×

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUT7303

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون 65 اینچ فورکی الترا اچ دی فیلیپس مدل پی یو تی 7303

تلویزیون فیلیپس مدل 7303 با سایز 65 اینچ و صفحه نمایش با رزولوشن 2160*3840 پیکسل عرضه شده است.استفاده از 4 برابر پیکسل بیشتر در تلویزیون 4K فیلیپس 65 اینچ مدل PUT7303 سبب شده تصاویر بسیار روشن و با وضوح بالا باشند.تلویزیون هوشمند فیلیپس 65 اینچ سری 7303 به لطف استفاده از تکنولوژی Philips Amobilight و لامپ های LED حاشیه، بالاترین قابلیت ها را برای تلویزیون فیلیپس PUT7303 فراهم خواهد آورد.تصاویر خروجی تلویزیون Philips 65PUT7303 به لطف بهره گیری از فناوری Ultra HD بسیار درخشان و با رنگ های کاملا طبیعی می باشد.موتور قدرتمند P5 در تلویزیون هوشمند فیلیپس PUT7303 سبب افزایش سرعت و حذف لرزش تصاویر شده است.قابلیت HDR با برجسته نمودن رنگ های تیره و روشن، بیشترین وضوح را در تلویزیون فیلیپس 65PUT7303 ایجاد خواهد نمود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات تلویزیون اندرویدی فورکی الترا اچ دی فیلیپس مدل پی یو تی 7303

نقد و بررسی تلویزیون Philips 4K Ultra HD HDR Android TV 65PUT7303

کارخانه ی تولید لوازم خانگی فیلیپس با سابقه بسیار طولانی، یکی از معدود کارخانه های اروپایی است که توان رقابت با برندهای کره ای و چینی را داشته است. محصولات با کیفیت و ظاهر به روز موجب موفقیت روز افزون محصولات فیلیپس شده است. کمپانی فیلیپس به دلیل استفاده و به کار گیری قدرتمند ترین قطعات توانسته طول عمر زیادی برای محصولات خود رقم بزند و به یکی از برندهای نام آشنا در تولید لوازم خانگی تبدیل شود. تلویزیون های کمپانی فیلیپس بدون شک یکی از اصلی ترین گزینه های خرید برای کشور عزیز ما ایران است. قیمت مناسب محصولات فیلیپس موجب شده طیف وسیعی از مردم به این محصولات علاقه نشان دهند. نام بزرگ فیلیپس بزرگترین اعتباری است که به تلویزیون PUT7303 بخشیده شده است.

       

طراحی 

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUT7303

       

تلویزیون های طراحی شده در کارخانه فیلیپس بسیار با کیفیت و زیبا بوده و بدون شک کاربر را مجذوب خود خواهد کرد. استفاده از لوازم بسیار با کیفیت سبب شده طول عمر تلویزیون فیلیپس مدل 65PUT7303 به حداکثر برسد. استفاده از رنگ نقره ای در حاشیه های بسیار باریک سبب افزایش جذابیت و زیبایی تلویزیون PUT7303 شده است. 

صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس 65 اینچ پی یو تی مدل 7303 بسیار کشیده و جذاب طراحی شده است و کمترین حاشیه ها را شامل شده است که همین امر موجب شده کاربر تصویری کامل و با جزییات بسیار را مشاهده نماید. پایه مرکزی تلویزیون Philips 65PUT7303 همرنگ با بدنه، علاوه بر حفظ تعادل تلویزیون موجب افزایش زیبایی محیط منزل شما خواهد شد. پایه مرکزی رنگ نقره ای براق و شکل بسیار جالب زیبایی بسیار خاصی را به تلویزیون بخشیده است. قاب پشتی تلویزیون 65 اینچ فیلیپس PUT7303 بسیار باریک و زیبا طراحی شده و هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله از دیوار خواهد گرفت. 

قاب پشتی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ PUT7303 در برگیرنده ی ورودی HDMI و USB جهت استفاده آسان کاربر میباشد و دسترسی را برای کاربر آسان تر خواهد نمود. 

         

فناوری پیشرفته نمایشگر

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUT7303

          

فیلیپس در طول سالیان دراز توانسته تجربیات بسیار موفقی را کسب نماید. تمامی این موفقیت در قالب تلویزیون جدید Philips 65PUT7303 به بازار عرضه شده است. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ PUT7303 از موتور قدرتمند Philips P5 Perfect Picture Engine استفاده نموده است. موتور بسیار پر قدرت P5 امکانات تصویری بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. تلویزیون اسمارت فیلیپس مدل 65 اینچ 7303 از 4 هسته ی بسیار قدرتمند و به روز طراحی شده است. هسته های Quad-Core به تلویزیون امکان میدهد هنگام بازی های سرعتی و یا سرگرمی های با کیفیت بیشترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و کاربر را کاملا راضی نمایند. 

قابلیت Micro Dimming Pro به تلویزیون 65 اینچ فورکی UHD فیلیپس PUT7303 امکان میدهد در شرایط نوری متفاوت، میزان نور نمایشگر را تنظیم نماید. این قابلیت سبب شده در هر زمان و مکان بیشترین کنتراست و کارایی را از تلویزیون هوشمند فیلیپس 7303 شاهد باشیم. 

P5 Engine در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ سری 7000 موسوم به 7303 سبب افزایش درخشانی و روشنایی تصویر شده و بیشترین بازدهی را داشته است. پردازنده ی P5 سبب شده تصاویر خروجی تلویزیون بسیار شفاف تر و واضح تر شده و در نتیجه کاربر به رضایت کامل برسد. 

تصاویر تلویزیون ارزان قیمت فیلیپس 65 اینچ 7303 به لطف استفاده از موتور قدرتمند تصویر پی 5 کنتراست بسیار مناسبی را ایجاد کرده و سبب گشته تصاویر تلویزیون با رنگ های عمیق و کاملا طبیعی به نمایش گذاشته شوند. نویز و لرزش تصاویر بسیار اندک بوده و بدون شک همه منتقدان را نیز شیفته خود خواهد کرد. 

توجه بسیار کمپانی فیلیپس به تلویزیون Philips 65PUT7303 موجب شده امکانات بسیاری در اختیار کاربر قرار گیرد. استفاده از فناوری 4K Ultra HD در نمایشگر تلویزیون فیلیپس 65PUT7303 سبب شده عمق رنگ ها بسیار افزایش یابند و کنتراست و وضوح تصاویر به نهایت خود برسند. رنگ ها برجسته شده اند و حس مشاهده جهان طبیعی را در کاربر زنده خواهد کرد. تصاویر به لطف استفاده از فنلاوری 4K UHD بسیار شفاف تر از قبل خواهد بود و فرقی نخواهد کرد فیلمی که مشاهده میکنید چقدر سریع است چون کوچکترین جزییات را از دست نخواهید داد. 

استفاده از بیش از 8 میلیون پیکسل در نمایشگر فورکی الترا اچ دی فیلیپس 65 اینچ سری 7000 سبب شده تصاویر با تعداد پیکسل های بسیار بیشتر به نمایش گذاشته شوند و هر پیکسل به طور جداگانه از خود نور اتشار دهد. این فناوری موسوم به Ultra Resolution Upscaling موجب افزایش روشنایی تصاویر و حذف کامل نویز و لرزش تصویر شده است. تصاویری درخشان، کنتراست بالا و وضوح بسیار حاصل کار این فرایند است.

          

سیستم Philips Ambilight

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUT7303

      

کمپانی فیلیپس جهت افزایش رضایت مندی مصرف کننده از محصولات این شرکت همواره به فکر افزایش کارایی و نوآوری در محصولات خود است. یکی از جدیدترین سیستمی هایی که فیلیپس در محصول جدید الورود خود به بازار کار گذاشته Philips Ambilight می باشد. 

فناوری Philips Ambilight مجموعه ای از لامپ های LED هستند که در حاشیه های تلویزیون هوشمند Philips 65PUT7303 قرار گرفته اند. این لامپ های LED برای جذاب نمودن فیلم های مورد علاقه شما، نور صفحه نمایش را به محیط بازتاب داده و تصویری بسیار زیبا را ایجاد می نماید. تکنولوژی Philips Ambilight قادر است حس مشاهده بهترین ویدیو ها را برای کاربر تداعی نموده و خاطره ای تکرار نشدنی را رقم بزند. 

            

قابلیت HDR Plus

چند سالی هست که فن آوری HDR در صنعت تولید تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد. فیلیپس با ارتقای اختصاصی این فن آوری و استفاده از کلمه ی HDR Plus تلویزیون قیمت مناسب 65 اینچ فیلیپس مدل 7303 را دگرگون نموده است. 

دامنه دینامیک بالاتر رنگ ها در صفحه نمایش سبب افزایش کنتراست و وضوح تصویر شده و بهترین تصاویر را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. استفاده از سیستم پیشرفته ی HDR Plus در LED TV Philips 65PUT7303 سبب افزایش عمق رنگ و نزدیکی بیشتر رنگ ها به رنگ طبیعی شده است. این فن آوری سبب برجستگی رنگ های تیره و روشن و تقویت رنگ های سیاه و سفید در تصاویر خروجی شده است که به کاربر امکان می دهد، تصویری غیر قابل تکرار را مشاهده نمایند. 

              

سیستم عامل Android 

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUT7303

        

کمپانی فیلیپس برای استفاده راحت تر کاربر از تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 7303 از سیستم عامل آسان و شیک Android استفاده نموده است. تلویزیون فیلیپس 65PUT7303 به لطف استفاده از سیستم عامل اندروید تمامی فرمان های صوتی کاربر را تشخیص داده و کاربر میتواند با فرمان های صوتی تمامی تنظیمات تلویزیون را کنترل نماید. 

سیستم های اندرویدی در تلویزیون هوشمند فیلیپس 65 اینچ مدل PUT7303 برنامه های پیش فرضی همچون فیسبوک، یوتیوب و ... را نصب نموده و کار را برای کاربر آسان نموده است. کاربر میتواند به آسانی از طریق گوگل پلی سایر برنامه های مورد نیاز خود را نصب نموده و کار کردن با تلویزیون فیلیپس PUT7303 را آسانتر از همیشه نماید. کاربر میتواند با استفاده از مرورگر های نصب شده روی تلویزیون هوشمند فیلیپس PUT7303 به دنیای مجازی قدم بگذارد و مدت زمان بیشتری را در فضای مجازی سپری نماید. 

            

قابلیت اتصال 

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ سری 7000 میتواند در کمترین زمان ممکن ارتباط آنی و لحظه ای را با سایر لوازم دیجیتال برقرار نماید. تلویزیون فیلیپس 65PUT7303 می تواند با موبایل و لپ تاپ شخصی ارتباط ایجاد نموده و تمایمی فایل های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارد. این فن آوری به کاربر کمک خواهد کرد هر آنچه را می پسندد در پنجره ای بزرگتر و با کیفیت تر مشاهده نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Philips Android TV 65PUT7303/56

مشخصات

Wi-Fi
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
ریموت کنترل
بله
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
2 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
چین
سری
PUT7303
سال ساخت
2018
نوع پنل
LED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
Dolby Vision
بله
تگ اشتراک گزاری NFC
بله
بلوتوث
بله
سیستم عامل
Android
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
امکانات ویژه
Ambilight
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام