×

اتو بخار فیلیپس GC4936

نام تجاری:
دسته بندی: اتو

اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06

توان: 3000 وات
جنس کف: استیم گلاید
سیستم خاموش شدن خودکار: دارد
سیستم ضد رسوب: دارد
سیستم ضد چکه: ندارد
فناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه 
میزان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقه
میزان بخار لحظه‌ای: 230 گرم در دقیقه
گنجایش مخزن: 330 میلی‌لیتر

ادامه مطلب
3,345,000 تومان
رنگ
  • قهوه ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Advanced Steam Iron GC4936/06

«اتو بخار» برای داشتن لباس‌های صاف و بدون چروک بسیار ضروری و لازم است. از گذشته تا به حال صنعت اتو بخار پیشرفت‌های زیادی داشته است. اتو بخارهای امروزی بیشترین کارایی و کیفیت را به نمایش می‌گذارند و کاربر را کاملا راضی می‌کنند. اما در بین تولیدکننده‌های اتو بخار برند «فیلیپس» برندی کاملا متفاوت و فراتر از مابقی است. فیلیپس پیشرو در صنعت تولید «لوازم خانگی» در صدر تولیدکننده‌ها قرار می‌گیرد. این برند با تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و قیمت مناسب طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. یکی از برترین اتو بخار دستی در شرکت فیلیپس مدل GC4936 می‌باشد که جای هیچ نقدی را باقی نگذاشته است. 

دیزاین زیبا و منحصر به فرد اتو بخار Philips GC4936

فیلیپس به طراحی ظاهری و کیفیت ساخت محصولات خود بسیار توجه داشته است. به همین دلیل فروش محصولات فیلیپس بالاتر از سایر رقبا بوده است. اما ظاهر زیبا بدون کیفیت مناسب، خیلی زود حذف می‌شود. بننابراین فیلیپس از برترین مواد برای طراحی و ساخت لوازم خانگی خود کمک گرفته و بیشترین طول عمر مفید را به محصولات خود بخشیده است. 

اتو بخار فیلیپس مدل GC4936 از بدنه پلاستیکی مرغوب و بسیار بادوام بهره گرفته است. بدنه پلاستیکی علاوه بر عمر مفید موجب کاهش اتو شده و حمل را برای کاربر بسیار آسان‌تر از قبل نموده است. جنس بدنه پلاستیک موجب جلوگیری از خط و خراش شده و بیشترین کارایی مثبت را به همراه خواهد داشت. این محصول از رنگ قهوه‌ای بسیار جذاب بهره گرفته است که توانسته زیبایی محصول را به نهایت خود برساند. این اتو بخار فیلیپس همانند مدل با کیفیت اتو بخار GC5037 از دسته‌ای باز بهره‌گرفته است. بر روی دسته کلید اسپری کردن آب قرار گرفته است که در موقعیت بسیار مناسب تعبیه شده است. کلید بخار لحظه‌ای نیز در این اتو تعبیه شده است. 

philips  GC493606

فیلیپس در ساخت اتو بخار GC4936/06 از کف استیم گلاید بهره‌مند شده است. جنس کف SlimeGlide به طور انحصاری برای فیلیپس بوده و بدون شک جزو برترین تکنولوژی‌های فیلیپس است. کف استیم گلاید بیشترین کارایی ممکن را به ثبت رسانده است. این کفی کاملا ضد خش بوده و به راحتی بر روی البسه حرکت می‌کند. افزایش سرعت حرکت اتو روی لباس‌ها موجب افزایش سرعت اتو کشیدن شده و از اتلاف وقت جلوگیری خواهد کرد. کفی استیم گلاید به طور کامل مانع از سوختگی لباس‌ها خواهد شد و طول عمر البسه را به نهایت خود رسانده است. 

قیمت اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 به طور کامل ولوم چرخشی را حذف کرده است. حذف کردن ولوم چرخشی موجب افزایش زیبایی محصول شده و کارایی دستگاه را به نهایت خود رسانده است. اتو به صورت خودکار نوع پارچه را تشخیص خواهد داد. 

مخزن آب اتو بخار فیلیپس 4936 برابر 330 میلی‌لیتر گنچایش دارد. این حجم آب و نیازهای مورد نیاز مصرف کننده را کاملا برطرف خواهد کرد. کاربر برای اسپری کردن آب و ایجاد بخار به این مخزن آب نیازمند است. مخزن آب و گنجایش آن برای مدت طولانی کاربر را از پر کردن مجدد بی نیاز خواهد کرد. 

امکانات و کارایی اتو بخار GC4936 فیلیپس

مهم‌ترین و چشمگیر ترین قابلیت اتو بخار سری Azur فیلیپس بهره گیری از فناوری OptimalTEMP است. این فناوری موجب حذف ولوم تنظیمات شده و با استفاده از سنسورهایی قادر است به صورت خودکار نوع البسه را تشخیص دهد. با تشخیص لحظه ای نوع پارجه اتو قادر است، میزان حرارت و بخار را تنظیم نماید. این قابلیت سبب افزایش سرعت در اتو کردن محصول و همچنین کاهش میزان آسیب به لباس‌ها شود. فناوری OptimalTEMP به صورت لحظه‌ای میزان بخار و گرما را تغییر داده و می توان چندین نوع لباس را به طور همزمان اتو کشید و بهترین کیفیت را مشاهده کرد. 

اتو بخار فیلیپس مدل 4936 از میزان بخار مداوم 55 گرم در دقیقه کمک گرفته است. 55 گرم در دقیقه سبب شده هر نوع چروک را به طور کامل از بین ببرد. اما زمانی که چین و چروک سخت و عمیق شد می توانید از بخار لحظه‌ای با قدرت 230 گرم در دقیقه استفاده کرد. این میزان بخار بدون آسیب به لباس سخت‌ترین چین و چروک را کاملا صاف خواهد کرد. امکان ایجاد بخار عمودی برای صاف کردن پردهه نیز در اتو بخار فیلیپس میسر است. 

philips  GC4936/06

اتو کشیدن البسه در قدیم دردسرهای سختی داشت که موجب نارضایتی کاربر می‌شد. یکی از این مشکلات ایجاد خط‌های سفید رنگ ناشی از رسوب آب بر روی لباس ها بود. که البته به لطف استفاده از تکنولوژی‌های ناب فیلیپس این مشکل به طور کامل به خاطرات پیوست. فیلیپس برای حل این مشکل از سیستم ضد رسوب و یا SmartClac بهره گرفته است. این فناوری مانع از خروج رسوبات شده و آسیبی به لباس‌ها وارد نخواهد کرد. کاربر بعد از چند بار استفاده قادر است با فشار دادن کلید زرد رنگ موجود بر روی بدنه، نسبت به خروج رسوبات اقدام نماید. 

سیستم خاموش شدن خودکار یکی دیگر از قابلیت‌های اتو بخار فیلیپس 4936 است. دنیای پر مشغله امروز امکان فراموش کردن اتو بر روی لباس‌ها را افزایش داده است. این قابلیت سبب شده زمانی که اتو را بر روی لباس جای می‌گذارید به صورت خودکار اتو بعد از 30 ثانیه خاموش می‌شود. این قابلیت مانع از آسیب به البسه خواهد شد و همچنین در حالت عمودی نیز به منظور کاهش مصرف انرژی بعد از 8 دقیقه اتو به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. 

اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Advanced Steam Iron OptimalTEMP GC4936/06 از توان زیاد و مصرف بسیار اندک برای کارایی بیشتر بهره گرفته است. کاربر با استفاده از توان 3000 وات امکان اتو کردن انواع لباس‌ها را با کمترین انرژی ممکن را خواهد داشت. کاهش مصرف انرژی و افزایش بازدهی موجب رضایت بیشتر مصرف کننده شده و راندمان و بازدهی اتو به نهایت خود خواهد رسید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Philips Steam Iron GC4936/06

مشخصات

سیستم ضد چکه
خیر
سیستم قطع کن خودکار
بله
تنظیم میزان بخاردهی
55 گرم به صورت مداوم و 230 گرم در حالت لحظه ای | امکان بخاردهی عمودی
سایر ویژگی و امکانات
استفاده از سیستم OptimalTEMP به منظور تشخیص نوع پارچه و تعیین دما و بخار
توان مصرفی
3000 وات
نوع اتو
اتو بخار دستی
جنس کف
استیم گلاید Advanced
مخزن آب
330 میلی‌لیتر
سیستم ضد رسوب
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
0 تومان
اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR 140توان 2400 واتجنس پوشش سرامیک کفظرفیت 350 سی‌سی مخزن آبامکان تولید بخار 4.5 بارمجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوبمجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام