×

آسیاب قهوه پروفی کوک PC-EKM 1205

نام تجاری:

آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook Coffee Grinder PC-EKM 1205

توان: 200 وات
جنس بدنه: استیل
ظرفیت مخزن دانه قهوه: 230 گرم
ظرفیت مخزن پودر قهوه: 125 گرم
امکان تعیین میزان درشت و یا ریز بودن پودر در 16 حالت متفاوت
استفاده از تیغه مخروطی استیل
امکان تهیه پودر مخصوص قهوه ترک، قهوه فرانسوی و ...
امکان تعیین تایمر بر اساس فنجان از 2 تا 12 فنجان
محفظه مخصوص جهت حفظ آروما و رایحه طبیعی


ادامه مطلب
3,450,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook Coffee Grinder PC-EKM 1205

نوشیدن قهوه در ایران بسیار مرسوم شده و جایگاه مناسبی را دارد. تهیه قهوه باکیفیت و عالی نیازمند دانه‌های قهوه مرغوب می‌باشد. دانه‌های قهوه بیشترین تأثیر در طعم قهوه را دارد و هر چه با کیفیت‌تر باشد شاهد طعم و عطر مناسب‌تری از قهوه هستیم. اما آسیاب کردن و یا خرد کردن دانه قهوه امر بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است. به‌منظور راحتی بیشتر مصرف‌کننده، ماشین‌های «آسیاب قهوه» تولید شدند. آسیاب قهوه در مصارف خانگی و همچنین تجاری همانند کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می کیرد. «پروفی کوک» یکی از برندهایی است که در دستگاه آسیاب قهوه فعالیت دارد و مدل‌های متنوعی را تولید کرده است. یکی از برترین مدل‌های تولیدی در این شاخه قرارگرفته «آسیاب قهوه پروفی کوک مدل PC-EKM 1205» است که در ادامه به بررسی این محصول در آف خرید پرداخته‌ایم.

ویژگی‌های برتر

قهوه به دلیل وجود کافئین و حس آرامش به مصرف‌کننده، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوشیدنی مراحلی برای تهیه نوشیدنی دارد که شاید سخت و زمان‌گیر باشد. اما باید خاطرنشان کرد طعم نهایی قهوه و کیفیت قهوه‌ای که خودتان درست می‌کنید واقعاً با قهوه‌های آماده متفاوت است.

خرید آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook PC-EKM 1205

یکی از دلایلی که بیشتر مصرف‌کننده قهوه را از تهیه آن منصرف می‌کرد، خرد کردن دانه‌های قهوه بود. اگر پودر آماده قهوه را تهیه کنید از طعم واقعی قهوه به دور می‌مانید. پس باید دانه‌های باکیفیت و سالم قهوه را تهیه کنید و با آسیاب کردن دانه‌ها و تولید قهوه با کیفیت روز خود را شروع کنید. 

«پروفی کوک آلمان» یکی از برندهایی است که در تولید آسیاب قهوه فعالیت دارد. آسیاب قهوه پروفی کوک مدل PC-EKM 1205  با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا بیشترین راحتی را به کاربر خواهد بخشید. پروفی کوک از بدنه بسیار زیبا و کارآمد در ساخت این آسیاب قهوه کمک گرفته است. پروفی کوک از بدنه تمام استیل با بهترین کیفیت ممکن کمک گرفته است. بدنه استیل موجب افزایش طول عمر و کارایی بیشتر آسیاب قهوه شده است.

«آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook Coffee Grinder PC-EKM 1205» از ظرف مخصوص دانه‌های قهوه با ظرفیت 230 گرم بهره گرفته است. ظرفیت 230 گرم به کاربر امکان داده در هر بار استفاده حجم زیادی از قهوه را خرد نموده و کارایی دستگاه به نهایت برسد. جنس ظرف قهوه از پلاستیک مرغوب بوده و می‌تواند بیشترین طول عمر را به همراه داشته باشد. 

پروفی کوک از ظرف جداگانه برای جمع‌آوری پودر قهوه کمک گرفته است. این ظرف حجم 125 گرم را داشته و در هر بار استفاده بیشترین حجم از پودر قهوه را در خود ذخیره خواهد کرد. جنس این مخزن از نوع پلاستیک فشرده بوده و بیشترین طول عمر را به مصرف‌کننده خواهد بخشید.

«آسیاب قهوه پروفی کوک مدل PC-EKM 1205» امکان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی را به مصرف‌کننده بخشیده است. بر این اساس امکان تولید پودر قهوه با استفاده از تایمر الکترونیکی میسر است. به لطف استفاده از این فناوری مصرف‌کننده قادر است امکان تهیه 2 تا 12 فنجان در هر بار استفاده با تنظیم کردن تایمر را خواهد داشت.

«خردکن قهوه پروفی کوک PC-EKM 1205» از درپوش مخصوص برای حفظ رایحه واقعی کمک گرفته است. به لطف استفاده از این درپوش مخصوص در مراحل تولید پودر قهوه آروما و رایحه کاملاً حفظ‌شده و کیفیت و طعم طبیعی را به مصرف‌کننده القا خواهد نمود. 

خرید آسیاب قهوه پروفی کوک مدل ProfiCook PC-EKM 1205

آسیاب قهوه ProfiCook PC-EKM 1205  امکان خرد کردن دانه‌های قهوه به شیوه‌های متفاوت را فراهم ساخته است. مهم‌ترین و تفاوت اصلی آسیاب پروفی کوک با دیگر رقبا امکان آسیاب کردن دانه‌های قهوه با سطح‌های متفاوت است. مصرف‌کننده توانایی اعمال 16 شیوه متفاوت برای خرد کردن دانه‌های قهوه را خواهد داشت. این فرایند سبب شده مصرف‌کننده باب میل خود میزان درشت بودن و یا ریز بودن دانه‌های قهوه را تنظیم نماید. این امر بر رضایت مصرف‌کننده بسیار تأثیر گذارد بوده است. امکان تهیه پودر قهوه برای قهوه ترک، قهوه فرانسوی و ... در آسیاب قهوه پروفی کوک PC-EKM 1205   امکان‌پذیر شده است.

پروفی کوک امکان آسیاب کردن انواع دانه های قهوه را به لطف استفاده از تیغه استیل مخصوص میسر ساخته است. آسیاب قهوه پروفی کوک مدل EKM 1205   از تیغه مخروطی شکل استفاده کرده است و بیشترین کارایی مثبت را فراهم خواهد ساخت. این تیغه از نوع استیل ضدزنگ بوده و طول عمر بالایی را به ارمغان آورده است. همچنین این آسیاب قهوه از فیلتر دائمی باکیفیت بسیار بالا کمک گرفته و شست‌وشو را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل نموده است.

آسیاب و خرد کن قهوه مدل ProfiCook Coffee Grinder PC-EKM1205 از توان 200 وات برای تأمین انرژی لازم کمک گرفته است. توان 200 وات کمترین صدا و لرزش را ایجاد کرده است و محیطی آرام و دلپذیر را فراهم خواهد ساخت. آسیاب قهوه پروفی کوک از پایه‌های ضد لرزش برای بهبود فعالیت کمک گرفته و امنیت زیادی را فراهم خواهد ساخت.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
ProfiCook PC-EKM 1205
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
2,345,000 تومان
مخلوط کن یوفیسا مدل BS4950 با توان 1800 وات واقعی پارچ شیشه‌ای از جنس تریتان با ظرفیت 1.8 لیتر دارای لامپ LED نشانگر سرعت دارای 3 برنامه خرد کردن یخ درست کردن اسموتی حالت توربو دارای 6 تیغه‌ی تیتانیومی دارای قفل ایمنی...
1,899,000 تومان
مخلوط کن سنکور مدل Sencor SBL 4870WH توان 800 وات واقعی تعداد 12 حالت سرعت ظرف شیشه‌ای 1.5 لیتری دارای حالت توربو وزن 4.3 کیلوگرم رنگ سفید خرد کن یخ ندارد
4,350,000 تومان
مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7873VT توان: 1500 واتظرفیت پارچ: 1.5 لیترجنس پارچ: تریتانظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیترتعداد برنامه: 7 برنامهجنس تیغه: 8 پره استیل با روکش تیتانیومچرخش در دقیقه: 28000 دور در دقیقه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام