×

اتو بخار فیلیپس GC5037

نام تجاری:
دسته بندی: اتو

اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86

جنس کف: استیم گلاید
تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMP
استفاده از فناوری DynamiQ 
ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتر
بخار مداوم: 70 گرم در دقیقه
بخار لحظه‌ای: 260 گرم در دقیقه
سیستم ضد رسوب: دارد
سیستم ضد چکه: دارد
سیستم خاموش شدن خودکار: دارد
توان: 3000 وات

ادامه مطلب
4,545,000 تومان
رنگ
  • آبی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت اتو بخار فیلیپس مدل PHILIPS Azor SElite Steam Iton GC5037/86

«فیلیپس» برندی نام آشنا در بین تولیدکننده‌گان «لوازم‌خانگی» است. تمامی ما آشنایی کمی با این برند داریم و یا از محصولات متنوع آن استفاده می‌کنیم. این کمپانی هلندی سابقه طولانی و درخشانی داشته و تمامی محصولات تولیدی این شرکت در صدر محبوبیت و کیفیت قرار دارند. یکی از شاخه‌های لوازم‌خانگی که فیلیپس توجه ویژه‌ای به آن داشته و سبد پرباری دارد، «اتو بخار دستی» است. اتوبخار تولیدی در شرکت فیلیپی از برترین دانش روز دنیا بهره‌مند شده و کاربر را به طور کامل راضی خواهد کرد. محصولات متنوع همانند GC2998 جزو برترین اتو بخارهای فیلیپس است که توان رقابت با حریفان را دارد. اما امروز محصول جدید و با کیفیت به نام GC5037 را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اتو بخار Philips GC5037 بدون شک جزو برترین مدل های اتو بخار است که تا به امروز تولید شده و تمام نیازهای مصرف کننده را برطرف خواهد ساخت. 

طراحی زیبا و ماندگار اتو بخار Philips GC5037

اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5037

اتو بخار یکی از وسایل پرمصرف در هر خانه‌ای است. همیشه در معرض دید بودن و استفاده مکرر از اتو سبب شده، کاربران توجه ویژه‌ای به ظاهر اتو بخار داشته باشند. فیلیپس نیز طراحی زیبا و کارامد را در دستور کار خود قرار داده است. یکی از زیباترین و بهترین محصولات فیلیپس، اتو بخار GC5037 است. در نگاه اول کاملا در می‌یابید که این محصول فیلیپس بسیار باکیفیت و با دوام تولید شده است.

فیلیپس در ساخت اتو بخار 5037 از بدنه پلاستیکی با بهترین کیفیت ممکن کمک گرفته است. بدنه پلاستیکی بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و خراش داشته و طول عمر بالایی را به ارمغان آورده است. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از بدنه پلاستیکی، وزن کمتر و حمل راحت‌تر اتو بخار است. 

اتو بخار فیلیپس مدل PHILIPS GC5037/86 از دسته نگه دارنده در بخش بالایی کمک گرفته است. این دسته به صورت باز است بوده و از انتها به بدنه متصل نیست. بر روی این دسته کلید اسپری کردن آب نقش بسته است. کلید در موقعیت مناسبی قرار دارد و دسترسی را برای مصرف کننده بسیار راحت خواهد کرد. بر روی دسته نمایشگری کوچک تعبیه شده که کاربر از طریق آن قادر است وضعیت اتو را مشاهده نماید. در بخش زیرین دسته نیز، کلید بخار لحظه‌ای قرار گرفته است. مصرف کننده با فشار دادن این کلید قادر است، سخت‌ترین چین و چروک را از بین ببرد. 

مهم‌ترین و اصلی‌ترین وجه تمایز اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC5037 استفاده از سیستم هوشمند OptimalTEMP می‌باشد. این قابلیت با حذف کامل ولوم چرخشی تنظیمات همراه بوده است. اتو بخار تمام اتوماتیک فیلیپس مدل GC5037 به راحتی نوع پارچه را تشخیص داده و با توجه به نوع پارچه حرارت و میزان بخار را تنظیم می‌کند. کافی است فرد اتو را روشن کردن و روی لباس بکشد. اتو به صورت اتوماتیک و خودکار تمام تنظیمات لازم را اعمال می‌کند. 

اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5037

اتو بخار فیلیپس 5037 از کف استیم گلاید بهره مند شده است. کف SteamGlide Advanced بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و خراش دارد و بیشترین کارایی ممکن را ارایه خواهد کرد. جنس این کفی سبب شده، اتو به‌راحتی بر روی البسه حرکت کند و زمان اتو کشیدن به کمترین حد ممکن برسد. 

فیلیپس از مخزن آب 360 میلی‌لیتر در ساخت اتو بخار Philips 5037 کمک گرفته است. مخزن 360 سی‌سی امکان استفاده طولانی مدت را به کاربر بخشیده و نیازی به پر کردن مداوم نخواهد داشت. مخزن آب به راحتی قابل پر کردن است و کمترین اذیت را دچار کاربر خواهد کرد. 

کارایی بی‌نقص از اتو بخار Philips 5037

اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5037

اتو بخار فیلیپس برترین و باکیفیت تکنولوژی روز دنیا را همراه خود دارد. فیلیپس همیشه پیشرو و نوآور در دنیای لوازم‌خانگی بوده و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 نیز بهترین کارایی ممکن را به ارمغان آورده است و قادر است راندمان کار را به بی‌نهایت برساند. 

فیلیپس در ساخت اتو بخار حرفه‌ای 5037 از فناوری DynamiQ بهره‌مند شده است. اتو بخار فیلیپس 5037 به لطف استفاده از این قابلیت، وضعیت اتو را تشخیص داده و با توجه به آن میزان بخار و حرارت را تعیین می‌کند. هنگامی که اتو بر روی لباس قرار گرفته اتو توان تشخیص نوع پارچه را داشته و میزان بخار را تعیین می کند. اما هنگامی که اتو در حالت عمود و به حالت استراحت می‌رسد میزان بخار به حداقل می‌رسد و میزان انرژی نیز به حداقل می‌رسد. این قابلیت خطر سوختن لباس‌ها را به صفر خواهد رساند.

اتو بخار فیلیپس GC5037/86 امکان تولید بخار 70 گرم در دقیقه را خواهد داشت. این میزان از بخار امکان صاف کردن انواع چین و چروک را خواهد داشت. اگر نیازی به بخار بیشتر برای چین و چروک سخت نیاز داشتید، می توانید از سیستم بخار لحظه‌ای با توان 260 گرم در دقیقه استفاده نماید. همچنین امکان استفاده از فناوری Turbo Steam نیز میسر است که توان و قدرت بخار را به بی‌نهایت خواهد رساند. یکی دیگر از قابلیت‌های اتو بخار فیلیپس امکان استفاده از سیستم بخار یونی یا Ionic Steam می‌باشد. این فناوری به ضد عفونی کردن البسه کمک کرده و لباس‌هایی صاف و تمیز را به مصرف‌کننده خواهد بخشید. 

قیمت اتو بخار فیلیپس مدل PHILIPS AZUR Steam Iron GC5037/86 بسیار مناسب بوده و در عین حال بیشترین کارایی ممکن را به ثبت خواهد رساند. اتو بخار فیلیپس 5037 از سیستم ضد رسوب بهره گرفته است. سیستم ضد رسوب مانع از انتشار رسوب همراه آب بر روی لباس‌ها شده و اتو کردن لباس به بهترین شیوه امکان پذیر خواهد بود. رسوب اضافه موجب ایجاد خط‌هایی سفید بر روی لباس می‌شود و عمر لباس را کاهش می‌دهد. اما فیلیپس با استفاده از سیستم ضد رسوب AntiClac این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. رسوبات اضافه به مخزنی در انتهای اتو رفته و کاربر بعد از یک مدت قادر به خارج کردن این رسوبات خواهد بود. 

سیستم ضد چکه نیز در اتو بخار فیلیپس 5037 تعبیه شده است. در این فرایند اتو بخار فیلیپس مانع از پخش شدن آب بر روی لباس شده و عمل اتو کردن را به ساده‌ترین شیوه تبدیل کرده است. خط و رد آب بر روی لباس‌ها موجب از بین رفتن سریع پارچه شده و طول عمر را به حداقل می‌رساند. 

اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5037

اتو بخار فیلیپس Philips GC5037/86 از سیستم خاموش شدن خودکار کمک گرفته است. سیستم خاموش شدن خودکار امکان جلوگیری از سوختن البسه و مصرف انرژی کمتر را فراهم خواد کرد. زمانی که اتو را بر روی لباس‌ها جای می‌گذارید بعد از 8 ثانیه اتو به صورت خودکار خاموش خواهد شد. همچنین در حالت عمودی نیز بعد از 8 دقیقه اتو خاموش شده و مانع از اتلاف انرژی خواهد شد. 

بهترین و قدرتمند اتو بخار تولیدی فیلیپس بدون شک اتو GC5037 است که برترین امکانات ممکن را فراهم آورده است. اتو بخار فیلیپس 5037 از توان 3000 وات بهره گرفته است. توان 3000 وات امکان صاف کردن انواع پارچه را میسر کرده است. توان 3000 وات بیشترین توان را با کمترین مصرف انرژی به ارمغان خواهد اورد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PHILIPS STEAM IRON GC5037/86

مشخصات

سیستم ضد چکه
بله
سیستم قطع کن خودکار
بله
تنظیم میزان بخاردهی
70 دقیقه به صورت مداوم و 260 گرم به صورت لحظه‌ای
سایر ویژگی و امکانات
استفاده از فناوری DynamiQ | بهره گیری از قابلیت OptimalTEMP |
نوع اتو
اتو دستی
جنس کف
استیم گلاید
مخزن آب
350 میلی‌لیتر
سیستم ضد رسوب
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
0 تومان
اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR 140توان 2400 واتجنس پوشش سرامیک کفظرفیت 350 سی‌سی مخزن آبامکان تولید بخار 4.5 بارمجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوبمجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام