×

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز A1800 Tombik

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه
سرویس قابلمه کرکماز 9 پارچه مدل A1800

جنس قابلمه‌ها: استیل 18/10 سه لایه
جنس کف: چدن
تعداد پارچه‌ها: 9 پارچه
تعداد قابلمه: 4 قابلمه و 1 ماهیتابه
سایز بزرگترین قابلمه: 6.3 لیتر
سایز کوچکترین قابلمه: 2.8 لیتر
سایز ماهیتابه: 1.8 لیتر
دسته‌های عایق در برابر گرما: دارد
سری شیشه‌ای: دارد

ادامه مطلب
6,200,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه کرکماز 9 پارچه مدل KORKMAZ Set Cookware A1800 Tombik

«سرویس قابلمه» یکی از «وسایل آشپزخانه» پرمصرف و جدا نشدنی در آشپزخانه است. تهیه هر نوع غذا نیازمند نوعی قابلمه و تابه مخصوص است. قابلمه مدت زمان زیادی است که در جامعه وجود دارد و در طول این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی کرده است. اولین سرویس قابلمه تولیدی در جهان از جنس سنگ بوده، اما با پیشرفت علم اکنون شاهد جنس‌های متعددی در تولید قابلمه‌ها هستیم. با توجه به نیاز جامعه تولیدکننده‌ها مدل‌های متنوعی از قابلمه ها را به صورت ست و سرویس در اختیار کاربر قرار می‌دهند. یکی از تولیدکننده‌هایی که چندین سال است در بازار حضور موفق دارد و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده، «کرکماز» ترکیه است. کرکماز با استفاده از کیفیت ساخت بی‌نظیر محصولات خود فروش بسیار بالایی را رقم زده و اکنون به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید به شمار می‌رود. در ادامه به بررسی یکی از پر فروش‌ترین سرویس قابلمه‌های کرکماز مدل Korkmaz A1800 می‌پردازیم. 

کیفیت و کارایی سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز A1800 

کرکماز بعد از چندین سال حضور موفق در بازارهای جهانی، به خوبی با نیازهای مصرف‌کننده و سلیقه‌های آنها آشنا است. به همین دلیل برای فروش محصولات خود راه سختی در پیش ندارد. کرکماز در تولید سرویس قابلمه های خود از جنس‌های متفاوت همانند استیل، گرانیتی، چدن و ... استفاده کرده است. 

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل KORKMAZ A1800

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل 1800 از بدنه استیل بهره گرفته است. بدنه استیل به کیفیت و کارایی بی‌نظیر خود مشهور است. کرکماز از ترکیبی از استیل و نیکل برای ایجاد مقاومت بیشتر بهره گرفته است. ترکیب 18/10 ترکیب این آلیاژ است که بیشترین مقاومت ممکن را در بین حریفان به ثبت رسانده است. سرویس قابلمه استیل کرکماز رسانای بسیار قوی حرارت بوده و بیشترین بازدهی مثبت را ارایه خواهد داد. بدنه استیل در برابر ضربه و خطر و خراش بیشترین مقاومت را خواهد داشت و می تواند بیشترین طول عمر ممکن را به ثبت برساند. جنس استیل استفاده شده از نوع سه لایه بوده و به کاربر امکان داده به صورت مادام‌العمر از سرویس قابلمه کورکماز بهره بگیرد. جنس استیل سبب شده وزن سرویس قابلمه به کمتر از 4 کیلو برسد و حمل را برای کاربر بسیار راحت‌ کرده است. 

استفاده از جنس استیل در سرویس قابلمه 9 پارچه استیل کرکماز موجب شده فضای داخلی کاملا نچسب باشد. نچسب بودن سرویس قابلمه کرکماز سبب شده در حالتی که حتی به صورت بدون روغن و آب نیز از آن استفاده کنید هیچ آثاری از سوختگی و یا چسبیدن مواد غذایی، بر روی قابلمه‌ها مشاهده نشود. 

کرکماز در ساخت سرویس قابلمه 9 پارچه A1800 Tombok از کف چدن بهره گرفته است. کف چدن موجب جذب بیشترین حرارت شده و مانع از اتلاف انرژی خواهد شد. کف چدن بیشترین طول عمر مثبت را خواهد داشت و در برابر ضربه و خط و خراش مقاومت بی‌نظیری را به نمایش خواهد گذاشت. 

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران با آن سر و کار دارند، گرم شدن دسته قابلمه است. کرکماز با شناختی کامل از مشکلات‌مصرف کننده توانسته به طور کامل این مشکل را حل نماید. سرویس قابلمه KORKMAZ 1800 به لطف استفاده از طراحی هوشمندانه و جنس دسته‌ها موجب عایق نمودن آنها شده و در هنگام حمل مشکلی برای کاربر ایجاد خواهد کرد. 

«سرویس قابلمه کرکماز مدل KORKMAZ Set Cookware A1800 Tombik» از چها قابلمه و یک ماهیتابه استفاده کرده است. ماهیتابه با دسته بلند طراحی شده است و موجب افزایش ایمنی و راحتی کار برای کدبانو را به ارمغان آورده است. این ماهیتابه بدون درب ظرفیت 1.8 لیتر و یا سایز 16 سانتی‌متر بهره گرفته و تمام نیازهای مصرف کننده را برطرف خواهد ساخت. 

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل KORKMAZ A1800

کرکماز در ساخت سرویس قابلمه 9 پارچه 1800 از 4 قابلمه و 1 ماهیتابه که یکی تک دسته و یکی دو دسته درب دار بهره گرفته است. این چهار قابلمه با سایزهای متفاوت به‌طور کامل تمام نیازهای کاربر را برطرف خواهند کرد. قابلمه بزرگ 14*24 سانتی‌متر با حجم 6.3 لیتر، قابلمه 8*24 سانتی‌متر یا 3.8 لیتر، قابلمه 12*20 سانتی‌متر یا 3.7 لیتر و قابلمه 5*24 سانتی‌متر یا 2.7 لیتر اجزای اصلی سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز را تشکیل می‌دهند. 

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز از سری شیشه‌ای در قابلمه‌ها کمک گرفته است. سری‌های شیشه‌ای بیشترین مقاومت در برابر گرما و بخار را داشته و کاملا نشکن هستند. منفذی برای خروج بخار اضافی بر روی این سری تعبیه شده که موجب دم کشیدن راحت‌تر برنج خواهد شد. سری این قابلمه‌ها کاملا شفاف بوده و امکان مشاهده تمام مراحل کار را میسر می‌سازد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
KORKMAZ ookware A1800 Tombic
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام