×

اتو دستی دلمونتی DL 925

دسته بندی: اتو

اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925

توان 2200 وات
مخزن 200 میلی لیتر آب
امکان بخار عمودی و لحظه‌ای
سیستم ضد چکه و ضد رسوب
خاموش شدن خودکار
امکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار

ادامه مطلب
1,295,000 تومان
رنگ
  • آبی تاریک
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت اتو بخار دلمونتی Delmonti Steam Iron DL 925

اتو بخار از جمله وسایل خانگی پر کاربرد در هر منزلی است. اتو دستی عهده دار صاف کردن البسه شما است و به تکمیل ظاهر زیبای شما کمک بسیاری خواهد کرد. در تولید اتو بخار شرکت‌های متفاوتی فعالیت دارند که یکی از برترین برندها، دلمونتی می‌باشد. دلمونتی سالیان درازی است که در بازار ایران فعالیت دارد و با سلیقه‌های متفاوت کاملا آشنا است. قیمت اتو دستی هوشمند دلمونتی مدل DL 925 و کارایی آن سبب شده، این محصول فروش بالایی را رقم بزند.

طراحی اتو دستی دلمونتی 925

دلمونتی به دلیل حضور سبز و چندین ساله در بازار ایران، محصولاتی باب میل مصرف‌کننده تولید کرده است. اتو دستی از پر کاربردترین لوازم خانگی ارزان قیمت است و همیشه در معرض دید است. بنابراین باید از ظاهری مقاوم و مستحکم برخوردار باشد تا بتواند کاربر را کاملا راضی نماید.

دلمونتی در ساخت اتو بخار DL 925 از بدنه پلاستیک فشرده بهره گرفته است. بدنه پلاستیکی در برابر خراش بسیار مقاوم بوده و زیبایی محصول را به نهایت خود رسانده است. بدنه پلاستیکی همچنین در برابر ضربه و حرارت مقاوم است و وزن اتو دستی را به حداقل رسانده و عمل اتو کشیدن را بسیار راحت‌تر از قبل کرده است.

دلمونتی از دسته بلند و شیک برای اتو دستی DELMONTI DL925 استفاده کرده است. بر روی این دسته کلیدهای اسپری کردن آب و همچنین کلید بخار لحظه‌ای نقش بسته‌اند. این کلیدها زیبا و جذاب تعبیه شده‌اند و می‌تواند بیشترین کارایی را به ثبت برساند. دسترسی به این کلیدها بسیار راحت است.

دلمونتی از کفی سرامیک در اتو بخار Delmonti Steam Iron DL 925 بهره گرفته است. کفی سرامیک موجب کاهش وزن اتو شده و حمل اتو را راحت‌تر کرده است. کفی سرامیک در برابر ضربه و خراش، بسیار مقاوم است و موجب افزایش طول عمر اتو شده است. دلمونتی با استفاده از پوشش سرامیک در اتو امکان حرکت روان و باکیفیت را میسر ساخته و زمان اتو کشیدن را به کمترین زمان ممکن خواهد رساند.

اتو بخار دستی دلمونتی مدل دی ال 925 از مخزن آب 200 میلی لیتر بهره گرفته است. مخزن آب 200 میلی لیتر، ظرفیت لازم برای اسپری کردن آب و همچنین ایجاد بخار را فراهم خواهد کرد. این مخزن آب با یکبار پر کردن برای مدت طولانی کاربر را بی‌نیاز خواهد کرد. امکان پر کردن این مخزن از طریق پیمانه همراه خود اتو امکان پذیر است تا از اتلاف آب جلوگیری شود.

اتو بخار هوشمند دلمونتی مدل DL 925 تفاوت‌های بزرگی با سایر رقبای خود دارد. مهم‌ترین عامل تفاوت، استفاده از سیستم هوشمند تشخیص پارچه است. اتو بخار دلمونتی مدل DL 925 به طور کامل ولوم تنظیمات را حذف کرده و یک سیستم هوشمند را جایگزین کرده است. این سیستم هوشمند امکان تشخیص نوع تار و پود لباس را فراهم کرده و اتو بر طبق آن دما، حرارت و بخار را تنظیم خواهد کرد تا آسیبی به البسه نرسد.

اتو بخار دستی دلمونتی مدل Delmonti dl 925

کارایی اتو بخار دلمونتی DL 925

عملکرد اتو دستی مهم‌ترین گزینه در خرید آن است. دلمونتی با نیاز و خواسته‌های کاربر کاملا آشنا است و به خوبی نسبت به رفع این نیازها اقدام کرده است. Delmonti به منظور افزایش کارایی و کیفیت از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته و قطعا می‌تواند هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی نماید.

ویژگی خاص و مهم ضد رسوب، از جمله ویژگی‌های ناب اتو بخارهای امروزی است. در قدیم بعد از اتو کشیدن لباس‌های تیره، خطی سفید و آهکی بر روی لباس‌ها باقی می‌ماند. دلمونتی نیز که همیشه با پیشرفت همسو بوده از فناوری ضد رسوب در اتو بخار 925 کمک گرفته است. اتو دستی هوشمند دلمونتی Steam Iron DL925 با تعبیه کلیدی مخصوص امکان خارج کردن رسوب موجب افزایش کارایی اتو شده است.

دلمونتی در ساخت اتو بخار dl 925 همچنین از سیستم ضد چکه نیز بهره گرفته است. چکه کردن آب گرم بر روی لباس موجب کاهش طول عمر لباس خواهد شد و ظاهری زشت را به اتو خواهد داد. اما سیستم ضد چکه مانع از ریختن آب بر روی لباس شده و قادر است، ظاهر آراسته و زیبای شما را کامل کند.

اتو بخار Delmonti Iron DL925 برای تامین انرژی لازم از توان 2200 وات استفاده کرده است. توان 2200 وات با صرف کمترین انرژی، بیشترین بازدهی را خواهد داشت. این توان از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد و قطعا می‌تواند راندمان بالایی را به ارمغان بیاورد. اتو بخار دلمونتی امکان تولید بخار عمودی و بخار لحظه‌ای را داشته که به کارایی محصول بسیار افزوده است. دلمونتی همچنین به منظور افزایش ایمنی از سیستم خاموش شدن خودکار بهره گرفته است. سیستم خاموش شدن خودکار زمانی فعال می‌شود که اتو به صورت افقی بر روی لباس فراموش شود و یا به صورت عمودی و بی استفاده قرار بگیرد. در حالت افقی و بر روی البسه بعد از 30 ثانیه اتو خاموش شده تا از آسیب به البسه جلوگیری شود و همچنین در حالت عمودی تنها بعد از 8 دقیقه جهت جلوگیری از اتلاف انرژی خاموش خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Delmonti Iron Steam DL 925

مشخصات

سیستم ضد چکه
بله
سیستم قطع کن خودکار
بله
سایر ویژگی و امکانات
بخار عمودی و بخار لحظه‌ای
توان مصرفی
2200 وات
نوع اتو
دستی و هوشمند
جنس کف
سرامیک ضد خراش
مخزن آب
200 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
0 تومان
اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR 140توان 2400 واتجنس پوشش سرامیک کفظرفیت 350 سی‌سی مخزن آبامکان تولید بخار 4.5 بارمجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوبمجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام