح داده شده است.

Safety leaflet PHILIPS
HD3038 - HD3031
  

مهم


قبل از استفاده از پلوپز این دفترچه اطلاعات مهم را به دقت بخوانید و آن را برای مراجعات بعدی پیش خود نگه دارید. 

  

خطر


بدنه اصلی پلوپز را در آب قرار ندهید یا زیر شیر آب نشویید.

   

هشدار 

قبل از اتصال پلوپز به پریز برق بررسی کنید که ولتاژ مشخص شده روی دستگاه با ولتاژ محلی شما مطابقت داشته باشد.
دو شاخه پلوپز را فقط به پریز برق دارای اتصال به زمین بزنید. بررسی کنید دوشاخه به طور محکم در پریز قرار گرفته باشد.
در صورت آسیب دیدگی دوشاخه، سیم برق ، قابلمه داخلی ، واشر درزگیر یا بدنه اصلی از دستگاه استفاده نکنید.
برای جلوگیری از بروز خطر ، سیم برق آسیب دیده را نزد نمایندگی های فیلیپس ، مرکز خدمات مجاز فیلیپس یا افراد متخصص تعویز کنید.
کودکان و افرادی که از توانایی های جسمی، حسی و ذهنی کافی برخوردار نیستند یا تجربه و آگاهی ندارند نباید از این دستگاه استفاده کنند مگر اینکه دستور العمل استفاده از دستگاه به آنها آموزش داده شده باشد یا زیر نظر فردی که مراقبت از آنها را به عهده دارد از آن استفاده نمایند.
کودکان را زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید با پلوپز بازی نمی کنند.
سیم برق را دور از دسترس کودکان خردسال نگه دارید. سیم برق را از لبه کابینت یا میزی که پلوپز روی آن قرار دارد آویززان نکنید.
قبل از زدن دوشاخه به پریز  برق بررسی کنید المنت حرارتی ، حسگر دما و بیرون قابلمه داخلی تمیز و خشک باشند.
با دست خیس دو شاخه پلوپز را به برق نزنید یا دکمه ای از صفحه کنترل را فشار ندهید.
برای اجتناب از بروز حوادث خطرناک، این پلوپز را به تایمر خارجی وصل نکنید.

    

دفترچه راهنما :

به دنیای محصولات Philips خوش آمدید.
به شما برای خرید این محصول تبریک می گوییم!
برای استفاده بهینه از خدمات پس از فروش Philips ، دستگاه خود را در سایت www.philips.com ثبت نام کنید.
در جعبه این محصول قطعات زیر وجود دارد :
بدنه اصلی پلوپز ، سبد بخار ، کفگیر برنج ، مالقه سوپ، پیمانه اندازه گیری، دفترچه راهنمای کاربر ، کتابچه ایمنی ، سیم برق


برای دریافت دفترچه به صورت پی دی اف و کامل برروی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت فایل PDF دفترچه راهنمای پلوپز فیلیپس HD3038

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام