×

اتو بخار پرشیا PR-140

نام تجاری:
دسته بندی: اتو
اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR 140
توان 2400 وات
جنس پوشش سرامیک کف
ظرفیت 350 سی‌سی مخزن آب
امکان تولید بخار 4.5 بار
مجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوب
مجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار
ادامه مطلب
0 تومان
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

قیمت اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR-140

ظاهر زیبا و آراسته بدون شک آرزوی هر کسی است. لباس های شیک و زیبا در نگاه اول شخصیت شما را به نمایش می‌گذارد. داشتن لباس های صاف و زیبا بدون استفاده از اتو میسر نیست. اتو بخار از سالیان دور با مردم همراه بوده و در طول این مدت طولانی تغییرات بسیار زیادی را داشته است. اتو بخار دستی جزو ارزانترین لوازم خانگی است و بسیار پر مصرف است. پرشیا فرانس از جمله برندهای معروف در تولید اتو بخار باکیفیت بوده و مدلهای متنوعی همانند PR140 را به تولید رسانده است. برند Persia تمامی محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با گارانتی 18 ماهه روانه بازار کرده است.


طراحی اتو بخار پرشیا PR 140

اتو بخار پرشیا PR 140

اتو بخار دستی به طور روزانه و همیشگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل باید از ظاهر زیبا و بادوام بهره بگیرد. اتو بخار از سالیان اولیه تا به امروز تحولات بسیاری را به خود دیده و تکمیل شده است. پرشیا نیز جزو با سابقه‌ترین برندهای تولید اتو است که با طراحی منحصر به فرد و کارایی بی‌نظیر خود توانسته سهم بزرگی از بازار را به نام خود تمام کند.

پرشیا فرانس از بدنه پلاستیکی با رنگ بسیار زیبا در ساخت اتو بخار 140 بهره گرفته است. این بدنه پلاستیکی بیشترین مقاومت در برابر ضربه و خراش را داشته و طول عمر بالایی را رقم زده است. همچنین بدنه پلاستیکی وزن کمی را به خود اختصاص داده و توانسته حمل و نقل را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل نماید.

قیمت اتو دستی پرشیا بسیار مناسب بوده و در عین امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها می توان به ولوم تنظیمات اشاره کرد. این پنل تنظیمات در زیر به شکل بسیار زیبا طراحی شده و جذابیت اتو را به حداکثر رساندن است. از طریق این پنل کاربر قادر است، نوع بافت پارچه را تعیین کرده و اتو به صورت خودکار دما و بخار را با توجه به نوع پارچه تعیین خواهد کرد و عملکرد دستگاه را به نهایت خود می‌رساند.

پرشیا در اتو بخار PERSIA PR140 از کفی سرامیک بهره گرفته است. پوشش کف سرامیک به راحتی بر روی البسه حرکت کرده و مانع از آسیب به لباس خواهد شد. کفی سرامیک در برابر خراش بسیار مقاوم است و برای مدت طولانی کاملا سالم باقی خواهد ماند. کفی سرامیک به سرعت گرم شده و عمل اتو کشیدن را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

اتو بخار PR-140 پرشیا فرانس از مخزن آب 350 سی‌سی بهره‌مند شده است. این مخزن امکان ایجاد آب لازم برای تأمین بخار و اسپری کردن آب را فراهم خواهد ساخت. از طریق این حجم از آب دیگر کاربر نیازی به پر کردن مخزن به صورت مداوم نخواهد داشت و با یکبار در کردن مخزن قادر است برای مدت طولانی از اتو بخار استفاده نماید.


کارایی اتو دستی Persia PR-140

اتو بخار پرشیا PR 140

اتو بخار علاوه بر زیبایی نیازمند توان و کارایی بالا نیز هست. بنابراین بیشتر تولید کنندگان سعی در ایجاد کارایی بی‌نظیر در اتو داشته‌اند. پرشیا نیز از این قاعده پیروی کرده و در تولید اتو دستی بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت رسانده است. پرشیا با استفاده ز دانش اروپایی، سعی داشته کمترین مصرف انرژی را به بیشترین توان تبدیل نماید و رضایت کاربر را به طور کامل راضی نماید.

پرشیا فرانس از توان 2400 وات در ساخت اتو بخار 140 پرشیا کمک گرفته است. توان 2400 وات امکان تولید انرژی لازم برای ایجاد دما و بخار را فراهم خواهد ساخت. این توان کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی ممکن را خواهد داشت و قطعا می‌تواند تمام نیازهای مصرف‌کننده را رفع نماید.

پرشیا به منظور افزایش سلامت پارچه از سیستم ضد چکه بهره گرفته است. سیستم ضد چکه در اتو بخار دستی پرشیا PR 140 موجب شده در هنگام اتو کردن لباس‌ها هیچ آسیبی نبینند. در قدیم ردی از آب گرم بر روی لباس‌ها باقی می‌ماند که علاوه بر کاهش عمر لباس، موجب زشت شدن لباس می‌شد که پرشیا با استفاده از سیستم ضد چکه این مشکل را برای همیشه حل خواهد کرد.
یکی دیگر از معایب اتو دستی های قدیمی، برجای گذاشتن خطی سفید بر روی لباس تیره بود. این خط که به خاطر جمع شدن رسوب آب بود، موجب کاهش کارایی اتو می‌شد و سطح رضایت را به حداقل می‌رساند. اما اتو بخار پرشیا مدل PERSIA Iron PR-140 با استفاده از سیستم ضد رسوب این مشکل را حل کرده و رسوب آب را به خود جذب می‌کند و بعد از چند بار استفاده کاربر قادر است این رسوبات را به طور کامل خارج نماید.

ایمنی مصرف‌کننده و ایمنی البسه در صدر دستورالعمل پرشیا قرار گرفته است. بر همین اساس پرشیا از تکنولوژی قطع کننده خودکار بهره گرفته است. این فرایند به صورت خودکار بعد از 30 ثانیه قرار گرفتن بدون حرکت بر روی لباس فعال شده و مانع از آسیب رسیدن به پارچه خواهد شد. همچنین در صورتی که اتو پرشیا PR 140 به صورت عمودی قرار بگیرد، بعد از بعد از 8 دقیقه به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی قطع خواهد شد.

اتو دستی 2400 وات پرشیا مدل PERSIA 140 از امکان بخار عمودی نیز برخوردار است. این اتو امکان تولید بخار به صورت مداوم و لحظه‌ای را دارد و بیشترین کارایی مثبت را ایجاد خواهد کرد. همچنین اتو دستی پرشیا امکان اتو کردن پرده و سایر البسه به صورت عمودی را خواهد داشت.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Persia PR-140

مشخصات

ابعاد
150x190x320 میلی‌متر
ولتاژ ورودی برق
220 ولت
سیستم ضد چکه
دارد
تنظیم میزان بخاردهی
4.5 بار
سایر ویژگی و امکانات
ظرفیت 350CC پوشش کف ازجنس سرامیک ضدخش دارای قطع کن اتوماتیک (هوشمند) عملکرد رسوب زدایی (ضدآهک) موج بخار عمودی و پرسی سیستم ضد چکه
توان مصرفی
2400 وات
طول سیم
1.5 متر
جنس کف
سرامیک
مخزن آب
300 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
دارد
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
0 تومان
اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR 140توان 2400 واتجنس پوشش سرامیک کفظرفیت 350 سی‌سی مخزن آبامکان تولید بخار 4.5 بارمجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوبمجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام