×

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل Sony 75X8500G

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون فورکا 75 اینچ سونی مدل 75X8500G

تلویزیون Sony 75X8500G از پنل LED با سایز 75 اینچ و رزولوشن 2160*3840 پیکسل بهره گرفته است. تلویزیون سونی SONY KD-75X8500G به لطف استفاده از هسته ی X1 توانسته درخشان ترین تصاویر و سریع ترین ویدیو را منتشر کند. تلویزیون SONY KD-75X8500G قادر است با استفاده از 4K بیشترین تعداد پیکسل را در هر اینچ ایجاد نماید و تصاویری با سرعت طبیعی به نمایش بگذارد. تلویزیون Sony 4K TV 75X8500G توان پشتیبانی از فایل های HDR و HDR10 و HLG را داشته و به کاربر امکان داده رنگ هایی عمیق و غنی را مشاهده نمایند. بهره گیری از فرایند 4K HDR Processor X1 موجب افزایش کنتراست و درخشانی تصویر شده و بیشترین کیفیت ممکن را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون Sony 75X8500g توانسته با استفاده از فناوری 4K X-Reality Pro کیفیت فورکا را به دو برابر افزایش دهد. تلویزیون Sony 4K HDR TV 75X8500G قادر به ایجاد تصاویری به بهترین کیفیت و رزولوشن همانند سینمایی فوق العاده به لطف استفاده از TRILUMINOS Display و Dolby Vision می باشد. سونی از سیستم عامل Android در تلویزیون Sony 75X8500 بهره گرفته است.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

تلویزیون اندروید الترا اچ دی و فورکا سونی 2019 مدل 75X8500G

مشخصات و بررسی تلویزیون SONY 4K HDR UHD Android TV KD-75X8500G

از اولین روزهای تولید محصولات سونی، این برند به محصولی پایدار و با طول عمر بسیار شناخته شده است. تلویزیون های تولید شده در کمپانی سونی همانند سایر محصولات تولیدی سونی به عنوان برترین تلویزیون های جهان شناخته می شود. تلویزیون های تولید شده در کمپانی سونی هر ساله تغییرات بسیاری را شامل می شوند و هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی تغییرات چشمگیری را خواهند داشت. سونی برای نمایش دادن سال ساخت محصولات خود از حروف الفبای انگلیسی استفاده نموده و قادر بوده به آسانی نسبت به تفکیک مدل ها اقدام کند. در سال 2019 سونی باز هم با سبدی پر و کامل پا به میدان گذاشته و مدل های 2019 با نماد حرف انگلیسی G شناخته می شوند. تلویزیون Sony 75X8500G جزو اولین گزینه های است که به بازار معرفی گشته و حال به بازار ایران نیز رسیده است. مهمترین ویژگی های این تلویزیون بهره وری از ظاهر زیبا، کیفیت تصویر فوق العاده، قیمت بسیار مناسب و طول عمر مفید و طولانی است. اکنون فروشگاه اینترنتی آف خرید در شهر تجاری بانه افتخار عرضه ی سری X تلویزیون های سونی را داشته و قادر است با قیمت بسیار مناسب و ارسال سریع این محصولات را به مصرف کننده برساند. 

          

طراحی و دیزاین ظاهری 

تلویزیون Sony KD-75X8500G

      

در نگاه اول تنها ظاهر تلویزیون به چشم می خورد و بدون هیچ دلیلی باید ظاهر تلویزیون بتواند نظر مصرف کننده را به خود جذب نماید. تلویزیون های سری قبلی سونی اصلا ظاهر زیبایی نداشتند و به همین دلیل کمتر مصرف کننده ای مجذوب این محصولات میشد. امما در سال 2019 طراحان سونی توانسته اند با ایجاد یک زبان طراحی جدید به طور کل طراحی تلویزیون را تغییر داده و از قالب یکنواخت و قدیمی جدا کند. تلویزیون های نسل جدید به اوج کمال رسیده اند و موفق به افزایش رضایت مندی از تلویزیون های سونی خواهد شد. 

سونی در تلویزیون 75 اینچ SONY 75X8500G از بدنه ای باریک و یکدست استفاده نموده است. حاشیه ها باریک تر از قبل شده اند و توانسته فضای بیشتری را به نمایشگر اختصاص دهد. حاشیه های باریک و کم حجم سبب افزایش زیبایی و چشم نوازی تلویزیون سونی 75X8500g شده است. پایه ها به صورت دو طزفه در دو گوشه تلویزیون و همرنگ با تلویزیون Sony 75X8500G قرار گرفته است و موجب شده زیبایی خیره کننده ای به تلویزیون ببخشد. تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G با پایه های دو طرفه یکدست و یکنواخت توانسته به خوبی تعادل تلویزیون را حفظ نماید و به مصرف کننده دلگرمی ببخشد. 

 قاب پشتی تلویزیون سونی 75X8500G بسیار باریک و صاف بهره برده است. قاب پشتی باریک موجب گشته اتصال تلویزیون Sony 75X8500G به دیوار به راحتی امکان پذیر است و به مصرف کننده امکان داده محیط منزل خود را به بهترین شیوه مزین نماید. قاب پشتی تلویزیون SONY KD-75X8500G مدل 2019 شامل پورت ورودی HDMI و USB و RF و ... جهت دسترسی آسان و سریع بوده و در کاربر را از وسایل جانبی بی نیاز خواهد کرد. 

         

پردازنده قدرتمند X1

تلویزیون Sony KD-75X8500G

      

سونی در تلویزیون های رده بالای خود از برترین و مجهز ترین پردازنده موسوم به X1 بهره میگیرد. در مدل های پرچمدار سال 2018 نیز شاهد وجود این پردازنده بودیم و با توجه به موفقیت ها و کیفیت تصویر فوق العاده باز هم شاهد وجود این پردازنده خواهیم بود. تلویزیون SONY KD-75X85G نیز به رسم پیروی از نسل قبلی خود یعنی X8500F از پردازنده ی X1 بهره گرفته است. 

پردازنده ی X1 با هماهنگ کردن تصاویر موفق شده بهترین، با کیفیت ترین و سریع ترین تصاویر را به وجود بیاورد. پردازنده ی X1 به کار رفته در تلویزیون Sony 75X85G توانسته به طور مکرر و مداوم بیشترین و با کیفیت ترین تصاویر را به معرض دید بگذارد و بیننده را مجذوب خود نماید. خصوصا در فیلم های سریع و یا بازی های جنجالی این پردازنده بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذشته و به کاربر امکان داده بهترین تصاویر را مشاهده نماید. همچنین تلویزیون Sony 75X8500g با بهره گیری از پردازنده ی X1 توانسته صدایی بسیار فراگیر و فوق العاده را ایجاد نموده و توانسته کاربر را مجذوب و شیفته ی خود نماید. 

ترکیب قابلیت های متفاوت 4K HDR Processor X1 موجب شده تصاویری بسیار واقع گرایانه و واضح به مشتری منتقل شود. 4K HDR Processor X1 می تواند تصاویری فوق العاده زیبا و گیرا را ایجاد نماید و کاربر را شیفته و مجذوب خود نماید و جای هیچ نقدی را باقی نگذارد. 

         

نمایشگر

تلویزیون Sony KD-75X8500G

      

طول عمر و کیفیت نمایشگر تلویزیون های سونی زبان زد همه ی مردم جهان است. کمپانی سونی از پنل فوق پیشرفته Edge LED برای تلویزیون Sony 75X8500g بهره گرفته است. این پنل قادر به ایجاد بهترین تصاویر با کنتراست بسیار بالا و درخشندگی طبیعی را ایجاد نماید. تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G با بهره گیری از پنل LED توانسته تصاویری یکدست و سریع را ایجاد نماید و کاربر را برای مدت طولانی به تماشای تلویزیون مجبور نماید. 

سونی در تلویزیون KD-75X85G از قابلیت 4K بهره گرفته است. فناوری فورکا توانسته با ایجاد بیش از 8 میلیون پیکسل بیشترین سرعت و عملکرد را برای تلویزیون Sony 75X8500G ایجاد نماید. قابلیت 4K با توجه به تعداد زیاد پیکسل ها توان انتقال سریع تصویر را فراهم می کند و مانع از ایجاد لرزش در تصاویر تلویزیون Sony 4K TV 75X8500G خواهد شد. وجود تعداد پیکسل بالا همچنین موجب ایجاد تصاویری درخشان و واقعی شده و کاربر را مجذوب و شیفته ی خود خواهد نمود. 

سونی به منظور ایجاد فاصله ی بیشتر با سایر رقبا از قابلیت 4K X-Reality Pro استفاده کرده است. تلویزیون Sony 4K UHD TV 75X8500G با بهره گیری از فناوری پیشرفته و به روز 4K X-Reality Pro توانسته بسیار بیشتر از 4K تصاویر دقیق و مناسب را ایجاد نماید. این قابلیت می تواند تصاویری بسیار با کیفیت و درخشان تر از 4K ایجاد می نماید و موجب شده تصاویر بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شوند و بیننده را به تشویق وا دارد. 

تلویزیون Sony KD-75X8500G

       

تلویزیون های سونی بیشتر موارد می توانند توانایی پشتیبانی فایل های HDR را دارند. فایل های HDR قادر هستند، با تغییر دامنه دینامیکی رنگ ها بیشترین برجستگی و عمق رنگ را ایجاد نمایند. این قابلیت موجب افزایش عمق تصویر و افزایش رضایت کاربر خواهد شد. تلویزیون اندرویدی سونی مدل 75X8500G می تواند با بهره گیری از قابلیت HDR رنگ های تیره و روشن را برجسته نموده و موجب گشته عمق تصاویر به نهایت برسد و می تواند تصاویری زنده و کاملا پویا را ایجاد نماید. تلویزیون Sony 4K HDR TV KD-75X85G از آخرین نسل تکنولوژی HDR موسوم به HDR10 و HLG نیز پشتیبانی خواهد کرد. تلویزیون سونی 75X8500G قادر به تغییر دامنه دینامیکی رنگ ها به میزان 10 نانومتر نیز بوده و به موجب شده رنگ ها به اوج خلوص برسند. 

تلویزیون SONY 75X8500 به دلیل استفاده از فناوری Ultra HD توانسته تصاویری درخشان را ایجاد نماید. فناوری UHD توانسته با افزایش درخشندگی تصاویر نویز تصاویر را به حداقل برساند و مانع از ایجاد لرزش در تصاویر شود. تلویزیون اسمارت سونی با افزایش درخشندگی تصاویر موجب گشته بیشترین کیفیت تصویر و کنتراست به بیننده القا شود و مصرف کننده بهترین لحظات را با تلویزیون سونی 75 اینچ مدل ایکس 8500G تجربه نماید. 

تلویزیون اسمارت سونی 75 اینچ مدل Sony 4K HDR UHD Android TV KD-75X8500G توانایی ایجاد تصاویری با بیشترین وضوح را به لطف استفاده از TRILUMINOS را دارد. رنگ های واقعی و جذاب به لطف استفاده از این تکنولوژی، در پالت ها و میزان بسیار بزرگ تری به نمایش گذاشته می شوند و رنگ ها به اوج قدرت و وضوح خواهند رسید. سایه ها و رنگ ها به خوبی از هم تفکیک شده و موجب افزایش عمق رنگ ها خواهد شد. TRILUMINOS Display با ایجاد تصاویر کامل، طبیعی با رنگ های غنی رضایت کامل بیننده را تضمین خواهد نمود.

          

هماهنگی کامل صدا و تصویر

تلویزیون Sony KD-75X8500G

      

سونی برای هر چه بهتر شدن تلویزیون خود از برترین و با کیفیت ترین ویژگی های روز دنیا بهره گرفته و تمام سعی خود را کرده تا بهترین و خوش ساخت ترین تلویزیون را به بازار عرضه نماید. از مهمترین ویژگی های ایجاد تلویزیون با کیفیت، هماهنگی کامل صدا و تصویر است که موجب تکامل تلویزیون خواهد شد. سونی از فرایندی جدید و کاملا به روز موسوم به Sound-From-Picture Reality بهره گذفته است. 

فناوری Sound-From-picture Reality توانسته به طور کامل تلویزیون سونی 75X8500G را به عنوان پرچمدار سونی معرفی نماید. سیستم صوتی چندگانه سونی موجب شده صدای ایجاد شده توسط تلویزیون Sony 75X8500G کاملا طبیعی و بسیار گیرا باشد. سونی با استفاده از دو اسپیکر اصلی و دو رفلکس در پشت تلویزیون صدایی سه بعدی و فراگیر را ایجاد نماید. هماهنگی کامل و بی نقص صدا و تصویر موجب افزایش رضایت از تلویزیون و ایجاد صدایی فراگیر شده است. 

         

تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos

تلویزیون Sony KD-75X8500G

         

یکی از ویژگی هایی که امروزه بسیار علاقه مند پیدا کرده است و توانسته در مدت بسیار اندکی موفقیت های بسیاری را به خود جذب نماید، قابلیت Dolby Vision می باشد. در تلویزیون های رده بالای ال جی همانند LG 65SM8600 نیز این قابلیت مورد بحث و مقایسه قرار گرفته است و موجب گشته با افزایش رقابت ما بین سونی و ال جی این ویژگی به کمال خود برسد. 

فناوری Dolby Vision دقیقا همانند سینما های با کیفیت عمل میکند. تلویزیون 2019 سونی 75X8500G قادر است با ایجاد تصاویری با کنتراست بیشتر و رزولوشن فوق العاده تصاویری کامل با بهترین شیوه را به نمایش بگذارد. Dolby Vision با افزایش قدرت رنگ ها موجب ایجاد تصاویری با رنگ های کاملا طبیعی و فوق العاده خواهد شد و موجب گشته تصاویر خروجی به اوج درخشندگی و وضوح برسند. 

قابلیت Dolby Atmos به کمک سیستم صوتی تلویزیون Sony KD-75X8500G رسیده و موجب گشته مصرف کننده صدایی فراگیر و همه جانبه را دریافت نماید. Dolby Atmos می تواند کاربر را به عمق ویدئو برده و حس حضور در سینما را به کاربر منتقل نماید. ایجاد صدا و تصویر فراگیر و همه جانبه موجب گشته، مصرف کننده به اوج لذت از نظاره کردن فیلم مورد علاقه ی خود برسد و مدت زمان بیشتری را بدون خستگی به تماشای تلویزیون بپردازد. 

         

سیستم عامل اندروید

تلویزیون Sony KD-75X8500G

        

تلویزیون های رده بالای سونی از سیستم عامل اندروید بهره گرفته اند. تلویزیون Sony 75X8500G نیز همانند سایر مدل های سری X سونی از سیستم عامل اندروید بهره برده است. سیستم عامل اندروید قادر است بیشترین امکانات را در قالبی بسیار ساده و راحت در اختیار کاربر قرار دهد. تلویزیون اسمارت Sony 75X8500G با استفاده از سیستم عامل اندروید توانسته حجم وسیعی از اپلیکیشن ها را در اختیار کاربر قرار دهد. 

سیستم عامل اندروید برنامه هایی همانند Netflex، فیسبوک و ... را به صورت پیش فرض در اختیار مصرف کننده ی تلویزیون SONY KD-75X8500G قرار داده و به کاربر امکان می دهد به راحتی از این برنامه ها نهایت استفاده را ببرد. همچنین کاربر می تواند از طریق اتصال به اینترنت به سطح وسیعی از سایر برنامه دسترسی داشته باشد و نسبت به نصب آنها اقدام نماید. قابلیت گردش در دنیای مجازی امروزه یکی از برترین ویژگی های تلویزیون محسوب می شود که می توان با استفاده از تلویزیون سونی 75X8500G به این مهم دسترسی داشت. 

تلویزیون SONY 4K HDR UHD Android TV KD-75X8500G توانایی ایجاد ارتباط با موبایل، لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتال را دارد. تلویزیون Sony 75X8500 با استفاده از این قابلیت امکان اشتراک گذاری بین موبایل و تلویزیون را فراهم آورده و میتواند برای مدت طولانی کاربر و مهمانان را سرگرم نماید. تلویزیون سونی 75X8500G با استفاده از قابلیت اتصال به موبایل به مصرف کننده امکان داده تمامی فایل های صوتی و تصویری موبایل خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و خاطرات خود را در پنجره ای بزرگتر و با کیفیت تر مشاهده نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sony 4K TV KD-75X8500G

مشخصات

حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
مالزی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
مالزی
سری
X85G
سال ساخت
2019
نوع پنل
LED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
Dolby Vision
بله
تگ اشتراک گزاری NFC
بله
سیستم عامل
Android
اشتراک گذاری هوشمند
بله
شناسه کالا
2900621100878
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام