×

آبمیوه گیری سنکور SJE 1056RD

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر
مشخصات آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor Juicer Sje 1056RD

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
ظرفیت پارچ: 0.75 لیتر
ظرفیت تفاله‌گیر: 1.6 لیتر
قطر دهانه: 75 میلی‌متر
حالت سرعت: دو سرعت با 10600 دور در دقیقه و 12600 دور در دقیقه
پایه‌های ضد لرزش: دارد
خاموش شدن خودکار: دارد
سیستم یکپارچه: دارد
توان: 800 وات

ادامه مطلب
1,680,000 تومان
رنگ
  • قرمز
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت آبمیوه‌گیری سنکور مدل SENCOR Juicer SJE 1056RD

«آبمیوه‌گیری» جزو کارامدترین وسایل منزل است. این محصول به دلیل تهیه نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه بسیار محبوب است و طرفداران بسیار زیادی دارد. آبمیوه‌گیری یکی از مهمترین وسایلی است که برای سالم ماندن و داشتن انرژی لازم بسیار موثر است. رقابت در تولید لوازم آشپرخانه بین کمپانی‌های متفاوت، بسیار سخت شده است. این رقابت سبب شده هر روز شاهد مدل جدید با ظاهر زیباتر و کارایی بهتر باشیم. رقابت‌ها به نفع مصرف‌کننده بوده و با قیمت پایین‌تر قادر است بهترین کیفیت ممکن را تهیه نماید. «سنکور»، یکی از برندهای قدیمی و با سابقه دنیا است که با تولید و عرضه آبمیوه‌گیری متنوع و باکیفیت مطلوب، توانسته فروش خوبی را رقم بزند. از بین آبمیوه گیری های سنکور، مدل «SENCOR SJE 1056RD» یکی از برترین مدل های تولیدی است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه به بررسی این مدل در آف‌خرید پرداخته ایم با ما همراه باشید. 

قابلیت‌های ویژه

سنکور، بر خلاف تصور بسیاری از مردم، برندی قدیمی است ولی به تازه به دست ما ایرانیان می رسد. برند سنکور به تولید محصولات با کیفیت، ارزان قیمت و با رنگبندی متنوع شهرت گرفته و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. از لحاظ ظاهر تمامی محصولات سنکور با سایر رقبا غیر قابل مقایسه بوده اند و ظاهر و کیفیت ساخت فراتر از انتظار را به نمایش گذاشته است. در ساخت آبمیوه‌گیری نیز این قانون اجرا شده و با ظاهر بسیار زیبا و کارامد در محصول SJE 1056RD رو‌به‌رو هستیم.

قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل Sencor Juicer SJE 1056RD

سنکور از بدنه استیل در ساخت آبمیوه‌گیری سنکور مدل SJE 1056RD همانند آبمیوه‌گیری SJE 1057BK، کمک گرفته است. بدنه استیل موجب افزایش طول عمر آبمیوه گیری شده و برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی در خدمت کاربر خواهد بود. جنس استیل موجب کاهش وزن زیاد شده و امکان حمل در سفر و گردش ها را فراهم می آورد. بدنه استیل سبب شست‌و‌شو راحت‌تر و نگه داری آسان‌تر شده و رضایت کامل کاربر را به ارمغان آورده است. همانطور که ذکر شد، سنکور به تنوع رنگ در محصولات شهرت دارد. سنکور در آبمیوه‌گیری 1056 از رنگ قرمز براق خیره کننده کمک گرفته است. این محصول علاوه بر کارایی بالا، زینت بخش منازل شما نیز خواهد بود. 

«آبمیوه‌گیری سنکور مدل SENCOR SJE 1056RD» از توان 800 وات بهره‌گرفته است. توان 800 وات قدرتی فراتر از انتظار را به ارمغان آورده است. «سنکور» همانند برند «Fakir» از عددهای بزرگ برای نشان دادن قدرت استفاده نکرده است. عدد و توان واقعی در سنکور سبب شده، با کمترین مصرف انرژی، شاهد بیشترین بازدهی ممکن باشیم. آبمیوه گیری 800 وات سنکور مدل SJE 1056 کمترین صدا و لرزش را ایجاد کرده و بیشترین بازدهی را به ثبت خواهد رساند. مصرف انرژی اندک، محیطی آرام و دلپذیر و بازدهی و راندمان بالا، از قابلیت‌های آبمیوه‌گیری سنکور است. 

سنکور به منظور تنظیم قدرت آبمیوه گیری SJE 1056RD از دو حالت سرعت متفاوت کمک گرفته است. با توجه به نوع مواد غذایی و میزان سخت و یا نرم بودن آن می توان سرعت دستگاه را تنظیم کرد. در حالت کم سرعت دستگاه 10600 دور در دقیقه است. این میزان از سرعت می تواند بیشترین و باکیفیت‌ترین آب‌میوه را تهیه نماید. اما اگر نوع میوه و یا سبزیجات از نوع سخت بودند، باید از حالت سرعت دوم استفاده کرد. سرعت آبمیوه‌گیر در حالت سرعت دوم به بیش از 12600 دور در دقیقه می‌رسد. این سرعت امکانات بی‌نظیری را در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد داد. 

آبمیوه‌گیری و جویسر 1056 سنکور از تیغه‌های تمام استیل کمک گرفته است. جنس تیغه به دلیل برخورد مستقیم با میوه، بسیار مهم است. جنس استیل سبب شده، تیغه‌ها تاثیری بر مواد غذایی نداشته باشند و با طعم و رایحه طبیعی تولید شوند. این امر موجب رضایت کامل کاربر خواهد شد. جنس استیل موجب شست‌و‌شو راحت تیغه ها شده و بیشترین طول عمر را خواهد داشت. شکل و ظاهر تیغه‌ها در تهیه آب‌میوه بسیار مهم است. شکل تیغه های آبمیوه‌گیری سنکور منحصر به فرد و چند پره بوده و بیشترین تماس را با میوه خواهد داشت. 

قیمت آبمیوه گیری سنکور مدل Sencor Juicer SJE 1056RD

سنکور در ساخت آبمیوه‌گیری SENCOR Juicer SJE 1056RD از پارچ 0.75 لیتر کمک گرفته است. این ظرفیت امکان تهیه 4 لیوان آب‌میوه طبیعی را در هر بار استفاده میسر می کند. در مهمانی های بزرگ نیز، به لطف سرعت و عملکرد بالا می توان به استفاده از این محصول دل خوش کنید و از مهمان ها پذیرایی کنید. جنس این پارچ از نوع پلاستیک شفاف و نشکن بوده عمر بالای دستگاه را تضمین خواهد کرد. همچنین سنکور از مخزن تفاله گیر 1.6 لیتر استفاده کرده است. مخزن تفاله‌گیر بزرگ سبب شده به طور یکپارچه برای مدت طولانی از دستگاه استفاده کنید. مخزن تفاله به راحتی قابل جداسازی و تمیز کردن است و بیشترین تمیزی ممکن را به همراه خواهد داشت. 

یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر آبمیوه‌گیری سنکور مدل SJE 1056RD، دهانه بزرگ است. از طریق دهانه بزرگ آبمیوه‌گیری سنکور مدل SENCOR SJE 1056 می توان میوه‌های بزرگ را نیز به آب‌میوه سالم و طبیعی تبدیل کرد. دهانه آبمیوه‌گیری برابر 75 میلی‌متر است و حتی سیب به صورت کامل در این آبمیوه‌گیری جای میگیرد. 

سنکور برای امنیت مصرف‌کننده ها و ایمنی کار محصولات خود بسیار ارزش قایل است. به همین دلیل از چندین حالت ایمنی در آبمیوه گیری Sencor Juicer Sje 1056RD کمک گرفته است. استفاده از پایه‌های ضد لرزش به منظور ثابت ماندن دستگاه حین کار، اولین قدم در افزایش ایمنی است. سیستم یکپارچه دومین قدرم در ایجاد ایمنی بیشتر است. در این سیستم تا زمانی که تمامی اجزا به طور کامل و درست جای نگرفته باشند، دستگاه روشن نخواهد شد. همچنین اگر قطعه ای را جدا کنید، خود‌به‌خود دستگاه خاموش شده و مانع از ایجاد حادثه خواهد شد. اما مهم‌ترین و کارامدترین سیستم ایمنی استفاده از خاموش شدن خودکار است. در این سیستم زمانی که دستگاه برای مدت طولانی روشن بماند، جهت جلوگیری از آسیب رسیدن، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود. این قابلیت سبب افزایش طول عمر آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sje 1056 شده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Juicer SJE 1056RD

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
سایر ویژگی و امکانات
سه حالت ایمنی
توان مصرفی
800 وات
تعداد تنظیمات سرعت
2 حالته با سرعت 10600 دور و 12600 دور در دقیقه
جنس پارچ مخلوط کن
پلاستیک
ظرفیت پارچ
0.75 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام