×

آبمیوه گیر فیلیپس مدل HR1863

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر

آبمیوه گیری فیلیپس مدل Philips Juicer HR1863/22

فیلیپس به منظور افزایش طول عمر و ماندگاری بیشتر از بدنه ی آلومینیوم در ساخت آبمیوه گیری فیلیپس مدل 1863 کمک گرفته است. بدنه آلومینیوم و صاف بودن سطوح آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863، موجب افزایش راحتی شست و شو شده که فیلیپس این فرایند را با نام QuickClean نام گذاری کرده است. استفاده از تنگ بزرگ 2 لیتر امکان تهیه ی آبمیوه با بهترین کیفیت ممکن و بیشترین حجم را به مصرف کننده بخشیده است. استفاده از تیغه های تمام استیل موجب افزایش کارایی و سرعت عملکرد آبمیوه گیری فیلیپس مدل Philips Viva Collection Juicer HR1863/22 شده است. فیلیپس از موتور نیرومند 700 وات به عنوان تامین کننده ی انرژی آبمیوه گیری فیلیپس بهره گرفته و با قدرت بسیار بالا و صدای بسیار اندک مصرف کننده را راضی خواهد کرد. 
ادامه مطلب
3,658,900 تومان
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات آبمیوه گیری 700 وات فیلیپس مدل HR1863

بررسی محصول Philips Viva Collection Juicer HR1863/22

        

آبمیوه گیری بدون شک از مهمترین وسایل آشپزخانه است. تولید آبمیوه ی تازه، خوش طعم و پر ویتامین از مهم ترین وظایف آبمیوه گیری است که هر مصرف کننده ای را عاشق خود کرده است. کیفیت مناسب و طول عمر بالا خواسته های هر مصرف کننده از دستگاه آبمیوه گیری می باشد. تقریبا تمامی تولید کننده های لوازم خانگی توجه ویژه به این عرصه ی تولیدی داشته اند و محصولات زیادی را تولید نموده اند. یکی از برترین برندهایی که در ساخت آبمیوه گیری بسیار موفق عمل کرده و طیف وسیعی از محصولات را تولید نموده است، فیلیپس هلند است. فیلیپس با بهره گیری از برترین تکنولوژی روز دنیا و قیمت مناسب به درجه ی بالایی در ساخت آبمیوه گیری رسیده که هر مصرف کننده ای را مشتاق خود کرده است. یکی از بهترین آبمیوه گیری هایی که فیلیپس تا به امروز تولید کرده است، آبمیوه گیری سری Viva Collection با نام HR1863 می باشد که در ادامه به بررسی این محصول پرداخته ایم. 

     

قابلیت های فراتر از انتظار

اولین معیار برای خرید هر محصولی، ظاهر زیبا و کارامد آن می باشد. فیلیپس نیز این قضیه را درک کرده و محصولاتی زیبا و با دیزاین خیره کننده را تولید نموده است. آبمیوه گیری فیلیپس مدل Philips Juicer HR1863/22 نیز از ظاهری کاملا متفاوت و زیبا در قیاس با رقبا بهره گرفته است. استفاده از آلومینیوم در ساختار بدنه ی آبمیوه گیری فیلیپس مدل 1863 موجب افزایش طول عمر و عدم خط و خراش پذیری شده است. به دلیل این بدنه ی آلومینیومی، وزن آبمیوه گیری به حداقل رسیده و امکان حمل و نقل به هر مکانی را به کاربر داده است. 

بر روی بدنه ی آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863 شاهد دسته های پلاستیکی برای محکم کردن بدنه به تنگ هستیم که زیبایی محصول را دو چندان کرده است. همچنین لوله ی خروجی آبمیوه نیز با شکلی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. لوله ی خروجی بسیار سریع عمل کرده و به منظور افزایش تمیزی از سیستم ضد چکه بهره گرفته است و تا آخرین قطره ی آبمیوه را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 

آبمیوه گیری فیلیپس مدل Philips 1863 از دهانه ی بزرگ برای ورود میوه های بزرگ بهره مند شده است. از طریق این فناوری مصرف کننده قادر است، میوه های بزرگی همانند سیب را به صورت درسته در آبمیوه گیری قرار داده و از آب سیب سرشار از ویتامین و تازه لذت ببرد. 

فیلیپس به منظور افزایش کیفیت و کارایی آبمیوه گیر حرفه ای Philips HR1863/22 از تیغه های تمام استیل کمک گرفته است. تیغه های استیل موجب شده، آبمیوه در کمترین زمان، به بهترین شیوه ی ممکن و بدون تغییر در طعم آماده شوند. فیلیپس به لطف استفاده از این تیغه ها کار شست و شو را بسیار راحت تر از قبل نموده و کاربر را دچار مشکل نخواهد کرد. 

قیمت آبمیوه گیر فیلیپس مدل Philips Viva Collection Juicer HR1863

             

آبمیوه گیر فیلیپس مدل 1863 از تنگ آبمیوه ی 2 لیتری بهره گرفته است. تنگ 2 لیتری امکان تهیه ی حجم بزرگی از آبمیوه را در اختیار مصرف کننده قرار داده و قطعا هر مصرف کننده ای را راضی خواهد کرد. تنگ آبمیوه گیری فیلیپس از جنس بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده نموده و طول عمر بالایی را به ثبت رسانده است.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که مصرف کننده همیشه با آبمیوه گیر ها داشته، شست و شو بدنه دستگاه می باشد. فیلیپس با استفاده از بدنه ی آلومینیوم و کیفیت ساخت بالا در آبمیوه گیر مدل Philips Juicer 1863 این مشکل را حل کرده است. فیلیپس با استفاده از فناوری QuickClean امکان شست و شو تمامی اجرا و قطعات را فراهم نموده و بیشترین سطح رضایت را به کاربر بخشیده است. 

فیلیپس به منظور افزایش رضایت مندی مصرف کننده، از توان 700 وات بهره گرفته است. توان 700 وات در آبمیوه گیر فیلیپس مدل PHILIPS Viva Collection HR1863/22 بیشترین قدرت را در اختیار مصرف کننده قرار داده و کارایی بی نظیری را داشته است. آبمیوه گیر فیلیپس به منظور افزایش رضایت مصرف کننده از سرعت دو حالته کمک گرفته است. در حالت آرام تر امکان تهیه ی اسموتی و آبمیوه هایی با تکه هایی از میوه میسر شده است. در حالت دور سریع امکان تهیه ی آب میوه ی رقیق و پر از پروتئین نیز میسر است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PHILIPS HR1863/22

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم
توان مصرف برق
700 وات
تعداد تنظیمات سرعت
1 سرعت
قابل شست و شو
QuickClean
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام