×

اتو بخار تفال FV4964

نام تجاری:
دسته بندی: اتو بخار

اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV4964

تفال در ساخت اتو دستی مدل 4964 از کفه تمام سرامیک بهره گرفته است. اتو بخار TEFAL 4964 امکان ایجاد بخار عمودی میسر ساخته است. اتو بخار تفال مدل Tefal FV4964 امکان ایجاد بخار مداوم 40 گرم در دقیقه و بخار لحظه ای یا ناگهانی با قدرت 180 گرم در دقیقه را فراهم ساخته است. اتو بخار دستی تفال مدل FV4964EO از مخزن آب 270 میلی لیتر بهره مند شده است. اتو بخار تفال 4964 برای ایجاد کارایی بهتر، امکان تشخیص نوع پارچه و میزان چروکی را داشته و با توجه به آن میزان بخار و گرما را به صورت خودکار تعیین خواهد کرد. اتو دستی ارزان قیمت تفال مدل TEFAL 4964 از فناوری Durilium و UltraGliss Anti Calc بهره مند شده و مانع از رسوب و آسیب به پارچه ها خواهد شد. استفاده از توان 2500 وات انرژی لازم این محصول را تامین خواهد کرد.

ادامه مطلب
1,850,000 تومان
رنگ
  • آبی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات و قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL STEAM IRON FV4964

«تفال» نامی آشنا برای ما ایرانیان است. برندی فرانسوی که با سابقه درخشان و محصولاتی بسیار با کیفیت، توانسته در بازارهای جهانی موفق ظاهر شود. برند «TEFAL» در ساخت «لوازم خانگی» متفاوت فعالیت دارد که یکی از مهمترین این محصولات «اتو دستی» یا «اتو بخار» است. پوشیدن لباس های اتو کرده و صاف شیک بودن و تیپ شما را تکمیل نماید. بردن لباس ها به بیرون و صاف کردن در اتوکشی ها نیازمند صرف وقت و هزینه است. اما با استفاده از اتو بخار های سبک و قابل حمل در خانه به راحتی می توان تمامی لباس ها را صاف نمود و زیبایی خود را به همگان نشان داد. برند تفال به منظور راحتی هر چه بیشتر مصرف کننده از طیف وسیعی از این محصولات بهره گرفته است. یکی از برترین اتو بخار های تولیدی در کمپانی فرانسوی تفال مدل Tefal Iron 4964 است. در ادامه به بررسی این مدل پرداخته ایم و ارزش خرید و مزایا و معایب اتو بخار را معرفی می کنیم. با فروشگاه اینترنتی آف خرید محصولات با کیفیت را با کمترین هزینه تهیه کنید و حس یک خرید مطمئن را تجربه کنید. 

مزایا و معایب 

«اتو بخار» به صورت روزمره و به مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. لباس ها بعد از شست و شو باید اتو شده و دوباره صاف شوند. به همین دلیل باید اتو ها از کیفیت برتر ساختاری و همچنین تکنولوژی های به روز کمک بگیرند. تفال با سابقه درخشان به خوبی نیاز های مصرف کننده را میشناسد و با در نظر گرفتن سلیقه ها و خواسته های مصرف کننده محصولاتی با کیفیت را تولید نموده است. این قانون تفال در اتو دستی 4964 نیز رعایت شده و با محصولی فراتر از انتظار رو به رو هستیم. 

قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV4964

«تفال» از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم در ساختار اتو بخار TEFAL FV4964 استفاده کرده است. بدنه پلاستیکی موجب کاهش وزن محسوس اتو بخار شده و حمل و نقل را حتی در سفرهای طولانی نیز بسیار راحت تر از قبل کرده است. به لطف استفاده از این قاعده می توان انتظار طول عمر و کارایی بی نظیر از اتو بخار تفال 4964 را داشته باشیم. در بخش بالایی بدنه کلید پاشش آب و کلید بخار تعبیه شده اند که در موقعیت مناسبی قرار دارند و دسترسی به آنها بسیار راحت تر از سایر رقیبان خواهد بود. در بخش زیرین دسته، ولوم چرخشی قرار گرفته است. از طریق این ولوم چرخشی می توان نوع البسه را تعیین کرد و لباس ها را به بهترین شیوه ممکن صاف کرد. با توجه به نوع تار و پود پارچه ها میزان گرما و بخار متفاوت است و می توان آن را تعیین کرد. 

اتو بخار Tefal از کف تمام سرامیک بهره گرفته است. جنس سرامیک مانع از خط و خراش کفه شده و بیشترین طول عمر را به ارمغان خواهد آورد. جنس کفه بسیار روان و راحت بوده و با کمترین انرژی بر روی انواع لباس ها حرکت خواهد کرد. مقاومت بالای سرامیک در برابر گرما مانع از آسیب رسیدن به تار و پود لباس ها شده و قادر است بیشترین سطح رضایت را به ثبت برساند. 

اتو بخار دستی تفال مدل TEFAL Steam Iron FV4964 هوشمند بوده و قادر است با توجه به نوع لباس ها میزان گرما و بخار را تعیین کند. این فناوری سبب شده به تار و پود لباس ها آسیبی وارد نشود و لباس ها طول عمر بیشتری را داشته باشند. لباس ها در زمان بسیار کمتری صاف شده و در زمان و انرژی صرفه جویی خواهد شد. 

تفال در ساخت اتو بخار 4964 از چندین تکنولوژی مدرن کمک گرفته است که این مدل را با سایر رقبا متمایز می کند. از مهمترین قابلیت های مدرن اتو بخار FV4964EO استفاده از فناوری Durilium Airglade می باشد. این فناوری با ایجاد منفذهای متعدد در تمامی نقاط کف اتو سبب شده، در مدت زمان بسیار کمتری لباس ها صاف و بدون چروک شوند. یکی دیگر از قابلیت های چشمگیر اتو بخار ارزان قیمت تفال استفاده از فناوری Ultragliss AntiClic می باشد. این قابلیت مانع از ایجاد رسوب می شود. با اتکا به این قابلیت دیگر خبری از رد سفید بر روی لباس ها مشاهده نمی کنید و مراحل اتو کردن بسیار ساده تر انجام می پذیرد. 

«اتو دستی تفال» مدل Tefal 4964 از مخزن آب سایز بزرگ بهره مند شده است. حجم این مخزن آب برابر 270 میلی لیتر است که نیازهای مصرف کننده را تامین خواهد کرد. بر همین اساس تفال در اتو بخار 4964 حجم کافی از آب برای ایجاد گرما، بخار و پاشش آب بر روی لباس را دارد و مصرف کننده را کاملا راضی نگه خواهد داشت. به منظور راحتی هر چه بیشتر مصرف کننده، تکنولوژی ضد چکه نیز مورد استفاده قرار گرفته است. فناوری ضد چکه سبب شده در هنگام کار کردن با اتو آب از مخزن و یا منافذ خارج نشود و بر روی لباس ها ردی باقی نگذارد.

«اتو بخار Tefal» مدل TEFAL Steam Iron 4964 به منظور ایجاد کارایی بیشتر توانایی تولید 40 گرم بخار در دقیقه را خواهد داشت. این میزان امکان صاف شدن چین و چروک را فراهم ساخته و می تواند کاربر را راضی نماید. اما اگر با چین و چروک سخت بر خورد کردید کافی است از بخار لحظه ای یا ناگهانی بهره بگیرید. این قابلیت امکان ایجاد بخار 180 گرم در دقیقه را فراهم می سازد و هر نوع چروکی را کاملا حذف خواهد کرد. 

قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV4964

تفال به منظور تامین انرژی لازم از توان خروجی 2500 وات بهره گرفته است. این توان امکان انجام تمامی فعالیت ها را میسر خواهد ساخت. اما باید خاطر نشان کرد این میزان از مصرف در بین اتو بخارها کاملا مرسوم بوده و مصرف انرژی مناسبی را به خود اختصاص داده است. 

اما تنها عیبی که به اتو دستی تفال مدل Tefal FV4964 وارد است، عدم از استفاده از سیستم خاموش شدن خوکار است. اتو بخار های رقبا همانند اتو بخار فیلیپس 2998 زمانی که اتو را در حال روشن بودن بر روی لباس باقی می گذارید، به صورت خود به خود خاموش شده و مانع از آسیب به لباس ها خواهد شد. در اتو بخار 4964 باید مصرف کننده با حواس کاملا جمع به اتو کردن البسه بپردازد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
TEFAL Steam Iron FV4964

مشخصات

سیستم ضد چکه
بله
سیستم قطع کن خودکار
خیر
تنظیم میزان بخاردهی
40 گرم به طور مداوم و 180 گرم به صورت لحظه ای
توان مصرفی
2500 وات
نوع اتو
دستی
جنس کف
سرامیک
مخزن آب
270 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...
1,950,000 تومان
(1)
اتو بخار فیلیپس مدل Philips AZOR Steam Iron GC4537/86 فیلیپس در ساخت اتو بخار فیلیپس مدل 4537 از کفی SteamGlide بهره گرفته است. اتو بخار فیلیپس مدل GC4537 به منظور افزایش کیفیت و کارایی از مخزن آب 300 میلی لیتر...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام