×

دستگاه تصفیه کننده هوا فکر مدل Fakir Vigor Plus

نام تجاری:
دستگاه تصفیه کننده ی هوا فکیر مدل Vigor Plus

فاکر از موتور قدرتمند 80 وات در دستگاه تصفیه هوای ویگور پلاس بهره برده است. دستگاه تصفیه کننده ی هوا فکر مدل Vigor Plus با استفاده از سه فیلتر هپا بیش از 99 درصد از ذرات گرد و خاک را جذب کرده و از انتشار آن جلوگیری خواهد نمود. دستگاه تصفیه هوا فکر از قابلیت انتشار یون منفی و اکسیژن فعال را دارا می باشد. استفاده از لامپ UV در تصفیه هوای فکر مدل Fakir Vigor Plus بالاترین سطح از ویروس ها و عوامل بیماری زا را از بین خواهد برد. دستگاه تصفیه هوای فکر به لطف استفاده از کنترل از راه دور، توانایی پشتیبانی از 70 متر مربع، سنسور بو و ... بیشترین حس رضایت را به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب
7,870,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات دستگاه تصفیه هوا ارزان قیمت فکیر مدل Vigor Plus

    

هر هفته اخباری در مورد تعطیلی مدارس بر اثر، هوای آلوده در سراسر کشور مشاهده می کنیم. این عمل نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای بسیار زیادی در جهان این اتفاق روی می دهد. تولید کننده های لوازم خانگی به فکر ایجاد راحتی و محیطی مطمئن برای مصرف کننده گان هستند. با اختراع دستگاهی برای تصفیه ی هوای آلوده، جهان با شگفتی مهم و سالمی رو به رو شد. دستگاه تصفیه کننده ی هوا به یکی از وسایل بسیار پر کاربرد تبدیل شده است. یکی از مهمترین کمپانی هایی که در تولید دستگاه تصفیه هوا فعالیت دارد، برند فکر می باشد. فکر با توسعه و تلاش بسیار زیاد در زمینه ی پیشرفت تکنولوژی، توانسته بیشترین راحتی و امنیت را برای کاربر ایجاد نماید.

دستگاه تصفیه هوا فکر مدل ویگور پلاس با ظاهری بسیار زیبا، علاوه بر تکمیل کننده ی جذابیت منزل، بیشترین عملکرد مثبت را از خود به نمایش بگذارد. دستگاه تصفیه ی هوای فکر با موتور بسیار کم مصرف و 80 واتی بیشترین کیفیت را ارایه خواهد داد. دستگاه تصفیه هوای فکر با ابعاد مناسب و وزن اندک قابلیت حمل و نقل بسیار ساده ای را به کاربر بخشیده و امکان استفاده در هر مکانی را برای کاربر میسر خواهد ساخت.

دستگاه تصفیه هوا فکیر مدل Fakir Vigor Plus

تصفیه هوای فکر Vigor Plus از قابلیت اشعه ی UV کمک گرفته است. اشعه UV توانایی جذب ویروس ها و عوامل بیماری زا را داشته و محیطی بسیار سالم و عاری از میکروب را فراهم خواهد نمود. اشعه ی UV یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک دستگاه تصفیه هوا نیاز دارد. این قابلیت بیشترین سطح رضایت را برای کاربر به ارمغان آورده است. سیستم یون ساز نیز یکی از مهمترین قابلیت های دستگاه تصفیه کننده ی هوا فکیر ویگور پلاس است. فناوری یو سازی موجب به دام انداختن ذرات گرد و غبار و ایجاد هوایی صاف در محیط خواهد شد.

قابلیت یون سازی با قدرت 106*2 متر مکعب امکان پذیر و در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهد داشت. امکان تولید اکسیژن فعال نیز در دستگاه تصفیه هوا فکیر Vigor Plus میسر است. فناوری اکسیژن فعال نیز با قدرت ppm 0.05 انجام می پذیرد. سنسور هپا و سنسور گرد و خاک از دیگر ویژگی های جذاب و مهم دستگاه تصفیه کننده ی هوا فکیر مدل Vigor Plus است. این فیلترها قادر هستند، گرد و غبار را به میزان 99 درصد به خود جذب نمایند و بیشترین تمیزی را به ارمغان بیاورند. 

دستگاه تصفیه هوا فکیر مدل Vigo Plus برای متراژ 70 متر مربع بسیار مناسب می باشد. ارزان ترین دستگاه تصفیه هوا مدل فکر ویگو پلاس، به سادگی یک ساختمان را کاملا تمیز و سالم خواهد نمود و خصوصا برای کودکان و سالمندان بیشترین امنیت را ایجاد خواهد کرد. 

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه تصفیه هوا، می توان به سنسور تشخیص بو اشاره کرد. دستگاه تصفیه هوا فکیر با شناسایی بو و جذب آن و همچنین انتشار بوی مطبوع محیط را برای همیشه خوش بو نگه خواهد داشت. امکان تنظیم سرعت جریان باد در تصفیه ی هوا Fakir مدل Vigor Plus مشهود است. این فناوری به کاربر امکان داده میزان گردش هوا، زاویه ی پخش باد و ... را تنظیم نماید. با استفاده از کنترل، می توان از راه دور تمامی تنظیمات دستگاه را به راحتی اعمال کرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Fakir Vigor Plus
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
7,870,000 تومان
دستگاه تصفیه کننده ی هوا فکیر مدل Vigor Plus فاکر از موتور قدرتمند 80 وات در دستگاه تصفیه هوای ویگور پلاس بهره برده است. دستگاه تصفیه کننده ی هوا فکر مدل Vigor Plus با استفاده از سه فیلتر هپا بیش از 99 درصد از ذرات...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام