×

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X8000H

سونی از پنل LED با سایز 75 اینچ در تلویزیون سونی ایکس 8000 کمک گرفته است. سونی به لطف استفاده از فرایند 4K، قادر است رزولوشن 3840*2160 پیکسل را ایجاد نموده و تصاویری با سرعت و قدرت بیش از اندازه را فراهم خواهد آورد. تلویزیون جدید سونی مدل SONY 4K TV 75X8000H از فناوری Ultra HD و HDR پشتیبانی نموده و می تواند بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند. قابلیت هایی همانند Dolby Vision & Atmos و 4K X-Reality و X-Motion و همچنین پردازنده ی X1، بیشترین کیفیت و کارایی را برای تلویزیون Sony 4K UHD HDR TV KD-75X8000H به وجود آورده است. تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X8000H از سیستم عامل اندروید با طیف وسیعی از اپلیکیشن های پیش فرض، قابلیت اتصال و اشتراک گذاری با موبایل و همچنین امنیت بسیار بالا، بهره گرفته است. سونی امکان کنترل تلویزیون Sony 75X800H از طریق فرمان های صوتی را برای کاربر فراهم آورده است.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مشخصات جدیدترین تلویزیون میان رده سونی مدل 75X8000H

بررسی تلویزیون سونی مدل SONY 4K UHD HDR Android TV KD-75X8000H

سونی هر ساله با طیف وسیعی از محصولات پا به میدان رقابت می گذارد. از گذشته تا به امروز سونی در تولید لوازم خانگی با کیفیت و طول عمر بسیار سابقه طولانی دارد و شهرت جهانی پیدا کرده است. کیفیت و طول عمر بالا محصولات سونی موجب افزایش محبوبیت این برند در جهان شده است. سونی در تولید تلویزیون نیز بسیار هوشمندانه تر از سایر رقبا عمل می کند. تلویزیون های ارزان قیمت و میان رده ی سری 8 سونی همواره جزو برترین مدل های این برند بوده اند. تلویزیون سری X8000G سونی تلویزیونی مابین پرچمداران و میان رده ها است و همیشه جزو محبوب ترین مدل های بازار بوده است. در سال 2020 نیز این مدل دچار تغییرات بسیار شده است و با نام جدید X8000H به بازار پا گذاشته است. در ادامه به نقد و بررسی این محصول پرداخته ایم با فروشگاه همواره تخفیف آف خرید همراه باشید. 

 

                     

طراحی مدرن و زیبا

سونی معتبرترین برند در دنیای لوازم دیجیتال است. تلویزیون سونی در طراحی و دیزاین محصولات خود بسیار حرفه ای کار می کند. یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولاتی که تا به حال در کمپانی سونی تولید شده است، مدل 8000 می باشد. در سال 2020 شاهد طراحی باریک تر و ظریف تر از تلویزیون هوشمند سونی مدل Sony 75X8000H هستیم. 

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X800H از قاب باریک و ظریف در حاشیه ها استفاده کرده است. قاب باریک و یکدست موجب زیبایی هر چه بیشتر تلویزیون شده و کاربر قادر به تماشای تلویزیون به صورت کاملا یکدست و یکپارچه می باشد. رنگ قاب این تلویزیون به صورت مشکی بوده و بیشترین هماهنگی را با سایر لوازم منزل به ارمغان خواهد آورد. 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

         

همانند قبل سونی از پایه های دو طرفه در تلویزیون 75X8000H کمک گرفته است. تلویزیون SONY 75X8000G یکی از برترین و پر فروش ترین مدل هایی است، که با ظاهر بسیار زیبا و قیمت بسیار ایده آل خود را به صدر رساند. تلویزیون سونی مدل 75X8000H نیز توان و استعداد افزایش این میزان فروش را دارد و می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. تلویزیون سونی 75 اینچ میان رده 8000Hبا استفاده از ظاهر عامه پسند و قیمت ایده آل، فروش بسیار مناسبی را برای کمپانی سونی به ارمغان آورده است. 

               

کیفیت برتر نمایشگر

سونی همانند همیشه و کما فی سابق از برترین کیفیت و تکنولوژی های رو دنیا کمک گرفته است. مهم ترین عامل خرید تلویزیون کیفیت رنگ ها و تصاویری است که یک تلویزیون قادر است از خود به نمایش بگذارد. تلویزیون سونی ایکس 8000 اچ سری 2020 نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای جذب علاقه مندان بیشتر، از کیفیت برتر و تکنولوژی به روز کمک گرفته است. 

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل SONY LED TV 75X8000H از پنل LED کمک گرفته است. پنل ال ای دی بعد از چندین سال تلاش و حضور در برترین کارخانه های روز دنیا به اوج تکامل رسیده و بیشترین کیفیت را در خود جای داده است. این تلویزیون از بیشترین تعداد پیکسل ها کمک گرفته و قادر است زیباترین و با کیفیت ترین تصاویر را به نمایش بگذارد. تلویزیون سونی به لطف استفاده از تراکم پیکسلی بسیار بالا سرعت تصویر بسیار بالا و سریع را به وجود آورده و قادر است، بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را به وجود بیاورند. 

از مهمترین ویژگی های تلویزیون اندرویدی SONY 75X8000H قابلیت 4K می باشد. فناوری وجود 8 میلیون پیکسل در نمایشگر قطعا تصاویری درخشان و سریع را فراهم خواهد نمود. تلویزیون هوشمند Sony X800H با استفاده از رزولوشن 3840*2160 پیکسل بیشترین روشنایی تصویر را فراهم کرده و قطعا می تواند هر بیننده ای را کاملا شگفت زده نماید. به لطف استفاده از قابلیت 4K و تعداد پیکسل زیاد، کاربر با تصاویری بدون لرزش و یکدست مواجه خواهد بود و رضایت کامل را خواهد داشت. 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

       

تلویزیون سونی مدل 75X8000H از فناوری UHD نیز کمک گرفته است. فناوری الترا اچ دی قادر است، تصاویری با کنتراست بسیار بالا را به نمایش بگذارد. فناوری Ultra HD با افزایش وضوح و کنتراست می تواند تصاویری صاف را به نمایش بگذارد و قطعا کاربر را کاملا راضی نماید. تلویزیون سونی مدل 75X8000H با استفاده از فرایند UHD می تواند تصاویری با جزییات بسیار زیاد و با زاویه دید بالا را به نمایش بگذارد و هر بیننده ای را کاملا شگفت زده نماید. 

تلویزیون سونی مدل Sony 4K UHD TV 75X8000H توانایی پشتیبانی از فایل های HDR را خواهد داشت. تکنولوژی HDR، یکی از ویژگی های روز دنیا است و می تواند تصاویری با رنگ های دقیق و واقعی را به نمایش نماید. تلویزیون سونی مدل 8000 اچ به لطف استفاده از قابلیت HDR قادر است، دامنه ی دینامیکی رنگ ها را به نهایت رسانده و کاربر را با تصاویری درخشان و با رنگ های طبیعی روبه رو خواهد کرد. حال سونی فراتر نیز رفته و از قابلیت HDR10 و +HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

سونی به قابلیت پشتیبانی از HDR اتکا نکرده و از تکنولوژی به روز و منحصر به فرد HDR Remaster بهره گرفته است. این قابلیت با تشخیص لحظه ای رنگ ها و تجزیه و تحلیل رنگ ها، قادر است تصاویری با کنتراست بسیار بالا را خلق کند. این فناوری قطعا هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. 

                   

رنگ های کاملا طبیعی و واقعی

تلویزیون سونی مدل Sony 75X800H از پردازنده ی X1 کمک گرفته است. پردازنده ی X1 به نسبت قبل پیشرفت بسیار زیادی داشته و توانسته به اوج کارایی برسد. پردازنده ی ایکس 1 سونی توانایی حذف رنگ های مرده را داشته و رنگ های دقیق و زنده را به نمایش خواهد گذاشت. این پردازنده سرعت انتقال تصویر را به نهایت رسانده و می تواند تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت برساند.

سونی از دیر باز با استفاده از تکنولوژی های متفاوت سعی داشته تصاویری فراتر از انتظار و دقیق را به نمایش بگذارد. از مهمترین تکنولوژی هایی که سونی به کار گرفته، قابلیت  TRILUMINOS می باشد. تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X8000H نیز از این قابلیت کمک گرفته است. این قابلیت به تلویزیون کمک کرده، رنگ های زنده و پویا را تشخیص داده و به این رنگ ها را به معرض دید بگذارد. سونی با پشتیبانی این قابلیت می تواند نوید و قول تصویری بسیار درخشان و شفاف را به کاربر داده و از هر نظر کاربر را راضی نماید.

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

         

از مهمترین قابلیت های دیگر تصویر سونی می توان به قابلیت 4K X-Reality و X-Motion Clarity اشاره کرد. این تکنولوژی های جدید در تلویزیون Sony 75X80H بیشترین سطح رضایت را برای کاربر به ارمغان آورده و قطعا می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. این قابلیت ها با ایجاد تصاویری صاف، یکدست، بدون لرزش و با وضوح بالا به طور کامل کاربر را متحیر تصاویر تلویزیون نماید. تمامی این قابلیت ها دست به دست هم داده اند و تصاویری بسیار زیبا و صاف را به مشتری خواهد داد. 

                  

قابلیت های نوین و به روز Dolby Vision & Dolby Atmos

مصرف کننده همیشه تمایل داشته، فیلم مورد علاقه ی خود را با کیفیتی فراتر از حضور در سینما تجربه نماید. تمامی تولید کننده های موبایل هم سعی داشته اند، همین امر را محقق نمایند. حال سونی با استفاده از فناوری های جدید و به روز در تلویزیون های 2020 خود این خواسته را امکان پذیر نموده است. 

سونی در تلویزیون 75 اینچ مدل Sony 4K UHD HDR TV 75X8000H از قابلیت Dolby Vision & Atmos بهره گرفته است. این فناوری قادر است رزولوشون و کنتراست تصویر را به نهایت برساند و هر بیننده ای را کاملا شگفت زده نماید. با افزایش کنتراست و رزولوشن تصویر می توان وضوح تصویر را به نهایت رساند و کاربر را با تصاویری درخشان و واقعی رو به رو نماید. 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

       

همچنین با استفاده از این قابلیت، صدای تلویزیون به حالت فراگیر و یکنواخت به همه جا خواهد رسید. فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos حس حضور در سینما را با ایجاد صدا و تصویر بسیار واقعی در فرد زنده می کنند و می توانند بهترین لحظات را برای مصرف کننده خلق کنند. 

                     

سیستم صوتی نیرومند و همه جانبه

در گذشته صدای هیچ تلویزیونی راضی کننده نبوده و هیچ کدام کاربر را راضی نخواهد کرد. بر همین اساس در بیشتر تلویزیون ها شاهد حضور دو بلندگو در زیر تلویزیون بودیم که به هیچ عنوان با موقعیت فیلم هماهنگ نبوده و صدایی خارج از حس فیلم را به کاربر منتقل می کرد. اما سونی در سال 2020 و با استفاده از تکنولوژی برتر سعی دارد که این تکنولوژی را دگرگون نماید. 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

        

یکی دیگر از مهمترین قابلیت های سیستم های صوتی سونی مدل 75X8000H فناوری Clear Phase می باشد. این فناروی به لطف استفاده از فناوری BRAVIA قادر است، میزان نویز صدا را به صفر برساند و برترین و قدرتمند ترین صداها را ایجاد نماید. 

                    

                         

سیستم عامل، امنیت و بیشترین کارایی در تلویزیون سونی

سونی در مدل های مدرن و جدید خود از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. همان طور که میدانید، سیستم عامل اندروید به صرفه ترین و پر مصرف ترین سیستم عامل در جهان شناخته می شود. این سیستم عامل با بیش از 3 میلیارد مشترک، بیشترین سطح مصرف را به خود اختصاص داده است. سونی هم برای راحتی بیشتر کاربر از همین سیستم عامل در تلویزیون های 2020 خود بهره گرفته است. 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

       

امکاناتی همانند وجود اپلیکیشن های متفاوت و همچنین امکان نصب برنامه موجب محبوبیت بیش از اندازه ی سیستم عامل Android شده است. تلویزیون 75 اینچ سونی مدل Android TV 75X8000H نیز از این سیستم عامل بهره گرفته است. سیستممعامل اندروید برنامه های سرگرم کننده ای همانند Netflex و یوتیوب و همچنین امکان وب گردی را در اختیار کاربر قرار داده است. اندروید قادر است، بیشترین دسترسی را در دنیای مجازی به کاربر ببخشد و بیشترین سطح رضایت را به کاربر ببخشد. 

سیستم عامل اندروید یکی از مطمین ترین و ایمن ترین مدل ها در جهان می باشد. سیستم عامل اندروید به لطف استفاده از قابلیت های متفاوت قادر است، بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد اما از درز اطلاعات کاربر به طور قطع جلوگیری نماید. سیستم عامل اندروید حریم خصوصی کاربر را کاملا احاطه کرده و قادر است، بیشترین امنیت را به کاربر ببخشد. 

اندروید امنیت و کارایی را یکجا برای تلویزیون های جدید سونی مدل 2020 به ارمغان آورده است. یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون میان رده و ارزان قیمت سونی مدل Sony Smart TV 75X8000h قابلیت اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال می باشد. با استفاده از این قابلیت کاربر قادر است، تمامی فایل های موبایل و یا لپ تاپ خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارد و بیشترین سرگرمی را برای مهمانان و خود فراهم نماید.

تلویزیون سونی مدل SONY 75X8000H

         

از مهمترین تکنولوژی های روز دنیا در تلویزیون ای مدرن، می توان قابلیت فرمان های صوتی را نام برد. سونی نیز به عنوان پرچمدار و الگو در دنیای نوآوری، از قابلیت فرمان های صوتی کمک گرفته است. کاربر بدون هیچ زحمتی قادر است، تنها با فرمان های صوتی خود، وضعیت تلویزیون را کاملا کنترل نماید. مصرف کننده توانایی، کنترل تمامی قابلیت و فناوری های تلویزیون را از طریق فرامین صوتی داشته و می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نگه دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SONY KD-75X8000H

مشخصات

Wi-Fi
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
اندازه قاب تلویزیون
باریک
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت 4K UHD HDR TV
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
مالزی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
2 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
مالزی
سری
X800H
سال ساخت
2020
نوع پنل
LED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
Dolby Vision
بله
سری پردازنده
X1
سیستم عامل
Android
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
عملکرد سازگار با براویا
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام