×

اسموتی ساز سنکور SBL 7070GG

نام تجاری:
اسموتی ساز سنکور مدل SENCOR SMOOTHIE Maker SBL 7070GG

توان موتور: 800 وات
رنگبندی: سبز
خردکن یخ: ندارد
ظرفیت محفظه: 0.6 لیتر
حالت توربو: ندارد
کشور سازنده: چین

ادامه مطلب
1,945,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مشخصات مخلوط کن اسموتی ساز سنکور مدل SENCOR SMOOTHIE Maker SBL 7070GG

«مخلوط کن و اسموتی ساز» جزو پر مصرف ترین وسایل در آشپزخانه به حساب می آید. اسموتی به دلیل حفظ تکه هایی از میوه و حفظ ویتامین بیشتر طرفدار بسیاری را به خود جذب کرده است. اسموتی برای افراد ورزشکار بسیار لازم و ضروری است و بیشترین سطح از ویتامین و پروتئین را دریافت کند. سنکور یکی از کمپانی هایی است که در تولید اسموتی ساز و مخلوط کن بسیار عالی عمل کرده است. اسموتی ساز های سنکور به اوج کیفیت و کارایی دست یافته اند و بیشترین سطح رضایت را به ارمغان آورده اند. یکی از برترین مخلوط کن اسموتی ساز های سنکور که بسیار سبک و کارامد تولید شده و برای ورزشکاران توصیه می شود، سنکور SBL 7070GG می باشد. «آف خرید» با معرفی جدیدترین و مناسب ترین مدل های لوازم خانگی شما را در انتخاب گزینه برتر یاری خواهد کرد. 

برترین قابلیت ها

مخلوط کن سنکور مدل SBL 7073VT

اکثر مردم فکر می کنند، سنکور برند تازه کار و جدیدی است. اما برند Sencor یکی از با سابقه ترین برندهای بازار بوده و درخشان و موفق عمل کرده است. سنکور اصالتا برند ژاپنی است که بعد از مدتی توسط جمهوری چک خریداری شده و امتیاز این کمپانی را به نام خود کرده است. برند SENCOR در ساخت لوازم خانگی به روز و با کیفیت، بسیار درخشان عمل کرده و توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. ساخت اسموتی ساز و مخلوط کن یکی از تکنولوژی هایی است که سنکور فوق العاده عمل کرده است. یکی از برترین مدل هایی که سنکور تا به حال تولید نموده است، Sencor SBL 7070GG است.

سنکور در ساخت مخلوط کن و اسموتی ساز SBL 7070GG از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم و مرغوب کمک گرفته است. مخلوط کن سنکور مدل 7070 به لطف استفاده از این بدنه کمترین وزن را به خود اختصاص داده و امکان حمل و نقل راحت را برای کاربر میسر ساخته است. این بدنه در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی را به ارمغان آورده است. 

بر روی بدنه اسموتی ساز سنکور SENCOR SBL 7070GG دو کلید تعبیه شده اند که توانایی انجام فعالیت های متفاوت را میسر ساخته است. سنکور با استفاده از این دو کلید امکان مخلوط کردن انواع مواد غذایی را میسر ساخته است. مخلوط کن و اسموتی ساز سنکور 7070 از کلید نرم و سخت بهره گرفته است. این دو کلید هر کدام وظیفه ای مختلفی را بر عهده می گیرند و زمان متفاوتی را برای اجرا برنامه ها خواهند داشت. کلید نرم یا «SOFT»، مدت زمان 45 ثانیه فعالیت را به انجام می رساند و وظیفه مخلوط کردن مواد غذایی نرم را بر عهده میگیرد. کلید دیگر با نام سخت و یا «HARD» شناخته می شود. با فشار دادن این کلید دستگاه آماده مخلوط کردن مواد غذایی سخت شده و به مدت 60 ثانیه دستگاه کارامدترین فعالیت را خواهد داشت. میزان کارکرد و پیشرفت فعالیت از طریق پنل کاملا قابل مشاهده می باشد. 

مخلوط کن سنکور مدل SBL 7073VT

مخلوط کن و اسموتی ساز سنکور SENCOR SMOOTHIE MAKER SBL 7070GG از دو پارچ کمک گرفته است. پارچ های این اسموتی ساز از نوع پلاستیک بسیار مقاوم با نام تریتان کمک گرفته است. این پارچ ها به لطف کیفیت برتر، بیشترین طول عمر و مقاومت را از خود نشان داده و در مقابل ضربه و یا افتادن هیچ آسیبی نخواهد داد. حجم هر کدام از این پارچ ها 0.6 لیتر است. این میزان امکان نگه داری نوشیدنی و اسموتی را به میزان بالا فراهم ساخته و در تفریح و یا باشگاه بیشترین سطح از انرژی را به کاربر خواهد بخشید. سنکور به لطف استفاده از 60 درصد سیلیکون در ساخت پارچ ها بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت رسانده است و می تواند بیشترین مقاومت را به ارمغان بیاورد. 

پارچ های مخلوط کن و اسموتی ساز سنکور مدل SBL 7070 امکان سالم نگه داشتن مواد غذایی را به مدت زیاد میسر ساخته است. سنکور از سرپوش مخصوص برای سالم نگه داشتن مواد غذایی کمک گرفته است. این سرپوش مانع از اکسیده شده نوشیدنی خواهد شد. این امر موجب استفاده راحت در هر زمان و مکان شده و بیشترین سطح از رضایت را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. 

مخلوط کن سنکور مدل SBL 7070gg

مخلوط کن سنکور مدل SBL 7070GG از تیغه های تمام استیل بهره گرفته است. تیغه های تمام استیل با به کارگیری از روکش تیتانیوم توانسته بیشترین طول عمر را به ارمغان بیاورد. تیغه های تیتانیومی بیشترین طول عمر مفید را به ارمغان آورده و امکان شست و شو بسیار راحت را برای مصرف کننده ایجاد کرده است. این تیغه از 6 پره متفاوت بهره مند شده و برش های کامل و درست را فراهم خواهد کرد.

مخلوط کن سنکور مدل 7070 ایمنی بسیار بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. استفاده از پایه های ضد لرزش موجب ایمنی بیشتر موقع کار شده و حفظ سلامت فرد را فراهم خواهد ساخت. اسموتی ساز حرفه ای سنکور همچنین از امکان سیستم یکپارچه را فراهم خواهد آورد. در این فرایند تا زمانی که تمامی اجزا به درستی بر روی هم قرار نگیرند، مخلوط کن روشن نخواهد شد. 

سنکور برای تامین انرژی لازم مخلوط کن اسموتی ساز SENCOR Blender SBL 7070GG از توان 800 وات کمک گرفته است. توان 800 وات قادر است سخت ترین فعالیت ها را به راحتی هر چه تمام تر به انجام برساند. مخلوط کن سنکور به لطف استفاده از این توان کمترین صدا و لرزش را فراهم ساخته و محیطی آرام و بی صدا را ایجاد خواهد کرد. 

مخلوط کن سنکور مدل SBL 7070gg

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Smoothie Maker SBL 7070GG
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
2,345,000 تومان
مخلوط کن یوفیسا مدل BS4950 با توان 1800 وات واقعی پارچ شیشه‌ای از جنس تریتان با ظرفیت 1.8 لیتر دارای لامپ LED نشانگر سرعت دارای 3 برنامه خرد کردن یخ درست کردن اسموتی حالت توربو دارای 6 تیغه‌ی تیتانیومی دارای قفل ایمنی...
1,899,000 تومان
مخلوط کن سنکور مدل Sencor SBL 4870WH توان 800 وات واقعی تعداد 12 حالت سرعت ظرف شیشه‌ای 1.5 لیتری دارای حالت توربو وزن 4.3 کیلوگرم رنگ سفید خرد کن یخ ندارد
4,350,000 تومان
مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7873VT توان: 1500 واتظرفیت پارچ: 1.5 لیترجنس پارچ: تریتانظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیترتعداد برنامه: 7 برنامهجنس تیغه: 8 پره استیل با روکش تیتانیومچرخش در دقیقه: 28000 دور در دقیقه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام